-
ανοιγω αυτο το θεμα γιατι βλεπω τελευταια οτι ολο και περισσοτερα αυτοκινητα καταργουν το κλασσικο χειροφρενο και το αντικαθιστουν με ηλεκτρικο. λογω και προσωπικης εμπειριας (passat) νομιζω οτι δεν ειναι οτι καλυτερο καθως μου δημιουργει αισθημα ανασφαλειας σε εντονες κατηφορες κλπ. βλακεια θα πειτε αλλα δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι.
-
ανοιγω αυτο το θεμα γιατι βλεπω τελευταια οτι ολο και περισσοτερα αυτοκινητα καταργουν το κλασσικο χειροφρενο και το αντικαθιστουν με ηλεκτρικο. λογω και προσωπικης εμπειριας (passat) νομιζω οτι δεν ειναι οτι καλυτερο καθως μου δημιουργει αισθημα ανασφαλειας σε εντονες κατηφορες κλπ. βλακεια θα πειτε αλλα δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι.
-
ανοιγω αυτο το θεμα γιατι βλεπω τελευταια οτι ολο και περισσοτερα αυτοκινητα καταργουν το κλασσικο χειροφρενο και το αντικαθιστουν με ηλεκτρικο. λογω και προσωπικης εμπειριας (passat) νομιζω οτι δεν ειναι οτι καλυτερο καθως μου δημιουργει αισθημα ανασφαλειας σε εντονες κατηφορες κλπ. βλακεια θα πειτε αλλα δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι.
-
Δέν ξέρω πώς ακριβώς δουλεύουν αλλά υποθέτω οτι για λόγους ασφαλείας θα είναι όπως στα φορτηγά. Δηλαδή όταν είναι 'δεμένο' έχει ελατήρια τα οποία πιέζουν τα τακάκια πάνω στο δίσκο. Όταν πατάς το κουμπί για να 'λύσει' τότε το ηλεκτρικό μοτέρ τραβάει τα ελατήρια και ελευθερώνονται οι τροχοί.
Οπότε σε περίπτωση βλάβης πιστεύω το χειρόφρενο θα δέσει μόνο του, όπως στα φορτηγά όταν χάσουν αέρα.
-
Θέμα συνήθειας είναι πιστεύω. Βαλε μια ταχύτα μέσα και είσαι οκ σε κατηφορες. Στο πασατ πάντως αναφέρεται ως ηλεκτρομηχανικό φρένο στάθμευσης. Δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύει...
-
Δηλ αν χαλασει ο ηλεκτρονικός μηχανισμός, τα ελατηρια θα σφιξουν τα τακακια και θα κανεις ενα ( στην καλυτερη ) μεγαλοπρεπεστατο τετ α κε......
Μηπως το παραεχουν ξηλωσει με τα ηλεκτρονικά?? ( για καποιες λειτουργειες τουλαχιστον)
Χαλαγε κανεναν η ντιζουλα??? -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Δηλ αν χαλασει ο ηλεκτρονικός μηχανισμός, τα ελατηρια θα σφιξουν τα τακακια και θα κανεις ενα ( στην καλυτερη ) μεγαλοπρεπεστατο τετ α κε......Μηπως το παραεχουν ξηλωσει με τα ηλεκτρονικά?? ( για καποιες λειτουργειες τουλαχιστον)
Χαλαγε κανεναν η ντιζουλα???Σε σαξο 1,1 φιλου χαλασε το ταμπουρο εν κινηση και μπλοκαρε .Παλι καλα που δεν σκοτωθηκε η συζυγος του που το οδηγαγε.
Δεν υπαρχει συστημα που να μην χαλαει. -
To χειρόφρενο κατά περίπτωση μπορεί να σε σώσει από κάποια δύσκολη συνθήκη, αν εισαι και λίγο έμπειρος.
Γι' αυτό δεν καλοβλέπω τα ηλεκτρονικά χειρόφρενα, καθώς και το ποδόφρενο της Μercedes. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δηλ αν χαλασει ο ηλεκτρονικός μηχανισμός, τα ελατηρια θα σφιξουν τα τακακια και θα κανεις ενα ( στην καλυτερη ) μεγαλοπρεπεστατο τετ α κε......
Μηπως το παραεχουν ξηλωσει με τα ηλεκτρονικά?? ( για καποιες λειτουργειες τουλαχιστον)
Χαλαγε κανεναν η ντιζουλα???Σε σαξο 1,1 φιλου χαλασε το ταμπουρο εν κινηση και μπλοκαρε .Παλι καλα που δεν σκοτωθηκε η συζυγος του που το οδηγαγε.
Δεν υπαρχει συστημα που να μην χαλαει.δεν ειπε κανεις κατι τετοιο...
Αλλα ποσες φορες αναλλογα αστοχει κατι ηλεκτρονικο, αυτο εννοω.. -
Για οικονομία οι κατασκευαστές καταργούν το χειρόφρενο και ενεργοποιούν ηλεκτρονικά τα πίσω φρένα ως φρένο στάθμευσης.
-
πως λειτουργει???
-
Δεν ξέρω, νομίζω ότι χρησιμοποιούν την αντλία του ABS για να ανεβάσουν την πίεση στα πίσω φρένα.
-
Σε μερικά υπάρχει σερβομηχανισμος που απλά τραβάει το συρματόσχοινο.
Sent from my Desire using smoke signals.
-
http://sites.google.com/site/1810martin ... park-brake
-
Πιστεύω το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα απαράδεκτης και εξ'αρχής λάθους πρακτικής.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πιστεύω το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα απαράδεκτης και εξ'αρχής λάθους πρακτικής.συμφωνω. τις προαλλες ειχα παει ναυπλιο και εξω απο το ξενοδοχειο παρκαρα σε κατηφορα. με το που πατησα το κουμπι εβγαλε σφαλμα.μετα απο λιγη ωρα εδεσε αλλα ειχε το λαμπακι του σφαλματος αναμμενο. τελικα μες την νυχτα κουβαλουσα πετρες γιατι μονο με ταχυτητα δεν ηθελα να εχω ιστοριες.... ανασφαλεια πληρης. συν το οτι σε περιπτωσεις εκτακτης αναγκης χανει καποιος ενα σημαντικο ενδεχομενως βοηθημα...
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
http://sites.google.com/site/1810martin/passat-b6-electric-park-brakeΕξαιρετικό link. Το πιο απίστευτο; ότι η πίεση αναπτύσσεται από το μοτεράκι στη δαγκάνα μέσω μικρού οδοντωτού ιμάντα! Βέβαια δε δέχεται μεγάλες τάσεις λόγω τρελού υποπολλαπλασιασμού, αλλά δεν παύει να είναι... ιμάντας!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε μερικά υπάρχει σερβομηχανισμος που απλά τραβάει το συρματόσχοινο.Sent from my Desire using smoke signals.
Γιατί, εμείς κουλοί είμαστε?
Μμμμ, τώρα που το καλοσκέφτομαι, μπροστά σε 2-3 γκουρού της οδήγησης εδώ μέσα, κουλοί είμαστε.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σε μερικά υπάρχει σερβομηχανισμος που απλά τραβάει το συρματόσχοινο.
Sent from my Desire using smoke signals.
Γιατί, εμείς κουλοί είμαστε?
Μμμμ, τώρα που το καλοσκέφτομαι, μπροστά σε 2-3 γκουρού της οδήγησης εδώ μέσα, κουλοί είμαστε.
Και κουτσοι!
-
Δηλ αν μεινει απο μπαταρια και χασει την ταση ο ηλεκτροκινητηρας-ηλεκτρομαγνητης τι γινεται??
Ηλεκτρικο Χειροφρενο