Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 283
    • Best 0
    • Groups 0

    ivan

    @ivan

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    283
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ivan Unfollow Follow

    Latest posts made by ivan

    • RE: Παλι κακός θα γινω, ΓΜΤ μου? (Εκλογές Σ.Ο.Α.Α. 2010)

      Μα γιατί δεν πρέπει να... στριμωχτούμε Johanndelta.
      Δεν πρέπει να ακούσουμε, δεν πρέπει να μάθουμε, δεν πρέπει να ζυμωθούμε, δεν πρέπει να διαφωνήσουμε, να επαινέσουμε, να ζητήσουμε ευθύνες, να, να, να...
      Τυπικές εκλογές να γίνουν και έξω από την πόρτα. Υπάρχουν καρέκλες να γεμίσουν...
      Σπίτια πλουσίων με υπόγεια γκαράζ και ταμπελάκι στο τραπέζι που περέπει να επισκεφτούμε...
      Όργανα και φορείς που δίνουν κοινωνικές ταυτότητες...
      Επώνυμοι και διάσημοι κρατούν δίπλα τους μια καρέκλα που πρέπει να γεμίσει με εκλεγμένους (από 50 ή 350 εκλέκτορες; Ποιός νιάζεται τώρα, άλλωστε οι λίγοι είναι οι εκλεκτοί).
      Εκεί λοιπόν στο πεζοδρόμιο, καταμεσήμερο μεσοκαλόκαιρου να πάμε σα γαλόπουλα να ανανεώσουμε την εμπιστοσύνη στους μπροστάρηδες οδηγούς που θα μας εκπροσωπήσουν στην ΕΛΠΑ, τη ΓΓΑ, την ΕΛΟΑΜ, την ΟΜΑΕ, στα τραπέζια παραγόντων, στα σπίτια εφοπλιστών και φυσικά στις λέσχες, τις ειδικές και όπου αλλού δει.
      Σιγά μωρέ το θέμα. Άλλωστε αγγαρεία, έξοδα, πίκρα, ψυχοφθορά, μιζέρια, και... και... όλου του κόσμου τα κακά είναι η ενασχόληση με τα κοινά των οδηγών. Δεν ευχαριστούμε το Θεό που υπάρχουν και κάποιοι να πάρουν αυτό το βαρύ φορτίο στην πλάτη τους για το καλό μας...
      Συμφωνώ απολύτως και προτείνω:

      1. Άμεση αλλαγή του καταστατικού ώστε να ψηφίζουμε τηλεφωνικά, με mail, αλλά και με εξουσιοδοτήσεις...
      2. Αύξηση της θητείας του Δ.Σ. σε πέντε χρόνια (συν τρια αν οι εκλεγμένοι κρίνουν πως πρέπει)... και
      3. Γενικές συνελεύσεις μέσω SMS αν δε γίνεται να τις καταργήσουμε.
        Ε, ρε γλέντια που θα κάνουν και πάλι οι γνωστοί άγνωστοι που λυμαίνονται το χώρο.
        Που είσαι ρε APR;
        Σιγά μη σωθεί το άθλημα. Εδώ ένα ΣΟΑΑ και δε γίνεται να τον βάλουμε σε σειρά...
      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ivan
    • RE: Παλι κακός θα γινω, ΓΜΤ μου? (Εκλογές Σ.Ο.Α.Α. 2010)

      Πάλι συμφωνούμε γμτ. Φταίει το κλίμα της αρβανιτιάς που ζούμε φαίνεται...

      Εκεί που ο χώρος έβραζε το καθυστερήσαμε ενάμιση χρόνο και ξαφνικά ντάλα καλοκαίρι, μας έπιασε πρεμούρα για συνέλευση και αρχαιρεσίες.

      Που/πότε; Στα γραφεία μας όπου οριακά μπορούν να σταλιστούν 30 με 40, όπου σχεδόν κανείς δε βρίσκει τρόπο να μεταφερθεί/παρκάρει και λαϊκή απογευματινή (16:00)...

      Υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος να επισπεύσουμε ρισκάροντας αποχή 50%;

      Αν υπάρχει θα πρέπει να δώσουμε έμφαση στη συζήτηση/γεν. συνέλευση και είναι αντικειμενικό δεδομένο πως, τα γραφεία μας ακόμα και σε ιδανικές χρονικές συνθήκες δεν προσφέρονται για κάτι τέτοιο.

      Αν πάλι το πρόβλημα είναι που θα βάλουμε την κάλπη ώστε να ανανεώσουμε για άλλα 3-4 χρόνια μια θητεία Δ.Σ., ας το κάνουμε τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά.

      Από την άλλη, δε θα έπρεπε να καλέσουμε όλους αυτούς που μας τίμησαν με την εγγραφή τους (δε λέω το 30άρι τους..); Αν όχι να ψηφίσουν, να δουν που ενεγράφησαν.

      Ειλικρινά λυπάμαι που δεν το πήρα είδηση πιο νωρίς αλλά ποτέ δεν περίμενα αυτή την εποχή προκήρυξη εκλογών και μάλιστα με διαδικασίες που δείχνουν 'ξεπέτα'. Δεν κάνω κριτική, αλλά νομίζω πως όσοι αποφάσισαν πρέπει να το ξανασκεφτούν, εκτός κι αν οι επιλογές είναι εξ επί τούτου...

      Γνωρίζω πως κάποιοι από το νυν Δ.Σ. του Συνδέσμου δεν προτίθενται να υποβάλλουν υποψηφιότητα, αυτό όμως δεν τους απαλλάσσει από την ευθύνη για το πως στρώνεται η επόμενη μέρα.
      Επιπλέον, όσοι από τους νυν ζητήσουν και πάλι την εμπιστοσύνη μας, θα πρέπει να αιτιολογήσουν επαρκώς τις συγκεκριμένες επιλογές, που στην καλύτερη περίπτωση δείχνουν πως τελικά η περαιτέρω πορεία του ΣΟΑΑ δεν είναι και τόσο σημαίνουσα ώστε να επιδιώξουμε τη μέγιστη δυνατή συμμετοχή και ενημέρωση στην πιο ιερή στιγμή κάθε δημοκρατικού οργάνου. Τις αρχαιρεσίες.

      Με πολλές απορίες, λιγότερη λύπη και ελάχιστες ελπίδες για το μέλλον μας (οδηγών αγώνων)

      ΝΤ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ivan
    • RE: Ιστορικό Ακρόπολις 2010 Απαραίτητη η Συμμετοχή σας!

      Ο χρήστης maleleni έγραψε:
      κριμα που για 50 ανθρώπους τσακισαμε τον καλυτερο αγώνα που είχαμε!!! ευτυχώς πρόλαβα δυο χρονια και τον έκανα!!!!! κρίμα κριμα κριμα!!!! διαλέξατε τουσ λίγους και χάσατε τους πολλούς!!!! επιλογες είναι αυτες

      Ελενάκι άσε τα κρίμα και δήλωσε στο Κυκλικό γιατί θα γεράσεις και μόνο το κρίμα θα σου έχει μείνει.

      ΝΤ

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      I
      ivan
    • RE: Ιστορικό ..του 2010 οι εκδρομείς.

      Σε μια χώρα όπου οι θεσμοί σε όλα τα επίπεδα αποτελούν θολή ανάμνηση του παρελθόντος, είναι ουτοπία, υπεκφυγή και κακής ποιότητας άλλοθι, να λέμε πως δεν κάνουμε τίποτα μέχρι να καθιερωθούν και να 'δουλέψουν' οι νέοι -όποιοι- θεσμοί.
      Προσωπικά μου θυμίζει τη μόνιμη ελληνική επωδό: 'μπορώ εγώ να αλλάξω τον κόσμο;... άσε με μωρέ...'.
      Ας περιμένουμε λοιπόν τους δίκην χταποδιού αγκαλιασμένους στις καρέκλες να θεσμοθετήσουν για να κάνουμε το χόμπι μας. Άλλωστε ταιριάζει με τα 400 χρόνια και το 'σφάξε με αγά μου να αγιάσω...'.

      Υ.Γ.: Απορώ γιατρέ πως κάθεσαι και φλυναφείς με ανώνυμους οδηγοπατέρες που ακόμα και το πιστεύω τους αποφεύγουν να το εκφράσουν επώνυμα προφανώς γιατί σε κάποια άλλη στιγμή θα έχουν ένα άλλο πιστεύω...

      ΝΤ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ivan
    • RE: Ιστορικό ..του 2010 οι εκδρομείς.

      Ειλικρινά λυπάμαι που ο επί τριάντα χρόνια φίλος και συν-οδηγός μου πήρε(?) την πρωτοβουλία αυτή χωρίς καν να με ενημερώσει εκ των προτέρων! Λυπάμαι για τις επαφές που έκανε εν αγνοία μου καθώς και ότι άφησε να εννοηθεί ότι ενεργούμε απο κοινού!

      Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας!

      Α.Ιγγλέσης

      Ηρέμησε Κάστορ. Φρένα.
      Συνοδηγός σου ή όπως αλλιώς, όχι υπάλληλός σου...
      Με 33 χρόνια συνεχούς εμπλοκής σιγά μη χρειαζόταν να σε εμπλέξω για να δώσω βαρύτητα στην όποια κίνησή μου.
      Επί προσωπικού ενημερώθηκες. Αρνήθηκες-έγινες ένθερμος οπαδός-ξανααρνήθηκες-σήμερα;...
      Μέχρι εδώ αφού 30 χρόνια σχέσης δεν γίνονται θέμα διαδικτύου. Αρκετά παίξαμε το παιχνίδι των όποιων έχουν συμφέροντα καρέκλας και τσέπης εκμεταλλευόμενοι τις αδυναμίες των σκόρπιων ερασιτεχνών.
      +1000 Δήμο.
      Άξιοι της τύχης μας.
      Περισσότερα από Σάββατο στο Autoblogger.gr, έτσι για να τιμούμε και το ψωμί που τρώμε δίνοντας ειδήσεις από μέσα, όχι 'μου είπαν, άκουσα, διάβασαν, εγώ δεν είδα αλλά...'.
      ΕΛΠΑ, Ομοσπονδίες, Λέσχες, Σύνδεσμοι και λοιποί συγγενείς μην ανησυχείτε καθόλου. Οι που... sorry οι οδηγοί αγώνων σας ανήκουν, μαζί και τα λέφτά τους. Οι καρέκλες σας στέκουν ακλόνητες στις πλάτες φίλων και εχθρών σας...

      ΝΤ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ivan
    • RE: Ιστορικό ..του 2010 οι εκδρομείς.

      Καλημέρα

      Συγνώμη για την... ενόχληση αλλά πρέπει να κάνω ορθή επανάληψη στο Υ.Γ. 3.
      Το σωστό είναι: ' Η συνάντηση έγινε στην Κηφισίας '.

      Υ.Γ. mod μήπως αυτό το θέμα αν κάποιος το συνεχίσει πρέπει να πάει σε άλλη ενότητα (ίσως ελλ. αγώνες).

      Ευχαριστώ

      ΝΤ

      Μήπως να του αλλάξει ο αρχικός συγγραφέας τον τίτλο διότι δεν μπορεί να ονομάζεται 'Ιστορικό ράλι Ακρόπολις 2010' ? [Mod]

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ivan
    • RE: Ιστορικό ..του 2010 οι εκδρομείς.

      Καλημέρα

      Πως να το κρύψωμεν άλλωστε...
      Μόλις ακούστηκε τα περί κλειστού αγώνα, πολλοί (ο εξής ένας...) από αυτούς που αναφέρεις 'φίλε' Ευτύχιε, σκέφτηκαν/θέλησαν να 'σκεπάσουν' (λέγεται και καπελώσουν) την όποια κίνηση, προσφέροντες 'λύσεις' , εντάξεις, βαθμολογήσεις και λοιπά οφίτσια στην ενδεχόμενη 'ιδιωτική' εκδήλωση.
      Ο 'εξής ένας' μάλιστα ζήτησε ραντεβού αφού δεν πίστευε πως, οι από τηλεφώνου αρνήσεις μας στην... ένταξη κάπου ήταν αδιαπραγμάτευτες.
      Στο ραντεβού αυτό λοιπόν προέκυψαν -απρόσμενα σε εμένα- και οι άλλοι, πιθανόν για να υποστηρίξουν τα περί 'υιοθεσίας'.
      Η αλήθεια είναι πως το έκαναν διακριτικά, ενώ πολύ γρήγορα φάνηκε... να πείστηκαν ότι, δεν υπάρχει θέμα υπαναχώρησης, οπότε η κουβέντα σταμάτησε εκεί.
      Αυτά για ενημέρωσή σου Ευτύχιεεεεεεεε και διευθέτηση των όποιων φημών.
      Από εκεί και πέρα μακάρι να γίνει αυτός ο 'φιλικός αγώνας' που, για πρώτη φορά θα είναι μόνο για όποιους οδηγούς έχουν τη θέληση να ξεφύγουν από αγωνοπατέρες και ξοφλημένους θεσμούς.

      Φιλικά
      ΝΤ ή Τσαδαρέκος, Ιβάν, βλάχος κ.λπ.

      Υ.Γ. 1: Τα περί προδοσίας ελπίζω να μη με αφορούν τόσο όσον αφορά τα πραγματικά γεγονότα, όσο και γιατί πάντα είμαι ανένταχτος.
      2. Ο Μπέκας αν θέλει ας τοποθετηθεί για πάρτι του.
      3. Η συνάντηση έγινε στη Μεσογείων. Το σύστημα πληροφόρησης μπάζει...

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ivan
    • RE: Ιστορικό ..του 2010 οι εκδρομείς.

      Λοιπόν Alpine διάβασε πως έχει το πράγμα ώστε να ξέρεις γιατί τοποθετείσαι.
      Το φετινό ιστορικό Ακρ. πέθανε. Σωστά ή λάθος ας κρίνει ο καθένας. Πεθαίνοντας όμως άφησε πολλούς που είχαν κάνει τον προγραμματισμό τους μήνες τώρα, με το... λεβιέ στο χέρι, σε μια εποχή μάλιστα που ελάχιστες είναι οι βαλβίδες ανακούφισης από την καθημερινότητα.
      Μερικοί λοιπόν από αυτούς τους κάποιους ,σκέφτηκαν αν μπορούν να κάνουν ένα αγώνα ράλι για τους εαυτούς τους και μόνο, με κλειστές συμμετοχές, αναθέτοντας σε ένα οργανωτή να τον διοργανώσει με γνώμονα το αγωνιστικό ενδιαφέρον και την ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
      Διαχειριστικά και νομικά αυτό φαίνεται να είναι δυνατόν, οπότε αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα συγκεκριμένο πλάνο, για ένα ράλι με κλειστές -επαναλαμβάνω- συμμετοχές, που αναθέτουν να το υλοποιήσει ένας έμπειρος και δοκιμασμένος οργανωτής.
      Ο αγώνας αυτός δεν στοχεύει να αντικαταστήσει/υποκαταστήσει κανένα αγώνα, ούτε φυσικά είναι δυνατό να προσμετρήσει σε όποια βαθμολογία, καθώς η συμμετοχή δεν είναι δυνατή για όποιο αγωνιζόμκενο. Φυσικά δεν υποστηρίζει ούτε αντιμάχεται τις όποιες τάσεις διοίκησης του σπορ (ΕΘΕΑ, ΕΛΟΑΜ, ΣΟΑΑ, ΣΟΑΒΕ, ομοσπονδίες, συνδέσμους, λέσχες ή ότι άλλο).
      Σε γενικές γραμμές πρόκειται να γίνει στις 26-27/6 στην περιοχή της Ιτέας με 2ήμερη διάρκεια (1 άσφαλτος, 1 χώμα). Οι ε.δ. είναι Οινοχώρι, Καλοσκοπή, Χάνι Ζαγκανά Χ 3 και Βωξίτες (Χ 3) Καρρούτες (Χ 2).
      Ονομασία '1ο Ιστορικό Ράλι Φίλων' και αφορά μόνο ιστορικά sporting.
      Σαν φιλική εκδήλωση που είναι πρόκειται να έχει και διάφορες καινιοτομίες/ιδιαιτερότητες, όπως:

      • Ο τεχνικός έλεγχος θα άφορά μόνο τα χαρτιά και τις προδιαγραφές ασφαλείας.
      • Οι αγωνιζόμενοιι δε θα έχουν δικαίωμα ένστασης
      • Εκκιίνηση στο ΣΕΧ 0 (αφετηρία Οινοχώρι) τερματισμός 1ης ημέρας στην Ιτέα και μετά οι αγωνιζόμενοι θα πάρουν τα αυτοκίνητα μαζί τους για να εμφανιστούν την άλλη ημέρα στην αφετηρία Βωξιτών. Τερματισμός και πάλι στην Ιτέα.
      • Αν κάποιος εγκατελείψει σε κάποια ε.δ. μπορεί να συνεχίσει σε όποια ειδική προλάβει στη συνέχεια παίρνοντας για όποια ε.δ. δεν ολοκλήρωσε το χρόνο του τελευταίου.
      • Δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο καθυστέρησης για θέση εκτός αγώνα, αρκεί το αυτοκίνητο που καθυστερεί να φτάσει στο κοντρόλκ αμέσως μετά την τελευταία διέλευση.
      • Λόγω των λίγων συμμετοχών (μέγιστος αριθμός 35) οι κατηγορίες θα είναι δυο ανάλογα τις χρονολογίες κατασκευής. Επίσης δυο κλάσεις (έως 1600 κ.εκ. και από 1601 και άνω).
        Λογικό είναι το κόστος να είναι τσιμπημένο αφού η λέσχη λειτουργεί κατά παραγγελία, χωρίς χορηγό και χωρίς τη δυνατότητα να δεχτεί όσες συμμετοχές προκύψουν.
        Υπολογίζουμε πως η συμμετοχή θα είναι περί τα 1500 ευρώ.
        Φυσικιά επειδή δε θέλουμε να περάσει το καλοκαίρι, κινούμαστε γρήγορα και όσοι πέχουν ένημερωθεί και αποφασίσουν να συμμετάσχουν μέσα στην εβδομάδα πρέπει να επιβεβαιώσουν με 1000 ευρώ κατάθεση στο λογαριασμό του οργανωτή.
        Τώρα αν σε αυτό έχεις απορίες, ευχαρίστως να προσπαθήσω να στις λύσω.
        Αντιρρήσεις δεν μπορείς να έχεις όμως εκτός και αν προσκληθείς να συμμετάσχεις.

      Φιλικά
      ΝΤ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ivan
    • RE: License και υποχρεωτική συμμετοχή σε ΣΟΑΑ-ΣΟΑΑΒΕ

      Πριν αλέκτρωρ λαλήσαι τρις, ο κακός λύκος έφαγε και πάλι τα ηλίθια αρνάκια (ΣΟΑΑ, ΣΟΑΒΕ)...
      Υπόκλιση στο πείσμα των ιστορικών εν όψει αποτυχίας του Ι.Ρ. Ακρό...
      Σαν να μην έφτανε αυτό, οι οδηγοί μόλις έμαθαν πως, το καταστατικό της εκπορευόμενης από την ΕΛΠΑ ομοσπονδίας που έφθασε στο πρωτοδικείο για έγκριση, δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που συμφώνησαν τα συμμετέχοντα σωματεία/λέσχες.
      Παλιά καλή ΕΛΠΑ που σήμερα δια του ΕΝΟΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ (οι άλλοι είναι απλώς άτυποι αχυράνθρωποι που νομίζουν πως έγιναν κάποιοι) έδειξες και πάλι ότι, ο λύκος κι αν εγέρασε, όσα και αν χρωστάει δεν ξέχασε να δαγκώνει.
      Με τις υγείες μας, ημών των μελών και με δικαίωμα ψήφου στην αρχή του σπορ...

      Υ.Γ.: ΣΟΑΙΣΤΑ - ΕΘΕΑ/ΣΟΑΑ/ΣΟΑΒΕ = Σημειώσατε 1...

      ΝΤ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ivan
    • RE: License και υποχρεωτική συμμετοχή σε ΣΟΑΑ-ΣΟΑΑΒΕ

      Συνάδελφοι ηρεμείστε. Αφήστε τα μίση και τον αλληλοσπραγμό.

      Έρχεται η ΚΟΚΚΙΝΗ ΛΙΣΑΝΣ

      Αφορά οδηγούς ιστορικών και δεν περνά μέσα από τα κανάλια ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ. Η αποχή ΣΟΑΙΣΤΑ αποδίδει καρπούς. Εν όψει αποτυχίας του Ι.Ρ. Ακρόπολις η πρώην αρχή του Σπορ ενδίδει στους ιστορικούς που χωρίς ίχνος αγωνιστικής ιστορίας προέκυψαν σκληροί διαπραγματευτές για τα ...αγωνιστικά τους δικαιώματα.

      Με τις υγείες σας (μας)...

      ΝΤ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ivan
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr