Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 189
    • 190
    • 50 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    3790
    74177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet last edited by

      10,9 είχε χωρίς φορτίο, όχι την στιγμή που τράβαγε ρεύμα η μίζα.
      Την πυκνότητα δεν είναι εύκολο να την μετρήσω γιατί είναι κλειστού τύπου.

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsargy last edited by

        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

        Βασίλη κι εγώ για λάθος ρεύμα στους πολλαπλασιαστές σκεφτόμουν αλλά ο μηχανικός μας ο 21 Quadra είναι κάθετος από ότι βλέπω...
        Edit: Σε ευχαριστώ Quadra... θα το ψάξω κι αυτό.

        Nα το ψάξεις γιατί αυτή είναι η αιτία...η γείωση...
        Το ότι βάζεις καινούργια μπαταρία και βλέπεις διαφορά αυτό δείχνει..
        Οι γειώσεις είναι το Α και το Ω και σίγουρα τα περισσότερα Φίατ πάσχουν σε αυτόν τον τομέα...Είναι το πρώτο που κάνω σε κάθε νεο μου απόκτημα (καινούργιο ή μετ/νο)...δηλ: καθάρισμα γειώσεων...και αλλάγή καλωδίων, αν χρειάζεται....Άλλωστε και ο Quadra σε κάποιο άλλο θέμαα, είχε παρουσιάσει έναν ψαγμένο ρευματολήπτη πόλου, προκειμένου να εξασφαλίσει καθαρό ρεύμα...
        Αν έχεις προβληματικές γειώσεις, σαφώς και θα έχεις διαφορά στην απόδοση...αλλά αν είναι σωστές οι γειώσεις, δεν θα υπάρξει διαφορά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          10,9 με φορτίο είναι μια χαρά.
          Αν θέλεις να είσαι σίγουρος για τη φόρτιση της μπαταρίας, μετράς (όπως οι ηλεκτρολόγοι) τη πυκνότητα του ηλεκτρολύτη και όχι τα βολτ της μπαταρίας.

          Στα καινούργια αυτοκίνητα αν η τάση είναι κάτω από τα 11.5 - 12.5 ανάλωγα με τον κατασκευαστή, νεκρώνουν όλα και θέλει άλλαγμα ή φόρτωμα η μπαταρία. Αν το κύκλωμα είναι ΟΚ πρέπει να φορτίζει περίπου με 13.2 - 13.8 ανάλογα με το altenator με όλες τις καταναλώσεις ανοιχτές, με καταναλώσεις κλειστές ο αυτόματος κόβει την φόρτιση στα 14.2 volt.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ακόμα και όταν γυρνάει η μίζα;
            Πρέπει να έχουν τεράστιες μπαταρίες για να μη πέφτουν κάτω από 11 βολτ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Μετραω ταση και την βλεπω 12,7. Ειχε προηγηθει κυκλοφορια στην πολη με πολλα αναψε-σβησε.
              Προχθες εκανα ενα ταξιδι 4 ωρων, ξαναμετραω την αλλη το πρωι και ηταν 13 βολτ. Ο αυτοματος μεχρι 13,9 αφηνει.

              Στην ηρεμια(σβηστο) μετρησα οτι τραβαει ρευμα 70mA. Ειναι λογικη τιμη?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                70ma νομίζω είναι αρκετά.
                Εμένα γύρω στο amper στις 3 μέρες σχεδόν την αδειάζει.

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Σε ευχαριστώ Tsargy.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lll last edited by

                    Μια που αναφερθηκε υδρομετρο σε προηγουμενα ποστ αυτο εδω http://viewitem.eim.ebay.gr/BATTERY___HYDROMETER/290375524960/item καλο ειναι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Ειναι μια σχετικη ερωτηση αλλα με καταναλωση της μπαταριας.

                      Στο δικο μου το focus εχει φωτα νυχτας.Αυτα τα φωτα απο που παιρνουν ενεργεια?Απο τη κεντρικη μπαταρια?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        su-30 last edited by

                        Η σχεση που συνδεει την ειδικη πυκνοτητα με την κατασταση φορτισης της μπαταριας ειναι

                        100% 1.265
                        75% 1.225
                        50% 1.190
                        25% 1.155
                        αφορτιστη 1.120

                        τα παραπανω ισχυουν για εξωτερικη θερμοκρασια 80F (η περιπου 27 βαθμους κελσιου)
                        οταν ομως η θερμοκρασια του περιβαλλοντος πεφτει τοτε μειωνεται και η πυκνοτητα του ηλεκτρολυτη με αποτελεσμα αν δεν γινει αναγωγη στην θερμοκρασια αναφορας των 27 βαθμων κελσιου τα αποτελεσματα να ειναι λαθος,ετσι πολλοι τεχνικοι ναι μεν μετραν την ειδικη πυκνοτητα με το πυκνομετρο αλλα δεν κανουν την αναλογη αναγωγη.Η αναγαγωγη που πρεπει να γινεται ειναι η εξης,για καθε διαφορα 10 βαθμων F(απο την θερμοκρασια των 80F) πρεπει να διορθωνουμε την ειδικη πυκνοτητα κατα 0.004 βαθμους κατα επανω η κατα κατω αντιστοιχα.
                        Εστω μια μπαταρια η οποια βρισκεται σε θερμοκρασια -12 βαθμους κελσιου(10 βαθμοιF)και εχει μετα απο την μετρηση ειδικη πυκνοτητα 1.220 τοτε αν παμε στον παραπανω πινακα θα δουμε οτι η ενδειξη 1.220 αντιστοιχει σε κατασταση φορτισης περιπου 75% και περιμενουμε οτι μπορει να εκκινησει τον κινητηρα,αν κανουμε ομως την αναγωγη τοτε η διαφορα των -12 βαθμων C(10F)απο τους 27C(80F) ειναι 80-10=70 οποτε αφου για καθε 10 βαθμους F προς τα κατω μειωνω την ειδικη πυκνοτητα κατα 0.004 για τους 70 θα τη μειωσω κατα 7*0.004=0.028 και η σωστη τιμη που θα πρεπει να παρω ειναι 1.220-0.028=1.192 αλλα τωρα βλεπουμε απο τον πινακα οτι ειδικη πυκνοτητα 1.192 σημαινει κατασταση φορτισης της μπαταριας στο 50% και οχι στο 75% που ειχαμε αρχικα υποθεσει.Αρα αν θελουμε να μετραμε σωστα την πυκνοτητα του ηλεκτρολυτη θελουμε οχι ενα απλο πυκνομετρο αλλα ενα ειδικο που εχει επανω του και θερμομετρο.

                        Στις μπαταριες χωρις συντηρηση υπαρχει η μπιλια οπου ουσιαστικα λειτουργει σαν ενσωματωμενο πυκνομετρο με την διαφορα ομως οτι αυτο βρισκεται μονο στο ενα απο τα εξι στοιχεια της μπαταριας και δεν μπορει να δψσει πληροφοριες για τα γειτονικα του στοιχεια αλλο μονο για αυτο στο οποιο βρισκεται,αν δηλαδη σε καποιο παραδιπλα στοιχειο η πυκνωτητα ειναι πιο μικρη απο την κανονικη αυτο δεν θα το καταλαβουμε αμμεσα αλλα μονο οταν θα ειναι πολυ αργα και αυτη η μειωμενη πυκνοτητα θα επηρεασει και την ολικη της μπαταριας ενω αν ηταν ανοικτου τυπου ο ελεγχος θα μπορουσε να γινει αμεσως για ολα τα στοιχεια και το προβληματικο θα φαινιταν με την πρωτη,αρα το ματακι ειναι μονο επικουρικο και δεν πρεπει να μαινουμε μονο σε αυτο.Επισης πολυ σημαντικο ειναι οταν κανουμε ελεγχο με το πυκνομετρο να μην εχουμε διαφορα του ενος απο του αλλου στοιχειου πανω απο 0.025,οσο πιο μεηαλη ειναι αυτη η διαφορα τοσο πιο μεγαλη ειναι η πιθανοτητα να αυτοεκφορτιστει η μπαταρια μας.

                        Σε αναλογια με το την σχεση φορτισης-πυκνοτητας υπαρχει και η σχεση τασης-φορτισης της μπαταριας μας

                        φορτιση 100% ταση μπαταριας 12.6
                        75% 12.4
                        50% 12.2
                        25% 12.0
                        0% 11.9
                        Η ταση ανοικτου κυκλωματος ειναι η ταση που εχουμε στους πολους της μπαταριας οταν δεν τροφοδοτει κανενα κυκλωμα.Αν η μπαταρια εχει μολις φορτιστει(μετα απο μια βολτα με το αμαξι μας) πρεπει πριν μετρησουμε την ταση να την εκφορτισουμε επι ενα λεπτο περιπου, συνδεοντας της με καποια καταναλωση(το καλοριφερ η την αντισταση του παμπριζ) ωστε να φυγει το επιφανειακο φορτιο που εχει στους πολους της,αν δεν το κανουμε αυτο τοτε η ενδειξη που θα παρουμε θα ειναι πλασματικη,με αυτην την προυποθεση η ταση ανοικτου κυκλωματος μπορει να αποτελεσει αξιοπιστη ενδειξη της καταστασης φορτισης της μπαταριας.

                        Ο ελεγχος που γινεται σε μια μπαταρια(με ειδικα οργανα πλεον) και προσομειωνει την εκινηση του κινητηρα προυποθετει ταση στους πολους της κατα την διαρκεια της εκινησης ιση με 9.6 βολτ,βαζει ουσιαστικα ενα φορτιο αναλογα με τα αμπερωρια που εχει η καθε μπαταρια και το κραταει για ενα διαστημα 15 δευτερολεπτων στα οποια η ταση δεν πρεπει να πεσει κατω απο τα 9.6 βολτ καθως καθε πτωση απο δω και περα θα σημαινει μη αρκετη χωρητικοτητα συσωρευτη αλλα αυτο ειναι(οι εξειδικευμενοι ελεγχοι δηλαδη) αλλη ιστορια και ξεφευγουν πλεον απο την ερασιτεχνικη συντηρηση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          mb c200 έμεινε από μπαταρία στους 8 μήνες...
                          207 έμεινε περίπου στους 14...

                          άβυσσος η ψυχή των μπαταριών...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                            mb c200 έμεινε από μπαταρία στους 8 μήνες...
                            207 έμεινε περίπου στους 14...

                            άβυσσος η ψυχή των μπαταριών...

                            Αβυσσος η μαπα η μπαταρια? Η δικια μου 45αρα σε κανα 8μηνο θα γραψει 7 χρονια λειτουργιας.

                            Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              παιδιά, σε φίατ πούντο φίλου, έπεσε αδικαιολόγητα η μπαταρία, με ακινητοποιημένο όχημα για 2 μέρες.
                              Φώτα κλπ άναβαν, αλλά μίζα δεν γύριζε. Με καλωδια πήρε κανονικά μπροστά.

                              μπαταρία καινούργια, δεν είχε ξεχάσει τπτ και το μόνο που μπορούμε να υποπτευθούμε είναι το ράδιο που έβαλε πριν απο 2 βδομάδες...
                              Μπορεί να έχει γίνει καμιά μαλακία στη σύνδεση?

                              Τί άλλο μπορεί να φταίει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kon5 last edited by

                                Συνήθεις ύποπτοι: ράδιο και συναγερμός νομίζω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lll last edited by

                                  Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
                                  Αρα αν θελουμε να μετραμε σωστα την πυκνοτητα του ηλεκτρολυτη θελουμε οχι ενα απλο πυκνομετρο αλλα ενα ειδικο που εχει επανω του και θερμομετρο.

                                  Το θερμομετρο δεν ειναι αναγκη να ειναι πανω στο πυκνομετρο. Τη θερμοκρασια του ηλεκτρολυτη μπορουμε να τη μετρησουμε με ενα ψηφιακο θερμομετρο με θερμοζευγος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Έχω το εξής πρόβλημα στο Santa Fe: Η τάση του δυναμό πέφτει σιγά σιγά όσο οδηγώ το αυτοκίνητο. Ξεκινάει κανονικά στα 14.4 και όσο το οδηγώ πέφτει. Όταν φτάσει κάπου στα 13.5 μου ανάβει το λαμπάκι του ABS και βγαίνει εκτός. Αν συνεχίσω την οδήγηση η τάση πέφτει κι άλλο μέχρι που πλέον αρχίζει να μην φορτίζει καθόλου και τραβάει ρεύμα απ την μπαταρία.

                                    Υποψιάζομαι οτι ο αυτόματος υπερθερμαίνεται και γι αυτό η σταδιακή πτώση της τάσης. Επειδή το συγκεκριμένο μοντελο εχει θεματακι με το δυναμο και το έχουμε αλλάξει ήδη 2 φορές, σκεφτόμουν μήπως γίνεται να προσαρμόσω με πατέντα κάποιον πιό ενισυμένο αυτόματο απο άλλο δυναμό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      su-30 last edited by

                                      Σιγουρα την θερμοκρασια μπορουμε να την μετρησουμε με πολλους τροπους απλα βρισκω πιο πρακτικο το πυκνομετρο με το θερμομετρο επανω γιατι με μια μετρηση εχω και τα δυο αποτελεσματα που θελω,αλλη λυση ειναι αντι να παρουμε εξτρα ψηφιακο θερμομετρο να παρουμε ενα πολυμετρο(που ετσι και αλλιως χρειαζεται αν θελουμε να μετραμε την ταση) που να εχει υποδοχη για θερμοζευγος,αλλα θελει λιγο προσοχη στο υλικο του θερμοζευγους ωστε να αντεχει στις επιδρασεις που εχει το οξυ της μπαταριας,γιατι πολλα κανουν για υγρα αλλα λιγα για διαβρωτικα υγρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lll last edited by

                                        Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
                                        αλλη λυση ειναι αντι να παρουμε εξτρα ψηφιακο θερμομετρο να παρουμε ενα πολυμετρο(που ετσι και αλλιως χρειαζεται αν θελουμε να μετραμε την ταση) που να εχει υποδοχη για θερμοζευγος,αλλα θελει λιγο προσοχη στο υλικο του θερμοζευγους ωστε να αντεχει στις επιδρασεις που εχει το οξυ της μπαταριας,γιατι πολλα κανουν για υγρα αλλα λιγα για διαβρωτικα υγρα.

                                        Αυτο ακριβως. Αν υπαρχει ηδη το πολυ-πολυμετρο(θερμοκρασιες κ.τ.λ.) δεν εχουμε προβλημα. Τωρα για την αντοχη, μετραμε στιγμιαια και αν ξεπλυνουμε την ακρη δε νομιζω να υπαρχει προβλημα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          costas-athan last edited by

                                          Το δυναμό φορτίζει την μπαταρία και στο ρελαντί ή μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            To μέγιστο της επιτυγχάνεται με στροφές αρκετά πάνω από το ρελαντί.
                                            Βάζω τα γιατί αρκετοί εδώ μέσα, αλλά και ηλεκτρολόγος κατ' ιδίαν, υποστηρίζουν πως το alternator δεν φορτίζει τη μπαταρία, ειδικά αν είναι πολύ πεσμένη.

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 50 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr