παρα πολυ καλο φαινεται
ειδικα στα πλαγια πολυ ομορφο!!
και οι κινητηρες στα χαρτια ακρως δελεαστικοι....
οταν βγει θα του ριξω μια ματια απο κοντα...
παρα πολυ καλο φαινεται
ειδικα στα πλαγια πολυ ομορφο!!
και οι κινητηρες στα χαρτια ακρως δελεαστικοι....
οταν βγει θα του ριξω μια ματια απο κοντα...
απο κινητηρες τι θα παιξει?
θα υπαρχει κατι σε μικρο τουρμπο?
και γω που το εκανα test drive προχθες συνυπογράφω ότι αυτό που μου έκανε εντύπωση ειναι πως αισθάνεσαι ένα με το αυτοκίνητο με το που κάθεσαι. Απίστευτη θέση οδήγησης...
Επίσης να πω ότι ενώ σε φωτο μου φαινόταν πανάσχημα μέσα και μέτριο έξω, από κοντα μου άρεσε πάρα πολύ, ειδικά σε 5θ κόκκινο μεταλλικό με τα ελαφρώς φιμέ τζάμια της special edition.
και πολύ στιβαρό μέσα επίσης.
από εξοπλισμό δε νομίζω να υπάρχει άλλη έκδοση σε μικρο που να είναι πιο πλήρης...
μελανό σημείο το υψηλό χρηματοδοτικο που έχει η σεατ αυτην την περίοδο...
πολύ καλή επιλογή το ibiza tsi special edition
η τιμή ειναι πολυ καλή για το μάλλον καλύτερα εξοπλισμένο μικρό
μόνο για τις 17ρες έχω κάποιες αμφιβολίες κατά πόσο περιορίζουν την άνεση
καλό αυτό με την εγγύηση, χρειάζεται αυτούς τους καιρούς...
θα πάω από βδομάδα για κάνα test drive...
ενδιαφέρομαι για το 1.2tsi dynamic
από χρώμα μ αρέσει το λευκό με μαύρη οροφή και φιμέ τζάμια...
άλλα μοντέλα που έχω υπόψη
Renault clio 1.2 tce
Seat ibiza 1.2 tsi
Fiat Punto Evo 1.4 multiair turbo 135 (αν και ξεφεύγει σε προυπολογισμό λίγο)
ξέρει κανείς γιατί οι όλες οι εξοπλιστικές εκδόσεις πήγαν ένα 500ρικό πάνω?
Ενώ για παράδειγμα η Fabia 1.2 Tsi style είχε €13.990 τώρα πήγε στα €14.490
Η έκπτωση €1.000 ισχύει ακόμα?
κάπου είδα ότι υπάρχει και πρόγραμμα αποπληρωμής σε 50 δόσεις άτοκα, ισχύει αυτό?
εκ πρώτης όψεως, μου αρέσει πολύ το νέο σχέδιο εξωτερικά
μέσα δεν μου αρέσει ο πίνακας στο κέντρο...
πολύ καλή η προσφορά της Renault για το Clio 1.2tce 5θ Dynamic στα 13.300 πάντως...
Βάζω ένα θέμα για συζήτηση. Κατα καιρούς γίνονται κουβέντες αναφορικά με το επίπεδο ποιότητας των μοντέλων της VW και την τιμολογιακή της πολιτική σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μοντέλα όπως το VW Polo και το VW Golf, πάντα είχαν τη φήμη ότι βρίσκονται ένα κλικ πιο πάνω από τα ανταγωνιστικά τους μοντέλα σε επίπεδο υλικών εσωτερικού, συναρμολόγησης, φινιρίσματος, τεχνολογίας ανάρτησης (στην περίπτωση του VW Golf), εργονομίας και τα τελευταία χρόνια ακόμα και στο μοτέρ ή στο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτόκίνητα που είναι δηλαδή πάντα πολύ προσεγμένα και που κάθε νέο γενιά μοντέλου, πατάει πάνω στο προηγούμενο και το βελτιώνει στα σημεία.
Συχνά σε κριτικές από τον τύπο αναφέρεται ότι μπαίνοντας μέσα σε ένα Polo ή Golf και οδηγόντας το, αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.
Βέβαια, βλέπουμε ότι αυτό αποτυπώνεται και στην τιμολόγηση των μοντέλων που εν γένει είναι συνήθως ένα κλικ πιο ακριβά από τους ανταγωνιστές.
Κατά τη γνώμη σας, υπήρχε / υπάρχει απτή και πραγματική διαφορά στην ποιότητα ή στις επιδόσεις των μοντέλων VW ή μήπως τελικά αυτό που πληρώνει κανείς είναι περισσότερο το Brand name και τίποτα παραπάνω;
κάπου διάβασα για μικρή αύξηση στο polo της τάξης των 170 περίπου ευρώ...