Ο χρήστης karnezis έγραψε:
κ ψιλιαζομαι οτι στον χρόνο επάνω θα ανανεωθει το polo με άλλες ζάντες ίσως ή υποβραχιονιο ή κατι άλλο...
γνωστη η τακτικη της vw να τελειωνει πρωτα το στοκ της σε οτι εχει παλιο.........τιμονι...ζαντες κ κλπ
κ στο σιροκο ετσι κανανε...........το πρωτοβγαλανε με ταμπλο απο γκολφ κ στον χρονο επανω αλλαξανε ταμπλο τιμονι κ κλπ κ οσοι το ειχανε παρει απο την αρχη ξενερωσανε........
πάντως με αυτη την τιμη θα διαλυσει τον ανταγωνισμο...........
abarth evo..207 rc....corsa opc....ds3 κ κλπ δεν εχουνε τυχη......
DS3 και Mito QV στεκονται ΣΤΑ ΙΣΙΑ απεναντι στο polo GTI, και σε τιμη αλλα και σε επιδοσεις, με μικροδοαφορες υπερ του polo ΚΥΡΙΩΣ λογω DSG, κατι που γινεται αντιληπτο
σε πολυ οριακες καταστασεις, τις οποιες δυσκολα θα φτασουν οι περισσοτεροι μελλοντικοι κατοχοι.
Iδιαιτερα στο θεμα της παιχνιδιαρικης αισθησης, το DS3 ειναι ξεκαθαρα μπροστα, με πληρως απενεργοποιουμενο ESP και παιχνιδιαρικη ουρα ΟΣΟ και ΟΠΟΤΕ ζητησει -και εκτιμησει δεοντως- ενας ικανος χειριστης, με την Mito να ενσωματωνει ιδανικα -για τους δρομους μας- ενα σημαντικο ποσοστο παιχνιδιου με διχτυ ασφαλειας τα καλορυθμισμενα ηλεκτρονικα αντιστοιχα, που σε αφηνουν ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ να αισθανθεις την off balance τοποθετηση.
Το Polo, τουλαχιστον συμφωνα με τις πρωτες εκτιμησεις ξενων δοκιμαστων, ειναι ιδιαιτερα αποτελεσματικο, ισως και καλυτερο στα χρονομετρα απο τα αλλα δυο, αλλα πιο αποστειρωμενο στην συνολικη αισθηση. Παρολα αυτα, η συνολικη του εικονα, με το προσεγμενο και αριστα διαμορφωμενο σε εργονομια εσωτερικο του, συν την ευκολια του DSG σε καθημερινες συνθηκες να παιζει ρολο αυτοματου κιβωτιου, χωρις παραλληλα να χανει σε επιδοσεις (το αντιθετο), κερδιζει ευλογα το δικο του κοινο.
Οποτε, αφηνοντας την εμφανιση, που ειναι και υποκειμενικη στον μεγαλυτερο βαθμο, και περνωντας στις πραγματικες δυνατοτητες-χαρακτηρα του καθε αυτοκινητου, ειναι πλεον κυριως θεμα προτιμησης του εκαστοτε συνειδητοποιημενο πραγματικου οδηγου να επιλεξει το...menu που προσφερεται απο τους κατασκευαστες, αναλογα με τις ορεξεις του...
Και τα τρια παντως ειναι μαλλον οτι καλυτερο εχει να επιδειξει η κατηγορια των
γρηγορων -σχετικα προσιτων, μεχρι 22κ- supermini σημερα, με 'αρχηγο' σε συνολικο επιπεδο το 'ωριμο' 207 RC των 175ιππων, που πλεον εφοδιαζεται με το πολυποθητο και σαφεστατο 6αρι κιβωτιο της PSA...