-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε ωμή ταχύτητα ....
Τι θα πεί ωμή ταχύτητα ?
Να σου φτιάξω το μονοθέσιο ... να σου το στήσω ... να το βελτιώσω .... να το πάρεις να οδηγήσεις ? ( για να μην γράψω 'να σε φωνάξω να πετάξεις το παγωτό και να ρθείς να το οδηγήσεις ' )
Τεσπα ... στα μάτια μου ο Κιμις θα ειναι ενας γρηγορος οδηγός ( ετσι όπως μου έδειξε το περασμα του από την ΜcLaren ) που έγινε ΠΠ επειδή
- ένας ρούκις έχασε προβάδισμα 20 τόσων βαθμών σε 3 αγώνες
- μια ομάδα ( McLaren ) αντιμετώπισε ηλίθιως την συγκατοίκηση ενος πρώην ΠΠ με έναν ελπιδοφόρο ρούκι
Για τους ταχύτερους γύρους του ( ειδικά τους περσινούς ) απαντήσατε μόνοι σας
-
Ναι με λίγα λόγια αυτό είναι η ωμή ταχύτητα. Στήστε το έτσι όπως το θέλει κι αφήστε τον να το οδηγήσει.
-
O Raikkonen ηταν ενας απο του καλυτερους οδηγους που εχουν περασει απο την F1.Γρηγορος,με πεντακαθαρο μυαλο,καθαρες και οχι αψηχολογητες κινησεις.
Να θυμησω πως το 2003 εχασε για 1-2 βαθμους το πρωταθλημα απο τον πολυπρωταθλητη Σουμαχερ(με μετρα μονοθεσια ηταν και οι δυο).Το 2005 βγηκε επισης δευτερος λογω αναξιοπιστιας Mclaren πισω απο τον Αλονσο ο οποιος ειχε την καλυτερη Ρενω που εχει φτιαχτει ποτε και το 2007 πηρε το πρωταθλημα με μια καλη Ferrari.Πετυχε αυτο που ηθελε και μετα βαρεθηκε.
Ο ιδιος ελεγε πως δεν ακολουθει καποιο προγραμμα και γενικως φαινοταν οτι του αρεσε η καλοπεραση,απο τη στιγμη που σταματησαν να του δινουν ενα καλο μονοθεσιο τους εγραψε στα @@ του και σηκωθηκε και εφυγε.Αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν ηταν καλος οδηγος. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Phaethon, για να είμαστε εδώ μέσα και να ασχολούμαστε με το αυτοκίνητο και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σκαμπάζουμε πέντε πράγματα. Με το να υποτιμάς το φόρουμ δεν καταφέρνεις κάτι... Ναι, είναι δική μας άποψη.Στραβά το πήρες, δεν το εννοούσα σε καμία περίπτωση έτσι. Άλλωστε αν πίστευα ότι όλοι είναι άσχετοι θα καθόμουν να γράφω ό,τι μου'ρθει μόνο στο site και δε θα έμπαινα σε κανένα χώρο συζητήσεων, όπως έχω κάνει από την εποχή της ΕΛΟΦΕ μέχρι τα σημερινά forums.
Σε ωμή ταχύτητα ο Κίμι είναι ταχύτερος και του Αλόνσο και του Χάμιλτον και μάλλον όλων της εποχής του. Αν του δώσεις ένα καλοστημένο μονοθέσιο θα κάνει ασύλληπτους χρόνους και σε ένα γρήγορο γύρο και σε ακολουθία γυρων. Δεν έχει την αφοσίωση όμως...
Η δικαιολογία της 'αφοσίωσης' λίγα μου λέει. Οι περισσότεροι οδηγοί μπορούν υπό προϋποθέσεις να βγάλουν ΕΝΑΝ γρήγορο γύρο. Το έκανε ο Montoya, το έχει κάνει ο Barrichello, το έχει κάνει ο Massa. Ο Kimi δεν έκανε κάτι φοβερά παραπάνω σε αυτό τον τομέα και η οδήγησή του σαν στυλ από μόνη της ήταν απλά καθαρή. Γρήγορη οδήγηση σαν στυλ και μόνο είναι π.χ. του Hakkinen και του Hamilton, ενώ είναι εντελώς διαφορετικές. Εσχάτως και του Vettel, που εμφανίζεται εξαιρετικά βελτιωμένος στις αδυναμίες του σε αυτό τον τομέα.
-
δεν πάει έτσι μάγκες...
ήταν και είναι φραγκοφονιάς. Ξεχάσατε ότι πέρσι ζητούσε αρκετά λεφτά για να πάει σε μέτρια ομάδα (Toyota i think) ; Οπως και με την ΜcLaren παίχτηκε κάτι που είχε και το μονοθέσιο αλλά δεν του τα έδωσαν... Αν το γούσταρε δεν θα πέταγε δικαιολογίες του τύπου βαρέθηκα. Μπικικίνια δεν του έδιναν για αυτό κ έφυγε αφού και να κάθονταν περισσότερα θα έβγαζε από την Φερράρι.
Φέτος που δεν θα έχει την επιχορήγηση της να τον δω στα λαγκάδια τι θα κάνει εκτός από το να αγοράζει οικόπεδα και χωράφια...Σιγά την πορεία... έτσι και οι άλλοι μπορούν να καυχώνται ότι οδήγησαν και στα ράλι.
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Οπως και το κανουμε ο χαρακτηρας του και το στυλ του ηταν κατι μοναδικο στην μοντερνα F1
Πλάκα με κάνεις ?
...με τους οδηγους που φοβουνται να μιλησουν και να εκφραστουν.
Θες να μου πεις οτι ο Κιμις όχι μονο μιλούσε αλλά τα έλεγε και έξω από τα δόντια ?
Εγω γιατί θυμάμαι τα ανεκδοτα που κυκλοφορουσαν με το ανεκφραστο / αδιάφορο Κιμι που με το ζορι μιλούσε - ακόμα και στο παιδάκι που επεσε κατα λάθος πάνω του -
Τεσπα .... θυμισε μου
Επισης δεν νομιζω κανεις ν αμφισβητει την ταχυτητα του...
Γρήγορος ήταν ... με το πως έγινε πρωταθλητής γελάω ... ( εκεί στην McLaren κλαίνε με τό ίδιο θέμα )
Δεν καταλαβαινω γιατι εχει γινει τοσο θεμα αυτο το παγωτο! Εγκατελειψε τον αγωνα τοτε, τι ηθελες να κανει? Να καθοταν μεσα στο μονοθεσιο χωρις λογο? Η αν δεν ετρωγε παγωτο η εικονα του θα ηταν καλυτερη? Δλδ τ οτι τρωει παγωτο τον κανει ο,τι πιστευεις οτι τον κανει?
Οταν μιλαω για τον χαρακτηρα του και το στυλ του εννοω το 'δεν με νοιαζει τι θα πει ο κοσμος'. Οντως δεν μιλαει πολυ αλλα οταν το κανει λεει 100% αυτο που νοιωθει και οχι ο,τι του πουν να πει. Στο σκηνικο με το παιδακι... δεν επεσε αυτος πανω του! Η δημοσιογραφος το εριξε. Ξερεις εσυ κανεναν πιλοτο που θα εσπρωχνε δημοσιογραφο γιατι παραβιαζε τον χωρο του? Οχι γιατι ολους τους νοιαζει τι θα πει ο κοσμος. Ξερεις κανεναν που θα ελεγε 'I was having a shit' η οτιδηποτε τετοιο? Οχι, για τον ιδιο λογο.
Σχετικα με το πως πηρε πρωταθλημα, σιγουρα η McLaren τα εκανε σκατα τοτε αλλα μην ξεχνας οτι το 2007 ο Kimi ειχε τις περισσοτερες νικες. Για πολλους το πρωταθλημα το αξιζει αυτος που εχει κερδισει τους περισσοτερους αγωνες και αυτος ηταν ο Kimi! Συν το γεγονος φυσικα οτι ηταν η 1η του χρονια με την ομαδα και ολοι ξερουμε πως κανενας πιλοτος στην 1η του χρονια με μια ομαδα δεν ειναι 100% ανετος. Παρ ολα αυτα ομως καταφερε να ειναι ανταγωνιστικος και να κερδισει στο τελος. Αλλα οπως λενε και αλλα παιδια, τι διαφορετικο βρισκεις με το πως πηρε πρωταθλημα πχ ο Hamilton (που θεωρειται κορυφαιος απο πολλους) το 2008? Εκανε περισσοτερα λαθη απο το 2007, λιγοτερες νικες απο τον Massa και ολοι ξερουμε οτι αν δεν εσπαγε αυτο το μοτερ στην Ουγγαρια δεν θα ειχε παρει πρωταθλημα. Ο Kimi δεν απεδειξε την ικανοτητα του στην Ferrari. Εκει την επιβεβαιωσε. Την ειχε αποδειξει πριν στην McLaren οταν το 2003 ηταν ουσιαστικα ο μονος που μαχοταν με τον MS, οταν το 2004 ηταν ο μοναδικος που κερδισε στα ισα την απιστευτη F2004 στο Spa, οταν το 2005 μαχοταν για το πρωταθλημα μ ενα μονοθεσιο που συνεχεια εσπαγε και οταν το 2006 μ ενα μετριο μονοθεσιο εκανε πολυ καλες εμφανισεις. Τι αλλο θελεις εσυ?
Πιστευω ο μοναδικος λογος που ο Kimi δεν καταφερε πολλα περισσοτερα στην F1 ειναι αυτο που ειπε ο ripper. Δεν ειχε τ ολο πακετο που χρειαζονται οι οδηγοι F1. Γι αυτο αλλωστε και πηγε στο WRC.
Σχετικα με το WRC, επισης επιβεβαιωνει τις οδηγικες του ικανοτητες. Οπως ειπαν και αλλα παιδια, στην 1η του χρονια εκει μ ελαχιστη εμπειρια, χωρις να ξερει τις ειδικες κανει αξιοπρεπεστατες εμφανισεις! Στον τελευταιο αγωνα κερδισε την 1η του ειδικη και αν παρακολουθεις θα δεις πως αυτη την στιγμη ειναι περιπου στο ιδιο επιπεδο με τον Wilson που δεν ειναι κατι φοβερο φυσικα αλλα σιγουρα εχει πολυ μεγαλυτερη εμπειρια απο τον Kimi! Τελος, δεν καταλαβαινω γιατι ολοι τον κραζουν οταν τρακαρει. Ολοι ξερουμε πως ο μονος τροπος για να βρεις τα ορια του αυτοκινητου σου ειναι να τα ξεπερασεις.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
δεν πάει έτσι μάγκες...ήταν και είναι φραγκοφονιάς. Ξεχάσατε ότι πέρσι ζητούσε αρκετά λεφτά για να πάει σε μέτρια ομάδα (Toyota i think) ; Οπως και με την ΜcLaren παίχτηκε κάτι που είχε και το μονοθέσιο αλλά δεν του τα έδωσαν... Αν το γούσταρε δεν θα πέταγε δικαιολογίες του τύπου βαρέθηκα. Μπικικίνια δεν του έδιναν για αυτό κ έφυγε αφού και να κάθονταν περισσότερα θα έβγαζε από την Φερράρι.
Φέτος που δεν θα έχει την επιχορήγηση της να τον δω στα λαγκάδια τι θα κάνει εκτός από το να αγοράζει οικόπεδα και χωράφια...Σιγά την πορεία... έτσι και οι άλλοι μπορούν να καυχώνται ότι οδήγησαν και στα ράλι.
Δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα. Ο Kimi το 2010 θα ετρεχε στην F1 μονο αν ειχε ανταγωνιστικο μονοθεσιο. Νομιζω τα λεφτα που ζηταγε ηταν τα normal για πιλοτο τις κλασης του (20-25?). Ο λογος που δεν πηγε στην McLaren δεν ηταν τα λεφτα. Ηταν οτι δεν του εδιναν την ελευθερια που ειχε στην Ferrari. Τα λεφτα ηταν περισσοτερο ο λογος που δεν πηγε στην Renault αφου ειχαν την επιλογη του Kubica για πολυ λιγοτερα. Ολοι η πορεια του Kimi αποδεικνυει ακριβως το αντιθετο απ οτι λες. Δλδ οτι καθε αλλο παρα φραγκοφονιας ειναι!
Σχετικα με το WRC, διαβασε το προηγουμενο μου post γιατι προφανως δεν παρακολουθεις τις εμφανισεις του.
-
ο κυριος δειτε τι παραδεχεται!!!!!!!
http://www.f1grip.gr/index.php/news/var ... moss-drugs
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Διαφωνω. Ο τιτλος του πρωταθλητη, ο τραπεζικος του λογαριασμος (που συνεχιζει να φουσκωνει με ιταλικα εουρος, ενω αυτος τρεχει στα βουνα και τα λαγκαδια ) και η ενασχοληση του σε υψηλο επιπεδο με το WRC (κατι που ελαχιστοι αλλοι μπορουν να καταφερουν) λενε οτι δεν απετυχε. Αν αποτυχια εννοεις την εκπαραθυρωση απο τη Φερραρι, αυτη ηταν μαλλον αποτυχια των ιταλων (που δεν ηξεραν τι ψωνιζαν).Αν το πάρεις από πλευράς τραπεζικού λογαριασμού τότε κανείς δεν είναι αποτυχημένος.
Το πως πήρε το πρωτάθλημα όλοι το ξέρουμε. Και έφτασε σε σημείο να μην έχει επιλογή ομάδας για να συνεχίσει στην F1, αφού εκδιώθηκε από την Ferrari.
Οπότε για την ταχύτητα που υποστηρίζουμε ότι είχε, για μένα έχει σαφώς αποτύχει. -
ο κιμι ανηκει στην παλια εποχη του Old school f1 playboys
στα @@ του ολα το μονοθεσιο ετοιμο και αν ειχε καβλε ειχε νικη αν οχι επερνε τα @@ του και τραβαγε να πιει βοτκα -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
ο κιμι ανηκει στην παλια εποχη του Old school f1 playboys
στα @@ του ολα το μονοθεσιο ετοιμο και αν ειχε καβλε ειχε νικη αν οχι επερνε τα @@ του και τραβαγε να πιει βοτκαHunt ένα πράμα...
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
ο κυριος δειτε τι παραδεχεται!!!!!!!http://www.f1grip.gr/index.php/news/var ... moss-drugs
Θα στοιχημάτιζα ότι σήμερα η κατάσταση έχει ξεφύγει...
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Αν το πάρεις από πλευράς τραπεζικού λογαριασμού τότε κανείς δεν είναι αποτυχημένος.
Το πως πήρε το πρωτάθλημα όλοι το ξέρουμε. Και έφτασε σε σημείο να μην έχει επιλογή ομάδας για να συνεχίσει στην F1, αφού εκδιώθηκε από την Ferrari.
Οπότε για την ταχύτητα που υποστηρίζουμε ότι είχε, για μένα έχει σαφώς αποτύχει.Για τον τραπεζικο λογαριασμο εννοουσα οτι για να του διναν καποιοι σε κορυφαιες ομαδες τα διπλα-τριπλα-τετραπλα απο αλλους καλους πιλοτους (πχ Γουεμπερ-Κουμπιτσα-Ροζμπεργκ κ.ά.), κατι θα βλεπαν παραπανω.
Για το πρωταθλημα τα ειπαμε, οποιος και να το παιρνε εκεινη τη χρονια θα λεγαμε οτι δεν το αξιζε.
Και το οτι εμεινε χωρις επιλογη ομαδας, δεν ειναι κατι τοσο τραγικο. Οι κορυφαιες (και καλοπληρωμενες) θεσεις ειναι ελαχιστες. Ο Προστ, ο Χιλ, ο Αλονσο και πιθανως παλαιοτερα και αλλοι πρωταθλητες εχουν βρεθει σε παρομοια θεση, χωρις να 'φταινε' σε κατι.
Συμφωνω βεβαια οτι δεν εδειξε την αφοσιωση που απαιτειται (και το θεωρω στα θετικα του
σημεια ) και οτι εκδιωχθηκε απο τη Φερραρι περιπου σαν αποτυχημενος. Oι ιταλοι ηθελαν (ή επρεπε) να παρουν τον Αλονσο απο την αρχη. Δεν ηταν διαθεσιμος, πηραν τον Κιμι, που ηταν γρηγορος αλλα δεν τους ταιριαζε στα υπολοιπα (εξελιξη, image, PR, εμπνευση για την ομαδα). Αυτο ομως ηταν κυριως δικο τους λαθος. Ο Rai@@onen αυτος ηταν παντα και μαλλον περναει καλυτερα στο WRC... -
Μετά τα πιο αυστηρά μέτρα σχετικά με την ευλιγισία των μπροστινών πτερυγών για το SPA, η FIA ανακοίνωσε ακόμη πιο αυστηρά μέτρα για την Monza.
Οπότε είναι πολύ πιθανόν να ξανά ανακατευτεί η τράπουλα. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Μετά τα πιο αυστηρά μέτρα σχετικά με την ευλιγισία των μπροστινών πτερυγών για το SPA, η FIA ανακοίνωσε ακόμη πιο αυστηρά μέτρα για την Monza.
Οπότε είναι πολύ πιθανόν να ξανά ανακατευτεί η τράπουλα.μμμμ, αυτό μάλλον την McLaren θα οφελήσει κυρίως. Στα slow motion και της Ferrari φαινόντουσαν ευλίγιστες.
-
Red Bull passes new flexi-wing test
http://www.autosport.com/news/report.php/id/86162
Ο Χορνερ κατι ηξερε και ηταν cool
-
Αναμένω με ενδιαφέρον νέες φωτογραφίες για τις πτέρυγες, αλλά σήμερα στήθηκα κανα τέταρτο στην είσοδο της Pouhon γι'αυτόν μόνο το λόγο και νομίζω ότι τις είδα πιό... άκαμπτες.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Red Bull passes new flexi-wing testhttp://www.autosport.com/news/report.php/id/86162
Ο Χορνερ κατι ηξερε και ηταν cool
Ok πέρασε το test αλλά το test πάνω σε ποιές αεροτομές έγινε; Στις ίσως αλλαγμένες και πιο άκαμπτες που έφεραν σήμερα στο Βέλγιο ή σε αυτές με τις οποίες έτρεξαν στα προηγούμενα gp
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Red Bull passes new flexi-wing test
http://www.autosport.com/news/report.php/id/86162
Ο Χορνερ κατι ηξερε και ηταν cool
Ok πέρασε το test αλλά το test πάνω σε ποιές αεροτομές έγινε; Στις ίσως αλλαγμένες και πιο άκαμπτες που έφεραν σήμερα στο Βέλγιο ή σε αυτές με τις οποίες έτρεξαν στα προηγούμενα gp
Στου Βελγιου φυσικα που ο Horner ειπε πως ειναι οι ιδιες αλλα αν θελουμε τον πιστευουμε. Σημασια παντως εχει οτι περασαν το test και ο κοσμος θα πρεπει να σταματησει να τις αποκαλει παρανομες.
Παντως, ισως να κανω λαθος, αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι ακομα και να ηταν ιδιες θα ειχαν την ιδια καμψη με αυτη στην Ουγγαρια λογω διαφορετικων ρυθμισεων και πιστας.
-
εδειξε καποια πλανα σημερα στο fp και οι πτερυγες δεν φαινονται αλλαγμενες καθως παρουσιαζουν την ιδια συμπεριφορα ακομα και σε αργα κομματια. πιθανον να μην ειναι στις πτερυγες το θεμα αλλα στο splitter και καποιο συστημα μειωσης του ride height , ειναι περιεργο παντως γιατι φαινεται σαν να λυγιζουν μονο τα ακρα της πτερυγας.
σιγουρα ομως με αυτο το test κατι ειδαν οι ανθρωποι της fia και περιμενω και αλλες αλλαγες απο αυτες που εχουν ανακοινωθει ηδη για τη μονζα ωστε να τους τσιμπησουν καπως. πολυ ασχημα νεα για τη mclaren anyway. τη ferrari δεν την τεσταραν ακομα
Διάφορα νέα - Aυγουστος 2010