-
Ναι ε;
-
Μακάρι το πρότζκετ να υλοποιηθεί έστω και με αυτή την μορφή, δυστυχώς όμως η Fiat δεν δείχνει πρόθυμη να αναπτύξει οποιοδήποτε σπόρ πρότζεκτ για την Lancia γιατί ρε
-
Tελευταια νεα απο το Αγγλικο evo, για την ΝΕΑ Stratos:
http://www.evo.co.uk/news/evonews/25598 ... icial.html
-
-
Πρωτο review της νεας Stratos σε παγκοσμια αποκλειστικοτητα, απο το Αγγλικο evo:
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html
-
Η Stratos σε περιορισμενη παραγωγη 25 τεμ. και ομολογκαρεται για το πρωταθλημα FIA GT2.
http://www.autoblog.it/post/30606/nuova ... azione-gt2
-
To project είναι έτοιμο και βρίσκονται σε φάση αναζήτησης χρηματοδοτών (παραγγελιών) ώστε να ξεκινήσει η περιορισμένη παραγωγή.Με την προϋπόθεση βέβαια να λυθούν κάποια ζητήματα νομικής φύσεως (χρήση του logo Lancia....καθώς στο πρωτότυπο χρησιμοποείται μόνο το logo stratos).......
-
Η παραγωγή θα προχωρήσει τελικά σε 25 κομμάτια και αφορά την έκδοση σε προδιαγραφές GT 2.
Ονομάζεται Stratos GT2,χωρίς καμία αναφορά στη Lancia, αφού το binomio Lancia Stratos είναι νομικά ασύμβατο εδώ και χρόνια....εξάλλου και το πρωτότυπο του Stoschek δεν φέρει πουθενά το λογότυπο της Lancia.
Το project ,που θα βασιστεί σε αυτό του πρωτοτύπου του Michael Stoschek,θα το αναλάβει η Danisi Engigeering από το Nichelino του Torino.H Stratos GT2 θα ανταγωνιστεί τις Ferrari και Porsche στους προσεχείς κλασσικούς αγώνες, όπως στις 24 ώρες του Mans,στο Nurburgring κλπ.
Η Ferrari θα λανσάρει την 458 GT2, ενώ η Stratos θα εξακολουθήσει να βασίζεται στο σασσί της 430 GT2,η οποία παραμένει από τις πλέον πολυνίκεις berlinette των τελευταίων ετών,το σασσί της οποίας είχε δεχτεί αρκετές τροποποιήσεις,συνεπώs κάποια εξέλιξή του για την Stratos λογικά θα υπάρξει. -
Η 430GT έχει γίνει το ποδήλατο του χωριού, εκτός από την Stratos τα μηχανικά της μέρη χρησιμοποιεί και η (ωραιότερη κατ'εμέ) P4/5 Competizione. Η Stratos με το συγκεκριμένο αμάξωμα και μεταξόνιο δεν είναι και ότι καλύτερο για αγώνες πίστας, όχι πως αυτό θα ενδιαφέρει ιδιαίτερα όσους την επιλέξουν.
-
Όποιος πάει στους αγώνες και δεν τον ενδιαφέρει να έχει καλό αγωνιστικό κάπου πάσχει... P4/5 Competizione all the way for me! Μετά από τις 458 φυσικά!
-
**Νέα Stratos: Έχουν εκδηλώσει 40 άτομα ενδιαφέρον με τιμή γύρω στα €400.000
**
http://www.autoblog.gr/2011/02/14/new-stratos-40-buyers-interested-price-estimated-at-400000-euro/ -
NEW STRATOS STRIKES FEAR AT MARANELLO
Πόσο κάνει αυτό το γ@μημένο project, να το αγοράσουν επιτέλους? (για τη Lancia)εκτός αν το πρόβλημα τους είναι αυτό >το binomio Lancia Stratos είναι νομικά ασύμβατο εδώ και χρόνια
Πράγμα που δε νομίζω, ούτε και πολυκατάλαβα, για να λέμε την αλήθεια...
-
Το project, έστω και για πολύ περιορισμένη παραγωγή, το μπλοκάρισε η Ferrari. Αν θέλουν να το παράξουν, θα πρέπει να βρούνε άλλο πλαίσιο/κινητήρα/αναρτήσεις...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πάντως, δεν μιλάμε για κάποιον τυχαίο προφανώς, δεν είναι εύκολο στα 26 σου να σε βάζουν manager της ομάδας της Ferrari στην F1 (και τα κατάφερε καλά, πήρε το πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά... ).Τα... τζάκια, δεν είναι μόνον ελληνικό φαινόμενο προφανώς!
Ο Λουκα Λουκα μαλλον ηταν γιος του Ανιελι αλλα δεν το λενε...
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
NEW STRATOS STRIKES FEAR AT MARANELLO
Πόσο κάνει αυτό το γ@μημένο project, να το αγοράσουν επιτέλους? (για τη Lancia)εκτός αν το πρόβλημα τους είναι αυτό >το binomio Lancia Stratos είναι νομικά ασύμβατο εδώ και χρόνια
Πράγμα που δε νομίζω, ούτε και πολυκατάλαβα, για να λέμε την αλήθεια...
H απόφαση του gruppo (απαγόρευση της Ferrari ΜΟΝΟ προς τις εταιρείες με τις οποίες αυτή έχει σχέση προμηθευτή-προμηθευόμενου να συναρμολογλησουν το αυτοκίνητο)είναι σωστή.
Απλά δεν θέλουν ένας άμεσος προμηθευτής τους (Pininfarina εν προκειμένω)να παράξει ένα αυτοκίνητο βασισμένο σε δικά τους μηχανικά μέρη,για μια εταιρεία και μια μάρκα που δεν εχουν καμία σχέση με τη Ferrari (και το gruppo Fiat γενικότερα)...τόσο για λόγους image,όσο και για ενδεχόμενο και της ελάχιστης πιθανότητας 'διαρροής' know-how.
Γιατί αυτό το concept (γραφειοκρατικά μιλώντας) δεν έχει καμία σχέση ούτε με τη Lancia ούτε με άλλη εταιρεία που σχετίζεται με οποιονδήποτε τρόπο με το gruppo Fiat.
Πώς λοιπόν προμηθευτές Ferrari (gruppo Fiat),χρησιμοποιώντας μηχανικά μέρη Ferrari (Gruppo Fiat)θα παράξουν ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ είναι Ferrari, ΟΥΤΕ Lancia, ΟΥΤΕ Fiat.....και μάλιστα χωρίς καν την άδεια κάποιων εκ των μνημονευθέντων τριών brands;Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί αν η περιρισμένη παραγωγή ανατεθεί σε οποιαδήποτε εταιρεία-καροτσιέρη (έστω και ανταγωνιστική του gruppo Fiat),η οποία δεν συνδέεται με σχέση συνεργασίας με την Ferrari .Σε αυτή την περίπτωση (που είναι και η πιθανότερη) η Ferrari ΔΕΝ μπορεί να προβάλει κανενός είδους veto στη χρησιμοποιήση μηχανικών μερών ενός μοντέλου της για τη δημιουργία μιας περιορισμένης παραγωγής του concept Stratos.
Θυμίζω εδώ ότι το concept του γερμανού γεννήθηκε ως Stratos (όχι Lancia Stratos),στον οποίο ανήκει πλέον το δικαίωμα εμπορικής χρήσης του λογότυπου Stratos (το οποίο η Fiat ουδέποτε είχε κατοχυρώσει εμπορικά.....με αποτέλεσμα να το κάνει αυτό ο Hrabalek, ο οποίος είχε αποκλειστικό δικαιώμα χρήσης του).
Η Ferrari είχε δώσει το ΟΚ στη χρήση μηχανικών μερών αυτοκινήτου της αποκλειστικά και μόνο για τη δημιουργία ΕΝΟΣ και μόνου κομματιού του concept Stratos, που ο γερμανός συλλέκτης είχε αναθέσει στην Pininfarina,στην οποία απλά απαγορεύτηκε η περιορισμένη παρσαγωγή .Συμφωνώ βέβαια ότι είναι εγληματικό από πλευράς gruppo να μην τους ενδιαφέρει να παράξουν απο μόνοι τους (ή να αναλάβουν οι ίδιοι την συναρμολόγηση του 'γερμανικού concept') για λογαριασμό της Lancia.
-
Ισως ειμαι απο τους λιγους αλλα εμενα δεν μου αρεσε η 'νεα' Lancia Stratos,σαν να βλεπω καρχαρια το εχουν κανει απο μπροστα.
-
Ερωτας!... .......Οχι όμως γερμανοι......προδοσία!
-
Γερμανοί να συνεργάζονται με Ιταλούς, ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ
-
Iεροσυλία! Πίσω, τυμβωρύχοι της πεντάρας. Βρυκόλακες αρχαιολάτρες.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γερμανοί να συνεργάζονται με Ιταλούς, ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ- Β' Π.Π.
Lancia Stratos