Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Polo GTI (2010)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Polo GTI (2010)
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 43
    • 44
    • 16 / 44
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    869
    1352
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kotetsi last edited by

      Ο χρήστης keeent έγραψε:
      Η λιστα με τα εξτρα που αναρτηθηκε μερικες σελιδες πιο πισω ειναι ολοκληρη ή υπαρχουν και αλλα εξτρα ?
      Το ρωταω με τη λογικη πως οι περισσοτερες εταιρειες προσφερουν ατελειωτους καταλογους με εξτρα τις μερες μας. Πως και δεν ισχυει το ιδιο και εδω ?

      Εξαρτάται τι εννοείς με το «ατελείωτους καταλόγους με έξτρα«. Οι λίστες των MiTo/Punto/500 πχ περιλαμβάνουν κανα δισέλιδο μόνο για αυτοκόλλητα αμαξώματος και καλύμματα καθρεπτών. Αυτό τις κάνει «μπουγιόζικες» αλλά όχι και ουσιαστικές. Τώρα όσον αφορά την παραπάνω λίστα είναι η τελική που υπάρχει μέχρι σήμερα. Αν αποφασιστεί να «ανοίξει» κάποιος καινούριος κωδικός, όπως πχ ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, αυτό θα προστεθεί μελλοντικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        swift-b-p-m last edited by

        Ο χρήστης karnezis έγραψε:
        polo r ειπανε οτι τελικα επεσε ακυρο......δεν προκειται να βγει!!

        το προηγουμενο πολο gti δεν ητανε κακο........

        σε τεστ μεσα στο καρτοδρομο ειχε σπασει τα χρονομετρα.....

        Τα χρονόμετρα το ξέρουν?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zeremefico last edited by

          Παιδιά όταν άκουσα πριν από μερικούς μήνες ότι η τιμή θα διατηρηθεί κάτω από τις 20000 ευρώ γέλασα αφού το φθηνό αδερφάκι του (κούπρα) έκανε σχεδόν 23000. Το θέμα είναι με τι τιμή θα λανσαριστεί η fabia rs, εκτίμηση μου είναι γύρω στα 18000. Μήπως γνωρίζει κανείς άλλος για την κατανάλωση (πραγματική) του polo πέρτα από τις τιμές που αναφέρθηκαν προηγουμένως που είναι πού υψηλές κατά την γνώμη μου;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Το κουπρα έρχεται με γενναία έκπτωση Απο την αντιπροσωπεία , οπότε έρχεται σχεδόν στα ίσια με το πολο...
            Στο δρόμο τώρα μάλλον σαν δυνατό fr θα είναι ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisnikolop last edited by

              Ο χρήστης zeremefico έγραψε:
              Παιδιά όταν άκουσα πριν από μερικούς μήνες ότι η τιμή θα διατηρηθεί κάτω από τις 20000 ευρώ γέλασα αφού το φθηνό αδερφάκι του (κούπρα) έκανε σχεδόν 23000. Το θέμα είναι με τι τιμή θα λανσαριστεί η fabia rs, εκτίμηση μου είναι γύρω στα 18000. Μήπως γνωρίζει κανείς άλλος για την κατανάλωση (πραγματική) του polo πέρτα από τις τιμές που αναφέρθηκαν προηγουμένως που είναι πού υψηλές κατά την γνώμη μου;

              Fabia rs με 18.000 δεν νομίζω οτι θα γίνει....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                keeent last edited by

                Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                Εξαρτάται τι εννοείς με το «ατελείωτους καταλόγους με έξτρα«. Οι λίστες των MiTo/Punto/500 πχ περιλαμβάνουν κανα δισέλιδο μόνο για αυτοκόλλητα αμαξώματος και καλύμματα καθρεπτών. Αυτό τις κάνει «μπουγιόζικες» αλλά όχι και ουσιαστικές. Τώρα όσον αφορά την παραπάνω λίστα είναι η τελική που υπάρχει μέχρι σήμερα. Αν αποφασιστεί να «ανοίξει» κάποιος καινούριος κωδικός, όπως πχ ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, αυτό θα προστεθεί μελλοντικά.

                Εννοω τις λιστες με τους αισηθτηρες πιεσης ελαστικων,διζονικο κλιμα,ζαντες,διαφορα δερματινα καθισματα,αμορτισερ,υποβραχιονια,θερμαινομενα καθισματα,χειριστιρια στο τιμονι κτλ
                Δεν λεω πως ειμαι fan των 'μπουγιοζικων' λιστων.Απλα μια παρατηρηση εκανα

                Στο δρόμο τώρα μάλλον σαν δυνατό fr θα είναι ...

                Να φανταστω μιλας περι στησιματος και θα συμφωνησω μαζι σου μιας και ετσι μας εχει συνηθισει η VW και προσφερει πιο 'all around' μοντελα σε σχεση με την Seat.
                Μιας και ειπαμε για cupra...πως τα πηγαινει σε σχεση με τον ανταγωνισμο ? (επιδοσεις,χρονοι κτλ - αναφερομαι σε πραγματικους και οχι σε αυτους που διαφημιζει η εταιρεια)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lalakis13 last edited by

                  Θα έχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε και την τιμή της Fabia RS και τις τυχόν εκπτώσεις που θα περιλαμβάνει. Λογικά θα είναι λίγο κάτω από τα 19,000...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kotetsi last edited by

                    Η Skoda πάντως έχει πολύ πιο «φιλικά» χρηματοδοτικά (άτοκο κι έντοκο με 4.9% ετήσιο σταθερό) από τη VW (έντοκο με 7.4% σταθερό) και τη Seat (έντοκο με 6.5-7.0% ανάλογα με τις ορέξεις της τράπεζας κατά τον MAΚΡΗ).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      karnezis last edited by

                      κ ψιλιαζομαι οτι στον χρόνο επάνω θα ανανεωθει το polo με άλλες ζάντες ίσως ή υποβραχιονιο ή κατι άλλο...

                      γνωστη η τακτικη της vw να τελειωνει πρωτα το στοκ της σε οτι εχει παλιο.........τιμονι...ζαντες κ κλπ

                      κ στο σιροκο ετσι κανανε...........το πρωτοβγαλανε με ταμπλο απο γκολφ κ στον χρονο επανω αλλαξανε ταμπλο τιμονι κ κλπ κ οσοι το ειχανε παρει απο την αρχη ξενερωσανε........

                      πάντως με αυτη την τιμη θα διαλυσει τον ανταγωνισμο...........

                      abarth evo..207 rc....corsa opc....ds3 κ κλπ δεν εχουνε τυχη......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης karnezis έγραψε:
                        κ ψιλιαζομαι οτι στον χρόνο επάνω θα ανανεωθει το polo με άλλες ζάντες ίσως ή υποβραχιονιο ή κατι άλλο...

                        γνωστη η τακτικη της vw να τελειωνει πρωτα το στοκ της σε οτι εχει παλιο.........τιμονι...ζαντες κ κλπ

                        κ στο σιροκο ετσι κανανε...........το πρωτοβγαλανε με ταμπλο απο γκολφ κ στον χρονο επανω αλλαξανε ταμπλο τιμονι κ κλπ κ οσοι το ειχανε παρει απο την αρχη ξενερωσανε........

                        πάντως με αυτη την τιμη θα διαλυσει τον ανταγωνισμο...........

                        abarth evo..207 rc....corsa opc....ds3 κ κλπ δεν εχουνε τυχη......

                        DS3 και Mito QV στεκονται ΣΤΑ ΙΣΙΑ απεναντι στο polo GTI, και σε τιμη αλλα και σε επιδοσεις, με μικροδοαφορες υπερ του polo ΚΥΡΙΩΣ λογω DSG, κατι που γινεται αντιληπτο
                        σε πολυ οριακες καταστασεις, τις οποιες δυσκολα θα φτασουν οι περισσοτεροι μελλοντικοι κατοχοι.
                        Iδιαιτερα στο θεμα της παιχνιδιαρικης αισθησης, το DS3 ειναι ξεκαθαρα μπροστα, με πληρως απενεργοποιουμενο ESP και παιχνιδιαρικη ουρα ΟΣΟ και ΟΠΟΤΕ ζητησει -και εκτιμησει δεοντως- ενας ικανος χειριστης, με την Mito να ενσωματωνει ιδανικα -για τους δρομους μας- ενα σημαντικο ποσοστο παιχνιδιου με διχτυ ασφαλειας τα καλορυθμισμενα ηλεκτρονικα αντιστοιχα, που σε αφηνουν ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ να αισθανθεις την off balance τοποθετηση.
                        Το Polo, τουλαχιστον συμφωνα με τις πρωτες εκτιμησεις ξενων δοκιμαστων, ειναι ιδιαιτερα αποτελεσματικο, ισως και καλυτερο στα χρονομετρα απο τα αλλα δυο, αλλα πιο αποστειρωμενο στην συνολικη αισθηση. Παρολα αυτα, η συνολικη του εικονα, με το προσεγμενο και αριστα διαμορφωμενο σε εργονομια εσωτερικο του, συν την ευκολια του DSG σε καθημερινες συνθηκες να παιζει ρολο αυτοματου κιβωτιου, χωρις παραλληλα να χανει σε επιδοσεις (το αντιθετο), κερδιζει ευλογα το δικο του κοινο.
                        Οποτε, αφηνοντας την εμφανιση, που ειναι και υποκειμενικη στον μεγαλυτερο βαθμο, και περνωντας στις πραγματικες δυνατοτητες-χαρακτηρα του καθε αυτοκινητου, ειναι πλεον κυριως θεμα προτιμησης του εκαστοτε συνειδητοποιημενο πραγματικου οδηγου να επιλεξει το...menu που προσφερεται απο τους κατασκευαστες, αναλογα με τις ορεξεις του...
                        Και τα τρια παντως ειναι μαλλον οτι καλυτερο εχει να επιδειξει η κατηγορια των
                        γρηγορων -σχετικα προσιτων, μεχρι 22κ- supermini σημερα, με 'αρχηγο' σε συνολικο επιπεδο το 'ωριμο' 207 RC των 175ιππων, που πλεον εφοδιαζεται με το πολυποθητο και σαφεστατο 6αρι κιβωτιο της PSA...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisnikolop last edited by

                          Η Μίτο 22.000 δεν παει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            karnezis last edited by

                            η mito qv ξεκιναει απο 21.900..........κ το ds3 απο 20.500

                            σε σχεση με την τιμη του polo gti ειναι μεγαλη η διαφορα......

                            οδηγικα πανω κατω θα ειναι κοντα κ τα 3........αλλα σε επιδοσεις το ds3 μενει πισω.....

                            απο ποτε το 207 rc βγαινει 6ταχυτο????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lalakis13 last edited by

                              http://www.autoblog.gr/wp-content/gallery/vw-polo-gti-live-at-geneva-2010/

                              Μερικές Φωτό

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mousatos last edited by

                                http://www.seat.gr/swf/Home/pdf/StockPricelist.pdf

                                Αντε γιατί πολύ premium την έχει δει η seat Ελλάς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasgti last edited by

                                  Προσωπικά έχω μείνει υπερικανοποιημένος από την ανάρτηση του GTi στο 1.2 tsi.

                                  Σε αυτό αν προσθέσουμε και το πιο δυνατό μοτερ, το dsg και τον πλούσιο εξοπλισμό, σε μια τιμή οριακά κάτω από 20κ που έχει το gti, σίγουρα το συνολικό πακέτο είναι κάτι παραπάνω από δελεαστικό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ken11
                                    ken11 last edited by

                                    Περιμενα κατι πιο δυναμικο απο αποψη σχεδιασης στη μασκα,καπως πιο αγριο γιατι τωρα αν εξαιρεσουμε τις ζαντες,την αεροτομη κ το λογοτυπο gti δεν μπορει κανεις να πει οτι διαφερει απ ενα απλο polo.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karnezis last edited by

                                      Εμενα αν με χαλαει κατι σ αυτο το αμαξι ειναι που δεν απενεργοποιειται πληρως το esp κ λιγο το πισω μερος στον προφυλακτηρα.............κατα τ αλλα με καλυπτει πληρως θα ελεγα......!

                                      με 19.400 ρε παιδια και με dsg κ με 180 αλογα κ με το φοβερο εσωτερικο που εχει τι να λεμε......ουτε στον παπα μην το πουμε........

                                      κ να το βελτιωσεις με ενα προγραμμα μπορεις αν δεν σου φτανουνε τα αλογα........

                                      αυτη η ατιμη η ηλιοροφη θα μπει στην παραγωγη απο την 40η εβδομαδα κ θα καθυστερησει πολυ η παραγγελια γαμωτο.........

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        karnezis last edited by

                                        Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                                        Περιμενα κατι πιο δυναμικο απο αποψη σχεδιασης στη μασκα,καπως πιο αγριο γιατι τωρα αν εξαιρεσουμε τις ζαντες,την αεροτομη κ το λογοτυπο gti δεν μπορει κανεις να πει οτι διαφερει απ ενα απλο polo.

                                        μην ξεχνας πως και το 207 rc απο το απλο 207 δεν εχει κ καμμια τρελη διαφορα εμφανισιακα......

                                        το φυλλαδιο του polo gti

                                        http://www.volkswagen.de/etc/medialib/v ... 201004.pdf

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης karnezis έγραψε:
                                          η mito qv ξεκιναει απο 21.900..........κ το ds3 απο 20.500

                                          σε σχεση με την τιμη του polo gti ειναι μεγαλη η διαφορα......

                                          οδηγικα πανω κατω θα ειναι κοντα κ τα 3........αλλα σε επιδοσεις το ds3 μενει πισω.....

                                          απο ποτε το 207 rc βγαινει 6ταχυτο????

                                          Αν 'ψαχτεις' λιγο καλυτερα με τον βασικο εξοπλισμο που εχει το καθενα, θα δεις οτι ουσιαστικα οι διαφορες τους ειναι πολυ μικροτερες απ' οσο νομιζεις.
                                          Καταρχας η QV εχει πλουσιοτερο εξοπλισμο, με στανταρ φωτα xenon και Bose ηχοσυστημα.
                                          Aναλογως τον Dealer υπαρχει δυνατοτητα εκπτωσης, αλλα σιγουρα εχει τοσο καλο χρηματοδοτικο προγραμμα, που συνολικα υπερκαλυπτει την αρχικη διαφορα των 2.5κ.
                                          Το DS3 απο την αλλη εχει επισης καλυτερο χρηματοδοτικο προγραμμα σε βαθμο που να εξομοιωνει σχεδον την διαφορα του 1κ , και επισης παρεχει bonus αποσυρσης 1000ευρω σε περιπτωση που υπαρχει καποιο αρκετα παλαιο αυτοκινητο.
                                          Τελος η Peugeot επισης, γιορταζοντας τα 200χρονια απο την ιδρυση της, παρεχει 800ευρω εκπτωση στο 207 RC, καλυτερο επισης χρηματοδοτικο απο την VW (απο τα ακριβοτερα της αγορας) και επιπλεον Bonus 1000ευρω σε περιπτωση αποσυρσης.
                                          Αρα δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα...To αντιθετο θα ελεγα.
                                          Το 207RC αλλα και Rallye , οπως επισης και το 207CC βγαινουν (αν δεν κανω λαθος)
                                          εδω και μερικους μηνες, με 6αρι κιβωτιο, λιγο μετα το fl που ειχαν, σε προφυλακτηρες, ζαντες και φωτα με Led στο πισω μερος. Σιγουρα παντως ετσι παραδιδονται ΠΛΕΟΝ, αφου
                                          με 6ταχυτο αναφερονται να εξοπλιζονται και στο Ελληνικο configurator.
                                          Το DS3 ΔΕΝ μενει πισω σε επιδοσεις. Τουλαχιστον οχι σε δημοσιο δρομο οπου και θα περναει το μεγαλυτερο χρονικο διαστημα απο τον κατοχο του...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            karnezis last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                            η mito qv ξεκιναει απο 21.900..........κ το ds3 απο 20.500

                                            σε σχεση με την τιμη του polo gti ειναι μεγαλη η διαφορα......

                                            οδηγικα πανω κατω θα ειναι κοντα κ τα 3........αλλα σε επιδοσεις το ds3 μενει πισω.....

                                            απο ποτε το 207 rc βγαινει 6ταχυτο????

                                            Αν 'ψαχτεις' λιγο καλυτερα με τον βασικο εξοπλισμο που εχει το καθενα, θα δεις οτι ουσιαστικα οι διαφορες τους ειναι πολυ μικροτερες απ' οσο νομιζεις.
                                            Καταρχας η QV εχει πλουσιοτερο εξοπλισμο, με στανταρ φωτα xenon και Bose ηχοσυστημα.
                                            Aναλογως τον Dealer υπαρχει δυνατοτητα εκπτωσης, αλλα σιγουρα εχει τοσο καλο χρηματοδοτικο προγραμμα, που συνολικα υπερκαλυπτει την αρχικη διαφορα των 2.5κ.
                                            Το DS3 απο την αλλη εχει επισης καλυτερο χρηματοδοτικο προγραμμα σε βαθμο που να εξομοιωνει σχεδον την διαφορα του 1κ , και επισης παρεχει bonus αποσυρσης 1000ευρω σε περιπτωση που υπαρχει καποιο αρκετα παλαιο αυτοκινητο.
                                            Τελος η Peugeot επισης, γιορταζοντας τα 200χρονια απο την ιδρυση της, παρεχει 800ευρω εκπτωση στο 207 RC, καλυτερο επισης χρηματοδοτικο απο την VW (απο τα ακριβοτερα της αγορας) και επιπλεον Bonus 1000ευρω σε περιπτωση αποσυρσης.
                                            Αρα δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα...To αντιθετο θα ελεγα.
                                            Το 207RC αλλα και Rallye , οπως επισης και το 207CC βγαινουν (αν δεν κανω λαθος)
                                            εδω και μερικους μηνες, με 6αρι κιβωτιο, λιγο μετα το fl που ειχαν, σε προφυλακτηρες, ζαντες και φωτα με Led στο πισω μερος. Σιγουρα παντως ετσι παραδιδονται ΠΛΕΟΝ, αφου
                                            με 6ταχυτο αναφερονται να εξοπλιζονται και στο Ελληνικο configurator.
                                            Το DS3 ΔΕΝ μενει πισω σε επιδοσεις. Τουλαχιστον οχι σε δημοσιο δρομο οπου και θα περναει το μεγαλυτερο χρονικο διαστημα απο τον κατοχο του...

                                            207 rally/gt/rc/cc ΔΕΝ υπαρχει 6ταχυτο φιλε.........

                                            το ds3 ειναι 30 αλογα λιγοτερο απο το polo gti...πως δεν μενει πισω?
                                            το 0-100 που κανει το ds3 οφειλεται στο οτι πιανει τα 100 χωρις να μπει 3η.....εχει μακρυ σασμαν!

                                            τα χρηματοδοτικα δεν τα λαμβανω υποψην......εγω λεω για τιμες μετρητοις......

                                            αν παρεις το polo gti k βαλεις 24 μηνες δοσεις......εε ναι θα σου παει οσο η mito qv!

                                            εγω παντως επιμενω οτι σε θεμα value/money και μεταπωληση η επιλογη του polo gti ειναι φοβερη κ εχει πλεονεκτημα σε σχεση με τον ανταγωνισμο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 16 / 44
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr