-
Δεν ήταν και το καλύτερο κιβώτιο αλλά εκείνη την εποχή δεν υπήρχε σε μαζική παραγωγή κάτι αισθητά καλύτερο. Θυμάμαι ότι είχε lag περίπου 1 sec από τη στιγμή που έδινες την εντολή μέχρι να πραγματοποιηθεί η αλλαγή, αλλά η αλλάγή αυτή καθεαυτή ήταν ταχύτητατη και ομαλή.
-
Αντιγράφω απο το alfisti:
Συνάντηση φίλων της Alfa Romeo στις 10 Οκτωβρίου 2010
Με την ευκαιρία του εορτασμού των 100 χρόνων της Alfa Romeo, ο Ελληνικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Alfa Romeo με τη συμμετοχή της λέσχης των alfisti.gr σας προσκαλεί στο Ζάππειο στις 10 Οκτωβρίου, να ζήσετε ένα μοναδικό ταξίδι από το παρελθόν μέχρι σήμερα, ανακαλύπτοντας μερικές από τις πιο σημαντικές σελίδες της ιστορίας του αυτοκινήτου. Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την υποστήριξη της FiatGroupAutomobilesHellas.
Η κληρονομιά μιας μάρκας με μεγάλη ιστορία σάς περιμένει να την ανακαλύψετε μέσα από τα μοντέλα που θα παρουσιαστούν στο χώρο του Ζαππείου. Θα έχετε την ευκαιρία να θαυμάσετε από κοντά μοντέλα ιστορικής σημασίας όπως: 6C, Duetto, Montreal, GTA, GiuliaGT, GiuliaTiSuper, Alfetta, GTV, καθώς και τα νέα μοντέλα, όπως τη νέα Giulietta, τη νέα ΜιΤο και 159.
Καθένα από αυτά τα μοντέλα υποδεικνύουν την προσήλωση, τη δέσμευση, την επαγγελματική υπερηφάνεια χιλιάδων ανθρώπων -στελεχών, μηχανικών και εργατών- που έχουν διαδεχθεί ο ένας τον άλλο με το πέρασμα των χρόνων, από τα εργοστάσια μέχρι και τις αγωνιστικές πίστες.
Ωστόσο μια μιλανέζικη μάρκα δεν θα μπορούσε παρά να δημιουργήσει μοντέλα άριστου σχεδιασμού και κομψότητας όπως αρμόζει σε μια ιταλική φίρμα. Η Alfa Romeo δεν αρκέστηκε μόνο στη δημιουργία στιλάτων αυτοκινήτων, αλλά εφάρμοσε μια τακτική σχεδίασης και κατασκευής αυτοκινήτων που θα μπορούσαν να προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση, ξεχωριστή μηχανολογία και άριστες επιδόσεις.
Τα στοιχεία αυτά έγιναν συνώνυμα της μάρκας και η πρακτική αυτή μετεξελίχθηκε σε παράδοση, γράφοντας έτσι με χρυσό μελάνι στο βιβλίο της ιστορίας του αυτοκινήτου. Από το πρώτο μοντέλο των μόλις 24hp έως και τη σημερινή Giulietta, αποδεικνύεται πως η AlfaRomeo δεν είναι απλά μια μάρκα, αλλά φιλοσοφία.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο χώρο της Αίγλης του Zάππειου στις 10 Οκτωβρίου, από τις 10:30 έως τις 14:30. Οι λάτρεις της οδήγησης θα απολαύσουν ένα ταξίδι στην ιστορία του αυτοκινήτου με ξεναγό την Alfa Romeo.
Είσοδος ελεύθερη.
Αθήνα,
27/09/2010 -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Mια απορία, μιας και πέτυχα κάτι ψιλοσπάνιο χτες.Είδα μια κόκκινη δίλιτρη 156 selespeed, και ήθελα να μάθω σαν κιβώτιο τί έλεγε?
Αξιοπιστία, ταχύτητα αλλαγών, αίσθηση κλπ.Περπάτησε ή όχι?
Δεν πολυπερπάτησε και ταλαιπωρήθηκε απο θεματάκια αξιοπιστίας. Ήταν βέβαια το πρώτο ρομποτικό σε αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής μετά την 355.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν ήταν και το καλύτερο κιβώτιο αλλά εκείνη την εποχή δεν υπήρχε σε μαζική παραγωγή κάτι αισθητά καλύτερο. Θυμάμαι ότι είχε lag περίπου 1 sec από τη στιγμή που έδινες την εντολή μέχρι να πραγματοποιηθεί η αλλαγή, αλλά η αλλάγή αυτή καθεαυτή ήταν ταχύτητατη και ομαλή.Μιας και χρησιμοποιούσε τις ταλαντώσεις των κινούμενων μερών του κιβωτίου όπως τα αντίστοιχα της Ferrari εκείνη την εποχή μέχρι και το μέσο των 00's. Και αρκετά σπάνια επίσης, να προστεθεί κι αυτό.
Πολύ καλό και το τότε tv spot με 2 παππούδες να συζητούν για τον τέλειο ήχο που οφειλόταν στην χωρίς σκορτάρισμα αλλαγή ταχύτητας..... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν ήταν και το καλύτερο κιβώτιο αλλά εκείνη την εποχή δεν υπήρχε σε μαζική παραγωγή κάτι αισθητά καλύτερο. Θυμάμαι ότι είχε lag περίπου 1 sec από τη στιγμή που έδινες την εντολή μέχρι να πραγματοποιηθεί η αλλαγή, αλλά η αλλάγή αυτή καθεαυτή ήταν ταχύτητατη και ομαλή.ρε σεις μπορει να βρει καποιος τη θεικη διαφημιση που εδειχνε κι εδω στην ελλαδα με τους 2 γερους οδηγους αγωνων που εστηναν αυτι να ακουσουν το selespeed να αλλαζει ταχυτητα και ελεγαν οτι ηταν τελεια αλλαγη
δε θυμαμαι ακριβως τι γινοταν, αλλα μου χει μεινει αυτη η διαφημιση
-
Με τον ζαν Τόντ στο Μονακό λες;;
-
Ο χρήστης Sun έγραψε:
Δεν ήταν και το καλύτερο κιβώτιο αλλά εκείνη την εποχή δεν υπήρχε σε μαζική παραγωγή κάτι αισθητά καλύτερο. Θυμάμαι ότι είχε lag περίπου 1 sec από τη στιγμή που έδινες την εντολή μέχρι να πραγματοποιηθεί η αλλαγή, αλλά η αλλάγή αυτή καθεαυτή ήταν ταχύτητατη και ομαλή.
Μιας και χρησιμοποιούσε τις ταλαντώσεις των κινούμενων μερών του κιβωτίου όπως τα αντίστοιχα της Ferrari εκείνη την εποχή μέχρι και το μέσο των 00's. Και αρκετά σπάνια επίσης, να προστεθεί κι αυτό.
Πολύ καλό και το τότε tv spot με 2 παππούδες να συζητούν για τον τέλειο ήχο που οφειλόταν στην χωρίς σκορτάρισμα αλλαγή ταχύτητας.....http://www.youtube.com/watch?v=VTlPclt0F5U
Αυτή λέτε την θυμάμε οι παππούδες είναι ο Jean Todt και o John Surtees . -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Με τον ζαν Τόντ στο Μονακό λες;;με προλαβε ο αουντακιας!!
-
ναι μαλλον αυτη πρεπει να εννοουσα
-
VW Chairman Piech waits to pounce on Alfa Romeo
PARIS (Reuters) -- Volkswagen AG Chairman Ferdinand Piech has set his sights on Fiat S.p.A.'s Alfa Romeo as the next brand in his vast automotive empire.
Piech, who often prefers to speak almost in riddles, chose a frontal attack during Wednesday's Volkswagen media premier prior to the opening of the biennial Paris auto show today.
'We are patient and have time ... you won't hear anything in the next two years,' he answered directly, when asked on the sidelines about repeated market speculation that VW is interested in Alfa.
A motor racing fanatic with an appetite for pedigree brands, Piech left no doubt that he is waiting for Fiat to fail in its efforts to fix the struggling near-premium brand, best known for the MiTo subcompact and Brera sports coupe.
Last year, only 102,000 Alfas were sold -- a decline of 1 percent from the previous year and far from Fiat's more ambitious 300,000-unit target.
Nevertheless, Fiat officially denies any interest in selling the brand.
'Alfa is the one brand with the biggest potential for improvement,' Piech said, in a more characteristic oblique attack against Fiat CEO Sergio Marchionne, a highly respected manager widely considered to have rescued Fiat from failure.
Piech even made fun of himself a bit, correcting comments he made last September that a 'dozen was easier to remember than (the current) 10' when it came to the number of brands controlled by Volkswagen.
'Thirteen is my lucky number,' Piech joked with a broad smile spreading across his face.
The German giant is aggressively expanding as part of its plans to overtake Toyota Motor Corp. as the world's largest carmaker by 2018.
After arranging last year to acquire Porsche AG as Volkswagen's 10th brand, Piech is counting on eventually gaining control of truckmaker MAN AG and Japanese small-car specialist Suzuki Motor Co.
The Volkswagen chairman also put to rest speculation that the group would sacrifice its underperforming Spanish brand Seat, which management has failed to move upmarket to rival Alfa.
'Seat would be to Alfa Romeo what Skoda is to Volkswagen,' Piech said.
No-nonsense Czech value brand Skoda is positioned just below Volkswagen as a car to appeal to everyman's taste like VW, just cheaper.
via automotive news
-
Επιτελους ας κανει την κινηση να δουμε ασπρη μερα.Η vag θα ξαναβγαλει το quattro και το gruppo βγαζει one-off Stratos
-
Ο χρήστης dimk έγραψε:
Επιτελους ας κανει την κινηση να δουμε ασπρη μερα.Η vag θα ξαναβγαλει το quattro και το gruppo βγαζει one-off Stratos -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επιτελους ας κανει την κινηση να δουμε ασπρη μερα.Η vag θα ξαναβγαλει το quattro και το gruppo βγαζει one-off Stratos
Ναι κι εγω δεεεννν....
-
Τι εννοεί να δει ασπρη μέρα.Να ανοίγει το καπό και να λέει μέσα Volkswagen group.Αυτό δεν θα είναι άσπρη μέρα.Κατάντια και ξεφτίλα θα είναι για την Alfa σαν όνομα και για την ιστορία της.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τι εννοεί να δει ασπρη μέρα.Να ανοίγει το καπό και να λέει μέσα Volkswagen group.Αυτό δεν θα είναι άσπρη μέρα.Κατάντια και ξεφτίλα θα είναι για την Alfa σαν όνομα και για την ιστορία της.καταντια και ξεφτιλα ειναι η fiat
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τι εννοεί να δει ασπρη μέρα.Να ανοίγει το καπό και να λέει μέσα Volkswagen group.Αυτό δεν θα είναι άσπρη μέρα.Κατάντια και ξεφτίλα θα είναι για την Alfa σαν όνομα και για την ιστορία της.
καταντια και ξεφτιλα ειναι η fiat
Eπ!!!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τι εννοεί να δει ασπρη μέρα.Να ανοίγει το καπό και να λέει μέσα Volkswagen group.Αυτό δεν θα είναι άσπρη μέρα.Κατάντια και ξεφτίλα θα είναι για την Alfa σαν όνομα και για την ιστορία της.
καταντια και ξεφτιλα ειναι η fiat
Μονο το barchetta..
-
@bill
και ιστορικα να το παρουμε τις χειροτερες στιγμες της η Α τις εχει περασει υπο τη σκεπη της φιατοποτε μη μιλαμε για καταντια και ξεφτιλα για το group που ανεστησε τη lamborghini και τη bentley
και μη μου χαλας το ονειρο μου
θελω να γινω αλφιστας με tfsi
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@bill
και ιστορικα να το παρουμε τις χειροτερες στιγμες της η Α τις εχει περασει υπο τη σκεπη της φιατοποτε μη μιλαμε για καταντια και ξεφτιλα για το group που ανεστησε τη lamborghini και τη bentley
και μη μου χαλας το ονειρο μου
θελω να γινω αλφιστας με tfsi
Γιαλατζι αλφιστας θελεις να γινεις δηλαδη.
Δεν ξερω αν οι χειροτερες στιγμες της AR ειναι επι εποχης φιατ ή αν δεν εχουν ερθει ακομα.Εγω δεν ειμαι τοσο πεσιμιστης παντως.Οτι ειναι να γινει θα γινει,αν θα μου αρεσουν τα μελλοντικα μοντελα της ,και αν θα μπορω να αγορασω,τοτε μπορει να εχω παλι AR.Aλλα μοντελα τυπου exeo δεν θα αγοραζα. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τι εννοεί να δει ασπρη μέρα.Να ανοίγει το καπό και να λέει μέσα Volkswagen group.Αυτό δεν θα είναι άσπρη μέρα.Κατάντια και ξεφτίλα θα είναι για την Alfa σαν όνομα και για την ιστορία της.Θέλω να δω το σηματάκι TSI πως θα φαίνεται...
ΑLFA ROMEO FORUM