-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
τα exalto είχαν 90,000χλμ.... άνετα άντεχαν μέχρι τα 170,000 που έχουν τώρα τα αμορτισερcorolla G6 (1.3-86hp) χιλιόμετρα...αρκετά
185/60/14Κερδίζεις και τον ξάδερφό μου που του τα 'έψαλα' προχτές όταν μου είπε ότι τα Exalto του έχουν 65000 χλμ και είναι παραγωγής 2005...
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι επιμένει ότι το αυτοκίνητο ακόμα και τώρα έχει άψογη πρόσφυση και μπορεί να φρενάρει αποτελεσματικά ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Αυτή η Citroen πρέπει να έχει μαζέψει στο σχεδιασμό της ανάρτησης του C4 VTS, δεν εξηγείται αλλιώς... -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι επιμένει ότι το αυτοκίνητο ακόμα και τώρα έχει άψογη πρόσφυση και μπορεί να φρενάρει αποτελεσματικά ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Απλώς ρε συ το έχει συνηθίσει έτσι όπως είναι (αφού τα όρια πρόσφυσης δεν πέφτουν απότομα αλλά προοδευτικά και σιγά-σιγά μέσα στο χρόνο) και γι'αυτό δεν το καταλαβαίνει.
Αν και...με χαλαρή και πολύ νορμάλ οδήγηση, ίσως τα 5 χρόνια δεν είναι (οριακά) πολλά, όπως και τα 65000km.
Από την άλλη, ξέρω πώς πάει ο ξάδερφος και...εντάξει, είναι λίγο αντιφατική η πρόταση που έγραψα παραπάνω -
Ο χρήστης mixail62 έγραψε:
θελω την γνωμη σας για τα falken ze 912 205 55 r 16 με δεικτη v για opel astra.τα εχω βρει τοποθετημενα,με αλλαγη βαλβιδων,και ζυγοσταθμισμενα,στα 315 ευρω.δεν την εχω βαλει ποτε την μαρκα αυτη σε οσα αυτοκινητα ειχα,ξερω οτι ειναι made japan και θελω γνωμες απο καποιους που τα εχουν φορεσει στα αμαξι τους.Για τα ze δεν μπορώ να σου εκφέρω γνώμη. Για τα fk452 όμως που φοράω σε διάσταση 225/45/17 Y
μπορώ να σου πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος μετά απο 50.000 χλμ που έχω κάνει.
Τόσο ευχαριστημένος που αγόρασα και μία τετράδα χειμερινά falken, και αυτά με έχουν αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις σε σχέση με το κόστος τους πάντα.
Εν κατακλείδι σε γενικές γραμμές είναι μια τίμια αγορά. -
Από περιέργεια, αυτά τα λάστιχα 'Armstrong' που έχουν με 135ευρώ/τετράδα στα Καρφούρ, τι μέρους του λόγου είναι; Δεν υπάρχει καμιά πληροφορία στο ίντερνετ...
-
Ο χρήστης sp14 έγραψε:
Από περιέργεια, αυτά τα λάστιχα 'Armstrong' που έχουν με 135ευρώ/τετράδα στα Καρφούρ, τι μέρους του λόγου είναι; Δεν υπάρχει καμιά πληροφορία στο ίντερνετ...Με κάθε επιφύλαξη νομίζω ότι είναι θυγατρική εταιρία της bridgestone η firestone.
Οπότε θεωρητικά πάντα πρέπει να κινούνται στην ποιότητα των παραπάνω. -
Ερώτηση παρεμφερής με λάστιχα: Στα sport contact 3 215/45/17 που φοράει ο λύκος (ιμπρέζα) και που είναι φρεσκότατα (τέλος 08, 80000χλμ) σε χαμηλές ταχύτητες ακούγεται ένα χρατς-χρατς στο εμπρός αριστερό. Αν αυτό δεν είναι ικανοποιητική περιγραφή, να φανταστείτε οτι κάνει εναν ήχο όπως σκίζεται ένα κομμάτι ύφασμα...
Τα λάστιχα θα αλλαχτούν σε κανένα μήνα ετσι κι'αλλιώς. Έχει κανείς καμμιά ιδέα που οφείλεται;
ps continental δεν ξαναβάζω...
-
Δεν μπορώ να καταλάβω από τί οφείλεται όμως μετά από 80.000 σε κάποια γρήγορη έκδοση του impreza δεν νομίζω πλέον να θεωρούνται φρεσκότατα.
-
Το φρεσκότατα είναι λίγο σαρκαστικό, και πήγαινε στην παραπάνω συζήτηση περί διάρκειας ζωής των ελαστικών.... όχι, φρεσκα δεν είναι ούτε κατα διάνοια!
-
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Σκεφτομαι να βαλω το νεο pilot sport 3 σε focus 1.6 MKII ( 205/55/16).Το εχει βαλει κανεις στη διασταση αυτη;
Μηπως ειναι υπερβολικα σπορ και δεν κανουν για το αμαξι;Μάλλον ναι
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι επιμένει ότι το αυτοκίνητο ακόμα και τώρα έχει άψογη πρόσφυση και μπορεί να φρενάρει αποτελεσματικά ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Απλώς ρε συ το έχει συνηθίσει έτσι όπως είναι (αφού τα όρια πρόσφυσης δεν πέφτουν απότομα αλλά προοδευτικά και σιγά-σιγά μέσα στο χρόνο) και γι'αυτό δεν το καταλαβαίνει.
Αν και...με χαλαρή και πολύ νορμάλ οδήγηση, ίσως τα 5 χρόνια δεν είναι (οριακά) πολλά, όπως και τα 65000km.
Από την άλλη, ξέρω πώς πάει ο ξάδερφος και...εντάξει, είναι λίγο αντιφατική η πρόταση που έγραψα παραπάνωΣτο εγγυώμαι ότι δεν πάει χαλαρά και αυτό με προβληματίζει ακόμα περισσότερο
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Το φρεσκότατα είναι λίγο σαρκαστικό, και πήγαινε στην παραπάνω συζήτηση περί διάρκειας ζωής των ελαστικών.... όχι, φρεσκα δεν είναι ούτε κατα διάνοια!A λέω κι εγώ
Ποιος ξέρει τί έπαθαν αλλά σε τόσα χιλιόμετρα και σε τέτοιο αυτοκίνητο λογικό δεν ήταν να πάθουν κάτι τα λάστιχα; -
'Ασε σου λέω έχω πρόβλημα... άλλοι γράφουν οτι ξεφτιλίζουν λάστιχα σε 20 χιλ χλμ και εγώ τα αλλάζω στα 80κ χιλιόμετρα με ψωμί ακόμα.
Ρε λες να είμαι τόσο κότα
-
[quote='Lemon3']Ερώτηση παρεμφερής με λάστιχα: Στα sport contact 3 215/45/17 που φοράει ο λύκος (ιμπρέζα) και που είναι φρεσκότατα (τέλος 08, 80000χλμ) σε χαμηλές ταχύτητες ακούγεται ένα χρατς-χρατς στο εμπρός αριστερό. Αν αυτό δεν είναι ικανοποιητική περιγραφή, να φανταστείτε οτι κάνει εναν ήχο όπως σκίζεται ένα κομμάτι ύφασμα...
Προσωπικά, με τα premium contact 2, άκουγα, πιστεύω, τον ίδιο θόρυβο. Άλλος μου έλεγε ότι κοπήκαν τα λινά, άλλος ότι έκανε επειδή τα άλλαξα μπροστά - πίσω κλπ. κλπ.
Τελικά τα λάστιχα πεταχτήκαν και εγώ έμεινα με την απορία που οφειλόταν ο θόρυβος.
(Συμφορουμίτης μου έγραψε, εύστοχα, ότι φοβηθήκαν τα γκάζια επειδή τα έβαλα μπροστά). -
Premium Contact 2 με 80,000 km, 215/60/17 (και αλλαγή μπρος-πίσω) δεν ακούγονται -σχεδόν- καθόλου, ψιλοπολυγλιστράνε και από βδομάδα θα μπούνε ίδιας μαρκας καινούρια.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Premium Contact 2 με 80,000 km, 215/60/17 (και αλλαγή μπρος-πίσω) δεν ακούγονται -σχεδόν- καθόλου, ψιλοπολυγλιστράνε και από βδομάδα θα μπούνε ίδιας μαρκας καινούρια.80.000χλμ...!!!
Πώς τα καταφέρνετε και σας κρατάνε τόσο δεν ξέρω.... μάλλον δεν σας κρατάνε και δεν το ξέρετε αλλά και πάλι εγώ στα 35-45.000 τα βγάζω off.... -
μετά τις 25Κ, τα πετάω ... μάλλον υπερβολικός
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μετά τις 25Κ, τα πετάω ... μάλλον υπερβολικόςείσαι λίγο.Εγώ νομίζω πως αλλαγή στα 40000χλμ με 45 είναι ιδανική.Ανάλογα πάντα με το πως αισθάνεσαι και το τουτούνι.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Premium Contact 2 με 80,000 km, 215/60/17 (και αλλαγή μπρος-πίσω) δεν ακούγονται -σχεδόν- καθόλου, ψιλοπολυγλιστράνε και από βδομάδα θα μπούνε ίδιας μαρκας καινούρια.
80.000χλμ...!!!
Πώς τα καταφέρνετε και σας κρατάνε τόσο δεν ξέρω.... μάλλον δεν σας κρατάνε και δεν το ξέρετε αλλά και πάλι εγώ στα 35-45.000 τα βγάζω off....80000 ακούγονται πολλά , αλλά 60000-65000 για οικογενειακό που εκτελέι μόνο χαλαρά ταξίδια και παρκάρει σε υπόγειο γκαραζ είναι οκ...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Premium Contact 2 με 80,000 km, 215/60/17 (και αλλαγή μπρος-πίσω) δεν ακούγονται -σχεδόν- καθόλου, ψιλοπολυγλιστράνε και από βδομάδα θα μπούνε ίδιας μαρκας καινούρια.
80.000χλμ...!!!
Πώς τα καταφέρνετε και σας κρατάνε τόσο δεν ξέρω.... μάλλον δεν σας κρατάνε και δεν το ξέρετε αλλά και πάλι εγώ στα 35-45.000 τα βγάζω off....Έπρεπε να τα είχα αλλάξει νωρίτερα, αλλά επειδή έφυγα στο εξωτερικό το άφησα και όταν γυρνούσα δεν έκανα μεγάλες μετακινήσεις. Αλλά αυτές τις μέρες θα αλλαχτούν, περιμένω τηλ από τον λαστιχά μου..
Μέχρι τα 60-65.000 κρατήσανε και πολύ καλά μάλιστα...
-
Τη συμβουλή σας παιδιά.... Έχω ΜΒ Α150 4ετίας με 35000χλμ. Σκέφτομαι ν αλλάξω τα λάστιχα του. Διάσταση 195/55/16 , 87Τ. Σκέφτομαι τα energy saver. Διαδρομές κυρίως στην πόλη, και οχι μεγάλα ταξίδια με ταχύτητες μέχρι 110 λόγω των μικρών παιδιών στο αμάξι. Ακούω προτάσεις.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]