-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Όποιος και αν είναι ο λόγος για το ότι ανάβει (πότε και που, ποιός να ξέρει) το check engine σίγουρα δεν είναι επειδή η βενζίνη έχει 100 οκτάνια.
Οποιος ξεχάστηκε και έβαλε 100άρα του άναψε το chek engine.
Οταν συνέβει και σε μένα και τηλεφώνησα στο σέρβις η πρώτη ερώτηση που μου υποβάλανε ήταν: ''Μήπως βάλατε 100άρα '' ?το γιατι ομως γινεται αυτο θελουμε να μαθουμε
-
ΟΚ, τώρα ξεκαθάρησαν όλα
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Όποιος και αν είναι ο λόγος για το ότι ανάβει (πότε και που, ποιός να ξέρει) το check engine σίγουρα δεν είναι επειδή η βενζίνη έχει 100 οκτάνια.
με τις βρωμικες εχει θεμα τωρα καθαρες 100ρες αμα βρεις εξω και δοκιμασεις ειναι αλλο θεμα
Γιατι αν βαλει καθαρη 100αρα δεν θα χει προβλημα???
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Όποιος και αν είναι ο λόγος για το ότι ανάβει (πότε και που, ποιός να ξέρει) το check engine σίγουρα δεν είναι επειδή η βενζίνη έχει 100 οκτάνια.
με τις βρωμικες εχει θεμα τωρα καθαρες 100ρες αμα βρεις εξω και δοκιμασεις ειναι αλλο θεμα
Γιατι αν βαλει καθαρη 100αρα δεν θα χει προβλημα???
εγω στο gp μερικες φορες οταν εβαζα 100ρα το μοτερ εκανε σαν ελικοπτερο απο το πλουσιο μιγμα
οταν αρχισα να βαζω απο βαπορι(βυσματα κανουν παντου καλο ) καθαρη 100ρα η διαφορα ηταν μερα με την νυχτα καμια μα καμια σχεση
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
....οταν αρχισα να βαζω απο βαπορι(βυσματα κανουν παντου καλο ) καθαρη 100ρα η διαφορα ηταν μερα με την νυχτα καμια μα καμια σχεσηΕίσαι σίγουρος όμως ότι αυτό που έβαλες είχε τα διάφορα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ* για τον κινητήρα πρόσθετα.
*Καθαριστικά, απορρυπαντικά κλπ κλπ που κάνουν το καύσιμο κατάλληλο για χρήση σε κοινό πολιτικό αυτοκίνητο για πολλά πολλά χλμ χωρίς να πρέπει να ανοίγεις κινητήρα κλπ
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
....οταν αρχισα να βαζω απο βαπορι(βυσματα κανουν παντου καλο ) καθαρη 100ρα η διαφορα ηταν μερα με την νυχτα καμια μα καμια σχεση
Είσαι σίγουρος όμως ότι αυτό που έβαλες είχε τα διάφορα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ* για τον κινητήρα πρόσθετα.
*Καθαριστικά, απορρυπαντικά κλπ κλπ που κάνουν το καύσιμο κατάλληλο για χρήση σε κοινό πολιτικό αυτοκίνητο για πολλά πολλά χλμ χωρίς να πρέπει να ανοίγεις κινητήρα κλπ
ειμαι σιγουρος οτι αυτο που εβαζα ηταν καθαροτατο απο προσμιξεις γιατι το επερνα πριν φτασει στο περαμα για αποθηκευση
-
Πήγαινες με λεκάνες κάτω από το σωλήνα που ξεφόρτωνε το τάνκερ για να μαζεύεις αυτό που στάζει;
-
Ετσι...
Φασουλι το φασουλι....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Όποιος και αν είναι ο λόγος για το ότι ανάβει (πότε και που, ποιός να ξέρει) το check engine σίγουρα δεν είναι επειδή η βενζίνη έχει 100 οκτάνια.
Οποιος ξεχάστηκε και έβαλε 100άρα του άναψε το chek engine.
Οταν συνέβει και σε μένα και τηλεφώνησα στο σέρβις η πρώτη ερώτηση που μου υποβάλανε ήταν: ''Μήπως βάλατε 100άρα '' ?φαντάζομαι τα μούτρα του πρατηριούχου όταν του ζητάς φουλάρισμα με 95αρα και τους διαλόγους σας...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πήγαινες με λεκάνες κάτω από το σωλήνα που ξεφόρτωνε το τάνκερ για να μαζεύεις αυτό που στάζει;οχι οταν ξεφωρτωνει 400 τονους βενζινη τα 20-30 λιτρα που κλεβουν απο εκει δεν ειναι τιποτα..
το σπιτι μου καποτε μυριζε σαν βενζιναδικο αμα αναβες τσιγαρο πιστευω οτι θα εμπαινα χαλαρα σε τροχια -
-
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τέλος τα τιμολόγια για καύσιμα αξίας εώς 300€. Πλέον θέση τιμολογίου έχει η απλή απόδειξη λιανικής.Από την ΠΟΛ:
Αναφορικά με την έκδοση των αποδείξεων λιανικής πώλησης (Α.Λ.Π.) από πρατηριούχους για την εμπορία πετρελαίου κίνησης και βενζίνης με τη χρήση φορολογικών μηχανισμών του ν.1809/1988, είτε ενσωματωμένων στις αντλίες (που λειτουργούν δηλαδή αυτόματα με τη ροή του καυσίμου), είτε όχι, διευκρινίζονται τα ακόλουθα:
(...)
- Για τις μεμονωμένες (παράδοση από αντλία) χονδρικές πωλήσεις πετρελαίου κίνησης ή βενζίνης έως και τριακόσια (300) ευρώ ανά συναλλαγή γίνεται δεκτό να εκδίδεται σε κάθε περίπτωση Α.Λ.Π. για να διευκολυνθεί και η σύνδεση των αντλιών με φορολογικό μηχανισμό έκδοσης αποδείξεων. Η Α.Λ.Π. αυτή δεν αντικαθίσταται με τιμολόγιο, στο πίσω μέρος δε αυτής τίθεται η σφραγίδα του εκδότη της και αναγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας του εφοδιαζόμενου με καύσιμα οχήματος, οι δε λήπτες - επιτηδευματίες για τα φορολογικά τους δικαιώματα και υποχρεώσεις κάνουν χρήση των παραπάνω Α.Λ.Π. οι οποίες επέχουν θέση τιμολογίου.
Ουσιαστικά αυτό που λέει είναι πως αν έχεις μηχανισμό που εκδίδει αυτόματα απόδειξη κάθε φορά που ενεργοποιείται η αντλία, μπορείς να μην εκδόσεις τιμολόγιο.
Από αυτό όμως μέχρι τη διατύπωση του ΟΒΕ, είναι τεράστια η απόσταση, και αγγίζει τα όρια της παρερμηνείας. -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Ουσιαστικά αυτό που λέει είναι πως αν έχεις μηχανισμό που εκδίδει αυτόματα απόδειξη κάθε φορά που ενεργοποιείται η αντλία, μπορείς να μην εκδόσεις τιμολόγιο.
Από αυτό όμως μέχρι τη διατύπωση του ΟΒΕ, είναι τεράστια η απόσταση, και αγγίζει τα όρια της παρερμηνείας.Όχι ακριβώς. Αν έχεις μηχανισμό που κόβει αυτόματα αποδείξεις τότε υποχρεωτικά δίνεις μόνο την απόδειξη που βγαίνει. Μόνο σε περίπτωση που έχεις απλή ταμειακή μηχανή χωρίς σύνδεση με τις αντλίες έχεις την επιλογή απόδειξης ή τιμολογίου.
Επιτέλους γλιτώσαμε απο τα τιμολόγια. Ηταν μεγάλος μπελάς τόσο απο άποψη κόστους (χαρτιά, toner) όσο και απο άποψη ταλαιπωρίας και καθυστέρησης.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ουσιαστικά αυτό που λέει είναι πως αν έχεις μηχανισμό που εκδίδει αυτόματα απόδειξη κάθε φορά που ενεργοποιείται η αντλία, μπορείς να μην εκδόσεις τιμολόγιο.
Από αυτό όμως μέχρι τη διατύπωση του ΟΒΕ, είναι τεράστια η απόσταση, και αγγίζει τα όρια της παρερμηνείας.Όχι ακριβώς. Αν έχεις μηχανισμό που κόβει αυτόματα αποδείξεις τότε υποχρεωτικά δίνεις μόνο την απόδειξη που βγαίνει. Μόνο σε περίπτωση που έχεις απλή ταμειακή μηχανή χωρίς σύνδεση με τις αντλίες έχεις την επιλογή απόδειξης ή τιμολογίου.
Επιτέλους γλιτώσαμε απο τα τιμολόγια. Ηταν μεγάλος μπελάς τόσο απο άποψη κόστους (χαρτιά, toner) όσο και απο άποψη ταλαιπωρίας και καθυστέρησης.
Ξανά: το 'γίνεται δεκτό να εκδίδεται...' απεχει κατα πολυ από το 'εκδίδεται υποχρεωτικά...'. Εξάλλου, αν έχεις κάποιους σταθερούς πελάτες, θα θέλεις να συνεχίζεις να εκδίδεις Τ-ΔΑ (ή απλά Δ.Α. και συγκεντρωτικό Τιμολόγιο στο τέλος του μήνα) για να παρακολουθείς και τον λογαριασμό τους. Και αυτή η ΠΟΛ αφήνει το περιθώριο αυτό.
-
Τη αποδειξη που παιρνετε απο το πρατηριο,την παιρνετε με σφραγιδα του πρατηρίου απο πισω και τον αριθμο κυκλοφοριας,αλλιως δεν γινεται δεκτη αντι τιμολογιου.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τη αποδειξη που παιρνετε απο το πρατηριο, .........Μήπως να έχει επικολλημένη και φωτο του αυτοκινήτου ή της αφεντομουτσουνάρας μου?
Υπάρχει περίπτωση να έχω απόδειξη για καύσιμα και να τα έχυσα στην αποχέτευση ή να τα ήπια?
Μήπως ο πρατηριούχος έγινε 'καλός Σαμαρείτης' και μοιράζει αποδείξεις χωρίς αντίκρυσμα...
Δεν αντιλέγω ότι τα λές σωστά και ευχαριστούμε για την πληροφόρηση, αλλά εφόσον ισχύει ειναι -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Τη αποδειξη που παιρνετε απο το πρατηριο, .........
Μήπως να έχει επικολλημένη και φωτο του αυτοκινήτου ή της αφεντομουτσουνάρας μου?
Υπάρχει περίπτωση να έχω απόδειξη για καύσιμα και να τα έχυσα στην αποχέτευση ή να τα ήπια?
Μήπως ο πρατηριούχος έγινε 'καλός Σαμαρείτης' και μοιράζει αποδείξεις χωρίς αντίκρυσμα...
Δεν αντιλέγω ότι τα λές σωστά και ευχαριστούμε για την πληροφόρηση, αλλά εφόσον ισχύει ειναιΙσχύει και παραϊσχύει! Μέχρι 300 Ευρώ δεν χρειάζεται έκδοση Δ.Α-Τ. αλλά αρκεί η απόδειξη με σφραγίδα του πρατηρίου και αριθμό κυκλοφορίας οχήματος στο πίσω μέρος της. Μπορεί βέβαια να εκδοθέι και κανονικό τιμολόγιο. Αυτό ισχύει εδώ και έναν μήνα περίπου.
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Τη αποδειξη που παιρνετε απο το πρατηριο, .........
Μήπως να έχει επικολλημένη και φωτο του αυτοκινήτου ή της αφεντομουτσουνάρας μου?
Υπάρχει περίπτωση να έχω απόδειξη για καύσιμα και να τα έχυσα στην αποχέτευση ή να τα ήπια?
Μήπως ο πρατηριούχος έγινε 'καλός Σαμαρείτης' και μοιράζει αποδείξεις χωρίς αντίκρυσμα...
Δεν αντιλέγω ότι τα λές σωστά και ευχαριστούμε για την πληροφόρηση, αλλά εφόσον ισχύει ειναιΥπαρχει περιπτωση να παρεις την αποδειξη και να την περασεις στα εξοδα σου και αυτο δεν ειναι επιθυμητο,γιατι μετα πως θα σου βαλει προστιμα ο εφοριακος
-
Βενζίνη ώρα μηδέν!



