-
Η γαλλική τριάδα Xanthia,Laguna(με τον K4)και το πανέμορφο 406.
-
Το μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο της δεκαετίας του '90 (τουλάχιστον για το πρώτο μισό της) για 'μένα ήταν (ακριβώς σαν) αυτό:
1.2 λίτρα και 60 ίπποι (ή ό,τι είχε μείνει τέλος πάντων...), αλλά είχε 4 δισκόφρενα, ζύγιζε 860 κιλά και είχε και ...φωτιζόμενο ντουλαπάκι !
Αυτό είχε τότε ο πατέρας, αυτό μου έδινε (και ήμουν και 'νέος' )... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Το μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο της δεκαετίας του '90 (τουλάχιστον για το πρώτο μισό της) για 'μένα ήταν (ακριβώς σαν) αυτό:
1.2 λίτρα και 60 ίπποι (ή ό,τι είχε μείνει τέλος πάντων...), αλλά είχε 4 δισκόφρενα, ζύγιζε 860 κιλά και είχε και ...φωτιζόμενο ντουλαπάκι !
Αυτό είχε τότε ο πατέρας, αυτό μου έδινε (και ήμουν και 'νέος' )...Το φωτιζόμενο ντουλαπάκι δεν το θυμάμαι...
Αλλά για τα δισκόφρενα πίσω, είμαι σίγουρος οτι δεν τα φόραγε το 1,2 απο την μάνα του. Τα φόραγε το 124 special T 1,6 με τους δύο εκκεντροφόρους επι κεφαλής και τα 100 περίπου άλογα. -
Να το εξετασουμε λιγο πιο σφαιρικα το θεμα λεω εγω?
Κατ αρχας οι ιαπωνες αντικειμενικα ηταν ακομα λιγο πισω σε καιρια σημεια τη δεκαετια του 90..Αν εξαιρεσουμε το απιθανο mazda xedos τα υπολοιπα επασχαν σε κρατημα ,φρενα και σχεδιαση μεσα κι εξω..Παμε παρακατω λοιπον και κραταμε το xedos..
Αλλο αμαξι που αξιζει να σταθει κανεις ειναι σιγουρα η 156..Το να αρχισω να αναλυω τους λογους το θεωρω περιττο οταν ακομα και σημερα τετοιο τιμονι και αισθηση σε μεσαιο οικογενειακο δυσκολα βρισκεις..
Τωρα κατι w202,620,Ε36,passat τα θεωρω λιγο αστεια για να τα βαζουμε εδω.... Ιδιως το rover εχουμε 2 παραδειγματα ανθρωπων στο οικογενειακο μας περιβαλλον που το θεωρουσαν επικινδυνο αυτοκινητο μετα απο ενα σημειο αφου η δυναμη που ειχε δε συμβαδιζε με το πλαισιο και τα φρενα του.. Σα μεταχειρο αυτη τη στιγμη παντως αν θες να το παντρευτεις ειναι οτι πρεπει.. Η e46 ναι ηταν σημαντικα πιο προσεγμενο αυτοκινητο σε οτι αφορα τη οδικη του συμπεριφορα..Αλλο καλο αυτοκινητο θεωρω το πρωτο a4 το 1.8 turbo με τα 150 αλογα..Δυναμη, τετρακινηση και ποιοτητα αλλα νομιζω πολυ ακριβο και απο αναρτηση οχι κατι το σπουδαιο... Τωρα σημαντικο αμαξι θεωρω και τη xantia.. Ηταν πολυ ποιοτικη για τα χρηματα και την εποχη της και ενα πολυ μεγαλο βημα για την εταιρια την εποχη εκεινη σε πολλους τομεις..Κατι αντιστοιχο με την 156 σε σχεση με το παρελθον της alfa.. Με τα μοτερ βεβαια λιγο μας τα χαλασαν σε σχεση με τον ανταγωνισμο αλλα το 'πακετο' σε καθε εκδοση σε εκανε σχεδον να το ξεχνας αυτο..
Η activa ομως ηταν σημειο αναφορας στη κατηγορια και το θεωρω το πιο σημαντικο ισως τεχνολογικα μεσαιο οικογενειακο των '90ς..Απιστευτο κρατημα και φρενα ,δυνατο για αυτα τα κιλα μαζι με μια φοβερα μελετημενη αναρτηση που ομοια της δεν εχει παρουσιαστει..Συνοπτικα λοιπον 156,xantia, xedos,e46, a4 1.8T .Κριμα που το περασμενο mondeo δε το πιανει η δεκαετια αυτη..
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
πες εσυ αλλο αμαξι με 2πλα ψαλιδια εμπρος απο τοτε....Honda Accord 2πλα ψαλίδια μπροστά και 5 συνδέσμων πίσω.
Honda Civic 2πλα ψαλίδια μπρος-πίσω.
Δε μας βάζεις και ένα link γιατί όπου κοίταξα για το Passat έλεγε για McPherson.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Σε σύγκριση με το Πασάτ κατώτερο αν και ΒΜW. Απο τότε ότι καλό και να γράφτηκε για το σειρά 3 απο τα περιοδικά το αυτοκίνητο αυτό το θεωρούσα πάντα υπερεκτιμημένο.
Άλλη χάρη φίλε είχε η 3άρα πραγμά που δεν είχε το PASSAT και εξάλλου η 3άρα τότε πήγαινε σε ποίο ειδικό κινό και αποψή μου είναι και ποίο νεανικό απο το PASSAT.
-
Πολύ μπροστά απο την εποχή του σε σχεδίαση και ποιότητα(Μαζι με το xedos), και δεν είναι καν 90's στην πραγματικότητα, αλλά τέλη 80's. Δε μπορώ να θυμηθώ κατι αντίστοιχο απο την εποχή εκεινη...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Eίχα μόνο το 3, τα άλλα 2 τα έχω οδηγήσει αλλά δεν τα είχα αποκτήσει ποτέ. Μεσαία κατάσταση από αξιοπιστία η W202, έβγαζε και χαζές βλάβες. Στα συν ότι επειδή κυκλοφόρησαν ένα σκασμό, είχε φτηνό σχετικά κοστολόγιο αποκατάστασης και πολλές δυνατότητες σέρβις. Συνάδερφος τότε είχε Σάαμπ και όταν ήταν να πάει συνεργείο ή είχε βλάβη ήταν σε διαρκή καταστολή.
Την W202 είχα τοποθετήσει ανάμεσα στα bold, αλλά το κλασικό bold του φόρουμ είναι μάλλον...
soft.Ρώτησα γιατί την είχε θείος μου, στα 1800 (ως C180) με 122 ίππους.
Δεν έτυχε να την οδηγήσω απλά θυμάμαι την πολύ καλή άνεση και ησυχία στο εσωτερικό.
Συχνά είχε θέμα με τον ΜΑF, αν θυμάμαι καλά.Την δίλιτρη είχες?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Έχουμε κι εμείς εξωφρενικό V6
Στα δίλιτρα η διαφορά ήταν 10 αλογάκια και μετέπειτα 5 υπέρ του τζαπωνιού αλλά θεωρώ τον γάλλο πιο ολοκληρωμένοΗ διαφορά στο δρόμο ήταν πολύ μεγαλύτερη με τον Ιάπωνα να γράφει εύκολα 8.5 δευτερα για τα 100 σε πολλά τεστ.
-
Πολύ μπροστά απο την εποχή του σε σχεδίαση και ποιότητα(Μαζι με το xedos), και δεν είναι καν 90's στην πραγματικότητα, αλλά τέλη 80's. Δε μπορώ να θυμηθώ κατι αντίστοιχο απο την εποχή εκεινη...
Εγώ μπορώ να θυμηθώ τουλάχιστον 3 σε παραπλήσια μεγέθη, διάταξη και χρήματα. Το Όπελ Ομέγα, το Πεζώ 405 και το Χόντα Ακκόρντ.
Αντίθετα εκείνο που δεν ξεχνιέται είναι η αντίληψη περί εξοπλισμού που είχε το Λαικό εκείνη την περίοδο : οτιδήποτε πέραν των 3 πεντάλ (γκάζι φρένο, συμπλέκτης) και της κλειδαριάς στις πόρτες χρεωνόταν εξτρά. Επίσης τις διατιθέμενες ιπποδυνάμεις του.ΈΔΙΤ
Είχα την W202 στα 1.800 και την W203 στα 2.000. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Πάντως το 406 κατά τη γνώμη μου είναι πολύ όμορφο, δείχνει ελάχιστα γερασμένο και ακόμη και το εσωτερικό του είναι άκρως ικανοποιητικό. Αγόραζα πολύ άνετα ένα!
η αλήθεια είναι ότι κι εγώ το συμπαθώ, ειδικά οταν είδα κι αυτό παλιότερα
Youtube VideoΩ ρε φίλε,πως ακούγεται το εξαπεταλουδοοοο της Ε34!!!!!!
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Πολύ μπροστά απο την εποχή του σε σχεδίαση και ποιότητα(Μαζι με το xedos), και δεν είναι καν 90's στην πραγματικότητα, αλλά τέλη 80's. Δε μπορώ να θυμηθώ κατι αντίστοιχο απο την εποχή εκεινη...εγω γιατι το βλεπω απλα στην εποχη του μην πω πιο πισω κιολας? αντικειμενικα πιστευω το παρακατω ειναι ομορφοτερο εσωτερικα και η σχεδιαση του ηταν στο ιδιο μηκος κυματος
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
η αλήθεια είναι ότι κι εγώ το συμπαθώ, ειδικά οταν είδα κι αυτό παλιότερα
Youtube Videoγια πες όμως, xedos 2.0 ή πεζω 2.0? (γιατί ΙΜΟ ακόμα και ο 1.8 ήταν απλά επαρκής)
Mirage 2000 χιλιάδες έπρεπε να λέει όχι Peugeot 406.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
η αλήθεια είναι ότι κι εγώ το συμπαθώ, ειδικά οταν είδα κι αυτό παλιότερα
Youtube Videoγια πες όμως, xedos 2.0 ή πεζω 2.0? (γιατί ΙΜΟ ακόμα και ο 1.8 ήταν απλά επαρκής)
Mirage 2000 χιλιάδες έπρεπε να λέει όχι Peugeot 406.
Καλώ χρύσω και άγιο το 406 αλλά εγω συμπαθώ με 1000 Ε36!!!!
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Πολύ μπροστά απο την εποχή του σε σχεδίαση και ποιότητα(Μαζι με το xedos), και δεν είναι καν 90's στην πραγματικότητα, αλλά τέλη 80's. Δε μπορώ να θυμηθώ κατι αντίστοιχο απο την εποχή εκεινη...
εγω γιατι το βλεπω απλα στην εποχη του μην πω πιο πισω κιολας? αντικειμενικα πιστευω το παρακατω ειναι ομορφοτερο εσωτερικα και η σχεδιαση του ηταν στο ιδιο μηκος κυματος
+οο
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/717337/
Η συγκεκριμένη είναι πολύ καλή,και ας είναι μετατροπή.
Η μόνη μλκια είναι το 'αδήλωτο'.... μπορείς να το δηλώσεις βέβαια,αλλά μετά (εγώ θα το δήλωνα)Πρέπει να έχεις όρεξη για να μπλέξεις με τέτοιο αυτοκίνητο(είναι φανταστικό)αλλά αν πάθει καμιά ζημιά...
-
Υπήρχαν ΚΑΙ από Ιαπωνία αξιόλογα μοντέλα εκτός από το Xedos.
Nissan Primera GT. Αν και στη χώρα μας, σχετικά άγνωστο στο ευρύ κοινό για τους γνωστούς ΑΝΟΗΤΟΥΣ φορολογικούς λόγους (και την τότε ισχύουσα τρομακρατία με τα τεκμήρια) που τείνουν οι φωστήρες να επαναφέρουν.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/717337/Η συγκεκριμένη είναι πολύ καλή,και ας είναι μετατροπή.
Η μόνη μλκια είναι το 'αδήλωτο'.... μπορείς να το δηλώσεις βέβαια,αλλά μετά (εγώ θα το δήλωνα)Πρέπει να έχεις όρεξη για να μπλέξεις με τέτοιο αυτοκίνητο(είναι φανταστικό)αλλά αν πάθει καμιά ζημιά...
Πολύ καλό car και θα συμφωνήσο στο οτι πρέπει να έχεις όρεξη να το πάρεις αλλά το θέμα μην πάθει καμία ζημία
-
Καλό το Primera GT, αλλά με δίλιτρο κινητήρα τότε έμοιαζε σχεδόν εξωγήινο...Τώρα μοιάζει φυσιολογική επιλογή!
Έχω οδηγήσει μετατροπή 1,6 σε 2,0 με τροπετάκι και είναι σούπερ!
-
Καλύτερο δεν μπορείς να το πεις, αδικημένο όμως σίγουρα:
Με τους αναιμικούς του κινητήρες 71 και 80 (μετέπειτα 76, απόρροια του περιορισμού ρύπων) ίππων που εισήχθη στην Ελλάδα, όπως επίσης και με τη ρετσινιά του ιταλικού που βρίσκεται συνέχεια στο συνεργείο, δεν μπόρεσε να κάνει τρομερή καριέρα, σε αντίθεση με την Ιταλία φυσικά, όπου είναι από τα πλέον αγαπημένα μοντέλα της Fiat.
Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s