-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Για την χρήση που βλέπω από πολλούς με αντίστοιχα ιταλικά, δεν θα σχολιάσω γιατί θα χαλάσουμε το τοπικό !
Υπαρχει αντιστοιχο Ιταλικο?
Σε αυτη την κατηγορια ή καλυτερο θα βρεις ή χειροτερο. -
Που ειναι το κακο να πηγαινει καποιος στα μπουζουκια με τετοιο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Που ειναι το κακο να πηγαινει καποιος στα μπουζουκια με τετοιο αυτοκινητο.Πολύ πλατύ και χαμηλό για να το παρκάρεις και μπορεί να στο χτυπήσει ή να ξεράσει πάνω του κανένας μεθυσμένος.
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
....μονο και μονο για το 'παιδια' εχεις κερδισει βολταρα!!!!
Δεν γνωρίζω την ηλικία σου (και δεν με αφορά), αλλά για να πάρεις τέτοιο όχημα και να το χρησιμοποιείς κατ΄αυτόν τον τρόπο, είσαι νέος τουλάχιστον στην καρδιά !
Όσον αφορά την χρήση υπεραυτοκινήτων για επίδειξη, το θέμα το έχουμε ξανασυζητήσει παίδες και δεν έχει νόημα να το κουράζουμε.
Αν πιστεύετε ότι ο σχεδιασμός αυτών των αυτοκινήτων είναι σαν οχήματα επίδειξης πλούτου, δικαίωμά σας, αλλά διαφωνώ.
Αν κάποιος εκτονώνεται οδηγικά στα... μπουζούκια, τι να πω, περί ορέξεως !
Αυτά.
Over and out.ο καθής 'εκμεταλλεύεται ' την περιουσία του όπως νομίζει.-
αν δεν ήταν ΚΑΙ μέσο επίδειξης δεν θα υπήρχαν οι ασορτι με την ταπετσαρία βαλίτσες στις φερράρι, οι σταυροβελωνιές στα δέρματα της πόρσε κλπ κλπ κλπ
η πλειοψηφία αγοραστών ακριβών αυτοκινήτων -σε παγκόσμιο επίπεδο δεν το κάνει για την οδηγηκή απόλαυση που σου προσφέρει και ένα s2000... -
delete
-
Τελικα απο οτι βλεπω μαλλον πιο πολυ οι γνωστες....
μεχρι και ''τι ειναι αυτο....καινουργιο hyundai ?'' !!!!!!!!!!! ακουσα απο μια κοπελιτσα. -
delete
-
δηλαδη αμα παρω φερραρι και παω καθε εβδομαδα σε πιστα εξωτερικου και μετα στα μπουζουκια στα καπακια με την στολη και το hans τι θα ειμαι?
-
-
μωρε 4 ροδες να εχει και οτι να ναι...
-
Παντως μπορει το GTR μα μην εχει την αιγλη μιας Φερραρι ή εστω μιας Πορσε, αλλα αυτο ειναι και πλεονεκτημα. Μεγαλη φρικη να φας ηττα απο Ντατσουν
-
στα @@ σου..
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Μεγαλη φρικη να φας ηττα απο ΝτατσουνΤην οποία έχουν γευτεί αρκετοί!
-
Το είδα απο κοντά πρόσφατα και κοιτώντας τα λάστιχα του , Dunlop Sp Sport 600 DSST ή κάπως έτσι (δεν είναι ονομασία ελαστικού αυτή , το Σινικό τείχος με γράμματα είναι...) με δείκτη ZRF κλπα.
Πόσο κοστίζουν?
-
-
τρομερο facelift
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Παντως μπορει το GTR μα μην εχει την αιγλη μιας Φερραρι ή εστω μιας Πορσε, αλλα αυτο ειναι και πλεονεκτημα. Μεγαλη φρικη να φας ηττα απο ΝτατσουνΠραγματι ισχυει. Αυτο που πολλοι ομως δεν ξερουν, ειναι οτι η Datsun, -ή Νissan απο τις αρχες του 80' πλεον-, γιορτασε τα 50 χρονια αυτοκινητων με την ονομασια Skyline, ητοι 12 γενιες, με αρκετες νικες σε αγωνες JTCC απεναντι και σε Ευρωπαικο ανταγωνισμο.
Συγκεκριμενα, ηδη το το ΠΡΩΤΟ GT-R skyline του 1969, ηταν ενα απο τα πιο πρωτοποριακα
sports cars της εποχης, με 2λιτρο 24βαλβιδο 2εκκεντροφορων, 6κυλινδρο κινητηρα, με μηχανικο Injection της Lucas, αποδοσης 160ιππων, και 5ταχυτο κιβωτιο, τεχνικα χαρακτηριστικα που αποτελουσαν σημειο αναφορας εκεινη την εποχη ακομα και σε ακριβοτερες κατασκευες.http://www.jbskyline.net/C10/GTR/
Με λιγα λογια δηλαδη, τα GT-R δεν 'βγηκαν' χτες, στα τελη του 80' πχ με το R32 οπως αρκετοι νομιζουν, αλλα αντιθετως εχει μια καθ' ολα σεβαστη ιστορια στην Ιαπωνικη αγορα.
Επιπλεον, δεν ειναι η πρωτη φορα που οι Ιαπωνες βαζουν ενα συγκεκριμενο στοχο (βλεπε 997ΤΤ) και τον 'πετυχαινουν'.
Το ιδιο επραξε και η Mazda με το RX7 στα τελη του 80' -στοχοποιωντας την Porsche 944 της αντιστοιχης εποχης-, τυγχανοντας μεγαλης αποδοχης απο ειδικους του χωρου και οχι μονο... -
δυσκολο το να ειναι το 997 διοτι το συγκριναν με την 954
-
........Να βαλω και ενα λιγο καλυτερο βιντεο με ενα GT-R κοντα στη τελικη!!
Youtube Video
Nissan GT-R