-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το κόβω εδώ άστο ....
Γιαννη αυτά παθαίνεις για να μην καταδέχεσαι τα Saab και να μπαίνεις μόνο σε Ferrari, Porsche, Rolls Royce κλπ...
Βασικά αυτά παθαίνει κανείς όταν ανακατεύεται με άτομα που δεν έχουν βγάλει δίπλωμα και προτείνουν αμάξια αλλά τέσπα. Εμένα ο μπατζανάκης μου στα στέιτς έχει φορδ τόρους shο να πούμε με τον v8 και σπέρνει ράγες σε όλα τα freeways, τι μου λες τώρα.
Φορδ και μαζδα συμμαχία, απορώ γιατί δεν προτείνει και Aston Martin (κάτω) εφόσον ανήκει και αυτη στο γκρουπ. Η βόλβο φυσικά μας τέλειωσε, είναι των κινέζοι.
Άντε γεια μας.
-
Ντίνο η Aston μας άφησε καιρό τώρα... ανήκει σε βρετανοαραβικό όμιλο πλεoν. Οπότε περιορίσου στα Ford, άντε και στα Mazda ( ).
-
Α άρα υπάρχει εξήγηση, οκ!
-
Αγαπητέ aggelos_35,
'Ημουν κάτοχος ενός Saab 9-3 για περ. 5 χρόνια, μοντέλο 2004, αλλά ήταν το ατμοσφαιρικό με τα 122 αλογάκια. Από άποψη μηχανής επομένως, δεν έχω να συνεισφέρω κάτι.
Μπορώ όμως να αναφέρω 2-3 πραγματάκια σχετικά με την όλη εμπειρία ownership ενός Saab:
Έκανα 170.000 χλμ. -τα περισσότερα σε εθνική- και δεν μου έβγαλε κανένα σοβαρό πρόβλημα. Από τα 150.000 και μετά βέβαια έκαιγε λίγο λαδάκι -ήταν όμως κινητήρας της Opel και όχι Saab.
Το εσωτερικό του οχήματος παρήγαγε ενίοτε τριγμούς, αλλά όχι σε πολύ ενοχλητικό βαθμό. Είχα όμως μερικά σημεία στα οποία ξέβαφε...
Οδηγικά, ως προς τη συμπεριφορά και στιβαρότητα, έμεινα ευχαριστημένος.
Service: από τα ακριβά, κυρίως στα ανταλλακτικά και όχι στην εργασία.Γενικά, εγώ έμεινα ευχαριστημένος, μετάνοιωσα που δεν πήρα κινητήρα turbo -αυτόν με τα 192 άλογα που εφερε παλαιώτερα το δίλιτρο 9-5, τον ξέρω, γιατό το είχαμε στην οικογένεια, είναιπολύ δυνατός και πολύ ροπάτος.
Σαν design, θεωρώ το συγκεκριμένο 9-3 από τα ομορφώτερα sedan.
Οδήγησέ το, τσέκαρε το ζήτημα των τριγμών και καλή επιλογή.
-
Ειμαι κατοχος δυο Saab, ενος 2006 9-3 Sportcombi 2.0T (το καθημερινο μου) και ενος 2007 9-3 Sedan 2.0T (της γυναικας μου). Και τα δυο εχουν περιπου 60 χιλιαδες χμ. Δεν μου εχουν παρουσιασει κανενα σοβαρο προβλημα εκτος απο κατι τριξιματα στο εσωτερικο και ενα παραθυρο που δεν λειτουργουσε αλλα επισκευαστηκε εντος εγγυησεως. Για το κοστος του σερβις δεν γνωριζω αφου το κανω μονος μου (φιλτρα Hengst η K&N και λαδι Mobil 1 0W40 πληρες συνθετικο, φιλτρα αερα αλλαζω καθε δευτερη φορα). Για τα ανταλλακτικα δεν εχει χρειαστει να αγορασω τιποτα ιδιαιτερα ακριβο. Προσφατα αλλαξα τα spark plugs και την μπαταρια (ηταν πεσμενη και δεν φορτιζε καλα) στο Sportcombi, αλλα η τιμη ηταν φυσιολογικη. Ααα, το μονο που ειναι 'προβλημα' ειναι οτι τα πισω φρενα φθιρονται ευκολα (και στα δυο αυτοκινητα!!) και χρειαζονται καινουργια τακακια καθε 50 χιλιαδες χμ (παλι την αλλαγη την εκανα μονος μου και δεν μου στοιχισε τιποτα ιδιαιτερο). Τα μπροστινα φρενα ειναι σαν καινουργια.
Ιμαντα και υγρα κιβωτιου ταχυτητων πρεπει να αλλαξω συντομα και θα τα παω σε ενα τοπικο συνεργειο (οχι στην αντιπροσωπεια), αλλα αλλη συντηρηση δεν χρειαζεται.
Οδηγικα, και τα δυο αυτοκινητα ειναι εξαιρετικα. Ιδιως στο χιονι δεν καταλαβαινουν τιποτα! Αμα εχεις τιποτα συγκεκριμενες ερωτησεις πες μου και θα προσπαθησω να σου απαντησω οσο μπορω!
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Ειμαι κατοχος δυο Saab, ενος 2006 9-3 Sportcombi 2.0T (το καθημερινο μου) και ενος 2007 9-3 Sedan 2.0T (της γυναικας μου). Και τα δυο εχουν περιπου 60 χιλιαδες χμ. Δεν μου εχουν παρουσιασει κανενα σοβαρο προβλημα εκτος απο κατι τριξιματα στο εσωτερικο και ενα παραθυρο που δεν λειτουργουσε αλλα επισκευαστηκε εντος εγγυησεως. Για το κοστος του σερβις δεν γνωριζω αφου το κανω μονος μου (φιλτρα Hengst η K&N και λαδι Mobil 1 0W40 πληρες συνθετικο, φιλτρα αερα αλλαζω καθε δευτερη φορα). Για τα ανταλλακτικα δεν εχει χρειαστει να αγορασω τιποτα ιδιαιτερα ακριβο. Προσφατα αλλαξα τα spark plugs και την μπαταρια (ηταν πεσμενη και δεν φορτιζε καλα) στο Sportcombi, αλλα η τιμη ηταν φυσιολογικη. Ααα, το μονο που ειναι 'προβλημα' ειναι οτι τα πισω φρενα φθιρονται ευκολα (και στα δυο αυτοκινητα!!) και χρειαζονται καινουργια τακακια καθε 50 χιλιαδες χμ (παλι την αλλαγη την εκανα μονος μου και δεν μου στοιχισε τιποτα ιδιαιτερο). Τα μπροστινα φρενα ειναι σαν καινουργια.Ιμαντα και υγρα κιβωτιου ταχυτητων πρεπει να αλλαξω συντομα και θα τα παω σε ενα τοπικο συνεργειο (οχι στην αντιπροσωπεια), αλλα αλλη συντηρηση δεν χρειαζεται.
Οδηγικα, και τα δυο αυτοκινητα ειναι εξαιρετικα. Ιδιως στο χιονι δεν καταλαβαινουν τιποτα! Αμα εχεις τιποτα συγκεκριμενες ερωτησεις πες μου και θα προσπαθησω να σου απαντησω οσο μπορω!
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Θα μπορούσες να μου πείς που κυμένεται η κατανάλωση?Ευχαριστώ όλους τους φίλους που μπήκαν στον κόπο να μου γράψουν την γνώμη τους
-
Φίλε μου το 9-3 είναι αρκετά καλή επιλογή. Θα σου έλεγα μόνο να προσέξεις στο μεταχειρισμένο την κατάσταση της τουρμπίνας.Φυσικά αυτό ισχύει για όλα τα τούρμπο. Το μόνο αρνητικό μου μπορώ να θυμηθώ είναι μια περίπτωση ενός 9-5 που χρειάστηκε εγκέφαλο και η διάγνωση ήταν λόγω ζέστης επιεδή το αυτοκίνητο είχε κατέβει απο Σουηδία. Τα ανταλλακτικά του απ όσο θυμάμαι δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά για την κατηγορία του. Προσωπικά το θεωρώ από τους καλύτερους χιλιομετροφάγους και μ αρέσουν πολύ τα δυνατά μοτέρ της saab.
-
Ο χρήστης aggelos_35 έγραψε:
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Θα μπορούσες να μου πείς που κυμένεται η κατανάλωση?Γυρω στα 7,5-9 λιτρα/100 χμ και ελαφρως παραπανω τον χειμωνα. Βεβαια εξαρταται και απο την διαδρομη και την συμπεριφορα του οδηγου . Εγω ειμαι σχετικα 'ηπιος' οδηγος (δεν το γκαζωνω ιδιαιτερα) και συνηθως δεν ειμαι σταματημενος σε φαναρια/κινηση. Αλλα μιλαμε και για διλιτρο κινητηρα με 210 ιππους.
Η χειροτερη καταναλωση που ειχα ως στιγμης και στα δυο αυτοκινητα ηταν 11 λιτρα/100 χμ και αυτο ηταν σε μια μονο περιπτωση που ειχα κανει 100% οδηγηση πολης φορτωμενος και σταματημενος σε φαναρια/κινηση το 50% του χρονου με το αιρ κοντισιον στο φουλ.
-
Γενικά είναι καλοί χιλιομετροφάγοι όπως αναφέρθηκε και σε μτχ πρέπει να έχουν πολύ χαμηλές τιμές. Αν είναι σε καλή κατάσταση πραγματικά αξίζει τα λεφτά του.
Στα συν η σπανιότητα. Ειδικά αν πάρεις το στέισιον.
Τώρα για την κατανάλωση.... Αν έχεις κατανάλωση πόλης 11λτ με δίλιτρο υπερσυμπιεσμένο 200+ ίππων τι να πω... μπράβο σου!! -
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Ιδιως στο χιονι δεν καταλαβαινουν τιποτα!Αυτό μπορείς να το αναλύσεις λίγο? Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να έχουν το παραμικρό πλεονέκτημα σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.
Εκτός αν μένεις Σουηδία πχ όπου θα έχεις λάστιχα με καρφιά για 6 μήνες και δεν θα καταλαβαίνεις τίποτα από πάγο στο δρόμο. Φυσικά οποιοδήποτε αυτοκίνητο με τέτοια λάστιχα ειναι οκ σε πάγο.
-
Νομίζω ότι ισχύει αυτό για το χιόνι. Υπήρχε εξήγηση που δεν θυμάμαι ακριβώς. Νομίζω ήταν η δικαιολογία για την επιλογή του άκαμπτου άξονα ή κάποιας διάταξης της ανάρτησης....
-
Η μόνη λογική εξήγηση ανάγεται στα παλιά SAAB (έως και το πρώτης γενιάς 900) που επειδή είχαν τον κινητήρα πολύ μπροστά από τον εμπρός άξονα (όπως και τα Audi πχ) είχαν ένα πλεονέκτημα ελκτικής πρόσφυσης.
Εφόσον μιλάμε για σύγχρονα αυτοκίνητα, πλεονέκτημα δεν υπάρχει. Ένα 9-3 είναι τόσο απίθανο στο χιόνι όσο πχ ένα Civic ή ένα Punto.
Νομίζω ο μύθος διαιωνίζεται από τα λάστιχα με καρφιά. Αν κάποιος πάει στη Σουηδία και οδηγήσει ένα Volvo/SAAB (το πιθανότερο) θα μείνει άφωνος από την πρόσφυση στον πάγο (πολύ καλύτερη από βρεγμενο ελληνικό δρόμο, ίσως κατά περίπτωση και από στεγνό). Αυτό όμως δεν οφείλεται στο εκάστοτε SAAB/Volvo αλλά στα λάστιχα με καρφιά.
-
Εχω οδηγησει 2 saab 9-3,το ενα ηταν ενα 1.8 του 2007 με 122hp και αυτο που εχω τωρα ενα 2.0t XWD Linear.
Οσο αφορα το πρωτο,διχως να βαζει φωτια στην ασφαλτο,κινειται αξιοπρεπως,ενω τα 2 σερβις που εκανα δεν ηταν ακριβα θα ελεγα.Εντυπωση μου ειχε κανει οτι η καταναλωση δεν ανεβαινε πανω απο 7,5l/100km.
Στο δευτερο το οποιο εχω τωρα,η αλλαγη λαδιων που εκανα προληπτικα στα 5000χλμ μου στοιχισε 100 ευρα,ενω αυριο ειναι να το ξαναπαω για το ετησιο σερβις του,μιας και το πηρα περσυ τον ιουλιο.Η καταναλωση αν και τετρακινητο δεν ανεβαινει πανω απο 10l/100χλμ παρα το γεγονος οτι και ειναι τετρακινητο και ουτε εγω το παω συντηρητικα σε καμια περιπτωση.Αμφοτερα σε οτι εχει να κανει σε ηχομονωση,ασφαλεια και ποιοτητα κατασκευης ειναι πολυ πανω απο το μεσο ορο ενος οικογενιακου αυτοκινητου.Δεν μπορω να πω το ιδιο για τους χωρους,ειδικα για τους πισω οπου δεν υπαρχει ανεση για 3 πισω επιβατη.
Γνωμη μου πως αν ψαχνεις κατι για την οικογενια προτιμησε την ατμοσφαιρα 1.8,γιατι οι φωστηρες που μας κυβερνουν δεν εχουν τις καλυτερες των προθεσεων για 2λιτρα,και δη 5ετιας οπως αυτο που ψαχνεις. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ιδιως στο χιονι δεν καταλαβαινουν τιποτα!
Αυτό μπορείς να το αναλύσεις λίγο? Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να έχουν το παραμικρό πλεονέκτημα σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.
Εκτός αν μένεις Σουηδία πχ όπου θα έχεις λάστιχα με καρφιά για 6 μήνες και δεν θα καταλαβαίνεις τίποτα από πάγο στο δρόμο. Φυσικά οποιοδήποτε αυτοκίνητο με τέτοια λάστιχα ειναι οκ σε πάγο.
Οχι δεν εχω καρφια στα λαστιχα. Μιλαω καθαρα απο προσωπικη εμπειρια. Εχω την ατυχια να εχω οδηγησει σε παγωμενους δρομους αρκετες φορες διαφορα αυτοκινητα. Ενα Τογιοτα και ενα VW που ειχα παλιοτερα πηγαιναν οπου να'ναι. Δεν ξερω αν ειναι εξ'αιτιας της ρυθμισης του ESP/ABS, της διανομης του βαρους του αυτοκινητου η για καποιο αλλο λογο, παντως σε 3-4 περιστατικα που ειχα γλιστησει, το SAAB κρατηθηκε μια χαρα. Μαλιστα στο ενα περιστατικο ηταν στο ιδιο ακριβως σημειο οπου ειχα γλιστρησει με το VW. Το VW ειχε συνεχισει να τσουλαει κανονικα μεσα στη διασταυρωση (παλι καλα που δεν ερχονταν κανενας!) και αμα δεν εστριβα το τιμονι θα κατεληγα μεσα σε ενα χαντακι, δεν θυμαμαι καν αν ειχε ενεργοποιηθει το ABS. Το SAAB με το που γλιστρησε λιγακι, αμεσως ενεργοποιηθηκε το συστημα και 'επανεφερε' το αυτοκινητο. Ενιωσα κυριολεκτικα οτι εχασα τον ελεγχο μονο για δεκατο του δευτερολεπτου.
Βεβαια υπαρχει και το ενδεχομενο πολυ απλα να βελτιωθηκα στη οδηγηση στον παγο !
Αλλα και πανω στα χιονια δεν εχω την αισθηση οτι γλιστραω δεξια και αριστερα, σε αντιθεση πχ με το Κορολα που πηγαινε λιγο δεξια/αριστερα ακομη και πανω στην ασφαλτο
-
Και για πε ρε Στεφανακη.Τι Φαουβε ειχες?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Και για πε ρε Στεφανακη.Τι Φαουβε ειχες?Τοποθεσία: Και εσένα τι σε νοιάζει?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και για πε ρε Στεφανακη.Τι Φαουβε ειχες?
Τοποθεσία: Και εσένα τι σε νοιάζει?
Αλλο η τοποθεσια αλλο το Φαουβε.
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ SAAB