-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
To 220ti λες,το χα ξεχασει τελειως!!!Πολυ ομορφο αυτοκινητο,ειχε 200 αλογα και τρελα γκαζια.Άλλα είχε και την άστριφτη κατάρα...
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2784Δεν καταλαβαίνω. Από πότε τα Ιαπωνικά είναι άθραυστα;
Δεν περιγράφω άλλο!
Mazda MX-3
Δεν ξέρω αν μπορεί να χαρακτηριστεί ως 'το καλύτερο', θυμάμαι όμως μια εξαιρετική περιγραφή του από αμερικάνικο περιοδικό (το Road & Track IIRC): 'There are better handling FWD cars than this. But not many.'
Αυτο και το 100NX με την ταργκα οροφη και τα χωμενα μπροστινα φαναρια ηταν ασχημα ,για εμενα,αμαξια.
Και τα 2 ήταν ωραιοποιημένες εκδόσεις των Corolla και Sunny αντίστοιχα. Οδηγικά (ειδικά το Paseo), το 100ΝΧ πάντως ήταν αρκετά συμπαθητικό κατά τα άλλα -αν και ιδιόρρυθμο- ενώ έβγαινε και με 2λιτρο κινητήρα.
το καλυτερο ηταν ενα ενδοξο coupe
Το θρεντ αναφέρεται σε προσιτά αυτοκίνητα...
. & -
+άπειρο ως πρώην κάτοχος... Αλλά το συγκεκριμένο (S13) είχε σχεδιαστεί παλιότερα. Δεν είναι ακριβώς ' '90s'.
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
το opel tigra ξεχασαμε.....αλλο ενα γερμανικο θαυμα .
-
Από το 1997 το Volvo C70!
Πανέμορφο!
Και ένα δικό μου λατρεμένο που έως να πάρω αποφαση να το πάρω ... ήρθε το f/l (και καλύτερα γιατί υπήρξε 1,4)!!!
Megane Coupe 1ης γενιάς!
-
Προσωπικα πιστευω οτι ειναι το 200SX.
Το ειχε αγορασει ο θειος μου την περιοδο 90'-91' θυμαμαι καλα, την πρωτη εκδοση, (της πρωτης γενιας παντα που βγηκε μεχρι το 93'-94' νομιζω με τα αναδιπλουμενα φωτα)
πριν τις αλλαγες σε ζαντες, προφυλακτηρες και την υφασματινη επενδυση καθισματων που θυμιζε...μπουρνουζι.
Δυστυχως δεν με ειχε παει βολτα , αλλα με δεδομενη την εμπλοκη του σε αγωνες εκεινη την περιοδο, και αρκετες οδηγικες επαφες με γρηγορα αυτοκινητα, στα ματια μου φαινοταν
οτι εκανε την ιδανικη επιλογη.
Κυβισμος 1800και κατι ψιλα αν θυμαμαι καλα, 169ps , βαρος στα 1300κιλα, με μπλοκε διαφορικο, και τα ελεγχομενα αναποδα, να δινουν και να παιρνουν, με τις κλασσικες φωτο στα περιοδικα της εποχης να το δειχνουν -λογω σχετικα μαλακων αναρτησεων- σουζα...
Η τιμη του το 1992: 10εκ δρχ, χωρις αποσυρση, 7,45εκ με αποσυρση.
Για να υπαρχει ενα μετρο συγκρισης, η Bmw 518i E34 των 115 ιππων ειχε τοτε
10εκ δρχ ακριβως αντιστοιχα χωρις αποσυρση και 7,38εκ δρχ με αποσυρση. -
Ξεχάσαμε το CRX V-TECH (160 din) ή ανήκει στη προηγούμενη 10ετία ;
Εγώ πάντως ψηφίζω Fiat Coupe 20 VT και μετά 200 SX
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εμένα μου άρεσε αρκετά το Paseo αν και δεν ήταν και η καλύτερη αγορά τότε. ίσως να είμαι μικροαστός επειδειξιομανής βέβαιαΑυτό που μου άρεσε πολύ τότε αλλά και που ακόμα και σήμερα δείχνει σύγχρονο είναι το Toyota Sera (στα ίδια μηχανικά μέρη με paseo / starlet).
+1
Ειδικά το Sera πολύ ωραίο. -
Γαματο το c70.
-
Ο χρήστης xristaras3 έγραψε:
το opel tigra ξεχασαμε.....
αλλο ενα γερμανικο θαυμα .
Το Tigra είναι πάρα πολύ όμορφο ακόμα και σήμερα. Το κακό είναι πως έχει κακοποιηθεί βάναυσα από κάγκουρες και όπως πχ το Opel Manta κάποτε (επίσης εξαιρετικό αυτοκίνητο) είναι δυσεύρετο σε νορμαλ κατάσταση. Αυτό όμως δεν μειώνει σε τίποτα την αξία του σαν σχέδιο, ήταν όμορφο και επιθετικό χωρίς να προσποιείται πως είναι κάτι άλλο από ένα μικρό κουπέ.
-
Εμένα πάντως Tigra, 100NX, Paseo, MX3, Puma, CRX, και όλα αυτά τα μικρά κουπέ μου άρεσαν!
-
Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Ξεχάσαμε το CRX V-TECH (160 din) ή ανήκει στη προηγούμενη 10ετία ;Εγώ πάντως ψηφίζω Fiat Coupe 20 VT και μετά 200 SX
Πραγματι!
Αν θυμαμαι καλα στην Ελλαδα ηρθε ακριβως το 1990, και πουλιοταν μεχρι τελη του 91'- 92'?
Βεβαια ο ορος coupe για ενα κοντο fastback/hatchback, ειναι λιγο τραβηγμενος, για να πουμε την αληθεια...
Τουλαχιστον τα παραπανω, Fiat Coupe, 200SX, RX7 ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Coupe, το CRX, οχι
ακριβως... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
το opel tigra ξεχασαμε.....
αλλο ενα γερμανικο θαυμα .
Το Tigra είναι πάρα πολύ όμορφο ακόμα και σήμερα. Το **κακό είναι πως έχει κακοποιηθεί βάναυσα από κάγκουρες **και όπως πχ το Opel Manta κάποτε (επίσης εξαιρετικό αυτοκίνητο) είναι δυσεύρετο σε νορμαλ κατάσταση. Αυτό όμως δεν μειώνει σε τίποτα την αξία του σαν σχέδιο, ήταν όμορφο και επιθετικό χωρίς να προσποιείται πως είναι κάτι άλλο από ένα μικρό κουπέ.
Το έχω παρατηρήσει και συμφωνώ 100%.
Στο μέλλον που θα λέμε για προσιτά κουπέ των 00's,έτσι θα μνημονεύουμε και την τελευταία
Celica (πολύ σπάνια πλέον την πετυχαίνω σε νορμάλ κατάσταση). -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
το opel tigra ξεχασαμε.....
αλλο ενα γερμανικο θαυμα .
Το Tigra είναι πάρα πολύ όμορφο ακόμα και σήμερα. Το **κακό είναι πως έχει κακοποιηθεί βάναυσα από κάγκουρες **και όπως πχ το Opel Manta κάποτε (επίσης εξαιρετικό αυτοκίνητο) είναι δυσεύρετο σε νορμαλ κατάσταση. Αυτό όμως δεν μειώνει σε τίποτα την αξία του σαν σχέδιο, ήταν όμορφο και επιθετικό χωρίς να προσποιείται πως είναι κάτι άλλο από ένα μικρό κουπέ.
Το έχω παρατηρήσει και συμφωνώ 100%.
Στο μέλλον που θα λέμε για προσιτά κουπέ των 00's,έτσι θα μνημονεύουμε και την τελευταία
Celica (πολύ σπάνια πλέον την πετυχαίνω σε νορμάλ κατάσταση).και μονο που καγκουρευεται τοσο πολυ παει να πει οτι ειτε δεν αρεσει στους ιδιοκτητες του και προσπαθουν να το αλλαξουν ή απλα ειναι ενα ασχημο αμαξι μου αγοραζεται απο ανθρωπους με ασχημο γουστο,καγκουρες δηλαδη
ειδες ποσες εξηγησεις υπαρχουν -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
To 220ti λες,το χα ξεχασει τελειως!!!Πολυ ομορφο αυτοκινητο,ειχε 200 αλογα και τρελα γκαζια.
Άλλα είχε και την άστριφτη κατάρα...
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2784Δεν καταλαβαίνω. Από πότε τα Ιαπωνικά είναι άθραυστα;
Δεν περιγράφω άλλο!
Mazda MX-3
Δεν ξέρω αν μπορεί να χαρακτηριστεί ως 'το καλύτερο', θυμάμαι όμως μια εξαιρετική περιγραφή του από αμερικάνικο περιοδικό (το Road & Track IIRC): 'There are better handling FWD cars than this. But not many.'
Αυτο και το 100NX με την ταργκα οροφη και τα χωμενα μπροστινα φαναρια ηταν ασχημα ,για εμενα,αμαξια.
Και τα 2 ήταν ωραιοποιημένες εκδόσεις των Corolla και Sunny αντίστοιχα. Οδηγικά (ειδικά το Paseo), το 100ΝΧ πάντως ήταν αρκετά συμπαθητικό κατά τα άλλα -αν και ιδιόρρυθμο- ενώ έβγαινε και με 2λιτρο κινητήρα.
το καλυτερο ηταν ενα ενδοξο coupe
Το θρεντ αναφέρεται σε [b]προσιτά αυτοκίνητα...[/b]
. & -
+άπειρο ως πρώην κάτοχος... Αλλά το συγκεκριμένο (S13) είχε σχεδιαστεί παλιότερα. Δεν είναι ακριβώς ' '90s'.
τα μισα εδω ειτε δεν υπαρχουν πια ειτε ειναι πανακριβα να τα φερεις απ εξω οποτε τι προσιτα λες
-
ενα αλλο πολυ καλο και δυνατο κουπε των 90's ειναι και το
ROVER 220 turbo coupe....Uploaded with ImageShack.us
και για οσους δεν γνωριζουν προκειται για διλιτρη εκδοση με 200 αλογα παρακαλω μπροσθοκινητο με 0-100 στα 6,9 δευτερα και τελικα 240 χλμ. Ειπατε κατι???
Τρελο του μεινεκτημα εμοιαζε απο μουρη εως μπροστα πορτα με το 214 που ειχα εγω σε ολα απο ποιοτητα εως design, και μιλαμε εξωτερικα αλλα και εσωτερικα ταμπλο και τετοια, μονο το μοτερακι αλλαζε και εσκιζε για την εποχη του, υποψην μοντελο 1992. -
Το 220turbo παντως εχει χαρακτηριστει απο αρκετους και ως 'πεζοδρομιοκυνηγος'...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το 220turbo παντως εχει χαρακτηριστει απο αρκετους και ως 'πεζοδρομιοκυνηγος'...τι εννοεις με αυτο?
αλλο ενα κουπε απο την ιδια εταιρεια με 1,4 λιτρα και 103 αλογα,
ναι το 214 και σε κουπε ελλας δεν εισηχθει ποτε νομιζω μονο καποια εχω δει με ξενες πινακιδες.οικονομικο σχετικα ψιλομπροστα για την εποχη του αλλα μεχρι εκει. Απο εκει και περα θεωρω απαραδεκτο ολα να εχουν ιδια μουρη και ιδιο εσωτερικο σαν να παιρνω golf gti πχ Και να εχει ιδια μουρη ακριβως και ιδιο εσωτερικο με golf 1.4 tsi αλλαγη δηλ μονο σε μοτερ.
-
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
τι εννοεις με αυτο?αλλο ενα κουπε απο την ιδια εταιρεια με 1,4 λιτρα και 103 αλογα,
ναι το 214 και σε κουπε ελλας δεν εισηχθει ποτε νομιζω μονο καποια εχω δει με ξενες πινακιδες.οικονομικο σχετικα ψιλομπροστα για την εποχη του αλλα μεχρι εκει. Απο εκει και περα θεωρω απαραδεκτο ολα να εχουν ιδια μουρη και ιδιο εσωτερικο σαν να παιρνω golf gti πχ Και να εχει ιδια μουρη ακριβως και ιδιο εσωτερικο με golf 1.4 tsi αλλαγη δηλ μονο σε μοτερ.
Καλο χρυσο αλλα απο αξιοπιστια ηταν αστα να πανε.
Τουλαχιστον 8 φορες μας εμεινε στο δρομο.Οι 3 φλαντζα.
Η ηλιοροφη χαλασε , τα παραθυρα χαλασαν και δεν ξερω και εγω τι αλλο.Το μονο καλο ειναι οτι ηταν το πρωτο μου αμαξι που εμαθα να οδηγαω και δεν το λυπηθηκα καθολου .
Παντως το μοτερ του στις υψηλες στροφες εσπερνε για τα δεδομενα της τοτε εποχης.
Honda μοτερ(σχεδον) , τυχαιο ?δεν νομιζω -
Tα 1.4 ειχαν βρετανικο κινητηρα,τα 1.6 και πανω ειχαν της Honda.
-
delete
Το καλύτερο προσιτό coupe των 90s