Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 264
    • Best 0
    • Groups 0

    lll

    @lll

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    264
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    lll Unfollow Follow

    Latest posts made by lll

    • RE: Βαφή vs car wrapping

      Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
      ονομα στη 'πιατσα'

      ποιο??, παει αυτο R.I.P.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lll
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Εχει ασχοληθει καποιο μελος με vag-com ; Υπαρχουν πουθενα οδηγιες στα ελληνικα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lll
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

      μεγάλη διαδρομη του πενταλ των φρενων (οχι ξαφνικα, ετσι ηταν παντα) τι μπορει να σημαινει, και πως διορθωνεται;

      Σε μερικά αυτοκίνητα είναι έτσι. Συνήθως συνδυάζεται με καλύτερη ρυθμισιμότητα του φρεναρίσματος. Το αντίθετο είναι το φρένο διακόπτης, on-off χωρίς δυνατότητα ρύθμισης κάτι που βρίσκω ενοχλητικό (και μαστίζει, μαζί με το υπερ-υποβοηθούμενο τιμόνι, πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα).
      Αν όμως σε άλλα ίδια με το δικό σου έχεις διαπιστώσει ότι είναι αλλιώς έχεις 2 δρόμους. Εφόσον λειτουργεί καλά το αφήνεις έτσι, ίσως να είναι άλλη ρύθμιση ή κάποια διαφορετική φουρνιά ανταλλακτικών. Αλλιώς πρέπει να ψάξεις λίγο όλο το σύστημα για τυχόν υποκρυπτόμενο προβληματάκι (αντλία, μαρκούτσια, δαγκάνες, σέρβο, σωλήνες ...). Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι απλά ρύθμιση του πενταλιού (να έχει περισσότερα σημεία που να μπορεί να βιδώσει και αυτό που διαλέξανε να του δίνει επιπλέον διαδρομή....)

      Παιζει να εχουν κολλησει οι αυτορρυθμιζομενες δαγκανες και να κανουν αναγκαστικα μεγαλυτερη διαδρομη?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lll
    • RE: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΑΝ.ΚΑΡΑΝΤΖΙΑΣ / ΓΛΥΦΑΔΑ

      Ο χρήστης DIMITRIOSA έγραψε:
      Κοστος ανταλλακτικου 205 Ευρω
      Κοστος εργασιας 50 Ευρω (συμπεριλαμβανομενων και κοστους νεων υγρων φρενων)

      Και λιγα σου πηρε. Οχι, δεν εχω συνεργειο, αλλα ξερω πως η δουλεια στο συστημα των φρενων ειναι αρκετη και απαιτει γνωσεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lll
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      μεγάλη διαδρομη του πενταλ των φρενων (οχι ξαφνικα, ετσι ηταν παντα) τι μπορει να σημαινει, και πως διορθωνεται;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lll
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      μεγάλη διαδρομη του πενταλ των φρενων (οχι ξαφνικα, ετσι ηταν παντα) τι μπορει να σημαινει, και πως διορθωνεται;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lll
    • RE: πρόβλημα στο start and stop, Fiat 500 twin air

      Δεν ξερω αν βοηθαει και πολυ, αλλα:** Fiat: Fiasco in auto techniek**

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lll
    • RE: Ηλεκτρικο Χειροφρενο

      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
      Δηλ αν μεινει απο μπαταρια και χασει την ταση ο ηλεκτροκινητηρας-ηλεκτρομαγνητης τι γινεται??

      Λογικα και με πεσμενη μπαταρια, αν εχει λιγο ρευμα, θα το ξεκλειδωσει. Τωρα αν ειναι τελειως νεκρη.... αλλαζεις μπαταρια
      Ενταξει, γενικα δεν αποτελει την καλυτερη λυση αλλα παντα εξασκει την καταλληλη πιεση, π.χ. σε μια ανηφορα ενα συμβατικο χειροφρενο εαν δεν τραβηχτει δυνατα(αρκετα δυνατα ομως) το οχημα το πηρε η κατηφορα (ειδικα προς τα πισω -μη ρωτατε δεν ξερω γιατι, σε μερικα γινεται-) ενω το ηλεκρικο το φρεναρει το οχημα και μολις διαγνωσει καταλληλη ροπη απο το μοτερ το λυνει και ξεκινας

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lll
    • RE: Ηλεκτρικο Χειροφρενο

      http://sites.google.com/site/1810martin ... park-brake

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lll
    • RE: Ηλεκτρικο Χειροφρενο

      Θέμα συνήθειας είναι πιστεύω. Βαλε μια ταχύτα μέσα και είσαι οκ σε κατηφορες. Στο πασατ πάντως αναφέρεται ως ηλεκτρομηχανικό φρένο στάθμευσης. Δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύει...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lll
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr