-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και τέλος καλύτερα να την πάρει κινέζος(εάν πουληθεί δηλαδή που δεν νομίζω)για να πληρώνει και να αφήνει τους [/u]μηχανικούς της Alfa[u] να κάνουν τα μαγικά τους.
Δεν υπάρχει τέτοια κατηγοριά εργαζομένων στην FGA....αν όχι εδώ και χρόνια,τουλάχιστον από τη στιγμή που τα brands έπαψαν να έχουν τη μορφή BU (με εξειδικευμένες ομάδες μηχανικών ανά brand).
Σήμερα αυτοί που εκπονούν το progetto και κατόπιν το στήσιμο ενός Panda, είναι οι ίδιοι που κάνουν τις αντίστοιχες δουλειές και στην MiTo ή στην Giulietta (αν και μικρό μέρος του engineering της Giulietta είχε αναλάβει και η Magna Steyr....της οποίας τέκνο καθ' ολοκληρίαν είναι ας πούμε το Bravo).Aυστριακή μηχανουργία κατασκεύαζε επίσης την παλιά Χ3 αλλά και τώρα το νέο mini countryman .
-
Αν ηθελε η φιατ να πουλησει δεν θα εφτιαχνε την Τζουλιεττα, ουτε θα δρομολογουσε 2 SUV και την πισωκινητη spider. Τωρα που εφτιαξε αυτοκινητο να κτυπησει το γκολφ θα πουλησει?
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και που θα ηταν τωρα η AR αν δεν την ειχε παρει η Φιατ; Καλυτερα ;Χειροτερα;
Απορια και οχι ειρωνια.Χειροτερα. Αλλα επειδη μας αρεσει να ειμαστε ρομαντικοι, αρνητικοι και καταστροφολογοι και επειδη δεν παει καλα η μερα μας αν δεν κατακρινουμε τη κακια φιατ, δεν θα το παραδεχτουμε ποτε.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Aυστριακή μηχανουργία κατασκεύαζε επίσης την παλιά Χ3 αλλά και τώρα το νέο mini countryman .
Ξέρω ποια είναι και τι κάνει αλλά έχει πλάκα να ξέρεις ότι η εν λόγω εταιρία έχει βάλει το χέρι στην εξέλιξη μιας Alfa Romeo (ή έστω ενός Fiat) ενώ παράλληλα προμηθεύει τον Ε.Σ. με τα συμπαθέστατα κατά τα άλλα 680Μ (μοντ 1975 ).
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Αν ηθελε η φιατ να πουλησει δεν θα εφτιαχνε την Τζουλιεττα, ουτε θα δρομολογουσε 2 SUV και την πισωκινητη spider. Τωρα που εφτιαξε αυτοκινητο να κτυπησει το γκολφ θα πουλησει?Και τι θα πουλουσε εαν δεν ειχε ουτε αυτη την προοπτικη??? Το μουσειο και την 147???
Η καλυτερα τι χρηματα θα μπορουσε να απαιτησει για μια εταιρεια που θα ειχε μεινει 10ετιες πισω??Κρίμα γιατί εάν δούμε στο μέλλον καμία 159 1.8 TSI τότε πραγματικά θα έχουμε χάσει μία από τις σημαντικότερες εταιρίες της αυτοκίνησης κι αυτό γιατί εάν την πάρει ο VAG θα χαθεί ο χαρακτήρας των αυτοκινητων της τα οποία θα γίνουν απρόσωπα όπως όλα τα μοντέλα του VAG χάνοντας την προσωπικότητά τους.
Φιλε μου απο αυτα που διαβαζω καταλαβαινω πως θεωρεις το VAG την καταρα της αυτοκινησης
Δεν εχω οδηγησει lamborghini k bugatti για να ξερω αν τις σεβαστηκε, αλλα αυτο εχω καταλαβει απο οσα εχω διαβασει. Εμενα με θλιβει περισσοτερο να βλεπω την αλφα κ τη λαντσια στην κατασταση που ειναι. καλυτερα να την παρει καποιος που θα την εχει σε μεγαλυτερη εκτιμιση. Ισως να ασχοληθουν κ λιγο με τη λαντσια, πολυ θα ηθελα να δω τις 2 εταιρειες να ανταγωνιζονται σε σπορ κατασκευες -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Aυστριακή μηχανουργία κατασκεύαζε επίσης την παλιά Χ3 αλλά και τώρα το νέο mini countryman .
Ξέρω ποια είναι και τι κάνει αλλά έχει πλάκα να ξέρεις ότι η εν λόγω εταιρία έχει βάλει το χέρι στην εξέλιξη μιας Alfa Romeo (ή έστω ενός Fiat) ενώ παράλληλα προμηθεύει τον Ε.Σ. με τα συμπαθέστατα κατά τα άλλα 680Μ (μοντ 1975 ).
Είναι τόσο καινούρια τα ρέο ; νόμιζα ήταν πίο παλιά του 75 μήπως είναι η τελευταία παραραβή
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Και τι θα πουλουσε εαν δεν ειχε ουτε αυτη την προοπτικη??? Το μουσειο και την 147???
Η καλυτερα τι χρηματα θα μπορουσε να απαιτησει για μια εταιρεια που θα ειχε μεινει 10ετιες πισω??Μαλιστα, περιμενε να επενδυσει 100 εκατ σε νεο πατωμα για τη Τζουλιετα για να το πουλησει μετα στους Γερμανους. Ελεος
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Και τι θα πουλουσε εαν δεν ειχε ουτε αυτη την προοπτικη??? Το μουσειο και την 147???
Η καλυτερα τι χρηματα θα μπορουσε να απαιτησει για μια εταιρεια που θα ειχε μεινει 10ετιες πισω??Μαλιστα, περιμενε να επενδυσει 100 εκατ σε νεο πατωμα για τη Τζουλιετα για να το πουλησει μετα στους Γερμανους. Ελεος
Το πάτωμα δεν είναι μόνο για τη Giulietta και δεν πουλιέται μαζί με την εταιρεία.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Aυστριακή μηχανουργία κατασκεύαζε επίσης την παλιά Χ3 αλλά και τώρα το νέο mini countryman .
Ξέρω ποια είναι και τι κάνει αλλά έχει πλάκα να ξέρεις ότι η εν λόγω εταιρία έχει βάλει το χέρι στην εξέλιξη μιας Alfa Romeo (ή έστω ενός Fiat) ενώ παράλληλα προμηθεύει τον Ε.Σ. με τα συμπαθέστατα κατά τα άλλα 680Μ (μοντ 1975 ).
Είναι τόσο καινούρια τα ρέο ; νόμιζα ήταν πίο παλιά του 75 μήπως είναι η τελευταία παραραβή
Τα ρεο είναι όντως παλιότερα απλά έχουν μοτέρ πετρελαίου από steyr γιατί αγοράστηκαν ως βενζίνης από τους Αμερικάνους. Αυτό που έβαλα στη φώτο το λέμε απλώς Steyr και έχει στην ουσία αντικαταστήσει τα ρεο που τείνουν προς αποστρατεία. Το ένα καλύτερο απ' το άλλο με άλλα λόγια!!
I know!!
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Το πάτωμα δεν είναι μόνο για τη Giulietta και δεν πουλιέται μαζί με την εταιρεία.Η τζουλιετα πουλιεται χωρις το πατωμα?
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Και τι θα πουλουσε εαν δεν ειχε ουτε αυτη την προοπτικη??? Το μουσειο και την 147???
Η καλυτερα τι χρηματα θα μπορουσε να απαιτησει για μια εταιρεια που θα ειχε μεινει 10ετιες πισω??Μαλιστα, περιμενε να επενδυσει 100 εκατ σε νεο πατωμα για τη Τζουλιετα για να το πουλησει μετα στους Γερμανους. Ελεος
Το πάτωμα δεν είναι μόνο για τη Giulietta και δεν πουλιέται μαζί με την εταιρεία.
Ακριβως
Εκτος αυτου, σε καμια περιπτωση δεν απαξιωνεις αυτο που θελεις να πουλησεις γιατι εσυ χανεις αφ'ενος σε χρημα απο την πωληση, αφ'ετερου εαν δεν πουλησεις τελικα εχεις την προοπτικη να συνεχισεις. Αν δε γινει ουτε το ενα ουτε το αλλο, θα οδηγηθεις στο κλεισιμο αναγκαστικα. Ελπιζω να εγινα κατανοητος τωρα
-
Περί πατωμάτων παρκέ και άλλων
To ότι επένδυσε 100 μύρια σε ένα πάτωμα δεν αποτρέπει έναν σοβαρό λογιστή να την σφάξει την άλλη μέρα κιόλας. Όλα είναι θέμα υπολογισμών, στο επιχειρείν δεν υπάρχουν και πολλά συναισθήματα.
Γενικώς μιλώντας και για το τι θα γινόταν αν την έπαιρνε η Φορντ κ.α., η μόνη σωστή απάντηση είναι ότι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ και ούτε μπορούμε να υποθέσουμε.Ορθώς μεμφόμαστε τη Φίατ διότι είναι 100% υπεύθυνη για την κακοδιαχείριση της Άλφα (και όχι μόνο... ), αλλά για θυμηθείτε τι απέμεινε από την πάλαι ποτέ βασίλισσα Φορντ Μότορς. Μόνο η Φορντ. Οι Άστον, Τζαγκ, Λαντ/Ρέιντζ Ρόβερ, Μέρκιουρυ, Βόλβο και το μετοχικό πακέτο-χρυσωρυχείο στην Μάζντα γίνανε καπνός μέσα σε 2 χρόνια, γιατί να μην είχε ξαναφάει κλωτσιά η Άλφα αν την είχε στην πλάτη της?
Γενικώς, για να σταθεί μια εταιρεία τη σήμερον ημέρα σε αυτό το μετασταθές οικονομικό περιβάλλον χρειάζονται ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ και ΠΟΛΥΕΤΕΣ ΠΛΑΝΟ-ΟΡΑΜΑ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
αλλά για θυμηθείτε τι απέμεινε από την πάλαι ποτέ βασίλισσα Φορντ Μότορς. Μόνο η Φορντ. Οι Άστον, Τζαγκ, Λαντ/Ρέιντζ Ρόβερ, Μέρκιουρυ, Βόλβο και το μετοχικό πακέτο-χρυσωρυχείο στην Μάζντα γίνανε καπνός μέσα σε 2 χρόνια, γιατί να μην είχε ξαναφάει κλωτσιά η Άλφα αν την είχε στην πλάτη της?Καθόλου καπνός δεν έγιναν όσα λες. Με το να πουλήσει τις μάρκες αυτές η Φόρντ κατάφερε να περάσει την οικονομική κρίση αλώβητη (η μόνη από τις 3 που δεν δανείστηκε καν) και οι εταιρίες αυτές άφησαν σημαντική υποδομή και τεχνογνωσία. Ειδικά η Volvo έδωσε την τεχνογνωσία πάνω στην οποία βασίζονται πολλά φόρντ (ειδικά στις ΗΠΑ).
-
Καπνός με την έννοια ότι απωλέσθησαν από το χαρτοφυλάκιό της. Τα χρήματα που προήλθαν από τις πωλήσεις αυτές κατάφεραν να στηρίξουν την μητρική όλα αυτά τα χρόνια.
-
Για να τελειώνουμε με την ιστορία της πώλησης.Προς το παρόν υπάρχει στο τραπέζι μια μόνο προσφορά (αυτή του VAG),η οποία συγκεντρώνει πιθανότητες κατάληξης σε συμφωνία 50%.
Πρέπει να γίνει κατανόητο (και υπό αυτό το πρίσμα να εκτιμηθούν οι επαφές των δύο ομίλων),ότι οι 'διαπραγματεύσεις' για την ενδεχόμενη πώληση δεν γίνονται σε 'φιλικό' κλίμα.Υπό την έννοια ότι η VW έχει αυτή τη στιγμή το πάνω χέρι,επιχειρώντας να σύρει τη Fiat στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για την πώληση της AR.Το τίμημα της συναλλαγής εξαρτάται σε μικρό βαθμό από το πραγματικό ενδιαφέρον των δύο μερών να αγοράσουν ή να πουλήσουν:δεν πρόκειται δηλ. για την κλασσική περίπτωση του πελάτη που μπαίνει στην αντιπροσωπεία να αγοράσει αυτοκίνητο....και ο πωλητής βλέποντας τον να του τρέχουν τα σάλια,δεν του κάνει έκπτωση.
Σε μια συναλλαγή τέτοιου τύπου (VW-AR) η ξεκάθαρη θέληση του αγοραστή να αγοράσει επηρεάζει ελάχιστα την αξία του προς πώληση brand....
Η VW ασκεί μακροπρόθεσμα πίεση στη Fiat να πουλήσει,εκμεταλλευόμενη την ευνοϊκή γι'αυτήν συγκυρία.Έχει το αναγκαίο μετρητό για shopping,δεν πρέπει να βγάλει αυτή χρήμα από την Alfa...αλλά η Fiat,η οποία βρίσκεται με την πλάτη στο τοίχο (περίπτωση απολυμένων εργαζομένων στο Melfi.....τους οποίους η Fiat αναγκάστηκε βάσει του νόμου να επαναπροσλάβει,τη στιγμή που ο Marchionne πρέπει να εξηγήσει στην ιταλική κυβέρνηση και στον ιταλικό λαό ότι επενδύσεις με τέτοιου είδους εξτρεμιστικό συνδικαλισμό δεν μπορούν να γίνουν).
Aκολουθούν οι διαψεύσεις του Marchionne,κάτι απόλυτα λογικό, αφού είναι στριμωγμένος από μια VW,η οποία του κουνάει το δείκτη.Είναι πιο βολικό λοιπόν στη Fiat να προσποιηθεί ότι δεν ενδιαφέρεται για την πώληση,καθώς αυτή πρέπει να βρει τρόπους να βγάλει χρήματα από την AR και όχι η VW.
Ο Marchionne,ανεξαρτήτως προθέσεων, δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο από το να διαψεύδει,διαφορετικά θα έβαζε σε κίνδυνο τα κέρδη από τις πωλήσεις της Giulietta και την απέλπιδα προσπάθεια εισόδου στην αμερικανική αγορά.
Σε μια διετία από σήμερα,όταν ο μήνας του μέλιτος της Giulietta έχει περάσει....ενδεχομένως η Fiat αλλάξει ρότα και προσανατολισθεί υπέρ της πώλησης.Στο μεταξύ όμως ο Marchionne, ο οποίος μπορεί να έχει ένα σωρό μειονεκτήματα,αλλά είναι μέγιστος φραγκοφονιάς,θα συνεχίσει στο ίδιο τροπάρι,καθώς δεν πρόκειται να κάνει εύκολη τη ζωή του Winterkom,χαρίζοντάς του το οτιδήποτε.
Σε μια διετία βέβαια πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει,ανάμεσά τους η οικονομική ευχέρεια της VW να αγοράσει.Ίσως τότε εμφανισθεί στο προσκήνιο κάποιος άλλος ενδιαφερόμενος,που κανείς σήμερα δεν μπορεί να τον φανταστεί (κινέζος,κορεάτης ή ινδός).
Ακόμα λοιπόν και αν η πώληση πραγματοποιηθεί,κάτι τέτοιο αποκλείεται να συμβεί σε βραχύτερο χρονικό διάστημα της διετίας από σήμερα,χρόνος αρκετά μεγάλος ώστε να έχουν αλλάξει πολλά πράγματα.YΓ.Η πώληση δεν εξαρτάται τόσο πολύ από το ιδιοκτησιακό καθεστώς ή τον άνθρωπο της SGS,αλλά από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα (intesa san paolo κατά κύριο λόγο),τα οποία έχουν μια παντοδυναμία,την οποία ούτε να φανταστούμε μπορούμε, ούτε να ελέγξουμε είμαστε σε θέση....ικανή πάντως να επηρεάσει την όποια δυναμική των αποφάσεων .
ΥΓ2.Η υπάρξη της Giulietta δεν είναι παράγων ικανός να επηρεάσει αρνητικά την πώληση,ακόμα και αν αυτή έπρεπε να γίνει αύριο το πρωί.Σε μια τέτοια περίπτωση η VW θα πλήρωνε τα royalties στη Fiat για να την κατασκευάζει η ίδια,ή το πιθανότερο θα προσέφευγε στην πρακτική του outsource(περίπτωση Ford Ka).
ΥΓ3.Η αναζήτηση των ισολογισμών δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα,αν δεν ξέρει κανείς να τους ερμηνεύει,θέτοντας τις σωστές ερωτήσεις.Οι περιπτώσεις των Cirio και Parmalat.....είναι ενδεικτικές.Η Parmalat εμφάνιζε κερδοφόρους ισολογισμούς και μια τεράστια ρευστότητα,αλλά κανείς δεν αναρωτήθηκε γιατί κατέφευγε συνεχώς στο δανεισμό...μέχρι τη στιγμή που το άλλοτε παιδί θαύμα Calisto Tanzi, βρέθηκε με μια ποινή δεκαετούς κάθειρξης στην πλάτη για οικονομική απάτη και ξέπλυμα χρήματος.
ΥΓ4.Δεν είναι της παρούσης να ανοίξουμε το θέμα της προσφοράς της Ford και όσων αντίστοιχα δεσμευόταν να(μην) τηρήσει η Fiat.Επί τροχάδην θα αναφέρω ότι στην περίπτωση που η AR είχε περάσει στην τροχιά της Ford.... υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να πωλείτο (και εν μέρει να συναρμολογείτο) στις ΗΠΑ ήδη από τη δεκαετία του 80,το Escort να εφοδιαζόταν με τον κινητήρα boxer της ΑR (με εξέλιξη του τελευταίου μέχρι τα 2 λίτρα)....το δε Fiesta να παρήγετο στο Pomigliano και όχι στην Ισπανία.Το σημαντικότερο είναι ότι η Ford πολύ πιθανόν δεν θα χρειαζόταν να συστήσει το PAG,καταφεύγοντας στην εξαγορά των Jaguar και Volvo......καθώς θα είχε ήδη εξασφαλίσει την τεχνογνωσία που επιζητούσε.
Μπορεί με το PAG η Ford σε επίπεδο ισολογίσμων να καταφέρε μια τρύπα στο νερό,αλλά όταν πούλησε τα brands που το απάρτιζαν......τα έδωσε στην αγορά έχοντας την έδρα τους,το R&D τους,τις παραγωγικές τους εγκαταστάσεις και μια λίγο ή πολύ ανανεωμένη γκάμα προϊόντων,που διατίθετο σε όλα τα γεωγραφικά πλάτη,διαθέσιμα σε ένα αγοραστικό κοινό συνηθισμένο στην ύπαρξή τους. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αφαιρεθηκαν τα τελευταια trolling ποστ.Λιγη αυτοσυγκρατηση απο τα 'νεα' μελη δεν θα εκανε κακο [mod]Συγνώμη, αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το νόημα της παραίνεσης σου περί 'νέου' μέλους και 'αυτοσυγκράτησης'....
Το κειμενό μου δεν εμπεριείχε ίχνος προσβολής, ύβρεως ή απρεπούς φρασεολογίας πρός οποιοδήποτε.
Το μόνο το οποίο μπορεί να μου προσάψει κανείς είναι η χιουμοριστική διάθεση & ύφος- 27/08/10 12:49
BILL33: Catch the egg and give it a haircut -
η οποία ήταν ανάλογη του δικού σχόλιου που παραθέτω...
- 27/08/10 12:49
-
Alba το πατωμα της Giulietta που θα χρησιμοποηθει σε αλλα μοντελα του ομιλου μπορει να πωληθει? Μπορουν 2 ανταγωνιστες να πουλανε αυτοκινητα με το ιδιο πατωμα?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Καθόλου καπνός δεν έγιναν όσα λες. Με το να πουλήσει τις μάρκες αυτές η Φόρντ κατάφερε να περάσει την οικονομική κρίση αλώβητη (η μόνη από τις 3 που δεν δανείστηκε καν) και οι εταιρίες αυτές άφησαν σημαντική υποδομή και τεχνογνωσία. Ειδικά η Volvo έδωσε την τεχνογνωσία πάνω στην οποία βασίζονται πολλά φόρντ (ειδικά στις ΗΠΑ).
Η Ford νομίζω οτι υποθήκευσε τα περουσιακά στοιχεία της το 2006 με απώτερο
σκοπό την παραλαβή δανείου ύψους 23 δις δολλαρίων.
Ήταν έξυπνη κίνηση τότε του Mullaly ο οποίος είχε πει χαρακτηριστικά ' οτι πρέπει να είμαστε
έτοιμοι σε μια πιθανή κρίση στην αγορά αυτοκινήτου'.Τότε βέβαια των έκραξαν και οι πέτρες.Πάντως, η ύπαρξη δανείου τότε δεν αποτρέπει πλήρως την δανειοδότηση σήμερα, αφού
η Ford θα παραλάβει ένα κυβερνητικό δάνειο, ύψους 250 εκ δολλαρίων. -
Τσουρέκια μας τα κάνατε ...
Δεν πα να την πάρει οποίος θέλει, έτσι είναι η σύγχρονη οικονομία ...
Ο ρομαντισμό έχει πεθάνει ...Έτσι και αλλιώς η μονή σύγχρονη αυτομοτοβιβ βιομηχανία Με σχεδον αναλοιωτη φιλοσοφία είναι η φερραρι και η ντουκατι ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τσουρέκια μας τα κάνατε ...Δεν πα να την πάρει οποίος θέλει, έτσι είναι η σύγχρονη οικονομία ...
Ο ρομαντισμό έχει πεθάνει ...Έτσι και αλλιώς η μονή σύγχρονη αυτομοτοβιβ βιομηχανία είναι η φερραρι και η** ντουκατι** ...
-
Το διόρθωσα...
ΑLFA ROMEO FORUM