Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 52
    • Best 0
    • Groups 0

    s_t5678

    @s_t5678

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    52
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Λάρισα- Θεσσαλονίκη

    s_t5678 Unfollow Follow

    Latest posts made by s_t5678

    • RE: FORD FORUM

      Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

      Αυτό που δεν σου είπα όμως, είναι ότι ο άνθρωπος εδώ μου ξεκαθάρισε ότι 'όποιο λάδι διαλέξεις, μ' αυτό θα πας μέχρι τέλος, εννοώντας υποθέτω ότι αν δεν αλλάζεις και φίλτρο, δεν είναι ότι καλύτερο να αναμιγνύονται τα λάδια.

      Αυτό είναι λογικό. Αυτη τη στιγμή έχω ενα μείγμα motorcraft και shell helix αλλά το service είναι κοντά. Εξάλλου όπως μου είπαν και στο συνεργείο: 'για 500 ml δεν γίνεται θέμα'

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      s_t5678
    • RE: FORD FORUM

      Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
      Η αλλαγή λαδιών λοιπόν κοστίζει κάτω από 50 ευρώ 1000%.
      Για τα άλλα λάδια που είπες Σπύρο, η απάντηση είναι ΝΑΙ, τουλάχιστον αυτό μου είπαν εμένα εδώ.

      Αν είναι έτσι, αξίζει να τα αλλάζω συχνότερα ακόμη και στη ford. Πιστεύω,όμως, πως στο κύριο service μπορεί να τους πηγαίνω κανένα λάδι άλλης εταιρείας -που όσο να 'ναι- θα είναι 'κάπως' καλύτερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      s_t5678
    • RE: FORD FORUM

      Ο χρήστης manager_ έγραψε:
      να ρωτησω και εγω κατι? τι ξερετε για το πρωτο φορντ σκόρπιο?
      .................
      ειναι καλό αυτοκινητο? το κοστος συντηρησης σε τι επιπεδα κειμενετε? τα ανταλλακτικα? ειναι αξιοπιστο? ποσα περιπου αξιζει καποιος να πληρωσει για ενα τετοιο αυτοκινητο?

      Το Ford Scorpio πρώτης γενιάς ήταν ένα τυπικό ford εκείνης της εποχής (δεύτερο μισό της δεκαετίας του '80). Ήταν άνετο, αξιόπιστο με ενεργητικά χαρακτηριστικά που δεν ενθουσίαζαν αλλά και δεν απογοήτευαν. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη με ABS. To αν αξίζει να το αγοράσει κανείς εξαρτάται -προφανώς- από την τιμή που το βρήκε.
      Σχετικά με το κόστος συντήρησης,δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα: φαντάζομαι πως αν κανείς καταφύγει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ,θα φύγει ψιλο-'ξυρισμένος' ... Σε ελεύθερο συνεργείο και με κάποια μεταχειρισμένα ανταλλακτικά (που πρέπει να κυκλοφορούν αρκετα - δεν πούλησε και λίγο το αμάξι....) , η κατάσταση θα είναι μάλλον καλύτερη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      s_t5678
    • RE: FORD FORUM

      Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

      48 ευρώ μαζί με εργασία κοστίζει η αλλαγή λαδιών/φίλτρου στην Ford.

      Ρε Νάσο, γιατί εγώ θυμάμαι άλλη τιμή; Το μοναδικό service που έχω κάνει κόστισε 120 e. Κοίταξα την απόδειξη αλλά δεν έχουν περάσει αναλυτικά τις τιμές . Μήπως το ότι σου βάζουν ημισυνθετικά παίζει κάποιον ρόλο;

      Και επαναφέρω το ερώτημα: μπορώ να τους πάω λάδι άλλης εταιρίας και να ζητήσω να βάλουν αυτό; (εννοείται με τις ίδιες προδιαγραφές και δείκτες)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      s_t5678
    • RE: FORD FORUM

      Ο χρήστης manosk έγραψε:
      Ρώτα πόσο κάνει η αλλαγή λαδιού/φίλτρου. Αν είναι λίγα τα λεφτά, άλλαζέ τα συχνότερα, κακό δεν κάνεις.

      Αν θυμάμαι καλά γύρω στα 70 e ... Με την ευκαιρία: πήγα το corsa για service κι εκεί (στο συνεργείο της Οpel) βρήκα το 5W/ 30 στα 7 e/lt. Μου γεννήθηκε, λοιπόν, μια απορία: μπορώ να πάρω δικά μου λάδια και να τα βάλουν στο εξουσιοδοτημένο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      s_t5678
    • RE: FORD FORUM

      Σχετικά με τα όσα γράφει o carjunkie:

      1. Το βουητό αντιμετωπίστηκε πράγματι με αυτά που κάναν στο παμπρίζ;
      2. Τι χρώμα είναι αυτό ρε φίλε; Το δικό μου μέχρι πρίν από μια βδομάδα είχα καμιά 20αριά κουτσουλιές και κανα εκατομμύριο έντομα πάνω αλλά δεν κατάλαβε τίποτα. Δεν πιστεύω πως είναι χαρακτηριστικό όλων των fiesta.
      3. To Α/C παρουσιάζει κάτι ψιλοπροβλήματα (όχι σε μένα γιατί -απλούστατα ΔΕΝ το χρησιμοποιώ, ) αλλά συνήθως αντιμετωπίζονται εύκολα εντός εγγύησης,
        ......
      4. Αυτό το έχει και το δικό μου και φαντάζομαι όλα τα fiesta. To τιμόνι έχει αρκετή ευαισθησία και 'διαβάζει' τις κλίσεις του δρόμου που ΔΕΝ είναι απαραίτητα όλες ορατές. Φαντάζομαι πως σε άλλες χώρες δεν θα είναι πρόβλημα, στην Ελλάδα καταντά σπαστικό που και που......
      5. Σύνηθες πρόβλημα. Αντικαθίσταται στα πλαίσια της εγγύησης. Αν τώρα έχεις το αυτοκίνητο αρκετό καιρό μπορεί να σου πουν κάποιες μα@α@ιες΄(έχει φθαρεί από τη χρήση, τον ήλιο, τα νύχια, από το σαπούνι που χρησιμοποιείται για τα χέρια σας κλπ.......)
        Για τα λάδια τι να πω: 20000 δεν λένε; Εγώ τότε τα αλλάζω και πιστεύω πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Άλλωστε η ΒΜW είναι στα 25000 km εδώ και καιρό, η ΟPEL στα 30000 km τα τελευταία χρόνια και η τάση για πιό αραιά service είναι μάλλον γενική.

      ΥΓ1: Αυτοκολλητάκι; τι είναι αυτό; Το δικό μου δεν το είχε αλλά τα περισσότερα fiesta που βλέπω φέρουν το αυτοκόλλητο του 'Ποιοτικού ελέγχου' (μην πω καμιά κουβέντα τώρα...... )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      s_t5678
    • RE: FORD FORUM

      Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
      Ο δείκτης μου την έπαιξε σίγουρα......... Αν μου πείτε τι σκ@τ@ μπορεί να φταίει, θα σας χρωστάω χάρη!!!

      Καλά δεν είναι και καμιά ιδιαίτερη χάρη : πιστεύω πως πρέπει να φταίει το φλοτεράκι στο ρεζερβουάρ. Μάλλον θα πρέπει να επισκεφτείς το συνεργείο.......
      Σχετικά με τον επιλογέα: Μην μασάς! Το έχω παρατηρήσει και στο δικό μου. Το παρουσιάζει στο πρώτο ξεκίνημα της ημέρας που και που. Από κει και πέρα λειτουργεί μιά χαρά. Δεν ξέρω που ακριβώς οφείλεται.

      Anastasie,θα έχεις φωτογραφίες σύντομα!

      Και σχετικά με τα ελαστικά: το τιμόνι βάρυνε κι έγινε ακόμη σαφέστερο. Η συμπεριφορά στις στροφές είναι πιο προοδευτική και το κράτημα απλά ασύγκριτα καλύτερο. Σας υπενθυμίζω -βέβαια- πως τα Turanza μου ήταν ξεραμένα ήδη από τον 5ο μήνα..... οπότε δεν έχω και το σωστότερο μέτρο σύγκρισης... Αναφορικά με το πως στρίβει το fiesta: όλα ωραία αλλά γιατί έχω την αίσθηση ότι στις κλειστές στροφές το αμάξι 'κάθεται' στον πίσω τροχό (δεξιό- αριστερό ανάλογα με τη στροφή). Μήπως με το 1600αρι θα περνούσα καλύτερα; (ερώτηση που κάνω τώρα, ε; )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      s_t5678
    • RE: FORD FORUM

      Παίδες καλημέρα

      Σήμερα πήγα στο συνεργείο. Συζητήσαμε αρκετά αλλά δεν μπορώ να πως και πως γίναν πολλά. Ξεκινώ από αυτό που έγινε: το μάνταλο του καπό -πλέον-λειτουργεί!!!!! Έχω αμάξι με καπό που ανοίγει και αυτό με χαροποιεί αλλά δεν ξέρω αν μου αρκεί. Κι αυτό διότι:

      1.'500 ml λάδι; Δεν είναι ποσότητα που πρέπει να σε ανησυχεί . Το 5w-40 που έβαλες είναι συμβατό με αυτά που χρησιμοποιούμε οπότε όλα OK! '

      2.' Αυτό κάτω από το λάστιχο; Δεν είναι σκουριά,Α-ΠΟ-ΚΛΕΙ-Ε-ΤΑΙ! Είναι κεριά που έμειναν και ξεράθηκαν. Καθάρισε το καλά και θα φύγει....'

      3.' Το σκαράκι του καπό; Το ξέρουμε: όλα έτσι είναι . Να έχεις το νου σου όταν το ανοίγεις.....'

      Μετά από όλα αυτά τι να πω; Δεν λέω συνεργάσιμα και φιλικά τα παιδιά αλλά δεν με έπεισαν κατά πόσον όλα αυτά είναι φυσιολογικά . Έτσι:

      1. Το λάδι θα το παρακολουθώ καθημερινά. Πιστεύω τελικά πως μάλλον κάποια @α@ακια έγινε στο service αλλά ποτέ δεν ξέρεις

      2.Τις σκουριές (ή ότι τελοσπάντων είναι αυτά τα σημάδια) θα τις δείξω και σε φανοποιούς της περιοχής μπας και βγάλουμε άκρη.....Πάντως επιμένω: το παραπάνω χρήζει επικοινωνίας -κατευθείαν- με το εργοστάσιο

      3.Το σκαράκι το κόλλησα ήδη με σιλικόνη. Όχι να χάσουμε και κανά δάχτυλο γιατί κοτζαμ FORD δεν μπορεί να βγάλει ένα στήριγμα της προκοπής....

      Και τέλος τα ευχάριστα: πέταξα τα Turanza και φόρεσα τα Exalto. Καμία σχέση! Όλο το απόγευμα το έστριβα....Τουλάχιστον με ταλαιπωρεί που με ταλαιπωρεί, ας μου δίνει και κάποιες όμορφες στιγμές το παλίαμαξο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      s_t5678
    • RE: FORD FORUM

      Νάσο, σκοπεύω περί τα τέλη της άλλης βδομάδας να το πάω (κάτσε, μπορεί να προκύψει και τίποτα άλλο- να τα δούμε όλα μαζι ). Μόλις έχω νέα θα ενημερώσω ,βεβαίως.

      Σχετικά με τις σκουριές: το έψαξα λίγο (να δείς που θα χάσω κανά μάθημα με το αμάξι τελικά) και μάλλον ανήκω κι εγώ στο club των σκουριασμένων.... Τα περισσότερα είναι ψιλά και βρίσκονται κάτω από τα λάστιχα στις 'ακμές' των θυρών. Το σκελετό του ταμπλό και τα ημιαξόνια τα είχα αναφέρει και παλιότερα......

      Anastasie και υπόλοιποι ομοιοπαθούντες, πιστεύω πως μια επικοινωνία (έστω μέσω mail;) απευθείας με το εργοστάσιο θα ήταν διαφωτιστική....
      Δεν πολυέχω εμπιστοσύνη στις περισσότερες αντιπροσωπείες (και όχι μόνο της ford.....) Από Τρίτη και μετά είμαι ελεύθερος οπότε και το συζητάμε αναλυτικότερα....

      Φίλε manager_, μπορεί να έχει τα προβλήματα του το αυτοκίνητο αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι συνολικά καλό. Προσωπικά, αν το έλλειμα του λαδιού οφείλεται μόνο σε αμέλεια του μηχανικού και δεν υπάρχει μηχανικό πρόβλημα, τα υπόλοιπα μπορώ να τα παραβλέψω. Αυτό που με εκνευρίζει είναι ο εμπαιγμός : γιατί ρε φίλε όταν μου δίνεις 12 χρόνια αντισκωριακή , δεν μπορείς να μου ζητάς να αποδεχτώ τις σκουριές (όσο μικρές και αν είναι) από τον 1ο χρόνο .

      Συμπέρασμα: το fiesta έχει διχασμένη προσωπικότητα. Φαίνεται πως οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί είχαν κέφια, αλλά οι χαρτογιακάδες πρόσθεσαν την δική τους (μοναδική σε σύλληψη) πινελιά.

      Κλείνοντας: manosk με έστειλες! Δεν είχα το σήμα της Subaru στο μυαλό μου αλλά μου έδωσες μια νέα προοπτική: με ένα Impreza ίσως να ήμουν ευτυχέστερος......

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      s_t5678
    • RE: FORD FORUM

      Ο χρήστης s_t5678 έγραψε:

      Κι εγώ είχα αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα και με το δικό μου fiesta -που τα είχαμε συζητήσει και παλιότερα- αλλά διαβάζοντας τα παραπάνω (επιτροχάδην) άρχισα να νιώθω μάλλον .....τυχερός.

      Όση τύχη είχαμε-είχαμε;
      Έχω βάλει βενζίνη, έχω φορτώσει και πως μου 'ρχεται να ρίξω μια ματιά στα
      λάδια....:

      ΣΟΚ ΥΠ' ΑΡ. 1: Τραβάω τον μοχλό του καπό αλλά δεν συμβαίνει τίποτα.....
      ξανατραβάω, πάλι τίποτα. Μου 'ρχεται στο μυαλό το προηγούμενο μου post.
      Tί έγινε ρε παιδιά; Θεία δίκη είναι αυτό τώρα; Μπά, απλή συμπτωση μην υπερβάλλουμε κιόλας....

      ΣΟΚ ΥΠ' ΑΡ. 2: Εγώ τραβάω τον μοχλό του καπό, ο πατέρας τραβάει το καπό και η οικογενειακή προσπάθεια αποφέρει καρπούς : το καπό ανοίγει, βουρ για τον δείκτη λαδιού. Βγάζουμε, σκουπίζουμε, βάζουμε, ξαναβγάζουμε και βλέπουμε το χάρο με τα μάτια μας . Το λάδι είναι στο κατώτερο όριο !!!! Δύο πράγματα μπορεί να έχουν συμβεί:

      1. Ο μαθητευόμενος που ανέλαβε το service, άλλαξε το φίλτρο και ξέχασε να συμπληρώσει λάδί οπότε δεν τρέχει και τίποτα ΄Η
      2. Ο κινητήρας μας καίει λάδι οπότε τη ***ήσαμε.....

      ΣΟΚ ΥΠ' ΑΡ 3: Απόγευμα Τετάρτης κι ενώ έπρεπε ήδη να είμαι στον δρόμο για Θεσσαλονίκη εγώ ψάχνω τα βενζινάδικα για το ***ημένο το 5W/30. ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΑ ΠΟΥΘΕΝΑ δεν μπόρεσα να το βρώ. Τσαντίζομαι και το παίρνω απόφαση: Θα φύγω και αν θέλει να καεί ας καεί.

      ΣΟΚ ΥΠ' ΑΡ 4: Στάση στον Κορινό. Όπως πείνω τον καφέ μου βλέπω το πρατήριο της Shell. Εκεί -σκέφτομαι - δεν μπορεί θα βρώ το λάδι που ψάχνω. Τελικά βρίσκω ένα 5W/40 και αποφασίζω πως το λάδι-κοκτείλ είναι καλύτερο από το λειψό λάδι. Συμπληρώνω, πληρώνω (16 e το λίτρο για την Porsche μου - την ατυχία μου) και αναχωρώ. Φτάνοντας στη Θεσσαλονίκη αποφασίζω να κάνω έναν έλεγχο στον χώρο του κινητήρα.
      Τραβάω τον μοχλο: το καπό ανοίγει! Τους τα λεγα στο forum σκέφτομαι:
      το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι. Απασφαλίζω, σηκώνω το στήριγμα του καπό και..... μένω με αυτό στο χέρι!!! ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ; Με ένα απλό τράβηγμα, το σκαράκι μου έμεινε στο χέρι!! Πάλι καλά να λέω που δεν έφυγε απ' τη θέση του αφού είχα στερεώσει το καπό γιατί ακόμη θα έβλεπα αστράκια σε ΜΠΛΕ ΟΒΑΛ ΠΛΑΙΣΙΟ.........

      Αντι επιλόγου....
      Πήγα, έδωσα το μάθημα και πριν να πάρω τον δρόμο της επιστροφής χτές το απόγευμα, είπα να ρίξω μια ματιά στα λάδια: ...... ναι, σωστά μαντέψατε:
      το καπό ΔΕΝ άνοιξε......

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      s_t5678
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr