-
Και εγω , θα αρχίσω kite surf
-
Τελικά τα μόνα που δεν βαριέσαι ποτέ είναι τα ωραία γκομενάκια! Αρκεί να τα ... αλλάζεις!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τελικά τα μόνα που δεν βαριέσαι ποτέ είναι τα ωραία γκομενάκια! Αρκεί να τα ... αλλάζεις!Ελπίζω πως δεν διαβάζει η Μητέρα το φόρουμ
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Σε στροφιλικια το πισωκινητο χανει ουτως η αλλως. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τελικά τα μόνα που δεν βαριέσαι ποτέ είναι τα ωραία γκομενάκια! Αρκεί να τα ... αλλάζεις!
Ελπίζω πως δεν διαβάζει η Μητέρα το φόρουμ
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Και μια απορία για όσους έχουν διάθεση να ακονίσουν το μυαλό τους, μια και συζητάμε το σχετικό θέμα...αν υποτεθεί ότι έχουμε δύο αυτοκίνητα με ακριβώς ίδια χαρακτηριστικά ως προς τις διαστάσεις τους και το κλείδωμα των τροχών σε μοίρες (full lock), τότε ποιο διαγράφει κύκλο μικρότερης διαμέτρου με ορισμένη ταχύτητα, το προσθιοκίνητο ή το πισωκίνητο;
Θα μου πείτε...εξαρτάται από την ταχύτητα, από το αν το πίσω μέρος θα γλιστρήσει κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι δεν γλιστράει, υπάρχει κάποια διαφορά;
Πες το γιατί μας έσκασες!!
Ποια 'σχολη' προτιματε, με ποια πιστευετε οτι κινειστε πιο γρηγορα γενικως, και γιατι
Ένα πισωκίνητο με ζύγισμα 50-50 και ΕΣΠ μπορεί να πάει πιο γρήγορα από τα αντανακλαστικά μου. Τώρα για το εάν αξίζει η πισωκίνηση όλα τα μειονεκτήματα της για χάρη λίγο καλύτερου κρατήματος είναι μεγάλο θέμα.
-
Μεχρι τα 200 αλογα σιγουρα προτιμω προσθιοκινητο εκτος αν μιλαμε για Elise.
-
Πιστευω οτι με ενα καλοστημενο(ελαφρυ,σωστη αναρτηση,δυνατο μοτερ) προσθιοκινητο οπως μια Lotus Elan ή ενα 205 GTI μπορεις να πας γρηγοροτερα(τουλαχιστον στα περισσοτερα σημεια) απο ενα αντιστοιχης η ακομα και μεγαλυτερης ιπποδυναμης πισωκινητο,παντα με σωστη οδηγηση βεβαια.
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Και μια απορία για όσους έχουν διάθεση να ακονίσουν το μυαλό τους, μια και συζητάμε το σχετικό θέμα...αν υποτεθεί ότι έχουμε δύο αυτοκίνητα με ακριβώς ίδια χαρακτηριστικά ως προς τις διαστάσεις τους και το κλείδωμα των τροχών σε μοίρες (full lock), τότε ποιο διαγράφει κύκλο μικρότερης διαμέτρου με ορισμένη ταχύτητα, το προσθιοκίνητο ή το πισωκίνητο;
Θα μου πείτε...εξαρτάται από την ταχύτητα, από το αν το πίσω μέρος θα γλιστρήσει κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι δεν γλιστράει, υπάρχει κάποια διαφορά;
Νομίζω δεν έχει να κάνει με το που είναι η κίνηση.
Μικρότερη διάμετρο θα διαγράψει αυτο που έχει μικρότερο track εμπρός και πίσω.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Το ιδιο αμαξωμα με το μονο που να αλλαζει να ειναι ο αξονας που δινει κινηση θα διαγραψει ιδιο ακριβως κυκλο, υπο την προυποθεση οτι δεν χανεται καθολου προσφυση.
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Και μια απορία για όσους έχουν διάθεση να ακονίσουν το μυαλό τους, μια και συζητάμε το σχετικό θέμα...αν υποτεθεί ότι έχουμε δύο αυτοκίνητα με ακριβώς ίδια χαρακτηριστικά ως προς τις διαστάσεις τους και το κλείδωμα των τροχών σε μοίρες (full lock), τότε ποιο διαγράφει κύκλο μικρότερης διαμέτρου με ορισμένη ταχύτητα, το προσθιοκίνητο ή το πισωκίνητο;
Θα μου πείτε...εξαρτάται από την ταχύτητα, από το αν το πίσω μέρος θα γλιστρήσει κλπ. Αλλά ας υποθέσουμε ότι δεν γλιστράει, υπάρχει κάποια διαφορά;
Το πισωκίνητο λόγο του ότι κόβει περισσότερο το τιμόνι καθώς έχει επιφορτισθεί μόνο με διεύθυνση των τροχών ; >>Τι σε νοιάζει; Μόνο τα άλογα; Για θυμίσου πόσο είχες χαρεί εκείνο το Miata Mk1 με το μπλοκέ του και τα 116 αλογάκια του.
Πλέον τα βαρέθηκα όλα....
Αν βαρεθήκες και εκείνο το κόκκινο το παλιάλογο μωρέ πως το λένε να το πάρω εγώ
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Υποθέτω το πισωκίνητο, λόγω της κατανομής των δυνάμεων; Δηλαδή, ουσιαστικά, η δύναμη που το σπρώχνει πάνω στην στροφή, ξεκινά πιο πίσω, επομένως, υποθέτω πως τρόπον τινά λειτουργεί σαν ...οπισθοδιεύθυνση;
Θέλω να πω, η κατεύθυνση της φυγόκεντρου, είναι διαφορετική στο πισωκίνητο σε σχέση με το μπροστοκίνητο, γιατί οι δυνάμεις εφαρμόζονται σε διαφορετικό άξονα του αυτοκινήτου οπότε, η κεντρομόλος δύναμη έχει διαφορετικό σύστημα αναφοράς ή όχι;Δεν ξέρω, είναι σίγουρα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα.
Αν πας σε μια αλάνα, βάλεις πρώτη, οι τροχοί κυλάνε αλλά δεν γλιστράνε, και στρίψεις τέρμα τους τροχούς θα έχει διαφορά ο κύκλος στροφής του ενός από του άλλου? Δε νομίζω, όσο τα οχήματα έχουν ίδιες εξωτερικές διαστάσεις, μεταξόνια, μετατρόχια, και γωνίες στρέψης των τροχών.
Πες το γιατί μας έσκασες!!
Νομίζω δεν έχει να κάνει με το που είναι η κίνηση.
Μικρότερη διάμετρο θα διαγράψει αυτο που έχει μικρότερο track εμπρός και πίσω.
Το ιδιο αμαξωμα με το μονο που να αλλαζει να ειναι ο αξονας που δινει κινηση θα διαγραψει ιδιο ακριβως κυκλο, υπο την προυποθεση οτι δεν χανεται καθολου προσφυση.
Το πισωκίνητο λόγο του ότι κόβει περισσότερο το τιμόνι καθώς έχει επιφορτισθεί μόνο με διεύθυνση των τροχών ;
Λοιπόν..ενδιαφέρουσες σκέψεις. Την απάντηση μετά βεβαιότητας δεν τη γνωρίζω, είναι κάτι που με έχει απασχολήσει.
Σε πρακτικό επίπεδο μπορούμε να πούμε ότι επειδή κάποιες φορές τα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης της κίνησης ενός προσθιοκίνητου περιορίζουν τη γωνία στρέψης των εμπρός τροχών, μπορεί πράγματι ένα πισωκίνητο να 'κόβει περισσότερο' από ένα προσθιοκίνητο. Όμως το ερώτημα αφορά την περίπτωση που τα αμαξώματα αλλά και η γωνία στρέψης είναι ακριβώς ίδια - τι γίνεται τότε;
Έχω την εντύπωση ότι επειδή, σε αντίθεση με τα σκάφη, τα σημεία επαφής του αυτοκινήτου με την επιφάνεια πάνω στην οποία κινείται είναι σταθερά (τα 4 λάστιχα), τότε ανεξάρτητα από το πού είναι η κίνηση, ο κύκλος θα είναι ο ίδιος, με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει καθόλου απώλεια πρόσφυσης, όπως σωστά επισήμανε ο φίλος kapami.
Στη θάλασσα, ένα σκάφος με κατευθυνόμενη πρόωση (δική μου απόδοση του όρου vectored thrust, δεν ξέρω αν υπάρχει πιο δόκιμος ελληνικός όρος, πρόωση μεταβαλλόμενης κατεύθυνσης ή διανυσματική πρόωση ίσως;), δηλ. με προπέλλα ή υδροπροωθητήρα που 'στρίβει', θα διαγράψει μικρότερο κύκλο από ένα άλλο που έχει απλά ένα πηδάλιο (με την προϋπόθεση ότι η γωνία στρέψης τους και τα λοιπα χαρακτηριστικά είναι ίδια). Στην ξηρά, θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί ότι η κίνηση στους κατευθυντήριους τροχούς είναι κάτι σαν την 'κατευθυνόμενη πρόωση' κάποιων σκαφών (π.χ. των jet ski). Όμως το πίσω άκρο του αυτοκινήτου δεν είναι ελεύθερο - η τροχιά του οριοθετείται από τη θέση των δυο πίσω ελαστικών. Συνεπώς ο κύκλος θα είναι ο ίδιος, όπου και αν είναι η κίνηση.
Έτσι νομίζω. Μπορεί βέβαια να κάνω τεράστιο λάθος...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Εύχομαι όλοι οι κατασκευαστές πλέον να έχουν φτάσει τις οικονομίες κλίμακας που επιθυμούν (γιατί το κόστος για ένα πισωκίνητο σίγουρα είναι πιο μεγάλο από το να τα βάλεις όλα μροστά) και να αρχίσουν να προσφέρουν μικρομεσαία όπως κάποτε με την κίνηση στον σωστό άξονα.
Το ότι το προσθιοκίνητο είναι φθηνότερο από ένα πισωκίνητο, δεν είναι ο μόνος λόγος που τα τελευταία εξαφανίστηκαν από προσώπου γης στις μικρές-μεσαίες ιπποδυνάμεις, αν και παραμένει κυρίαρχος. Είναι και ότι τα προσθιοκίνητα έχουν και ένα τσουβάλι πλεονεκτήματα σε συγκεκριμένες ζώνες ισχύος, δες και παρακάτω γι' αυτό.
Επίσης για το γεγονός ότι υπάρχουν πισωκίνητα σε μερικές μικρές κατηγορίες, είναι διότι οι τυποποιημένες πλατφόρμες τους φέρουν (και) τεράστιας ισχύος κινητήρες που μπαίνουν σε μεγαλύτερα μοντέλα (π.χ. 130, 1Μ), τόσο ισχυρούς δηλαδή που δεν θα μπορούσαν να είναι προσθιοκίνητα.ΑΝ Μπεμβέ έλεγε, για τον α ή β λόγο ότι η σειρά 1 θα πάει μέχρι τα π.χ. 200-250 αλόγατα. τότε θα το σκεφτόταν πολύ για μπροστά κίνηση.
Και πολύ σωστά θα έκανε από μερικές απόψεις : ευκολότερη κατασκευή, μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους (αυτό από μόνο του είναι σεισμός, ποιός πηδάει τους υπόλοιπους λόγους ), πιο προβλέψιμη συμπεριφορά για τον οδηγό (και όχι τον Φάντζιο), μεγαλύτεροι εσωτερικοί χώροι και μπροστά αλλά κυρίως πίσω.
Mην ψαρώνετε.Μην ψαρώνετε.
Μαζί σου αλλά μιλάμε για πόσους κατασκευαστές; BMW, MAZDA είναι και κάποιος άλλος στις κατηγορίες που μπορεί να αγοράσει ένας μέσος καταναλωτής χωρίς να πάει σε μεγαλύτερο segment?
Άσε που σε περίπτωση ένας κατασκευαστής που (θα) παράγει πλέον δύο τύπους (μπροστά & πίσω κίνηση) θα πρέπει να υπολογίζει και αλλαγές φάσης στην γραμμή παραγωγής του και αυτό από μόνο του σίγουρα είναι ένα κόστος πολύ μεγάλο! -
Τι να κάνουμε, έτσι είναι. Η Μπεμβέ/Μερσεντές θα πάρεις, ή κανένα σπεσιαλάκι τύπου ΜΧ-5 ή Ρχ-8, ΜΡ-2, σπάνια και κάτι άλλο .
Η πιο ιδιαίτερη περίπτωση επιλογής τρόπου κίνησης είναι ΙΜΟ το ΒΑΓΚ. Προσθιοκίνητα τα μικρής ισχύος, τετρακίνητα τα μεγαλύτερα. Πάνω στην ίδια καρότσα . Και μετά το παίζουν φανατικοί της τετρακούνας και άλλα φαιδρά.
Η Άουντι βάζει μπροστά κίνηση στα πρώτα, γιατί έτσι επιτάσσει η μαμά της, η οποία και είναι φανατική υπέρμαχος αυτής της διάταξης. Κάτι άλλο θα προκαλούσε μεγάλα προβλήματα κόστους, συμβατότητας κ.α.
Και όταν πάει να βάλει μεγάλο μοτέρ τα βρίσκει σκούρα γιατί η μπροστά κίνηση είναι ανίκανη να το υποστηρίξει και θυμάται την τετρακίνηση, την υπεροχή της στο χιόνι και στον πάγο, τα Κουάτρο γκρουπ Β, τον Ρερλ, κ.α. παπαριές καμαρωτές λες και όλοι ζούνε στο Σεν Μόριτς και στην Αράχωβα το χειμώνα.
Έλεος ρε, πουλήστε αυτά αλλού που σας πιστεύουν.ΥΓ. Αντίστοιχα λειτουργούσε και η Σουμπαρού σε μερικά μοντέλα, τα έκανε ΟΛΑ τετρακίνητα αργότερα. Μόνο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τι να κάνουμε, έτσι είναι. Η Μπεμβέ/Μερσεντές θα πάρεις, ή κανένα σπεσιαλάκι τύπου ΜΧ-5 ή Ρχ-8, ΜΡ-2, σπάνια και κάτι άλλο .Σιγά μην πάρεις Βεμβέ ή Μερκεντέ για να χαρείς οδήγηση, να κυνηγηθείς και να στρίψεις. Τελείως ακατάλληλα, δε φτιάχθηκαν για αυτό. Άλλος είναι ο σκοπός τους και τον εκπληρώνουν πολύ καλά.*
Miata, 8άρι και MR2 είναι πολύ καλές εναλλακτικές. Όπως και τα Lotus, αλλά και το S2000. Γενικώς, όταν οι τιμές των 106-VTS-Punto GT έχουν εξισωθεί με τα Miata πρώτης γενιάς, δε βλέπω τον λόγο να προτιμήσεις το 106. Εκτός κι αν σε νοιάζει μόνο η ευθεία.*Εφόσον μιλάμε για γήινα μοτέρ κι όχι τρίλιτρα.
-
Η Mazda αν έβγαζε ένα μικρό κουπέ βασισμένο στο ΜΧ-5 , αλλά να έχει και δύο υποτυπώδεις θέσεις επιπλέον (ένα 2+2) θα πουλούσε τρελά νομίζω! Ο λόγος που είχα απορρίψει το ΜΧουδάκι, ήταν οι χώροι. Εντάξει, δεν έχω οικογένεια, αλλά μια στο τόσο, θα χρειαστείς για μια μικρή απόσταση τις επιπλέον θέσεις... Επίσης, μεταφέρεις εύκολα μια τσάντα, ή ένα μπουφάν, γενικώς, ένα πίσω κάθισμα δίνει πρακτικότητα που ένα Roadster δεν την έχει.
Αν ήμουν η Mazda, στη ιδέα του ΜΧ-5 για ένα προσιτό και οικονομικό Roadster, θα έφτιαχνα ένα Coupe. Που να ήταν 2+2, έστω. Ειδικά χάρη στα ΜΧ-5 και RX-8, έχει και κοινό έτοιμο και έχει και πολύ κόσμο που θα ενδιαφερόταν.
Πέραν αυτόν, εγώ προτιμώ την εμπρός κίνηση, γιατί είμαι κουλάδι. Μην νομίζετε πως όποιος λέγεται Γρηγόρης είναι απαραίτητα και οδηγάρα... Εγώ πχ δεν είμαι.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
δε βλέπω τον λόγο να προτιμήσεις το 106. Εκτός κι αν σε νοιάζει μόνο η ευθεία.Dim, κάντο εντιτ, γιατί εκτίθεσαι...
Μην νομίζετε πως όποιος λέγεται Γρηγόρης είναι απαραίτητα και οδηγάρα... Εγώ πχ δεν είμαι.
Αν όμως λεγόσουν Σεβαστιανός, είχες ελπίδες. Vetter, Loeb, Ogier...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Miata, 8άρι και MR2 είναι πολύ καλές εναλλακτικές. Όπως και τα Lotus, αλλά και το S2000. Γενικώς, όταν οι τιμές των 106-VTS-Punto GT έχουν εξισωθεί με τα Miata πρώτης γενιάς, δε βλέπω τον λόγο να προτιμήσεις το punto. Εκτός κι αν σε νοιάζει μόνο η ευθεία.
fixed
Αν και αυτό last yeaaaar
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τι να κάνουμε, έτσι είναι. Η Μπεμβέ/Μερσεντές θα πάρεις, ή κανένα σπεσιαλάκι τύπου ΜΧ-5 ή Ρχ-8, ΜΡ-2, σπάνια και κάτι άλλο .
Η πιο ιδιαίτερη περίπτωση επιλογής τρόπου κίνησης είναι ΙΜΟ το ΒΑΓΚ. Προσθιοκίνητα τα μικρής ισχύος, τετρακίνητα τα μεγαλύτερα. Πάνω στην ίδια καρότσα . Και μετά το παίζουν φανατικοί της τετρακούνας και άλλα φαιδρά.
Η Άουντι βάζει μπροστά κίνηση στα πρώτα, γιατί έτσι επιτάσσει η μαμά της, η οποία και είναι φανατική υπέρμαχος αυτής της διάταξης. Κάτι άλλο θα προκαλούσε μεγάλα προβλήματα κόστους, συμβατότητας κ.α.
Και όταν πάει να βάλει μεγάλο μοτέρ τα βρίσκει σκούρα γιατί η μπροστά κίνηση είναι ανίκανη να το υποστηρίξει και θυμάται την τετρακίνηση, την υπεροχή της στο χιόνι και στον πάγο, τα Κουάτρο γκρουπ Β, τον Ρερλ, κ.α. παπαριές καμαρωτές λες και όλοι ζούνε στο Σεν Μόριτς και στην Αράχωβα το χειμώνα.
Έλεος ρε, πουλήστε αυτά αλλού που σας πιστεύουν.ΥΓ. Αντίστοιχα λειτουργούσε και η Σουμπαρού σε μερικά μοντέλα, τα έκανε ΟΛΑ τετρακίνητα αργότερα. Μόνο.
Για πιο λόγο να είναι 4κινητη μια εκδοσή με 120 αλόγα?
Αυτό που έκανε η Subaru είναι φαιδρό, έχεις οδηγήσει impreza με 95 ασυγκράτητα ? Αυτό είναι πραγματικός ξεφτιλισμός
Είπαμε να κράζουμε , αλλά όχι να λέμε για να λέμε ..
ΥΓ ΟΛΑ τα κορυφαία της μαμάς vw είναι 4κινητα
Golf , passat , Tuareg ,phaethon.
Μόνο το scirocco αποτελεί εξαίρεση , το ότι δίνουν 4κινηση από 150 αλόγα και πάνω είναι απολύτως φυσιολογικό και δείχνει ότι δεν είναι εκτός τόπου και χρόνουSent from my LG-P500
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τι να κάνουμε, έτσι είναι. Η Μπεμβέ/Μερσεντές θα πάρεις, ή κανένα σπεσιαλάκι τύπου ΜΧ-5 ή Ρχ-8, ΜΡ-2, σπάνια και κάτι άλλο .
Η πιο ιδιαίτερη περίπτωση επιλογής τρόπου κίνησης είναι ΙΜΟ το ΒΑΓΚ. Προσθιοκίνητα τα μικρής ισχύος, τετρακίνητα τα μεγαλύτερα. Πάνω στην ίδια καρότσα . Και μετά το παίζουν φανατικοί της τετρακούνας και άλλα φαιδρά.
Η Άουντι βάζει μπροστά κίνηση στα πρώτα, γιατί έτσι επιτάσσει η μαμά της, η οποία και είναι φανατική υπέρμαχος αυτής της διάταξης. Κάτι άλλο θα προκαλούσε μεγάλα προβλήματα κόστους, συμβατότητας κ.α.
Και όταν πάει να βάλει μεγάλο μοτέρ τα βρίσκει σκούρα γιατί η μπροστά κίνηση είναι ανίκανη να το υποστηρίξει και θυμάται την τετρακίνηση, την υπεροχή της στο χιόνι και στον πάγο, τα Κουάτρο γκρουπ Β, τον Ρερλ, κ.α. παπαριές καμαρωτές λες και όλοι ζούνε στο Σεν Μόριτς και στην Αράχωβα το χειμώνα.
Έλεος ρε, πουλήστε αυτά αλλού που σας πιστεύουν.ΥΓ. Αντίστοιχα λειτουργούσε και η Σουμπαρού σε μερικά μοντέλα, τα έκανε ΟΛΑ τετρακίνητα αργότερα. Μόνο.
Για πιο λόγο να είναι 4κινητη μια εκδοσή με 120 αλόγα?
Αυτό που έκανε η Subaru είναι φαιδρό, έχεις οδηγήσει impreza με 95 ασυγκράτητα ? Αυτό είναι πραγματικός ξεφτιλισμός
Είπαμε να κράζουμε , αλλά όχι να λέμε για να λέμε ..
ΥΓ ΟΛΑ τα κορυφαία της μαμάς vw είναι 4κινητα
Golf , passat , Tuareg ,phaethon.
Μόνο το scirocco αποτελεί εξαίρεση , το ότι δίνουν 4κινηση από 150 αλόγα και πάνω είναι απολύτως φυσιολογικό και δείχνει ότι δεν είναι εκτός τόπου και χρόνουSent from my LG-P500
Η Subaru ήταν πάντα μια περίεργη εταιρεία. Σήμερα είδα ένα τέτοιο (προφανώς μετατροπή...):
Δεν ξέρω το 'ελληνικό' είχε όλο το πακέτο (κομπρέσσορας , τετρακίνηση κλπ κλπ...), αλλά ήταν μπλε και με διακριτικά STi. Απίθανο!Έτσι μου έρχεται να... εισάγω ένα: http://www.tradecarview.com/used_car/ja ... o/8104443/
Αλλά δεν έχει αλκαντάρα, οπότε θα κρατήσω την Lancia!
Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".