Καλως ηρθες φιλέ.....
Καλοταξιδο να το χαρεις και να ταξιδέψεις σε ωραια μέρη με όμορφες οδηγικά διαδρομές....
Εχω το sedan 17 μήνες και για 50000 ....
και δεν το μετάνιωσα ουτε στιγμή!!!
Καλως ηρθες φιλέ.....
Καλοταξιδο να το χαρεις και να ταξιδέψεις σε ωραια μέρη με όμορφες οδηγικά διαδρομές....
Εχω το sedan 17 μήνες και για 50000 ....
και δεν το μετάνιωσα ουτε στιγμή!!!
Ρε παιδια ....
Ειμαι και εγω στο παρα πεντε για χειμερινα!
Διασταση 195/65/15 για το mazda 3 ...
**
Εχει δομιμάσει κανείς τα AVON... ????**
Moυ ειπαν η 4τραδα 300 Ευρω και για ζάντες (σιδερενιες) + 100 Ευρώ
Καλά μου φαινεται......
Αλλα να πώ την αλήθεια δεν ξέρω κιόλας!!!
Παιδια πειτε αποψεις πριν κάνω καμια μ@@@α!!!!!!
Ρε παιδια ειμαι και εγω για αλλαγή ελαστικών σε mazda 3 1.6
Σκεφτομαι για τα Conti ή Potentza
Oσο αφορα τα Conti να βαλω τα Premium ή τα ContactSport??
Kαι σε τι δείκτη? V ή Η ?
Παρεπιπτώντως ο λαστιχάς μου έδωσε τιμή για Premium 550 Ε
Μαλλον να με δαγκώσει ηθελε ε???
Απο τη μαμα φορούσα 205/55 R16 91V Τurantza!
Ο χρήστης aserf έγραψε:
V ειπα να βάλω γιατι τετοιο δεικτη ειχα και από την αρχή...
Και σιγουρα δεν πιανει οχι 240 αλλα ουτε 210 .....
Απλά θεωρώ πως ειναι πιο αξιοπιστο ενα λάστιχο με υψηλο δείκτη.....Δεν ισχύει αυτό από άποψη κρατήματος. Απ' τη στιγμή που το λάστιχο δε μπορεί να φτάσει τη θερμοκρασία βέλτιστης λειτουργίας του, ποτέ δε θα μπορέσει να αποδώσει τα μέγιστα δυνατά. Όχι ότι κρύο είναι επικίνδυνο, απλά το αντίστοιχο H θα συμπεριφέρεται λίγο καλύτερα. Ίσως παρόλα αυτά στο V να φθείρεται πιο αργά το πέλμα του, κινδυνεύεις όμως να ξεραθεί το λάστιχο και να έχεις ακόμα πέλμα δεδομένου του ότι το mazda 3 1.6 δεν είναι ικανό να φάει τα λάστιχα.
Mε τον χαρακτηρισμό 'αξιοπιστο' δεν αναφερόμουν στο κρατημα αλλα στην ασφαλεια του ελαστικού....
Ειχα προσφατα μια ασχημη εμπειρία με δανεικό αυτοκίνητο όπου με λίγα χιλιομετρα και εγινε αποκόληση του πελματος (Ευτυχώς δεν ετρεχα,δεν εσκασε κλπ.....)!!!!!!
Τα λαστιχα ηταν Kumo αν και μάλλον δεν εφταιγαν αυτά αλλα ο ιδιοκτήτης....
Πάντως τα Turanza μια χαρα τα εφαγε το mazdak(και δεν το λεω για καλο!)i..... kai χωρις πολλά σπιναρίσματα......
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Go for Conti! Απλως αψογα για τα λεφτα τους ειδικα! Ειδικα στο βρεγμενο βεντουζωνουν!!!! Οχι και πως τα αλλα ειναι ασχημα. Παντως πολυ τσιμπημενες οι τιμες σου! Ασχετο αλλα 195/65 δεν εχει το 3αρι; Πως πας σε 205/60; Εκτος κι αν κανω λαθος.
Λοιπον 205x55x16 ειχα από την μαμα......
Για τις τιμες μάλλον εχεις δικιο ... θα ρωτησω και αλλου αλλα εδω στην επαρχία δεν εχεις και πολλες επιλογές.....
Δεν ειναι λύση να πάω θεσσαλονίκη και για κάθε τι που θα χρειαστώ να τρεχω αλλού...
Βάλε Η καλύτερα. Βγαίνουν γύρω στα 100 ευρώ πιό φτηνά. Έτσι κι αλλιώς, 240 δεν πιάνει το Mazda ούτε στην κατηφόρα!
V ειπα να βάλω γιατι τετοιο δειδτη ειχα και από την αρχή...
Και σιγουρα δεν πιανει οχι 240 αλλα ουτε 210 .....
Απλά θεωρώ πως ειναι πιο αξιοπιστο ενα λάστιχο με υψηλο δείκτη.....
Aς καταθέσω και εγώ την απορια μου.....
Στο mazda 3 1.6 που εχω και μετα από 41000 νομίζω πως ηρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών
Ο λαστιχάς μου εδωσε τις εξής τιμές.... σε 205x55x16
Για **Potenza 520 E
Condinental Premium 570 E**
Για τα Exalto ουτε που ρώτησα μιας και σιγουρα ξεφευγουν απο το budget μου...
Α**πο την μαμα φορουσα Turanza 91V και φυσικά πάλι λέω 91 V να βάλω
**
Ποια η γνώμη σας ρε παιδια...
Τι να το βάλω.......
Υ.Γ Υπαρχει κάτι αλλο που πρέπει να προσέξω??????
Εγώ λεω για Potenza (δοκιμασμένο....) Υπάρχουν διαφοροι τύποι....
Εχω δει Potenza made in japan αλλα και made in spain....
Ti παίζει....
Εχει ένα κιτρινο λαμπάκι ελεγχου και το σχήμα του ειναι σαν μια αντλία...
Οταν γυρνας το διακόπτη αναβει και
αφού γίνει ο έλεγχος και ειναι οκ κανονικά σβήνει...
Λοιπον κάποιος συγγενής μου έχει ενα KALOS 1.2 ...
Κάποια στιγμή αναψε το λαμπάκι της αντλίας... εσβησε και την επομένη ξαναάναψε και έμεινε μόνιμα αναμμένο....
Στην αντιπροσωπεία του είπαν πως οφείλεται στο κακής ποιοτητας κάυσιμο!
Πολύ πιθανόν .....
Εκαναν κάτι και εσβησε..... για λίγο .... και ξανά τα ίδια .....
Του ειπαν ως θα αντικαταστήσουν τον αισθητήρα...
Το πρόβλημα όμως ειναι πως ειπαν πως θα παραγγειλουν και εχουν αργήσει...1 μήνα
Επίσης είπαν πως δεν υπαρχει πρόβλημα αν το αυτοκίνητο κυκλοφορει...
Εναι δυνατον????
**Ρε παιδια πριν παω και εγω εκει .....
Ξερεται ακριβως τι προβλήματα μπορεί να δημιουργηθούν και ποια η λειτουργία του αισθητήρα.....
**
Παιδια την βόηθεια σας για να παω οργανωμένος....
Ευχαριστώ...
Λοιπον κάποιος συγγενής μου έχει ενα KALOS 1.2 ...
Κάποια στιγμή αναψε το λαμπάκι της αντλίας... εσβησε και την επομένη ξαναάναψε και έμεινε μόνιμα αναμμένο....
Στην αντιπροσωπεία του είπαν πως οφείλεται στο κακής ποιοτητας κάυσιμο!
Πολύ πιθανόν .....
Εκαναν κάτι και εσβησε..... για λίγο .... και ξανά τα ίδια .....
Του ειπαν ως θα αντικαταστήσουν τον αισθητήρα...
Το πρόβλημα όμως ειναι πως ειπαν πως θα παραγγειλουν και εχουν αργήσει...1 μήνα
Επίσης είπαν πως δεν υπαρχει πρόβλημα αν το αυτοκίνητο κυκλοφορει...
Εναι δυνατον????
**Ρε παιδια πριν παω και εγω εκει .....
Ξερεται ακριβως τι προβλήματα μπορεί να δημιουργηθούν και ποια η λειτουργία του αισθητήρα.....
**
Παιδια την βόηθεια σας για να παω οργανωμένος....
Ευχαριστώ...
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το πήραν χαμπάρι και στα δελτία ειδήσεων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ανώτατη ταχύτητα 160 χλμ και ΔΕΝ διαθέτει ABS είπαν.
Για άλλη μια φορά οι δημοσιογράφοι έπιασαν λαβράκι.... την βλακείς που τους τυραννάει...
Αν δεν ήταν ΤΟΣΟ άσχετοι δεν θα έλεγαν πως δεν έχει ABS, απλούστατα γιατί ΔΕ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ!!!
Αν αποφασίσουν οι Κινέζοι να το εξάγουν στην ΕΕ θα πρέπει να του βάλουν, απλά γιατί είναι καιονοτική εντολή για όλα τα καινούρια που εισάγονται στην ΕΕ.
Οπότε άτοπο!!!Α, και ένα ABS της γενιάς του Κολοκοτρώνη μέιντ ιν Τσάινα πόσο να κοστίζει στο εργοστάσιο;
Όσο ένας καφές στην Βουλιαγμένη;;
Oπως και το CHEROKEE στην βασική εκδοσή.......