-
Φαντάζομαι πως ένα από τα πλέον κοινά κουμπιά των περισσότερων αυτοκινήτων - εδώ και χρόνια, είναι εκείνο του μηδενισμού του μετρητή διαδρομών. Ακόμη και η θέση του είναι πάνω-κάτω η ίδια: κάπου ανάμεσα στο στροφόμετρο και τον ταχογράφο.....
Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω αυτό το θέμα είναι πως στο δικό μου αυτοκίνητο- ένα Ford Fiesta - το κουμπί αυτό έχει κι έναν δεύτερο ρόλο, λιγότερο συνηθισμένο. Κρατώντας το πατημένο ενώ ταυτόχρονα γυρίζω το κλειδί στη θέση II, εμφανίζεται -αντί για τον χιλιομετρητή- η ένδειξη 'test'. Αν στη συνέχεια βάλω μπρός και αρχίσω να πατάω το ίδιο κουμπί διακεκομμένα, εμφανίζονται μια σειρά από ενδείξεις. Μία απ' αυτές σχετίζεται με την μπαταρία ενώ μιά άλλη (η πιο διασκεδαστική....) είναι ενα ψηφιακό στροφόμετρο που λειτουργεί μαζί με το αναλογικό (και με ακρίβεια στροφής! ). Εκτός από τις ενδείξεις, σε κάποιο κλίκ απενεργοποιείται το κοντέρ και το στροφόμετρο.....
Το κόλπο το ανακάλυψα εντελώς τυχαία, όταν προσπαθούσα να κάνω κάτι άσχετο (ας πούμε ). Παρακάτω παραθέτω τις ενδείξεις. Σας λένε κάτι; Αν το δοκιμάσει κανείς, ας κάνει ενα post.
t xxxx ----> στροφόμετρο
t xxxxxx ----> σταθερό: s/n συσκευής ;!?
F1 xxx ----> μεταβάλλεται 100 -> 1xx
FP xxxx ----> μεταβάλλεται 1000 -> ;
xxx C ----> θα έλεγα πως είναι θερμοκρασία αλλά τίνος πράγματος αφου ξεκινά από το ... 10;C6 xxx ----> σταθερό
odo 142 ---> θα έλεγα οδόμετρο αλλά μάλλον κάνω λάθος αφού η τιμή δεν ταιριάζει με τους χιλιομετρητές....1 Ud 00 ----> ;
bat xxx ----> σχετικό με την μπαταρία;
hb -x ----> ;
SLP -0 ----> Κάτι σχετικό με ... SLEEP;
LC xx xx -----> ;
Px -xx -----> ; -
Φαντάζομαι πως ένα από τα πλέον κοινά κουμπιά των περισσότερων αυτοκινήτων - εδώ και χρόνια, είναι εκείνο του μηδενισμού του μετρητή διαδρομών. Ακόμη και η θέση του είναι πάνω-κάτω η ίδια: κάπου ανάμεσα στο στροφόμετρο και τον ταχογράφο.....
Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω αυτό το θέμα είναι πως στο δικό μου αυτοκίνητο- ένα Ford Fiesta - το κουμπί αυτό έχει κι έναν δεύτερο ρόλο, λιγότερο συνηθισμένο. Κρατώντας το πατημένο ενώ ταυτόχρονα γυρίζω το κλειδί στη θέση II, εμφανίζεται -αντί για τον χιλιομετρητή- η ένδειξη 'test'. Αν στη συνέχεια βάλω μπρός και αρχίσω να πατάω το ίδιο κουμπί διακεκομμένα, εμφανίζονται μια σειρά από ενδείξεις. Μία απ' αυτές σχετίζεται με την μπαταρία ενώ μιά άλλη (η πιο διασκεδαστική....) είναι ενα ψηφιακό στροφόμετρο που λειτουργεί μαζί με το αναλογικό (και με ακρίβεια στροφής! ). Εκτός από τις ενδείξεις, σε κάποιο κλίκ απενεργοποιείται το κοντέρ και το στροφόμετρο.....
Το κόλπο το ανακάλυψα εντελώς τυχαία, όταν προσπαθούσα να κάνω κάτι άσχετο (ας πούμε ). Παρακάτω παραθέτω τις ενδείξεις. Σας λένε κάτι; Αν το δοκιμάσει κανείς, ας κάνει ενα post.
t xxxx ----> στροφόμετρο
t xxxxxx ----> σταθερό: s/n συσκευής ;!?
F1 xxx ----> μεταβάλλεται 100 -> 1xx
FP xxxx ----> μεταβάλλεται 1000 -> ;
xxx C ----> θα έλεγα πως είναι θερμοκρασία αλλά τίνος πράγματος αφου ξεκινά από το ... 10;C6 xxx ----> σταθερό
odo 142 ---> θα έλεγα οδόμετρο αλλά μάλλον κάνω λάθος αφού η τιμή δεν ταιριάζει με τους χιλιομετρητές....1 Ud 00 ----> ;
bat xxx ----> σχετικό με την μπαταρία;
hb -x ----> ;
SLP -0 ----> Κάτι σχετικό με ... SLEEP;
LC xx xx -----> ;
Px -xx -----> ; -
Φαντάζομαι πως ένα από τα πλέον κοινά κουμπιά των περισσότερων αυτοκινήτων - εδώ και χρόνια, είναι εκείνο του μηδενισμού του μετρητή διαδρομών. Ακόμη και η θέση του είναι πάνω-κάτω η ίδια: κάπου ανάμεσα στο στροφόμετρο και τον ταχογράφο.....
Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω αυτό το θέμα είναι πως στο δικό μου αυτοκίνητο- ένα Ford Fiesta - το κουμπί αυτό έχει κι έναν δεύτερο ρόλο, λιγότερο συνηθισμένο. Κρατώντας το πατημένο ενώ ταυτόχρονα γυρίζω το κλειδί στη θέση II, εμφανίζεται -αντί για τον χιλιομετρητή- η ένδειξη 'test'. Αν στη συνέχεια βάλω μπρός και αρχίσω να πατάω το ίδιο κουμπί διακεκομμένα, εμφανίζονται μια σειρά από ενδείξεις. Μία απ' αυτές σχετίζεται με την μπαταρία ενώ μιά άλλη (η πιο διασκεδαστική....) είναι ενα ψηφιακό στροφόμετρο που λειτουργεί μαζί με το αναλογικό (και με ακρίβεια στροφής! ). Εκτός από τις ενδείξεις, σε κάποιο κλίκ απενεργοποιείται το κοντέρ και το στροφόμετρο.....
Το κόλπο το ανακάλυψα εντελώς τυχαία, όταν προσπαθούσα να κάνω κάτι άσχετο (ας πούμε ). Παρακάτω παραθέτω τις ενδείξεις. Σας λένε κάτι; Αν το δοκιμάσει κανείς, ας κάνει ενα post.
t xxxx ----> στροφόμετρο
t xxxxxx ----> σταθερό: s/n συσκευής ;!?
F1 xxx ----> μεταβάλλεται 100 -> 1xx
FP xxxx ----> μεταβάλλεται 1000 -> ;
xxx C ----> θα έλεγα πως είναι θερμοκρασία αλλά τίνος πράγματος αφου ξεκινά από το ... 10;C6 xxx ----> σταθερό
odo 142 ---> θα έλεγα οδόμετρο αλλά μάλλον κάνω λάθος αφού η τιμή δεν ταιριάζει με τους χιλιομετρητές....1 Ud 00 ----> ;
bat xxx ----> σχετικό με την μπαταρία;
hb -x ----> ;
SLP -0 ----> Κάτι σχετικό με ... SLEEP;
LC xx xx -----> ;
Px -xx -----> ; -
Να σου πω τι συνεβαινε στο πολο που ειχα επειδη υποθετω οτι ειναι κατι παρομοιο. Ειναι καποιες ενδειξεις self-test κ μετρητες, πανω-κατω αυτα που βλεπουν οι μηχανικοι οταν καλωδιωνουν τον εγκεφαλο του αυτοκινητου με τους ειδικους υπολογιστες που εχουν. Εμενα πχ μου μηδενιζαν ετσι καμια φορα τον μετρητη χλμ για αλλαγη λαδιων ή service (μαλλον λογω καποιου bug του software ή κακου χειρισμου). Λεπτομεριες μονο στο owner's manual που το πως θα το αποκτησεις οπως ειπε καποιος κ σε αλλο τοπικ ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια. Το να πειραματιστεις παντως μονος σου για να αποκωδικοποιησεις εμπειρικα την καθε ενδειξη ,προσωπικα, δεν ξερω αν ειναι καλη ιδεα..
-
Στο GroupVAG υπαρχουν παρομοιες ενδειξεις στο climatronic. Εμενα στο πολο πατοντας fan down fan middle και το κουμπι econ μου βγαζει ενα μενου με 60 περιπου ενδειξεις. Αυτες ειναι κυριως διαφορες θερμοκρασιες. Στο ΤΤ του ξαδερφου μου πατοντας παλι εναν συνδυασμο σου βγαζει καμια 70ρια ενδειξεις που εχουν αναμεσα τους και ψηφιακο στροφομετρο και ταχυμετρο.
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Λεπτομεριες μονο στο owner's manual.....Μάλλον εννοείς το service manual, δηλαδή αυτό που δίνει το εργοστάσιο στα συνεργεία. Owner's manual είναι αυτό που σου δίνουν μαζί με το αυτοκίνητο και δέν περιέχει τέτοιες λεπτομέρειες.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Λεπτομεριες μονο στο owner's manual.....
Μάλλον εννοείς το service manual, δηλαδή αυτό που δίνει το εργοστάσιο στα συνεργεία. Owner's manual είναι αυτό που σου δίνουν μαζί με το αυτοκίνητο και δέν περιέχει τέτοιες λεπτομέρειες.
Σωστη η διορθωση σου, σορρυ, αυτο ακριβως εννοουσα!
-
Το θέμα είναι πώς μπορούμε να μάθουμε ακριβώς τι είναι αυτά που μας 'κρύβουν' τα αυτοκίνητά μας και πώς να τα εμφανίσουμε. Κάποιος με πρόσβαση στις αντιπροσωπείες; Υποθέτω ότι δεν είναι στρατιωτικά μυστικά, ώστε να είναι απόρρητα. Νομίζω ότι αξίζει ένα μπράβο στον s_t5678 που το εντόπισε και μας το είπε. Έχω κ εγώ fiesta και πάω να το κοιτάξω σε λιγάκι!
-
Θα μπορούσες να το θέσεις στα υπ΄ οψιν για το περιοδικό, ποιος καταληλότερος? http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8262
-
Και στα Mazda 6 , Mondeo γίνεται αυτό το test.
To έχω δει στο service manual ..
Για το Mazda 6 .... http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7781 -
το έχουν και τα πούμα!! είναι στην ουσία ένα κρυφό τριπ κομπιούτερ
δυστυχώς δε θυμάμαι να σου πώ τί σημαίνει η κάθε ένδειξη. το είχαμε κάπου στο σάιτ μας αλλά έχει πέσει τώρα(όλο το σάιτ) και που να το βρώ...
επίσης ξέρω ότι κάποια αμερικάνικα μέρκουρι έχουν παρόμοιο κόλπο. το μάνουαλ δεν αναφέρει τίποτα σχετικο -
Στο mazda 3 παντως τιποτα,.....
-
Δεν μπόρεσα να βρώ το θέμα σχετικά με τα service manuals. Μήπως έχει κανείς τη διεύθυνση; Συμφωνώ πως τέτοια πράγματα δεν αποτελούν ...στρατιωτικά μυστικά, αλλά αν το κουμπί αυτό είναι σε θέση να μηδενίσει το μετρητή χλμ για service (όπως στο polo του ping of death) ή να σβήσει π.χ το check του κινητήρα , δεν μου κάνει εντύπωση που δεν το αναφέρουν πουθενά.....
-
Το ίδιο έκανε και το Ibiza Hot (του '95) που είχα και αν θυμάμαι καλά ήταν έτσι το μενού (τό ίδιο ίσχυε και για τα Polo και Golf της εποχής εκείνης). Αν θυμάμαι καλά τα όργανα ήταν VDO οπότε αν και στο Fiesta είναι ίδιας μάρκας τότε πιθανότατα να είναι menu που χρησιμοποιεί η VDO.Στα nissan υπάρχουν τέτοια 'κόλπα' τα οποία χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις αυτοδιάγνωσης και μόνο, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να ανακοινώνονται στον πελάτη μέσω του owners manual.
Γενικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχουν πολλές τέτοιες διαδικασίες (με ανοιγνα-κλείσιμο διακοπτών, πατήματα συνδυασμού κουμπιών σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα κλπ) τα οποία χρησιμοποιούνται ή για είσοδο σε διαδικασίες αυτοδιάγνωσης είτε σε διαδικασίες ρυθμίσεων που καλό θα είναι να τις κάνει μόνο κάποιος που ξέρει. -
Το ίδιο έκανε και το Ibiza Hot (του '95) που είχα και αν θυμάμαι καλά ήταν έτσι το μενού (τό ίδιο ίσχυε και για τα Polo και Golf της εποχής εκείνης). Αν θυμάμαι καλά τα όργανα ήταν VDO οπότε αν και στο Fiesta είναι ίδιας μάρκας τότε πιθανότατα να είναι menu που χρησιμοποιεί η VDO.Στα nissan υπάρχουν τέτοια 'κόλπα' τα οποία χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις αυτοδιάγνωσης και μόνο, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να ανακοινώνονται στον πελάτη μέσω του owners manual.
Γενικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχουν πολλές τέτοιες διαδικασίες (με ανοιγνα-κλείσιμο διακοπτών, πατήματα συνδυασμού κουμπιών σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα κλπ) τα οποία χρησιμοποιούνται ή για είσοδο σε διαδικασίες αυτοδιάγνωσης είτε σε διαδικασίες ρυθμίσεων που καλό θα είναι να τις κάνει μόνο κάποιος που ξέρει. -
Το ίδιο έκανε και το Ibiza Hot (του '95) που είχα και αν θυμάμαι καλά ήταν έτσι το μενού (τό ίδιο ίσχυε και για τα Polo και Golf της εποχής εκείνης). Αν θυμάμαι καλά τα όργανα ήταν VDO οπότε αν και στο Fiesta είναι ίδιας μάρκας τότε πιθανότατα να είναι menu που χρησιμοποιεί η VDO.Στα nissan υπάρχουν τέτοια 'κόλπα' τα οποία χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις αυτοδιάγνωσης και μόνο, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να ανακοινώνονται στον πελάτη μέσω του owners manual.
Γενικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχουν πολλές τέτοιες διαδικασίες (με άνοιγμα-κλείσιμο διακοπτών, πατήματα συνδυασμού κουμπιών σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα κλπ) τα οποία χρησιμοποιούνται ή για είσοδο σε διαδικασίες αυτοδιάγνωσης είτε σε διαδικασίες ρυθμίσεων που καλό θα είναι να τις κάνει μόνο κάποιος που ξέρει. -
Το ίδιο έκανε και το Ibiza Hot (του '95) που είχα και αν θυμάμαι καλά ήταν έτσι το μενού (τό ίδιο ίσχυε και για τα Polo και Golf της εποχής εκείνης). Αν θυμάμαι καλά τα όργανα ήταν VDO οπότε αν και στο Fiesta είναι ίδιας μάρκας τότε πιθανότατα να είναι menu που χρησιμοποιεί η VDO.Στα nissan υπάρχουν τέτοια 'κόλπα' τα οποία χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις αυτοδιάγνωσης και μόνο, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να ανακοινώνονται στον πελάτη μέσω του owners manual.
Γενικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχουν πολλές τέτοιες διαδικασίες (με ανοιγνα-κλείσιμο διακοπτών, πατήματα συνδυασμού κουμπιών σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα κλπ) τα οποία χρησιμοποιούνται ή για είσοδο σε διαδικασίες αυτοδιάγνωσης είτε σε διαδικασίες ρυθμίσεων που καλό θα είναι να τις κάνει μόνο κάποιος που ξέρει. -
Προκειται για ενα διαγνωστικο που σκοπο εχει να τσεκαρει την συνδεση του πινακα οργανων και την σωστη λειτουργια του με τα διαφορα υποσυστηματα του αυτοκινητου,πχ ABS, TCS ESP κτλ μεσω της συνδεσης
CAN BUS του αυτοκινητου.
Στο δικο μου FORD MONDEO 20002 το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Manual της Haynes που αγορασα και το αναφερει.
Sto Manual της FORD δεν λεει τιποτα γιαυτο. -
Προκειται για ενα διαγνωστικο που σκοπο εχει να τσεκαρει την συνδεση του πινακα οργανων και την σωστη λειτουργια του με τα διαφορα υποσυστηματα του αυτοκινητου,πχ ABS, TCS ESP κτλ μεσω της συνδεσης
CAN BUS του αυτοκινητου.
Στο δικο μου FORD MONDEO 20002 το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Manual της Haynes που αγορασα και το αναφερει.
Sto Manual της FORD δεν λεει τιποτα γιαυτο. -
Προκειται για ενα διαγνωστικο που σκοπο εχει να τσεκαρει την συνδεση του πινακα οργανων και την σωστη λειτουργια του με τα διαφορα υποσυστηματα του αυτοκινητου,πχ ABS, TCS ESP κτλ μεσω της συνδεσης
CAN BUS του αυτοκινητου.
Στο δικο μου FORD MONDEO 20002 το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Manual της Haynes που αγορασα και το αναφερει.
Sto Manual της FORD δεν λεει τιποτα γιαυτο.
Ένα -όχι και τόσο συνηθισμένο- κουμπί....