Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    fotis70

    @fotis70

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    fotis70 Unfollow Follow

    Latest posts made by fotis70

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης δημητρης-μαρουσι έγραψε:
      σε συνεργειο στον ζιακα στην λυκοβρυση μου ειπαν οτι επεσε νοθευμενο υγραεριο στην αγορα και την προηγουμενη βδομαδα εγινε χαμος απο αναμενα λαμπακια, προσοχη.

      φτάσαμε στο σημείο να αισθανόμαστε ευτυχείς που ζούμε δίπλα στη Βουλγαρία

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fotis70
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dlag έγραψε:
      Εχω το opel vectra με τον ίδιο κινητήρα και στη λίστα της prins αναφέρει οτι πρόβλημα έχουν αυτοί οι κιν ητήρες που είναι 2004> δηλ. πριν το 2004. Εγώ εγκατέστησα το 4ης γενιας της zavoli στο συνεργάτη εδώ στην Αθήνα του Θεσσαλονικιού Θεοδώρου και γενικά είμαι ευχαριστημένος - έχω κάνει έως τώρα 7000χλμ. Ο Θεοδώρου σε επικοινωνία που είχα μαζί του μου είπε ότι σε οχήματα honda , mazda ,mitsubishi και σε μερικα nissan βάζει τη λαδιέρα ή ένα πρόσθετο στο ντεπόζιτο βενζίνης. Επειδή και εμένα με προβληματίζει το θέμα της φθοράς των βαλβίδων τον ρώτησα αν πρέπει να βάλω τη λαδιέρα και μου απάντησε αρνητικά διότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει πρόβλημα λέει. Επιπλέον το σύστημά μου όπως είπε και έτσι είναι ψεκάζει και βενζίνη ( σε κάθε 150λ υγραέριο καταναλώνω και 20λ βενζινη ) οπότε όπως είπε λιπαίνονται και οι βαλβίδες. Πάντως οι απόψεις γενικά διίστανται στο θέμα αυτό πχ. ο αντιπρόσωπος εδώ της prins που εγκαθιστά το flashlube έπέμεινε ότι χρειάζομαι λαδιέρα ( με κόστος 130 ευρώ έναντι 70 του Θεοδώρου)
      Θα παρακαλούσα οι φίλτατοι εγκαταστάτες του φόρουμ όπως ο antonis-team , doukias κ.ά.και άλλοι να μου πουν τη γνώμη τους αν χρειάζομαι όντως λαδιέρα ( θυμίζω οτι το όχημα μου είναι opel vectra 1600cc του 2008 με κινητήρα z16xep)και γενικά να αναπτύξουν την άποψή τους για το θέμα της λίπανσης των βαλβίδων

      στο δικό μου vectra 1.8 2006 φίλος εγκαταστάτης μου είπε ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα λόγω αυτορυθμιζόμενων βαλβίδων.Οπωσδήποτε βάζει σε honda, toyota και κανα δυο άλλες μάρκες που δεν θυμάμαι

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fotis70
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      εχθές κάηκε ο πολλαπλασιαστής.Μπορεί κάποιος να μου πει αν έχει σχέση το υγραέριο;Αν δεν κάνω λάθος μπορεί να είναι απλά θέμα τύχης , ελαττωματικού πολλαπλασιαστή κι έχω ακούσει ότι μπορεί να φταίει και το μίγμα καυσίμου.

      ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fotis70
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      και στη Βουλγαρία αυξήθηκε η τιμή του, από 0,55 περίπου το καλοκαίρι έφτασε 0,65 τώρα.Μάλλον κι αυτοί λόγω αυξημένης πελατείας από Ελλάδα αύξησαν τις τιμές

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fotis70
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      7000 χλμ. με lovato , κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fotis70
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Αν εξαιρέσω τον dti που το έβαλε στην Ιταλία και κάποιον άλλο συμφορουμίτη που το έβαλε στην Βουλγαρία, όσοι το έβαλαν στην Ελλάδα, φαίνεται πως έχουν πρόβλημα!

      Διορθώστε με σας παρακαλώ, αν υπερβάλλω. [/quote]

      μπορώ να σου πω για εμένα που το έβαλα στη Βουλγαρία ότι προς το παρόν μετά από 3.500 χλμ. δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα.Έκανα και τη ρύθμιση μετά από τα 1500 χλμ. και το αυτοκίνητο πάει μια χαρά και πράγματι υπάρχει και μειωμένη κατανάλωση μετά τη ρύθμιση.Πάντως επειδή έχω ακούσει και διαβάσει πολλά, χωρίς να διαπιστώνω τίποτα παράξενο, μερικές φορές το γυρνάω στη βενζίνη (περιμένω μετά το ξεκίνημα να ανεβάσει λίγο θερμοκρασία και μετά το γυρίζω σε υγραέριο, λίγο πριν το σταμάτημα 1-2 λεπτά το γυρίζω σε βενζίνη και ποτέ δεν αφήνω το ρεζερβουάρ της βενζίνης να πέσει κάτω από το μισό αλλά συμπληρώνω καύσιμα).Αυτό που γράφει κάποιος φίλος για το σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη για τις χαμηλές στροφές εγώ δεν το έχω παρατηρήσει αλλά φυσικά δε συγκρίνω τις Σέρρες σε κίνηση και ταλαιπωρία αυτοκινήτου με πόλεις όπως Θεσ/νίκη-Αθήνα.Εγώ τα περισσότερα χλμ. τα έχω κάνει εκτός πόλης σε καλούς δρόμους, σε δύσκολους δρόμους (ανηφόρες-στροφές) και με χρήση A/C.'Εχω το προνόμιο να μη κινούμαι πολύ μέσα στην πόλη αλλά εκτός.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fotis70
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      πρώτον να διορθώσω τη διάγνωση σε πλούσιο μείγμα και όχι φτωχό και δεύτερον να σου πω ότι το αμάξι πήγαινε και πριν και μετά το ίδιο καλά.Τα χιλιόμετρα γίναν σε ταξίδια και σε καλούς δρόμους αλλά και σε δύσκολους με ανηφόρες και με συνεχή χρήση A/C.Από την απόδοση του αυτοκινήτου δεν έχω παράπονο.Είναι vectra c 1.8 140 hp .Όποιος το έχει γνωρίζει ότι είναι αμάξι ταξιδιού, και ότι σχετικά είναι αργόστροφο αυτοκίνητο ειδικά όταν κινείσαι μέσα σε πόλη.Βλέπω ας πούμε τη διαφορά με ένα corsa που είχα σε ξεκινήματα σε φανάρια.Το corsa σε σχέση με το vectra δεν πιανόταν.Να πω και κάτι άλλο που μου είπε ο μηχανικός της opel για το ΚΤΕΟ.Εκτός ότι δεν περνάει μου είπε ότι υπάρχει σκέψη να γίνει η νομοθεσία πιο αυστηρή για τα υγραέρια από έξω, μιλάμε μέχρι αφαίρεση πινακίδων και μεγάλα πρόστιμα.Δεν είναι δική μου άποψη.Τώρα για τα υγραέριά μας αν ελέγχονται,αν είναι καλά αυτό δεν το γνωρίζω αλλά μου προκάλεσε το ενδιαφέρον αυτό με το λαμπάκι

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fotis70
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      εγώ έκανα τη μετατροπή στη Βουλγαρία.Για το θέμα του ΚΤΕΟ , εγώ δεν περνάω στην Ελλάδα άρα θεωρώ ότι και ο φίλος που το έβαλε στην Ιταλία θα έχει το ίδιο πρόβλημα.Όσο αφορά το αυτοκίνητο:προς το παρόν κανένα απολύτως πρόβλημα εκτός από το εξής (μου το έχουν πει 9 από τους 10 που περάσαν):
      σήμερα μετά από 1000 χλμ. άναψε το λαμπάκι της μηχανής.Πάω στη opel και η διάγνωση είναι,όπως και στους άλλους, .Πέρα από αυτό δεν έχω καταλάβει καμία διαφορά όσο αφορά τη λειτουργία του αυτοκινήτου (ούτε θορύβους ακούω, ούτε ρεταρίσματα έχω, ούτε τίποτα.Το αυτοκίνητο πάει όπως πήγαινε, δεν καταλαβαίνω διαφορά και μείωση στην ιπποδύναμη.Αν δεν το βλέπεις ξεχνάς ότι υπάρχει.Για την κατανάλωση:έκανα ένα γέμισμα στη Βουλγαρία,γύρωστα 50 λίτρα κι έκανα 450 χλμ.Ξαναγέμισα άλλα 50 κι έκανα περίπου άλλα τόσα.Τώρα είμαι στο τρίτο γέμισμα με το οποίο έχω κά νει περίπου 100.Στα 1500 με 2000 πρέπει να ξαναπάω για ρύθμιση.Ο μηχανικός μου είπε ότι θα πέσει η κατανάλωση μετά τη ρύθμιση.Φυσικά είναι νωρίς ακόμη για ασφαλή συμπεράσματα.
      Υ.Γ.1 ελπίζω να περάσεις ΚΤΕΟ
      Υ.Γ.2 εγώ το θεωρώ τυχαίο, απλά το αναφέρω.Στα δύο πρώτα γεμίσματα που γίναν στη Βουλγαρία δεν είχε ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα.Μετά απο τα πρώτα 100 χλμ.από το τρίτο γέμισμα που έγινε στην Ελλάδα, άναψε το λαμπάκι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fotis70
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      η μετατροπή έγινε σε vectra 1.8
      όχι δεν βγήκε η πολλαπλή, όταν πάω για έλεγχο στα 1500 με 2000 χλμ θα ρωτήσω
      οι κινήσεις τους ήτανε γρήγορες ,ακριβείς και προσεκτικές,δουλεύανε 4 άτομα ταυτόχρονα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fotis70
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      γεια σε όλους, νέος στο forum, Θα ήθελα να σας πω την άποψή μου για το θέμα.
      Βασικά παρακολουθώ το forum καθώς και άλλα σχετικά εδώ και καιρό γιατί με ενδιέφερε το θέμα, μέχρι που το αποφάσισα και έκανα τη μετατροπή πριν μέσα στη βδομάδα που πέρασε.Είναι νωρίς ακόμη να σας πω την εμπειρία μου και θα το κάνω όταν περάσει κάποιο χρονικό διάστημα.Η μετατροπή έγινε στη Βουλγαρία.Βολικό για μένα γιατί μένω Σέρρες (55 χλμ. από το σημείο εγκατάστασης, 45 χλμ. από βενζιδάδικο με υγραέριο).Το kit είναι lovato 4ης γενιάς.Το κόστος εγκατάστασης 630 ευρώ.Τιμή υγραερίου στη Βουλγαρία 1.09 λέβα δηλ. 0,55 ευρώ περίπου.Τι πρέπει να ξέρετε:ΔΕΝ μπορώ προς το παρόν να περάσω ΚΤΕΟ στη Ελλάδα,φυσικά το γνώριζα και ήταν συνειδητή επιλογή.Οι Βούλγαροι σου δίνουν χαρτιά με τα οποία μπορείς να κυκλοφορήσεις νόμιμα σε όλη την Ευρώπη εκτός από τη χώρα μας.Δεν το σχολιάζω, τα σχόλια δικά σας.Ο μηχανικός ο συγκεκριμένος εργάζεται σε μια εταιρεία η οποία κάνει μετατροπές σε φυσικό αέριο αλλά κάνει και μετατροπές ο ίδιος σε υγραέριο σε διαφορετικό χώρο, συγκεκριμένα στο σπίτι του ,όπου έχει κάνει ένα πρόχειρο συνεργείο.Θέμα νομιμότητας δεν τίθεται ,διότι σου δίνει χαρτιά κανονικά σφραγισμένα.Υπάρχει θέμα αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης;Αυτό το σκέφτεται ο καθένας, και αφού δει τα θετικά και αρνητικά (ξένη χώρα, συνεννόηση, ΚΤΕΟ και πολλά άλλα )κάνει τις επιλογές του.Σαν ενήλικες μπορούμε να πάρουμε μια απόφαση σκεφτόμενοι φυσικά και τις συνέπειες.Εγώ έκανα την επιλογή μου.Το αν θα το μετανοιώσω θα φανεί στην πορεία.Αυτό που με επηρέασε αρκετά, εκτός βέβαια από το χαμηλό κόστος ήταν η επικοινωνία.Τι εννοώ:σε όσους έστειλα mail στην Ελλάδα ζητώντας πληροφορίες μου απάντησε μόνο κάποιος από Δράμα ζητώντας μοι 1400 ευρώ.
      Αυτός αφού μιλήσαμε στο τηλ. (ξέρει καλά ελληνικά) ζήτησε να δει το αυτοκίνητο, και μετά αφού συμφωνήσαμε κλείσαμε ραντεβού και η δουλειά έγινε σε μία ημέρα (περίπου 6 ώρες δουλειάς)
      ΔΕΝ διαφημίζω κανέναν ,δεν είναι αυτή η πρόθεσή μου, απλά καταθέτω την άποψή μου σε ένα χώρο σχετικό.Ούτε κάνω τον έξυπνό και τον πονηρό σε εσάς λέγοντάς σας ότι γλύτωσα χρήματα κλπ. γιατί επαναλαμβάνω ότι δεν έχει περάσει ούτε μια εβδομάδα άρα δεν μπορώ να πω περισσότερα.Τελειώνοντας θα ήθελα να πω πως θα μπορούσε το κράτος μας να προσφέρει τέτοιες υπηρεσίες λίγι φθηνότερα.Σίγουρα ο Βούλγαρος δεν έχει τα ίδια έξοδα με το Έλληνα συνάδελφό του (ενοίκια,υπαλλήλους κλπ) αλλά νομίζω η διαφορά είνια πολύ μεγάλη.Τέλος πάντων ήταν δική μου απόφαση και αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη.Μπορεί σε ένα μήνα να το έχω μετανοιώσει και να το πληρώσω χρυσό, αλλά ήταν επιλογή μου.

      συγγνώμη για τη μακροσκελή δημοσίευση

      Υ.Γ. για να μη το ξεχάσω, επειδή οι γέιτονες έχουν ανοίξει δουλειές στο συγκεκριμένω θέμα με κατοίκους των Σερρών, Θεσ/νίκης, Κιλκίς ,Δράμας κλπ. άρχισαν να ανεβάζουν τις τιμές κατά πολύ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fotis70
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr