-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
και στο xantia 1.6 που εχω το ιδιο συμβαινει.Στην κινηση στην πολη με 1η-2α γυρω στους 90 βαθμους,μολις βγαινω σε ανοιχτο δρομο πεφτει κατακορυφα.Αλλα και μεσα στην πολη οι 90 βαθμοι πεφτουν αμεσως στους 70 μολις ανοιξω το air contition.Μαλλον λογω των ανεμιστηρων του κλιματισμου.90 βαθμους; στο δικο μας xantia πανω από 80 δεν εχω δει ποτε... (μονο μια φορα που ειχε χαλασει ο θερμοστατης)...
Συνηθως -για το xantia πάντα- η θερμοκρασια σε συνθηκες κινησης είναι 80 βαθμοι.... μόλις κινηθεις σε εθνικη, παίζει κοντά στους 70...
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
και στο xantia 1.6 που εχω το ιδιο συμβαινει.Στην κινηση στην πολη με 1η-2α γυρω στους 90 βαθμους,μολις βγαινω σε ανοιχτο δρομο πεφτει κατακορυφα.Αλλα και μεσα στην πολη οι 90 βαθμοι πεφτουν αμεσως στους 70 μολις ανοιξω το air contition.Μαλλον λογω των ανεμιστηρων του κλιματισμου.
90 βαθμους; στο δικο μας xantia πανω από 80 δεν εχω δει ποτε... (μονο μια φορα που ειχε χαλασει ο θερμοστατης)...
Συνηθως -για το xantia πάντα- η θερμοκρασια σε συνθηκες κινησης είναι 80 βαθμοι.... μόλις κινηθεις σε εθνικη, παίζει κοντά στους 70...
ισως γιατι της εχω αλλαξει μηχανη.Παλι 1600 αλλα με 116 αλογα αντι 88
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Μην κουράζεστε με θεωρίες κλπ...
Φίλε sado,σιγουρότατα o θερμοστάτης του ΙΒΙΖΑ σου έχει κολλήσει και μάλιστα ανοικτός.
Καλό είναι να αντικατασταθεί αμέσως,Αν αυτό συνέβαινε χειμώνα,ζήτημα να έπιανε 50-60 βαθμούς το μοτέρ...Το ίδιο πιστεύω και εγώ.Τώρα που είναι καλοκαίρι δέν τρέχει τίποτα για χειμώνα όμως πρέπει να αντικατασταθεί όπωσδήποτε γιατί ο κινητήρας θα λειτουργεί σε λάθος θερμοκρασία!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Φίλε GTZ δεν κατάλαβα γιατί δείχνουν ψεύτικη θερμοκρασία;;;
Δεν δείχνουν ψεύτικη θερμοκρασία,απλά (υποθέτω) οτι οταν η θερμοκρασία νερού βρίσκεται εντός των φυσιολογικών ορίων,ο κατασκευαστής θεωρεί οτι δεν έχει καμμιά αξία για τον οδηγό να γνωρίζει αν είναι π.χ. 90 ή 98 βαθμοί.Υποθέτω οτι στη Laguna turbo το εύρος 88-103 βαθμοί είναι φυσιολογικό για τον κατασκευαστή οπότε φροντίζει και οι διακυμάνσεις του οργάνου να είναι μικρές,ώστε να μην ανησυχεί ο οδηγός (όπως ανάφερε κι ο ΒΑΣΙΛΗΣ).Αλλωστε το όργανο αυτό δεν είναι βαθμονομημένο σε βαθμούς Κελσίου,ωστε να ισχυριστούμε οτι δείχνει λάθος.Υπάρχει η νορμάλ ζώνη και η κόκκινη.Η κανονική λειτουργία αντιστοιχεί σε ένδειξη λίγο πρίν τη μέση...
Στο Γκόλφ υπάρχει βαθμονόμηση και η κανονική ένδειξη είναι στους 90 βαθμούς.
Στην Α33 που είχα,η ένδειξη ήταν 75-80 βαθμοί για εθνική οδό και 90-95 για εντός πόλης σε μποτιλιάρισμα.Σε ένα Μάζντα 323,ο δείκτης ήταν 'καρφωμένος' λίγο πάνω απο τη μέση και ήταν το φυσιολογικό του...
Οσο για τη Laguna υποθέτω οτι πάνω απο 105 βαθμούς,το όργανο θα δείχνει σημαντική απόκλιση απο τη συνήθη θέση,αν και λίγο δύσκολο να δω τέτοια νούμερα.Αλλωστε τη μέρα που είδα 103 το είχα ζορίσει πολύ και μάλιστα σε πολύ δύσκολες συνθήκες.Το παράδοξο είναι οτι,ενω συνέχιζα να το ζορίζω,η θερμοκρασία έπεφτε ,μετά στους 99 διότι απ'ότι έμαθα,λειτουργούσε το βεντιλατέρ του ψυγείου στη δεύτερη σκάλα ... -
εμενα γιατι μου μοιαζει με Λεον το ταμπλο????
-
Το θεμα αυτο εχει συζητηθει εκτενως στο δικο μας φορουμ για τα Αλφα Ρομεο εδω πανω!Μερικοι που αγορασαν 156/147 σαν πρωτη τους Αλφα Ρομεο, παθανε πλακα επειδη το θερμομετρο ανεβοκατεβαινει συνεχεια, μεχρι και 10 βαθμους!Τελικα μαθαμε οτι η Αλφα Ρομεο εχει ενα απλο θερμομετρο παλαιας καλης τεχνολογιας και δειχνει ολες τις διακυμανσεις της θερμοκρασιας αμεσως χωρις καθυστερηση η αλλη παραποιηση απο τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου!Αυτα γιατι απαυθυνεται σε οδηγους και οχι σε γιαγιαδες που τρεχουν στο συνεργειο με το παραμικρο και τους ενοχλουν!Αυτην την αδρανεια στα οργανα την εφεραν οι Γιαπωνεζοι πριν δεκαετιες για να δειξουν οτι οι μηχανες τους ηταν αψογες!Μπορει να την κανει οποιος θελει, χωρις ηλεκτρονικα!Βαζεις εναν πυκνωτη 100μF bipolar παραλληλα στο οργανο και εκει εχεις μια σταθερα χρονου 5 λεπτων της ωρας!Δηλαδη ο δεικτης ισοπεδωνει τις μικρες αυξομειωσεις της θερμοκρασιας και ολα ειναι ροδινα!
Σπυρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Αυτην την αδρανεια στα οργανα την εφεραν οι Γιαπωνεζοι πριν δεκαετιες για να δειξουν οτι οι μηχανες τους ηταν αψογες!Μπορει να την κανει οποιος θελει, χωρις ηλεκτρονικα!Βαζεις εναν πυκνωτη 100μF bipolar παραλληλα στο οργανο και εκει εχεις μια σταθερα χρονου 5 λεπτων της ωρας!Δηλαδη ο δεικτης ισοπεδωνει τις μικρες αυξομειωσεις της θερμοκρασιας και ολα ειναι ροδινα!
ΣπυροςΕτσι εξηγείται που στο καινούργιο μου (Ιαπωνικό ) αυτοκίνητο βλέπω το δείκτη μονίμως λίγο κάτω από τη μέση και ας έχει ανάψει ο ανεμιστήρας.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ετσι εξηγείται που στο καινούργιο μου (Ιαπωνικό ) αυτοκίνητο βλέπω το δείκτη μονίμως λίγο κάτω από τη μέση και ας έχει ανάψει ο ανεμιστήρας.
Κι εμένα που είναι ιταλικό, κολλημένος στο 90 είναι ο δείκτης από την ημέρα που το πήρα!
-
cmarin
Τοτε εχεις καποιο λαθος αν το Ιταλικο σου δειχνει σωστα, χαχαχαχχιχιχχεχε!
Σπυρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
cmarin
Τοτε εχεις καποιο λαθος αν το Ιταλικο σου δειχνει σωστα, χαχαχαχχιχιχχεχε!
ΣπυροςΤα πυκνωτάκια είναι πολύ φτηνά και απλά νομίζεις ότι δείχνει σωστά, σωστά?
-
Οι πυκνωτες μεγαλωνουν την σταθερα χρονου του κυκλωματος, δηλαδη αν το οργανο σου θα εδειχνε μια διαφορα 10 βαθμων σε μια συγκεκριμενη κυκλοφοριακη κατασταση, με εναν τετοιο πυκνωτη σου δειχνει 0 βαθμους διαφορα αν αυτη η διαφορα των 10 βαθμων εγινε μεσα σε 4 λεπτα!
Το ιδιο ισχυει και για τους δεικτες βενζινης, μερικοι, σαν το Αλφασουντ, πηδανε μισο ντεποζιτο πανω κατω αν επιταγχυνεις η φραιναρεις!
Σπυρος
ΥΓ. Μερικοι τους ονομαζουν και φραινο του οργανου!Τουλαχιστον εδω πανω! -
@alfasud
Αν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα,τότε γιατί τα όργανα αυτά μεταβάλλουν προοδευτικά τις ενδείξεις τους απο το ελάχιστο μέχρι τους 90 βαμούς όταν η μηχανή ζεσταίνεται κατά το πρωινό ξεκίνημα;
Δεν θα πρεπε να αλλάζει ένδειξη ο δείκτης ανα 5 λεπτο; -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
....,τότε γιατί τα όργανα αυτά μεταβάλλουν προοδευτικά τις ενδείξεις τους απο το ελάχιστο μέχρι τους 90 βαμούς όταν η μηχανή ζεσταίνεται κατά το πρωινό ξεκίνημα; Δεν θα πρεπε να αλλάζει ένδειξη ο δείκτης ανα 5 λεπτο;Δεν εννοούσαν ότι βάζει συγκεκριμένη καθυστέρηση σαν χρονοδιακόπτης, δεν χάνεται δηλαδή η προοδευτικότητα απλά όλα γίνονται σε αργή κίνηση, μετράει το μέσο όρο των τελευταίων πχ 4 λεπτών αλλά δεν μηδενίζεται κάθε 4 λεπτά.... είναι moving average....
Προσωπικά θέλω να ξέρω τη σωστή στιγμιαία θερμοκρασία για να ξέρω αν το έχω ζορίσει ώστε να το ξεκουράσω λίγο γιατί μετά θα έχω ανηφόρες κλπ. Το γεγονός ότι έχω κάψει/τρυπήσει κινητήρα χωρίς να κινηθεί η βελόνα από τη μέση και χωρίς να ανάψει λαμπάκι με κάνει ακόμα πιο καχύποπτο! Κάτι θα είχα υποπτευθεί αν έβλεπα να ανεβαίνει η θερμοκρασία.... -
Οπως γραφει και ο onyx ! ειναι σαν ενα φραινο που μπορει να αντισταθμιζει τις γρηγορες μεταβολες!
Αυτα τα 5 λεπτα ηταν ενα παραδειγμα, ισως ειναι και 2 η 3!
Παντως ειναι κατι για να μην τα κανει πανω του ο μεσος αυτοκινητιστης οταν δει στιγμιαια την βελονα να ανεβαινει στα υψη!Φυσικα, ο σωστος οδηγος δεν θελει τετοια, ξερει τι συμβαινει οταν ζητησει πολλα απο το καρο του και ξερει οτι ειναι φυσιολογικο σε ορισμενες καταστασεις!Ετσι;
Σπυρος -
Και γ'ω που νόμιζα ότι το Πολο δουλευεί τζιτζι που είναι συνέχεια στους 90. Τι μ@λ@κες που είναι οι ανθρωποι...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
....
Δεν είναι επείγον αλλά κάποια στιγμή πρέπει να τον αλλάξεις , γιατί αφού κολλάει στο κλείσιμο μπορεί κάποια στιγμή να αρχίσει να κολλάει και στο άνοιγμα και οι συνέπειες μετά είναι σοβαρές.Έχεις απόλυτο δίκιο καθώς πρόσφατα κόλλησε κλειστός ο (συχνά-πυκνά) κολλημένος ανοικτός θερμοστάτης του 'γέρου' μου [Golf II] με τις γνωστές και οδυνηρές συνέπειες (φλάντζα κεφαλής).
Γιάννης
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
....
Δεν είναι επείγον αλλά κάποια στιγμή πρέπει να τον αλλάξεις , γιατί αφού κολλάει στο κλείσιμο μπορεί κάποια στιγμή να αρχίσει να κολλάει και στο άνοιγμα και οι συνέπειες μετά είναι σοβαρές.Έχεις απόλυτο δίκιο καθώς πρόσφατα κόλλησε κλειστός ο (συχνά-πυκνά) κολλημένος ανοικτός θερμοστάτης του 'γέρου' μου [Golf II] με τις γνωστές και οδυνηρές συνέπειες (φλάντζα κεφαλής).
Γιάννης
Μη μου το θυμίζεις. Λίγες μέρες περάσανε από την αλλαγή της φλάντζας και δεν το έχω χωνέψει ακόμα.
Ευτυχώς που ο πίνακας οργάνων δεν είναι διακοσμητικός για μένα όπως σε πολλούς άλλους και δεν έκαψα το κινητήρα. Είχε 38 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία δεν είναι παίξε γέλασε. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Μη μου το θυμίζεις. Λίγες μέρες περάσανε από την αλλαγή της φλάντζας και δεν το έχω χωνέψει ακόμα.
Ευτυχώς που ο πίνακας οργάνων δεν είναι διακοσμητικός για μένα όπως σε πολλούς άλλους και δεν έκαψα το κινητήρα. Είχε 38 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία δεν είναι παίξε γέλασε.Τελικά φλάντζα ... βρήκες την αιτία ;;
-
Ωχ και άλλους καμμένους βλέπω εδώ σε σχέση με αυτό το θέμα. Μου φαίνεται θα φτιάξω πατέντα στο δικό μου να μου βαράει καμιά ντουντούκα όταν θα πάει να γίνει κάτι τέτοιο.
-
Good morning Ελληνες!
Μόλις πήρα τηλέφωνο την Seat και ο τεχνικός μου είπε οτι ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα. Είναι απλώς λανθασμένη ένδειξη. Κόστος επισκευής.... €50.
Το Σάββατο έδωσα £100 για το service του Saab, €50 για το Seat... καλά πάμε..
Γίνεται να κρυώνει ο κινητήρας ενώ λειτουργεί;;;;;