-
Ρε παιδιά ας μου εξηγήσει κάποιος τι ζόρι τραβάνε οι κύριοι(λέμε τώρα) της εκδοτικής εταιρίας option press με πρώτο και καλύτερο τον εκδότη τους να σφυροκοπούν με αβάσιμες,ψευδείς και άκρως αντιδεολογικές απόψεις τους τους 4Τ και συγκεκριμένα τον Κ.Κ μέσω κυρίως των editorial των τριών περιοδικών του(power,evo,max power)? Εντάξει!Το οτι δικατέχεται ο εν λόγω κύριος από συμπτώματα κομπλεξισμού με τους 4Τ είναι φανερό από το πρώτο του κιόλας τεύχος! Το θέμα είναι όμως γιατί? Τι προσπαθεί να πετύχει με αυτό? Προσπαθεί να διμιουργήσει εντυπώσεις? Μα όλα αυτά στα οποία αναφέρεται και προσπαθεί να τα εμφανήσει ως στραβά και ανάποδα στους 4Τ είναι αβάσιμα εως και γελοία και το μόνο που καταφέρνει είναι να γίνεται ο ίδιος γελείος και κουραστικός με αυτή του την εμμονή! Προσπαθεί να αφαιρέσει αναγνώστες από τους 4Τ? Μα σε κάθε καταμέτρηση αναγνωσημότητας των περιοδικών οι 4Τ έρχονται πάντα πρώτοι και μάλιστα κάθε φορά με αυξημένο αριθμό αναγνωστών! Τι πραγματικά προσπαθεί (ανεπιτυχώς) να καταφέρει? Μήπως βλέπει πως όλες οι προσπάθειες και τα οράματα των 4Τ σε όλη τριαντάχρονη και πλέον ιστορία τους είχαν την ανταπόκριση που τους άρμοζε από τον κόσμο με αποτέλεσμα να τους δίνει δύναμη και κουράγιο για το μέλλον?Μήπως τον προβληματίζει,φοβίζει και κυρίως ενοχλεί όλη αυτή η αγάπη που δείχνουμε όλλοι εμείς στο περιοδικο που εμπειστευόμαστε και στιρίζουμε μετά από όλα αυτά τα χρόνια έγκυρης, έγκερης και εμπεριστατωμένης ενημέρωσης που απλόχερα μας δείνει? Τι απ'όλα αυτά συμβαίνει με τον κύριο Παπαντριανταφύλλου και το επιτελείο του?
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ!!!!ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΙ! ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ, ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΦΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΦΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ! -
Ρε παιδιά ας μου εξηγήσει κάποιος τι ζόρι τραβάνε οι κύριοι(λέμε τώρα) της εκδοτικής εταιρίας option press με πρώτο και καλύτερο τον εκδότη τους να σφυροκοπούν με αβάσιμες,ψευδείς και άκρως αντιδεολογικές απόψεις τους τους 4Τ και συγκεκριμένα τον Κ.Κ μέσω κυρίως των editorial των τριών περιοδικών του(power,evo,max power)? Εντάξει!Το οτι δικατέχεται ο εν λόγω κύριος από συμπτώματα κομπλεξισμού με τους 4Τ είναι φανερό από το πρώτο του κιόλας τεύχος! Το θέμα είναι όμως γιατί? Τι προσπαθεί να πετύχει με αυτό? Προσπαθεί να διμιουργήσει εντυπώσεις? Μα όλα αυτά στα οποία αναφέρεται και προσπαθεί να τα εμφανήσει ως στραβά και ανάποδα στους 4Τ είναι αβάσιμα εως και γελοία και το μόνο που καταφέρνει είναι να γίνεται ο ίδιος γελείος και κουραστικός με αυτή του την εμμονή! Προσπαθεί να αφαιρέσει αναγνώστες από τους 4Τ? Μα σε κάθε καταμέτρηση αναγνωσημότητας των περιοδικών οι 4Τ έρχονται πάντα πρώτοι και μάλιστα κάθε φορά με αυξημένο αριθμό αναγνωστών! Τι πραγματικά προσπαθεί (ανεπιτυχώς) να καταφέρει? Μήπως βλέπει πως όλες οι προσπάθειες και τα οράματα των 4Τ σε όλη τριαντάχρονη και πλέον ιστορία τους είχαν την ανταπόκριση που τους άρμοζε από τον κόσμο με αποτέλεσμα να τους δίνει δύναμη και κουράγιο για το μέλλον?Μήπως τον προβληματίζει,φοβίζει και κυρίως ενοχλεί όλη αυτή η αγάπη που δείχνουμε όλλοι εμείς στο περιοδικο που εμπειστευόμαστε και στιρίζουμε μετά από όλα αυτά τα χρόνια έγκυρης, έγκερης και εμπεριστατωμένης ενημέρωσης που απλόχερα μας δείνει? Τι απ'όλα αυτά συμβαίνει με τον κύριο Παπαντριανταφύλλου και το επιτελείο του?
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ!!!!ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΙ! ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ, ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΦΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΦΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ! -
Ρε παιδιά ας μου εξηγήσει κάποιος τι ζόρι τραβάνε οι κύριοι(λέμε τώρα) της εκδοτικής εταιρίας option press με πρώτο και καλύτερο τον εκδότη τους να σφυροκοπούν με αβάσιμες,ψευδείς και άκρως αντιδεολογικές απόψεις τους τους 4Τ και συγκεκριμένα τον Κ.Κ μέσω κυρίως των editorial των τριών περιοδικών του(power,evo,max power)? Εντάξει!Το οτι δικατέχεται ο εν λόγω κύριος από συμπτώματα κομπλεξισμού με τους 4Τ είναι φανερό από το πρώτο του κιόλας τεύχος! Το θέμα είναι όμως γιατί? Τι προσπαθεί να πετύχει με αυτό? Προσπαθεί να διμιουργήσει εντυπώσεις? Μα όλα αυτά στα οποία αναφέρεται και προσπαθεί να τα εμφανήσει ως στραβά και ανάποδα στους 4Τ είναι αβάσιμα εως και γελοία και το μόνο που καταφέρνει είναι να γίνεται ο ίδιος γελείος και κουραστικός με αυτή του την εμμονή! Προσπαθεί να αφαιρέσει αναγνώστες από τους 4Τ? Μα σε κάθε καταμέτρηση αναγνωσημότητας των περιοδικών οι 4Τ έρχονται πάντα πρώτοι και μάλιστα κάθε φορά με αυξημένο αριθμό αναγνωστών! Τι πραγματικά προσπαθεί (ανεπιτυχώς) να καταφέρει? Μήπως βλέπει πως όλες οι προσπάθειες και τα οράματα των 4Τ σε όλη τριαντάχρονη και πλέον ιστορία τους είχαν την ανταπόκριση που τους άρμοζε από τον κόσμο με αποτέλεσμα να τους δίνει δύναμη και κουράγιο για το μέλλον?Μήπως τον προβληματίζει,φοβίζει και κυρίως ενοχλεί όλη αυτή η αγάπη που δείχνουμε όλλοι εμείς στο περιοδικο που εμπειστευόμαστε και στιρίζουμε μετά από όλα αυτά τα χρόνια έγκυρης, έγκερης και εμπεριστατωμένης ενημέρωσης που απλόχερα μας δείνει? Τι απ'όλα αυτά συμβαίνει με τον κύριο Παπαντριανταφύλλου και το επιτελείο του?
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ!!!!ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΙ! ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ, ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΦΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΦΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ! -
Εννοείς προφανώς αυτο το κείμενο (δεν μπόρεσα να βρώ παλιότερα editorials):
http://www.powermag.gr/portal/html/modu ... rialmodule
Τον τελευταίο καιρό γίνεται μπόλικη φασαρία στην αγορά σε σχέση με το χώρο των βελτιώσεων. Κάποιοι αφορίζουν τη Βελτίωση επιχειρηματολογώντας ενδεχομένως κομματάκι ρηχά, ενώ κάποιοι άλλοι τη βλέπουν ως σωτήριο λέμβο για να γλιτώσουν την επιχείρησή τους από το ξεπούλημα.
Να το παίζεις δημοσιογράφος είναι εύκολο. Αλλά για να είσαι, η προϋπόθεση είναι να υπάρχουν τρία βασικά συστατικά:
-
Οραμα
-
Γνώση
-
Δράση
Εμείς συνδυάζουμε και τα τρία στον υπερθετικό βαθμό και αυτό έχει αποδειχθεί στο χρόνο, αφού για παράδειγμα δεν έχουμε κυκλοφορήσει κανένα περιοδικό πριν διασφαλίσουμε την αυτονομία μας σε μετρητικό εξοπλισμό. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΕΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΟΝ... ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΉ. Και επειδή τα ράσα δεν κάνουν τον παπά -αλλά ούτε με δανεικά ράσα μπορείς να γίνεις παπάς- το POWER Techniques από την πρώτη στιγμή αγόρασε πανάκριβο ιδιόκτητο εξοπλισμό.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ
-
ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ VBOX ΠΡΙΝ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ
-
ΠΡΩΤΟΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΤΟ VBOX 2, ΚΑΙ ΟΤΙ
-
ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ VBOX 3 ΣΥΜΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗΣ!
Ολα αυτά χωρις όραμα και γνώση ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
Εμείς επιλέγουμε ANTI να παλιμπαιδίζουμε υποτιμώντας το ρόλο της Αστυνομίας και κάνοντας cover-stοry κόντρα στο δρόμο βάζοντας σε κίνδυνο τους πάντες, να οργανώνουμε και να λανσάρουμε τους αγώνες Dragster στην Ελλάδα στην πραγματική τους μορφή καθώς και να ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ SHOWS ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ FORMULA 1 ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΛΑΣΗΣ ΣΑΝ ΤΟΝ BARRICELLO ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
Εμείς επενδύουμε στη δημιουργία στόλου γρήγορων αυτοκινητων σεβόμενοι όλους εκείνους που δεν αγοράζουν γουρούνι στο σακί αλλά θέλουν να ξέρουν τα πάντα για το αυτοκίνητο που θα επιλέξουν. Ταυτόχρονα σεβόμαστε και τις αντιπροσωπείες που μας παραχωρούν τα αυτοκίνητα LONG TERM, χωρίς να τα σπάμε ελαφρά τη καρδία λόγω . οδηγικής 'πείρας' και 'κουλτούρας', και μετά να ρυμουλκούμε ό,τι τσακίσαμε με . M3. Τα ατυχήματα συμβαίνουν, αλλά δεν μπορεί να αποτελούν και . 'μαγκιά' ή 'συνήθεια' (βλέπε προϊστορία άπειρων τσακισμένων-βουλιαγμένων-τουμπαρισμένων αυτοκινήτων testdrive). Αραγε τι άποψη μπορεί να έχει η Porsche Γερμανίας για τους Ελληνες δημοσιογράφους όταν κάποιος 'χεράς' τουμπάρει -ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ!?- και λιώνει μια 911 των 150.000 Euro?!!
Για να μη θίξουμε -ακόμα . αν δεν το βουλώσουν κάποιοι- τους άπειρους εκβιασμούς και αλισβερίσια παραπληροφόρησης που κάνουν στην πλάτη του αναγνώστη προκειμένου να τσιμπολογήσουν ό,τι μπορούν από κομμάτια που δεν τους ανήκουν.
Και επειδή κάποιοι με θράσος είπαν ότι 'δεν μπορεί κανείς να πουλάει προϊόντα και να εκδίδει περιοδικά.', εγώ θα τους τονίσω ότι μπορεί κανείς να κάνει ό,τι θέλει αρκεί να μην παραπληροφορεί τον κόσμο, ειδικά επειδή γνωρίζει πολύ καλά τις ανάγκες του χώρου (ακριβώς διότι διαθέτει προϊόντα και υπηρεσίες) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΗΣ.
Ποιος μιλάει. Αυτοί που προσλαμβάνουν στελέχη εταιριών -guess who- ξεπληρώνοντας έτσι γραμμάτια του παρελθόντος. Ή αυτός που συνεργάζεται με υπό απέλαση λαμόγια -βλέπε καταστροφή αγώνων που σας ενδιαφέρουν.- μπας και του καταθέσουν καμιά άποψη για να ψοφήσει επιτέλους η κατσίκα του γείτονα.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ: Ο,ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΆ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΙΣΧΥΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΛΕΨΗ ΜΑΣ. ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΓΚΑΘΙΑ ΚΑΙ ΑΝΗΦΟΡΕΣ.
ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΙΧΜΗ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Κανένα μα κανένα περιοδικό της OPTION PRESS δεν προέκυψε από κάποιους υπολογισμούς κέρδους ενός πεζού τεχνοκράτη αλλά από το μεράκι μας να δημιουργούμε περιοδικά με μοναδικό CONCEPT, πρωτοπόρα και δύσκολα στην έκδοσή τους. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.
Καλά Ολυμπιακά χιλιόμετρα και καλές βουτιές!
ΥΓ. Είμαι σίγουρος ότι μετα από 6 χρονια επαφής με το πιο ενθουσιώδες και ουσιαστικό περιοδικό της ελληνικής αγοράς έχετε μάθει να ξεχωρίζετε το original από το ιμιτασιόν.
ΥΓ2. Πρέζα, αλκοόλ και περιοδικός Τύπος αυτοκινήτου δεν πάνε μαζί.
ΥΓ3. Εκδίδουμε με περηφάνια το POWER και ποτέ δεν πρόκειται να βγάλουμε απλώς 'άλλο ένα περιοδικό αυτοκινήτου.? Γιατί όχι!!!!'.
ΥΓ4. Ας κλείσουμε με μια άπαιχτη ατάκα ενός αναγνώστη: 'Μην πυροβολείτε τον λογότυπο (είναι ήδη πεθαμένος)'!
-
-
Αυτή η ιστορία νομίζω άρχισε όταν στους 4τροχούς υπήρχε άρθρο για την βελτίωση ενός focus.Τότε στο editorial του power υπήρχαν ειρωνίες του στύλ 'επειδή πουλάει η βελτίωση κάποιοι αναγκάστηκαν να την αποδεχτούν.Ο Κ.Κ απάντησε στον αντίλογο λέγοντας χαρακτηριστικά οτι πρώτοι οι 4τροχοί ασχολήθηκαν με βελτιώσεις κτλπ.Αφού συνεχίστηκε αυτή η ιστορία ο Κ.Κ είπε κάτι χοντρό που δεν θυμάμαι τώρα για αυτούς που ασχολούνται με την βελτίωση,μετά έγραψε και ο SX για τον συσχετισμό γυναικείου σώματος με βελτίωση και φούντωσε η κόντρα.Νομίζω οτι στα τελευταία τεύχη πάντως ο Κ.Κ σταμάτησε να ασχολείται με το θέμα,ενώ απο την πλευρά του power συνεχίζεται(σε πιο νορμάλ επίπεδα)..............
-
Οι 4Τ είναι πολλά περισσότερα από ένα εξειδικευμένο περιοδικό αυτοκινήτου, είναι φορέας πολιτισμού. Αρκεί απλά να ξεφυλλίσει κάποιος το περιοδικό για να διαπιστώσει την χαοτική διαφορά που το διαχωρίζει από άλλα έντυπα του χώρου, τόσο σε επίπεδο ύφους όσο και σε επίπεδο ουσίας.
ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ νομίζω ότι οι 4Τ σαφέστατα υστερούν σε αρκετούς τομείς, οι οποίοι , ασχέτως του προκλητικού ύφους, καλώς επισημαίνονται από ανταγωνιστικά έντυπα (αυτό σημαίνει ελεύθερος ανταγωνισμός). Παραδειγματικά:
-Δεν είναι δυνατόν να ακολουθείται ακόμα και σήμερα η εσφαλμένη (επιχειρηματικά αλλά και ουσιαστικά) τακτική της παρουσίασης τεχνικών βελτιώσεων/μετατροπών που αφορούν αποκλειστικά σχεδόν σε αγωνιστικά αυτοκίνητα αγνοώντας επιδεικτικά τα πολιτικά.
-Δεν είναι δυνατόν να βγαίνει ο ΚΚ προκαλώντας χιλιάδες από τους αναγνώστες του και να αρθρογραφεί απαξιωτικά προσβάλλοντας άπαντες όσους ασχολούνται με τον τομέα των βελτιώσεων στην Ελλάδα (είτε ως επαγγελματίες, είτε ως αγοραστές) και να εννοεί να μην επανορθώσει. Ο αξιοπρεπέστατος ΣΧ σε παλαιότερη δημοσίευση του στο φόρουμ έδωσε τις απαραίτητες διευκρινήσεις για το θέμα, όμως δεν διαβάζουν όλοι αναγνώστες των 4Τ το φόρουμ …
-Δεν είναι δυνατόν να παραχωρείτε το βήμα του περιοδικού στον κάθε μπουρδολογούντα “χιουμορίστα” “προοδευτικό” που θέλει να βγάλει τα απωθημένα του χυδαιολογώντας και αερολογώντας (ρίξτε μια ματιά στην στήλη των “αντιλόγων” πρόσφατων τευχών και θα καταλάβετε τι εννοώ) ...
Ακόμα θυμάμαι τις εκπληκτικής ποιότητας αντιπαραθέσεις μεταξύ ΝΔ και ΚΖ από τις στήλες του “αντιλόγου”, είναι δυνατόν η “διάδοχος κατάστασις” να είναι αυτή που σήμερα βλέπουμε?Αν οι 4Τ θέλουν να είναι πρώτοι ΚΑΙ στον αμιγώς τεχνικό τομέα (όπως πολλοί από τους αναγνώστες τους θέλουμε) πρέπει να πάρουν μέτρα καλύπτοντας το χαμένο έδαφος ΚΑΙ στον τομέα των βελτιώσεων-μετατροπών … ΟΧΙ όμως με το ύφος και τον τρόπο των καγκουροπεριοδικών ... με τις ξέκωλες, τις ξωβιζες, τα φοσφοριζέ πιτσιλιστίρια, και τα 'ICE' των 69Kw …
Νομίζω ΠΧ ότι:
-θα είχε εκπληκτική επιτυχία μια έρευνα-μελέτη (δημοσιευμένη σε συνέxειες) με θέμα “Δυναμομετρήσεις: Μύθοι και Πραγματικότητα” που θα περιελάμβανε πέρα από το θεωρητικό μέρος (αρχές λειτουργίας δυναμομέτρων, υπολογισμός απωλειών, επίδραση συνθηκών κατά την μέτρηση κτλ κτλ) και μια συγκριτική παρουσίαση αποτελεσμάτων δυναμομέτρησης του ίδιου αυτοκινήτου με ίδιες συνθήκες, στα δυναμόμετρα των πχ 10 δημοφιλέστερων ελλήνων δυναμομετρητών.
-Το ίδιο θα συνέβαινε με μια σειρά άρθρων του τύπου “Βελτίωση 1ου Σταδίου: Φίλτρο – Πρόγραμμα - Εξάτμιση και καυτές σέλλες” που πέρα από την θεωρία των συστημάτων εισαγωγής, εξαγωγής και διαχείρισης του κινητήρα (backpressures, διατομές σωλήνων, συρμάτινοι καταλύτες, επαναπρογραμματισμός ECU κτλ κτλ) θα δημοσίευαν αποτελέσματα δυναμομετρήσεων ΚΑΙ μετρήσεων με VBOX για κάποια αυτοκίνητα αναφοράς (πχ 106rallye, Leon 1.8 20VT, Civic Type-R) με εναλλαγή 2-3 επώνυμων εξατμίσεων, φίλτρων-φιλτροχοάνων-CAIs, και κάποιων επώνυμων προγραμμάτων (πχ Superchips, Revo, Hondata).
Φαντάζεστε τι ΣΟΚ θα προκαλούσαν δυο τέτοια άρθρα στο κατεστημένο των ελλήνων φιδέμπορων “βελτιωτών”, και πόσους αναγνώστες καγκουροπεριοδικών θα προσέλκυαν? Η απάντηση θα ήταν αποστομωτική για τους επικριτές, οι 4Τ θα έκαναν άνοιγμα σε ένα καινούργιο κοινό, και όσοι αγαπούν το αυτοκίνητο και τα 'πειράγματα' θα οφελούνταν κατά πολύ ...
-
- Τα έσοδα των περιοδικών δεν έρχονται από τις πωλήσεις αλλά από τις διαφημίσεις.
- Αυτοκίνητα που εξαίρονται τα έχω οδηγήσει και μετά πήρα το περιοδικό στα χέρια μου να δω αν είχα διαβάσει λάθος δοκιμή.
- Οι άνθρωποι που μπορούν να κάνουν δοκιμές ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ και τεκμηριωμένες θέλουν 30Ε την ώρα, κάνοντας χάρη.
- Τα περιοδικά έχουν γεμίσει πιτσιρικάδες που έχουν καβαλήσει το καλάμι.
- Ο ΝΔ δεν έφυγε τυχαία από τους 4Τ.
- Το Power κλπ κλπ παρουσιάζουν άρθρα που πραγματικά καλούν όλα τα φίδια του κόσμου να ενωθούν.
Δεν λέω τίποτε άλλο προς το παρόν.
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Αυτή η ιστορία νομίζω άρχισε όταν στους 4τροχούς υπήρχε άρθρο για την βελτίωση ενός focus.Τότε στο editorial του power υπήρχαν ειρωνίες του στύλ 'επειδή πουλάει η βελτίωση κάποιοι αναγκάστηκαν να την αποδεχτούν.Ο Κ.Κ απάντησε στον αντίλογο λέγοντας χαρακτηριστικά οτι πρώτοι οι 4τροχοί ασχολήθηκαν με βελτιώσεις κτλπ.Αφού συνεχίστηκε αυτή η ιστορία ο Κ.Κ είπε κάτι χοντρό που δεν θυμάμαι τώρα για αυτούς που ασχολούνται με την βελτίωση,μετά έγραψε και ο SX για τον συσχετισμό γυναικείου σώματος με βελτίωση και φούντωσε η κόντρα.Νομίζω οτι στα τελευταία τεύχη πάντως ο Κ.Κ σταμάτησε να ασχολείται με το θέμα,ενώ απο την πλευρά του power συνεχίζεται(σε πιο νορμάλ επίπεδα)..............Ο Κύριος Παπαντριανταφύλλου έχει αρχίσει την επίθεση από τότε που το power άλλαξε ριζικά πρόσωπο εγκαταλείποντας το στίλ του 'χίμα' και του χαβαλέ μέσα στα άρθα του! Η μεγάλη πραγματικά φωτιά φούντωσε όταν μετά την επίθεση που εξαπέλησε στην δοκιμή του ελαφρώς βελτιωμένου focus από τους 4Τ, ο ΚΚ απάντησε(συγκεκριμένα στο 402 τεύχος) πως όσοι ασχολούνται με την heavy βελτίωση και βελτιώνουν με τέτοιο τρόπο τα αυτοκίνητά τους είναι κακοποιοί,μαστρωποί και έμποροι ναρκωτικών,ομολογουμένως μία όχι και τόσο σωστή άποψη! Από εκείνο το τεύχος και μετά του την 'έπεσαν' όλα τα περιοδικά βελτείωσης (power,burn out κλπ)!
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Οι 4Τ είναι πολλά περισσότερα από ένα εξειδικευμένο περιοδικό αυτοκινήτου, είναι φορέας πολιτισμού. Αρκεί απλά να ξεφυλλίσει κάποιος το περιοδικό για να διαπιστώσει την χαοτική διαφορά που το διαχωρίζει από άλλα έντυπα του χώρου, τόσο σε επίπεδο ύφους όσο και σε επίπεδο ουσίας.ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ νομίζω ότι οι 4Τ σαφέστατα υστερούν σε αρκετούς τομείς, οι οποίοι , ασχέτως του προκλητικού ύφους, καλώς επισημαίνονται από ανταγωνιστικά έντυπα (αυτό σημαίνει ελεύθερος ανταγωνισμός). Παραδειγματικά:
-Δεν είναι δυνατόν να ακολουθείται ακόμα και σήμερα η εσφαλμένη (επιχειρηματικά αλλά και ουσιαστικά) τακτική της παρουσίασης τεχνικών βελτιώσεων/μετατροπών που αφορούν αποκλειστικά σχεδόν σε αγωνιστικά αυτοκίνητα αγνοώντας επιδεικτικά τα πολιτικά.
-Δεν είναι δυνατόν να βγαίνει ο ΚΚ προκαλώντας χιλιάδες από τους αναγνώστες του και να αρθρογραφεί απαξιωτικά προσβάλλοντας άπαντες όσους ασχολούνται με τον τομέα των βελτιώσεων στην Ελλάδα (είτε ως επαγγελματίες, είτε ως αγοραστές) και να εννοεί να μην επανορθώσει. Ο αξιοπρεπέστατος ΣΧ σε παλαιότερη δημοσίευση του στο φόρουμ έδωσε τις απαραίτητες διευκρινήσεις για το θέμα, όμως δεν διαβάζουν όλοι αναγνώστες των 4Τ το φόρουμ …
-Δεν είναι δυνατόν να παραχωρείτε το βήμα του περιοδικού στον κάθε μπουρδολογούντα “χιουμορίστα” “προοδευτικό” που θέλει να βγάλει τα απωθημένα του χυδαιολογώντας και αερολογώντας (ρίξτε μια ματιά στην στήλη των “αντιλόγων” πρόσφατων τευχών και θα καταλάβετε τι εννοώ) ...
Ακόμα θυμάμαι τις εκπληκτικής ποιότητας αντιπαραθέσεις μεταξύ ΝΔ και ΚΖ από τις στήλες του “αντιλόγου”, είναι δυνατόν η “διάδοχος κατάστασις” να είναι αυτή που σήμερα βλέπουμε?Αν οι 4Τ θέλουν να είναι πρώτοι ΚΑΙ στον αμιγώς τεχνικό τομέα (όπως πολλοί από τους αναγνώστες τους θέλουμε) πρέπει να πάρουν μέτρα καλύπτοντας το χαμένο έδαφος ΚΑΙ στον τομέα των βελτιώσεων-μετατροπών … ΟΧΙ όμως με το ύφος και τον τρόπο των καγκουροπεριοδικών ... με τις ξέκωλες, τις ξωβιζες, τα φοσφοριζέ πιτσιλιστίρια, και τα 'ICE' των 69Kw …
Νομίζω ΠΧ ότι:
-θα είχε εκπληκτική επιτυχία μια έρευνα-μελέτη (δημοσιευμένη σε συνέxειες) με θέμα “Δυναμομετρήσεις: Μύθοι και Πραγματικότητα” που θα περιελάμβανε πέρα από το θεωρητικό μέρος (αρχές λειτουργίας δυναμομέτρων, υπολογισμός απωλειών, επίδραση συνθηκών κατά την μέτρηση κτλ κτλ) και μια συγκριτική παρουσίαση αποτελεσμάτων δυναμομέτρησης του ίδιου αυτοκινήτου με ίδιες συνθήκες, στα δυναμόμετρα των πχ 10 δημοφιλέστερων ελλήνων δυναμομετρητών.
-Το ίδιο θα συνέβαινε με μια σειρά άρθρων του τύπου “Βελτίωση 1ου Σταδίου: Φίλτρο – Πρόγραμμα - Εξάτμιση και καυτές σέλλες” που πέρα από την θεωρία των συστημάτων εισαγωγής, εξαγωγής και διαχείρισης του κινητήρα (backpressures, διατομές σωλήνων, συρμάτινοι καταλύτες, επαναπρογραμματισμός ECU κτλ κτλ) θα δημοσίευαν αποτελέσματα δυναμομετρήσεων ΚΑΙ μετρήσεων με VBOX για κάποια αυτοκίνητα αναφοράς (πχ 106rallye, Leon 1.8 20VT, Civic Type-R) με εναλλαγή 2-3 επώνυμων εξατμίσεων, φίλτρων-φιλτροχοάνων-CAIs, και κάποιων επώνυμων προγραμμάτων (πχ Superchips, Revo, Hondata).
Φαντάζεστε τι ΣΟΚ θα προκαλούσαν δυο τέτοια άρθρα στο κατεστημένο των ελλήνων φιδέμπορων “βελτιωτών”, και πόσους αναγνώστες καγκουροπεριοδικών θα προσέλκυαν? Η απάντηση θα ήταν αποστομωτική για τους επικριτές, οι 4Τ θα έκαναν άνοιγμα σε ένα καινούργιο κοινό, και όσοι αγαπούν το αυτοκίνητο και τα 'πειράγματα' θα οφελούνταν κατά πολύ ...
Πολύ σωστές οι απόψεις σου φίλε μου και σίγουρα έρευνες όπως αυτές που ανέφερες θα είχαν τρομερή επιτυχία και θα κινούσε το ενδιαφέρον σε πολλούς!
Όπως ακόμα θα συμφωνήσω πως η προσβλητική αντεπίθεση του ΚΚ ήταν λάθος και έδωσε της εντύπωση πως έχασε την ψυχραιμία του και έπεσε στην παγίδα του Παπαντριανταφύλλου!
Όμως θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα με την αποψή σου πως καλά κάνουν και επισημάνουν δίαφορα λάθη και αδυναμίες των 4Τ που σαφέστατα υπάρχουν, αφού αυτά που αναφέρουν είναι λανθασμένα και εκτός θέματος! Και θα μιλήσω με παραδείγματα. Πριν μερικούς μήνες το περιοδικό evo έκανε ένα ταξίδι στην Ιταλία και στην πίστα του Varαno και στην σχολή ασφαλούς οδήγησης της Alfa Romeo που όλοι μας ξέρουμε πως πρώτη φορά αυτό το εγχείρημα το έκαναν οι 4Τ και μάλιστα έδιναν την ευκαιρία σε 10 μαθητές να ζήσουν αυτή την εμπειρία! Ο κύριος Παπαντριανταφύλλλου σε εκείνο το τεύχος ανέφερε πως το evo είναι το πρώτο περιοδικό που κάνει κάτι τέτοιο και πως οι Έλληνες δεν μπορόυν να ζήσουν κάτι ανάλογο ξεχνόντας επιδεικτικά την σχολή ασφαλούς οδήγησης 4Τ-safetrack!
Δεύτερο παράδειγμα που παραθέτω είναι πως ο Κύριος Παπατριανταφύλου αναφέρει συνεχώς πως 'ο εκδότης του ιστορικού περιοδικού έχει φτάσει στην δύση της δημοσιογραφηκής του καριέρας και πως δεν μπορεί να συμβαδίσει πλέον με την σύγχρονη τεχνολογία και δημοσιαγραφία' ξεχνόντας πως όλα του τα οράματα και όλες του οι κινήσεις για την κοινωνία και το περιοδικό γίνονται πραγματικότητα και γνωρίζουν την απόλυτη επιτυχία! Να αναφέρο μερικά? Ιδιόκτητη πίστα στα Μέγαρα, Διαγωνισμός 'Γίνε Πρωταθλητής', υπερσύχρονος εξοπλησμός και εγκαταστάσεις, αγώνας ηλιακών αυτοκινήτων και η συνταξη της χάρτας της Ολυμπίας και άλλα αμέτρητα οράματα που πήραν σάρκα και οστα στην τριαντάχρονη και πλέον ιστορία του περιοδικού!
Σίγουρα λάθη και αδυναμίες στους 4Τ υπάρχουν και είναι πολύ ωραίο να βλέπεις άλλα περιοδικά να τα υποδεικνύουν! Να υποδεικνύουν όμως και σχολιάζουν αυτά που πρέπει και όχι να λασπολογούν και να συμπεριφέρονται άκρως αντιδεολογικά! -
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δεν θα κάτσω να υπερασπιστώ οτιδήποτε έχει σχέση με τις Τεχνικές Εκδόσεις απέναντι σε τυπωμένα φυλλάδια που δίνουν δώρο δίσκους με παράνομες και επικίνδυνες κόντρες και προστατευτικά πινακίδων!:evil:
Απλά να θυμήσω κάτι που ο ΚΚ αναφέρει και δεν φαίνεται να το θυμάται κανείς σας: τα ISO!
Όσο για το ΝΔ, πολύ χαίρομαι που γνώρισα τους 4Τ χωρίς την παρουσία του!!!
-
Ενθυμούμενος το στυλ του παπατριανταφύλλου ενάντια στους 4Τ πρέπει να σας θυμίσω ότι οι 4Τ (όχι ο ίδιος ο Κ.Κ. όμως) έχουν γίνει υπερβολικά 'Politically Correct'. Θεωρώ την έκφραση από τις πιο προσβλητικές για ένα περιοδικό 'Αυτοκίνησης'. Σύμφωνοι ότι το κοινό του (αυτοί οι 40+ που έχουν χάσει το πάθος τους για την ζωή- την κ@υλ@) ενδιαφέρονται πιο πολύ για το ΗΛΙΘΙΟ EBD και το ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟ ESP παρά για την οδηγική απόλαυση.
Η βόλτα του Κ.Κ. με το MIG αποδεικνύει ότι δεν έχει γεράσει το πνεύμα του. Οι αναγνώστες του όμως??
Όταν κάθε αναφορά σε υπερβολική ταχύτητα και 'παραστρατήματα' έχουν απολογητικό χαρακτήρα σε αυτό το φόρουμ και αποφεύγονται οι αναφορές σε πραγματικά επικίνδυνες καταστάσεις τις οποίες 'μπορεί' και οι ίδιοι να επιδιώκουμε, κάτι δείχνει για τους αναγνώστες.
Ομολογώ ότι ακόμα δεν έχω γεράσει. Η ζωή μου δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την απόλαυση μιας βραδιάς ή μιας ορεινής διαδρομής. Δεν έχω 'αναμνήσεις' και δεν 'αναπολώ' τον παλιό καιρό. Οι υπερβολές και οι 'ανωριμότητες' έχουν πολύ καιρό μπροστά τους να με καταπιούν.
Αυτοί λοιπόν οι- ακόμα- παθιασμένοι με τα bucket και την ταχύτητα, εμείς που ζούμε και οδηγούμε με την ταυτότητα στο στόμα είμαστε λίγοι και άφραγκοι. Έτσι αντί να μπορούμε να ξεπαραδιαζόμαστε αγοράζοντας περιοδικά (5? είναι πολλά για έναν νέο άνθρωπο) ο καθένας αγοράζουμε 1 και το διαβάζουμε 3-4 ή και περισσότερα άτομα.
Περιοδικά όπως το Drive και το Power είναι οι βίβλοι μας. Η ζωή μας ανήκει και την δράττουμε. Δεν την διεκδικούμε και δεν ρωτάμε κανέναν. Οι 4Τ έχουν κάποια ενδιαφέροντα θέματα για να ανακαλύπτουμε τα μελλοντικά μας αυτοκίνητα (Skoda octavia V6 αντί για ίσου κόστους Audi πάντως).
Είναι απλώς κρίμα ένα περιοδικό που δημιούργησε τους αγώνες στην Ελλάδα να αγνοεί τους φορείς της ταχύτητας: τους 'ΝΕΟΥΣ' ανθρώπους που αγωνίζονται να έχουν ακόμα 5 αλογάκια από τα στυμένα μοτέρ τους και τις θεόσκληρες αναρτήσεις τους.
Η βελτίωση είναι άλλωστε ο καλύτερος τρόπος να αποκτήσεις αυτό το οποίο πλήρωσες: ΟΛΗ την ΔΥΝΑΜΗ που μπορει να αποδώσει και να διαχειριστεί το όχημά σου.Όσο για το ΝΔ ακόμα ασχολείται με την βελτίωση είτε αυτοκινήτων είτε άλλων τεχνολογικών αντικειμένων.
Δεν υπάρχει κακό στην βελτίωση, Αλίμονο σε όποιον νομίζει ότι η καλύτερη λύση είναι η εργοστασιακή. Ακόμα και 10000 μοντέλα αυτοκινήτων δεν μπορούν να ταιριάζουν σε όλους τους αγοραστές. Βέλτίωση είναι η προσωπική νότα στην βιομηχανική ομοιομορφία χωρίς να καταφεύγει κανείς σε custom χειροποίητες λύσεις.
To απόλυτο 'μαμά' αμάξι είναι το Ultima GTR γιατί δεν έχει τίποτα το βελτιώσιμο (ακόμα και ο small block δεν ενδείκνυται να βελτιωθεί γιατι χάνει τον ουδέτερο πιστάδικο χαρακτήρα του).
-
Ο χρήστης dourou έγραψε:
Αυτοί λοιπόν οι- ακόμα- παθιασμένοι με τα bucket και την ταχύτητα, εμείς που ζούμε και οδηγούμε με την ταυτότητα στο στόμα είμαστε λίγοι και άφραγκοι. Έτσι αντί να μπορούμε να ξεπαραδιαζόμαστε αγοράζοντας περιοδικά (5? είναι πολλά για έναν νέο άνθρωπο) ο καθένας αγοράζουμε 1 και το διαβάζουμε 3-4 ή και περισσότερα άτομα.
Eσυ αμα θες μπορεις να οδηγεις και με την ταυτοτητα στ'αυτια αλλα εγω δε δεχομαι να κυκλοφορω με την ταυτοτητα μου στα δοντια και με το ραδιο στην ελληνικη εκκλησια για να προσευχεται για μενα -επειδη εγω οδηγω- για να αναγνωρισουν ποιος ειμαι υστερα απο μια συγγρουση με καποιον που ειναι παθιασμενος με τα buckets και την ταχυτητα.
και δεν ειναι ολοι ετσι οπως τους παρουσιαζεις. γιατι οι περισσοτεροι ειναι επικυνδινοι που δεν ξερουν/νοιαζονται για το αν αυτα τα 20-30-100 αλογα που παρουν επιπλεον μπορουν να τα αντεξουν, αυτοι η τα αμαξια τους. Και ουτε μου λεει κατι να πηγαινεις με 1η και 6000 στροφες ανα λεπτο για να επιδειξεις την χροια του κινητηρα σου και την τελεια μπασα εξατμιση σου.Γιατι υπαρχουν 1000αδες απλοι οδηγοι που προτιμουν να φτασουν στον προορισμο τους με ασφαλεια και οχι κερδιζοντας μιση ωρα παραπανω η απλως να θαυμασουν τα προσοντα του αυτοκινητου τους η τα δικα τους..
-
[list:9742kcsh]Ειπα να μην ξαναασχοληθω πλεον με το φορουμ (φορτο εργασιας πλεον αλλα πολυ περισσοτερο με ενοχλει η μπιχλα στα ματια ορισμενων σε πολλα θεματα παρα την αγνοια τους και ο πολλαπλασιασμος τους ταυτοχρονα κρυβομενοι πισω απο μια οθονη.Ανθρωποι που για μενα φοβουνται τον ισκιο τους βρηκαν ενα προσφορο εδαφος σε ενα η πολλα φοροουμ για να επιδειξουν την οποια ηλιθιοτητα τους.Και σε τετοιες περιπτωσεις δεν κατακρινεις καποιον γιατι δεν ξερει αλλα γιατι επιμενει να ειναι ηλιθιος) αλλα ακομα και ως αναγνωστης δεν αντεξα το......μπαμ.[/list:u:9742kcsh][list:9742kcsh]Επειδη το αυτοκινητο αποτελει για μενα κομματι της δουλειας μου με το αισθημα του ΠΑΘΟΥΣ, εξοργιζομαι οταν απευθυνομαι σε ηλιθιους-θυματα που απευθυνονται επιτιδιοι 'βελτιωτες' (αληθεια ποτε αποκτησαμε τετοια τεχνογνωσια?) φτανοντας στο σημειο να χαρακτηριστω εως και γραφικος την ωρα που καποιοι αετονυχηδες πινουν στην υγεια τους.[/list:u:9742kcsh][list:9742kcsh]Ειμαι ενας απλος αναγνωτης και κριτης παραλληλα οπως και ολοι σας.Και ερωτω τον κυριο Παπαντριαφυλου να μας πει, με ποσες και με ποιες βελτιωτικες (εδω γελαμε) εταιριες στην Ελλαδα σχετιζεται η option press.Εαν εγω (και αλλα 100 η 1000 ατομα) δωσω τσιπαριμενο αυτοκινητο για τεστ θα εκτοπιστει η power chip?Δε το νομιζω.Ειναι υπευθυνοι και υπολογοι ως τυπος για το χαλι της βελτιωσης που επικρατει στην Ελλαδα απο την ιδρυση τους και μετα.Ο καθενας τους λειτουργει ανεξελεγκτα χωρις ελεγχο και χωρις την παραμικρη εγγυητικη πιστοποιηση προς τους πελατες του.Το αν εχουν V box η Τρια box αφορα δοκιμες μεταχειρισμενων και βελτιωμενων αυτοκινητων τα οποια δεν εχουν καποιο μετρο συγκρισης, δηλ βελτιωνω στο περιπου και μετραω να δω τι εκανα.Προσωπικα το υφος του Παπατριανταφυλου με απομακρυνε απ το περιοδικο οπως η μποχα του β@θρου, αν και αγορασα ελαχιστα τευχη.Δεν μπορει να μιλαει για σοβαροτητα οταν ρεζιλευτηκαμε διεθνως με το αμαξι του Dahlback καθως ηταν υπο την σκεπη τους οσο ηταν στην Ελλαδα (προσκαλεσμενοι δε απ το power) τη στιγμη που καποια σαινια κλεβανε καποιο εξαρτημα του αυτοκινητου.Σαλος εγινε στη Γερμανια αλλα εδω........σιωπη.[/list:u:9742kcsh][list:9742kcsh]Ειμαι οπως ειπα, απλος αναγνωστης και δεν γλυφω κανεναν κερατα.Ομως καποτε στην Ελλαδα πρεπει να λειτουργησουν οι ελεγχοι ουσιαστικα ΚΑΙ ε αυτους που προσφερουν βελτιωση.Τα περιοδικα που κερδισαν την ΔΙΚΗ μου εκτιμιση και σεβασμο ειναι οι 4Τ και το DRIVE.Το καθενα για τους λογους που υστερει το ενα και υπερτερει το αλλο.[/list:u:9742kcsh][list:9742kcsh]ΑΥΤΑ, και οποιος εχει να παραθεσει κατι περι βελτιωσεων ας το κανει επωνυμα και υπευθυνα.Κια η υπευθυνοτητα ειναι να μας πει τον τροπο με τον οποιο παρεχει υπηρεσιες αλλα και την ΕΓΓΥΗΣΗ που δινει στον πελατη του.[/list:u:9742kcsh][list:9742kcsh]ΥΓ.Υπαρχουν ανθρωποι σοβαροτητατοι οι οποιοι καμιοι σχεση δεν εχουν με τα αρπαχτικα, ειναι ομως πολλοι λιγοι για να δωσουν σημασια σε φιδοενημερωτες.[/list:u:9742kcsh]
-
Που εισαι εσυ βρε φιλε?
Καλως γυρισες! -
Το θέμα αφορά περισσότερο το πως αντιμετωπίζει ο κάθε εκδότης το δημιούργημά του και την στάση ζωής που εχει διαλέξει!
Αλλωστε τα νέα περιοδικά που απευθύνονται στο συγκεκριμένο κοινό 'απαιτούν' και μια επαναστατική χροιά στα γραφόμενα κόντρα στο κατεστημένο του χώρου (sic!)
Οσο για το αν οι 4Τ εχουν γίνει politically correct,νομίζω οτι ισχύει αυτό που εχουμε συζητήσει κατά καιρούς!
Ο γονιός φοβάται να αφήσει το παιδί του να κάνει ότι κι αυτός,γιατι εχει συνειδητοποιήσει τους κινδύνους που ενέχονται!!!Προσωπικά θεωρώ οτι οι 4Τροχοί ψάχνουν την χρυσή τομή.Αλλά δεν μου αρέσει η αντιγραφή.Προτιμώ τις πρωτοτυπίες και την δημοσίευση ερευνών (όπως λέει κι ο Ευθύμης)!
Προς PoloGti:Μήπως θα έπρεπε να μην είναι τόσο προσωπικός ο τίτλος του θέματος?Αλλωστε η PowerPress με τις Τεχνικές Εκδόσεις 'κοντράρονται'!!
Προς Μάκη:Καλώς γύρισες κι από μένα!
-
Σαν νέος συντάκτης στους 4Τ θα ήθελα να καταθέσω μια προσωπική καθαρά άποψη, από όσα βλέπω και ζω καθημερινά μέσα στο περιοδικό. Το θέμα με τους όσους λασπολογούν θα το παρακάμψω αφού δεν οφελεί να μπούμε σε μια συζήτηση στην οποία απουσιάζει ο αντίλογος. Κατ'αρχήν με ώθησε στο να γράψω εδώ η τοποθέτηση του Kpsig στον οποίο θα ήθελα να προτείνω να κάνει ένα απλό συλλογισμό. Είπε ότι τα περιοδικά έχουν ως κύρια πηγή εσόδων τη διαφήμιση. Αυτό σημαίνει ότι η διαφήμιση έχει μια υψηλή τιμή, σωστά; Από τη εξαρτάται η τιμή μιας διαφήμισης; Μα φυσικά από το μέγεθος του κοινού στο οποίο εκτείθεται, δηλαδή από τις πωλήσεις. Άρα, έστω ότι εγώ ή ο οποιοσδήποτε άλλος συντάκτης των 4Τ αρχίζουμε να γράφουμε διθυράμβους για το ομολογουμένως απαράδεκτο αυτοκίνητο το οποίο έχουμε για δοκιμή, με σκοπό να κερδίσουμε μια διαφήμιση. Ωραία, τον άλλο μήνα η διαφήμιση είναι μέσα στις σελίδες και εμείς 'τσεπώνουμε' τα ευρώ. Το διαβάζεται εσείς και άλλοι το οδηγάτε, άλλοι πάλι το αγοράζεται και τελικά η αλήθεια περί του αυτοκινήτου αποκαλύπτεται. Μας ξαναδιαβάζετε; Όχι και αποτρέπεται και τους φίλους σας πιθανόν. Άρα χάνουμε τους αναγνώστες και στην συνέχεια και την διαφημιστική δύναμή μας και εντέλλει το κλείνουμε το μαγαζί. Η αρχή του ΣΧ και όλων εδώ στους 4Τροχούς είναι η εξής απλή, οι αναγνώστες μας δύνουν την δύναμη και μας κρατάνε πρώτους τόσα χρόνια, συνεπώς αυτούς 'προσέχουμε'.
Στο σχόλιο περί της αμοιβής ενός δοκιμαστή με 30Ε την ώρα, απλά καταθέτω την απορία μου.
Τέλος όσο αφορά το ζήτημα των βελτιώσεων που παρουσιάζουμε, απλά θα καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία βλέποντας τον ΠΓ να ετοιμάζει το Focus και ότι είδατε ή θα δείτε στο μέλλον. Για να γίνει η δουλειά σωστά, με προσεκτικά βήματα, με έρευνα και δοκιμές ο χρόνος που απαιτείται είναι τεράστιος και η υπομονή ακόμα μεγαλύτερη. Θεωρήσαμε πιο ορθό να κινηθούμε όπως θα κινούταν ένας ιδιώτης που 'ψάχνεται' στο αχανές αυτό τμήμα της αγοράς, παρά να προχωρήσουμε σε παράθεση λύσεων κάποιων 'βελτιωτών' των οποίων η ποιότητα και η σχέση απόδοσης-τιμής κινούνται στη σφαίρα του αμφιβόλου. Οι βελτιώσεις που παρουσιάζουμε έχουν μεγαλύτερη αξία για την διαδικασία και ττην μεθοδολογία την οποία ακολουθούν παρά για το αποτέλεσμα και το κυριότερο είναι ότι το πνεύμα τους είναι πάντα το τελικό 'μπουγιουρντί' να μην προκαλεί 'Σοκ και Δέος'.
Παρ' όλα αυτά οι απανταχού 'βελτιωτές' έχουν κάνει μεγάλα βήματα προς τον στόχο τους, ο οποίος είναι το 'μάντρωμα' των ιδιοκτητών που θα επιθυμούσαν κάτι καλύτερο από αυτό που ήδη οδηγούν. Όροι του στυλ 'στάδια' (...και γήπεδα) μου φέρνουν στο μυαλό πράγματα ξένα με την αγάπη και το πάθος για το αυτοκίνητο και την οδήγηση. -
Καλός Πολίτης Κώστα (δεν έπρεπε να αλλάξεις username! )
To θέμα όμως είναι αν αυτές οι αναζητήσεις όντως θα προσελκύσουν αναγνώστες σε ενα περιοδικό όπως οι 4Τ.
Αλλωστε κανενας δεν μπορεί να τους εχει όλους ικανοποιημένους.
Υπαρχει και η ποιοτική διάσταση στην κυκλοφορία ενός εντύπου (σε ποιούς απευθύνεται και τι αγοραστική δύναμη εχουν)!! -
Kouk (ευχαριστώ για την ευχή, από τις 25/8 είμαι και επίσημα πολίτης),
θα σου πω απλά ότι δεν μετράμε τα πάντα σε επίπεδο αριθμών και μάρκετινγκ. Καταθέτουμε την άποψή μας σχετικά με ένα θέμα για το οποίο πολύς λόγος γίνεται και κυρίως αυτή η άποψη είναι στα μήκος κύματος που εκπέμπουν οι 4Τροχοί γενικότερα. Μην το λαμβάνεις ως προσπάθεια προσυλιτισμού, αλλά ως προσπάθεια ενημέρωσης και προφύλαξης ίσως. -
Το ξέρω Κωστα,το εχω δει!
Αλλά το θέμα είναι πως αντιμετωπίζεται η αγορά εν γένει!Ειναι πολύ σωστή και τίμια η στάση που αναφέρεις.Αλλά πως αντιμετωπίζεις την υποτιθέμενη μεγάλη αγορά αυτών που ενδιαφερονται για βελτιώσεις τύπου 1400 με 280 άλογα ή 'τσιπάρισμα' πάση θυσία και ότι γίνει?
Τους θες (οχι εσυ προσωπικά,γενικά αναφέρομαι) ? Δεν τους θές?
Αν τους κυνηγήσεις μπορείς να τους κερδίσεις?Και αν τους κερδίσεις θα σου αποφέρει κάτι αυτό ή θα χάσεις? -
Ο χρήστης dourou έγραψε:
..... Σύμφωνοι ότι το κοινό του (αυτοί οι 40+ που έχουν χάσει το πάθος τους για την ζωή- την κ@υλ@) ενδιαφέρονται πιο πολύ για το ΗΛΙΘΙΟ EBD και το ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟ ESP παρά για την οδηγική απόλαυση.Ικανοποίηση της κ@υλ@ς προσφέρουν και οι 'νοικιασμένες' δίμετρες Ουκρανές με αποτέλεσμα ο μαστρωπός τους να διαφέρει ελάχιστα από το 'βελτιωτή'.
....Ομολογώ ότι ακόμα δεν έχω γεράσει. Η ζωή μου δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την απόλαυση μιας βραδιάς ή μιας ορεινής διαδρομής. Δεν έχω 'αναμνήσεις' και δεν 'αναπολώ' τον παλιό καιρό. Οι υπερβολές και οι 'ανωριμότητες' έχουν πολύ καιρό μπροστά τους να με καταπιούν.....
Η παντελής έλλειψη σεβασμού απέναντι στην ίδια τη ζωή (ταυτότητες στο στόμα κτλ) με τις χαρές και τις λύπες της, τις απολαύσεις και τα ζόρια της και η άμεση τοποθέτηση της απέναντι σε κινδύνους είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα ανθρώπων που κάνουν χρήση ψυχοτρόπων ουσιών.
Γιάννης
ΥΓ Παρά τα χρονάκια του ο ΚΚ, παραμένει μια πολύ δυνατή πένα!!
Έλεος πια με τον κύριο Παπατριανταφύλλου και τα editoral του