Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    16
    26
    43
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Ποια είναι η μεγαλύτερη απομυθοποίηση (πείτε το και ξενέρωμα) που έχετε νιώσει ποτέ για αυτοκίνητο; Κάποιο μοντέλο που πιτσιρικάδες το ζαχαρώνατε απίστευτα και όταν μεγαλύτεροι πια το οδηγήσατε ή το είδατε από κοντά, ξενερώσατε απίστευτα;
      Προσωπικά, το έπαθα αυτό με ένα 205 GTi 1.9. Για χρόνια το θεωρούσα κάτι το μυθικό και όταν μου το έδωσε γείτονας για βόλτα, έφριξα. Βέβαια δεν έφταιγε το 205, αλλά ο γείτονας. Άθλια μετατροπή από χιλιάρι, παρατημένο με τις ανάλογες επιπτώσεις σε ελαστικά, ανάρτηση και εσωτερικό, ήταν απαράδεκτο. Μόνο το μοτέρ ήταν καλό σε αυτό το κουρέλι. Είμαι σίγουρος ότι ένα γνήσιο και καλοσυντηρημένο 1.9 θα είναι όνειρο, αλλά η εικόνα που είχα πλάσει τόσα χρόνια στο παιδικό μου μυαλό σπιλώθηκε για πάντα.
      Περιμένω ανάλογες περιπτώσεις, ή και άλλες όπου το μοντέλο αποδείχθηκε καλύτερο από τις προσδοκίες σας.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dimsabas last edited by

        Ποια είναι η μεγαλύτερη απομυθοποίηση (πείτε το και ξενέρωμα) που έχετε νιώσει ποτέ για αυτοκίνητο; Κάποιο μοντέλο που πιτσιρικάδες το ζαχαρώνατε απίστευτα και όταν μεγαλύτεροι πια το οδηγήσατε ή το είδατε από κοντά, ξενερώσατε απίστευτα;
        Προσωπικά, το έπαθα αυτό με ένα 205 GTi 1.9. Για χρόνια το θεωρούσα κάτι το μυθικό και όταν μου το έδωσε γείτονας για βόλτα, έφριξα. Βέβαια δεν έφταιγε το 205, αλλά ο γείτονας. Άθλια μετατροπή από χιλιάρι, παρατημένο με τις ανάλογες επιπτώσεις σε ελαστικά, ανάρτηση και εσωτερικό, ήταν απαράδεκτο. Μόνο το μοτέρ ήταν καλό σε αυτό το κουρέλι. Είμαι σίγουρος ότι ένα γνήσιο και καλοσυντηρημένο 1.9 θα είναι όνειρο, αλλά η εικόνα που είχα πλάσει τόσα χρόνια στο παιδικό μου μυαλό σπιλώθηκε για πάντα.
        Περιμένω ανάλογες περιπτώσεις, ή και άλλες όπου το μοντέλο αποδείχθηκε καλύτερο από τις προσδοκίες σας.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Ποια είναι η μεγαλύτερη απομυθοποίηση (πείτε το και ξενέρωμα) που έχετε νιώσει ποτέ για αυτοκίνητο; Κάποιο μοντέλο που πιτσιρικάδες το ζαχαρώνατε απίστευτα και όταν μεγαλύτεροι πια το οδηγήσατε ή το είδατε από κοντά, ξενερώσατε απίστευτα;
          Προσωπικά, το έπαθα αυτό με ένα 205 GTi 1.9. Για χρόνια το θεωρούσα κάτι το μυθικό και όταν μου το έδωσε γείτονας για βόλτα, έφριξα. Βέβαια δεν έφταιγε το 205, αλλά ο γείτονας. Άθλια μετατροπή από χιλιάρι, παρατημένο με τις ανάλογες επιπτώσεις σε ελαστικά, ανάρτηση και εσωτερικό, ήταν απαράδεκτο. Μόνο το μοτέρ ήταν καλό σε αυτό το κουρέλι. Είμαι σίγουρος ότι ένα γνήσιο και καλοσυντηρημένο 1.9 θα είναι όνειρο, αλλά η εικόνα που είχα πλάσει τόσα χρόνια στο παιδικό μου μυαλό σπιλώθηκε για πάντα.
          Περιμένω ανάλογες περιπτώσεις, ή και άλλες όπου το μοντέλο αποδείχθηκε καλύτερο από τις προσδοκίες σας.

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tm last edited by

            ... τοτε δεν οδηγησες το 205 gti 1.9, αλλα ... κατι αλλο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Και εμένα το ίδιο αυτοκίνητο που το είδα κάπου και μπήκα μέσα και μάλιστα χωρίς να το οδηγήσω...
              Απελπιστικά μικροί χώροι, εργονομία άσχετη, αίσθηση ποιότητας υλικών για γέλια, αίσθηση ανασφάλειας... σαν να είμαι σε γυάλα. Αρνήθηκα να το οδηγήσω!
              Και αυτά παρόλο που έχω πολύ καλές αναμνήσεις από ένα πεντάπορτο 205 1100 με το οποίο διασκεδάσαμε για μερικούς μήνες γύρω στο 1994 (ήδη παλιό δηλαδή).
              Επίσης απογοήτευση ένιωσα και από ένα Rover 216GTi με έναν ιδιοκτήτη σε καλή κατάσταση αλλά ενώ στα χαρτιά ήταν μπόμπα από κοντά ήταν ναρκοπέδιο.... (σχεδίαση, ποιότητα υλικών και συναρμογής, ήχοι...)
              Φαίνεται τα τελευταία δέκα χρόνια κάποια standard, τα σχετικά με ποιότητα κατασκευής και αίσθηση αυτής, καλαισθησίας, εργονομίας, ασφάλειας, τα δικά μου ή γενικότερα, ανέβηκαν πολύ!

              Εdit: διόρθωσα λάθος, είναι με βαθύ κόκκινο, έλεγα 206 ενώ εννοούσα 205....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Ο χρήστης tm έγραψε:
                ... τοτε δεν οδηγησες το 205 gti 1.9, αλλα ... κατι αλλο!

                Κάποιο έκτρωμα σίγουρα, αλλά το θέμα είναι ότι τόσα χρόνια (και ειδικά στην αρχή που ήμουν πιτσιρικάς χωρίς δίπλωμα) το ζαχάρωνα, έλεγα 'μακάρι κάποτε να το οδηγήσω ή να γίνει δικό μου' και μετά ήρθε η ελεύθερη πτώση

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  [...]Και αυτά παρόλο που έχω πολύ καλές αναμνήσεις από ένα πεντάπορτο **206 **1100 με το οποίο διασκεδάσαμε για μερικούς μήνες γύρω στο **1994 **(ήδη παλιό δηλαδή).[...]

                  Μήπως εννοείς 106 1ης γενιάς, ή 205;
                  Γιατί το 206 πρέπει να βγήκε το '98, σίγουρα δεν είναι τόσο παλιό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    servmx last edited by

                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                    Ποια είναι η μεγαλύτερη απομυθοποίηση (πείτε το και ξενέρωμα) που έχετε νιώσει ποτέ για αυτοκίνητο; Κάποιο μοντέλο που πιτσιρικάδες το ζαχαρώνατε απίστευτα και όταν μεγαλύτεροι πια το οδηγήσατε ή το είδατε από κοντά, ξενερώσατε απίστευτα;
                    Προσωπικά, το έπαθα αυτό με ένα 205 GTi 1.9. Για χρόνια το θεωρούσα κάτι το μυθικό και όταν μου το έδωσε γείτονας για βόλτα, έφριξα. Βέβαια δεν έφταιγε το 205, αλλά ο γείτονας. Άθλια μετατροπή από χιλιάρι, παρατημένο με τις ανάλογες επιπτώσεις σε ελαστικά, ανάρτηση και εσωτερικό, ήταν απαράδεκτο. Μόνο το μοτέρ ήταν καλό σε αυτό το κουρέλι. Είμαι σίγουρος ότι ένα γνήσιο και καλοσυντηρημένο 1.9 θα είναι όνειρο, αλλά η εικόνα που είχα πλάσει τόσα χρόνια στο παιδικό μου μυαλό σπιλώθηκε για πάντα.
                    Περιμένω ανάλογες περιπτώσεις, ή και άλλες όπου το μοντέλο αποδείχθηκε καλύτερο από τις προσδοκίες σας.

                    Δεν καταλαβαίνω προς τι η απομυθοποίηση ή η ελεύθερη πτώση!
                    Αφού δεν επρόκειτο για το original αυτοκίνητο αλλά για το 205 GTTLSRTUGFGHH 1,9 ενός γείτονα.
                    Είναι σαν να λέει κάποιος ότι ξενέρωσε με τα Porsche όταν έχει οδηγήσει μόνο VW σκαραβαίο.

                    Γιάννης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      hunter last edited by

                      Mercedes 190, 2.3 16V
                      Οταν ήμασταν πιτσιρικάδες,φάνταζε μέ τέρας ιπποδύναμης!!!
                      Οταν τό οδήγησα,πραγματικά ξενέρωσα.
                      Ούτε ΤΟ γκάζι είχε,ούτε καί νά στρίψει σωστά μπορούσε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pg220 last edited by

                        Punto GT...
                        Είχα για χρόνια το Punto 75SX.
                        Είπα να αγοράσω το GT.
                        Όμως 2 μετχ. που είδα ήταν πολύ αργά.
                        Λες και ήταν το δικό μου με σκάστρα.
                        Βέβαια μπήκα και σε ένα που έχασα τη μπάλα αλλά ήταν μετατροπή 1.6 turbo και δούλευε με μεγάλη πίεση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                          Mercedes 190, 2.3 16V
                          Οταν ήμασταν πιτσιρικάδες,φάνταζε μέ τέρας ιπποδύναμης!!!
                          Οταν τό οδήγησα,πραγματικά ξενέρωσα.
                          Ούτε ΤΟ γκάζι είχε,ούτε καί νά στρίψει σωστά μπορούσε.

                          Και εγω με μια 190Ε 2000 του 1989 εφαγα το μεγαλυτερο ξενερωμα απο αμαξι.Ανηκει σε μια ξαδερφη μου και το '92 το οδηγησα σε δρομο με στροφες(Αστρος -Τριπολη) .Ενταξει απο γκαζι δεν ελεγε τιποτα αλλα εκεινο το τιμονι μου εσπασε τα νευρα.Εμπαινα σε στροφη και ενω ειχα ηδη υπολογισει ποσο να στριψω το τιμονι μολις εκοβα λιγο ακομα ταχυτητα ηθελε και αλλο στριψιμο γιατι γινοταν πιο πολυστροφο το τιμονι.Φανταστητε να πρεπει να διορθωνεις συνεχεια το τιμονι μεσα στην στροφη.Απογοητευση και πολυ επικινδυνο σε καποιον που δεν εχει συνηθυσει τετοια συμπεριφορα αυτοκινητου.Καλα και απο ποιοτητα τι να σας πω ;Καθε καλοκαιρι φτιαχνουν το A/C και καθε καλοκαιρι ειναι χαλασμενο.Τα δερματινα κομματια στις πορτες εχουν ξεκολλησει και μαζεψει.Εχει μεινει δυο φορες στο δρομο απο ρελε αντλιας βενζινης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Όταν λέτε 190Ε, εννοείτε αυτή με τη μεγάλη φτερούγα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Με την μεγαλη φτερουγα ειναι η EVO του Hunter
                              εγω μιλαω για την απλη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ivan last edited by

                                Aν θέλετε να διαπιστώσετε από κοντά ποιό ήταν ίσως το over all καλύτερο αυτοκίνητο του αιώνα που πέρασε ψάξτε και οδηγήστε ένα ΓNHΣIO 205 1600 2ης γενιάς, με τους 115 ίππους. Tο 1900 ποτέ δεν ήταν το δυνατ σημείο του 205. Bαρύτερο μπροστά κατά περίπου 40 κιλά και μακρύτερο σε σχέσεις αλλά και τελική έχανε πολύ από το σημείο αναφοράς των GTi του 20ου αιώνα, το 205 GTi 1600. Πόσο μάλλον αν είναι και μετατροπή, καθώς οι καρότσες των GTi είχαν αρκετές διαφορές από των απλών 205.
                                NT

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                  Με την μεγαλη φτερουγα ειναι η EVO [http://images.google.com.gr/images?q=tbn:_6hBjqqi0fcJ:www.rakuda.ne.jp/~tanbota/image/oriphoto/evo2ori.jpg[/img]του Hunter
                                  εγω μιλαω για την απλη http://images.google.com.gr/images?q=tb ... 01-net.jpg[/img]

                                  Αυτή μέ τή μεγάλη φτερούγα,μήπως ήταν η 2,6;
                                  Αυτή πού είχα οδηγήσει,είχε μικρή αεροτομή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • O
                                    obelix last edited by

                                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                    Με την μεγαλη φτερουγα ειναι η EVO [http://images.google.com.gr/images?q=tbn:_6hBjqqi0fcJ:www.rakuda.ne.jp/~tanbota/image/oriphoto/evo2ori.jpg[/img]του Hunter
                                    εγω μιλαω για την απλη http://images.google.com.gr/images?q=tb ... 01-net.jpg[/img]

                                    Αυτή μέ τή μεγάλη φτερούγα,μήπως ήταν η 2,6;
                                    Αυτή πού είχα οδηγήσει,είχε μικρή αεροτομή.

                                    Η 2.6 ήταν 6κύλινδρη και καθόλου evo
                                    Οι καλές 190 ήταν οι 2,3 16 μετά η 2,5 16 και τέλος η 2,5 16 evo με την μεγάλη φτερούγα και το κάλυμα στο πάνω μέρος του πίσω παρπρίζ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ε,εντάξει,γράψε λάθος.
                                      Τήν 2.5 εννοούσα,αλλά...εμπερδεύθειν!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        η 2,3 είχε μικρή φτερούγα και η 2,5 μεγάλη.
                                        Νομίζω πως και οι δύο ήταν εκδόσεις δρόμου για την ομολογκασιόν στο DTM.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • K
                                          kpsig moderator last edited by

                                          Τα καλά 205 Gti αλλά και Rallye (σαν το δικό μας) είναι πολύ ωραία αυτοκίνητα, τελεία και παύλα.

                                          Μάπα αμάξι σε εμένα φάνηκε η νέα Κορόλλα που αποδείχτηκε χειρότερη σε όλα τα σημεία από ότι περίμενα (κράτημα, φρένα, τιμόνι, θόρυβος)..
                                          Όπως και κάθε Στάρλετ που έχω οδηγήσει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Mercedes. Σ' όσες μπήκα μου φάνηκαν σαν λεωφορεία. Πολύ καλές κατασκευαστικώς, αλλά και πολύ 'αποστειρωμένες'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr