Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 731
    • 732
    • 47 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    124907
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hierophant last edited by

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
      Συγνώμη κιόλας, υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης , που έχει βάλει υγραέριο (οποιασδήποτε γενιάς ... ) και ΔΕΝ έχει πρόβλημα;
      Μου κάνει εντύπωση το πόσα προβλήματα διαβάζω εδώ μέσα και παρόλα αυτά συνεχίζουν όλοι απτόητοι και... βάζουν!

      Αν εξαιρέσω τον dti που το έβαλε στην Ιταλία και κάποιον άλλο συμφορουμίτη που το έβαλε στην Βουλγαρία, όσοι το έβαλαν στην Ελλάδα, φαίνεται πως έχουν πρόβλημα!

      Διορθώστε με σας παρακαλώ, αν υπερβάλλω.

      Κι όμως υπερβάλλεις (λιγακι).
      Το θέμα δεν ειναι αν θα σου βγαλει πρόβλημα, αλλα τι είδους προβλήματα σου βγάζει.... Ενδεχομένως να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα (όπως ο φίλος με τις βαλβίδες τον οποιο δεν πολυκατάλαβα), ενδεχομένως πάλι να υπάρχουν και ασήμαντα ή μέσης κατηγορίας προβλήματα. Τα οποια ναι μεν σε 'χαλανε', και δικαιολογημένα, αλλα απο την άλλη συμβιβάζεσαι μαζί τους διοτι με την εγκατάσταση του υγραερίου 'δίνεις μπόνους στον εαυτό σου'.
      Θα σου πώ για μένα... Εγω είχα και εχω 2 προβλήματα με το υγραέριο :
      α) Κινούμενος με χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη (ορισμένες φορές με ντάλα ήλιο και a/c), και ειδιαίτερα στο σταματα-ξεκίνα είτε λόγο κάποιας απεργίας-πορείας είτε λόγο μεγάλης κίνησης, είτε κ ακομα περνώντας απο πολλά στενάκια οπου πρεπει να σταματήσω για να ελέγξω, το σύστημα του υγραερίου δείχνει 'να μην την παλευει'. Παταω γκάζι και ακούω ελαφρά σκασίματα απο την εξάτμιση. Για να ξεκινήσω δίνω στροφές πρώτα παραπάνω απο το κανονικό. ΑΝ ήμουν με βενζίνη, θα σου το περιέγραφα σαν να μου... έριξαν νερό. Ισως να φταίει η τρόμπα του συστήματος. Δεν ξερω τι φταίει... Τι κάνω για να το λύσω? Απλως το γυρίζω σε βενζίνη. Οκ το έχω καταλάβει. Αυτο είναι το αδύνατο σημείο του, και πιθανώς να μην φτιαχτεί ποτέ. Εκτος κ αν το 6ης γενιάς σύστημα έχει καλύτερη τρόμπα, και 'του την κλέψω'.
      β) Οταν γυρίζω το κλειδί για να πάρει μπρος το αυτοκίνητο, κάνει σαν να μην έχω μπαταρία. Προσπαθεί προσπαθεί προσπαθεί, και τελικά εντελώς υποτονικά πέρνει μπρός. Ομολογώ οτι για να του δώσω στροφές πατάω ελαφρά το γκάζι ωστε να ρεύσει βενζίνη και να πάρει μπρός. Αυτο το δικαιολογώ... γιατι όταν το έκλεισα το αυτοκίνητο ήταν με υγραέριο. Μεσα στα σωληνάκια του έχει ακόμα υγραέριο. Αρα όταν βάζω μπρος, αδυνατεί να πάρει τόσο εύκολα όπως με τη βενζίνη. Τι κάνω για να το λύσω? Λίγο πριν παρκάρω το γυρίζω σε βενζίνη. 1-2 λεπτά θέλει όχι παραπάνω, όση ώρα μου πέρνει για να κάνω τις μανούβρες. Και έτσι την επόμενη φορά που θα το βάλω μπρός, θα πάρει αμέσως δυνατά και αρχοντικά.

      Εχω 5ης γενιάς ICOM JTG και ορισμένες φορές εύχομαι να είχα 4ης. Μίλαγα με εναν φίλο μου Θεσσαλονικιό που έχει ενα πλυντήριο αυτοκινήτων επάνω, και με ρώτησε για το υγραέριο. Και του είπα τα προβλήματα που εχω... Αυτος τότε απόρρησε, γιατι μου είπε πως όσοι έχουν υγραέριο στην Θεσσαλονίκη, δεν έχει ακουσει απο αυτους να του λένε για προβλήματα... Στη Θεσσαλονίκη ξέρουμε ποιος κάνει εγκαταστάσεις, και τι συστήματα βάζει ετσι ?

      Τελος, για να πώ και ένα άσχετο... δεν είμαι πεπεισμένος οτι το 5ης γενιάς είναι καλύτερο απο το 4ης. Εχω ακούσει οτι ο υγρός ψεκασμός προστατέυει τις βαλβίδες σε σύγκριση με την 4η, έχω ακούσει οτι ο 5ης γενιάς καταναλώνει λίγο λιγότερη ποσότητα LPG δίνοντας λίγο παραπάνω ροπή, έχω ακούσει οτι με τον 4ης χάνεις σε επειδόσεις... Αλλα όλα αυτα ΤΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ. Κανεις δεν μου τα επιβεβαίωσε. Ισα ίσα που μου λένε οτι με το 4ης γενιάς έχεις τις ίδιες επιδόσεις, πρόβλημα με καμμένες βαλβίδες δεν είχε ποτε κανεις, και κανενα περιεργο πρόβλημα ποτε δεν εμφανίστηκε... Τι να πω, και ποιον να πιστέψω!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hierophant last edited by

        Ο χρήστης nanton έγραψε:
        θέλω να σας ρωτήσω το εξείς:
        εχω βάλει το συστημα 4ης γενιάς αυτης της εταιρίας http://www.ac.com.pl και κάθε 200-300 χιλιομετρα μου ανάβει το Check. οι μαστόροι μου λένε οτι οτι γίνεται συνήθως και ειναι φυσιολογικό. ετσι είναι?
        δηλαδή όλοι εσείς είσαστε με αναμένο το check engine στα αυτοκινητά σας?
        το έχω σβήσει πάνω από 15 φορές μέσα σε 2 μήνες και 6.000 χιλμ. η επόμενη κίνηση είναι να αγοράσω έναν ψευτοεγκέφαλο απο e-bay να σβήνω τις ενδείξεις μόνος μου.

        πιθανως να έχεις φτωχό μίγμα υγραερίουη. Δεν είναι φυσιολογικό, και θα πρέπει να σου πούν γιατι εκεινοι το θεωρούν έτσι. Να πας να στο ρυθμίσουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stergioszx last edited by

          Μετά από 4000χλμ με σύστημα 4ης γενιάς της BRC δεν έχω διαπιστώσει το παραμικρό.
          Το φοράω σε Xsara picasso 1.8.
          Ο ίδιος ο εγκαταστάτης μου είπε ότι 'θα κόψει λιγάκι' με το υγραέριο, αλλά δε διαπίστωσα κάτι τέτοιο.
          Τα πρώτα 1500 χιλιόμετρα έκαιγε λίγο παραπάνω από όσο πρέπει, δηλαδή με 43 λίτρα μου έβγαζε μετα βίας 400 χιλιόμετρα.

          Πήγα για επαναρύθμιση και τώρα με 43 λίτρα βγάζει 450+ χιλιόμετρα πριν μου κάνει 'μπιπ' το σύστημα (πέσει η πίεση και γυρίσει σε βενζίνη).

          Είμαι 100% ευχαριστημένος (προς το παρών)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fotis70 last edited by

            Αν εξαιρέσω τον dti που το έβαλε στην Ιταλία και κάποιον άλλο συμφορουμίτη που το έβαλε στην Βουλγαρία, όσοι το έβαλαν στην Ελλάδα, φαίνεται πως έχουν πρόβλημα!

            Διορθώστε με σας παρακαλώ, αν υπερβάλλω. [/quote]

            μπορώ να σου πω για εμένα που το έβαλα στη Βουλγαρία ότι προς το παρόν μετά από 3.500 χλμ. δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα.Έκανα και τη ρύθμιση μετά από τα 1500 χλμ. και το αυτοκίνητο πάει μια χαρά και πράγματι υπάρχει και μειωμένη κατανάλωση μετά τη ρύθμιση.Πάντως επειδή έχω ακούσει και διαβάσει πολλά, χωρίς να διαπιστώνω τίποτα παράξενο, μερικές φορές το γυρνάω στη βενζίνη (περιμένω μετά το ξεκίνημα να ανεβάσει λίγο θερμοκρασία και μετά το γυρίζω σε υγραέριο, λίγο πριν το σταμάτημα 1-2 λεπτά το γυρίζω σε βενζίνη και ποτέ δεν αφήνω το ρεζερβουάρ της βενζίνης να πέσει κάτω από το μισό αλλά συμπληρώνω καύσιμα).Αυτό που γράφει κάποιος φίλος για το σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη για τις χαμηλές στροφές εγώ δεν το έχω παρατηρήσει αλλά φυσικά δε συγκρίνω τις Σέρρες σε κίνηση και ταλαιπωρία αυτοκινήτου με πόλεις όπως Θεσ/νίκη-Αθήνα.Εγώ τα περισσότερα χλμ. τα έχω κάνει εκτός πόλης σε καλούς δρόμους, σε δύσκολους δρόμους (ανηφόρες-στροφές) και με χρήση A/C.'Εχω το προνόμιο να μη κινούμαι πολύ μέσα στην πόλη αλλά εκτός.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              altus last edited by

              Παιδια επανερχομαι στο θεμα...

              Εκλεισα τελικα ραντεβου για τοποθετηση ενος συστηματος Landi (italy) 4 γενιας (οχι υγρης ψεκασης) στα 1450 ευρω μεσα στην αλλη εβδομαδα και.... καιγομαι.

              Ειμαι θεσσαλονικη και τελη του μηνος φευγω για διακοπες στην κερκυρα. Θα εχω οποτε ετοιμη και την μετατροπη...

              Σκεφτηκα, σκεφτηκα... σκεφτηκα και ειπα να το κανω!

              Το μονο βασικο μου ερωτημα ηταν παντα ενα: Αν βαρεσουν οι βαλβιδες λογω υπερθερμανσης....?

              Αλλα μολις εμφανιστηκε προσφατο ραντεβου το πηρα και εγω αποφαση.

              Θελω να κανω καποιες ερωτησεις στα παιδια που το εχουν εγκαταστησει (ανεξαρτητου μαρκας αλλα 4 γενιας ) και να μου πουν τα εξης:

              • ΓΙΑ ΤΟ FOCUS ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΠΟΥ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΡΕΖΕΡΒΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ? (ΕΝΝΟΩ ΔΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΛΙΤΡΑ ΜΕΙΚΤΑ (ΠΧ. 52 ΛΙΤΡΑ).

              • ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΤΡΥΟΑΝΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΜΑΝΙΚΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ. ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΩ ΝΑ ΤΡΥΠΗΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΧΑΜΗΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΦΥΑΚΤΗΡΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ).

              • ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ 4 ΓΕΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΠΑΝΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΤΙ ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΛΙΠΑΝΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ.

              • ΣΕ ΞΕΝΟ ΣΑΙΤ ΔΙΑΒΑΖΑ ΟΤΙ ΤΑ FOCUS , NISSAN KTL ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ. ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ????

              • ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΠΕΣ ΤΕ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ!!!

              ΥΓ: ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΣΑΣ ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ!!!!!

              ΟΣΟΙ ΕΟΧΥΝ ΒΑΛΕΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΜΟΝΟ ΣΕ FOCUS ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ.

              ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!

              ΕΧΩ ΤΟ 1.4 ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2007 (Preface)

              NEO -----------------------------------------------

              Λοιπον, σημερα πηγα και εδωσα την κλασικη προκαταβολη των 100 ευρω (καπαρο που λεμε) και πηρα ραντεβου για τις 22 Αυγουστου, μια μερα πλιν να αναχωρησω για την Κερκυρα (για διακοπες).

              Μετα απο συζητηση που ανοιξα με τον ιδιοκτητη σε πολυ ομορφο και χαλαρο κλιμα τον ρωτησα μερικα σημεια:

              Σχετικα με την δεξαμενη του ειπα οτι θελω οσο μπορω πιο μεγαλη αλλα και να μην παρει και πολυ απο το πορτ μπαγκαζ - παντα μεσα στην ρεζερβα). Πηγαμε εξω μετρησαμε την διαμετρο της θεσης ρεζερβας στο Focus μου και την βρηκε ~600mm, αν και ειδα αργοτερα μετρωντας οριζοντια οτι το πανω σημειο ειναι ακριβως 650mm. Σε ερωτηση να μετρησουμε και το βαθος μου ειπε οτι δεν χρειαζεται.... Ελα ομως που χρειαζεται!!!

              Πηγαμε μεσα και μου ειπε επακριβως οτι χωραει μεχρι και δεξαμενη για 67 λιτρα αλλα θα υπερυψωνεται λιγακι 3-4 εκατοστα μου ειπε μεσα στον κυριως χωρο. Του ειπα επειδη ειναι αισθητικο / ζωτικος ο χωρος γιατι εχω και παιδακι μου ειπε μια των 52 λιτρων θα ειναι μια χαρα και συμφωνησα. Κατι σε 600 Χ κατι φανταστηκα.

              Φτανοντας στην δουλεια με εναν συναδερφο που εχιε βαλει υγραεριο στην Βουλγαρια ομως του λεω μηπως εππρεπε να βαλω την πιο μεγαλη και μου λεει οτι αποκλειεται να εχω μμονο 600mm αλλα και πιο μεγαλη. Παμε να μετρησουμε και τι ναδω....

              Αντι να εχω βαθος χωρου ρεζερβας τουλαχιστον 200mm στο Focus ειναι ακριβως 15mm!!!

              Tα εχασα εκει... Αρα τα 5 εκατοστα τα εχουμε χαλαρα μεσα στο νερο να μην πω για 52 φιαλη παμε στα 7.5!!!! ενα καπακι δηλ. να φαινεται μεσα στο πορτμπαγκαζ!!! Shit!!!

              Το θεμα ειναι (και ερωτηση εδω) ειναι οτι οντως δεν το ηξεερα οτι εχω τοσο μικρο βαθος, Στο Fusion του φιλου μου ειναι μια χαρα δηλ. βαθος 20 ποντους και 2-3 απλα λιγο προεξεχει και σχεδον δεν φαινεται...

              Αρα ειμαι τελικα για την διασταση 630 Χ 225 θα προεξεχει σιγουρα 7.5 εκατοστα απο κατω.

              Εμαθα οτι αν θελει καποιος βαζεις κατω απο την μοκετα φιλιζολ και ερχεται ολο στο ιδιο υψος. Παλι καλα δηλ. Σκεφτηκα να βαλω κατι σαν τακους απο φιλιζολ και αναμεσα να βαλω τα διαφορα αντικειμενα που ειχα σκορπια στο πορτμπαγκαζ για να μην χαθει τοσο ο χωρος (Καλη ιδεα τι λετε?)

              Σχετικα με την τρυπα νου ειπε οτι δεν εχει προβλημα να την κανει κατω στο μαυρο κομματι οποτε καλα ειμαι σε αυτο το θεμα (και λασπη να ειναι θα τα καταφερνω πιστευω!).

              Σε ρωτηση σχετικα με τις βαλβιδες κτλ μου ειπε οτι τα Ford ειναι μια χαρα και εχει βαλει αρκετα σε επαγελματικα που πανε Αλεξανδρουπολη κτλ. Κατι με το Quashai μου ελεγε οτι εχει καποιο ψιλοπροβλημα αλλα γενικα δεν ειναι να φοβασαι μην παθει κατι ο κινητηρας.

              Τελος μου ειπε οτι σχετικα με τις βαλβιδες υπαρχει αξεσουαρ που τις λιπαινει και μπορει να μπει αργοτερα σε καθε μετατροπη αλλα γενικως δεν ειναι και κατι το σπουδαιο.

              Ο ιδιοκτητης ειχε υγραεριοκινηση δικη του σε ενα Mercedes.

              Σε αναζητηση στο διαδικτυο δεν βρισκω να παρει κατι σχετικο με Focus και LPG. Ξερετε στατιστικες, βιντεο κτλ.

              Τι αλλο να προσεξω πριν δωσω τα λεφτακια μου παιδια??? ΣΟΣ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dlag last edited by

                Ο χρήστης Altus έγραψε:
                Παιδια επανερχομαι στο θεμα...

                Εκλεισα τελικα ραντεβου για τοποθετηση ενος συστηματος Landi (italy) 4 γενιας (οχι υγρης ψεκασης) στα 1450 ευρω μεσα στην αλλη εβδομαδα και.... καιγομαι.

                Ειμαι θεσσαλονικη και τελη του μηνος φευγω για διακοπες στην κερκυρα. Θα εχω οποτε ετοιμη και την μετατροπη...

                Σκεφτηκα, σκεφτηκα... σκεφτηκα και ειπα να το κανω!

                Το μονο βασικο μου ερωτημα ηταν παντα ενα: Αν βαρεσουν οι βαλβιδες λογω υπερθερμανσης....?

                Αλλα μολις εμφανιστηκε προσφατο ραντεβου το πηρα και εγω αποφαση.

                Θελω να κανω καποιες ερωτησεις στα παιδια που το εχουν εγκαταστησει (ανεξαρτητου μαρκας αλλα 4 γενιας ) και να μου πουν τα εξης:

                • ΓΙΑ ΤΟ FOCUS ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΠΟΥ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΡΕΖΕΡΒΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ? (ΕΝΝΟΩ ΔΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΛΙΤΡΑ ΜΕΙΚΤΑ (ΠΧ. 52 ΛΙΤΡΑ).

                • ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΤΡΥΟΑΝΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΜΑΝΙΚΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ. ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΩ ΝΑ ΤΡΥΠΗΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΧΑΜΗΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΦΥΑΚΤΗΡΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ).

                • ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ 4 ΓΕΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΠΑΝΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΤΙ ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΛΙΠΑΝΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ.

                • ΣΕ ΞΕΝΟ ΣΑΙΤ ΔΙΑΒΑΖΑ ΟΤΙ ΤΑ FOCUS , NISSAN KTL ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ. ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ????

                • ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΠΕΣ ΤΕ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ!!!

                ΥΓ: ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΣΑΣ ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ!!!!!

                ΟΣΟΙ ΕΟΧΥΝ ΒΑΛΕΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΜΟΝΟ ΣΕ FOCUS ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ.

                ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!

                ΕΧΩ ΤΟ 1.4 ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2007 (Preface)

                NEO -----------------------------------------------

                Λοιπον, σημερα πηγα και εδωσα την κλασικη προκαταβολη των 100 ευρω (καπαρο που λεμε) και πηρα ραντεβου για τις 22 Αυγουστου, μια μερα πλιν να αναχωρησω για την Κερκυρα (για διακοπες).

                Μετα απο συζητηση που ανοιξα με τον ιδιοκτητη σε πολυ ομορφο και χαλαρο κλιμα τον ρωτησα μερικα σημεια:

                Σχετικα με την δεξαμενη του ειπα οτι θελω οσο μπορω πιο μεγαλη αλλα και να μην παρει και πολυ απο το πορτ μπαγκαζ - παντα μεσα στην ρεζερβα). Πηγαμε εξω μετρησαμε την διαμετρο της θεσης ρεζερβας στο Focus μου και την βρηκε ~600mm, αν και ειδα αργοτερα μετρωντας οριζοντια οτι το πανω σημειο ειναι ακριβως 650mm. Σε ερωτηση να μετρησουμε και το βαθος μου ειπε οτι δεν χρειαζεται.... Ελα ομως που χρειαζεται!!!

                Πηγαμε μεσα και μου ειπε επακριβως οτι χωραει μεχρι και δεξαμενη για 67 λιτρα αλλα θα υπερυψωνεται λιγακι 3-4 εκατοστα μου ειπε μεσα στον κυριως χωρο. Του ειπα επειδη ειναι αισθητικο / ζωτικος ο χωρος γιατι εχω και παιδακι μου ειπε μια των 52 λιτρων θα ειναι μια χαρα και συμφωνησα. Κατι σε 600 Χ κατι φανταστηκα.

                Φτανοντας στην δουλεια με εναν συναδερφο που εχιε βαλει υγραεριο στην Βουλγαρια ομως του λεω μηπως εππρεπε να βαλω την πιο μεγαλη και μου λεει οτι αποκλειεται να εχω μμονο 600mm αλλα και πιο μεγαλη. Παμε να μετρησουμε και τι ναδω....

                Αντι να εχω βαθος χωρου ρεζερβας τουλαχιστον 200mm στο Focus ειναι ακριβως 15mm!!!

                Tα εχασα εκει... Αρα τα 5 εκατοστα τα εχουμε χαλαρα μεσα στο νερο να μην πω για 52 φιαλη παμε στα 7.5!!!! ενα καπακι δηλ. να φαινεται μεσα στο πορτμπαγκαζ!!! Shit!!!

                Το θεμα ειναι (και ερωτηση εδω) ειναι οτι οντως δεν το ηξεερα οτι εχω τοσο μικρο βαθος, Στο Fusion του φιλου μου ειναι μια χαρα δηλ. βαθος 20 ποντους και 2-3 απλα λιγο προεξεχει και σχεδον δεν φαινεται...

                Αρα ειμαι τελικα για την διασταση 630 Χ 225 θα προεξεχει σιγουρα 7.5 εκατοστα απο κατω.

                Εμαθα οτι αν θελει καποιος βαζεις κατω απο την μοκετα φιλιζολ και ερχεται ολο στο ιδιο υψος. Παλι καλα δηλ. Σκεφτηκα να βαλω κατι σαν τακους απο φιλιζολ και αναμεσα να βαλω τα διαφορα αντικειμενα που ειχα σκορπια στο πορτμπαγκαζ για να μην χαθει τοσο ο χωρος (Καλη ιδεα τι λετε?)

                Σχετικα με την τρυπα νου ειπε οτι δεν εχει προβλημα να την κανει κατω στο μαυρο κομματι οποτε καλα ειμαι σε αυτο το θεμα (και λασπη να ειναι θα τα καταφερνω πιστευω!).

                Σε ρωτηση σχετικα με τις βαλβιδες κτλ μου ειπε οτι τα Ford ειναι μια χαρα και εχει βαλει αρκετα σε επαγελματικα που πανε Αλεξανδρουπολη κτλ. Κατι με το Quashai μου ελεγε οτι εχει καποιο ψιλοπροβλημα αλλα γενικα δεν ειναι να φοβασαι μην παθει κατι ο κινητηρας.

                Τελος μου ειπε οτι σχετικα με τις βαλβιδες υπαρχει αξεσουαρ που τις λιπαινει και μπορει να μπει αργοτερα σε καθε μετατροπη αλλα γενικως δεν ειναι και κατι το σπουδαιο.

                Ο ιδιοκτητης ειχε υγραεριοκινηση δικη του σε ενα Mercedes.

                Σε αναζητηση στο διαδικτυο δεν βρισκω να παρει κατι σχετικο με Focus και LPG. Ξερετε στατιστικες, βιντεο κτλ.

                Τι αλλο να προσεξω πριν δωσω τα λεφτακια μου παιδια??? ΣΟΣ!

                Μελέτησε το παρακάτω: Εδώ είναι η black list της prins που έχει το 25% της αγοράς
                http://www.autogastanken24.de/documents ... t_Juli.pdf

                Και αυτοί είναι οι κινητήρες που τοποθετείται αξιόπιστα (;;;) LPG

                FIAT GROUP VAG-SKODA-SEAT BMW
                939A4.000 1.8 103kW ALT 2.0 96kW 22 6S 1 2.2 125kW
                178B3.000 1.6 74kW ALZ 1,6 75Kw 25 6S 5 2.5 141kW
                182A2.000 1.8 83kW APG 1.8 92kW 30 6S 3 3.0 170kW
                182A4.000 1.6 76kW ATM 2.0 85kW M43 1.6 75kW
                182B2.000 1.2 60kW AUQ 1.8 132kW M43B19 1.9 77kW
                182B6.000 1.6 60kW AWC 00/** N42B18 1.8 85kW
                182B7.000 2,0 113Kw AWT 1.8 110kW N42B20 2.0 105kW
                183A1.000 AZD 1.6 77kW N45B16A 1.6 85kW
                185A2.000 1.6 75kW AZJ 2.0 85kW N45T 1.6 85kW
                188A5.000 1.2 59kW AZQ 1.2 47kW N46B18A 1.8 85kW
                192A2.000 2.4 125kW BBM 07/** N46B20A 2.0 105kW
                192A4.000 1.8 98kW BBY 1.4 55kW N46B20B 2.0 95kW
                192B2.000 1.4 66kW BBZ 1.4 74kW M52 S3 2,0/2,3
                194A1.000 2.2 108kW BCA 1.4 55kW 256S4 2,5 125Kw
                199A3,000 1,4T 88kw BCB 1.6 77kW
                199A6.000 1.4 70kW BDW 2,4 130Kw
                223A5.000 1.2 48kW BFB 1,8T 120Kw
                350A1.000 1.4 57kW BFQ 1.6 75kW
                838A2.000 2.4 129kW BGU 1.6 75kW
                838A6.000 2.0 114kW BKY 1.4 55kW
                839A4.000 1.8 96kW BMD 1.2 40kW
                839A7.000 1.8 96kW BME 1,2 47kW
                AR32104 1.6 88kW BSE 1.6 75kW
                AR32201 1.8 106kW BTS 1.6 77kW
                AR32205 1.8 103kW BUB 3,2 184KW
                AR32301 2.0 114kW BUD 1.4 59kW
                AR32310 2.0 110kW BXV 1.2 51kW
                AR33503 1.4 76kW BXW 1.4 63kW
                AR34103 2.0 114kW BZG 1,2 51KW
                AR36301 2.0 110kW A4Q 1,8 T
                AR37203 1.6 77kW
                AR67106 1.8 103kW
                AR67204 2.0 110kW
                AR67601 1.6 88kW
                M16A 1,6 79Kw
                RFN 2.0 100Kw
                169A4,000 1,2 51Kw

                CHEVROLET CHRYSLER PSA GROUP
                10HM 3.2 166kW ECB 2.0 98kW 3FY 2.2 120kW
                A08S3 800 38kW ECC 2.0 104kW 3FZ 2.2 116kW
                A16DMS 1.6 77kW EDZ 2.4 108kW 5FW 1.6 88kW
                B12S1 1.2 53kW EGA 3.3 128kW 6FZ 1.8 85kW
                F14D3 1.4 69kW EGG / EGO 3.5 183kW KFU 1.4 65kW
                F14S3 1.4 61kW EJD 1.6 85kW KFV 1.4 55kW
                F16D3 1.6 80kW SOHC 1.6 85Kw KFW 1.4 55kW
                F18D3 1.8 90kW DOHC 2.0 104kW KFX 1.4 55kW
                T18SED 1.8 90kW 148 Cu. 2.4 111kW LFX 1.8 66kW
                T20SED 2.0 96kW 202 Cu. 3.3 116kW LFY 1.8 81kW
                X20D1 2.0 105kW SOHC 2.0 98kW NFU 1.6 80kW
                X25D1 2.5 115kW NFV 1.6
                Z24SED 2.4 100kW NFZ 1.6 65kW
                RFJ 2.0 103kW
                RFN 2.0 100kW
                RFR 2.0 99kW
                RFV 2.0 97kW
                XFX 3.0 152kW
                RFW 2.0 80kW
                6FY 1,8

                DAIHATSU DODGE FORD
                K3-VE 1.3 67kW A 2.0 115kW E5SA 2.3 107kW
                3SZ-VE 1.5 77kW B 2.4 125kW FYDA 1.6 74kW
                FYDB 1.6 74kW
                HWDA 1.6 74kW
                HXDA 1.6 85kW
                J4C 1.3 44kW
                NSF/NSG 2.0 85kW
                Y5A 2.3 108kW
                ZVSA 2.0 85kW

                KIA/HYUNDAI JEEP LAND ROVER
                A3E 1.3 60kW A K3-VE
                A5D 1.5 71kW B 2.4 125kW B6324S 3.2 171kW
                FB 1.8 93kW
                G4ED 1.6 82kW
                G4EE 1.4 71kW
                G4FA 1.4 80kW
                G4FC 1.6 90kW
                G4GC 2.0 105kW
                G4JP 2.0 100kW
                G4JS 2.4 102kW
                G4KA 2.0 106kW
                G6BA 2.7 129kW
                G6CU 3.5 143kW
                G6DB 3.3 182kW
                G6EA 2.7 139kW
                S6D 1.6 75kW
                SOHC x
                HMC Delta 2.7 136kW

                MAZDA MERCEDES MITSUBISHI
                B5 1.5 55kW 112.911 2.4 125kW 4B 12
                BP 1.8 85kW 112.912 2.6 125kW 4G 13 1.3 73kW
                FP 1.8 66kW 112.921 2.8 150kW 4G 18 1.6 72kW
                FP HIGH 1.8 84kW 112.941 3.2 165kW 4G 63 2.0 100kW
                FP LOW 1.8 74kW 266.940 1.7 85kW 4G 69 2.4 118kW
                FS 2.0 96kW 111.951 2.0 95kW 4G 92 1.6 66kW
                FS HIGH 2.0 100kW 111.955 1.8 105kW 4G 93 1.8 85kW
                FS LOW 2.0 85kW M111.E20113 95kW 6A 13 2.5 120kW
                Z6 1.6 77 kW M111.E23214 105kW 6G72 3.0 125kW
                ZL 1.5 65 kW M271.940 1,8 120Kw 4B10 1,8
                ZM 1.6 72 kW M271.946 1,7 85Kw 4A91 1,5
                LM 2,0 108 KW M271.956
                M272.967 05/**
                112.946 3,2 165Kw
                271.946 1.8 105kW
                M 271,952 1,8
                M 272,920 2,5

                NISSAN OPEL RENAULT/DACIA
                GA16DE 1.6 73kW X18XE 1.8 85kW D4F 1.2i 55kW
                QG15 1.5 70kW Z22XE 2.2 108kW E7J 1.4 55kW
                QG18 1.8 84kW Z14XEP 1.4 66kW F4P 1.8 88kW
                QG18DE 1.8 84kW Z16SE 1.6 62kW F4R 2.0 103kW
                QG25DE 2.5 121kW Z16XE 1.6 74kW F4R T 2.0 120kW
                QR20 2.0 103kW Z16XEP 1.6 77kW K4J 1.4 70kW
                SR20 2.0 103kW Z18XE 1.8 92kW K4M 1.6 79kW
                SR20DE 2.0 100kW Z18XER 1.8 103kW K7J 1.4 55kW
                SR20DE/133668 2.0 192kW Z22SE 2.2 108kW L7X 3.0 140kW
                MR20DE 2.0 104kW Z24SED 2.4 103kW M4R 2.0 103kW
                QG16DE 1.6 78kW Z22XE 2.2 108kW K4M 08/**
                Z12XEP 1,2 AWC 00/**
                X22XE 2.2 108kW

                SAAB SSANG YONG SUBARU
                B204E 2.0 113kW G23 2.3 110kW EJ20 2.0 116kW
                B204i/B206i 2.0 98kW EJ25 2.5 121kW
                B204i 2.0 96kW EZ30 3.0 180kW
                B205E 2.0 110kW
                B207E 2.0 110kW
                B207L 2.0 129kW
                B234i 2.3 110kW
                B235E 2.3 125kW
                B308E 3.0 147kW
                Z18XE 1.8 90kW
                Z20NEL 2.0 110kW
                B206i 2.0 98kW
                LL8 4.2 213kW
                B234i 2.3 110kW

                SUZUKI TOYOTA VOLVO
                M16A 1.6 79kW 1AZ-FE / ACM20L 2,0 110Kw B230FK 2.3 99kW
                J20A 2.0 103kW 1ZZ-FE / ZZT220 1.8 95kW B4164S2 1.6 85kW
                1ZZ-FE / ZZT250 1.8 95kW B4184S 1.8 85kW
                2AZ-FE 2.4 115kW B4184S2 1.8 90kW
                2AZ-FE / ACV30 2.4 112kW B5244S 2.4 103 kW
                3S-FE / SXM10 2.0 98kW B5244S4/S5 2.4 103kW / 125kW
                3ZZ-FE / ZZE112 1.6 81kW B5252S 2.5 106kW
                4A-FE / AE111L 1.6 81kW B5254S 2.5 125kW
                4ZZ-FE / ZZE121 1.4 71kW B5244S5 2.4 125 kW
                5S-FE / SXV20 2.2 100kW B4204S2 2.0 100kW
                7A-FE 1.8 79kW
                7A-FE / AT221L 1.8 81kW
                3RZ-FE 2.7
                1G-FE 1988 l6 114kW
                2NZ-FE 1.3 63kW

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης Altus έγραψε:
                  ...πηρα ραντεβου για τις 22 Αυγουστου, μια μερα πλιν να αναχωρησω για την Κερκυρα (για διακοπες).

                  Ποτέ μη κάνεις εργασίες στο αμάξι πριν από ταξίδι. Αν κάτι δεν πάει καλά θα χάσεις το ταξίδι.
                  Βάλε υγραέριο μόλις επιστρέψεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                    ...πηρα ραντεβου για τις 22 Αυγουστου, μια μερα πλιν να αναχωρησω για την Κερκυρα (για διακοπες).

                    Ποτέ μη κάνεις εργασίες στο αμάξι πριν από ταξίδι. Αν κάτι δεν πάει καλά θα χάσεις το ταξίδι.
                    Βάλε υγραέριο μόλις επιστρέψεις.

                    +1

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      altus last edited by

                      Χιλια ευχαριστω!

                      Το λινκ βασικα δεν ανοιγει και με πεταει αλλου...

                      Παρακτω βλεπω γενικα κυβισμους και κωδικους που δεν καταλαβαινω για την FORD και αλλους.

                      DAIHATSU DODGE FORD
                      K3-VE 1.3 67kW A 2.0 115kW E5SA 2.3 107kW
                      3SZ-VE 1.5 77kW B 2.4 125kW FYDA 1.6 74kW
                      FYDB 1.6 74kW
                      HWDA 1.6 74kW
                      HXDA 1.6 85kW
                      J4C 1.3 44kW
                      NSF/NSG 2.0 85kW
                      Y5A 2.3 108kW
                      ZVSA 2.0 85kW

                      Εγω που εχω τον ΖΕΤΕC 1.4cc 2007 μοντελο δεν ειμαι αραγε στους αξιοπιστους???

                      Και παλι ευχαριστω και περιμενων και αλλους που μπορουν να με βοηθησουν στα υπολοιπα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dlag last edited by

                        Ο χρήστης Altus έγραψε:
                        Χιλια ευχαριστω!

                        Το λινκ βασικα δεν ανοιγει και με πεταει αλλου...

                        Παρακτω βλεπω γενικα κυβισμους και κωδικους που δεν καταλαβαινω για την FORD και αλλους.

                        DAIHATSU DODGE FORD
                        K3-VE 1.3 67kW A 2.0 115kW E5SA 2.3 107kW
                        3SZ-VE 1.5 77kW B 2.4 125kW FYDA 1.6 74kW
                        FYDB 1.6 74kW
                        HWDA 1.6 74kW
                        HXDA 1.6 85kW
                        J4C 1.3 44kW
                        NSF/NSG 2.0 85kW
                        Y5A 2.3 108kW
                        ZVSA 2.0 85kW

                        Εγω που εχω τον ΖΕΤΕC 1.4cc 2007 μοντελο δεν ειμαι αραγε στους αξιοπιστους???

                        Και παλι ευχαριστω και περιμενων και αλλους που μπορουν να με βοηθησουν στα υπολοιπα.

                        Δες αυτό :Car list 06-2007
                        valve seat problems
                        Xantia 1800 cc LFX 8v 1998 >
                        C1 1000 cc 12v 2005 >
                        Daewoo Tacuma 1800 cc 8v 2000 >
                        YRV 1600 cc
                        Dacia Logan 1400 cc 8v 2006 >
                        1600 cc K7M 710 8v 2006 >
                        Daihatsu Terios 1300 cc K3-VE 16v 2001 >
                        YRV 1300 cc K3-VE 16V 2001 >
                        Dodge Ram 1500/2500 4700 cc 16v 2002 >
                        Caliber 1800 cc 16v 2006 >
                        Caliber 2000 cc 16v 2006 >
                        Ford Focus 1800 cc 1998 >
                        Mondeo 1800 cc 1998 >
                        Ka 1250 cc
                        Explorer 4000 cc 12v 1993-1998
                        Windstar 3000 cc 12v 1995
                        Honda All models 2003 >
                        Hyundai Sonata 2400 cc G4KC 16v 2005 >
                        Trajet 2000 cc G4JP 16v 2000 - 2004
                        Hummer All models
                        Infiniti FX35 3500 cc 24v 2003-
                        Jeep Grand Cherokee 4700 cc 16v 1999 - 2005
                        Mazda Mazda 6 2002 > All engines/Ford engines
                        121 1250 cc
                        Tribute 2000 cc 2002
                        Mercedes A-class 1500/1700/2000(T) 8v 2005 > All engines
                        B-class 1500/1700/2000(T) 8v 2005 > All engines
                        Vaneo 1900 cc 2004-2005
                        Mitsubishi Outlander 2400 cc 16v 2001 >
                        Grandis 2400 cc 16v 2004 >
                        Nissan Maxima QX 3000 cc 1995 >
                        Primera 1998 > All engines
                        X-trail 2000 cc 16v 2003 >
                        350 Z 3500 cc 24v 2004-
                        Murano 3500 cc 24v 2004-
                        Opel All models 1800 cc Z18XE 16v 2004>
                        All models 2000 cc Z20ZE 16v 2004>
                        All models 1600 cc Z16XEP 16v 2005>
                        All models 1800 cc Z18XER 16v 2005>
                        Peugeot 406 1800 cc LFX 8v 1998 >
                        Boxer 2000 cc XU10J2/RFW 8v 1995 >
                        Partner 1800 cc LFX 8v 1996 >
                        107 1000 cc 12v 2005 >
                        Pontiac Trans Sport 2300 cc Quad 4 16v 1993-1997
                        Porsche Cayenne 3200 cc 24v 2004 >
                        Cayenne S 4500 cc 32v 2004 >
                        Renault Laguna 2000 cc 8v 1994-1998
                        Espace 2000 cc 8v 1994-1998
                        Espace IV 3500 cc 24v 2002-
                        Vel Satis 3500 cc 24v 2002-
                        Megane 2 1600 cc 16v 2002-
                        Kangoo 1400 cc 8v 1998-
                        Saab 9-. Versions 16v 1998 >
                        Seat Alhambra 2000 cc ATM 8v 2000 >
                        Skoda Fabia 2000 cc AZL 8v 2000 >
                        Smart Forfour 1100/1300/1500cc 12v 2004 >
                        Suzuki Liana 1600 cc 16v 2004 >
                        Toyota All models 1996 >
                        Corolla 1600 cc VVTI 16v 2004 Problems, even with
                        flash lube
                        Aygo 1000 cc 12v 2005 >
                        Volkswagen Sharan 2000 cc ATM 8v 2000 >
                        Touareg 3200 cc 24v 2003 >
                        T5 2000 cc AXA 8v Cylinderhead Mexico
                        Phaeton 3200 cc BKL 24v 2002 >
                        Golf 3200 cc BUB 24v 2005 >
                        Volvo XC90 2500 cc Turbo 20v 2003 >
                        S60/V70 2400 cc Turbo 20v 2000 >
                        S40/V50 1800 cc 16v 2003 > Problems, even with
                        flash lube.
                        Disclaimer :
                        De “voertuigenlijst klepproblemen” is samengesteld a.d.h.v. uit de markt ontvangen informatie. Klep en klepzitting problemen kunnen ontstaan
                        door diverse factoren (soort brandstof, mengsel samenstelling, voertuig onderhoud, rijstijl etc). Het is onmogelijk voor Prins Autogassystemen
                        om alle informatie komende uit de markt uitvoerig te verifiëren. Derhalve kunnen aan deze lijst geen rechten worden ontleent. De lijst geeft een
                        indicatie over mogelijke “probleemvoertuigen”. Indien een voertuig niet op de lijst voorkomt houdt dat in dat over het betreffende voertuig geen
                        gegevens bekent zijn. Dit is echter geen garantie dat kleppen/klepzittingen niet onderhevig kunnen zijn aan overmatige slijtage.
                        Prins Autogassystemen BV kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor schade aan klep/klepzitting en/of motorschade ontstaan door het
                        plaatsten van een LPG systeem (zowel bij “universeel” als bij “dedicated” inbouw).
                        Disclaimer:
                        The “valve problem vehicle list” is compiled based on practical information. Valve and valve seat problems are caused by various factors (fuel type,
                        mixture composition, vehicle maintenance, driving style, etc.). It is impossible for Prins Autogassystemen to check all practical information extensively.
                        Therefore, no rights can be derived from this list. The list points out possible problem vehicles. If a vehicle is not included on this list, it means that
                        there are no data available for this vehicle. However, it does not imply that the vehicle’s valves/valve seats may not be subject to excessive wear.
                        Prins Autogassystemen BV shall never be liable for damage to valves/valve seats and/or engine damage caused by installing an LPG system
                        (both universal and dedicated installation).
                        Haftungsausschluss:
                        Die „Fahrzeugliste Ventilprobleme“ wurden anhand von Informationen aus dem Markt zusammengestellt. Ventil- und Ventilsitz-Probleme können
                        durch verschiedene Faktoren verursacht werden (Art des Kraftstoffs, Zusammensetzung des Gemischs, Fahrzeugwartung, Fahrstil, usw.).
                        Es ist für die Prins Autogassystemen B.V. unmöglich, alle Informationen aus dem Markt ausführlich zu verifizieren. Daher können aufgrund dieser
                        keine Rechtsansprüche geltend gemacht werden. Die Liste gibt einen Hinweis auf eventuell mögliche „Problemfahrzeuge“. Falls ein Fahrzeug nicht
                        auf der Liste steht, bedeutet dies, dass über das betreffende Fahrzeug keine Daten bekannt sind. Dies ist jedoch keine Gewährleistung
                        dafür, dass Ventile/Ventilsitze nicht übermäßigem Verschleiß ausgesetzt sein könnten.
                        Die Prins Autogassystemen B.V. haftet niemals für Schaden an Ventilen/Ventilsitzen bzw. Motorschaden, der durch den Einbau
                        einer Autogasanlage entstanden ist (weder bei Universaleinbau noch bei typenspezifischem Einbau).
                        Clause de non-responsabilité :
                        La “liste de véhicules avec des problèmes de soupape » a été rédigée à base de renseignements reçus du marché. Des problèmes de soupapes et
                        de sièges de soupape peuvent être causés par différents facteurs (type de carburant, composition du mélange, entretien du véhicule, style de
                        conduite, etc.). Il n’est pas possible pour Prins Autogassystemen de vérifier tous les renseignements provenant du marché. C’est pourquoi aucun
                        droit ne peut être tiré de cette liste. Cette liste donne une indication de ‘véhicules problématiques’ possibles. Si un véhicule n’est pas compris dans
                        cette liste, cela veut dire que nous ne disposons pas de données sur le véhicule en question. Cela n’est toutefois pas une garantie que les
                        soupapes/sièges de soupe ne puissent s’user excessivement.
                        Prins Autogassystemen BV ne peut jamais être tenu responsable pour dommages aux soupapes/sièges de soupape et/ou au moteur dus
                        à l’installation d’un système GPL (tant pour montage « universel » que « dédicacé »).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dlag last edited by

                          Ο χρήστης Altus έγραψε:
                          Χιλια ευχαριστω!

                          Το λινκ βασικα δεν ανοιγει και με πεταει αλλου...

                          Παρακτω βλεπω γενικα κυβισμους και κωδικους που δεν καταλαβαινω για την FORD και αλλους.

                          DAIHATSU DODGE FORD
                          K3-VE 1.3 67kW A 2.0 115kW E5SA 2.3 107kW
                          3SZ-VE 1.5 77kW B 2.4 125kW FYDA 1.6 74kW
                          FYDB 1.6 74kW
                          HWDA 1.6 74kW
                          HXDA 1.6 85kW
                          J4C 1.3 44kW
                          NSF/NSG 2.0 85kW
                          Y5A 2.3 108kW
                          ZVSA 2.0 85kW

                          Εγω που εχω τον ΖΕΤΕC 1.4cc 2007 μοντελο δεν ειμαι αραγε στους αξιοπιστους???

                          Και παλι ευχαριστω και περιμενων και αλλους που μπορουν να με βοηθησουν στα υπολοιπα.

                          Car list 06-2007
                          valve seat problems
                          Xantia 1800 cc LFX 8v 1998 >
                          C1 1000 cc 12v 2005 >
                          Daewoo Tacuma 1800 cc 8v 2000 >
                          YRV 1600 cc
                          Dacia Logan 1400 cc 8v 2006 >
                          1600 cc K7M 710 8v 2006 >
                          Daihatsu Terios 1300 cc K3-VE 16v 2001 >
                          YRV 1300 cc K3-VE 16V 2001 >
                          Dodge Ram 1500/2500 4700 cc 16v 2002 >
                          Caliber 1800 cc 16v 2006 >
                          Caliber 2000 cc 16v 2006 >
                          Ford Focus 1800 cc 1998 >
                          Mondeo 1800 cc 1998 >
                          Ka 1250 cc
                          Explorer 4000 cc 12v 1993-1998
                          Windstar 3000 cc 12v 1995
                          Honda All models 2003 >
                          Hyundai Sonata 2400 cc G4KC 16v 2005 >
                          Trajet 2000 cc G4JP 16v 2000 - 2004
                          Hummer All models
                          Infiniti FX35 3500 cc 24v 2003-
                          Jeep Grand Cherokee 4700 cc 16v 1999 - 2005
                          Mazda Mazda 6 2002 > All engines/Ford engines
                          121 1250 cc
                          Tribute 2000 cc 2002
                          Mercedes A-class 1500/1700/2000(T) 8v 2005 > All engines
                          B-class 1500/1700/2000(T) 8v 2005 > All engines
                          Vaneo 1900 cc 2004-2005
                          Mitsubishi Outlander 2400 cc 16v 2001 >
                          Grandis 2400 cc 16v 2004 >
                          Nissan Maxima QX 3000 cc 1995 >
                          Primera 1998 > All engines
                          X-trail 2000 cc 16v 2003 >
                          350 Z 3500 cc 24v 2004-
                          Murano 3500 cc 24v 2004-
                          Opel All models 1800 cc Z18XE 16v 2004>
                          All models 2000 cc Z20ZE 16v 2004>
                          All models 1600 cc Z16XEP 16v 2005>
                          All models 1800 cc Z18XER 16v 2005>
                          Peugeot 406 1800 cc LFX 8v 1998 >
                          Boxer 2000 cc XU10J2/RFW 8v 1995 >
                          Partner 1800 cc LFX 8v 1996 >
                          107 1000 cc 12v 2005 >
                          Pontiac Trans Sport 2300 cc Quad 4 16v 1993-1997
                          Porsche Cayenne 3200 cc 24v 2004 >
                          Cayenne S 4500 cc 32v 2004 >
                          Renault Laguna 2000 cc 8v 1994-1998
                          Espace 2000 cc 8v 1994-1998
                          Espace IV 3500 cc 24v 2002-
                          Vel Satis 3500 cc 24v 2002-
                          Megane 2 1600 cc 16v 2002-
                          Kangoo 1400 cc 8v 1998-
                          Saab 9-. Versions 16v 1998 >
                          Seat Alhambra 2000 cc ATM 8v 2000 >
                          Skoda Fabia 2000 cc AZL 8v 2000 >
                          Smart Forfour 1100/1300/1500cc 12v 2004 >
                          Suzuki Liana 1600 cc 16v 2004 >
                          Toyota All models 1996 >
                          Corolla 1600 cc VVTI 16v 2004 Problems, even with
                          flash lube
                          Aygo 1000 cc 12v 2005 >
                          Volkswagen Sharan 2000 cc ATM 8v 2000 >
                          Touareg 3200 cc 24v 2003 >
                          T5 2000 cc AXA 8v Cylinderhead Mexico
                          Phaeton 3200 cc BKL 24v 2002 >
                          Golf 3200 cc BUB 24v 2005 >
                          Volvo XC90 2500 cc Turbo 20v 2003 >
                          S60/V70 2400 cc Turbo 20v 2000 >
                          S40/V50 1800 cc 16v 2003 > Problems, even with
                          flash lube.
                          Disclaimer :
                          De “voertuigenlijst klepproblemen” is samengesteld a.d.h.v. uit de markt ontvangen informatie. Klep en klepzitting problemen kunnen ontstaan
                          door diverse factoren (soort brandstof, mengsel samenstelling, voertuig onderhoud, rijstijl etc). Het is onmogelijk voor Prins Autogassystemen
                          om alle informatie komende uit de markt uitvoerig te verifiëren. Derhalve kunnen aan deze lijst geen rechten worden ontleent. De lijst geeft een
                          indicatie over mogelijke “probleemvoertuigen”. Indien een voertuig niet op de lijst voorkomt houdt dat in dat over het betreffende voertuig geen
                          gegevens bekent zijn. Dit is echter geen garantie dat kleppen/klepzittingen niet onderhevig kunnen zijn aan overmatige slijtage.
                          Prins Autogassystemen BV kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor schade aan klep/klepzitting en/of motorschade ontstaan door het
                          plaatsten van een LPG systeem (zowel bij “universeel” als bij “dedicated” inbouw).
                          Disclaimer:
                          The “valve problem vehicle list” is compiled based on practical information. Valve and valve seat problems are caused by various factors (fuel type,
                          mixture composition, vehicle maintenance, driving style, etc.). It is impossible for Prins Autogassystemen to check all practical information extensively.
                          Therefore, no rights can be derived from this list. The list points out possible problem vehicles. If a vehicle is not included on this list, it means that
                          there are no data available for this vehicle. However, it does not imply that the vehicle’s valves/valve seats may not be subject to excessive wear.
                          Prins Autogassystemen BV shall never be liable for damage to valves/valve seats and/or engine damage caused by installing an LPG system
                          (both universal and dedicated installation).
                          Haftungsausschluss:
                          Die „Fahrzeugliste Ventilprobleme“ wurden anhand von Informationen aus dem Markt zusammengestellt. Ventil- und Ventilsitz-Probleme können
                          durch verschiedene Faktoren verursacht werden (Art des Kraftstoffs, Zusammensetzung des Gemischs, Fahrzeugwartung, Fahrstil, usw.).
                          Es ist für die Prins Autogassystemen B.V. unmöglich, alle Informationen aus dem Markt ausführlich zu verifizieren. Daher können aufgrund dieser
                          keine Rechtsansprüche geltend gemacht werden. Die Liste gibt einen Hinweis auf eventuell mögliche „Problemfahrzeuge“. Falls ein Fahrzeug nicht
                          auf der Liste steht, bedeutet dies, dass über das betreffende Fahrzeug keine Daten bekannt sind. Dies ist jedoch keine Gewährleistung
                          dafür, dass Ventile/Ventilsitze nicht übermäßigem Verschleiß ausgesetzt sein könnten.
                          Die Prins Autogassystemen B.V. haftet niemals für Schaden an Ventilen/Ventilsitzen bzw. Motorschaden, der durch den Einbau
                          einer Autogasanlage entstanden ist (weder bei Universaleinbau noch bei typenspezifischem Einbau).
                          Clause de non-responsabilité :
                          La “liste de véhicules avec des problèmes de soupape » a été rédigée à base de renseignements reçus du marché. Des problèmes de soupapes et
                          de sièges de soupape peuvent être causés par différents facteurs (type de carburant, composition du mélange, entretien du véhicule, style de
                          conduite, etc.). Il n’est pas possible pour Prins Autogassystemen de vérifier tous les renseignements provenant du marché. C’est pourquoi aucun
                          droit ne peut être tiré de cette liste. Cette liste donne une indication de ‘véhicules problématiques’ possibles. Si un véhicule n’est pas compris dans
                          cette liste, cela veut dire que nous ne disposons pas de données sur le véhicule en question. Cela n’est toutefois pas une garantie que les
                          soupapes/sièges de soupe ne puissent s’user excessivement.
                          Prins Autogassystemen BV ne peut jamais être tenu responsable pour dommages aux soupapes/sièges de soupape et/ou au moteur dus
                          à l’installation d’un système GPL (tant pour montage « universel » que « dédicacé »).

                          ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟ FORD FOCUS ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ 1800cc ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΙΝ ΤΟ 1998

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Τι εγινε βρε παιδια;Πιο μικρα ποστ για να μπορουν να διαβαστουν !!Δεν χρειαζετε να βαλετε το ιδιο κειμενο σε ολες τις γλωσσες!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Μετα απο 4000 χλμ με 4ης γενιας tomasseto ενα εχω να πω. 400χλμ με 25 ευρω. Τελος. Στο δρομο παει σφαιρα,προσπερασεις κτλ αψογα. Λαμπακι εχει να αναψει εδω και 2700κμ. Το συστημα σαν να μην υπαρχει. Απο καταναλωση ειμαι στην επαρχια στα 9.5 λιτρα. Βλεπω οτι οσο κανω χλμ πεφτει η καταναλωση και αυξανεται η αυτονομια. Γιατι αυτο?
                              Παιδια ερωτηση. Στη θηβα οσοι εχετε παει εχετε αντιμετωπισει προβλημα να μη μπορει να σας γεμισει? Εχει προβλημα το πιστολι του?
                              Πληρωνουμε διοδια να μπουμε στον παραδρομο? Ελεος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                altus last edited by

                                Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις. Φαινεται οτι μονο ενα παλιο του 1999 ειχε καόιο προβλημα...

                                Για να δουμε λοιπον. Ενας φιλος με Audi TT μου εστειλε τωρα μηνυμα και μου λεει μην φοβασαι τιποτα. Το εχει εδω και 4 χρονια και ειναι ολα οκ...

                                Παιδια στην Κερκυρα υπαρχει καποιο πρατηριο με υγραεριο ή μονο στον δρομο για τα Γιαννενα (προς Αθηνα) οπως ειδα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Κάτι γενικό!
                                  Ισχύει τίποτα ότι τα υγραεριοκίνητα δεν πρέπει να ρυμουλκούν?
                                  Το πρόσεξα σε τεστ του Panda CNG στο Autobild (αναφέρει 'δεν ενδείκνυται για ρυμούλκιση') ενώ το ίδιο είχα ακούσει παλιά και για άλλα που γίνονται εκ μετατροπής υγραεριοκίνητα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dti last edited by

                                    Ο χρήστης cson έγραψε:

                                    Παιδια ερωτηση. Στη θηβα οσοι εχετε παει εχετε αντιμετωπισει προβλημα να μη μπορει να σας γεμισει? Εχει προβλημα το πιστολι του?

                                    Εγώ δεν είχα κάποιο πρόβλημα, ούτε μάλλον ένα άλλο αυτοκίνητο με βουλγάρικες πινακίδες που συνάντησα εκεί.

                                    Πληρωνουμε διοδια να μπουμε στον παραδρομο? Ελεος!

                                    Δυστυχώς αυτό το διαπίστωσα κι εγώ, όχι όταν μπήκα (ερχόμουν από Λαμία) αλλά όταν χρειάστηκε να ξαναμπώ στην Εθνική. 0,90 ευρώ 'καπέλο' για μια παράκαμψη λίγων χιλιομέτρων εκτός Εθνικής...
                                    Μάλλον έπρεπε να πω 'δεν πληρώνω, δεν πληρώνω'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dti last edited by

                                      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                      Κάτι γενικό!
                                      Ισχύει τίποτα ότι τα υγραεριοκίνητα δεν πρέπει να ρυμουλκούν?

                                      Για το Panda δεν γνωρίζω, αλλά εφόσον ο κινητήρας διαθέτει την κατάλληλη ροπή, ανάλογα το φορτίο που θα ρυμουλκύσει, για ποιο λόγο να δημιουργηθεί θέμα με το υγραέριο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Εμενα παντως το πρατηριο εκει δεν μπορει να με ανεφοδιασει! Δεν ανοιγει την βαλβιδα μου στην ταπα να μπει το υπο πιεση υγραεριο. Και τελικα επεστρεψα πισω καθως πηγαινα απλα βολτα και δεν ημουν διατεθιμενος να δωσω 75 αρα στη βενζινη. Στην αθηνα γεμισα χωρις προβλημα. Αρα ποιος φταιει?
                                        Απαραδεκτο παντως! Ο μοναδικος σταθμος για να πας βορεια να μη μπορει να σε γεμισει. Καλα διοδια δεν ξαναπληρωνω για 500 μετρα καροδρομο! Θα σηκωνω τη μπαρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sdaoulas2 last edited by

                                          εβαλα και γω υγραεριο στο Fiesta μου
                                          Εβαλα 5ης γενιας ICOM JTG με δεξαμενη ρεζερβα 56 lit (44 lit καθαρα)
                                          Αφησα στον μαστορα και την φωτογραφικη μου μηχανη και του ειπα θελω πολλες πολλες φωτογραφιες της ολης μετατροπης.

                                          Και φυσικα βγηκε η πολλαπλη για να τρυπηθει και το εχω και σε φωτο για να ξερω τι γινεται.

                                          Εχω καποια προβληματακια και απο βδομαδα θα το παω για να τα δουνε.
                                          Γενικα το αμαξι παει πολυ καλα αν και ακομα εχω κανει μονο 700χλμ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            εβαλα κ εγω στο ιμπιζα, 4ης γενιάς, μοντέλο stag (πολωνική νομίζω), στον εγκαταστάτη στη φλώρινα που μου σύστησε ένας φίλος λίγες σελίδες πιο πριν (κ τον ευχαριστώ)
                                            μέχρι στιγμής έχω κάνει 1000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.
                                            το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι στι 6100 κάνει ένα απότομο ξέσπασμα μέχρι τον κόφτη στις 6500. Ίσως εκεί γυρνάει σε βενζίνη, λόγω μικρών μπεκ.
                                            κατανάλωση από 8,5 με βενζίνη έχω λίγο πιο κάτω από 10.
                                            το κρουζ κοντρόλ δουλεύει όπως κ το τριπ κομπιούτερ.
                                            Ενα επιπροσθετο θέμα που θέλω να δω είναι οτι δεν μου έβαλε ηλεκτροβαλβίδα στη έξοδο της μπουκάλας. Μπορεί να μπει εξτρα σε κάποιον εδώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 47 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr