Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 69
    • Best 0
    • Groups 0

    sun

    @sun

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    69
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sun Unfollow Follow

    Latest posts made by sun

    • RE: ΒΛΑΒΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΩΣΤΗΡΙΩΝ ΣΕ SCONDA OCTAVIA 1,9 TDI

      Ο χρήστης ΖΟΖΟΣ έγραψε:
      ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΚΑΘΕ 200.000ΧΛΜ

      Κάθε 200.000Km και όχι κάθε 20.000Km; Σωστά διαβάζουμε ή έγινε κάποιο λάθος κατά την πληκτρολόγηση;
      Για μοτέρ που είναι όλη μέρα στην κίνηση κάποιας μεγαλούπολης (είσαι Αθήνα;) και δουλεύει 2 - 2½ (συνήθως) βάρδιες όλο πρώτη δευτέρα και ατελείωτη κίνηση; Τα μοτέρ σας αγαπητέ φίλε δουλεύουν απίστευτες ώρες σε νεκρά και θανατηφόρες ταχύτητες 10 - 20Km/h για παρατεταμένα διαστήματα που σημαίνει ότι τα Km που σου είπαν από το service μάλλον πολύ καλά είναι.

      Αν πάλι μιλάμε για 20.000Km μάλλον κάτι φταίει και σίγουρα δεν είναι το λάδι, δεν δικαιολογεί τέτοιες φθορές οποιοδήποτε σύγχρονο λάδι ακόμα και κάτω από τέτοια χρήση.

      ΥΓ. Καθαρά από περιέργεια, πόσο δλδ πρέπει να σας βγάζει ένας κινητήρας στα ταξί - χωρίς εκτεταμένες επισκευές - για να είσαστε ευχαριστημένοι;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sun
    • RE: ποσο στοιχιζει η αλλαγη ταπετσαριας ουρανου;;

      Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
      για το καντετ μου, οχι εξτραβαγκαντ πραγματα, αλλα ουτε και να διαλυθει μεσα σε 5 χρονια...
      υφασματακι μιλαμε οχι δερματινες, ουτε τα καθισματα για την ωρα...

      να εχω ενα μεγεθος τιμης πριν τα σκασω χαρουμενος στον μαστορα πιστευωντας οτι βρηκα καλη ευκαιρια...

      Την εξαγωγή παρμπρίζ μόνο να βάλεις μέσα στην τιμή (σε κάποια αυτοκίνητα πρέπει να βγάλεις το παρμπριζ, οχι σε ολα), μήπως να πήγαινες καλύτερα για ένα βιολογικό αν είναι τόσο χάλια ο ουρανός;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sun
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      @Coupeas: Δεν είμαι γυναίκα, ναι το έχω δει και εγώ αυτό που λες με τις πυζάμες, τουλάχιστο ενημερώση στυλιστική μπορεί να θεωρηθεί αυτό.
      Μιλάμε για τον ΚΟΚ όπως τον ερμηνεύουν 'οι γονείς' άρα και τα διαφορετικά δικαιώματα που έχουμε, όπως είδες από τα γραφόμενα γονέων εδώ, λίγο πριν μόνο αυτό προκύπτει
      Και για να τα κάνουμε φραγκοδίφραγκα για τους 'γονείς' κανείς δεν έχει το δικαίωμα να καθυστερεί κανένα και για οποιονδήποτε λόγο γιατί πρέπει να πάει το μικρό στο σχολείο πχ.

      @cruzakias: Απλά δεν έχω τον χρόνο τώρα, αλλά να σου πω ένα πράγμα μόνο, δλδ έτσι όπως το γράφεις λίγο παραπάνω,
      'Σε προηγουμενο ποστ (για να έρθουμε στο θέμα μας)υποδεικνύεται ακόμα και σε τι χιλιομετρική απόσταση πρεπει να βρίσκεται το σχολείο που οφείλουν οι γονείς να γράψουν τα παιδιά τους γιατί αυτό επιτάσσει ο κανόνας.Χωρίς αυτοί βέβαια να οφείλουν να σκεφτούν ότι η επιλογή του σχολείου είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση που εξαρτάται από πάαρα πολλούς παράγοντες που μάλλον ούτε θέλουν ,ούτε τους ενδιαφέρει να λάβουν υπόψην (αν και θα έπρεπε,πριν ασκήσουν κριτική),αφού οι ίδιοι δεν είναι γονείς.' δεν μπορούμε να κάνουμε υποδείξεις για το πρόβλημα που δημιουργούν οι γονείς έξω απο τα σχολεία στους δρόμους απλά τώρα μόκο γιατί δεν έχουμε παιδιά; Κάπου δεν μου κάνει πολύ λογικό αυτό, αν πάλι άλλο ήθελες να πεις λάθος ερμηνεία δικιά μου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sun
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
      ενταξει, προφανως δεν εχετε παιδια...

      Μάλιστα δλδ. όλοι εσείς που με 1 ή περισσότερα παιδιά (να σας ζήσουν και να τα χαίρεστε, ειλικρινά χωρίς ίχνος ειρωνίας ή οτιδήποτε άλλο) από εμάς που δεν έχουμε ακόμα, πρέπει να κάνουμε μόκο και να 'χάνουμε' εκείνα τα 30 - 40 λεπτά γιατί; - Όχι φίλε για κανένα λόγο (αυτό με πολύ ειρωνεία όμως)! - Απλά δεν έχουμε παιδιά ακόμα άρα δεν έχουμε τα ίδια οδηγικά δικαιώματα επί του ΚΟΚ; Οι λύσεις που πολύ σωστά σας λέει ο kacey είναι ανέφικτες; Μα να εξυπηρετηθείς κ' εσύ και το σύνολο είναι!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sun
    • RE: Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".

      Ο χρήστης dstou έγραψε:

      Εύχομαι όλοι οι κατασκευαστές πλέον να έχουν φτάσει τις οικονομίες κλίμακας που επιθυμούν (γιατί το κόστος για ένα πισωκίνητο σίγουρα είναι πιο μεγάλο από το να τα βάλεις όλα μροστά) και να αρχίσουν να προσφέρουν μικρομεσαία όπως κάποτε με την κίνηση στον σωστό άξονα.

      Το ότι το προσθιοκίνητο είναι φθηνότερο από ένα πισωκίνητο, δεν είναι ο μόνος λόγος που τα τελευταία εξαφανίστηκαν από προσώπου γης στις μικρές-μεσαίες ιπποδυνάμεις, αν και παραμένει κυρίαρχος. Είναι και ότι τα προσθιοκίνητα έχουν και ένα τσουβάλι πλεονεκτήματα σε συγκεκριμένες ζώνες ισχύος, δες και παρακάτω γι' αυτό.
      Επίσης για το γεγονός ότι υπάρχουν πισωκίνητα σε μερικές μικρές κατηγορίες, είναι διότι οι τυποποιημένες πλατφόρμες τους φέρουν (και) τεράστιας ισχύος κινητήρες που μπαίνουν σε μεγαλύτερα μοντέλα (π.χ. 130, 1Μ), τόσο ισχυρούς δηλαδή που δεν θα μπορούσαν να είναι προσθιοκίνητα.

      ΑΝ Μπεμβέ έλεγε, για τον α ή β λόγο ότι η σειρά 1 θα πάει μέχρι τα π.χ. 200-250 αλόγατα. τότε θα το σκεφτόταν πολύ για μπροστά κίνηση.
      Και πολύ σωστά θα έκανε από μερικές απόψεις : ευκολότερη κατασκευή, μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους (αυτό από μόνο του είναι σεισμός, ποιός πηδάει τους υπόλοιπους λόγους ), πιο προβλέψιμη συμπεριφορά για τον οδηγό (και όχι τον Φάντζιο), μεγαλύτεροι εσωτερικοί χώροι και μπροστά αλλά κυρίως πίσω.
      Mην ψαρώνετε.

      Μην ψαρώνετε.

      Μαζί σου αλλά μιλάμε για πόσους κατασκευαστές; BMW, MAZDA είναι και κάποιος άλλος στις κατηγορίες που μπορεί να αγοράσει ένας μέσος καταναλωτής χωρίς να πάει σε μεγαλύτερο segment?
      Άσε που σε περίπτωση ένας κατασκευαστής που (θα) παράγει πλέον δύο τύπους (μπροστά & πίσω κίνηση) θα πρέπει να υπολογίζει και αλλαγές φάσης στην γραμμή παραγωγής του και αυτό από μόνο του σίγουρα είναι ένα κόστος πολύ μεγάλο!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sun
    • RE: Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".

      Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
      Ανάθεμα σ' αυτόν που ανακάλυψε την κίνηση στον εμπρός άξονα

      Μαζί σου +1000%, το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα ποτέ στην ζωή μου και έμαθα να οδηγώ ήταν ένα FIAT 124 και έκτοτε πέρασαν αρκετά από την οικογένεια, πάντα πισωκίνητα (ήμουν μικρός τότε, οπότε ήταν κάποια από αυτά και οικογενειακά).
      Σίγουρα στην τοποθέτηση στις στροφές είναι πολύ καλύτερα ένα πισωκίνητο από ένα μπροστινοκίνητο μιας και σιγουρα μπορείς να πέσεις πιο αργά στα φρένα και σίγουρα φρενάρεις και μέσα στην στροφή καλύτερα απ' ότι με ένα μπροστινοκίνητο (πάντα για τεχνολογίες χωρίς ABS, ESP και λοιπές τεχνολόγιες).

      Επίσης αυτό που βοηθά στα παραπάνω είναι και ότι το βάρος είναι μοιρασμένο πολύ καλύτερα στο αμάξωμα κυρίως από κινούμενα μέρη τα οποία προσθέτουν στην ενεργητική ασφάλεια του, από ότι σε ένα μπροστινοκίνητο όπου το πίσω μέρος είναι αδρανές εντελώς ή μη συμμετοχικό (χωρίς κινούμενα μέρη, διαφορικά κλπ).

      Επίσης ότι όλα τα πισωκίνητα αυτοκίνητα 'μοιάζουν' πιο 'δεμένα' φαντάζομαι ότι έχει να κάνει με την παρουσία του άξονα κατά μήκος του αμαξώματος και η ταυτόχρονη περιστροφή του (ερώτηση για το αν κάποιος έχει σχηματίσει αντίστοιχη άποψη).

      Εύχομαι όλοι οι κατασκευαστές πλέον να έχουν φτάσει τις οικονομίες κλίμακας που επιθυμούν (γιατί το κόστος για ένα πισωκίνητο σίγουρα είναι πιο μεγάλο από το να τα βάλεις όλα μροστά) και να αρχίσουν να προσφέρουν μικρομεσαία όπως κάποτε με την κίνηση στον σωστό άξονα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sun
    • RE: Βελτιωσεις (nitro) (πρωην Veltiwseis)

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

      Σκέψου το αυτοκίνητο σου με μοτέρ από Focus ST για παράδειγμα...

      !

      ωραία ιδέα , αλλά αποψη μου ειναι να μην μπλέξεις με τούρμπα και συναφή... ατμόσφαιρά και στροφάρισμα to the god...
      god bless atmosphere...

      προτείνω να κόψεις μερικά άχρηστα τμήματα από το χώρο του μοτέρ σου (πρέπει να βρεις έμπειρο μηχανικό φορντ ) και να φορέσεις την μοτερούκλα της μ5... μπαίνει χαρτόκουτο στο χώρο του μοτέρ και της καμπίνας σου...
      έπειτα να πάρεις ένα καβούκι από vitara και να του πετάξεις μέσα τα σωθικά από dsg...

      happy tuning bro

      Έχεις καμία σχέση με το αντικείμενο ή απλά πετάς μια απλά για να την πεις και να ανεβάσεις τον αριθμό των posts σου;
      Αν σκοπός σου είναι να ειρωνευτείς και μόνο, μάθε πρώτα απ' όλα αν είναι εφικτό το συγκεκριμένο εγχείρημα και μετά άρχισε να γράφεις. Ξέρεις μήπως ότι το αμαξάκι μπορεί να πάρει και μοτέρ από άλλα αυτοκίνητα που δεν ανήκουν καν στο group της Ford?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sun
    • RE: Βελτιωσεις (nitro) (πρωην Veltiwseis)

      Ο χρήστης Mardock έγραψε:
      φιλε μου sun οραια πραγματα αυτα που ειπες...αρα λες να παω σε κατι turbo φαση και να αφησω νιτρο κτλ.. το θεμα ειναι οτι το turbo Κοστιζει περιπου στα 3-4 χιλιαρικα τα οποια δεν διαθετω 😕

      Τότε ότι σου είπαν και οι υπόλοιποι, let it go απλά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sun
    • RE: Βελτιωσεις (nitro) (πρωην Veltiwseis)

      Λοιπόν έχουμε και λέμε,

      Τα χρήματα που διαθέτεις είναι λίγα για αυτά που περιμένεις να δεις... (Είμαι σίγουρος ότι σε λίγο καιρό δεν θα σε καλύπτουν).
      Μπορείς να αποταμιεύσεις ακόμα κάποια χρήματα και να προχωρήσεις σε κάτι πιο extreme και πιο ορθό κατά την γνώμη μου. Να ψάξεις βελτιωτή με πείρα στα Ford και από εκεί και έπειτα να ψάξετε τι είναι αυτό που θα σε καλύψει. Εδώ δική μου άποψη είναι να ψάξεις να βρείς κάποιο kit έτοιμο, είτε turbo είτε κομπρέσορα - πάντα bolt on - (συμφωνώ πιο πολύ σε αυτήν την λύση).

      Πιστεύω ότι να φτάσεις τα 110 - 120 HP με τις παραπάνω λύσεις δεν είναι τίποτα τραγικό.

      Επίσης υπάρχουν και πιο αξιόπιστες λύσεις όπως να ψάξεις να βρεις κάποιο καλύτερο μοτέρ (τροπέτο λύση) αλλά πολύ μοντίφα και πολλά λύσε - δέσε στο αυτοκίνητο!

      Σκέψου το αυτοκίνητο σου με μοτέρ από Focus ST για παράδειγμα...

      ΥΓ. Να ξέρεις ότι σου κάνουν και μοτέρ από Focus σε περίπτωση που πας για τροπέτο - το σασμάν δεν ξέρω αν θα μείνει χώρος να βολέψεις, μπορείς όμως να κρατήσεις την παλιά χελώνα και να ρίξεις τα εντόσθια του καινούριου. Εναλλακτικά αφήνεις το παλιό μαζί με το κοντό διαφορικό και στις εκκινήσεις να πατάς απίστευτα στον αντίποδα θα έχεις πολύ θόρυβο στις τελικές. Σε αυτήν την επιλογή όμως θα έχεις και πιθανά θέματα με το ΚΤΕΟ, πάντα Δημόσιο και με πιστοποιήσεις ότι θα είσαι νόμιμος.

      Καλή αναζήτηση!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sun
    • RE: Λάστιχα με DOT του 2008,να τα πάρω;

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Σε μέρος που δεν τα βλέπει ήλιος.......και να καίνε ρεύμα όποτε μπαίνουν στην αποθήκη......χοχο

      Σε ανήλιαγα υπογεια μαζι με τα βαρελια μπραντυ τα κρυβουν

      Όσο και να σου φένεται απίστευτο, σε μια αντιπροσωπία - (επίσημο και αποκλειστικό) - που έχω εργαστεί κατά το παρελθόν σου το βεβαιώνω, 4 υπόγεια και δύο πατάρια. Επίσης σύστημα ραφιών για την σωστή οριζόντια απόθηκευση - για να γίνεται περιστροφή τους ανά δίμηνο - καθώς και 'καλάθια' σε σύστημα αποθήκευσης 'πλεξούδα' για πιο ταχυκίνητους κωδικούς δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση πρόβλημα για τον σκελετό του ελαστικού.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sun
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr