Οι 4Τ είναι πολλά περισσότερα από ένα εξειδικευμένο περιοδικό αυτοκινήτου, είναι φορέας πολιτισμού. Αρκεί απλά να ξεφυλλίσει κάποιος το περιοδικό για να διαπιστώσει την χαοτική διαφορά που το διαχωρίζει από άλλα έντυπα του χώρου, τόσο σε επίπεδο ύφους όσο και σε επίπεδο ουσίας.
ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ νομίζω ότι οι 4Τ σαφέστατα υστερούν σε αρκετούς τομείς, οι οποίοι , ασχέτως του προκλητικού ύφους, καλώς επισημαίνονται από ανταγωνιστικά έντυπα (αυτό σημαίνει ελεύθερος ανταγωνισμός). Παραδειγματικά:
-Δεν είναι δυνατόν να ακολουθείται ακόμα και σήμερα η εσφαλμένη (επιχειρηματικά αλλά και ουσιαστικά) τακτική της παρουσίασης τεχνικών βελτιώσεων/μετατροπών που αφορούν αποκλειστικά σχεδόν σε αγωνιστικά αυτοκίνητα αγνοώντας επιδεικτικά τα πολιτικά.
-Δεν είναι δυνατόν να βγαίνει ο ΚΚ προκαλώντας χιλιάδες από τους αναγνώστες του και να αρθρογραφεί απαξιωτικά προσβάλλοντας άπαντες όσους ασχολούνται με τον τομέα των βελτιώσεων στην Ελλάδα (είτε ως επαγγελματίες, είτε ως αγοραστές) και να εννοεί να μην επανορθώσει. Ο αξιοπρεπέστατος ΣΧ σε παλαιότερη δημοσίευση του στο φόρουμ έδωσε τις απαραίτητες διευκρινήσεις για το θέμα, όμως δεν διαβάζουν όλοι αναγνώστες των 4Τ το φόρουμ …
-Δεν είναι δυνατόν να παραχωρείτε το βήμα του περιοδικού στον κάθε μπουρδολογούντα “χιουμορίστα” “προοδευτικό” που θέλει να βγάλει τα απωθημένα του χυδαιολογώντας και αερολογώντας (ρίξτε μια ματιά στην στήλη των “αντιλόγων” πρόσφατων τευχών και θα καταλάβετε τι εννοώ) ...
Ακόμα θυμάμαι τις εκπληκτικής ποιότητας αντιπαραθέσεις μεταξύ ΝΔ και ΚΖ από τις στήλες του “αντιλόγου”, είναι δυνατόν η “διάδοχος κατάστασις” να είναι αυτή που σήμερα βλέπουμε?
Αν οι 4Τ θέλουν να είναι πρώτοι ΚΑΙ στον αμιγώς τεχνικό τομέα (όπως πολλοί από τους αναγνώστες τους θέλουμε) πρέπει να πάρουν μέτρα καλύπτοντας το χαμένο έδαφος ΚΑΙ στον τομέα των βελτιώσεων-μετατροπών … ΟΧΙ όμως με το ύφος και τον τρόπο των καγκουροπεριοδικών ... με τις ξέκωλες, τις ξωβιζες, τα φοσφοριζέ πιτσιλιστίρια, και τα 'ICE' των 69Kw …
Νομίζω ΠΧ ότι:
-θα είχε εκπληκτική επιτυχία μια έρευνα-μελέτη (δημοσιευμένη σε συνέxειες) με θέμα “Δυναμομετρήσεις: Μύθοι και Πραγματικότητα” που θα περιελάμβανε πέρα από το θεωρητικό μέρος (αρχές λειτουργίας δυναμομέτρων, υπολογισμός απωλειών, επίδραση συνθηκών κατά την μέτρηση κτλ κτλ) και μια συγκριτική παρουσίαση αποτελεσμάτων δυναμομέτρησης του ίδιου αυτοκινήτου με ίδιες συνθήκες, στα δυναμόμετρα των πχ 10 δημοφιλέστερων ελλήνων δυναμομετρητών.
-Το ίδιο θα συνέβαινε με μια σειρά άρθρων του τύπου “Βελτίωση 1ου Σταδίου: Φίλτρο – Πρόγραμμα - Εξάτμιση και καυτές σέλλες” που πέρα από την θεωρία των συστημάτων εισαγωγής, εξαγωγής και διαχείρισης του κινητήρα (backpressures, διατομές σωλήνων, συρμάτινοι καταλύτες, επαναπρογραμματισμός ECU κτλ κτλ) θα δημοσίευαν αποτελέσματα δυναμομετρήσεων ΚΑΙ μετρήσεων με VBOX για κάποια αυτοκίνητα αναφοράς (πχ 106rallye, Leon 1.8 20VT, Civic Type-R) με εναλλαγή 2-3 επώνυμων εξατμίσεων, φίλτρων-φιλτροχοάνων-CAIs, και κάποιων επώνυμων προγραμμάτων (πχ Superchips, Revo, Hondata).
Φαντάζεστε τι ΣΟΚ θα προκαλούσαν δυο τέτοια άρθρα στο κατεστημένο των ελλήνων φιδέμπορων “βελτιωτών”, και πόσους αναγνώστες καγκουροπεριοδικών θα προσέλκυαν? Η απάντηση θα ήταν αποστομωτική για τους επικριτές, οι 4Τ θα έκαναν άνοιγμα σε ένα καινούργιο κοινό, και όσοι αγαπούν το αυτοκίνητο και τα 'πειράγματα' θα οφελούνταν κατά πολύ ...