-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
κάτι σαν την ΕΛΠΑ τέλος πάντωνΜπουαχαχαχαχαχα!!! Απευθύνσου στον Δεσποτόπουλο γι' αυτό.
Και δε γελάω μαζί σου, με την ΕΛΠΑ γελάω.
-
Χωρίς πλάκα, ο pipinos1976 έχει δίκιο, αν είχαμε είτε κάποια ADAC είτε κάποια σοβαρή ένωση καταναλωτών (ΙΝΚΑ ακούει ? ) θα μπορούσε να γίνει κάτι
-
Η δυστυχία είναι ότι τα ξέρω αυτά. Αλλά σε κάποια φάση πρέπει να αλλάξουν, τι στο καλό πια; θέλουν να αλλάξουν τα πάντα στα επαγγελματικά (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=34712) και σε όλα τα υπόλοιπα δεν κουνιέται τίποτε απολύτως. Όχι πως δε θέλουν να το κάνουν με αυτόν τον τρόπο, αλλά φταίμε κι εμείς που δεν αντιδρούμε όπως πρέπει.
Ευχαριστώ.
-
Πάει πακέτο με το 'απουσία καταναλωτικής συνείδησης' δυστυχώς
-
Τοποθετώ εδώ μέρος ενός post που έκανα σε άλλο θέμα γιατί νομίζω ότι ταιριάζει... εν όψιν πρόθεσης μη καταβολής διοδίων σκεφτείτε κι αυτό και αναλογιστείτε αν υπάρχουν αρκετοί θιγέντες ώστε να ξεκινήσει κάτι και μέσω της νομικής οδού:
...ο κάθε κάτοχος 'χλιδάτου' ή φτωχού ΙΧ δεν είναι υποχρεωμένος να πρέπει να πουλήσει οποιαδήποτε περιουσία για να του τα φάει το δημόσιο φίλε μου (μέσω φόρων σε νέα φτηνότερη αγορά και στη μεταβίβαση). Ιδιαίτερα όταν η πώληση γίνεται εξαναγκαστικά και απαξιωτικά για τον κάτοχο της περιουσίας μέσω των συνθηκών που έχει επιβάλλει το ίδιο το κράτος (απαξίωση της περιουσίας λόγω τεράστιων ΤΚ, τεκμηρίων κτλ). Το Σύνταγμα της Ελλάδος προστατεύει την ατομική ιδιοκτησία και απαγορεύει την στέρηση ατομικής περιουσίας από το κράτος. Εξαιρούνται από αυτό οι απαλλοτριώσεις υπέρ εθνικού συμφέροντος, όπου επιβάλλεται αποζημίωση του ιδιοκτήτη και μάλιστα με τιμές ΠΡΟ της απαλλοτρίωσης (δηλαδή αν το κράτος με υπέρογκο φόρο καθιστά απαγορευτική την κατοχή και την χρήση οποιουδήποτε αυτοκινήτου, αυτό αποτελεί τεκμηριωμένη στέρηση περιουσίας και αν ήθελε να προχωρήσει έπρεπε 1ον να επικαλεστεί εθνικό συμφέρον και 2ο να ΑΓΟΡΑΣΕΙ πρώτα όλα τα αυτοκίνητα που θίγονται στην τιμή αγοράς πριν το μέτρο και μετά να φορολογήσει ότι θέλει).
Βέβαια κανείς πολίτης δεν κινείται νομικά (αν και θα κέρδιζε άνετα οποιαδήποτε τέτοια υπόθεση) γιατί 1) η δικαιοσύνη είναι πολύ αργή 2) η μήνυση πλέον κοστίζει 3) το όφελος θα ήταν μικρότερο από τη ζημία (σε χρόνο και χρήμα). Έτσι δίνεται πάτημα σε ορισμένους αγράμματους ανήθικους και ανίκανους να καταστρατηγούν τους βασικότερους κανόνες της πολιτείας καταπατώντας τους όρκους που έχουν δώσει, και σε μερικούς άλλους να υποστηρίζουν γνώμες όπως 'ας πουλήσει για να πληρώσει'. Εκεί που δε χρώσταγε δηλαδή, να πουλήσει και ότι έχει και δεν έχει. Ωραία ιδέα!
Η γνώμη να 'πουλήσει' όποιος ότι έχει και δεν έχει λόγω της μαλακίας που δέρνει το κράτος και της όποιας κομπίνας στήνεται εναντίον του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ δεν αποτελεί μόνο ανήθικη και αντικοινωνική στάση, αλλά είναι και ενάντια στις βασικές αρχές της πολιτείας (την οποία κατά τα άλλα κάποιοι λένε ότι υπερασπίζονται και στην τελευταία αποστροφή του κάθε νόμου).
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Κι αν χρειαστεί να πάτε ένα ταξίδι, με το Clio θα πάτε?
Γιατί, ένα Clio δεν ταξιδεύει δηλαδή?
Ταξιδεύει...αλλά όσο να'ναι ένα Α4 ταξιδεύει οικογένεια με παιδί πιο άνετα και ασφαλές.
οπως ταξιδευει καλυτερα και με μεγαλυτερη ασφαλεια ενα Α6 ή και ενα Α8. ολα σχετικα ειναι. αν δεν το κυνηγας στο ταξιδι μια χαρα ειναι το clio ακομα και το atos της γυναικας μου που μας πηγαινει με 130-140 ακατεβατα στην μεσσηνια. Α, και με 2 λιτρα βενζινης λιγοτερο απο το megane 1.6 που εχουμε σαν πρωτο. στην σκεψη να πουλησω καποιο για να φανταστεις, ο γαλλος ερχεται πρωτος στο μυαλο μου...
Μη τα μπλέκεις τα Α6/Α8. Δεν τα έχει στο γκαράζ του.
Διάβασε λίγο πιο πίσω και θα καταλάβεις.
-
Θα παρουμε τα μισα λεφτά απο περισυ και θα πληρωσουμε τα διπλα.
Ποιος τους λέει ότι θα αυξηθούν... παλαβοί είναι
-
Εγώ άλλο σκέφτομαι..... Ο μόνος λόγος που καταφέρνω και πληρώνω τα σήματα σε 2 αυτοκίνητα μικρα΄σε κυβικά καθώς κσι σε 2 μηχανες ειναι γιατί προς το παρόν χαλάω το Δώρο Χριστουγέννων. Αν δεν υπήρχε αυτό σίγουρα δε θα μπορούσα. ΑΝ λοιπόν κοπεί και αυτό με βλέπω να καταθέτω πινακίδες και να πηγάινω τον μικρό στο σχολείο με ποδήλατο και μετά δουλεια και να αποκτάω φέτες κοιλιακους ...
-
δε γινεται μωρε... και πάλι στο γκαράζ θα είναι το αμάξι και θα το πληρωνεις να κάθετε...
Τα μετρα θύγουν όσους έχουν αμάξι (δηλαδή αυτούς πουδε μπορούν να κάνουν τίποτα) όχι αυτούς που αγοράζουν (που όμως δεν αγοράζουν γιατί σου λεει... κορόιδο δε με πιάνεις) -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Χωρίς πλάκα, ο pipinos1976 έχει δίκιο, αν είχαμε είτε κάποια ADAC είτε κάποια σοβαρή ένωση καταναλωτών (ΙΝΚΑ ακούει ? ) θα μπορούσε να γίνει κάτιοσο ευκολα και ΓΡΗΓΟΡΑ οργανωθηκαν οι 'αγανακτησμενοι', το ιδιο μπορει να γινει και εδω
-
σήμερα διάβασα για έκτακτη στα 3000 κυβικα. Κάθε μέρα αλλάζει
Πάμε στο facebook για γκρουπ και εμεις. Εχει δίκιο ο σπυρος, κάπως έτσι θα γίνει.Κάποιος στόχος υπάρχει πίσω από όλα αυτά. Ολα τα μαγαζιά ειναι ανοίκιαστα και ο κόσμος δεν αγοράζει κανένα αμάξι... ουτε απόσυρση ούτε τίποτα άλλο . ΦΟΒΑΤΑΙ να μην τον κοροιδέψουνε πάλι. Οτι εχεις δηλωμένο είναι έτοιμοι να σου βάλουν φόρο.
Δε μας είπαν όμως τι θα γίνει με όλους του βούλγαρους που εξυπηρετούν τα σουπερ μάρκετ τα μικρά.... Δείτε τι γίνεται απο μεταφορές στο κέντρο απο Πολωνούς και βούλγαρους με μεσαίου μεγέθους φορτηγά. Ολοι οι άλλοι θα δουλεύουν πλέον εκτός από εμάς. Αλβανικά πούλμαν έχουν κάνει το Πεδίο του Αρεως παράνομο πρακτορείο για τις εκδρομές τους... Πλήρωνε λαλακα εσύ στο κτελ. Εμείς δηλώνουμε μία στάση στο κέντρο της Αθήνας όπου γουστάρουμε, μαζεύουμε 50 ΙΧ που μποτιλιάρουνε το σύμπαν.... και φορτώνουμε κόσμο? Ψέματα... όλα για τους ξένουν που δεν έχουν φορολογική σχέση με την Ελλάδα
Ουτε ένα ξενοδοχείο δε πληρώνουν,... κοιμούνται μέσα στα αμάξια...
Αν καβαλήσω πεζοδρόμιο έρχονται και με ρωτάνε.......
Τους άλλους δε τολμάνε να τους ρωτήσουν τίποτα.... Από πότε μπορείς να σταματάς όπου θέλεις και να κάνεις τον τουριστικό πράκτορα.... Πάει και το Πάρκο. Κατάληψη από παιδιά που καπνίζουν τα ναρκωτικά τους και αλλοδαπους που κάνουν την ανάγκη τους..... θα πάει άπατη η επένδυση στο κέντρο..και χτες βγαίνει και το νέο που κατεδαφίζουμε τον Πανελλήνιο με έργο 100.000 ευρω (εχουμε δηλαδή λεφτά για κατεδάφιση???, δίκιο άδικο δε λέω αυτό... λέω ποιες ειναι οι προτεραιότητες μας?)
Να πάρουμε τις καταθέσεις των Ελλήνων με τα τέλη κυκλοφορίες και τον ΦΠΑ? δε ξέρω ρε παιδιά,,, είναι δυνατόν ο μισθός ολόκληρος να πάει στα τέλη? μέσα σε 2 χρόνια...
-
Κογιότι μαζί τα φάγαμε
Α, και αντί να γκρινιάζεις κάνε το καθήκον σου
Είναι ο σύγχρονος πατριωτισμός
-
Ναι αλλα δε καθόμασταν στο ίδιο τραπέζι? Ουτε γίναμε καθηγητές Πανεπιστημίου νύχτα? όπως όλες οι οικογένειες πολιτικών αδερφών? Οικονομολόγοι όλοι μας
-
Αυτό που λέω με τα παραπάνω είναι ότι την πληρώνουν μόνο οι νόμιμοι και με Ελληνικά χαρακτηριστικά.
-
Πολυ γκρινια για 120ε. Αν δεν μπορεις να το πληρωσεις απλα το πουλας οσο οσο και συνεχιζεις την ζωη σου.
-
€60 ....η αύξηση είναι 10%
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πολυ γκρινια για 120ε. Αν δεν μπορεις να το πληρωσεις απλα το πουλας οσο οσο και συνεχιζεις την ζωη σου.Από όλα όσα έγραψα αυτό κατάλαβες? Τα 120 ευρώ είναι το πρόβλημα ή η αυθαιρεσία σε ότι κάνουν?
Πήγαινει αυριο υποχρεωτικά στα goodys και πάρε τις πατάτες 100 ευρω. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ όμως
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Πολυ γκρινια για 120ε. Αν δεν μπορεις να το πληρωσεις απλα το πουλας οσο οσο και συνεχιζεις την ζωη σου.
Από όλα όσα έγραψα αυτό κατάλαβες? Τα 120 ευρώ είναι το πρόβλημα ή η αυθαιρεσία σε ότι κάνουν?
Πήγαινει αυριο υποχρεωτικά στα goodys και πάρε τις πατάτες 100 ευρω. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ όμως
Κανενας δεν προκειτε να με υποχρεωσει να παω στα Γκουντις (εχω να παω χρονια) οπως και εσενα δεν σε υποχρεωσε κανενας να εχει 2λιτρο αυτοκινητο.
-
Mόνο που τα τέλη κυκλοφορίας ανεβαίνουν συνέχεια και όχι μόνο για τα 2λιτρα αλλά και για τα 1000άρια 1200άρια κλπ. Και όταν κάνεις ένα προγραμματισμό πριν την αγορά λαμβάνεις υπόψιν σου πολλούς παράγοντες. ΜΕ αυτά που κάνουν όχι θα παγώσει η αγορά αλλά θα καταθέσουμε πινακίδες και σε αυτά που έχουμε. Πλέον η συντήρηση, κυκλοφορία ενός ΙΧ καταντάει να είναι ασύμφορη για την μεγάλη μάζα του κόσμου.
Με την αυτή λογική και την βενζίνη δεν σε υποχρεώνει κανείς να την πληρώσεις 1.70 και 1.80. Αν θες βάζεις.....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Χωρίς πλάκα, ο pipinos1976 έχει δίκιο, αν είχαμε είτε κάποια ADAC είτε κάποια σοβαρή ένωση καταναλωτών (ΙΝΚΑ ακούει ? ) θα μπορούσε να γίνει κάτι+1
Πραγματικά... Γιατί δεν υπάρχει κάποια 'ένωση ιδιοκτητών ΙΧ' ή κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα?...
Τόσο δύσκολο είναι να γίνει?Κάτι είχε ξεκινήσει να γίνεται με τα 'πρόβατα που δαγκώνουν' πριν καμια 2ετία, είχα πάει κι εγώ σε κάτι συναντήσεις στον Αγ.Στέφανο, μαζεύτηκαν υπογραφες, και τελικά τίποτα.
Τέλη κυκλοφορίας