Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γίνεται να κρυώνει ο κινητήρας ενώ λειτουργεί;;;;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Γίνεται να κρυώνει ο κινητήρας ενώ λειτουργεί;;;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    26
    67
    7324
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
      και στο xantia 1.6 που εχω το ιδιο συμβαινει.Στην κινηση στην πολη με 1η-2α γυρω στους 90 βαθμους,μολις βγαινω σε ανοιχτο δρομο πεφτει κατακορυφα.Αλλα και μεσα στην πολη οι 90 βαθμοι πεφτουν αμεσως στους 70 μολις ανοιξω το air contition.Μαλλον λογω των ανεμιστηρων του κλιματισμου.

      90 βαθμους; στο δικο μας xantia πανω από 80 δεν εχω δει ποτε... (μονο μια φορα που ειχε χαλασει ο θερμοστατης)...

      Συνηθως -για το xantia πάντα- η θερμοκρασια σε συνθηκες κινησης είναι 80 βαθμοι.... μόλις κινηθεις σε εθνικη, παίζει κοντά στους 70...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xristos69 last edited by

        Ο χρήστης citastak έγραψε:

        και στο xantia 1.6 που εχω το ιδιο συμβαινει.Στην κινηση στην πολη με 1η-2α γυρω στους 90 βαθμους,μολις βγαινω σε ανοιχτο δρομο πεφτει κατακορυφα.Αλλα και μεσα στην πολη οι 90 βαθμοι πεφτουν αμεσως στους 70 μολις ανοιξω το air contition.Μαλλον λογω των ανεμιστηρων του κλιματισμου.

        90 βαθμους; στο δικο μας xantia πανω από 80 δεν εχω δει ποτε... (μονο μια φορα που ειχε χαλασει ο θερμοστατης)...

        Συνηθως -για το xantia πάντα- η θερμοκρασια σε συνθηκες κινησης είναι 80 βαθμοι.... μόλις κινηθεις σε εθνικη, παίζει κοντά στους 70...

        ισως γιατι της εχω αλλαξει μηχανη.Παλι 1600 αλλα με 116 αλογα αντι 88

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          geko last edited by

          Ο χρήστης GTZ έγραψε:
          Μην κουράζεστε με θεωρίες κλπ...
          Φίλε sado,σιγουρότατα o θερμοστάτης του ΙΒΙΖΑ σου έχει κολλήσει και μάλιστα ανοικτός.
          Καλό είναι να αντικατασταθεί αμέσως,Αν αυτό συνέβαινε χειμώνα,ζήτημα να έπιανε 50-60 βαθμούς το μοτέρ...

          Το ίδιο πιστεύω και εγώ.Τώρα που είναι καλοκαίρι δέν τρέχει τίποτα για χειμώνα όμως πρέπει να αντικατασταθεί όπωσδήποτε γιατί ο κινητήρας θα λειτουργεί σε λάθος θερμοκρασία!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gtz last edited by

            Ο χρήστης sado έγραψε:

            Φίλε GTZ δεν κατάλαβα γιατί δείχνουν ψεύτικη θερμοκρασία;;;

            Δεν δείχνουν ψεύτικη θερμοκρασία,απλά (υποθέτω) οτι οταν η θερμοκρασία νερού βρίσκεται εντός των φυσιολογικών ορίων,ο κατασκευαστής θεωρεί οτι δεν έχει καμμιά αξία για τον οδηγό να γνωρίζει αν είναι π.χ. 90 ή 98 βαθμοί.Υποθέτω οτι στη Laguna turbo το εύρος 88-103 βαθμοί είναι φυσιολογικό για τον κατασκευαστή οπότε φροντίζει και οι διακυμάνσεις του οργάνου να είναι μικρές,ώστε να μην ανησυχεί ο οδηγός (όπως ανάφερε κι ο ΒΑΣΙΛΗΣ).Αλλωστε το όργανο αυτό δεν είναι βαθμονομημένο σε βαθμούς Κελσίου,ωστε να ισχυριστούμε οτι δείχνει λάθος.Υπάρχει η νορμάλ ζώνη και η κόκκινη.Η κανονική λειτουργία αντιστοιχεί σε ένδειξη λίγο πρίν τη μέση...
            Στο Γκόλφ υπάρχει βαθμονόμηση και η κανονική ένδειξη είναι στους 90 βαθμούς.
            Στην Α33 που είχα,η ένδειξη ήταν 75-80 βαθμοί για εθνική οδό και 90-95 για εντός πόλης σε μποτιλιάρισμα.Σε ένα Μάζντα 323,ο δείκτης ήταν 'καρφωμένος' λίγο πάνω απο τη μέση και ήταν το φυσιολογικό του...
            Οσο για τη Laguna υποθέτω οτι πάνω απο 105 βαθμούς,το όργανο θα δείχνει σημαντική απόκλιση απο τη συνήθη θέση,αν και λίγο δύσκολο να δω τέτοια νούμερα.Αλλωστε τη μέρα που είδα 103 το είχα ζορίσει πολύ και μάλιστα σε πολύ δύσκολες συνθήκες.Το παράδοξο είναι οτι,ενω συνέχιζα να το ζορίζω,η θερμοκρασία έπεφτε ,μετά στους 99 διότι απ'ότι έμαθα,λειτουργούσε το βεντιλατέρ του ψυγείου στη δεύτερη σκάλα ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              spiros last edited by

              εμενα γιατι μου μοιαζει με Λεον το ταμπλο????

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alfasud last edited by

                Το θεμα αυτο εχει συζητηθει εκτενως στο δικο μας φορουμ για τα Αλφα Ρομεο εδω πανω!Μερικοι που αγορασαν 156/147 σαν πρωτη τους Αλφα Ρομεο, παθανε πλακα επειδη το θερμομετρο ανεβοκατεβαινει συνεχεια, μεχρι και 10 βαθμους!Τελικα μαθαμε οτι η Αλφα Ρομεο εχει ενα απλο θερμομετρο παλαιας καλης τεχνολογιας και δειχνει ολες τις διακυμανσεις της θερμοκρασιας αμεσως χωρις καθυστερηση η αλλη παραποιηση απο τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου!Αυτα γιατι απαυθυνεται σε οδηγους και οχι σε γιαγιαδες που τρεχουν στο συνεργειο με το παραμικρο και τους ενοχλουν!Αυτην την αδρανεια στα οργανα την εφεραν οι Γιαπωνεζοι πριν δεκαετιες για να δειξουν οτι οι μηχανες τους ηταν αψογες!Μπορει να την κανει οποιος θελει, χωρις ηλεκτρονικα!Βαζεις εναν πυκνωτη 100μF bipolar παραλληλα στο οργανο και εκει εχεις μια σταθερα χρονου 5 λεπτων της ωρας!Δηλαδη ο δεικτης ισοπεδωνει τις μικρες αυξομειωσεις της θερμοκρασιας και ολα ειναι ροδινα!
                Σπυρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                  Αυτην την αδρανεια στα οργανα την εφεραν οι Γιαπωνεζοι πριν δεκαετιες για να δειξουν οτι οι μηχανες τους ηταν αψογες!Μπορει να την κανει οποιος θελει, χωρις ηλεκτρονικα!Βαζεις εναν πυκνωτη 100μF bipolar παραλληλα στο οργανο και εκει εχεις μια σταθερα χρονου 5 λεπτων της ωρας!Δηλαδη ο δεικτης ισοπεδωνει τις μικρες αυξομειωσεις της θερμοκρασιας και ολα ειναι ροδινα!
                  Σπυρος

                     Ετσι εξηγείται που στο καινούργιο μου (Ιαπωνικό   ) αυτοκίνητο βλέπω το δείκτη μονίμως λίγο κάτω από τη μέση και ας έχει ανάψει ο ανεμιστήρας.
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                      Ετσι εξηγείται που στο καινούργιο μου (Ιαπωνικό   ) αυτοκίνητο βλέπω το δείκτη μονίμως λίγο κάτω από τη μέση και ας έχει ανάψει ο ανεμιστήρας.  
                    

                    Κι εμένα που είναι ιταλικό, κολλημένος στο 90 είναι ο δείκτης από την ημέρα που το πήρα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      alfasud last edited by

                      cmarin
                      Τοτε εχεις καποιο λαθος αν το Ιταλικο σου δειχνει σωστα, χαχαχαχχιχιχχεχε!
                      Σπυρος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        cmarin last edited by

                        Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                        cmarin
                        Τοτε εχεις καποιο λαθος αν το Ιταλικο σου δειχνει σωστα, χαχαχαχχιχιχχεχε!
                        Σπυρος

                        Τα πυκνωτάκια είναι πολύ φτηνά και απλά νομίζεις ότι δείχνει σωστά, σωστά?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          alfasud last edited by

                          Οι πυκνωτες μεγαλωνουν την σταθερα χρονου του κυκλωματος, δηλαδη αν το οργανο σου θα εδειχνε μια διαφορα 10 βαθμων σε μια συγκεκριμενη κυκλοφοριακη κατασταση, με εναν τετοιο πυκνωτη σου δειχνει 0 βαθμους διαφορα αν αυτη η διαφορα των 10 βαθμων εγινε μεσα σε 4 λεπτα!
                          Το ιδιο ισχυει και για τους δεικτες βενζινης, μερικοι, σαν το Αλφασουντ, πηδανε μισο ντεποζιτο πανω κατω αν επιταγχυνεις η φραιναρεις!
                          Σπυρος
                          ΥΓ. Μερικοι τους ονομαζουν και φραινο του οργανου!Τουλαχιστον εδω πανω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            gtz last edited by

                            @alfasud
                            Αν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα,τότε γιατί τα όργανα αυτά μεταβάλλουν προοδευτικά τις ενδείξεις τους απο το ελάχιστο μέχρι τους 90 βαμούς όταν η μηχανή ζεσταίνεται κατά το πρωινό ξεκίνημα;
                            Δεν θα πρεπε να αλλάζει ένδειξη ο δείκτης ανα 5 λεπτο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                              ....,τότε γιατί τα όργανα αυτά μεταβάλλουν προοδευτικά τις ενδείξεις τους απο το ελάχιστο μέχρι τους 90 βαμούς όταν η μηχανή ζεσταίνεται κατά το πρωινό ξεκίνημα; Δεν θα πρεπε να αλλάζει ένδειξη ο δείκτης ανα 5 λεπτο;

                              Δεν εννοούσαν ότι βάζει συγκεκριμένη καθυστέρηση σαν χρονοδιακόπτης, δεν χάνεται δηλαδή η προοδευτικότητα απλά όλα γίνονται σε αργή κίνηση, μετράει το μέσο όρο των τελευταίων πχ 4 λεπτών αλλά δεν μηδενίζεται κάθε 4 λεπτά.... είναι moving average....
                              Προσωπικά θέλω να ξέρω τη σωστή στιγμιαία θερμοκρασία για να ξέρω αν το έχω ζορίσει ώστε να το ξεκουράσω λίγο γιατί μετά θα έχω ανηφόρες κλπ. Το γεγονός ότι έχω κάψει/τρυπήσει κινητήρα χωρίς να κινηθεί η βελόνα από τη μέση και χωρίς να ανάψει λαμπάκι με κάνει ακόμα πιο καχύποπτο! Κάτι θα είχα υποπτευθεί αν έβλεπα να ανεβαίνει η θερμοκρασία....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alfasud last edited by

                                Οπως γραφει και ο onyx ! ειναι σαν ενα φραινο που μπορει να αντισταθμιζει τις γρηγορες μεταβολες!
                                Αυτα τα 5 λεπτα ηταν ενα παραδειγμα, ισως ειναι και 2 η 3!
                                Παντως ειναι κατι για να μην τα κανει πανω του ο μεσος αυτοκινητιστης οταν δει στιγμιαια την βελονα να ανεβαινει στα υψη!Φυσικα, ο σωστος οδηγος δεν θελει τετοια, ξερει τι συμβαινει οταν ζητησει πολλα απο το καρο του και ξερει οτι ειναι φυσιολογικο σε ορισμενες καταστασεις!Ετσι;
                                Σπυρος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lord_rutherford last edited by

                                  Και γ'ω που νόμιζα ότι το Πολο δουλευεί τζιτζι που είναι συνέχεια στους 90. Τι μ@λ@κες που είναι οι ανθρωποι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    servmx last edited by

                                    Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                    ....
                                    Δεν είναι επείγον αλλά κάποια στιγμή πρέπει να τον αλλάξεις , γιατί αφού κολλάει στο κλείσιμο μπορεί κάποια στιγμή να αρχίσει να κολλάει και στο άνοιγμα και οι συνέπειες μετά είναι σοβαρές.

                                    Έχεις απόλυτο δίκιο καθώς πρόσφατα κόλλησε κλειστός ο (συχνά-πυκνά) κολλημένος ανοικτός θερμοστάτης του 'γέρου' μου [Golf II] με τις γνωστές και οδυνηρές συνέπειες (φλάντζα κεφαλής).

                                    Γιάννης

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • E
                                      emmanoyhl last edited by

                                      Ο χρήστης servmx έγραψε:

                                      ....
                                      Δεν είναι επείγον αλλά κάποια στιγμή πρέπει να τον αλλάξεις , γιατί αφού κολλάει στο κλείσιμο μπορεί κάποια στιγμή να αρχίσει να κολλάει και στο άνοιγμα και οι συνέπειες μετά είναι σοβαρές.

                                      Έχεις απόλυτο δίκιο καθώς πρόσφατα κόλλησε κλειστός ο (συχνά-πυκνά) κολλημένος ανοικτός θερμοστάτης του 'γέρου' μου [Golf II] με τις γνωστές και οδυνηρές συνέπειες (φλάντζα κεφαλής).

                                      Γιάννης

                                      Μη μου το θυμίζεις. Λίγες μέρες περάσανε από την αλλαγή της φλάντζας και δεν το έχω χωνέψει ακόμα.
                                      Ευτυχώς που ο πίνακας οργάνων δεν είναι διακοσμητικός για μένα όπως σε πολλούς άλλους και δεν έκαψα το κινητήρα. Είχε 38 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία δεν είναι παίξε γέλασε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                                        Μη μου το θυμίζεις. Λίγες μέρες περάσανε από την αλλαγή της φλάντζας και δεν το έχω χωνέψει ακόμα.
                                        Ευτυχώς που ο πίνακας οργάνων δεν είναι διακοσμητικός για μένα όπως σε πολλούς άλλους και δεν έκαψα το κινητήρα. Είχε 38 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία δεν είναι παίξε γέλασε.

                                        Τελικά φλάντζα ... βρήκες την αιτία ;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bit last edited by

                                          Ωχ και άλλους καμμένους βλέπω εδώ σε σχέση με αυτό το θέμα. Μου φαίνεται θα φτιάξω πατέντα στο δικό μου να μου βαράει καμιά ντουντούκα όταν θα πάει να γίνει κάτι τέτοιο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sado last edited by

                                            Good morning Ελληνες!
                                            Μόλις πήρα τηλέφωνο την Seat και ο τεχνικός μου είπε οτι ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα. Είναι απλώς λανθασμένη ένδειξη. Κόστος επισκευής.... €50.
                                            Το Σάββατο έδωσα £100 για το service του Saab, €50 για το Seat... καλά πάμε..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr