-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
για οσους δεν καταλάβανε γιατι οι οδηγοι κανουν απεργια και τι ζητανε τα πραγματα εχουν ως εξης : οταν αγορασανε την αδεια τους στοίχισε π.χ 200.000€ τα οποια και δωσανε στο υπουργειο , τωρα βγαίνει το ιδιο υπουργειο και λεει οτι η αδεια πλεον κοστιζει 15.000 € και οι οδηγοι ζητάνε αποζημιωση , δηλαδη να τους πληρωσει το κρατος την διαφορα στην τιμη γιατι οπως λενε η αδφεια ειναι περουσιακο στοιχειο και με ποιο δικαιωμα το κρατος ριχνει τοσο πολυ την τιμη και απαξιωνει την αξια του περουσιακου μας στοιχειου ? αρα θελουμε να μας πληρωσει μια διαφορα της ταξης των 100.000€ ! αυτο ζητανε οι οδηγοι να τους δωσει πισω το κρατος την διαφορα ως αποζημιωση
Μικρή διόρθωση!
Μέχρι σήμερα αν εγώ ήθελα να ασκήσω το επάγγελμα του μεταφορέα έπρεπε να 'βρω' μια άδεια και να αγοράσω ένα φορτηγό. Την άδεια την 'έβρισκες' από κάποιον (τις περισσότερες φορές συνταξιούχο ή κοντά στην σύνταξη) και την αγοραζες από αυτόν. Πλήρωνες δηλαδή αυτόν που είχε την άδεια (φυσικό πρόσωπο) και όχι το κράτος, υπουργειο, νομαρχία. Όσο για το κόστος, από 70 (για κοινού φορτίου) εώς και 250+ k€ (για βυτιοφόρα).
Σήμερα οι ιδιοκτήτες φορτηγών (=ιδιοκτήτες αδειών ΦΔΧ) διαμαρτύρονται γιατί πλέον δεν μπορούν να μοσχοπουλήσουν (οι 'παλαιότεροι') την άδεια,παίρνοντας ένα πάρα πολύ καλό εφάπαξ στο τέλος της εργασιακής τους ζωής, και οι 'νεότεροι' γιατί χρεώθηκαν 'μέχρι τα αυτιά' για να αγοράσουν την άδεια και τώρα βλέπουν το οικοδόμημα να καταρρέει μετά από 30+ χρόνια ευημερίας.Αν ισχύει ότι ισχύει με τις άδειες ταξί (που νομίζω το ίδιο ισχύει) ... τα συμβόλαια που έχουν οι κάτοχοι των αδειών στα χέρια τους (ως συμβόλαια αγοροπωλησίας αυτοκινήτου) λένε γελοία ποσά. Πριν κάποια χρόνια ολόκληρη άδεια ταξί πουλήθηκε περίπου 350.000€ και το συμβόλαιο έγραφε ... 10.000€ (την αξία του αυτοκινήτου δηλαδή).
Η μόνη περίπτωση που αποδεικνύει ότι υπήρξε μια μεγάλη δαπάνη είναι το δάνειο απο την τράπεζα (με την αναλογη υποθήκη).
Οπότε αν ΑΠΑΙΤΟΥΝ από το κράτος να τους δώσει πίσω τα λεφτά τους να τους δώσει τα λεφτά των συμβολαίων τους (που στην ουσία είναι η αξία των οχημάτων τους)!Για όποιον δεν ξέρει, ναι η συναλλαγή είχε εικονικό ποσό στο χαρτί και μαύρα τα υπόλοιπα!
Πρόκειται για ομάδα που δεν ξέρει τι θα πει εφορία! Ούτε σε υπεραξία στις άδειες, αλλά ούτε και κατά την εκτέλεση της εργασίας.
1 στους 100 θα έχει απόδειξη για την μετακόμιση που έκανε στο σπίτι του........Ας τους εξηγήσει κάποιος ότι αν δεν απελευθερωθεί πλήρως όπως και του βενζινα κλπ κλπ λεφτά απο τρόικα ΔΕΝ ΕΧΕΙ!
-
Κι επειδή η δικαιολογία 'οι νέοι επαγγελματίες που προσφάτως αγόρασαν άδεια θα καταστραφούν οικονομικά' παίζει πολύ, θα ήθελα να μου πει κάποιος εδώ και πόσα χρόνια έχουμε καταδικαστεί για την ύπαρξη των κλειστών επαγγελμάτων και πόσα χρόνια γίνεται συζήτηση για άνοιγμα αυτών. Όποιος υπό αυτές τις συνθήκες χάλασε μια περιουσία για να αγοράσει άδεια νομίζω ότι είναι άξιος της μοίρας του.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Κι επειδή η δικαιολογία 'οι νέοι επαγγελματίες που προσφάτως αγόρασαν άδεια θα καταστραφούν οικονομικά' παίζει πολύ, θα ήθελα να μου πει κάποιος εδώ και πόσα χρόνια έχουμε καταδικαστεί για την ύπαρξη των κλειστών επαγγελμάτων και πόσα χρόνια γίνεται συζήτηση για άνοιγμα αυτών. Όποιος υπό αυτές τις συνθήκες χάλασε μια περιουσία για να αγοράσει άδεια νομίζω ότι είναι άξιος της μοίρας του.Την κουβεντα για τις αδειες ΦΔΧ και ταξι την ακουω τα τελευταια τρια χρονια σιγουρα.Αν καποιος παρολα αυτα την αγορασε με τοσα λεφτα μπορει ελευθερα να .
Ειχε ακουστει οτι πηραν παραταση μεχρι το 2018 καποια στιγμη;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Να μειωθεί ο μισθός των βουλευτών στα 800 ευρώ. Αφού είναι άχρηστοι να παίρνουν τον βασικό.
Να ταν μόνο αυτοί...
Πληρώνουμε ακόμα κάμποσες δεκάδες χιλιάδες ευρώ τους διακοσμητικούς πρώην Προέδρους Δημοκρατίας...
Και έχουμε και έναν Προβόπουλο να τον αμοίβουμε με 320.000 € (έκανε μείωση στον εαυτό του 20% από τα 400.000 που έπαιρνε ο καημένος ) για να ενεργεί εις βάρος όλων μας.
Να τους χαιρόμαστε.
-
Μεχρι ποτε λετε να τραβηξει αυτη η ιστορια ???
Κατι πηρε το αυτι μου σημερα στο ραδιο οτι ετοιμαζονται και οι βενζινοπωλες για απεργια διαρκειας απο αυριο.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Όποιος υπό αυτές τις συνθήκες χάλασε μια περιουσία για να αγοράσει άδεια νομίζω ότι είναι άξιος της μοίρας του.Εν γνωσει τους έγινε η διαδικασία, την ήξεραν και την δέχτηκαν!
Κακώς αντιδρούν που στην ουσία αντιδρούν σε κάτι που ο νόμος λέει ρητά ότι 'η αδεια δεν πωλείται, δεν μεταβιβάζεται', αυτοί πουλούσαν 'αγραφο αέρα' χωρίς αποδείξεις και συμβόλαια ... σαν να 'φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης' δηλαδή! -
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Μεχρι ποτε λετε να τραβηξει αυτη η ιστορια ???Κατι πηρε το αυτι μου σημερα στο ραδιο οτι ετοιμαζονται και οι βενζινοπωλες για απεργια διαρκειας απο αυριο.
Οι βενζινοπώλες γιατί? Εναντίον των ΦΔΧ?
@cosneo δεν καταλαβαίνεις? Λάθος επένδυση κάνανε και τώρα ζορίστικαν...
-
αυτο που ακουσα ειναι πολυ αστειο στον σκαι...
1.85 super αμολυβδη 110 οκτανια (110 ΟΚΤΑΝΙΑ !!!)
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Μεχρι ποτε λετε να τραβηξει αυτη η ιστορια ???
Κατι πηρε το αυτι μου σημερα στο ραδιο οτι ετοιμαζονται και οι βενζινοπωλες για απεργια διαρκειας απο αυριο.
Οι βενζινοπώλες γιατί? Εναντίον των ΦΔΧ?
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=187246
Ηδη καταγράφονται σοβαρά προβλήματα στον εφοδιασμό των καταναλωτών με καύσιμα, καθώς η τροφοδοσία των πρατηρίων έχει διακοπεί λόγω του μερικού αποκλεισμού των διυλιστηρίων από τους ιδιοκτήτες βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης, ενώ η κατάσταση αναμένεται ότι θα επιδεινωθεί περαιτέρω εφόσον οι βενζινοπώλες αποφασίσουν τελικά να προχωρήσουν και αυτοί σε 48ωρη πανελλαδική απεργία από την Τετάρτη, με αφορμή το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών στο οποίο προβλέπεται κατάργηση των αποστάσεων ασφαλείας για την ίδρυση πρατηρίων υγρών καυσίμων η οποία επί της ουσίας δίνει τη δυνατότητα ίδρυσης νέων πρατηρίων.....
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
@cosneo δεν καταλαβαίνεις? Λάθος επένδυση κάνανε και τώρα ζορίστικαν...Αυτό λέω και εγώ! Λάθος επένδυση που ήξεραν ότι κάποια στιγμή θα ξεχρεώνουν υπέρογκο χρέος ... χωρίς ουσία!
Τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων 'λειτουργούσε' σε παραταση!Μεχρι ποτε λετε να τραβηξει αυτη η ιστορια ???
Κατι πηρε το αυτι μου σημερα στο ραδιο οτι ετοιμαζονται και οι βενζινοπωλες για απεργια διαρκειας απο αυριο.Εγώ ελπίζω να φτασει στα άκρα και να λυθεί μια και καλή και τελειωτικά.
Σημερα θα αποφασίσουν οι βενζινάδες. Έτσι και αλλιώς χωρίς βενζίνη για ποιο λόγο να παραμένουν ανοιχτοί?
Ο λόγος βεβαια η χωροθέτηση των βενζινάδικων καθώς απελευθερώνονται οι περιορισμοί στην δημιουργία νέων βενζινάδικων. Δεν κοιτούν που κλείνουν βενζινάδικα λόγω κρίσης ... τους καίει το μέλλον ότι ο καθένας οπουδήποτε θα μπορεί να ανοίγει βενζινάδικο! Ότι να' ναι δηλαδή! -
Τα 200 μέτρα σημαίνει ότι δεν μπορούν να ανοίξουν βενζινάδικα σε πάρκινγκ μεγάλων σουπερμάρκετ. Με 50 μέτρα απόσταση ανοίγουν.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
αυτο που ακουσα ειναι πολυ αστειο στον σκαι...1.85 super αμολυβδη 110 οκτανια (110 ΟΚΤΑΝΙΑ !!!)
Λάθος εκ παραδρομής μάλλον. Όχι ότι δε γίνεται 110 οκτάνια, αλλά σε εμπορική βενζίνη δεν το έχουμε δει μέχρι τώρα. Ελπίζουμε στο μέλλον και λίγο πριν εξαφανιστεί η βενζίνη.
Σχόλιο για τα υπόλοιπα:
Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση, όπως πάντα. Ναι, οι άδειες ήταν προϊόν μαύρης διαπραγμάτευσης. Ναι, δεν πλήρωναν φόρους. Ναι, τα πράγματα ήταν περίεργα με τους ιδιοκτήτες ΦΔΧ. Από την άλλη όμως, ποιος τα δημιούργησε αυτά; Όταν κάποιος γνωρίζει ότι δε θα πληρώσει φόρους και θα βγάζει Χ € το μήνα, πληρώνει την άδεια όσο όσο γιατί γνωρίζει ότι θα κάνει απόσβεση και θα έχει στη συνέχεια τρελλά κέρδη που αντισταθμίζουν και το αρχικό ποσό, αλλά και τον κόπο και χρόνο που σου τρώει αυτό το επάγγελμα. Τώρα, το κράτος σου λέει: κύριε, έδωσες μαύρα Υ και τώρα αυτά γίνονται Υ/10 (τυχαίο νούμερο). Εμένα δε με ενδιαφέρει όμως, και όχι μόνο αυτό, αλλά ουσιαστικά επιδοτώ τη δημιουργία μεγάλων εταιρείων εις βάρος των ιδιοκτητών ΦΔΧ. Πώς θα γίνει αυτό; Μα πολύ απλά. Ποιος σήμερα θα μπορέσει να αγοράσει άδεια, έστω και στο Υ/10 και στη συνέχεια να δώσει άλλα 200-300.000 € για ένα φορτηγό; Ποια τράπεζα θα του δώσει τέτοιο δάνειο; Πότε και πώς θα καταφέρει να το ξεπληρώσει; Όλα αυτά είναι ζητήματα που η κυβέρνηση θα έπρεπε να είχε εξετάσει. Προσωπική μου άποψη είναι πως το είχε εξετάσει, γνώριζε, και αυτό που έκανε ήταν να πραγματοποιήσει τις επιταγές της 'τρόικας' και τίποτε περισσότερο. Όπως έκανε και μέχρι σήμερα, που επέτρεπε (με την ανοχή της) μεταφορές από ξένα φορτηγά εντός Ελλάδος. Τώρα, θερίζει αυτά που έσπειρε, όπως λέει και η γνωστή παροιμία. Όχι πως οι ιδιοκτήτες ΦΔΧ δεν έχουν τα άδικά τους από την άλλη, αλλά ουσιαστικά μπλέχτηκαν και αυτοί σε ένα φαύλο κύκλο εξυπηρέτησης συμφερόντων και κρατικής αδιαφορίας / αναβλητικότητας.
Έξοδος από το πρόβλημα (όπως και της χώρας από την κρίση) μπορεί να δοθεί μόνο αν γίνει κάτι συνολικό. Ελεύθερες άδειες, μεταφορές με ΟΣΕ, αφού αναβαθμιστούν οι γραμμές φυσικά, σωστοί δρόμοι (όχι Κορίνθου - Πατρών με 2 λωρίδες για να κάνουμε πάλι έργα σε 10 χρόνια), συμπληρωματικότητα ΟΣΕ και ΚΤΕΛ, οργάνωση των μεταφορών ώστε να μειωθεί η κίνηση (τα έγραψα στο pm, πήγες και τα έβαλες copy-paste στο πρόγραμμα του ΓΑΠ*), ηλεκτρονική διακυβέρνηση και μείωση των απαιτούμενων μετακινήσεων κτλ κτλ που γράφουμε / γράφω καιρό, αλλά κανείς δεν υιοθετεί.
Ευχαριστώ.
- Αναφέρομαι σε pm που ανταλλάχθηκαν με χρήστη του bloka, συγγραφέα (κατά δήλωσή του που προσωπικά τη θεωρώ αξιόπιστη και αληθινή) του προγράμματος του ΠΑΣΟΚ, στα οποία εξέθετα τις απόψεις μου για τις μεταφορές. Ως δια μαγείας, στο επόμενο πρόγραμμα, μπήκαν σχεδόν αυτούσιες 3-4 παράγραφοι που είχα στείλει τότε (TMC, οργάνωση ΟΣΕ, δρομολόγια από μεγάλες εταιρείες κλ).
-
Λάθος εκ παραδρομής μάλλον. Όχι ότι δε γίνεται 110 οκτάνια, αλλά σε εμπορική βενζίνη δεν το έχουμε δει μέχρι τώρα. Ελπίζουμε στο μέλλον και λίγο πριν εξαφανιστεί η βενζίνη.
Εδώ έχεις δίκιο ....
Αλλά ρε θηρίο και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ εσύ το έγραψες, έστω εμμέσως ????
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Λάθος εκ παραδρομής μάλλον. Όχι ότι δε γίνεται 110 οκτάνια, αλλά σε εμπορική βενζίνη δεν το έχουμε δει μέχρι τώρα. Ελπίζουμε στο μέλλον και λίγο πριν εξαφανιστεί η βενζίνη.
Εδώ έχεις δίκιο ....
Αλλά ρε θηρίο και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ εσύ το έγραψες, έστω εμμέσως ????
το θεμα ειναι οτι εξω κοστιζει 10 ευρω το λιτρο(καθοτι αγωνιστικη) φαντασου να υπηρχε εδω περα σε κοινα πρατηρια ποσο θα την ειχαν
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ειχε ακουστει οτι πηραν παραταση μεχρι το 2018 καποια στιγμη;Παράταση είχαν πάρει μέχρι το 2019 οι επιβατικές μεταφορές (ΚΤΕΛ). Όλα αυτά προ ΔΝΤ και τρόικας. Μέτα απελευθερώνεται το επιβατικό έργο και έρχονται Arriva, First, Conexxion, κλπ...
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Αλλά ρε θηρίο και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ εσύ το έγραψες, έστω εμμέσως ????Δεν ήταν και δύσκολο. Αρκεί να γράψει ο καθένας μας 3-4 pm στον κατάλληλο χρήστη που δεν έχει σχέση με 'μεταφορές' και αυτοκίνηση. Πήρε τις ιδέες, τις έβαλε στο πρόγραμμα και όλα ακολούθησαν το δρόμο τους.
Ένα πράγμα αρκεί να αναφέρω για να καταλάβεις γιατί μιλάμε. Ο άνθρωπος, στη Θεσσαλονίκη, πήγε να κάνει μετωπική με ντελλλλίβερι (το έγραψα όπως το λένε στη Σαλλλονίκη) για να του δείξει ότι βγήκε στο αντίθετο με το παπί και τον ενόχλησε. Στη συνέχεια, ο ίδιος άνθρωπος, γράφει στο πρόγραμμα για TMC και για πούλμαν που θα παραλαμβάνουν τους εργαζόμενους στις μεγάλες εταιρείες (νομίζω αυτοί έβαλαν και αριθμό) από τον Προαστιακό...!!! Λίγο ασύμβατα μεταξύ τους τα πράγματα, δε νομίζεις; Τώρα πλέον δε με απασχολεί το θέμα. Πλέον αράζω και κοιτάω την κοινωνία να ακολουθεί το δρόμο που διάλεξε. Να μην σου πω ότι μετατρέπομαι σε φανατικό οπαδό του ΓΑΠ αφού πλέον ο άνθρωπος έχει και τη νομιμοποίηση του λαού να κάνει αυτά που κάνει. Αφού ο λαός διάλεξε να πάμε πίσω στη μητέρα πατρίδα (που γράφει και ο Καββαθάς), εγώ το αποδέχομαι και το υποστηρίζω με θέρμη.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
αυτο που ακουσα ειναι πολυ αστειο στον σκαι...
1.85 super αμολυβδη 110 οκτανια (110 ΟΚΤΑΝΙΑ !!!)
Λάθος εκ παραδρομής μάλλον. Όχι ότι δε γίνεται 110 οκτάνια, αλλά σε εμπορική βενζίνη δεν το έχουμε δει μέχρι τώρα. Ελπίζουμε στο μέλλον και λίγο πριν εξαφανιστεί η βενζίνη.
Σχόλιο για τα υπόλοιπα:
Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση, όπως πάντα. Ναι, οι άδειες ήταν προϊόν μαύρης διαπραγμάτευσης. Ναι, δεν πλήρωναν φόρους. Ναι, τα πράγματα ήταν περίεργα με τους ιδιοκτήτες ΦΔΧ. Από την άλλη όμως, ποιος τα δημιούργησε αυτά; Όταν κάποιος γνωρίζει ότι δε θα πληρώσει φόρους και θα βγάζει Χ € το μήνα, πληρώνει την άδεια όσο όσο γιατί γνωρίζει ότι θα κάνει απόσβεση και θα έχει στη συνέχεια τρελλά κέρδη που αντισταθμίζουν και το αρχικό ποσό, αλλά και τον κόπο και χρόνο που σου τρώει αυτό το επάγγελμα. Τώρα, το κράτος σου λέει: κύριε, έδωσες μαύρα Υ και τώρα αυτά γίνονται Υ/10 (τυχαίο νούμερο). Εμένα δε με ενδιαφέρει όμως, και όχι μόνο αυτό, αλλά ουσιαστικά επιδοτώ τη δημιουργία μεγάλων εταιρείων εις βάρος των ιδιοκτητών ΦΔΧ. Πώς θα γίνει αυτό; Μα πολύ απλά. Ποιος σήμερα θα μπορέσει να αγοράσει άδεια, έστω και στο Υ/10 και στη συνέχεια να δώσει άλλα 200-300.000 € για ένα φορτηγό; Ποια τράπεζα θα του δώσει τέτοιο δάνειο; Πότε και πώς θα καταφέρει να το ξεπληρώσει; Όλα αυτά είναι ζητήματα που η κυβέρνηση θα έπρεπε να είχε εξετάσει. Προσωπική μου άποψη είναι πως το είχε εξετάσει, γνώριζε, και αυτό που έκανε ήταν να πραγματοποιήσει τις επιταγές της 'τρόικας' και τίποτε περισσότερο. Όπως έκανε και μέχρι σήμερα, που επέτρεπε (με την ανοχή της) μεταφορές από ξένα φορτηγά εντός Ελλάδος. Τώρα, θερίζει αυτά που έσπειρε, όπως λέει και η γνωστή παροιμία. Όχι πως οι ιδιοκτήτες ΦΔΧ δεν έχουν τα άδικά τους από την άλλη, αλλά ουσιαστικά μπλέχτηκαν και αυτοί σε ένα φαύλο κύκλο εξυπηρέτησης συμφερόντων και κρατικής αδιαφορίας / αναβλητικότητας.
Έξοδος από το πρόβλημα (όπως και της χώρας από την κρίση) μπορεί να δοθεί μόνο αν γίνει κάτι συνολικό. Ελεύθερες άδειες, μεταφορές με ΟΣΕ, αφού αναβαθμιστούν οι γραμμές φυσικά, σωστοί δρόμοι (όχι Κορίνθου - Πατρών με 2 λωρίδες για να κάνουμε πάλι έργα σε 10 χρόνια), συμπληρωματικότητα ΟΣΕ και ΚΤΕΛ, οργάνωση των μεταφορών ώστε να μειωθεί η κίνηση (τα έγραψα στο pm, πήγες και τα έβαλες copy-paste στο πρόγραμμα του ΓΑΠ*), ηλεκτρονική διακυβέρνηση και μείωση των απαιτούμενων μετακινήσεων κτλ κτλ που γράφουμε / γράφω καιρό, αλλά κανείς δεν υιοθετεί.
Ευχαριστώ.
- Αναφέρομαι σε pm που ανταλλάχθηκαν με χρήστη του bloka, συγγραφέα (κατά δήλωσή του που προσωπικά τη θεωρώ αξιόπιστη και αληθινή) του προγράμματος του ΠΑΣΟΚ, στα οποία εξέθετα τις απόψεις μου για τις μεταφορές. Ως δια μαγείας, στο επόμενο πρόγραμμα, μπήκαν σχεδόν αυτούσιες 3-4 παράγραφοι που είχα στείλει τότε (TMC, οργάνωση ΟΣΕ, δρομολόγια από μεγάλες εταιρείες κλ).
Oι τιμές για τις άδειες όπως και στα ταχι πρακτικά έχουν μηδενίσει, γιατι όποιος και αν εχει λεφτα δεν υπάρχει λόγος να τα δώσει για να πάρει κάτι που δεν θα έχει αξία στην χειρότερη περίπτωση μετά από 3 χρόνια.
Όταν όλοι αυτοι οι 'επαγγελματίες' δεν είχαν πληρώσει ούτε ένα euro σε εφορία τόσα χρόνια τώρα τρώνε στην κεφάλα το μπούμερανγκ.
Καμμία λογική τράπεζα δεν δίνει δάνειο για άδεια. Δίνει άδεια για το αυτοκίνητο. Για την άδεια βάζουν σπίτι ή αλλο περιουσιακό στοιχείο.
Όλοι αυτοί παλέυουν με μηδενικές δηλώσεις να πάρουν δάνεια. κομματάκι δύσκολο, που οδηγεί σε τραγελαφικές καταστάσεις.
Τα περι Βουλγάρικων κλπ τα ξέρεις φανταζομαι.Όλα τα λεφτά για μένα είναι το πόσες μέρες θα μείνουμε χωρίς ρεύμα λόγω ΓΕΝΟΠ και πώλησης μονάδων.
sorry για το off topic.
Πιστεύω με λίγο δακρυγόνο τα ιδιωτικά βυτία θα βγούν. Όσο αρχίζουν να πιστεύουν την 'ζημιά τους' και ότι τελικά την έγραψαν και δεν αλλάζει τίποτα πέρα από το να σου πάρει το φορτηγό η leasing ή την δουλειά ο Βούλγαρος και ο Τούρκος σκέφτεσαι πιο λογικά
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
..... Αφού ο λαός διάλεξε **να πάμε πίσω στη μητέρα πατρίδα **(που γράφει και ο Καββαθάς), εγώ το αποδέχομαι και το υποστηρίζω με θέρμη.Ευχαριστώ.
Θα επιστρέψουμε στα...βουνά????
-
ε ναι δηλαδη δεν φταινε οι αλλοι που ελλαδα πηγε πισω οχι φταιει ο γαπ που πηρε μια χωρα μπουρδελο
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
[...]Πιστεύω με λίγο δακρυγόνο τα ιδιωτικά βυτία θα βγούν. Όσο αρχίζουν να πιστεύουν την 'ζημιά τους' και ότι τελικά την έγραψαν και δεν αλλάζει τίποτα πέρα από το να σου πάρει το φορτηγό η leasing ή την δουλειά ο Βούλγαρος και ο Τούρκος σκέφτεσαι πιο λογικάΤελικά δεν αφήνουν τα ιδιωτικά βυτιοφόρα να πάρουν καύσιμα??
Βενζίνη ώρα μηδέν!