-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
σε πολλα πρατηρια εχουν αναρτηθει πινάκια απο τον οβε με ενα γλαφυροτατο γραφημα.
αν αληθεύει (που δεν νομίζω να μην...) για κάθε λίτρο με μέση τιμή το 1,5€ το κράτος παίρνει φόρο 0,94€, η εταιρεία το 0,45 περίπου και περισσεύει κάπου 0,05€/lt για το πρατήριο...
αν αυτο δεν ειναι γδάρσιμο τοτε τι ειναι???Μας κλέβουν αλλιώς οι βενζινάδες, μην αγχώνεσαι.
χαχα, no stress, δεν αγχώνομαι για τους βενζινάδες, μια χαρα τα βγάζουν περα και με το 0.05, το θεμα ειναι το 0,94 του φόρου. ουσιαστικα μιλάμε για το διπλάσιο της τιμής της χοντρικής.. και καλα για αυτους που δεν κανουν και πολλα χλμ, οι μικρες εταιρείες που συχνά εχουν ενα η δύο φορτηγάκια μεσα στους δρομους καθε μερα πως θα τα βγάλουν περα? εχω ενα T4 που για να γεμίσει θέλει 120€, λεφτά που με τη σημερινή κατάσταση δεν τα βγάζει το αυτοκίνητο.. ετσι απλα..
5 λεπτά επί πόσα λίτρα την ημέρα ;
-
-
Αυτά τα 4091 λίτρα άνετα γίνονται 4500.
-
10% πανω είναι...
κατα τη γνωμη μου δυσκολο και με πολυ μεγαλο ρισκο να σε τσιμπήσουν.αντίθετα, ειναι πιθανό να γίνουν πολυ λιγότερα, αν ο βυτιάς 'ξεχάσει' να ξεφορτώσει καποιο διαμερισμα απο το βυτίο του...
-
Επ' ευκαιρίας του θέματος που προέκυψε με την δήθεν υποτροπή των επιταγμένων.
Η συμπεριφορά του Έλληνα είναι αυτή η γνωστή, της μάζας ή του μεζέ που λέω εγώ.
Πήγε να γεμίσει μην του λείψει, όπως πήγε και το 99 και πήρε μετοχές επειδή άκουσε,
πήγε και πήρε τζιπ με 70 δόσεις επειδή πήρε ο γείτονας, πήγε και πήρε δάνειο σε ελβετικο επειδή έτσι κάνουν όλοι, πάει στην Ψαρου επειδή εκεί πάνε όλοι κλπ κλπ.Ο βενζινάδες καλά κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις και σκίζουν κ@λους. Εφόσον δεν υπάρχει πλαφόν στην τιμή και 2€ το λίτρο να στην βάλει δεν είναι παράνομος. Προσφορά και ζήτηση φίλε. Αν θέλεις κάτσε στην ουρά 1 ώρα και πλήρωσε, αν δεν θέλεις ΜΜΜ ή ποδήλατο. Βέβαια ο κλασικός ο Έλληνας ανα πάσα στιγμή έχει κάτι να κάνει ζωής ή θανάτου.
Το πλαφόν ήρθε εκ των υστέρων οι βενζινάδες εδώ γκρινιάζουν γιατι αγοράζουν πιο ψηλά και ας μη λένε για συμφωνίες που τους εφτιαξε το πρατήριο η εταιρεία και το αποπληρώνουν στην τιμή λίτρου και άλλα ωραία.
Αντί να στήνεστε σε ουρές 1 ώρας κάντε 1 ώρα περίπατο ή τζογκινγκ, θα σας βοηθήσει να σκεφτείτε πιο ξεκάθαρα.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Επ' ευκαιρίας του θέματος που προέκυψε με την δήθεν υποτροπή των επιταγμένων.Η συμπεριφορά του Έλληνα είναι αυτή η γνωστή, της μάζας ή του μεζέ που λέω εγώ.
Πήγε να γεμίσει μην του λείψει, όπως πήγε και το 99 και πήρε μετοχές επειδή άκουσε,
πήγε και πήρε τζιπ με 70 δόσεις επειδή πήρε ο γείτονας, πήγε και πήρε δάνειο σε ελβετικο επειδή έτσι κάνουν όλοι, πάει στην Ψαρου επειδή εκεί πάνε όλοι κλπ κλπ.Ο βενζινάδες καλά κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις και σκίζουν κ@λους. Εφόσον δεν υπάρχει πλαφόν στην τιμή και 2€ το λίτρο να στην βάλει δεν είναι παράνομος. Προσφορά και ζήτηση φίλε. Αν θέλεις κάτσε στην ουρά 1 ώρα και πλήρωσε, αν δεν θέλεις ΜΜΜ ή ποδήλατο. Βέβαια ο κλασικός ο Έλληνας ανα πάσα στιγμή έχει κάτι να κάνει ζωής ή θανάτου.
Το πλαφόν ήρθε εκ των υστέρων οι βενζινάδες εδώ γκρινιάζουν γιατι αγοράζουν πιο ψηλά και ας μη λένε για συμφωνίες που τους εφτιαξε το πρατήριο η εταιρεία και το αποπληρώνουν στην τιμή λίτρου και άλλα ωραία.
Αντί να στήνεστε σε ουρές 1 ώρας κάντε 1 ώρα περίπατο ή τζογκινγκ, θα σας βοηθήσει να σκεφτείτε πιο ξεκάθαρα.
υποθετω οτι θα γουσταρεις αν η ευδαπ παει το νερο 3 ευρω το λιτρο και πινουν ολοι βροχινο?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Η συμπεριφορά του Έλληνα είναι αυτή η γνωστή, της μάζας ή του μεζέ που λέω εγώ.
Πήγε να γεμίσει μην του λείψει, όπως πήγε και το 99 και πήρε μετοχές επειδή άκουσε,
πήγε και πήρε τζιπ με 70 δόσεις επειδή πήρε ο γείτονας, πήγε και πήρε δάνειο σε ελβετικο επειδή έτσι κάνουν όλοι, πάει στην Ψαρου επειδή εκεί πάνε όλοι κλπ κλπ.
...Αντί να στήνεστε σε ουρές 1 ώρας κάντε 1 ώρα περίπατο ή τζογκινγκ, θα σας βοηθήσει να σκεφτείτε πιο ξεκάθαρα.+1 με μια αλλαγή στην ορολογία περί μάζας ή μεζέ: Εγώ τους αποκαλώ Δαλιανιδικούς (από την παλαιότερη σειρά το Ρετιρέ του Δαλιανίδη). Ο όρος 'μικροαστοί' ήταν καλός για τον 19ο αιώνα αλλά ανεπαρκής σήμερα --υπάρχουν εισοδηματικά μικροαστοί που είναι αξιοπρεπέστατοι και πολύ μυαλωμένοι απλά δεν το κυνηγάνε.
-
Εγώ το πάρκαρα το υβριδικό και δεν αγχώνομαι. Έχω ακόμα καύσιμα για 100 χιλιόμετρα και με το πλαφόν ξέρω ότι πάνω από 1.47 δεν πρόκειται να πληρώσω.
Αύριο που θα έχει βάλει ο κύριος όγκος των οδηγών καύσιμα και τα ΙΦΧ θα έχουν τροφοδοτήσει με καύσιμα θα βάλει 10 ευρώ για να καλύψω τις ανάγκες μετακίνησης που έχουν προκύψει και καθώς την επόμενη εβδομάδα θα είμαι Πολωνία θα ξαναβάλω καύσιμα τον Οκτώβριο.
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
Επ' ευκαιρίας του θέματος που προέκυψε με την δήθεν υποτροπή των επιταγμένων.
Η συμπεριφορά του Έλληνα είναι αυτή η γνωστή, της μάζας ή του μεζέ που λέω εγώ.
Πήγε να γεμίσει μην του λείψει, όπως πήγε και το 99 και πήρε μετοχές επειδή άκουσε,
πήγε και πήρε τζιπ με 70 δόσεις επειδή πήρε ο γείτονας, πήγε και πήρε δάνειο σε ελβετικο επειδή έτσι κάνουν όλοι, πάει στην Ψαρου επειδή εκεί πάνε όλοι κλπ κλπ.Ο βενζινάδες καλά κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις και σκίζουν κ@λους. Εφόσον δεν υπάρχει πλαφόν στην τιμή και 2€ το λίτρο να στην βάλει δεν είναι παράνομος. Προσφορά και ζήτηση φίλε. Αν θέλεις κάτσε στην ουρά 1 ώρα και πλήρωσε, αν δεν θέλεις ΜΜΜ ή ποδήλατο. Βέβαια ο κλασικός ο Έλληνας ανα πάσα στιγμή έχει κάτι να κάνει ζωής ή θανάτου.
Το πλαφόν ήρθε εκ των υστέρων οι βενζινάδες εδώ γκρινιάζουν γιατι αγοράζουν πιο ψηλά και ας μη λένε για συμφωνίες που τους εφτιαξε το πρατήριο η εταιρεία και το αποπληρώνουν στην τιμή λίτρου και άλλα ωραία.
Αντί να στήνεστε σε ουρές 1 ώρας κάντε 1 ώρα περίπατο ή τζογκινγκ, θα σας βοηθήσει να σκεφτείτε πιο ξεκάθαρα.
υποθετω οτι θα γουσταρεις αν η ευδαπ παει το νερο 3 ευρω το λιτρο και πινουν ολοι βροχινο?
Aμα οι μεζέδες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν 3 Euro..... Ναι θα πάει.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Aμα οι μεζέδες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν 3 Euro..... Ναι θα πάει.Ξανά +1. Όπως ακριβώς είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν 4.5 ευρώ τον καφέ!
-
το κράτος φταίει γιατί δεν εφαρμόζει τρόπους ελέγχου των λαθραίων ποσοτήτων...είναι απορίας άξιο πως καταφέρνουν, οι βενζινάδες, να ρίχνουν στην αγορά λαθραίο καύσιμο από τις τρεις- τέσσερις όλες κιόλες πηγές που είναι τα διυλιστήρια στη χώρα.
ο εύκολος τρόπος είναι να βάλει πλαφόν, πράγμα που αντιβαίνει τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς που σκοπό έχει μέσω του ανταγωνισμού να ελαχιστοποιεί τις τιμές υπέρ του καταναλωτή.
δηλαδή γιατί δεν βάζει πλαφόν στις τιμές των δωματίων και διαμορφώνονται οι τιμές ανάλογα με τη σαιζόν και την ζήτηση...ή στις τιμές των κουρείων που βάζουν καπέλο τις γιορτές...ή στις τιμές των αμνοεριφίων το Πάσχα?
επειδή υπέρ πάντων το πολιτικό κόστος, γιαυτό αναβάλλεται επ αόριστον η εφαρμογή ελεγκτικού μηχανισμού στα κόμματα,στα καύσιμα, στα φάρμακα, στα όπλα, στα πανεπιστήμια, στα νοσοκομεία, στην εκκλησία, στο εμπόριο, στους ΟΤΑ, στις ΠΑΕ, στις ΔΕΚΟ κλπ κλπ
και μην νομίζετε ότι είναι αποκλειστικότητα των ελλήνων η συμπεριφορά του ' τσιμπάω την τιμή '....και οι βόρειοι αν δεν υπήρχε ελεγκτικός μηχανισμός τα ίδια θα έκαναν...
εδώ λάδωναν όλο τον κόσμο για να κλείνουν παράνομα συμφωνίες (siemens, man κοκ) στο 'τσίμπημα' θα κολούσαν??? -
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
το κράτος φταίει...Ποιος είναι αυτός ο κύριος 'Κράτος'; Μικρό όνομα δεν έχει;
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
το κράτος φταίει...
Ποιος είναι αυτός ο κύριος 'Κράτος'; Μικρό όνομα δεν έχει;
κολλητος του 'κανενα' πρωθυπουργου που διαλέγουμε συσωμοι ολοι σε κάθε γκαλοπ και πρώτος ξάδερφος του ΔΞ/ΔΑ που αντιπροσωπεύει την δύναμη της γνώμης που έχουμε ως κοινωνία....
-
O νόμος λέει ότι τα επιταγμένα οχήματα πρέπει να σε καλή κατάσταση στην διάθεση του Κράτους. Συνεπώς, αν οι ιδιοκτήτες τυος αρνηθούν να τα δουλέψουν, θα πρέπει δυστυχώς το Κράτος να στείλει οδηγούς (πιθανον στρατεύσιμους) για να εξασφαλίσουν την ομαλότητα.
Βέβαια όταν θα πούν στον ιδιοκτήτη φέρε τα κλειδιά, εκεί να δούμε πως θα αντιδράσει ή θα συνεχίσει τις αερολογίες -
Επίσης, ο νόμος λέει ότι ο ιδιοκτήτης-οδηγός είναι επίστρατος και υποχρεούται να υπακούει στις εντολές της Νομαρχίας. Άρα, τυπικά, έχει ποινικές ευθύνες αν αφήσει τα κλειδιά και εξαφανιστεί. Στην πράξη, το γνωστό ανεκδιήγητο Ελλαδιστάν δεν μπορεί-δεν θέλει ούτε να διώξει ποινικά τους ανυπάκουους ιδιοκτήτες ούτε να τους χρησιμοποιήσει, όπως έχει υποχρέωση να κάνει με κάθε τι που επιτάσσει. Όπως έγινε πασιφανές κατά την πρόσφατη απεργία, οι Νομαρχίες επέδωσαν τα ΦΑΠ και μετά ...τέρμα. Σιγά μην κάτσει ο κάθε υπάλληλος της Νομαρχίας να κυνηγήσει όσους δεν παρουσιάστηκαν (αλήθεια, πού; - τα ΦΑΠ δεν καθόριζαν τόπο), να μαζέψει απαιτήσεις τροφοδοσίας πρατηρίων, να εκδόσει διαταγές κίνησης, να προωθήσει τις διαδικασίες αποζημίωσης του κράτους από τους πρατηριούχους (ή μήπως θα τους ανεφοδίαζε χωρίς να πληρώνουν μεταφορικά - πραγματικά δεν το ξέρω). Αλήθεια, οι ιδιοκτήτες - οδηγοί αποζημίωνονται για την επίταξη; Αν ναι, ποιος τους πληρώνει τόσο καιρό;
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Επίσης, ο νόμος λέει ότι ο ιδιοκτήτης-οδηγός είναι επίστρατος και υποχρεούται να υπακούει στις εντολές της Νομαρχίας. Άρα, τυπικά, έχει ποινικές ευθύνες αν αφήσει τα κλειδιά και εξαφανιστεί. Στην πράξη, το γνωστό ανεκδιήγητο Ελλαδιστάν δεν μπορεί-δεν θέλει ούτε να διώξει ποινικά τους ανυπάκουους ιδιοκτήτες ούτε να τους χρησιμοποιήσει, όπως έχει υποχρέωση να κάνει με κάθε τι που επιτάσσει. Όπως έγινε πασιφανές κατά την πρόσφατη απεργία, οι Νομαρχίες επέδωσαν τα ΦΑΠ και μετά ...τέρμα. Σιγά μην κάτσει ο κάθε υπάλληλος της Νομαρχίας να κυνηγήσει όσους δεν παρουσιάστηκαν (αλήθεια, πού; - τα ΦΑΠ δεν καθόριζαν τόπο), να μαζέψει απαιτήσεις τροφοδοσίας πρατηρίων, να εκδόσει διαταγές κίνησης, να προωθήσει τις διαδικασίες αποζημίωσης του κράτους από τους πρατηριούχους (ή μήπως θα τους ανεφοδίαζε χωρίς να πληρώνουν μεταφορικά - πραγματικά δεν το ξέρω). Αλήθεια, οι ιδιοκτήτες - οδηγοί αποζημίωνονται για την επίταξη; Αν ναι, ποιος τους πληρώνει τόσο καιρό;Φαντάσου δηλ. ν' αποφασίσουν να μας την πέσουν οι τούρκοι για παράδειγμα ...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Φαντάσου δηλ. ν' αποφασίσουν να μας την πέσουν οι τούρκοι για παράδειγμα ...Και κόκκινο χαλί να τους βάλουμε, έτσι όπως είμαστε ούτε ζωγραφιστούς δεν μας θέλουν. Αυτοί ζουν τώρα τη δική τους αναγέννηση.
-
7:20 το πρωι ημουην στο λεωφορειο και κατεβαινα την Γαλατσιου. Στα δυο βενζιναδικα που εχει ενα JetOil Και ενα Shell γινοταν πανικος. Δεξια λωριδα δεν υπηρχε. Εγω ημουν στο λεωφορειο που ηταν μονο με καθιστους επιβατες δλδ 36 ατομα:yahoo:
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Φαντάσου δηλ. ν' αποφασίσουν να μας την πέσουν οι τούρκοι για παράδειγμα ...
Και κόκκινο χαλί να τους βάλουμε, έτσι όπως είμαστε ούτε ζωγραφιστούς δεν μας θέλουν. Αυτοί ζουν τώρα τη δική τους αναγέννηση.
Eδώ ρε δεν καταδέχονται πια να μας έχουν στην κόκκινη βίβλο, πλάκα μας κάνετε?
Παρεπιπτόντως, το νου σας παίδες, το τι αέρας μπαίνει αυτές τις μέρες στα ντεπόζιτα δε λέγεται. Πήγα χτες να βάλω βενζίνη στη μηχανή και επειδή ήταν οι υπάλληλοι πηγμένοι είπα 'άσε θα βάλω εγώ'. Μου έδωσε τη μάνικα και κάθε φορά που πήγαινα να πατήσω τη σκανδάλη πάνω από την πρώτη σκάλα (την πιο αργή ροή δλδ) άρχιζε να 'κλωτσάει' και να 'βήχει'. Χρησιμοποιήστε σαν πρόφαση οτι έχει πρόβλημα το αμάξι και οτι πρέπει να του βάζετε στην πρώτη σκάλα καύσιμο και απαιτήστε το. Αλλιως αερα θα γεμίσετε.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Επίσης, ο νόμος λέει ότι ο ιδιοκτήτης-οδηγός είναι επίστρατος και υποχρεούται να υπακούει στις εντολές της Νομαρχίας. Άρα, τυπικά, έχει ποινικές ευθύνες αν αφήσει τα κλειδιά και εξαφανιστεί. Στην πράξη, το γνωστό ανεκδιήγητο Ελλαδιστάν δεν μπορεί-δεν θέλει ούτε να διώξει ποινικά τους ανυπάκουους ιδιοκτήτες ούτε να τους χρησιμοποιήσει, όπως έχει υποχρέωση να κάνει με κάθε τι που επιτάσσει. Όπως έγινε πασιφανές κατά την πρόσφατη απεργία, οι Νομαρχίες επέδωσαν τα ΦΑΠ και μετά ...τέρμα. Σιγά μην κάτσει ο κάθε υπάλληλος της Νομαρχίας να κυνηγήσει όσους δεν παρουσιάστηκαν (αλήθεια, πού; - τα ΦΑΠ δεν καθόριζαν τόπο), να μαζέψει απαιτήσεις τροφοδοσίας πρατηρίων, να εκδόσει διαταγές κίνησης, να προωθήσει τις διαδικασίες αποζημίωσης του κράτους από τους πρατηριούχους (ή μήπως θα τους ανεφοδίαζε χωρίς να πληρώνουν μεταφορικά - πραγματικά δεν το ξέρω). Αλήθεια, οι ιδιοκτήτες - οδηγοί αποζημίωνονται για την επίταξη; Αν ναι, ποιος τους πληρώνει τόσο καιρό;
Φαντάσου δηλ. ν' αποφασίσουν να μας την πέσουν οι τούρκοι για παράδειγμα ...
Προς τι ο γέλως εν τω δαπέδω; Δεν σε ανησυχεί το γεγονός ότι ο μηχανισμός που έχει (σωστά) θεσπίσει το κράτος για να προστατεύσει τους πολίτες τους σε έκτακτες καταστάσεις, δεν είναι ούτε στην πράξη εφαρμοστέος ούτε σεβαστός από ιδιοκτήτες και κρατικούς υπαλλήλους; Εμένα με ανησυχεί πολύ, αλλά δυστυχώς είναι ένα ακόμα δείγμα ότι δεν είμαστε ούτε μπου..έλο (εκεί υπάρχει ωράριο λειτουργίας, τηρείται σειρά προτεραιότητας, οι υπάλληλοι ξέρουν τη δουλειά τους και ...τα φώτα λειτουργούν σωστά!).
Βενζίνη ώρα μηδέν!