Στον αυτοματο κλιματισμο χρειαζεται ετησιος ελεγχος και καθαρισμος?
Η μηπως η υπαρξη του φιλτρου ενεργου ανθρακα εμποδιζει την συσωρευση
των μικροβιων στους αεραγωγους?
Latest posts made by gairf
-
RE: AC , Clima
-
RE: FORD FORUM
Ειμαι κατοχος ενος FORD MONDEO εδω και 3 χρονια, και δεν εχω ακουσει
το παραμικρο τριξιμο απο το αυτοκινητο εκτος απο το καθισμα του οδηγου
πριν απο ενα εξαμηνο το οποιο διορθωθηκε αμεσα απο το service,(δικαιολογημενα λογω....βαρους ).
Απο τοτε το αυτοκινητο δεν κανει τσικ! Ενστασεις εχω μονο στον θορυβο απο
τα λαστιχα ειδικα σε τραχυ οδοστρωμα που γινεται εναχλητικος.
Μπορει να φταινε τα λαστιχα η και η ηχομονωση του αυτοκινητου στο συγκεκριμενο σημειο, θα ηθελα αλλοι κατοχοι MONDEO να γραφανε και αυτοι
αν αντιμετωπιζουνε το ιδιο προβλημα.
Τα λαστιχα που εχει το αμαξι τωρα ειναι τα CONTINENTAL SPORT CONTACT 2
με 50000 χλμ. αλλα και καινουργια κανανε παλι θορυβο,οχι τοσο οσο τωρα αλλα παντως κανανε.
Το καλο ειναι οτι τωρα θα τα αλαξω και θα ηθελα να μου προτεινε καποιος
ελαστικα για την χρηση που τα θελω , δηλαδη αθορυβα (οσο γινεται βεβαια) και με ανεση. Δεν με ενδιαφερουν οι επιδοσεις η τα sport χαρακτηριστικα.
Κατα τα αλλα απο το αυτοκινητο ειμαι απολυτα ευχαριστημενος ,δεν μου εχει βγαλει ΤΙΠΟΤΑ και στον δρομο ειναι τρενο. -
RE: Κατάσχεση αυτοκινήτου για +140km/h;;;Είμαστε σοβαροί;;;
Πραγματικα διαβαζω με μεγαλο ενδιαφερον τισ αποψεις ολων σας και νομιζω πως ο καθενας το βλεπει αποκλειστικα απο την δικη του μερια. Ετσι ολοι νομιζουν πως εχουν δικιο, και μαλλον εχουν.
Αλλα εγω που κινουμαι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στο κοματι Πατρα-Πυργος τα πεντε
τελευταια χρονια μαλλον θα συμφωνησω με τον εισαγγελεα!
Ο δρομος αυτος ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ και γιαυτο εξαλου τα ορια ταχυτητας ειναι στο μεγαλυτερο κοματι του 60 χλμ, και σε λιγες ευθειες 80χλμ.Καθε πεντακοσια μετρα υπαρχουν ισοπεδες διασταυρωσεις και αναμεσα τους αγροτικοι δρομοι που βγαινουν κατευθειαν στον δρομο!
Η ποιοτητα του οδοστρωματος ειναι αθλια γεματο μπαλωματα προχειρα στρωμενα,που κανει το αυτοκινητο να αναπηδα συνεχεια.
Εχουν γινει παμπολλα δυστηχηματα τα περισσοτερα απο τα οποια θα τα ελεγα ηλιθια.
Ναι κυριοι, ηλιθια.εχουν σκοτωθει ανθρωποι γιατι καποιοι ανεγκεφαλοι συνανθρωποι τους φερθηκαν ηλιθια.
Εχω δει με τα ιδια μου τα ματια ανελκυστηρας να κανει αναστροφη στην διασταυρωση της βαρδας (για οποιον εχει περασει απο εκει), και αν δεν πηγαινα με 80 χλμ δεν θα σας εγραφα τωρα.
Εχω βγαλει συναδελφο μεσα απο το τσακισμενο του αυτοκινητο κοματια γιατι καποιος ηλιθιος απο το λατομειο στον Αραξο αδειασε το φορτιο του φορτηγου του μεσα στην μεση του δρομου.
Εχω παει σε αρκετες κηδειες συναδελφων μου, μαλιστα η τελευταια ηταν πριν απο δεκαπεντε μερες.
Ολες απο τον ιδιο λογο. Τα τροχαια.
Αν οχι σε ολα στα περισσοτερα ομως, αν οι οδηγοι τους δεν ετρεχαν υπερβολικα καποιοι απο αυτους τωρα θα ηταν μαζι μας.
Καθε πρωι που βγαινω σαυτον τον δρομο καρμανιολα ειλικρινα δεν ξερω
αν θα ξαναδω την οικογενεια μου το απογευμα.
Ολοι λετε οτι τα 140 χλμ δεν ειναι πολλα για μια Μ3 η μια FERRARI αλλα ποσοι απο εμας εχουν τετοια αυτοκινητα?
Ξερω ανθρωπους που βαζουν μεταχειρισμενα ελαστικα στα ι.χ. τους, ανθρωπους που δεν εχουν κανει service ποτε τα αυτοκινητα τους,που λαδωνουν στο ΚΤΕΟ για να μην τους κοψουν την σακαρακα τους.
Και ολοι αυτοι κυριοι κυκλοφορουν αναμεσα μας..Ειναι ο μπροστινος μας,η
αυτος που ερχεται απο απεναντι.
Και δυστηχως ειναι η πλειοψηφια των ελληνων οδηγων.
Ναι κυριοι, ο εισαγγελεας εχει δικιο.Ειναι δολοφονος οποιος τρεχει με αυτες τις ταχυτητες στο δρομο αυτο.και σαν δολοφονος θα πρεπει να αντιμετωπιζεται.
Ξερω οτι αυτες μου οι αποψεις σε μερικους θα προκαλεσουν αντιδρασεις αλλα νομιζω πως πρεπει να μπορουμε να δεχθουμε ολες τις γνωμες.
Εγω μαλιστα θα προτεινα το οριο αυτο να κατεβει στα 120χλμ. για το κοματι Πατρων- Πυργου.
Μπας και σωθει κανενας υποψηφιος απο εμας.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
-
RE: Ένα -όχι και τόσο συνηθισμένο- κουμπί....
Προκειται για ενα διαγνωστικο που σκοπο εχει να τσεκαρει την συνδεση του πινακα οργανων και την σωστη λειτουργια του με τα διαφορα υποσυστηματα του αυτοκινητου,πχ ABS, TCS ESP κτλ μεσω της συνδεσης
CAN BUS του αυτοκινητου.
Στο δικο μου FORD MONDEO 20002 το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Manual της Haynes που αγορασα και το αναφερει.
Sto Manual της FORD δεν λεει τιποτα γιαυτο. -
RE: Ένα -όχι και τόσο συνηθισμένο- κουμπί....
Προκειται για ενα διαγνωστικο που σκοπο εχει να τσεκαρει την συνδεση του πινακα οργανων και την σωστη λειτουργια του με τα διαφορα υποσυστηματα του αυτοκινητου,πχ ABS, TCS ESP κτλ μεσω της συνδεσης
CAN BUS του αυτοκινητου.
Στο δικο μου FORD MONDEO 20002 το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Manual της Haynes που αγορασα και το αναφερει.
Sto Manual της FORD δεν λεει τιποτα γιαυτο. -
RE: Ένα -όχι και τόσο συνηθισμένο- κουμπί....
Προκειται για ενα διαγνωστικο που σκοπο εχει να τσεκαρει την συνδεση του πινακα οργανων και την σωστη λειτουργια του με τα διαφορα υποσυστηματα του αυτοκινητου,πχ ABS, TCS ESP κτλ μεσω της συνδεσης
CAN BUS του αυτοκινητου.
Στο δικο μου FORD MONDEO 20002 το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Manual της Haynes που αγορασα και το αναφερει.
Sto Manual της FORD δεν λεει τιποτα γιαυτο. -
RE: Ένα -όχι και τόσο συνηθισμένο- κουμπί....
Προκειται για ενα διαγνωστικο που σκοπο εχει να τσεκαρει την συνδεση του πινακα οργανων και την σωστη λειτουργια του με τα διαφορα υποσυστηματα του αυτοκινητου,πχ ABS, TCS ESP κτλ μεσω της συνδεσης
CAN BUS του αυτοκινητου.
Στο δικο μου FORD MONDEO 20002 το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Manual της Haynes που αγορασα και το αναφερει.
Sto Manual της FORD δεν λεει τιποτα γιαυτο. -
RE: Τοyota MADE IN....
Δεν ξερω για τις δικες σας εμπειριες απο γιαπωνεζικα αυτοκινητα και ειδικα
ΤΟΥΟΤΑ αλλα δειτε τις δικες μου.Starlet 98 mod. αγορασμενο καινουργιο.
Απο τα 12000 χλμ σκορτσαρισμα του συμπλεκτη στο ξεκινημα με πρωτη.
Εγινε αλαγη δισκου-πλατο και ρουλεμαν στα 16500 χλμ.25000 χλμ, αλαγη των δυο μπροστινων αμορτισερ.Κοπαναγανε στις λακουβες και το αμαξι θυμιζε βαρκα.
60000 χλμ αλαγη παλι αμορτισερ, αυτη τη φορα και τα τεσσερα.
65000 χλμ τορναρισμα των δισκοπλακων γιατι ετρεμε το τιμονι στο φρεναρισμα.
90000 χλμ αλαγη τελικα των δισκων γιατι ξαναστραβωσανε παλι και δεν παιρναν αλλο τορναρισμα.
115000 χλμ η μπαταρια παρεδωσε το πνευμα. Ακριβως στα 3 χρονια και ενα μηνα για να μην ισχυει η εγγυηση.
Στα 125000 χλμ το πουλησα.
Δεν ξερω αυτο αν το λετε αξιοπιστια, αλλα το σιγουρο ειναι οτι η εγγυηση της ΤΟΥΟΤΑ τα καλυψε ολα αυτα χωρις να βαλω δραχμη απο την τσεπη μου, εκτος απο την μπαταρια.
Το τωρινο μου αυτοκινητο FORD MODEO 2002
78000 χλμ, βλαβη καμια!! μονο τα αναλωσιμα στο service.
-
RE: Άζωτο... αντι για αέρα στα λάστιχα!!!!!!!!
Απο οτι ειδα και απο τον GTZ η τιμες στο αζωτο παιζουν απο βουλκανιζατερ
σε βουλκανιζατερ.
Φυσικα η κοστολογηση αυτη ειναι εντελως υποκειμενικη και εξαρταται απο τις διαθεσεις του καθενος που το πουλαει.Οποσδηποτε παντως αυτες οι τιμες ειναι αρκετα ψηλες σε σχεση με την πραγματικη αξια του.
βεβαια παιζει ρολο οτι αυτην την στιγμη υπαρχει σε λιγα βουλκανιζατερ και σε ελαχιστα πρατηρια καυσιμων.
Μια φιαλη με αζωτο δεν στοιχιζει παραπανω απο 120 ευρω και μπορει να φουσκωσει περιπου στα 50 λαστιχα αυτοκινητου.
Βεβαια χρειαζεται ρυθμιστης πιεσης για να φουσκωσεις το λαστιχο του αυτοκινητου γιατι η πιεσης της φιαλης ειναι περιπου στα 1800 με 2000 PSI,
πιεση που αν μπει μεσα στο λαστιχο καταλαβαινετε τι προκειται να συμβει.Την πιεση στα λαστιχα μας την ελεγχουμε καθε μηνα αν υπαρχει στην περιοχη μας αζωτο, και αυτο γιατι μπορει να υπαρχει καποιο προβλημα στο λαστιχο μας και να χανει πιεση.Φυσικα με ενα σωστο λαστιχο δεν θα εχουμε προβλημα αλλα για τον 'φοβο των ιουδαιων' πρεπει να τα τσεκαρουμε.
Εγω εχω πανω απο 5 μηνες να συμπληρωσω αζωτο στα λαστιχα και τα τσεκαρω σχεδον καθε 15 μερες, λογω οτι το βρισκω free ,αλλα απο οτι ξερω δεν σου χρεωνουν τον ελεγχο αυτο αν τον κανεις σε λαστιχαδικο με αζωτο -
RE: Άζωτο... αντι για αέρα στα λάστιχα!!!!!!!!
Το προβλημα με τον ατμοσφαιρικο αερα που βαζουμε στα ελαστικα μας εχει να κανει με το αρκετα μεγαλο ποσοστο υγρασιας που περιεχει.
Ετσι οταν ζεσταινονται τα λαστιχα η υγρασια που υπαρχει εσωτερικα ατμοποιηται (μην φανταστειτε οτι γινετε και χυτρα!) με αποτελεσμα την αυξηση της πιεσης.
Το προβλημα αυτο δεν υπαρχει σε τοσο μεγαλο βαθμο τοσο στο αζωτο και στα αλλα αδρανη αερια, καθως επισεις και στον ξηρο αερα.
Ετσι το θεμα δεν ειναι το αζωτο αποκλειστικα αλλα οσο το δυνατον η μικροτερη περιεκτικοτητα σε υγρασια.
Εξαλου ο ατμασφαιρικος αερας περιεχει 78% αζωτο και 21% οξυγονο ποσοστο που λιγο διαφερει απο το αζωτο που βαζουμε εμεις.
Με μια ομως διαφορα, εχει ελαχιστη υγρασια.
προσθεστε και το προβλημα με το οξυγονο που περιεχεται στον αερα που ειναι υπευθυνο για οξειδωσεις και διαβρωσεις στην ζαντα και στην βαλβιδα,
για να συμπληρωθει το παζλ.
Ετσι αλλη συμπεριφορα εχει το λαστιχο που περιεχει αερα και 'νερακι' και αλλη οταν εχει 'καθαρο αεριο'.
Οσο για την πιεση που βαζεις αρχικα στο ελαστικο ειναι αυτη που σου προτεινει ο κατασκευαστης, με την διαφορα οτι θα αυξηθει ελαχιστα ως και αμελητεα στην καθημερινη χρηση σε σχεση με τον αερα.
Να σκεφτειτε μονο οτι το αζωτο ειναι μονοδρομος για την αεροπορια και για ολα τα μηχανοκινητα αθληματα, και αυτο δεν ειναι τυχαιο.
Το μονο αρνητικο του ειναι το οτι πρεπει να το πληρωσεις ενω ο αερας ειναι
free.Eξαλου οτι πληρωνεις παιρνεις, απο καρφιτσα ως και αεροπλανο.
Γιατι οχι και 'αερα';