-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Συγνώμη κιόλας, υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης , που έχει βάλει υγραέριο (οποιασδήποτε γενιάς ... ) και ΔΕΝ έχει πρόβλημα;
Μου κάνει εντύπωση το πόσα προβλήματα διαβάζω εδώ μέσα και παρόλα αυτά συνεχίζουν όλοι απτόητοι και... βάζουν!Αν εξαιρέσω τον dti που το έβαλε στην Ιταλία και κάποιον άλλο συμφορουμίτη που το έβαλε στην Βουλγαρία, όσοι το έβαλαν στην Ελλάδα, φαίνεται πως έχουν πρόβλημα!
Διορθώστε με σας παρακαλώ, αν υπερβάλλω.
Κι όμως υπερβάλλεις (λιγακι).
Το θέμα δεν ειναι αν θα σου βγαλει πρόβλημα, αλλα τι είδους προβλήματα σου βγάζει.... Ενδεχομένως να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα (όπως ο φίλος με τις βαλβίδες τον οποιο δεν πολυκατάλαβα), ενδεχομένως πάλι να υπάρχουν και ασήμαντα ή μέσης κατηγορίας προβλήματα. Τα οποια ναι μεν σε 'χαλανε', και δικαιολογημένα, αλλα απο την άλλη συμβιβάζεσαι μαζί τους διοτι με την εγκατάσταση του υγραερίου 'δίνεις μπόνους στον εαυτό σου'.
Θα σου πώ για μένα... Εγω είχα και εχω 2 προβλήματα με το υγραέριο :
α) Κινούμενος με χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη (ορισμένες φορές με ντάλα ήλιο και a/c), και ειδιαίτερα στο σταματα-ξεκίνα είτε λόγο κάποιας απεργίας-πορείας είτε λόγο μεγάλης κίνησης, είτε κ ακομα περνώντας απο πολλά στενάκια οπου πρεπει να σταματήσω για να ελέγξω, το σύστημα του υγραερίου δείχνει 'να μην την παλευει'. Παταω γκάζι και ακούω ελαφρά σκασίματα απο την εξάτμιση. Για να ξεκινήσω δίνω στροφές πρώτα παραπάνω απο το κανονικό. ΑΝ ήμουν με βενζίνη, θα σου το περιέγραφα σαν να μου... έριξαν νερό. Ισως να φταίει η τρόμπα του συστήματος. Δεν ξερω τι φταίει... Τι κάνω για να το λύσω? Απλως το γυρίζω σε βενζίνη. Οκ το έχω καταλάβει. Αυτο είναι το αδύνατο σημείο του, και πιθανώς να μην φτιαχτεί ποτέ. Εκτος κ αν το 6ης γενιάς σύστημα έχει καλύτερη τρόμπα, και 'του την κλέψω'.
β) Οταν γυρίζω το κλειδί για να πάρει μπρος το αυτοκίνητο, κάνει σαν να μην έχω μπαταρία. Προσπαθεί προσπαθεί προσπαθεί, και τελικά εντελώς υποτονικά πέρνει μπρός. Ομολογώ οτι για να του δώσω στροφές πατάω ελαφρά το γκάζι ωστε να ρεύσει βενζίνη και να πάρει μπρός. Αυτο το δικαιολογώ... γιατι όταν το έκλεισα το αυτοκίνητο ήταν με υγραέριο. Μεσα στα σωληνάκια του έχει ακόμα υγραέριο. Αρα όταν βάζω μπρος, αδυνατεί να πάρει τόσο εύκολα όπως με τη βενζίνη. Τι κάνω για να το λύσω? Λίγο πριν παρκάρω το γυρίζω σε βενζίνη. 1-2 λεπτά θέλει όχι παραπάνω, όση ώρα μου πέρνει για να κάνω τις μανούβρες. Και έτσι την επόμενη φορά που θα το βάλω μπρός, θα πάρει αμέσως δυνατά και αρχοντικά.Εχω 5ης γενιάς ICOM JTG και ορισμένες φορές εύχομαι να είχα 4ης. Μίλαγα με εναν φίλο μου Θεσσαλονικιό που έχει ενα πλυντήριο αυτοκινήτων επάνω, και με ρώτησε για το υγραέριο. Και του είπα τα προβλήματα που εχω... Αυτος τότε απόρρησε, γιατι μου είπε πως όσοι έχουν υγραέριο στην Θεσσαλονίκη, δεν έχει ακουσει απο αυτους να του λένε για προβλήματα... Στη Θεσσαλονίκη ξέρουμε ποιος κάνει εγκαταστάσεις, και τι συστήματα βάζει ετσι ?
Τελος, για να πώ και ένα άσχετο... δεν είμαι πεπεισμένος οτι το 5ης γενιάς είναι καλύτερο απο το 4ης. Εχω ακούσει οτι ο υγρός ψεκασμός προστατέυει τις βαλβίδες σε σύγκριση με την 4η, έχω ακούσει οτι ο 5ης γενιάς καταναλώνει λίγο λιγότερη ποσότητα LPG δίνοντας λίγο παραπάνω ροπή, έχω ακούσει οτι με τον 4ης χάνεις σε επειδόσεις... Αλλα όλα αυτα ΤΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ. Κανεις δεν μου τα επιβεβαίωσε. Ισα ίσα που μου λένε οτι με το 4ης γενιάς έχεις τις ίδιες επιδόσεις, πρόβλημα με καμμένες βαλβίδες δεν είχε ποτε κανεις, και κανενα περιεργο πρόβλημα ποτε δεν εμφανίστηκε... Τι να πω, και ποιον να πιστέψω!!!
-
Ο χρήστης nanton έγραψε:
θέλω να σας ρωτήσω το εξείς:
εχω βάλει το συστημα 4ης γενιάς αυτης της εταιρίας http://www.ac.com.pl και κάθε 200-300 χιλιομετρα μου ανάβει το Check. οι μαστόροι μου λένε οτι οτι γίνεται συνήθως και ειναι φυσιολογικό. ετσι είναι?
δηλαδή όλοι εσείς είσαστε με αναμένο το check engine στα αυτοκινητά σας?
το έχω σβήσει πάνω από 15 φορές μέσα σε 2 μήνες και 6.000 χιλμ. η επόμενη κίνηση είναι να αγοράσω έναν ψευτοεγκέφαλο απο e-bay να σβήνω τις ενδείξεις μόνος μου.πιθανως να έχεις φτωχό μίγμα υγραερίουη. Δεν είναι φυσιολογικό, και θα πρέπει να σου πούν γιατι εκεινοι το θεωρούν έτσι. Να πας να στο ρυθμίσουν.
-
Μετά από 4000χλμ με σύστημα 4ης γενιάς της BRC δεν έχω διαπιστώσει το παραμικρό.
Το φοράω σε Xsara picasso 1.8.
Ο ίδιος ο εγκαταστάτης μου είπε ότι 'θα κόψει λιγάκι' με το υγραέριο, αλλά δε διαπίστωσα κάτι τέτοιο.
Τα πρώτα 1500 χιλιόμετρα έκαιγε λίγο παραπάνω από όσο πρέπει, δηλαδή με 43 λίτρα μου έβγαζε μετα βίας 400 χιλιόμετρα.Πήγα για επαναρύθμιση και τώρα με 43 λίτρα βγάζει 450+ χιλιόμετρα πριν μου κάνει 'μπιπ' το σύστημα (πέσει η πίεση και γυρίσει σε βενζίνη).
Είμαι 100% ευχαριστημένος (προς το παρών)
-
Αν εξαιρέσω τον dti που το έβαλε στην Ιταλία και κάποιον άλλο συμφορουμίτη που το έβαλε στην Βουλγαρία, όσοι το έβαλαν στην Ελλάδα, φαίνεται πως έχουν πρόβλημα!
Διορθώστε με σας παρακαλώ, αν υπερβάλλω. [/quote]
μπορώ να σου πω για εμένα που το έβαλα στη Βουλγαρία ότι προς το παρόν μετά από 3.500 χλμ. δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα.Έκανα και τη ρύθμιση μετά από τα 1500 χλμ. και το αυτοκίνητο πάει μια χαρά και πράγματι υπάρχει και μειωμένη κατανάλωση μετά τη ρύθμιση.Πάντως επειδή έχω ακούσει και διαβάσει πολλά, χωρίς να διαπιστώνω τίποτα παράξενο, μερικές φορές το γυρνάω στη βενζίνη (περιμένω μετά το ξεκίνημα να ανεβάσει λίγο θερμοκρασία και μετά το γυρίζω σε υγραέριο, λίγο πριν το σταμάτημα 1-2 λεπτά το γυρίζω σε βενζίνη και ποτέ δεν αφήνω το ρεζερβουάρ της βενζίνης να πέσει κάτω από το μισό αλλά συμπληρώνω καύσιμα).Αυτό που γράφει κάποιος φίλος για το σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη για τις χαμηλές στροφές εγώ δεν το έχω παρατηρήσει αλλά φυσικά δε συγκρίνω τις Σέρρες σε κίνηση και ταλαιπωρία αυτοκινήτου με πόλεις όπως Θεσ/νίκη-Αθήνα.Εγώ τα περισσότερα χλμ. τα έχω κάνει εκτός πόλης σε καλούς δρόμους, σε δύσκολους δρόμους (ανηφόρες-στροφές) και με χρήση A/C.'Εχω το προνόμιο να μη κινούμαι πολύ μέσα στην πόλη αλλά εκτός.
-
Παιδια επανερχομαι στο θεμα...
Εκλεισα τελικα ραντεβου για τοποθετηση ενος συστηματος Landi (italy) 4 γενιας (οχι υγρης ψεκασης) στα 1450 ευρω μεσα στην αλλη εβδομαδα και.... καιγομαι.
Ειμαι θεσσαλονικη και τελη του μηνος φευγω για διακοπες στην κερκυρα. Θα εχω οποτε ετοιμη και την μετατροπη...
Σκεφτηκα, σκεφτηκα... σκεφτηκα και ειπα να το κανω!
Το μονο βασικο μου ερωτημα ηταν παντα ενα: Αν βαρεσουν οι βαλβιδες λογω υπερθερμανσης....?
Αλλα μολις εμφανιστηκε προσφατο ραντεβου το πηρα και εγω αποφαση.
Θελω να κανω καποιες ερωτησεις στα παιδια που το εχουν εγκαταστησει (ανεξαρτητου μαρκας αλλα 4 γενιας ) και να μου πουν τα εξης:
-
ΓΙΑ ΤΟ FOCUS ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΠΟΥ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΡΕΖΕΡΒΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ? (ΕΝΝΟΩ ΔΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΛΙΤΡΑ ΜΕΙΚΤΑ (ΠΧ. 52 ΛΙΤΡΑ).
-
ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΤΡΥΟΑΝΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΜΑΝΙΚΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ. ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΩ ΝΑ ΤΡΥΠΗΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΧΑΜΗΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΦΥΑΚΤΗΡΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ).
-
ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ 4 ΓΕΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΠΑΝΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΤΙ ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΛΙΠΑΝΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ.
-
ΣΕ ΞΕΝΟ ΣΑΙΤ ΔΙΑΒΑΖΑ ΟΤΙ ΤΑ FOCUS , NISSAN KTL ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ. ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ????
-
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΠΕΣ ΤΕ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ!!!
ΥΓ: ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΣΑΣ ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ!!!!!
ΟΣΟΙ ΕΟΧΥΝ ΒΑΛΕΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΜΟΝΟ ΣΕ FOCUS ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ.
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!
ΕΧΩ ΤΟ 1.4 ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2007 (Preface)
NEO -----------------------------------------------
Λοιπον, σημερα πηγα και εδωσα την κλασικη προκαταβολη των 100 ευρω (καπαρο που λεμε) και πηρα ραντεβου για τις 22 Αυγουστου, μια μερα πλιν να αναχωρησω για την Κερκυρα (για διακοπες).
Μετα απο συζητηση που ανοιξα με τον ιδιοκτητη σε πολυ ομορφο και χαλαρο κλιμα τον ρωτησα μερικα σημεια:
Σχετικα με την δεξαμενη του ειπα οτι θελω οσο μπορω πιο μεγαλη αλλα και να μην παρει και πολυ απο το πορτ μπαγκαζ - παντα μεσα στην ρεζερβα). Πηγαμε εξω μετρησαμε την διαμετρο της θεσης ρεζερβας στο Focus μου και την βρηκε ~600mm, αν και ειδα αργοτερα μετρωντας οριζοντια οτι το πανω σημειο ειναι ακριβως 650mm. Σε ερωτηση να μετρησουμε και το βαθος μου ειπε οτι δεν χρειαζεται.... Ελα ομως που χρειαζεται!!!
Πηγαμε μεσα και μου ειπε επακριβως οτι χωραει μεχρι και δεξαμενη για 67 λιτρα αλλα θα υπερυψωνεται λιγακι 3-4 εκατοστα μου ειπε μεσα στον κυριως χωρο. Του ειπα επειδη ειναι αισθητικο / ζωτικος ο χωρος γιατι εχω και παιδακι μου ειπε μια των 52 λιτρων θα ειναι μια χαρα και συμφωνησα. Κατι σε 600 Χ κατι φανταστηκα.
Φτανοντας στην δουλεια με εναν συναδερφο που εχιε βαλει υγραεριο στην Βουλγαρια ομως του λεω μηπως εππρεπε να βαλω την πιο μεγαλη και μου λεει οτι αποκλειεται να εχω μμονο 600mm αλλα και πιο μεγαλη. Παμε να μετρησουμε και τι ναδω....
Αντι να εχω βαθος χωρου ρεζερβας τουλαχιστον 200mm στο Focus ειναι ακριβως 15mm!!!
Tα εχασα εκει... Αρα τα 5 εκατοστα τα εχουμε χαλαρα μεσα στο νερο να μην πω για 52 φιαλη παμε στα 7.5!!!! ενα καπακι δηλ. να φαινεται μεσα στο πορτμπαγκαζ!!! Shit!!!
Το θεμα ειναι (και ερωτηση εδω) ειναι οτι οντως δεν το ηξεερα οτι εχω τοσο μικρο βαθος, Στο Fusion του φιλου μου ειναι μια χαρα δηλ. βαθος 20 ποντους και 2-3 απλα λιγο προεξεχει και σχεδον δεν φαινεται...
Αρα ειμαι τελικα για την διασταση 630 Χ 225 θα προεξεχει σιγουρα 7.5 εκατοστα απο κατω.
Εμαθα οτι αν θελει καποιος βαζεις κατω απο την μοκετα φιλιζολ και ερχεται ολο στο ιδιο υψος. Παλι καλα δηλ. Σκεφτηκα να βαλω κατι σαν τακους απο φιλιζολ και αναμεσα να βαλω τα διαφορα αντικειμενα που ειχα σκορπια στο πορτμπαγκαζ για να μην χαθει τοσο ο χωρος (Καλη ιδεα τι λετε?)
Σχετικα με την τρυπα νου ειπε οτι δεν εχει προβλημα να την κανει κατω στο μαυρο κομματι οποτε καλα ειμαι σε αυτο το θεμα (και λασπη να ειναι θα τα καταφερνω πιστευω!).
Σε ρωτηση σχετικα με τις βαλβιδες κτλ μου ειπε οτι τα Ford ειναι μια χαρα και εχει βαλει αρκετα σε επαγελματικα που πανε Αλεξανδρουπολη κτλ. Κατι με το Quashai μου ελεγε οτι εχει καποιο ψιλοπροβλημα αλλα γενικα δεν ειναι να φοβασαι μην παθει κατι ο κινητηρας.
Τελος μου ειπε οτι σχετικα με τις βαλβιδες υπαρχει αξεσουαρ που τις λιπαινει και μπορει να μπει αργοτερα σε καθε μετατροπη αλλα γενικως δεν ειναι και κατι το σπουδαιο.
Ο ιδιοκτητης ειχε υγραεριοκινηση δικη του σε ενα Mercedes.
Σε αναζητηση στο διαδικτυο δεν βρισκω να παρει κατι σχετικο με Focus και LPG. Ξερετε στατιστικες, βιντεο κτλ.
Τι αλλο να προσεξω πριν δωσω τα λεφτακια μου παιδια??? ΣΟΣ!
-
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Παιδια επανερχομαι στο θεμα...Εκλεισα τελικα ραντεβου για τοποθετηση ενος συστηματος Landi (italy) 4 γενιας (οχι υγρης ψεκασης) στα 1450 ευρω μεσα στην αλλη εβδομαδα και.... καιγομαι.
Ειμαι θεσσαλονικη και τελη του μηνος φευγω για διακοπες στην κερκυρα. Θα εχω οποτε ετοιμη και την μετατροπη...
Σκεφτηκα, σκεφτηκα... σκεφτηκα και ειπα να το κανω!
Το μονο βασικο μου ερωτημα ηταν παντα ενα: Αν βαρεσουν οι βαλβιδες λογω υπερθερμανσης....?
Αλλα μολις εμφανιστηκε προσφατο ραντεβου το πηρα και εγω αποφαση.
Θελω να κανω καποιες ερωτησεις στα παιδια που το εχουν εγκαταστησει (ανεξαρτητου μαρκας αλλα 4 γενιας ) και να μου πουν τα εξης:
-
ΓΙΑ ΤΟ FOCUS ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΠΟΥ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΡΕΖΕΡΒΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ? (ΕΝΝΟΩ ΔΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΛΙΤΡΑ ΜΕΙΚΤΑ (ΠΧ. 52 ΛΙΤΡΑ).
-
ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΤΡΥΟΑΝΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΜΑΝΙΚΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ. ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΩ ΝΑ ΤΡΥΠΗΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΧΑΜΗΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΦΥΑΚΤΗΡΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ).
-
ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ 4 ΓΕΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΠΑΝΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΤΙ ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΛΙΠΑΝΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ.
-
ΣΕ ΞΕΝΟ ΣΑΙΤ ΔΙΑΒΑΖΑ ΟΤΙ ΤΑ FOCUS , NISSAN KTL ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ. ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ????
-
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΠΕΣ ΤΕ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ!!!
ΥΓ: ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΣΑΣ ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ!!!!!
ΟΣΟΙ ΕΟΧΥΝ ΒΑΛΕΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΜΟΝΟ ΣΕ FOCUS ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ.
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!
ΕΧΩ ΤΟ 1.4 ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2007 (Preface)
NEO -----------------------------------------------
Λοιπον, σημερα πηγα και εδωσα την κλασικη προκαταβολη των 100 ευρω (καπαρο που λεμε) και πηρα ραντεβου για τις 22 Αυγουστου, μια μερα πλιν να αναχωρησω για την Κερκυρα (για διακοπες).
Μετα απο συζητηση που ανοιξα με τον ιδιοκτητη σε πολυ ομορφο και χαλαρο κλιμα τον ρωτησα μερικα σημεια:
Σχετικα με την δεξαμενη του ειπα οτι θελω οσο μπορω πιο μεγαλη αλλα και να μην παρει και πολυ απο το πορτ μπαγκαζ - παντα μεσα στην ρεζερβα). Πηγαμε εξω μετρησαμε την διαμετρο της θεσης ρεζερβας στο Focus μου και την βρηκε ~600mm, αν και ειδα αργοτερα μετρωντας οριζοντια οτι το πανω σημειο ειναι ακριβως 650mm. Σε ερωτηση να μετρησουμε και το βαθος μου ειπε οτι δεν χρειαζεται.... Ελα ομως που χρειαζεται!!!
Πηγαμε μεσα και μου ειπε επακριβως οτι χωραει μεχρι και δεξαμενη για 67 λιτρα αλλα θα υπερυψωνεται λιγακι 3-4 εκατοστα μου ειπε μεσα στον κυριως χωρο. Του ειπα επειδη ειναι αισθητικο / ζωτικος ο χωρος γιατι εχω και παιδακι μου ειπε μια των 52 λιτρων θα ειναι μια χαρα και συμφωνησα. Κατι σε 600 Χ κατι φανταστηκα.
Φτανοντας στην δουλεια με εναν συναδερφο που εχιε βαλει υγραεριο στην Βουλγαρια ομως του λεω μηπως εππρεπε να βαλω την πιο μεγαλη και μου λεει οτι αποκλειεται να εχω μμονο 600mm αλλα και πιο μεγαλη. Παμε να μετρησουμε και τι ναδω....
Αντι να εχω βαθος χωρου ρεζερβας τουλαχιστον 200mm στο Focus ειναι ακριβως 15mm!!!
Tα εχασα εκει... Αρα τα 5 εκατοστα τα εχουμε χαλαρα μεσα στο νερο να μην πω για 52 φιαλη παμε στα 7.5!!!! ενα καπακι δηλ. να φαινεται μεσα στο πορτμπαγκαζ!!! Shit!!!
Το θεμα ειναι (και ερωτηση εδω) ειναι οτι οντως δεν το ηξεερα οτι εχω τοσο μικρο βαθος, Στο Fusion του φιλου μου ειναι μια χαρα δηλ. βαθος 20 ποντους και 2-3 απλα λιγο προεξεχει και σχεδον δεν φαινεται...
Αρα ειμαι τελικα για την διασταση 630 Χ 225 θα προεξεχει σιγουρα 7.5 εκατοστα απο κατω.
Εμαθα οτι αν θελει καποιος βαζεις κατω απο την μοκετα φιλιζολ και ερχεται ολο στο ιδιο υψος. Παλι καλα δηλ. Σκεφτηκα να βαλω κατι σαν τακους απο φιλιζολ και αναμεσα να βαλω τα διαφορα αντικειμενα που ειχα σκορπια στο πορτμπαγκαζ για να μην χαθει τοσο ο χωρος (Καλη ιδεα τι λετε?)
Σχετικα με την τρυπα νου ειπε οτι δεν εχει προβλημα να την κανει κατω στο μαυρο κομματι οποτε καλα ειμαι σε αυτο το θεμα (και λασπη να ειναι θα τα καταφερνω πιστευω!).
Σε ρωτηση σχετικα με τις βαλβιδες κτλ μου ειπε οτι τα Ford ειναι μια χαρα και εχει βαλει αρκετα σε επαγελματικα που πανε Αλεξανδρουπολη κτλ. Κατι με το Quashai μου ελεγε οτι εχει καποιο ψιλοπροβλημα αλλα γενικα δεν ειναι να φοβασαι μην παθει κατι ο κινητηρας.
Τελος μου ειπε οτι σχετικα με τις βαλβιδες υπαρχει αξεσουαρ που τις λιπαινει και μπορει να μπει αργοτερα σε καθε μετατροπη αλλα γενικως δεν ειναι και κατι το σπουδαιο.
Ο ιδιοκτητης ειχε υγραεριοκινηση δικη του σε ενα Mercedes.
Σε αναζητηση στο διαδικτυο δεν βρισκω να παρει κατι σχετικο με Focus και LPG. Ξερετε στατιστικες, βιντεο κτλ.
Τι αλλο να προσεξω πριν δωσω τα λεφτακια μου παιδια??? ΣΟΣ!
Μελέτησε το παρακάτω: Εδώ είναι η black list της prins που έχει το 25% της αγοράς
http://www.autogastanken24.de/documents ... t_Juli.pdfΚαι αυτοί είναι οι κινητήρες που τοποθετείται αξιόπιστα (;;;) LPG
FIAT GROUP VAG-SKODA-SEAT BMW
939A4.000 1.8 103kW ALT 2.0 96kW 22 6S 1 2.2 125kW
178B3.000 1.6 74kW ALZ 1,6 75Kw 25 6S 5 2.5 141kW
182A2.000 1.8 83kW APG 1.8 92kW 30 6S 3 3.0 170kW
182A4.000 1.6 76kW ATM 2.0 85kW M43 1.6 75kW
182B2.000 1.2 60kW AUQ 1.8 132kW M43B19 1.9 77kW
182B6.000 1.6 60kW AWC 00/** N42B18 1.8 85kW
182B7.000 2,0 113Kw AWT 1.8 110kW N42B20 2.0 105kW
183A1.000 AZD 1.6 77kW N45B16A 1.6 85kW
185A2.000 1.6 75kW AZJ 2.0 85kW N45T 1.6 85kW
188A5.000 1.2 59kW AZQ 1.2 47kW N46B18A 1.8 85kW
192A2.000 2.4 125kW BBM 07/** N46B20A 2.0 105kW
192A4.000 1.8 98kW BBY 1.4 55kW N46B20B 2.0 95kW
192B2.000 1.4 66kW BBZ 1.4 74kW M52 S3 2,0/2,3
194A1.000 2.2 108kW BCA 1.4 55kW 256S4 2,5 125Kw
199A3,000 1,4T 88kw BCB 1.6 77kW
199A6.000 1.4 70kW BDW 2,4 130Kw
223A5.000 1.2 48kW BFB 1,8T 120Kw
350A1.000 1.4 57kW BFQ 1.6 75kW
838A2.000 2.4 129kW BGU 1.6 75kW
838A6.000 2.0 114kW BKY 1.4 55kW
839A4.000 1.8 96kW BMD 1.2 40kW
839A7.000 1.8 96kW BME 1,2 47kW
AR32104 1.6 88kW BSE 1.6 75kW
AR32201 1.8 106kW BTS 1.6 77kW
AR32205 1.8 103kW BUB 3,2 184KW
AR32301 2.0 114kW BUD 1.4 59kW
AR32310 2.0 110kW BXV 1.2 51kW
AR33503 1.4 76kW BXW 1.4 63kW
AR34103 2.0 114kW BZG 1,2 51KW
AR36301 2.0 110kW A4Q 1,8 T
AR37203 1.6 77kW
AR67106 1.8 103kW
AR67204 2.0 110kW
AR67601 1.6 88kW
M16A 1,6 79Kw
RFN 2.0 100Kw
169A4,000 1,2 51KwCHEVROLET CHRYSLER PSA GROUP
10HM 3.2 166kW ECB 2.0 98kW 3FY 2.2 120kW
A08S3 800 38kW ECC 2.0 104kW 3FZ 2.2 116kW
A16DMS 1.6 77kW EDZ 2.4 108kW 5FW 1.6 88kW
B12S1 1.2 53kW EGA 3.3 128kW 6FZ 1.8 85kW
F14D3 1.4 69kW EGG / EGO 3.5 183kW KFU 1.4 65kW
F14S3 1.4 61kW EJD 1.6 85kW KFV 1.4 55kW
F16D3 1.6 80kW SOHC 1.6 85Kw KFW 1.4 55kW
F18D3 1.8 90kW DOHC 2.0 104kW KFX 1.4 55kW
T18SED 1.8 90kW 148 Cu. 2.4 111kW LFX 1.8 66kW
T20SED 2.0 96kW 202 Cu. 3.3 116kW LFY 1.8 81kW
X20D1 2.0 105kW SOHC 2.0 98kW NFU 1.6 80kW
X25D1 2.5 115kW NFV 1.6
Z24SED 2.4 100kW NFZ 1.6 65kW
RFJ 2.0 103kW
RFN 2.0 100kW
RFR 2.0 99kW
RFV 2.0 97kW
XFX 3.0 152kW
RFW 2.0 80kW
6FY 1,8DAIHATSU DODGE FORD
K3-VE 1.3 67kW A 2.0 115kW E5SA 2.3 107kW
3SZ-VE 1.5 77kW B 2.4 125kW FYDA 1.6 74kW
FYDB 1.6 74kW
HWDA 1.6 74kW
HXDA 1.6 85kW
J4C 1.3 44kW
NSF/NSG 2.0 85kW
Y5A 2.3 108kW
ZVSA 2.0 85kWKIA/HYUNDAI JEEP LAND ROVER
A3E 1.3 60kW A K3-VE
A5D 1.5 71kW B 2.4 125kW B6324S 3.2 171kW
FB 1.8 93kW
G4ED 1.6 82kW
G4EE 1.4 71kW
G4FA 1.4 80kW
G4FC 1.6 90kW
G4GC 2.0 105kW
G4JP 2.0 100kW
G4JS 2.4 102kW
G4KA 2.0 106kW
G6BA 2.7 129kW
G6CU 3.5 143kW
G6DB 3.3 182kW
G6EA 2.7 139kW
S6D 1.6 75kW
SOHC x
HMC Delta 2.7 136kWMAZDA MERCEDES MITSUBISHI
B5 1.5 55kW 112.911 2.4 125kW 4B 12
BP 1.8 85kW 112.912 2.6 125kW 4G 13 1.3 73kW
FP 1.8 66kW 112.921 2.8 150kW 4G 18 1.6 72kW
FP HIGH 1.8 84kW 112.941 3.2 165kW 4G 63 2.0 100kW
FP LOW 1.8 74kW 266.940 1.7 85kW 4G 69 2.4 118kW
FS 2.0 96kW 111.951 2.0 95kW 4G 92 1.6 66kW
FS HIGH 2.0 100kW 111.955 1.8 105kW 4G 93 1.8 85kW
FS LOW 2.0 85kW M111.E20113 95kW 6A 13 2.5 120kW
Z6 1.6 77 kW M111.E23214 105kW 6G72 3.0 125kW
ZL 1.5 65 kW M271.940 1,8 120Kw 4B10 1,8
ZM 1.6 72 kW M271.946 1,7 85Kw 4A91 1,5
LM 2,0 108 KW M271.956
M272.967 05/**
112.946 3,2 165Kw
271.946 1.8 105kW
M 271,952 1,8
M 272,920 2,5NISSAN OPEL RENAULT/DACIA
GA16DE 1.6 73kW X18XE 1.8 85kW D4F 1.2i 55kW
QG15 1.5 70kW Z22XE 2.2 108kW E7J 1.4 55kW
QG18 1.8 84kW Z14XEP 1.4 66kW F4P 1.8 88kW
QG18DE 1.8 84kW Z16SE 1.6 62kW F4R 2.0 103kW
QG25DE 2.5 121kW Z16XE 1.6 74kW F4R T 2.0 120kW
QR20 2.0 103kW Z16XEP 1.6 77kW K4J 1.4 70kW
SR20 2.0 103kW Z18XE 1.8 92kW K4M 1.6 79kW
SR20DE 2.0 100kW Z18XER 1.8 103kW K7J 1.4 55kW
SR20DE/133668 2.0 192kW Z22SE 2.2 108kW L7X 3.0 140kW
MR20DE 2.0 104kW Z24SED 2.4 103kW M4R 2.0 103kW
QG16DE 1.6 78kW Z22XE 2.2 108kW K4M 08/**
Z12XEP 1,2 AWC 00/**
X22XE 2.2 108kWSAAB SSANG YONG SUBARU
B204E 2.0 113kW G23 2.3 110kW EJ20 2.0 116kW
B204i/B206i 2.0 98kW EJ25 2.5 121kW
B204i 2.0 96kW EZ30 3.0 180kW
B205E 2.0 110kW
B207E 2.0 110kW
B207L 2.0 129kW
B234i 2.3 110kW
B235E 2.3 125kW
B308E 3.0 147kW
Z18XE 1.8 90kW
Z20NEL 2.0 110kW
B206i 2.0 98kW
LL8 4.2 213kW
B234i 2.3 110kWSUZUKI TOYOTA VOLVO
M16A 1.6 79kW 1AZ-FE / ACM20L 2,0 110Kw B230FK 2.3 99kW
J20A 2.0 103kW 1ZZ-FE / ZZT220 1.8 95kW B4164S2 1.6 85kW
1ZZ-FE / ZZT250 1.8 95kW B4184S 1.8 85kW
2AZ-FE 2.4 115kW B4184S2 1.8 90kW
2AZ-FE / ACV30 2.4 112kW B5244S 2.4 103 kW
3S-FE / SXM10 2.0 98kW B5244S4/S5 2.4 103kW / 125kW
3ZZ-FE / ZZE112 1.6 81kW B5252S 2.5 106kW
4A-FE / AE111L 1.6 81kW B5254S 2.5 125kW
4ZZ-FE / ZZE121 1.4 71kW B5244S5 2.4 125 kW
5S-FE / SXV20 2.2 100kW B4204S2 2.0 100kW
7A-FE 1.8 79kW
7A-FE / AT221L 1.8 81kW
3RZ-FE 2.7
1G-FE 1988 l6 114kW
2NZ-FE 1.3 63kW -
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
...πηρα ραντεβου για τις 22 Αυγουστου, μια μερα πλιν να αναχωρησω για την Κερκυρα (για διακοπες).Ποτέ μη κάνεις εργασίες στο αμάξι πριν από ταξίδι. Αν κάτι δεν πάει καλά θα χάσεις το ταξίδι.
Βάλε υγραέριο μόλις επιστρέψεις. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
...πηρα ραντεβου για τις 22 Αυγουστου, μια μερα πλιν να αναχωρησω για την Κερκυρα (για διακοπες).
Ποτέ μη κάνεις εργασίες στο αμάξι πριν από ταξίδι. Αν κάτι δεν πάει καλά θα χάσεις το ταξίδι.
Βάλε υγραέριο μόλις επιστρέψεις.+1
-
Χιλια ευχαριστω!
Το λινκ βασικα δεν ανοιγει και με πεταει αλλου...
Παρακτω βλεπω γενικα κυβισμους και κωδικους που δεν καταλαβαινω για την FORD και αλλους.
DAIHATSU DODGE FORD
K3-VE 1.3 67kW A 2.0 115kW E5SA 2.3 107kW
3SZ-VE 1.5 77kW B 2.4 125kW FYDA 1.6 74kW
FYDB 1.6 74kW
HWDA 1.6 74kW
HXDA 1.6 85kW
J4C 1.3 44kW
NSF/NSG 2.0 85kW
Y5A 2.3 108kW
ZVSA 2.0 85kWΕγω που εχω τον ΖΕΤΕC 1.4cc 2007 μοντελο δεν ειμαι αραγε στους αξιοπιστους???
Και παλι ευχαριστω και περιμενων και αλλους που μπορουν να με βοηθησουν στα υπολοιπα.
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Χιλια ευχαριστω!Το λινκ βασικα δεν ανοιγει και με πεταει αλλου...
Παρακτω βλεπω γενικα κυβισμους και κωδικους που δεν καταλαβαινω για την FORD και αλλους.
DAIHATSU DODGE FORD
K3-VE 1.3 67kW A 2.0 115kW E5SA 2.3 107kW
3SZ-VE 1.5 77kW B 2.4 125kW FYDA 1.6 74kW
FYDB 1.6 74kW
HWDA 1.6 74kW
HXDA 1.6 85kW
J4C 1.3 44kW
NSF/NSG 2.0 85kW
Y5A 2.3 108kW
ZVSA 2.0 85kWΕγω που εχω τον ΖΕΤΕC 1.4cc 2007 μοντελο δεν ειμαι αραγε στους αξιοπιστους???
Και παλι ευχαριστω και περιμενων και αλλους που μπορουν να με βοηθησουν στα υπολοιπα.
Δες αυτό :Car list 06-2007
valve seat problems
Xantia 1800 cc LFX 8v 1998 >
C1 1000 cc 12v 2005 >
Daewoo Tacuma 1800 cc 8v 2000 >
YRV 1600 cc
Dacia Logan 1400 cc 8v 2006 >
1600 cc K7M 710 8v 2006 >
Daihatsu Terios 1300 cc K3-VE 16v 2001 >
YRV 1300 cc K3-VE 16V 2001 >
Dodge Ram 1500/2500 4700 cc 16v 2002 >
Caliber 1800 cc 16v 2006 >
Caliber 2000 cc 16v 2006 >
Ford Focus 1800 cc 1998 >
Mondeo 1800 cc 1998 >
Ka 1250 cc
Explorer 4000 cc 12v 1993-1998
Windstar 3000 cc 12v 1995
Honda All models 2003 >
Hyundai Sonata 2400 cc G4KC 16v 2005 >
Trajet 2000 cc G4JP 16v 2000 - 2004
Hummer All models
Infiniti FX35 3500 cc 24v 2003-
Jeep Grand Cherokee 4700 cc 16v 1999 - 2005
Mazda Mazda 6 2002 > All engines/Ford engines
121 1250 cc
Tribute 2000 cc 2002
Mercedes A-class 1500/1700/2000(T) 8v 2005 > All engines
B-class 1500/1700/2000(T) 8v 2005 > All engines
Vaneo 1900 cc 2004-2005
Mitsubishi Outlander 2400 cc 16v 2001 >
Grandis 2400 cc 16v 2004 >
Nissan Maxima QX 3000 cc 1995 >
Primera 1998 > All engines
X-trail 2000 cc 16v 2003 >
350 Z 3500 cc 24v 2004-
Murano 3500 cc 24v 2004-
Opel All models 1800 cc Z18XE 16v 2004>
All models 2000 cc Z20ZE 16v 2004>
All models 1600 cc Z16XEP 16v 2005>
All models 1800 cc Z18XER 16v 2005>
Peugeot 406 1800 cc LFX 8v 1998 >
Boxer 2000 cc XU10J2/RFW 8v 1995 >
Partner 1800 cc LFX 8v 1996 >
107 1000 cc 12v 2005 >
Pontiac Trans Sport 2300 cc Quad 4 16v 1993-1997
Porsche Cayenne 3200 cc 24v 2004 >
Cayenne S 4500 cc 32v 2004 >
Renault Laguna 2000 cc 8v 1994-1998
Espace 2000 cc 8v 1994-1998
Espace IV 3500 cc 24v 2002-
Vel Satis 3500 cc 24v 2002-
Megane 2 1600 cc 16v 2002-
Kangoo 1400 cc 8v 1998-
Saab 9-. Versions 16v 1998 >
Seat Alhambra 2000 cc ATM 8v 2000 >
Skoda Fabia 2000 cc AZL 8v 2000 >
Smart Forfour 1100/1300/1500cc 12v 2004 >
Suzuki Liana 1600 cc 16v 2004 >
Toyota All models 1996 >
Corolla 1600 cc VVTI 16v 2004 Problems, even with
flash lube
Aygo 1000 cc 12v 2005 >
Volkswagen Sharan 2000 cc ATM 8v 2000 >
Touareg 3200 cc 24v 2003 >
T5 2000 cc AXA 8v Cylinderhead Mexico
Phaeton 3200 cc BKL 24v 2002 >
Golf 3200 cc BUB 24v 2005 >
Volvo XC90 2500 cc Turbo 20v 2003 >
S60/V70 2400 cc Turbo 20v 2000 >
S40/V50 1800 cc 16v 2003 > Problems, even with
flash lube.
Disclaimer :
De “voertuigenlijst klepproblemen” is samengesteld a.d.h.v. uit de markt ontvangen informatie. Klep en klepzitting problemen kunnen ontstaan
door diverse factoren (soort brandstof, mengsel samenstelling, voertuig onderhoud, rijstijl etc). Het is onmogelijk voor Prins Autogassystemen
om alle informatie komende uit de markt uitvoerig te verifiëren. Derhalve kunnen aan deze lijst geen rechten worden ontleent. De lijst geeft een
indicatie over mogelijke “probleemvoertuigen”. Indien een voertuig niet op de lijst voorkomt houdt dat in dat over het betreffende voertuig geen
gegevens bekent zijn. Dit is echter geen garantie dat kleppen/klepzittingen niet onderhevig kunnen zijn aan overmatige slijtage.
Prins Autogassystemen BV kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor schade aan klep/klepzitting en/of motorschade ontstaan door het
plaatsten van een LPG systeem (zowel bij “universeel” als bij “dedicated” inbouw).
Disclaimer:
The “valve problem vehicle list” is compiled based on practical information. Valve and valve seat problems are caused by various factors (fuel type,
mixture composition, vehicle maintenance, driving style, etc.). It is impossible for Prins Autogassystemen to check all practical information extensively.
Therefore, no rights can be derived from this list. The list points out possible problem vehicles. If a vehicle is not included on this list, it means that
there are no data available for this vehicle. However, it does not imply that the vehicle’s valves/valve seats may not be subject to excessive wear.
Prins Autogassystemen BV shall never be liable for damage to valves/valve seats and/or engine damage caused by installing an LPG system
(both universal and dedicated installation).
Haftungsausschluss:
Die „Fahrzeugliste Ventilprobleme“ wurden anhand von Informationen aus dem Markt zusammengestellt. Ventil- und Ventilsitz-Probleme können
durch verschiedene Faktoren verursacht werden (Art des Kraftstoffs, Zusammensetzung des Gemischs, Fahrzeugwartung, Fahrstil, usw.).
Es ist für die Prins Autogassystemen B.V. unmöglich, alle Informationen aus dem Markt ausführlich zu verifizieren. Daher können aufgrund dieser
keine Rechtsansprüche geltend gemacht werden. Die Liste gibt einen Hinweis auf eventuell mögliche „Problemfahrzeuge“. Falls ein Fahrzeug nicht
auf der Liste steht, bedeutet dies, dass über das betreffende Fahrzeug keine Daten bekannt sind. Dies ist jedoch keine Gewährleistung
dafür, dass Ventile/Ventilsitze nicht übermäßigem Verschleiß ausgesetzt sein könnten.
Die Prins Autogassystemen B.V. haftet niemals für Schaden an Ventilen/Ventilsitzen bzw. Motorschaden, der durch den Einbau
einer Autogasanlage entstanden ist (weder bei Universaleinbau noch bei typenspezifischem Einbau).
Clause de non-responsabilité :
La “liste de véhicules avec des problèmes de soupape » a été rédigée à base de renseignements reçus du marché. Des problèmes de soupapes et
de sièges de soupape peuvent être causés par différents facteurs (type de carburant, composition du mélange, entretien du véhicule, style de
conduite, etc.). Il n’est pas possible pour Prins Autogassystemen de vérifier tous les renseignements provenant du marché. C’est pourquoi aucun
droit ne peut être tiré de cette liste. Cette liste donne une indication de ‘véhicules problématiques’ possibles. Si un véhicule n’est pas compris dans
cette liste, cela veut dire que nous ne disposons pas de données sur le véhicule en question. Cela n’est toutefois pas une garantie que les
soupapes/sièges de soupe ne puissent s’user excessivement.
Prins Autogassystemen BV ne peut jamais être tenu responsable pour dommages aux soupapes/sièges de soupape et/ou au moteur dus
à l’installation d’un système GPL (tant pour montage « universel » que « dédicacé »). -
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Χιλια ευχαριστω!Το λινκ βασικα δεν ανοιγει και με πεταει αλλου...
Παρακτω βλεπω γενικα κυβισμους και κωδικους που δεν καταλαβαινω για την FORD και αλλους.
DAIHATSU DODGE FORD
K3-VE 1.3 67kW A 2.0 115kW E5SA 2.3 107kW
3SZ-VE 1.5 77kW B 2.4 125kW FYDA 1.6 74kW
FYDB 1.6 74kW
HWDA 1.6 74kW
HXDA 1.6 85kW
J4C 1.3 44kW
NSF/NSG 2.0 85kW
Y5A 2.3 108kW
ZVSA 2.0 85kWΕγω που εχω τον ΖΕΤΕC 1.4cc 2007 μοντελο δεν ειμαι αραγε στους αξιοπιστους???
Και παλι ευχαριστω και περιμενων και αλλους που μπορουν να με βοηθησουν στα υπολοιπα.
Car list 06-2007
valve seat problems
Xantia 1800 cc LFX 8v 1998 >
C1 1000 cc 12v 2005 >
Daewoo Tacuma 1800 cc 8v 2000 >
YRV 1600 cc
Dacia Logan 1400 cc 8v 2006 >
1600 cc K7M 710 8v 2006 >
Daihatsu Terios 1300 cc K3-VE 16v 2001 >
YRV 1300 cc K3-VE 16V 2001 >
Dodge Ram 1500/2500 4700 cc 16v 2002 >
Caliber 1800 cc 16v 2006 >
Caliber 2000 cc 16v 2006 >
Ford Focus 1800 cc 1998 >
Mondeo 1800 cc 1998 >
Ka 1250 cc
Explorer 4000 cc 12v 1993-1998
Windstar 3000 cc 12v 1995
Honda All models 2003 >
Hyundai Sonata 2400 cc G4KC 16v 2005 >
Trajet 2000 cc G4JP 16v 2000 - 2004
Hummer All models
Infiniti FX35 3500 cc 24v 2003-
Jeep Grand Cherokee 4700 cc 16v 1999 - 2005
Mazda Mazda 6 2002 > All engines/Ford engines
121 1250 cc
Tribute 2000 cc 2002
Mercedes A-class 1500/1700/2000(T) 8v 2005 > All engines
B-class 1500/1700/2000(T) 8v 2005 > All engines
Vaneo 1900 cc 2004-2005
Mitsubishi Outlander 2400 cc 16v 2001 >
Grandis 2400 cc 16v 2004 >
Nissan Maxima QX 3000 cc 1995 >
Primera 1998 > All engines
X-trail 2000 cc 16v 2003 >
350 Z 3500 cc 24v 2004-
Murano 3500 cc 24v 2004-
Opel All models 1800 cc Z18XE 16v 2004>
All models 2000 cc Z20ZE 16v 2004>
All models 1600 cc Z16XEP 16v 2005>
All models 1800 cc Z18XER 16v 2005>
Peugeot 406 1800 cc LFX 8v 1998 >
Boxer 2000 cc XU10J2/RFW 8v 1995 >
Partner 1800 cc LFX 8v 1996 >
107 1000 cc 12v 2005 >
Pontiac Trans Sport 2300 cc Quad 4 16v 1993-1997
Porsche Cayenne 3200 cc 24v 2004 >
Cayenne S 4500 cc 32v 2004 >
Renault Laguna 2000 cc 8v 1994-1998
Espace 2000 cc 8v 1994-1998
Espace IV 3500 cc 24v 2002-
Vel Satis 3500 cc 24v 2002-
Megane 2 1600 cc 16v 2002-
Kangoo 1400 cc 8v 1998-
Saab 9-. Versions 16v 1998 >
Seat Alhambra 2000 cc ATM 8v 2000 >
Skoda Fabia 2000 cc AZL 8v 2000 >
Smart Forfour 1100/1300/1500cc 12v 2004 >
Suzuki Liana 1600 cc 16v 2004 >
Toyota All models 1996 >
Corolla 1600 cc VVTI 16v 2004 Problems, even with
flash lube
Aygo 1000 cc 12v 2005 >
Volkswagen Sharan 2000 cc ATM 8v 2000 >
Touareg 3200 cc 24v 2003 >
T5 2000 cc AXA 8v Cylinderhead Mexico
Phaeton 3200 cc BKL 24v 2002 >
Golf 3200 cc BUB 24v 2005 >
Volvo XC90 2500 cc Turbo 20v 2003 >
S60/V70 2400 cc Turbo 20v 2000 >
S40/V50 1800 cc 16v 2003 > Problems, even with
flash lube.
Disclaimer :
De “voertuigenlijst klepproblemen” is samengesteld a.d.h.v. uit de markt ontvangen informatie. Klep en klepzitting problemen kunnen ontstaan
door diverse factoren (soort brandstof, mengsel samenstelling, voertuig onderhoud, rijstijl etc). Het is onmogelijk voor Prins Autogassystemen
om alle informatie komende uit de markt uitvoerig te verifiëren. Derhalve kunnen aan deze lijst geen rechten worden ontleent. De lijst geeft een
indicatie over mogelijke “probleemvoertuigen”. Indien een voertuig niet op de lijst voorkomt houdt dat in dat over het betreffende voertuig geen
gegevens bekent zijn. Dit is echter geen garantie dat kleppen/klepzittingen niet onderhevig kunnen zijn aan overmatige slijtage.
Prins Autogassystemen BV kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor schade aan klep/klepzitting en/of motorschade ontstaan door het
plaatsten van een LPG systeem (zowel bij “universeel” als bij “dedicated” inbouw).
Disclaimer:
The “valve problem vehicle list” is compiled based on practical information. Valve and valve seat problems are caused by various factors (fuel type,
mixture composition, vehicle maintenance, driving style, etc.). It is impossible for Prins Autogassystemen to check all practical information extensively.
Therefore, no rights can be derived from this list. The list points out possible problem vehicles. If a vehicle is not included on this list, it means that
there are no data available for this vehicle. However, it does not imply that the vehicle’s valves/valve seats may not be subject to excessive wear.
Prins Autogassystemen BV shall never be liable for damage to valves/valve seats and/or engine damage caused by installing an LPG system
(both universal and dedicated installation).
Haftungsausschluss:
Die „Fahrzeugliste Ventilprobleme“ wurden anhand von Informationen aus dem Markt zusammengestellt. Ventil- und Ventilsitz-Probleme können
durch verschiedene Faktoren verursacht werden (Art des Kraftstoffs, Zusammensetzung des Gemischs, Fahrzeugwartung, Fahrstil, usw.).
Es ist für die Prins Autogassystemen B.V. unmöglich, alle Informationen aus dem Markt ausführlich zu verifizieren. Daher können aufgrund dieser
keine Rechtsansprüche geltend gemacht werden. Die Liste gibt einen Hinweis auf eventuell mögliche „Problemfahrzeuge“. Falls ein Fahrzeug nicht
auf der Liste steht, bedeutet dies, dass über das betreffende Fahrzeug keine Daten bekannt sind. Dies ist jedoch keine Gewährleistung
dafür, dass Ventile/Ventilsitze nicht übermäßigem Verschleiß ausgesetzt sein könnten.
Die Prins Autogassystemen B.V. haftet niemals für Schaden an Ventilen/Ventilsitzen bzw. Motorschaden, der durch den Einbau
einer Autogasanlage entstanden ist (weder bei Universaleinbau noch bei typenspezifischem Einbau).
Clause de non-responsabilité :
La “liste de véhicules avec des problèmes de soupape » a été rédigée à base de renseignements reçus du marché. Des problèmes de soupapes et
de sièges de soupape peuvent être causés par différents facteurs (type de carburant, composition du mélange, entretien du véhicule, style de
conduite, etc.). Il n’est pas possible pour Prins Autogassystemen de vérifier tous les renseignements provenant du marché. C’est pourquoi aucun
droit ne peut être tiré de cette liste. Cette liste donne une indication de ‘véhicules problématiques’ possibles. Si un véhicule n’est pas compris dans
cette liste, cela veut dire que nous ne disposons pas de données sur le véhicule en question. Cela n’est toutefois pas une garantie que les
soupapes/sièges de soupe ne puissent s’user excessivement.
Prins Autogassystemen BV ne peut jamais être tenu responsable pour dommages aux soupapes/sièges de soupape et/ou au moteur dus
à l’installation d’un système GPL (tant pour montage « universel » que « dédicacé »).ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟ FORD FOCUS ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ 1800cc ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΙΝ ΤΟ 1998
-
Τι εγινε βρε παιδια;Πιο μικρα ποστ για να μπορουν να διαβαστουν !!Δεν χρειαζετε να βαλετε το ιδιο κειμενο σε ολες τις γλωσσες!!
-
Μετα απο 4000 χλμ με 4ης γενιας tomasseto ενα εχω να πω. 400χλμ με 25 ευρω. Τελος. Στο δρομο παει σφαιρα,προσπερασεις κτλ αψογα. Λαμπακι εχει να αναψει εδω και 2700κμ. Το συστημα σαν να μην υπαρχει. Απο καταναλωση ειμαι στην επαρχια στα 9.5 λιτρα. Βλεπω οτι οσο κανω χλμ πεφτει η καταναλωση και αυξανεται η αυτονομια. Γιατι αυτο?
Παιδια ερωτηση. Στη θηβα οσοι εχετε παει εχετε αντιμετωπισει προβλημα να μη μπορει να σας γεμισει? Εχει προβλημα το πιστολι του?
Πληρωνουμε διοδια να μπουμε στον παραδρομο? Ελεος! -
Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις. Φαινεται οτι μονο ενα παλιο του 1999 ειχε καόιο προβλημα...
Για να δουμε λοιπον. Ενας φιλος με Audi TT μου εστειλε τωρα μηνυμα και μου λεει μην φοβασαι τιποτα. Το εχει εδω και 4 χρονια και ειναι ολα οκ...
Παιδια στην Κερκυρα υπαρχει καποιο πρατηριο με υγραεριο ή μονο στον δρομο για τα Γιαννενα (προς Αθηνα) οπως ειδα?
-
Κάτι γενικό!
Ισχύει τίποτα ότι τα υγραεριοκίνητα δεν πρέπει να ρυμουλκούν?
Το πρόσεξα σε τεστ του Panda CNG στο Autobild (αναφέρει 'δεν ενδείκνυται για ρυμούλκιση') ενώ το ίδιο είχα ακούσει παλιά και για άλλα που γίνονται εκ μετατροπής υγραεριοκίνητα! -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παιδια ερωτηση. Στη θηβα οσοι εχετε παει εχετε αντιμετωπισει προβλημα να μη μπορει να σας γεμισει? Εχει προβλημα το πιστολι του?
Εγώ δεν είχα κάποιο πρόβλημα, ούτε μάλλον ένα άλλο αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες που συνάντησα εκεί.
Πληρωνουμε διοδια να μπουμε στον παραδρομο? Ελεος!
Δυστυχώς αυτό το διαπίστωσα κι εγώ, όχι όταν μπήκα (ερχόμουν από Λαμία) αλλά όταν χρειάστηκε να ξαναμπώ στην Εθνική. 0,90 ευρώ 'καπέλο' για μια παράκαμψη λίγων χιλιομέτρων εκτός Εθνικής...
Μάλλον έπρεπε να πω 'δεν πληρώνω, δεν πληρώνω' -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κάτι γενικό!
Ισχύει τίποτα ότι τα υγραεριοκίνητα δεν πρέπει να ρυμουλκούν?Για το Panda δεν γνωρίζω, αλλά εφόσον ο κινητήρας διαθέτει την κατάλληλη ροπή, ανάλογα το φορτίο που θα ρυμουλκύσει, για ποιο λόγο να δημιουργηθεί θέμα με το υγραέριο;
-
Εμενα παντως το πρατηριο εκει δεν μπορει να με ανεφοδιασει! Δεν ανοιγει την βαλβιδα μου στην ταπα να μπει το υπο πιεση υγραεριο. Και τελικα επεστρεψα πισω καθως πηγαινα απλα βολτα και δεν ημουν διατεθιμενος να δωσω 75 αρα στη βενζινη. Στην αθηνα γεμισα χωρις προβλημα. Αρα ποιος φταιει?
Απαραδεκτο παντως! Ο μοναδικος σταθμος για να πας βορεια να μη μπορει να σε γεμισει. Καλα διοδια δεν ξαναπληρωνω για 500 μετρα καροδρομο! Θα σηκωνω τη μπαρα. -
εβαλα και γω υγραεριο στο Fiesta μου
Εβαλα 5ης γενιας ICOM JTG με δεξαμενη ρεζερβα 56 lit (44 lit καθαρα)
Αφησα στον μαστορα και την φωτογραφικη μου μηχανη και του ειπα θελω πολλες πολλες φωτογραφιες της ολης μετατροπης.Και φυσικα βγηκε η πολλαπλη για να τρυπηθει και το εχω και σε φωτο για να ξερω τι γινεται.
Εχω καποια προβληματακια και απο βδομαδα θα το παω για να τα δουνε.
Γενικα το αμαξι παει πολυ καλα αν και ακομα εχω κανει μονο 700χλμ. -
εβαλα κ εγω στο ιμπιζα, 4ης γενιάς, μοντέλο stag (πολωνική νομίζω), στον εγκαταστάτη στη φλώρινα που μου σύστησε ένας φίλος λίγες σελίδες πιο πριν (κ τον ευχαριστώ)
μέχρι στιγμής έχω κάνει 1000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.
το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι στι 6100 κάνει ένα απότομο ξέσπασμα μέχρι τον κόφτη στις 6500. Ίσως εκεί γυρνάει σε βενζίνη, λόγω μικρών μπεκ.
κατανάλωση από 8,5 με βενζίνη έχω λίγο πιο κάτω από 10.
το κρουζ κοντρόλ δουλεύει όπως κ το τριπ κομπιούτερ.
Ενα επιπροσθετο θέμα που θέλω να δω είναι οτι δεν μου έβαλε ηλεκτροβαλβίδα στη έξοδο της μπουκάλας. Μπορεί να μπει εξτρα σε κάποιον εδώ.
Υγραεριοκίνηση!