Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LANCIA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LANCIA FORUM
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 75
    • 76
    • 42 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    1510
    8614
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      ody last edited by

      Ήρθε η Νέα Stratos.
      Μοτερ V8 από 430 Scuderia 1250 kg
      Μόνο 25 τεμάχια κατασκευασμενα εξ ολοκληρου από ανθρακονήματα
      http://www.hfintegrale.gr/cms/node/1319
      και περισσότερες φωτογραφίες
      http://www.evo.co.uk/front_website/gall ... &id=388939

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης Ody έγραψε:
        Μόνο 25 τεμάχια κατασκευασμενα εξ ολοκληρου από ανθρακονήματα

        Το πλαισιο δεν είναι από ανθρακονήματα, είναι βασισμένο στο αλουμινένιο της 430

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          ody last edited by

          Σωστά το πλαίσιο είναι πράγματι ένα πιο κοντό αλουμινένιο της 430. Με κατανομή βάρους 50/50 και αναλογία 2,25 kg/HP οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές.
          Να και ένα νέο website με αρκετό υλικό για τη νέα Stratos.
          http://www.new-stratos.com/en/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zisis1992 last edited by

            Πω ρε παιδια τι ειναι αυτο το πραμα...Εμεινα μ@λ@κ@ς λεμε... http://www.youtube.com/watch?v=s_oe4vmXbAE Δειτε-πορωθειτε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              Μου ήρθε ένα μήνυμα από το Lancia Mania
              από τον Ιταλό Pierluigi Tomasi

              The hugly Chrisler Sebring masquerd as Lancia, the New Stratos made not by Lancia but by a rich man for his personal customers are the last signes of the terrible destiny where Marchionne & C. are bringing Lancia. I think we should stop buying any new Lancia to claim with this management.

              Ενώ τα ίδια πάνω κάτω πιστεύουν και οι αντίστοιχοι ιταλοί fans της Alfa Romeo.
              Μετά να θεωρείτε αντι-ιταλό όποιον πιστεύει ότι υπό αυτό το ιδιοκτησιακό καθεστώς αυτές οι δύο ιστορικές μάρκες πως δεν έχουν μέλλον....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mamias last edited by

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1033882/

                ποια ειναι η γνωμη σας για το συγκεκριμενο αυτοκινητο και την τιμη του?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  http://video.gazzetta.it/motori-nuova-l ... 144f02aabc

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Τι γινεται? Θα τη βγαλουν τη νεα stratos?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • giuseppe-busso
                      giuseppe-busso last edited by

                      Ο χρήστης nonos έγραψε:
                      Τι γινεται? Θα τη βγαλουν τη νεα stratos?

                      One off είναι το κόσμημα που βλέπεις. Απλά συνεχάρη τον γερμανό ιδιοκτήτη του, ο πρόεδρος Luca Cordero

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • giuseppe-busso
                        giuseppe-busso last edited by

                        test at Balocco
                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alba-parietti last edited by

                          Είναι από τις ετήσιες συναντήσεις που διοργανώνονται στη Γερμανία από τους γερμανούς ιδοκτήτες,με δυνατότητα συμμετοχής στο τριήμερο για όποιον θέλει (κάποιους τους έχω γνωρίσει).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            audipassion last edited by

                            και έχει η Thesis fun club στη γερμανία ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                              και έχει η Thesis fun club στη γερμανία ;

                              fan club μπορει ,fun club μαλλον οχι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alejandro last edited by

                                scusatemi, αν και τη λατρεύω τη μάρκα, το συγκεκριμένο μοντέλο μου δίνει την εντύπωση οτι 'βγήκε' απο ένα brief του στυλ 'απεγνωσμένα σχεδιάστε μια μορφή που δε πρέπει με κανένα τρόπο να θυμίζει άλλες κατασκευές τίγκα στις ρετρο αναφορές (retro-marketing)'
                                Δωστε σχήματα οπως Thema που η μαγκιά κρυβόταν στο χειρσμό των όγκων και ελάχιστα στη φαμφαρο-λεπτομέρεια. Εκει ειναι που μου αρέσει ο ΝταΣίλβα και η δουλειά στη VW όσο και αν πολλοί τα θεωρούν βαρετά. Δείτε το Σιρόκο αλλά και το Πόλο οπου η δουλειά δεν έχει γίνει πανω στη λεπτομέρεια αλλα στους όγκους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alba-parietti last edited by

                                  Ο χρήστης alejandro έγραψε:
                                  scusatemi, αν και τη λατρεύω τη μάρκα, το συγκεκριμένο μοντέλο μου δίνει την εντύπωση οτι 'βγήκε' απο ένα brief του στυλ 'απεγνωσμένα σχεδιάστε μια μορφή που δε πρέπει με κανένα τρόπο να θυμίζει άλλες κατασκευές τίγκα στις ρετρο αναφορές (retro-marketing)'

                                  To πρόβλημα είναι ότι το progetto 841 (thesis) ξεκίνησε να σχεδιάζεται σαν μια κλασσική berlina τριών όγκων, με μήκος 4,7 μέτρα και μεταξόνιο 2,8μ.
                                  Τότε εμφανίστηκε το πρωτότυπο Dialogos προκαλώντας θετικές αντιδράσεις στο κοινό,οπότε θέλησαν να μεταφέρουν τα σχεδιαστικά στοιχεία του στην thesis.
                                  Το μεγαλύτερο λάθος ήταν ότι ενώ μπορούσαν να αυξήσουν στο αυτοκίνητο παραγωγής το μεταξόνιο κατά 20cm, κάτι εύκολο δεδομένου ότι μιλάμε για ένα δάπεδο dualframe όπως αυτό της thesis,διατήρησαν το προβλεπόμενο μεταξόνιο των 2,81 μέτρων ......αυξάνοντας μόνο το μήκος στα 4,89μ.Έτσι το μεγαλύτερο μέρος της σχεδιαστικής αρμονίας της Dialogos (η οποία βέβαια ήταν κατασκευασμένη στο 97% του concept και δεν ήταν σε κλίμακα 1:1 προκειμένου να μην ξεπεράσει τα 5μέτρα μήκους)χάθηκε.Η thesis έπρεπε να έχει διατηρηθεί κοντά στις διαστάσεις της Dialogos (4,99 μήκος, 3μέτρα μεταξόνιο).........αλλά το marketing της Lancia και ο Testore διέπραξαν ένα μεγάλο λάθος,παρότι βρισκόμασταν ακόμα στο 1998 και όλο το project ήταν ακόμα virtual και εύκολα τροποποιήσιμο (ο μόνος που ήθελε οι διαστάσεις της Dialogos των 4,99m να περάσουν στην παραγωγή ήταν ο Cantarella και οι στυλίστες)........ για να μην μιλήσουμε για το αντισυμβατικό εσωτερικό που είχε προτείνει ο Manzoni και κόπηκε........και όλα αυτά με ένα συνολικό κόστος παραγωγής μεγαλύτερο μόλις κατά 3Κ ευρώ ανά αυτοκίνητο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alejandro last edited by

                                    Alba, νομίζω έχεις δίκιο σε ότι αφορά τις γενικότερες διαστάσεις του ααυτοκινήτου. Ωστόσο, νομίζω οτι η γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία του προτζεκτ ήταν 'εκτός'. Δε ξέρω εαν ήταν θέμα μαρκετινγκ είτε του Michael Robinson. Γενικά πάντως (και ιδιαίτερα για τη συγκεκριμένη μάρκα και συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου) ειναι λάθος να 'ακους' τη γνώμη του κοινού σε μια έκθεση σε ένα φοκους γκρουπ. Αλλο τί τους αρέσει και άλλο ποιό θα αγοράσουν...
                                    Το αυτοκίνητο δεν είχε καμία σχεδιαστική σχέση με την υπόλοιπη γκάμα.. (ποιά γκάμα.. Λυμπρα αν δεν κάνω λάθος και το Υψιλον). Η Θεσις παρα ήταν ρετρο και αρκετά θηλυκή για μια κατηγορία που έπρεπε να δείχνει δύναμη, κύρος κλπ κλπ. Γνώμη μου πάντα.
                                    Οσο για το εσωτερικό, το 8υμάμαι.. εξαιρετικά σκίτσα και ιδέες αλλά πιο πολύ έκανε για σκάφος ή καποιο αλλο εσωτερικό χώρο.. Βέβαια σε σχέση με το τί βάλαν στο τέλος... Τελος πάντων. Ας παει στο καλό η Αλφα και έπειτα η Λαντσια..

                                    (ψιλο-offtopic) Η δύο αυτές εταιρίες δεν ακολουθούσαν τάσεις.. δε στόχευαν στη μάζα... στο DNA τους κυραρχούν άλλα στοιχεία σε σχέση με τις λοιπές μάρκες. Πρότειναν. Καινοτομούσαν. Τώρα όμως που και το αυτοκίνητο ειναι ενα απλό κατανλωτικό αγαθό δε μπορούν να ακολουθήσουν τις έξελίξεις. Ο μόνος λόγος που 8α ή8ελα να πουληθει μια απο τις 2 στους γερμανούς ειναι να δω τί στο καλό 8α κάνουν αυτοί. Γιατι η Λαμποργκινι ήταν 'ευκολη' υπόθεση.. με Αλφα ή Λαντσια τα πράγματα ειναι πολύ πιο δύσκολα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Ο χρήστης alejandro έγραψε:
                                      Alba, νομίζω έχεις δίκιο σε ότι αφορά τις γενικότερες διαστάσεις του ααυτοκινήτου. Ωστόσο, νομίζω οτι η γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία του προτζεκτ ήταν 'εκτός'. Δε ξέρω εαν ήταν θέμα μαρκετινγκ είτε του Michael Robinson. Γενικά πάντως (και ιδιαίτερα για τη συγκεκριμένη μάρκα και συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου) ειναι λάθος να 'ακους' τη γνώμη του κοινού σε μια έκθεση σε ένα φοκους γκρουπ. Αλλο τί τους αρέσει και άλλο ποιό θα αγοράσουν...
                                      Το αυτοκίνητο δεν είχε καμία σχεδιαστική σχέση με την υπόλοιπη γκάμα.. (ποιά γκάμα.. Λυμπρα αν δεν κάνω λάθος και το Υψιλον). Η Θεσις παρα ήταν ρετρο και αρκετά θηλυκή για μια κατηγορία που έπρεπε να δείχνει δύναμη, κύρος κλπ κλπ. Γνώμη μου πάντα.
                                      Οσο για το εσωτερικό, το 8υμάμαι.. εξαιρετικά σκίτσα και ιδέες αλλά πιο πολύ έκανε για σκάφος ή καποιο αλλο εσωτερικό χώρο.. Βέβαια σε σχέση με το τί βάλαν στο τέλος... Τελος πάντων. Ας παει στο καλό η Αλφα και έπειτα η Λαντσια..

                                      Thesis-Phedra-Ypsilon ανήκουν σχεδιαστικά στην ίδια οικογένεια (η Lybra όχι),σκοπός της οποίας ήταν να αναζητήσει τις σχεδιαστικές ρίζες της μάρκας, χωρίς να επηρεάζεται από τις τάσεις της μόδας και του ανταγωνισμού (τάδε έφη Flavio Manzoni τότε capo τoυ centro stile Lancia).
                                      To σχέδιο της thesis υπογράφουν οι Mauro Tencone,Massimo Zappino.Ο ο Robinson δεν εμπλέκεται άμεσα,καθώς ήρθε στο cs μετά την εμφάνιση της Dialogos και αφού είχαν ληφθεί όλες οι αποφάσεις.
                                      Αυτό που οδηγεί στο μπαρόκ σχεδιαστικό αποτέλεσμα της thesis θα είχε αποφευχθεί αν αποφάσιζαν να φτιάξουν ένα E segment διατηρώντας το μήκος των 4,9μ αλλά με μεταξόνιο στα 2,9 μέτρα ή ένα f segment με το μήκος της Dialogos στο 100% (δηλ. 5,15μ) με μεταξόνιο στα 3 μέτρα.
                                      Το εσωτερικό του Manzoni δεν μπορούσε να μεταφερθεί στην παραγωγή....ωστόσο αυτό που επελέγη το θεωρώ μια χαρά και σε διαβεβαιώ δύο κλικ πάνω σε ποιότητα υλικών από όλο τον ανταγωνισμό της εποχής.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sunset last edited by

                                        Lancia Ypsilon γνωρίζουμε πότε θα κυκλοφορήσει το καινούργιο??? (το παλιό πλέον στάματησε παραγωγή)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          efthymis last edited by

                                          Τα πλήρη τεχνικά στοιχεία της νέας Lancia Stratos

                                          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12288

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            konstantinos last edited by




                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 42 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr