Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 43
    • Best 0
    • Groups 0

    pnt

    @pnt

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    43
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pnt Unfollow Follow

    Latest posts made by pnt

    • RE: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Τα μεγαλύτερα μεταξόνιο/μετατρόχια παίζουν ρόλο στο ταξίδι. Ένα ισχυρότερο μοτέρ το ίδιο.

      Προφανώς...γι' αυτό θα πρέπει να αγοράσουμε όλοι λεωφορείο...lol

      Δεν ταξιδεύει το ίδιο καλά ένα Fiesta με ένα Focus, αλλά ούτε και ένα Focus σε σχέση με ένα Mondeo. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να ταξιδέψεις με όλα, αλλά δεν θα είναι το ίδιο άνετα από άποψη κύλισης και θορύβου ή ακόμα και θέσης οδήγησης.

      Τα supermini πλέον είναι πολύ κοντά (αν όχι ισάξια) σε σχέση με μεγαλύτερου όγκου-κατηγορίας αυτοκίνητα και οι διαφορές έχουν σχεδόν εξανεμιστεί σε βασικές παραμέτρους όπως αυτές που αναφέρεις.
      Αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο στην άνεση του ταξιδιού είναι οι ποιότητα των καθισμάτων και κυρίως το ύψος της έδρας του καθίσματος - π.χ σε BMW σειρά 3 (απερχόμενο μοντέλο) ενώ έχει καλής ποιότητας καθίσματα δεν θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα άνετη για πολύωρο ταξίδι γιατί κάθεσαι πολύ χαμηλά (ελέω χαμηλού κ.β για καλύτερη οδική συμπεριφορά)) και αυτό είναι κουραστικό για την οσφύ και για τα κάτω άκρα... Ενώ δηλαδή σε όλους τους υπόλοιπους τομείς (ποιότητα κύλισης, θόρυβος κ.α) είναι κορυφαία, η άνεση της σε αυτόν τον τομέα (ύψος έδρας καθίσματος) δεν είναι κορυφαία γιατί κάθεσαι υπερβολικά χαμηλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pnt
    • RE: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Για τοσο μεγαλο ταξιδι θα ηταν προτιμοτερο αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας και ισως και ισχυος. Χρηματικο οριο;

      Sent from my Neo V using Tapatalk.

      Σεβαστή η άποψη αλλά παντού υπάρχει ένας μύθος...έχουμε αναγάγει τις προτιμήσεις μας σε αναγκαιότητα...ας όψεται το μάρκετινγκ.

      Έχω ένα Fabia 1.4 (101 PS) μοντέλο 2001 και έχω κάνει 190.000 χλμ έχοντας κάνει και πολλά μεγάλα ταξίδια (και μόνος και οικογενειακά-2 ενήλικες & 2 μικρά παιδιά) χωρίς να έχω δυσκολευθεί ή να μου έχει λείψει κάτι εξαιτίας του μικρού σχετικά όγκου του αυτοκινήτου. Και το το καταθέτω αυτό έχοντας προηγουμένως την εμπειρία μεγαλύτερου αυτοκινήτου (Toyota Carina II για 10 χρόνια). Μην σε απασχολεί ο όγκος του αυτοκινήτου για τα ταξίδια, θα ταξιδεύεις εξίσου καλά και με ένα μικρότερο αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα αν δεν κυνηγάς μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες και πηγαίνεις ορθολογικά θα είναι και πιο οικονομικό σε κατανάλωση από ένα μεγαλύτερο. Αυτό που ίσως θα πρέπει να δείς είναι η πρακτικότητα όσον αφορά τις πόρτες (2-πόρτο, 4-πόρτο) και η αξιοπιστία των μοντέλων diesel που σε ενδιαφέρουν σε συνάρτηση με την παρεχόμενη εργοστασιακή εγγύηση για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, στο μέτρο του εφικτού πάντα, σε σχέση με πιθανά προβλήματα. Η αξιοπιστία βέβαια είναι ως ένα βαθμό και θέμα τύχης (λαχείο). Δες την προϊστορία των μοντέλων αλλά ιδίως για τα μικρά diesel δεν θα βγάλεις εύκολα άκρη γιατί στην Ελλάδα άρχισαν να έρχονται σχετικά πρόσφατα, οπότε ψάξτο σε ξένα forum, blogs, περιοδικά για να έχεις μια γενική εικόνα.
      Κατά την ταπεινή μου γνώμη μην κολλάς σε στερεότυπα τα οποία επιδέξια καλλιεργούν για να μας δημιουργούν επίπλαστες ανάγκες και έτσι να μας 'αρμέγουν'...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pnt
    • RE: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...

      Τοyota CARINA II 1.6 cc (μοντέλο 1989) το είχαμε στην οικογένεια για 10 χρόνια, 1991-2001
      150.000χλμ περίπου απο 3 διαφορετικούς οδηγούς (ο πατέρας μου, ο γαμπρός μου περιστασιακά & εγώ)
      με τα περισσότερα βέβαια να τα έχει γράψει με την αφεντιά μου με αρκετό 'σκίσιμο'
      καμιά απολύτως βλάβη - σκυλί μαύρο κυριολεκτικά
      και εξαιρετικός κινητήρας (ίσως ο καλύτερος στην κλάση του για την εποχή)
      αλλά απο στήσιμο τυπικό Τoyota των 90s
      πολύ καλό για ταξίδι αλλά γενικά αρκετά μαλακό

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pnt
    • RE: Προτάσεις για μεσαίο, ΑΥΤΟΜΑΤΟ & DIESEL

      Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις και την βοήθεια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pnt
    • Προτάσεις για μεσαίο, ΑΥΤΟΜΑΤΟ & DIESEL

      Συνφορουμίτες παρακαλώ τα φώτα σας...
      φίλος έχει Daihatsu Terios 1.3 αυτόματο μοντέλο 2001 και ψάχνει για νέο αυτοκίνητο, μικρομεσαίας κατηγορίας, όχι αναγκαστικά σε τζιποειδές αλλά θέλει οπωσδήποτε 1) να είναι αυτόματο & 2) αν είναι δυνατόν & diesel γιατί κάνει κατά προσέγγιση 20.000χλμ. ετησίως.
      Γενικώς το αυτοκίνητο θα πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες 4μελούς οικογένειας (2 παιδιά) χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις από πλευράς πορτ-μπαγκάζ (δλ. έστω και λίγο μεγαλύτερο από το Τέριος), δεν έχει πρόβλημα με μάρκες και χώρες προέλευσης (ευρωπαϊκό ή γιαπωνέζικο), είναι γενικώς αδιάφορος με θέματα αυτοκίνησης (επιδόσεις, στήσιμο-συμπεριφορά).
      Γνωρίζω ότι ο συνδυασμός που ψάχνει είναι περιζήτητος (αυτόματο & diesel) για τα ελληνικά δεδομένα και γι'αυτό αποφάσισα να ζητήσω την βοήθεια σας.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pnt
    • RE: Προτάσεις για μεσαίο, ΑΥΤΟΜΑΤΟ & DIESEL

      Συνφορουμίτες παρακαλώ τα φώτα σας...
      φίλος έχει Daihatsu Terios 1.3 αυτόματο μοντέλο 2001 και ψάχνει για νέο αυτοκίνητο, μικρομεσαίας κατηγορίας, όχι αναγκαστικά σε τζιποειδές αλλά θέλει οπωσδήποτε 1) να είναι αυτόματο & 2) αν είναι δυνατόν & diesel γιατί κάνει κατά προσέγγιση 20.000χλμ. ετησίως.
      Γενικώς το αυτοκίνητο θα πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες 4μελούς οικογένειας (2 παιδιά) χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις από πλευράς πορτ-μπαγκάζ (δλ. έστω και λίγο μεγαλύτερο από το Τέριος), δεν έχει πρόβλημα με μάρκες και χώρες προέλευσης (ευρωπαϊκό ή γιαπωνέζικο), είναι γενικώς αδιάφορος με θέματα αυτοκίνησης (επιδόσεις, στήσιμο-συμπεριφορά).
      Γνωρίζω ότι ο συνδυασμός που ψάχνει είναι περιζήτητος (αυτόματο & diesel) για τα ελληνικά δεδομένα και γι'αυτό αποφάσισα να ζητήσω την βοήθεια σας.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pnt
    • RE: ΠΙΣΩ ΦΤΕΡΟ για YAMAHA MT-03

      δεν πειράζει, ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία και την εικόνα,
      πιστεύω ότι η φώτο θα βοήθήσει να βγάλω άκρη

      posted in Μοτοσικλέτα
      P
      pnt
    • RE: ΠΙΣΩ ΦΤΕΡΟ για YAMAHA MT-03

      το δικό σου είναι εργοστασιακό ή after market?
      Αν είναι after market μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ απο που το πήρες?
      Ευχαριστώ

      posted in Μοτοσικλέτα
      P
      pnt
    • RE: ΠΙΣΩ ΦΤΕΡΟ για YAMAHA MT-03

      ευχαριστώ για την απάντηση
      hugger εννοείς αυτό που φαίνεται στην φώτο : συνδυασμό φτερού & προστατευτικού καλύμματος αλυσίδας?
      Το ΜΤ-03 έχει ανεξάρτητο προστατευτικό αλυσίδας και βασικά με ενδιαφέρει να βρώ ένα μεγαλύτερο πίσω φτερό, το αν θα είναι hugger ή όχι δεν με πειράζει αρκεί το φτερό να είναι μεγαλύτερο απο το εργοστασιακό (το οποίο είναι περίπου 10-12 cm πιο κοντό απ'αυτό της φωτογραφίας) για να προστατεύει καλύτερα και βασικά να προσαρμόζεται σε ΜΤ-03
      Ευχαριστώ και πάλι

      posted in Μοτοσικλέτα
      P
      pnt
    • ΠΙΣΩ ΦΤΕΡΟ για YAMAHA MT-03

      Καλησπέρα σε όλους,
      έχω ένα YAMAHA MT-03 και ψάχνω για πίσω φτερό μεγαλύτερο απο το εργοστασιακό έτσι ώστε να προστατεύει απο τα νερά της βροχής καλύτερα. Η YAMAHA δεν έχει κάτι για το συγκεκριμένο μηχανάκι και σε after market υπάρχει κάτι το οποίο όμως είναι μόνο λίγο μεγαλύτερο απο το εργοστασιακό οπότε δεν θα κάνει και σπουδαία διαφορά.
      Αν κάποιος γνωρίζει και μπορεί να βοηθήσει
      για το πως μπορώ να βρώ ένα μεγαλύτερο φτερό θα σας είμαι ΕΥΓΝΩΜΩΝ.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !

      posted in Μοτοσικλέτα
      P
      pnt
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr