Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρικο Χειροφρενο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηλεκτρικο Χειροφρενο
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    29
    494
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lll last edited by

      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
      Δηλ αν μεινει απο μπαταρια και χασει την ταση ο ηλεκτροκινητηρας-ηλεκτρομαγνητης τι γινεται??

      Λογικα και με πεσμενη μπαταρια, αν εχει λιγο ρευμα, θα το ξεκλειδωσει. Τωρα αν ειναι τελειως νεκρη.... αλλαζεις μπαταρια
      Ενταξει, γενικα δεν αποτελει την καλυτερη λυση αλλα παντα εξασκει την καταλληλη πιεση, π.χ. σε μια ανηφορα ενα συμβατικο χειροφρενο εαν δεν τραβηχτει δυνατα(αρκετα δυνατα ομως) το οχημα το πηρε η κατηφορα (ειδικα προς τα πισω -μη ρωτατε δεν ξερω γιατι, σε μερικα γινεται-) ενω το ηλεκρικο το φρεναρει το οχημα και μολις διαγνωσει καταλληλη ροπη απο το μοτερ το λυνει και ξεκινας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Ο χρήστης lll έγραψε:
        Ενταξει, γενικα δεν αποτελει την καλυτερη λυση αλλα παντα εξασκει την καταλληλη πιεση, π.χ. σε μια ανηφορα ενα συμβατικο χειροφρενο εαν δεν τραβηχτει δυνατα(αρκετα δυνατα ομως) το οχημα το πηρε η κατηφορα (ειδικα προς τα πισω -μη ρωτατε δεν ξερω γιατι, σε μερικα γινεται-) ενω το ηλεκρικο το φρεναρει το οχημα και μολις διαγνωσει καταλληλη ροπη απο το μοτερ το λυνει και ξεκινας

        Απο το προηγούμενο link:

        How does the motor know how far to wind the piston out ?

        The EPB control module measures the current drawn by the motor.

        As the motor strains to squeeze the piston onto the pads, the current rises. This current rise is detected and the motor is switched off

        Παρόμοιο σύστημα έχουν και κάποια ηλεκτρικά παράθυρα, όταν βρούν ζόρι σταματάνε. Τώρα με το ηλεκτρικό χειρόφρενο, αν έχει σκουριάσει η δαγκάνα ή ψιλοστραβώσει μπορεί να βρεί νωρίς ζόρι και να μήν σφίξει καλά. Με το χειροκίνητο τουλάχιστον αν αφήσεις το φρένο και δείς οτι τσουλάει στην ανηφόρα το τραβάς πιό δυνατά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ariskouts last edited by

          Άντε καλα στο χειροκίνητο κιβώτιο βάζεις ταχύτητα κ ησυχαζεις. Στο dsg?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            in1984 last edited by

            Πιθανόν κάποιος αγνοεί ότι το TIPTRONIC, το DSG και όλα τα αυτόματα και ημιαυτόματα αυτοκίνητα έχουν την επιλογή της θέσης Parking στο κιβώτιο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              ariskouts last edited by

              Ο χρήστης ΗΝ1984 έγραψε:
              Πιθανόν κάποιος αγνοεί ότι το TIPTRONIC, το DSG και όλα τα αυτόματα και ημιαυτόματα αυτοκίνητα έχουν την επιλογή της θέσης Parking στο κιβώτιο

              Επειδή πραγματικά δεν το κατέχω, τώρα παρήγγειλα για πρώτη φορά dsg (passat) και προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται. Στο p είναι σαν να έχεις βάλει ταχύτητα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                in1984 last edited by

                Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:

                Πιθανόν κάποιος αγνοεί ότι το TIPTRONIC, το DSG και όλα τα αυτόματα και ημιαυτόματα αυτοκίνητα έχουν την επιλογή της θέσης Parking στο κιβώτιο

                Επειδή πραγματικά δεν το κατέχω, τώρα παρήγγειλα για πρώτη φορά dsg (passat) και προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται. Στο p είναι σαν να έχεις βάλει ταχύτητα;

                Καλορίζικο και καλοτάξιδο
                Έχω το PASSAT 1.8 TSI TIPTRONIC.
                Η θέση (Ρ) είναι αντί για 1η στη στάθμευση.
                Για το αυτοκίνητο σου τώρα, κατά την παραλαβή θα ζητήσεις να σου εξηγήσουν και να στο δείξουν στο βιβλίο χειρισμού (συνεπάγεται ότι αν δεν αναφέρεται τίποτα δεν έχεις και ευθύνη) εάν σε σταμάτημα σε φανάρι κλπ πρέπει ο επιλογέας να έρχεται στη θέση (Ν) και εάν δεν έχει πρόβλημα το DSG σε μικρή κύλιση χωρίς γκάζι αλλά μόνο με το φρένο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Στο Ρ μπλοκάρεις τη μετάδοση, δηλαδή αν σηκώσεις το αμάξι και γυρίσεις με το χέρι έναν από τους κινητήριους τροχούς, αυτός θα γυρίσει αλλά ο άλλος κινητήριος τροχός θα γυρίζει ανάποδα.
                  Έτσι το αμάξι ακινητοποιείται.

                  Δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση της θέσης Ρ (πχ σε μεγάλες κατηφόρες) γιατί σε μερικά κιβώτια ο πίρος που μπλοκάρει τη θέση μετάδοσης στηρίζεται στο κέλυφος του κιβωτίου και μπορεί να έχει μικρή διαρροή λαδιών από εκεί - το πρόβλημα αυτό δεν επιδιορθώνεται.
                  Βέβαια μπορεί να σπάσει ο εν λόγω πίρος, δεν σηκώνει μεγάλη κακομεταχείριση.

                  Πρώτα το αμάξι ακινητοποιείται με το χειρόφρενο και ΜΕΤΑ το κιβώτιο στο Ρ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Στο Ρ κλειδώνεις τη μετάδοση, δεν μεταδίδεται καμία κίνηση. Το κάνεις μόνο ακίνητος για να μην σπάσεις τίποτα ή σκοτωθείς. Για τον κινητήρα είναι σαν να τον σταματάς απότομα (κακό), για τις ρόδες είναι απόλυτο απότομο μπλοκάρισμα (κακό).
                    Επειδή συχνά παρκάρω σε κατηφόρα και ανησυχούσα ρώτησα και μου είπαν ότι το όλο σύστημα έχει κάποια ελαστικότητα; ελατήριο; σύστημα με γρανάζι; κάτι που ακόμα και πολύ σφηνωμένο να είναι (σε μεγάλη κατηφόρα) να μην δημιουργείται πρόβλημα και ότι το γκντούπ που κάνει βγαίνοντας δεν πειράζει και δεν προκαλείται φθορά.... (αυτά για BMW με παραδοσιακό αυτόματο δεν ξέρω για άλλα...)
                    Γενικά στα αυτόματα χάρη στο Ρ το χειρόφρενο είναι κάπως διακοσμητικό. Ειδικά τώρα πια που δεν σου επιτρέπει να σβήσεις και να βγάλεις το κλειδί αν δεν το βάλεις σε Ρ (παλιά μπορούσες).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      ariskouts last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Στο Ρ μπλοκάρεις τη μετάδοση, δηλαδή αν σηκώσεις το αμάξι και γυρίσεις με το χέρι έναν από τους κινητήριους τροχούς, αυτός θα γυρίσει αλλά ο άλλος κινητήριος τροχός θα γυρίζει ανάποδα.
                      Έτσι το αμάξι ακινητοποιείται.

                      Δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση της θέσης Ρ (πχ σε μεγάλες κατηφόρες) γιατί σε μερικά κιβώτια ο πίρος που μπλοκάρει τη θέση μετάδοσης στηρίζεται στο κέλυφος του κιβωτίου και μπορεί να έχει μικρή διαρροή λαδιών από εκεί - το πρόβλημα αυτό δεν επιδιορθώνεται.
                      Βέβαια μπορεί να σπάσει ο εν λόγω πίρος, δεν σηκώνει μεγάλη κακομεταχείριση.

                      Πρώτα το αμάξι ακινητοποιείται με το χειρόφρενο και ΜΕΤΑ το κιβώτιο στο Ρ.

                      Επειδή το αμάξι θα έρθει σε ένα μήνα πήγα απο την vw και πήρα το βιβλίο οδηγιών όπου και εκει αναφέρει ότι πρώτα χειρόφρενο και μετα (P). Άρα την συνήθεια όπου τελευταία κίνηση στο χειροκίνητο ήταν να τραβηξω χειρόφρενο θα πρέπει να την ξεχάσω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        ariskouts last edited by

                        Ο χρήστης ΗΝ1984 έγραψε:

                        Πιθανόν κάποιος αγνοεί ότι το TIPTRONIC, το DSG και όλα τα αυτόματα και ημιαυτόματα αυτοκίνητα έχουν την επιλογή της θέσης Parking στο κιβώτιο

                        Επειδή πραγματικά δεν το κατέχω, τώρα παρήγγειλα για πρώτη φορά dsg (passat) και προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται. Στο p είναι σαν να έχεις βάλει ταχύτητα;

                        Καλορίζικο και καλοτάξιδο
                        Έχω το PASSAT 1.8 TSI TIPTRONIC.
                        Η θέση (Ρ) είναι αντί για 1η στη στάθμευση.
                        Για το αυτοκίνητο σου τώρα, κατά την παραλαβή θα ζητήσεις να σου εξηγήσουν και να στο δείξουν στο βιβλίο χειρισμού (συνεπάγεται ότι αν δεν αναφέρεται τίποτα δεν έχεις και ευθύνη) εάν σε σταμάτημα σε φανάρι κλπ πρέπει ο επιλογέας να έρχεται στη θέση (Ν) και εάν δεν έχει πρόβλημα το DSG σε μικρή κύλιση χωρίς γκάζι αλλά μόνο με το φρένο.

                        Αυτα ταδυο τα ρώτησα κ μου είπαν ότι δεν χρειάζεται το Ν αφού στο φανάρι μπαίνει αυτόματα το start stop. Και με το φρένο μόνο μπορείς να κονηθεις για λίγο Χωρίς γκάζι αφού είναι σαν να έχεις βάλει πρώτη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr