Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1627
    • Best 0
    • Groups 0

    pipinos1976

    @pipinos1976

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    1627
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pipinos1976 Unfollow Follow

    Latest posts made by pipinos1976

    • RE: Βάλτε ένα βίντεο από το αυτοκίνητο σας!

      Youtube Video

      1. Το φορτηγό σταματάει και ο τρίτος αποφασίζει να περάσει. Βγαίνει στο αντίθετο τελείως. Κινούμαι κάτω από το όριο (στην στροφή νομίζω 60, αλλά μετά, φυσιολογικά, γίνεται πάλι 90) γιατί ερχόμουν από δύσκολη στροφή, είχα το παιδί μέσα και βλέποντας το περιστατικό είχα αφήσει γκάζι και είχα βάλει το πόδι στο φρένο. Αν πήγαινα λίγο πιο γρήγορα...

      2. Εδώ είναι μια εύκολη περίπτωση που χωράει και συζήτηση. Ο δρόμος που κινούμαι είναι ο κεντρικός (κάθετος στην Ε.Ο.) και διασταυρώνεται με μικρότερους δρόμους που οδηγούν σε χωριά. Αν δείτε STOP υπάρχει μόνο στις στροφές. Αν δεν κάνω λάθος το ίδιο ισχύει και για τον κάθετο δρόμο. Όπως και να έχει πέρασε αέρα πατέρα, αλλά τον είχα δει μέσα από τα δέντρα, οπότε δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.

      3. Εδώ η ΕΛ.ΑΣ. έδωσε ρεσιτάλ. Δεν ξέρω γιατί με σταμάτησαν. Στο δρόμο δεν τον είχα συναντήσει 100%. Ίσως ερχόταν από πίσω και είδε ότι προσπέρασα κάποιον σε ευθεία με διπλή γραμμή (η πρωτοτυπία της Αντιρρίου - Ιωαννίνων) και με ακολούθησε, ίσως την είχε στήσει σε κάποιον κάθετο δρόμο και έψαχνε Astra (Αλβανοί κακοποιοί ή κάτι παρόμοιο). Πάντως, δεν μου είπαν τίποτε για καμία παράβαση, ούτε φαίνονταν στον καθρέφτη νωρίτερα. Στο Μενίδι και στο σημείο που με πέρασαν πήγαινα εξαιρετικά προσεκτικά. Στο μεν Μενίδι λόγω κατοικημένης περιοχής (αν και έχει όριο 40, οπότε με τα 55 που είχα ήμουν παράνομος), στις δε στροφές λόγω παιδιού στο αμάξι (έπινα και ένα ξυνόγαλο, τόσο χαλαρά που πήγαινα). Ενώ πήγαινα εξαιρετικά αργά, αυτοί ήρθαν πολύ γρήγορα από πίσω. Με την 1η κόρνα έκανα τέρμα δεξιά θεωρώντας ότι βιάζονται να πάνε κάπου και θέλουν να κάνω άκρη. Δεν φανταζόμουν ότι ήθελαν να σταματήσω πάνω στην κορυφή της στροφής για να ελέγξουν την ταυτότητά μου (μόλις είδαν ότι είμαι Έλληνας μπερδεύτηκαν, άσε που τους έλεγα να μιλάνε χαμηλόφωνα για να μην ξυπνήσει το μωρό). Αφού φώναζε ο οδηγός (μπείτε μέσα στο αμάξι κι εγώ του έλεγα κάνε ησυχία κοιμάται το παιδί) ήρθαν, είδαν το παιδί, είδαν όλα τα χαρτιά του αυτοκινήτου, ξυπνήσαμε και την γυναίκα για να τους δώσει την ταυτότητά της και, μόλις την έβγαλε να τους την δώσει... δεν την πήραν και μου είπαν να φύγω. Το θετικό είναι πως πέρασαν μόνο δύο αργοί που είχα περάσει νωρίτερα, οπότε δεν κινδυνεύσαμε. Αν ήταν ημέρα με κίνηση 100% θα είχε γίνει στραβή, αν και, πονηρός όντας, πήγα και σταμάτησα αρκετά πιο κάτω, ώστε να είμαι καλυμμένος από το δικό τους αυτοκίνητο σε περίπτωση απώλειας ελέγχου στη στροφή.

      Ευχαριστώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pipinos1976
    • RE: Radar και πού βρίσκονται.

      Ενημέρωση από την Δ. Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι. Η κάμερα που έγραφε στο Ευηνοχώρι, στο ρεύμα προς Αντίρριο, μάλλον είναι εκτός λειτουργίας λόγω πυροβολισμών (φαίνονται οι τρύπες). Ενεργοποιήθηκαν και προς τα Ιωάννινα ορισμένες. Συνάντησα 2 φορές να έχει φλας, αλλά να μην λειτουργεί το ραντάρ, την κάμερα στο Κουκλέσι, στο ρεύμα προς Αντίρριο.

      Επίσης, το μπλόκο που ήταν στο Ρίβιο (το κλασσικό σημείο) έχει μετακινηθεί νοτιότερα, λογικά, προς το προηγούμενο χωρίο, στην κατηφορική ευθεία που μαζεύεις αρκετά χιλιόμετρα.

      Ο χρήστης loumidis15 έγραψε:
      Με εγραψε κανονικοτατα με την μπροστινη μερια του αυτοκινητου , απλα ειχαν μουτζουρωσει με μαρκαδορο τον οδηγο-εμενα δηλαδη (ναι, με ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ).
      Αυτο που μου εκανε εντυπωσ ηταν η φωτογραφια, αφου την ειδα, ηταν σαν μια κανονικη φωτο απο κινητο ας πουμε, τραβηγμενη απο το υψος της καμερας, και απο διπλα ενα πρασινο σχημα σαν 'γραφημα' που υπολογιζε οτι πηγενα με 77

      Μήπως σου έδωσαν την φωτογραφία να την ανεβάσεις; Αν την έχεις, θα σβήσεις το νούμερο και ό,τι άλλο σε στιγματίζει.

      Ευχαριστώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pipinos1976
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      Σύμφωνα με το spritmonitor για το διάστημα 30/6-28/8 έχουμε:

      Διανυθείσα απόσταση: 4.433km
      Καταναλωθέν καύσιμο: 304L
      Μέση κατανάλωση: 6,87 L/100km

      Όχι και άσχημα, αν σκεφτούμε το φορτίο του αυτοκινήτου ορισμένες φορές.

      Όχημα: Opel Astra G 1.4

      Ευχαριστώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pipinos1976
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Ο χρήστης zorz έγραψε:

      Γιατί φροντίζω να μην πάω με 90 μέσα σε πεζούς,

      ενώ στο αμέσως προηγούμενο μήνυμα:

      • Χτες, ξεκινάμε από φανάρι. (...) 5η μέχρι τα 90 (όριο 50)

      Πώς βγάζεις το συμπέρασμα ότι στο περιστατικό της 2ης παράθεσης υπάρχουν πεζοί; Επειδή έχει όριο 50; Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι όριο 50 και πεζοί δε συνδέονται απαραίτητα. Όριο 50 έχει στην Πανεπιστημίου που έχει πεζούς, όριο 90 έχει στη Συγγρού που στο πλάι περνάνε πεζοί, όριο 50 έχει και στο σημείο που ο δρόμος του χωριού μου ενώνεται με την Ε.Ο. και μπορείς να ξαπλώσεις στη μέση του δρόμου και να σε ξυπνήσει η αλλαγή βάρδιας των συνοριακών. Δε βλέπω κάποια συσχέτιση, λοιπόν, όπως θα σε βόλευε.

      Το πρόβλημα είναι η ζέμπρα, λόγω αριστερής στροφής προς κάποιο χωριό. Αυτό εξηγείται εύκολα: προφανώς, όταν ξεκίνησα το προσπέρασμα, είχα δει αν υπάρχει κάποιος που έρχεται από τον κάθετο δρόμο, σίγουρα έβλεπα στο αντίθετο ρεύμα και είχα παρατηρήσει και ότι οι 50 μπροστά μου ήταν τέρμα δεξιά, άρα δεν είχαν σκοπό να κινηθούν προς την έξοδο αριστερά.

      Αλήθεια, πώς προεξοφλείς ότι ούτε από αυτούς τους 50 που πάνε αργά και δεξιά, δεν είναι γνώστης της περιοχής, πάει πρώτη φορά στο χωριό των πεθερικών, βλέπει τελευταία στιγμή την πινακίδα και προκειμένου να μην χάσει την έξοδο, στρίβει απότομα χωρίς φλας και χωρίς να ελέγξει αν προσπερνάει ο pipinos1976 από πίσω εκείνη την ώρα;

      Αν έχεις γράψει κάποια χιλιόμετρα στο δρόμο, πολύ εύκολα καταλαβαίνεις από την κίνηση του αυτοκινήτου τι θέλει να κάνει ο κάθε οδηγός. Ειδικά ημέρα επιστροφής των εκδρομέων, το 90% των οχημάτων έχουν προορισμό την Πάτρα ή την Αθήνα. Επιπλέον αυτού, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που δεν έχεις υπολογίσει: α) δε γνωρίζεις το δρόμο, άρα δε γνωρίζεις αν υπάρχει πινακίδα (δεν υπάρχει, οπότε για να στρίψει κάποιος θα ξέρει πού στρίβει), β) το προσπέρασμα, ακριβώς για λόγους ασφαλείας (και οικονομίας) γινόταν με πολύ μικρή διαφορά ταχύτητας (όριο 50, οι υπόλοιποι με 80-90 κι εγώ με 100-110), ώστε να υπάρχει χρόνος αντίδρασης, και γ) οι πιθανότητες να στρίψει κάποιος χωρίς λόγο είναι πολύ μικρότερες από το να ξεκινήσει κάποιος υπέρβαση, χωρίς να κοιτάξει. Με βάση όλα αυτά, καταλαβαίνει ο κάθε καλοπροαίρετος ότι, ο κίνδυνος ήταν ελαχιστοποιημένος και ίδιος ακριβώς με το πολλαπλό προσπέρασμα στον ίδιο δρόμο. Θα μπορούσα βέβαια να ανάψω φώτα και να κορνάρω καθώς περνάω, ώστε να αυξήσω ακόμα περισσότερο την ασφάλεια, αλλά κάτι τέτοιο δε θα το κάνω γιατί περνάει λανθασμένο μήνυμα στους υπόλοιπους οδηγούς (κάντε στην άκρη, είμαι ο μάγκας του δρόμου κτλ).

      Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που διαβάζεις τόσο προσεκτικά τις δημοσιεύσεις μου και αναλύεις τα θέματα διεξοδικά. Αν και χάνω λίγο χρόνο στην εξήγηση, είναι χρήσιμο να έχεις απορίες που, με χαρά μου, σου απαντάω κάθε φορά.

      Ευχαριστώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pipinos1976
    • RE: -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!

      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
      Οι πολιτικές μου θέσεις είναι προφανείς μέσα απο χιλιάδες μηνύματα στο 4ΤF. Οι κομματικές μου θέσεις (αν υπαρχουν) δεν είναι κάτι που θα συζητούσα στο forum, πολλω δε μάλλον, μετα απο παρακινηση χρήστη τον οποίο έχω στην λίστα αγνόησης.

      Προφανές δεν είναι τίποτε, όταν έχεις να κάνεις με τέτοια θέματα. Υποθέτω μεν, αλλά 100% σίγουρος δεν είμαι. Τουλάχιστον όμως τσίμπησες, κάτι είναι και αυτό.

      Σου έχω κάτι καλύτερο, λοιπόν: ας υποθέσουμε ότι πάνε τα διόδια στα 20€ / σταθμό. Θα τα χρησιμοποιούσες; αν το νούμερο σου φαίνεται μικρό, κάνε το όσο θέλεις εσύ, ώστε να σε δυσκολέψει. Σκέψου καλά και απαντάς μετά. Το νόημα της ερώτησης είναι δεδομένο και γνωστό: σήμερα, ΟΛΟΙ έχουμε δώσει από φόρους για να γίνουν οι δρόμοι. Μερικοί όμως, με τις τιμές που υπάρχουν, αδυνατούν να πληρώσουν διόδια και έτσι, αν και έχουν πληρώσει για την κατασκευή των δρόμων, δεν μπορούν πρακτικά να τους χρησιμοποιήσουν.

      @ alfa 156, komis1

      Αν σταματήσουν τα έργα, αν σταματήσουν να πληρώνουν τα κορόιδα οι μεροκαματιάρηδες πολίτες, πώς θα απολαμβάνει η ανώτερη τάξη (InFiNiTy, Χρήστος Λάππας κλπ) και οι άρχοντες (Υπουργοί, Βουλευτές κλπ) τις υποδομές που τους χρηματοδοτούν τα κορόιδα;

      Ευχαριστώ.

      Ναι, κοίτα η ανάλυσή σου είναι γενικά στο +1 αλλά ο Λάππας τουλάχιστον προσπαθεί να προβάλλει μια λογική στις προτάσεις του, κάτι που για κανέναν λόγο δεν έχει κάνει καμμία κυβέρνηση, οπότε μην τον εξομοιώνεις. Σε ποιά τάξη ανήκει ποσώς μ'ενδιαφέρει, εδώ όλοι κρινόμαστε από αυτά που λέμε, όχι από το τι αυτοκίνητο γράφει η υπογραφή μας. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την πραγματική ανώτερη τάξη (όπου εύχομαι να ανήκει και ο Λάππας και όλοι σας)- τους μορφωμένους και οικονομικά εύρωστους ανθρώπους εννοώ, όχι τους βλαχονεόπλουτους.

      Για τον infinity... he's just an element of chaos (αν και αυτό ορισμένες φορές κουράζει λίγο)

      Δεν είναι θέμα λογικής ακολουθίας σκέψεων. Σε αυτά έχει δίκιο ο Χρήστος Λάππας και τα έχω γράψει κι εγώ εδώ και καιρό, παρά τις αντιδράσεις που ακούγονταν τότε περί αδυναμίας εφαρμογής ηλεκτρονικού συστήματος. Το όλο πρόβλημα βρίσκεται αλλού. Αδυνατεί να καταλάβει δύο βασικά θέματα:

      1. Ότι η άρνηση πληρωμής είναι κίνηση πίεσης και όχι απλά κοροϊδία προς τους άλλους. Φυσικά, υπάρχουν και πολλοί που το κάνουν για να γλυτώσουν, αλλά οι περισσότεροι που δεν πληρώνουν είναι αυτοί που αντιδρούν. Δεν υπάρχει όμως άλλο μέσο πίεσης. Παραδέχομαι αυτούς που το κάνουν γιατί έχουν το θάρρος να αντιδράσουν. Αν διορθωθεί η κατάσταση και τέτοια φαινόμενα συνεχίσουν, εννοείται ότι θα είμαι εναντίον τους.

      2. Τα παραδείγματα 'διασήμων' που αντιδρούν: δεν το κάνουν γιατί αυτοί δεν έχουν λεφτά ή γιατί θέλουν να γλυτώσουν. Το κάνουν γιατί, ως διάσημοι που είναι, μπορούν να δώσουν μεγαλύτερη δημοσιότητα σε αυτή την αντίδραση. Λες να είχε ο Βαξεβάνης όρεξη να τσακώνεται στη μέση του δρόμου για 3€;

      Ευχαριστώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pipinos1976
    • RE: -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!

      Με λίγα λόγια, αυτοί που είναι υπέρ της υπάρχουσας κατάστασης είναι:

      1. Αυτοί που τρώνε, οπότε υπερασπίζονται μέχρι θανάτου το δικαίωμά τους να τρώνε τα λεφτά του λαού (λες να αρχίζω να αριστερίζω;), ελπίζοντας το μνημόνιο να τους φέρει ακόμα μεγαλύτερα κέρδη.

      2. Αυτοί που ακόμα αντέχουν να πληρώνουν. Είτε λόγω του (1), είτε λόγω αφέλειας, θεωρούν ότι θα έχουν δρόμους που θα χαίρονται χωρίς η πλέμπα να τους ενοχλεί.

      Βέβαια, έχουν αποσιωπήσει τα εξής:

      1. Το γεγονός ότι ο Βαξεβάνης ό,τι έκανε, το έκανε για εντυπωσιασμό, όπως και ο Γκλέτσος πριν λίγο καιρό. Το γνωρίζουν, αλλά δε θέλουν να το παραδεχθούν γιατί τους χαλάει τα επιχειρήματα.

      2. Το γεγονός ότι οι δρόμοι κοστίζουν περισσότερο από ό,τι πρέπει (ο ένας δεν μπαίνει σε τέτοια κουβέντα, ο άλλος δε δέχεται τις εφημερίδες γιατί αυτές τα έμαθαν από καθηγητές του ΕΜΠ που πήραν τη θέση με βύσμα, ο τρίτος δεν πιστεύει ότι τα είπαν και από την Ε.Ο. μιας και αυτός που τα έγραψε τσακώθηκε με το γείτονά του για το parking, οπότε δεν είναι αξιόπιστη πηγή κτλ κτλ).

      3. Το γεγονός ότι, σε κάθε περίπτωση, βρίσκονται κολλημένοι στη γωνία και αναγκάζονται να καταφεύγουν σε τακτικές γελοιοποίησης του αντιπάλου, προφανώς γιατί τα επιχειρήματά τους είναι σαθρά. Το ότι οι ίδιοι είναι από κενοί (ούτε τονισμό δε γνωρίζουν), έως εμφανέστατα άξεστοι (trolls, άγνοια της γλώσσας, άσχετες παρατηρήσεις κτλ) δεν τους εμποδίζει να χρησιμοποιήσουν όλα τα όπλα που διαθέτουν - με σύμπραξη εν πολλοίς της διαχείρισης - για να χτυπήσουν όποιον τους δυσκολεύει.

      4. Το γεγονός ότι, οι 'αφελείς' της παρέας, έχουν εξασφαλισμένη ζωή (οικονομική δυνατότητα πολύ ανώτερη του μέσου όρου), διαβιούν με περισσές απολαύσεις τις οποίες δε δέχονται να χάσουν ούτε κατ' ελάχιστον (αύξηση διοδίων), ενώ θεωρητικά ενδιαφέρονται για το κοινωνικό σύνολο. Οι ίδιοι, λόγω ανωτερότητας, δεν ασχολούνται με ποταπά άτομα, αλλά την ίδια στιγμή, μπορούν άνετα να χρησιμοποιούν τη δουλειά τους καθημερινά.

      5. Το γεγονός ότι, οι περισσότεροι Έλληνες, ειδικά των κατώτερων κοινωνικά στρωμάτων (έχει κανείς υπόψη τους πόσα μπορεί να κλέψει ένα Φροντιστήριο;), που παραδοσιακά δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν, έχουν πληρώσει φόρους για τους δρόμους αυτούς που σήμερα δεν μπορούν πρακτικά να χρησιμοποιήσουν (δηλαδή οι εισφορές τους πήγαν υπέρ αυτών που μπορούν - βλ. Χρήστος Λάππας).

      Θα μπορούσα να γράφω για ώρες, αλλά δεν έχει σημασία. Τα διαπιστευτήρια του καθενός μας έχουν δοθεί και είναι φανερά πλέον.

      @ alfa 156, komis1

      Αν σταματήσουν τα έργα, αν σταματήσουν να πληρώνουν τα κορόιδα οι μεροκαματιάρηδες πολίτες, πώς θα απολαμβάνει η ανώτερη τάξη (InFiNiTy, Χρήστος Λάππας κλπ) και οι άρχοντες (Υπουργοί, Βουλευτές κλπ) τις υποδομές που τους χρηματοδοτούν τα κορόιδα;

      Ευχαριστώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pipinos1976
    • RE: -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!

      Η απάντηση είναι απλή:

      1. Αν δε φτιαχτούν οι δρόμοι πώς θα πηγαίνει για σκι με άνεση και ταχύτητα; αφού ο ίδιος μπορεί να αντέξει τα διόδια, πρέπει οι δρόμοι να υπάρχουν για να βολεύεται αυτός, έστω και αν είναι ο μόνος χρήστης του δρόμου.

      2. Αν οι ηγέτες της χώρας αποφασίσουν να πάρουν φέρουν πίσω τα κλεμμένα, τότε, θα είμαστε όλοι ίσοι και θα έρχεστε κι εσείς στους δρόμους και δε θα μπορώ να κινούμαι με την 325 με 250 Km/h με άνεση και ασφάλεια.

      3. Αν δεν πληρώνετε κι εσείς διόδια, τότε, θα αυξηθούν για εμένα και δε θα μπορώ με την ίδια συχνότητα να πηγαίνω για σκι.

      4. Ο Βαξεβάνης μου χαλάει τη μανέστρα και αντιδρά. Όταν αντιδρά κάποιος διάσημος μπορεί να γίνει και ντόρος, οπότε καλύτερα να σιωπήσει, ειδικά αυτός, πριν έχουμε προβλήματα. Άλλωστε, τα κλεμμένα δεν υπάρχει περίπτωση να έρθουν πίσω γιατί το λέω εγώ, ο Χρήστος Λάππας. Οποιαδήποτε προσπάθεια κάνετε θα πέσει στο κενό.

      Πραγματικά, έχω απορία τι έχει ψηφίσει στις εκλογές, αν και 99% είμαι σίγουρος για την επιλογή του.

      Ευχαριστώ.

      Κακώς το γυρίζεις στο προσωπικό [Mod]

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pipinos1976
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
      οπως αγαπας ωστε να συμβαδιζουμε με την ορολογια σου

      Να συμβαδίζουμε με την ελληνική γλώσσα, όχι με εμένα. Άλλο δικαιολογώ, δηλαδή λέω ότι καλώς έκανε για τους κάτωθι λόγους και άλλο αιτιολογώ, δηλαδή λέω ότι έκανε αυτό για τους κάτωθι λόγους. Το 1ο σημαίνει αποδοχή, το 2ο απλά εξηγεί.

      το πως χαρακτηριζεται η προσπεραση κονβοι οδηγωντας πανω σε ζεβρα ειναι θεμα οπτικης, ψυχολογιιας και σπουδων

      Το πολλαπλό προσπέρασμα επιτρέπεται από τον ΚΟΚ, οπότε την περίπτωση παρανομίας σε αυτό το κομμάτι τη αφαιρούμε. Το πρόβλημα είναι η ζέμπρα, λόγω αριστερής στροφής προς κάποιο χωριό. Αυτό εξηγείται εύκολα: προφανώς, όταν ξεκίνησα το προσπέρασμα, είχα δει αν υπάρχει κάποιος που έρχεται από τον κάθετο δρόμο, σίγουρα έβλεπα στο αντίθετο ρεύμα και είχα παρατηρήσει και ότι οι 50 μπροστά μου ήταν τέρμα δεξιά, άρα δεν είχαν σκοπό να κινηθούν προς την έξοδο αριστερά.

      καλα καταλαβα δηλαδη, η ΑΠΟΛΥΤΗ γνωση δινει το ελευθερο σε καποιους να πραττουν αιτιολογημενες παραβασεις

      Λάθος κατάλαβες γιατί δε διάβασες αυτό που έγραψα. Αυτό που έγραψα, παραφρασμένο για να το καταλάβεις, είναι: η απόλυτη γνώση του δρόμου σου δίνει το δικαίωμα να κάνεις κάποια πράγματα λιγάκι 'περίεργα' χωρίς να έχεις επιπτώσεις στο επίπεδο ασφαλείας σου. Το ελεύθερο δε στο δίνει, εφόσον απαγορεύεται από το νόμο, αλλά δε στο αφαιρεί κιόλας. Όχι ότι ο νόμος είναι σοφός, απλά κωδικοποιεί κάποιες συμπεριφορές για να μην υπάρχουν προβλήματα, οπότε καλό είναι να τον ακολουθούμε.

      Αυτό που οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν (το έγραψα στο post μου και καλό είναι να το διαβάσεις) είναι το εξής: αν έχεις περάσει από το δρόμο 100 φορές, γνωρίζεις από το τι υπάρχει τριγύρω σου, μέχρι το πόσο αριστερά θα φέρεις το αυτοκίνητο και πότε για να μην πατήσεις ούτε την παραμικρή λακκούβα (αν γίνεται δηλαδή γιατί αν πας προς Συκούλα όλος ο δρόμος είναι μία λακκούβα). Ο άλλος που βρίσκεται μπροστά μπορεί να βαριέται, μπορεί να παίζει με τα παιδιά του, μπορεί να μη γνωρίζει το δρόμο, μπορεί να δυσκολεύεται γιατί δε θυμάται ή γιατί δε βλέπει τις λακκούβες (πήγαινε στα 5 m από τον μπροστά και αν αποφύγεις λακκούβα σφύρα μου κι εμένα), μπορεί να είναι κουρασμένος, πολλά πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Γι' αυτό, επιλέγει να κινηθεί δεξιά και χαλαρά, για να γλυτώσει και λίγο καύσιμο. Αυτός, λοιπόν, που γνωρίζει το δρόμο, μπορεί, εκεί που εσύ ψάχνεις να βρεις τι γίνεται, να κινηθεί με άνεση με την ίδια ταχύτητα και, με λίγη επιπλέον προσοχή, να κινηθεί πολύ γρηγορότερα.

      πως οριζεται το απολυτο και ποιος το κατεχει

      Το απόλυτο ορίζεται ως εξής: όταν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, γνωρίζεις όσα σου είναι απαραίτητα για να εκτελέσεις μία εργασία, τότε, η γνώση σου είναι απόλυτη. Ό,τι μάθεις επιπλέον, θα είναι, είτε άχρηστο, είτε άσχετο.

      (μηπως μονο ο chuck norris ξερει...)

      Και ο απαραίτητος αστεϊσμός για να δώσουμε μια ειρωνική νότα στη δημοσίευσή μας...

      Ευχαριστώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pipinos1976
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Ο χρήστης kostaskg έγραψε:
      Μάλλον εννοείς τον δρόμο πιο κάτω. Στο σημείο που λέω είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με 2 λωρίδες ανα κατευθυνση + ΛΕΑ και τσιμεντένιο διαχωριστικό στη μέση. Στο σημείο εκείνο το όριο είναι 90. Όσοι έρχονται με φόρα(γιατί είναι ανηφόρα) συνήθως πάνε με 110-120. Όσοι είναι δεξιά πάνε από 80 μέχρι 100..

      Δε θυμάμαι ακριβώς. Θυμάμαι ένα δρόμο που είχε χαρακτηριστικά όπως τα λες, δηλαδή 2 λωρίδες, ήταν ταχείας κυκλοφορίας, αλλά δεν είχε ΛΕΑ. Αν θυμάμαι καλά, πέρασα και από μία γέφυρα. Σε κάποιο σημείο, είχα συναντήσει και ένα μπλόκο των αγροτών παλαιότερα, αλλά δε θυμάμαι καλά το σημείο. Θα ρίξω μια ματιά στο google earth και αν το βρω θα το ανεβάσω.

      Ευχαριστώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pipinos1976
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Η δυστυχία είναι ότι τα ξέρω αυτά. Αλλά σε κάποια φάση πρέπει να αλλάξουν, τι στο καλό πια; θέλουν να αλλάξουν τα πάντα στα επαγγελματικά (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=34712) και σε όλα τα υπόλοιπα δεν κουνιέται τίποτε απολύτως. Όχι πως δε θέλουν να το κάνουν με αυτόν τον τρόπο, αλλά φταίμε κι εμείς που δεν αντιδρούμε όπως πρέπει.

      Ευχαριστώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      pipinos1976
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr