-
Ποια είναι η μεγαλύτερη απομυθοποίηση (πείτε το και ξενέρωμα) που έχετε νιώσει ποτέ για αυτοκίνητο; Κάποιο μοντέλο που πιτσιρικάδες το ζαχαρώνατε απίστευτα και όταν μεγαλύτεροι πια το οδηγήσατε ή το είδατε από κοντά, ξενερώσατε απίστευτα;
Προσωπικά, το έπαθα αυτό με ένα 205 GTi 1.9. Για χρόνια το θεωρούσα κάτι το μυθικό και όταν μου το έδωσε γείτονας για βόλτα, έφριξα. Βέβαια δεν έφταιγε το 205, αλλά ο γείτονας. Άθλια μετατροπή από χιλιάρι, παρατημένο με τις ανάλογες επιπτώσεις σε ελαστικά, ανάρτηση και εσωτερικό, ήταν απαράδεκτο. Μόνο το μοτέρ ήταν καλό σε αυτό το κουρέλι. Είμαι σίγουρος ότι ένα γνήσιο και καλοσυντηρημένο 1.9 θα είναι όνειρο, αλλά η εικόνα που είχα πλάσει τόσα χρόνια στο παιδικό μου μυαλό σπιλώθηκε για πάντα.
Περιμένω ανάλογες περιπτώσεις, ή και άλλες όπου το μοντέλο αποδείχθηκε καλύτερο από τις προσδοκίες σας. -
Ποια είναι η μεγαλύτερη απομυθοποίηση (πείτε το και ξενέρωμα) που έχετε νιώσει ποτέ για αυτοκίνητο; Κάποιο μοντέλο που πιτσιρικάδες το ζαχαρώνατε απίστευτα και όταν μεγαλύτεροι πια το οδηγήσατε ή το είδατε από κοντά, ξενερώσατε απίστευτα;
Προσωπικά, το έπαθα αυτό με ένα 205 GTi 1.9. Για χρόνια το θεωρούσα κάτι το μυθικό και όταν μου το έδωσε γείτονας για βόλτα, έφριξα. Βέβαια δεν έφταιγε το 205, αλλά ο γείτονας. Άθλια μετατροπή από χιλιάρι, παρατημένο με τις ανάλογες επιπτώσεις σε ελαστικά, ανάρτηση και εσωτερικό, ήταν απαράδεκτο. Μόνο το μοτέρ ήταν καλό σε αυτό το κουρέλι. Είμαι σίγουρος ότι ένα γνήσιο και καλοσυντηρημένο 1.9 θα είναι όνειρο, αλλά η εικόνα που είχα πλάσει τόσα χρόνια στο παιδικό μου μυαλό σπιλώθηκε για πάντα.
Περιμένω ανάλογες περιπτώσεις, ή και άλλες όπου το μοντέλο αποδείχθηκε καλύτερο από τις προσδοκίες σας. -
Ποια είναι η μεγαλύτερη απομυθοποίηση (πείτε το και ξενέρωμα) που έχετε νιώσει ποτέ για αυτοκίνητο; Κάποιο μοντέλο που πιτσιρικάδες το ζαχαρώνατε απίστευτα και όταν μεγαλύτεροι πια το οδηγήσατε ή το είδατε από κοντά, ξενερώσατε απίστευτα;
Προσωπικά, το έπαθα αυτό με ένα 205 GTi 1.9. Για χρόνια το θεωρούσα κάτι το μυθικό και όταν μου το έδωσε γείτονας για βόλτα, έφριξα. Βέβαια δεν έφταιγε το 205, αλλά ο γείτονας. Άθλια μετατροπή από χιλιάρι, παρατημένο με τις ανάλογες επιπτώσεις σε ελαστικά, ανάρτηση και εσωτερικό, ήταν απαράδεκτο. Μόνο το μοτέρ ήταν καλό σε αυτό το κουρέλι. Είμαι σίγουρος ότι ένα γνήσιο και καλοσυντηρημένο 1.9 θα είναι όνειρο, αλλά η εικόνα που είχα πλάσει τόσα χρόνια στο παιδικό μου μυαλό σπιλώθηκε για πάντα.
Περιμένω ανάλογες περιπτώσεις, ή και άλλες όπου το μοντέλο αποδείχθηκε καλύτερο από τις προσδοκίες σας. -
... τοτε δεν οδηγησες το 205 gti 1.9, αλλα ... κατι αλλο!
-
Και εμένα το ίδιο αυτοκίνητο που το είδα κάπου και μπήκα μέσα και μάλιστα χωρίς να το οδηγήσω...
Απελπιστικά μικροί χώροι, εργονομία άσχετη, αίσθηση ποιότητας υλικών για γέλια, αίσθηση ανασφάλειας... σαν να είμαι σε γυάλα. Αρνήθηκα να το οδηγήσω!
Και αυτά παρόλο που έχω πολύ καλές αναμνήσεις από ένα πεντάπορτο 205 1100 με το οποίο διασκεδάσαμε για μερικούς μήνες γύρω στο 1994 (ήδη παλιό δηλαδή).
Επίσης απογοήτευση ένιωσα και από ένα Rover 216GTi με έναν ιδιοκτήτη σε καλή κατάσταση αλλά ενώ στα χαρτιά ήταν μπόμπα από κοντά ήταν ναρκοπέδιο.... (σχεδίαση, ποιότητα υλικών και συναρμογής, ήχοι...)
Φαίνεται τα τελευταία δέκα χρόνια κάποια standard, τα σχετικά με ποιότητα κατασκευής και αίσθηση αυτής, καλαισθησίας, εργονομίας, ασφάλειας, τα δικά μου ή γενικότερα, ανέβηκαν πολύ!Εdit: διόρθωσα λάθος, είναι με βαθύ κόκκινο, έλεγα 206 ενώ εννοούσα 205....
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
... τοτε δεν οδηγησες το 205 gti 1.9, αλλα ... κατι αλλο!Κάποιο έκτρωμα σίγουρα, αλλά το θέμα είναι ότι τόσα χρόνια (και ειδικά στην αρχή που ήμουν πιτσιρικάς χωρίς δίπλωμα) το ζαχάρωνα, έλεγα 'μακάρι κάποτε να το οδηγήσω ή να γίνει δικό μου' και μετά ήρθε η ελεύθερη πτώση
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
[...]Και αυτά παρόλο που έχω πολύ καλές αναμνήσεις από ένα πεντάπορτο **206 **1100 με το οποίο διασκεδάσαμε για μερικούς μήνες γύρω στο **1994 **(ήδη παλιό δηλαδή).[...]Μήπως εννοείς 106 1ης γενιάς, ή 205;
Γιατί το 206 πρέπει να βγήκε το '98, σίγουρα δεν είναι τόσο παλιό... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ποια είναι η μεγαλύτερη απομυθοποίηση (πείτε το και ξενέρωμα) που έχετε νιώσει ποτέ για αυτοκίνητο; Κάποιο μοντέλο που πιτσιρικάδες το ζαχαρώνατε απίστευτα και όταν μεγαλύτεροι πια το οδηγήσατε ή το είδατε από κοντά, ξενερώσατε απίστευτα;
Προσωπικά, το έπαθα αυτό με ένα 205 GTi 1.9. Για χρόνια το θεωρούσα κάτι το μυθικό και όταν μου το έδωσε γείτονας για βόλτα, έφριξα. Βέβαια δεν έφταιγε το 205, αλλά ο γείτονας. Άθλια μετατροπή από χιλιάρι, παρατημένο με τις ανάλογες επιπτώσεις σε ελαστικά, ανάρτηση και εσωτερικό, ήταν απαράδεκτο. Μόνο το μοτέρ ήταν καλό σε αυτό το κουρέλι. Είμαι σίγουρος ότι ένα γνήσιο και καλοσυντηρημένο 1.9 θα είναι όνειρο, αλλά η εικόνα που είχα πλάσει τόσα χρόνια στο παιδικό μου μυαλό σπιλώθηκε για πάντα.
Περιμένω ανάλογες περιπτώσεις, ή και άλλες όπου το μοντέλο αποδείχθηκε καλύτερο από τις προσδοκίες σας.Δεν καταλαβαίνω προς τι η απομυθοποίηση ή η ελεύθερη πτώση!
Αφού δεν επρόκειτο για το original αυτοκίνητο αλλά για το 205 GTTLSRTUGFGHH 1,9 ενός γείτονα.
Είναι σαν να λέει κάποιος ότι ξενέρωσε με τα Porsche όταν έχει οδηγήσει μόνο VW σκαραβαίο.Γιάννης
-
Mercedes 190, 2.3 16V
Οταν ήμασταν πιτσιρικάδες,φάνταζε μέ τέρας ιπποδύναμης!!!
Οταν τό οδήγησα,πραγματικά ξενέρωσα.
Ούτε ΤΟ γκάζι είχε,ούτε καί νά στρίψει σωστά μπορούσε. -
Punto GT...
Είχα για χρόνια το Punto 75SX.
Είπα να αγοράσω το GT.
Όμως 2 μετχ. που είδα ήταν πολύ αργά.
Λες και ήταν το δικό μου με σκάστρα.
Βέβαια μπήκα και σε ένα που έχασα τη μπάλα αλλά ήταν μετατροπή 1.6 turbo και δούλευε με μεγάλη πίεση. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Mercedes 190, 2.3 16V
Οταν ήμασταν πιτσιρικάδες,φάνταζε μέ τέρας ιπποδύναμης!!!
Οταν τό οδήγησα,πραγματικά ξενέρωσα.
Ούτε ΤΟ γκάζι είχε,ούτε καί νά στρίψει σωστά μπορούσε.Και εγω με μια 190Ε 2000 του 1989 εφαγα το μεγαλυτερο ξενερωμα απο αμαξι.Ανηκει σε μια ξαδερφη μου και το '92 το οδηγησα σε δρομο με στροφες(Αστρος -Τριπολη) .Ενταξει απο γκαζι δεν ελεγε τιποτα αλλα εκεινο το τιμονι μου εσπασε τα νευρα.Εμπαινα σε στροφη και ενω ειχα ηδη υπολογισει ποσο να στριψω το τιμονι μολις εκοβα λιγο ακομα ταχυτητα ηθελε και αλλο στριψιμο γιατι γινοταν πιο πολυστροφο το τιμονι.Φανταστητε να πρεπει να διορθωνεις συνεχεια το τιμονι μεσα στην στροφη.Απογοητευση και πολυ επικινδυνο σε καποιον που δεν εχει συνηθυσει τετοια συμπεριφορα αυτοκινητου.Καλα και απο ποιοτητα τι να σας πω ;Καθε καλοκαιρι φτιαχνουν το A/C και καθε καλοκαιρι ειναι χαλασμενο.Τα δερματινα κομματια στις πορτες εχουν ξεκολλησει και μαζεψει.Εχει μεινει δυο φορες στο δρομο απο ρελε αντλιας βενζινης.
-
Όταν λέτε 190Ε, εννοείτε αυτή με τη μεγάλη φτερούγα?
-
Με την μεγαλη φτερουγα ειναι η EVO
του Hunter
εγω μιλαω για την απλη -
Aν θέλετε να διαπιστώσετε από κοντά ποιό ήταν ίσως το over all καλύτερο αυτοκίνητο του αιώνα που πέρασε ψάξτε και οδηγήστε ένα ΓNHΣIO 205 1600 2ης γενιάς, με τους 115 ίππους. Tο 1900 ποτέ δεν ήταν το δυνατ σημείο του 205. Bαρύτερο μπροστά κατά περίπου 40 κιλά και μακρύτερο σε σχέσεις αλλά και τελική έχανε πολύ από το σημείο αναφοράς των GTi του 20ου αιώνα, το 205 GTi 1600. Πόσο μάλλον αν είναι και μετατροπή, καθώς οι καρότσες των GTi είχαν αρκετές διαφορές από των απλών 205.
NT -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Με την μεγαλη φτερουγα ειναι η EVO [http://images.google.com.gr/images?q=tbn:_6hBjqqi0fcJ:www.rakuda.ne.jp/~tanbota/image/oriphoto/evo2ori.jpg[/img]του Hunter
εγω μιλαω για την απλη http://images.google.com.gr/images?q=tb ... 01-net.jpg[/img]Αυτή μέ τή μεγάλη φτερούγα,μήπως ήταν η 2,6;
Αυτή πού είχα οδηγήσει,είχε μικρή αεροτομή. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Με την μεγαλη φτερουγα ειναι η EVO [http://images.google.com.gr/images?q=tbn:_6hBjqqi0fcJ:www.rakuda.ne.jp/~tanbota/image/oriphoto/evo2ori.jpg[/img]του Hunter
εγω μιλαω για την απλη http://images.google.com.gr/images?q=tb ... 01-net.jpg[/img]Αυτή μέ τή μεγάλη φτερούγα,μήπως ήταν η 2,6;
Αυτή πού είχα οδηγήσει,είχε μικρή αεροτομή.Η 2.6 ήταν 6κύλινδρη και καθόλου evo
Οι καλές 190 ήταν οι 2,3 16 μετά η 2,5 16 και τέλος η 2,5 16 evo με την μεγάλη φτερούγα και το κάλυμα στο πάνω μέρος του πίσω παρπρίζ. -
Ε,εντάξει,γράψε λάθος.
Τήν 2.5 εννοούσα,αλλά...εμπερδεύθειν!!! -
η 2,3 είχε μικρή φτερούγα και η 2,5 μεγάλη.
Νομίζω πως και οι δύο ήταν εκδόσεις δρόμου για την ομολογκασιόν στο DTM. -
Τα καλά 205 Gti αλλά και Rallye (σαν το δικό μας) είναι πολύ ωραία αυτοκίνητα, τελεία και παύλα.
Μάπα αμάξι σε εμένα φάνηκε η νέα Κορόλλα που αποδείχτηκε χειρότερη σε όλα τα σημεία από ότι περίμενα (κράτημα, φρένα, τιμόνι, θόρυβος)..
Όπως και κάθε Στάρλετ που έχω οδηγήσει. -
Mercedes. Σ' όσες μπήκα μου φάνηκαν σαν λεωφορεία. Πολύ καλές κατασκευαστικώς, αλλά και πολύ 'αποστειρωμένες'.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ