Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ένα -όχι και τόσο συνηθισμένο- κουμπί....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ένα -όχι και τόσο συνηθισμένο- κουμπί....
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    21
    228
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      s_t5678 last edited by

      Φαντάζομαι πως ένα από τα πλέον κοινά κουμπιά των περισσότερων αυτοκινήτων - εδώ και χρόνια, είναι εκείνο του μηδενισμού του μετρητή διαδρομών. Ακόμη και η θέση του είναι πάνω-κάτω η ίδια: κάπου ανάμεσα στο στροφόμετρο και τον ταχογράφο.....

      Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω αυτό το θέμα είναι πως στο δικό μου αυτοκίνητο- ένα Ford Fiesta - το κουμπί αυτό έχει κι έναν δεύτερο ρόλο, λιγότερο συνηθισμένο. Κρατώντας το πατημένο ενώ ταυτόχρονα γυρίζω το κλειδί στη θέση II, εμφανίζεται -αντί για τον χιλιομετρητή- η ένδειξη 'test'. Αν στη συνέχεια βάλω μπρός και αρχίσω να πατάω το ίδιο κουμπί διακεκομμένα, εμφανίζονται μια σειρά από ενδείξεις. Μία απ' αυτές σχετίζεται με την μπαταρία ενώ μιά άλλη (η πιο διασκεδαστική....) είναι ενα ψηφιακό στροφόμετρο που λειτουργεί μαζί με το αναλογικό (και με ακρίβεια στροφής! ). Εκτός από τις ενδείξεις, σε κάποιο κλίκ απενεργοποιείται το κοντέρ και το στροφόμετρο.....

      Το κόλπο το ανακάλυψα εντελώς τυχαία, όταν προσπαθούσα να κάνω κάτι άσχετο (ας πούμε ). Παρακάτω παραθέτω τις ενδείξεις. Σας λένε κάτι; Αν το δοκιμάσει κανείς, ας κάνει ενα post.

      t xxxx ----> στροφόμετρο
      t xxxxxx ----> σταθερό: s/n συσκευής ;!?
      F1 xxx ----> μεταβάλλεται 100 -> 1xx
      FP xxxx ----> μεταβάλλεται 1000 -> ;
      xxx C ----> θα έλεγα πως είναι θερμοκρασία αλλά τίνος πράγματος αφου ξεκινά από το ... 10;

      C6 xxx ----> σταθερό
      odo 142 ---> θα έλεγα οδόμετρο αλλά μάλλον κάνω λάθος αφού η τιμή δεν ταιριάζει με τους χιλιομετρητές....

      1 Ud 00 ----> ;
      bat xxx ----> σχετικό με την μπαταρία;
      hb -x ----> ;
      SLP -0 ----> Κάτι σχετικό με ... SLEEP;
      LC xx xx -----> ;
      Px -xx -----> ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        s_t5678 last edited by

        Φαντάζομαι πως ένα από τα πλέον κοινά κουμπιά των περισσότερων αυτοκινήτων - εδώ και χρόνια, είναι εκείνο του μηδενισμού του μετρητή διαδρομών. Ακόμη και η θέση του είναι πάνω-κάτω η ίδια: κάπου ανάμεσα στο στροφόμετρο και τον ταχογράφο.....

        Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω αυτό το θέμα είναι πως στο δικό μου αυτοκίνητο- ένα Ford Fiesta - το κουμπί αυτό έχει κι έναν δεύτερο ρόλο, λιγότερο συνηθισμένο. Κρατώντας το πατημένο ενώ ταυτόχρονα γυρίζω το κλειδί στη θέση II, εμφανίζεται -αντί για τον χιλιομετρητή- η ένδειξη 'test'. Αν στη συνέχεια βάλω μπρός και αρχίσω να πατάω το ίδιο κουμπί διακεκομμένα, εμφανίζονται μια σειρά από ενδείξεις. Μία απ' αυτές σχετίζεται με την μπαταρία ενώ μιά άλλη (η πιο διασκεδαστική....) είναι ενα ψηφιακό στροφόμετρο που λειτουργεί μαζί με το αναλογικό (και με ακρίβεια στροφής! ). Εκτός από τις ενδείξεις, σε κάποιο κλίκ απενεργοποιείται το κοντέρ και το στροφόμετρο.....

        Το κόλπο το ανακάλυψα εντελώς τυχαία, όταν προσπαθούσα να κάνω κάτι άσχετο (ας πούμε ). Παρακάτω παραθέτω τις ενδείξεις. Σας λένε κάτι; Αν το δοκιμάσει κανείς, ας κάνει ενα post.

        t xxxx ----> στροφόμετρο
        t xxxxxx ----> σταθερό: s/n συσκευής ;!?
        F1 xxx ----> μεταβάλλεται 100 -> 1xx
        FP xxxx ----> μεταβάλλεται 1000 -> ;
        xxx C ----> θα έλεγα πως είναι θερμοκρασία αλλά τίνος πράγματος αφου ξεκινά από το ... 10;

        C6 xxx ----> σταθερό
        odo 142 ---> θα έλεγα οδόμετρο αλλά μάλλον κάνω λάθος αφού η τιμή δεν ταιριάζει με τους χιλιομετρητές....

        1 Ud 00 ----> ;
        bat xxx ----> σχετικό με την μπαταρία;
        hb -x ----> ;
        SLP -0 ----> Κάτι σχετικό με ... SLEEP;
        LC xx xx -----> ;
        Px -xx -----> ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          s_t5678 last edited by

          Φαντάζομαι πως ένα από τα πλέον κοινά κουμπιά των περισσότερων αυτοκινήτων - εδώ και χρόνια, είναι εκείνο του μηδενισμού του μετρητή διαδρομών. Ακόμη και η θέση του είναι πάνω-κάτω η ίδια: κάπου ανάμεσα στο στροφόμετρο και τον ταχογράφο.....

          Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω αυτό το θέμα είναι πως στο δικό μου αυτοκίνητο- ένα Ford Fiesta - το κουμπί αυτό έχει κι έναν δεύτερο ρόλο, λιγότερο συνηθισμένο. Κρατώντας το πατημένο ενώ ταυτόχρονα γυρίζω το κλειδί στη θέση II, εμφανίζεται -αντί για τον χιλιομετρητή- η ένδειξη 'test'. Αν στη συνέχεια βάλω μπρός και αρχίσω να πατάω το ίδιο κουμπί διακεκομμένα, εμφανίζονται μια σειρά από ενδείξεις. Μία απ' αυτές σχετίζεται με την μπαταρία ενώ μιά άλλη (η πιο διασκεδαστική....) είναι ενα ψηφιακό στροφόμετρο που λειτουργεί μαζί με το αναλογικό (και με ακρίβεια στροφής! ). Εκτός από τις ενδείξεις, σε κάποιο κλίκ απενεργοποιείται το κοντέρ και το στροφόμετρο.....

          Το κόλπο το ανακάλυψα εντελώς τυχαία, όταν προσπαθούσα να κάνω κάτι άσχετο (ας πούμε ). Παρακάτω παραθέτω τις ενδείξεις. Σας λένε κάτι; Αν το δοκιμάσει κανείς, ας κάνει ενα post.

          t xxxx ----> στροφόμετρο
          t xxxxxx ----> σταθερό: s/n συσκευής ;!?
          F1 xxx ----> μεταβάλλεται 100 -> 1xx
          FP xxxx ----> μεταβάλλεται 1000 -> ;
          xxx C ----> θα έλεγα πως είναι θερμοκρασία αλλά τίνος πράγματος αφου ξεκινά από το ... 10;

          C6 xxx ----> σταθερό
          odo 142 ---> θα έλεγα οδόμετρο αλλά μάλλον κάνω λάθος αφού η τιμή δεν ταιριάζει με τους χιλιομετρητές....

          1 Ud 00 ----> ;
          bat xxx ----> σχετικό με την μπαταρία;
          hb -x ----> ;
          SLP -0 ----> Κάτι σχετικό με ... SLEEP;
          LC xx xx -----> ;
          Px -xx -----> ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            ping-of-death last edited by

            Να σου πω τι συνεβαινε στο πολο που ειχα επειδη υποθετω οτι ειναι κατι παρομοιο. Ειναι καποιες ενδειξεις self-test κ μετρητες, πανω-κατω αυτα που βλεπουν οι μηχανικοι οταν καλωδιωνουν τον εγκεφαλο του αυτοκινητου με τους ειδικους υπολογιστες που εχουν. Εμενα πχ μου μηδενιζαν ετσι καμια φορα τον μετρητη χλμ για αλλαγη λαδιων ή service (μαλλον λογω καποιου bug του software ή κακου χειρισμου). Λεπτομεριες μονο στο owner's manual που το πως θα το αποκτησεις οπως ειπε καποιος κ σε αλλο τοπικ ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια. Το να πειραματιστεις παντως μονος σου για να αποκωδικοποιησεις εμπειρικα την καθε ενδειξη ,προσωπικα, δεν ξερω αν ειναι καλη ιδεα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • F
              frogy last edited by

              Στο GroupVAG υπαρχουν παρομοιες ενδειξεις στο climatronic. Εμενα στο πολο πατοντας fan down fan middle και το κουμπι econ μου βγαζει ενα μενου με 60 περιπου ενδειξεις. Αυτες ειναι κυριως διαφορες θερμοκρασιες. Στο ΤΤ του ξαδερφου μου πατοντας παλι εναν συνδυασμο σου βγαζει καμια 70ρια ενδειξεις που εχουν αναμεσα τους και ψηφιακο στροφομετρο και ταχυμετρο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                Λεπτομεριες μονο στο owner's manual.....

                Μάλλον εννοείς το service manual, δηλαδή αυτό που δίνει το εργοστάσιο στα συνεργεία. Owner's manual είναι αυτό που σου δίνουν μαζί με το αυτοκίνητο και δέν περιέχει τέτοιες λεπτομέρειες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  ping-of-death last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                  Λεπτομεριες μονο στο owner's manual.....

                  Μάλλον εννοείς το service manual, δηλαδή αυτό που δίνει το εργοστάσιο στα συνεργεία. Owner's manual είναι αυτό που σου δίνουν μαζί με το αυτοκίνητο και δέν περιέχει τέτοιες λεπτομέρειες.

                  Σωστη η διορθωση σου, σορρυ, αυτο ακριβως εννοουσα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Το θέμα είναι πώς μπορούμε να μάθουμε ακριβώς τι είναι αυτά που μας 'κρύβουν' τα αυτοκίνητά μας και πώς να τα εμφανίσουμε. Κάποιος με πρόσβαση στις αντιπροσωπείες; Υποθέτω ότι δεν είναι στρατιωτικά μυστικά, ώστε να είναι απόρρητα. Νομίζω ότι αξίζει ένα μπράβο στον s_t5678 που το εντόπισε και μας το είπε. Έχω κ εγώ fiesta και πάω να το κοιτάξω σε λιγάκι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      deggman last edited by

                      Θα μπορούσες να το θέσεις στα υπ΄ οψιν για το περιοδικό, ποιος καταληλότερος? http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8262

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Και στα Mazda 6 , Mondeo γίνεται αυτό το test.
                        To έχω δει στο service manual ..
                        Για το Mazda 6 .... http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7781

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stratospuma last edited by

                          το έχουν και τα πούμα!! είναι στην ουσία ένα κρυφό τριπ κομπιούτερ
                          δυστυχώς δε θυμάμαι να σου πώ τί σημαίνει η κάθε ένδειξη. το είχαμε κάπου στο σάιτ μας αλλά έχει πέσει τώρα(όλο το σάιτ) και που να το βρώ...
                          επίσης ξέρω ότι κάποια αμερικάνικα μέρκουρι έχουν παρόμοιο κόλπο. το μάνουαλ δεν αναφέρει τίποτα σχετικο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • C
                            cpap78 last edited by

                            Στο mazda 3 παντως τιποτα,.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              s_t5678 last edited by

                              Δεν μπόρεσα να βρώ το θέμα σχετικά με τα service manuals. Μήπως έχει κανείς τη διεύθυνση; Συμφωνώ πως τέτοια πράγματα δεν αποτελούν ...στρατιωτικά μυστικά, αλλά αν το κουμπί αυτό είναι σε θέση να μηδενίσει το μετρητή χλμ για service (όπως στο polo του ping of death) ή να σβήσει π.χ το check του κινητήρα , δεν μου κάνει εντύπωση που δεν το αναφέρουν πουθενά.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dimitris-razis last edited by

                                Το ίδιο έκανε και το Ibiza Hot (του '95) που είχα και αν θυμάμαι καλά ήταν έτσι το μενού (τό ίδιο ίσχυε και για τα Polo και Golf της εποχής εκείνης). Αν θυμάμαι καλά τα όργανα ήταν VDO οπότε αν και στο Fiesta είναι ίδιας μάρκας τότε πιθανότατα να είναι menu που χρησιμοποιεί η VDO.Στα nissan υπάρχουν τέτοια 'κόλπα' τα οποία χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις αυτοδιάγνωσης και μόνο, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να ανακοινώνονται στον πελάτη μέσω του owners manual.
                                Γενικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχουν πολλές τέτοιες διαδικασίες (με ανοιγνα-κλείσιμο διακοπτών, πατήματα συνδυασμού κουμπιών σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα κλπ) τα οποία χρησιμοποιούνται ή για είσοδο σε διαδικασίες αυτοδιάγνωσης είτε σε διαδικασίες ρυθμίσεων που καλό θα είναι να τις κάνει μόνο κάποιος που ξέρει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimitris-razis last edited by

                                  Το ίδιο έκανε και το Ibiza Hot (του '95) που είχα και αν θυμάμαι καλά ήταν έτσι το μενού (τό ίδιο ίσχυε και για τα Polo και Golf της εποχής εκείνης). Αν θυμάμαι καλά τα όργανα ήταν VDO οπότε αν και στο Fiesta είναι ίδιας μάρκας τότε πιθανότατα να είναι menu που χρησιμοποιεί η VDO.Στα nissan υπάρχουν τέτοια 'κόλπα' τα οποία χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις αυτοδιάγνωσης και μόνο, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να ανακοινώνονται στον πελάτη μέσω του owners manual.
                                  Γενικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχουν πολλές τέτοιες διαδικασίες (με ανοιγνα-κλείσιμο διακοπτών, πατήματα συνδυασμού κουμπιών σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα κλπ) τα οποία χρησιμοποιούνται ή για είσοδο σε διαδικασίες αυτοδιάγνωσης είτε σε διαδικασίες ρυθμίσεων που καλό θα είναι να τις κάνει μόνο κάποιος που ξέρει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimitris-razis last edited by

                                    Το ίδιο έκανε και το Ibiza Hot (του '95) που είχα και αν θυμάμαι καλά ήταν έτσι το μενού (τό ίδιο ίσχυε και για τα Polo και Golf της εποχής εκείνης). Αν θυμάμαι καλά τα όργανα ήταν VDO οπότε αν και στο Fiesta είναι ίδιας μάρκας τότε πιθανότατα να είναι menu που χρησιμοποιεί η VDO.Στα nissan υπάρχουν τέτοια 'κόλπα' τα οποία χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις αυτοδιάγνωσης και μόνο, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να ανακοινώνονται στον πελάτη μέσω του owners manual.
                                    Γενικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχουν πολλές τέτοιες διαδικασίες (με άνοιγμα-κλείσιμο διακοπτών, πατήματα συνδυασμού κουμπιών σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα κλπ) τα οποία χρησιμοποιούνται ή για είσοδο σε διαδικασίες αυτοδιάγνωσης είτε σε διαδικασίες ρυθμίσεων που καλό θα είναι να τις κάνει μόνο κάποιος που ξέρει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimitris-razis last edited by

                                      Το ίδιο έκανε και το Ibiza Hot (του '95) που είχα και αν θυμάμαι καλά ήταν έτσι το μενού (τό ίδιο ίσχυε και για τα Polo και Golf της εποχής εκείνης). Αν θυμάμαι καλά τα όργανα ήταν VDO οπότε αν και στο Fiesta είναι ίδιας μάρκας τότε πιθανότατα να είναι menu που χρησιμοποιεί η VDO.Στα nissan υπάρχουν τέτοια 'κόλπα' τα οποία χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις αυτοδιάγνωσης και μόνο, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να ανακοινώνονται στον πελάτη μέσω του owners manual.
                                      Γενικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχουν πολλές τέτοιες διαδικασίες (με ανοιγνα-κλείσιμο διακοπτών, πατήματα συνδυασμού κουμπιών σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα κλπ) τα οποία χρησιμοποιούνται ή για είσοδο σε διαδικασίες αυτοδιάγνωσης είτε σε διαδικασίες ρυθμίσεων που καλό θα είναι να τις κάνει μόνο κάποιος που ξέρει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        gairf last edited by

                                        Προκειται για ενα διαγνωστικο που σκοπο εχει να τσεκαρει την συνδεση του πινακα οργανων και την σωστη λειτουργια του με τα διαφορα υποσυστηματα του αυτοκινητου,πχ ABS, TCS ESP κτλ μεσω της συνδεσης
                                        CAN BUS του αυτοκινητου.
                                        Στο δικο μου FORD MONDEO 20002 το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Manual της Haynes που αγορασα και το αναφερει.
                                        Sto Manual της FORD δεν λεει τιποτα γιαυτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          gairf last edited by

                                          Προκειται για ενα διαγνωστικο που σκοπο εχει να τσεκαρει την συνδεση του πινακα οργανων και την σωστη λειτουργια του με τα διαφορα υποσυστηματα του αυτοκινητου,πχ ABS, TCS ESP κτλ μεσω της συνδεσης
                                          CAN BUS του αυτοκινητου.
                                          Στο δικο μου FORD MONDEO 20002 το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Manual της Haynes που αγορασα και το αναφερει.
                                          Sto Manual της FORD δεν λεει τιποτα γιαυτο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gairf last edited by

                                            Προκειται για ενα διαγνωστικο που σκοπο εχει να τσεκαρει την συνδεση του πινακα οργανων και την σωστη λειτουργια του με τα διαφορα υποσυστηματα του αυτοκινητου,πχ ABS, TCS ESP κτλ μεσω της συνδεσης
                                            CAN BUS του αυτοκινητου.
                                            Στο δικο μου FORD MONDEO 20002 το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Manual της Haynes που αγορασα και το αναφερει.
                                            Sto Manual της FORD δεν λεει τιποτα γιαυτο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr