-
Μια ωραία ιδέα του Αρη -castor- Iγγλέση κυοφορείται γιά έναν εθνικό αγώνα φέτος μέ τήν συμμετοχή όλης της λίστας των ιστορικων αυτοκινήτων της FIA . Μακάρι να βρεί τό κουράγιο !!
-
Μια ωραία ιδέα του Αρη -castor- Iγγλέση κυοφορείται γιά έναν εθνικό αγώνα φέτος μέ τήν συμμετοχή όλης της λίστας των ιστορικων αυτοκινήτων της FIA . Μακάρι να βρεί τό κουράγιο !!
-
Μια ωραία ιδέα του Αρη -castor- Iγγλέση κυοφορείται γιά έναν εθνικό αγώνα φέτος μέ τήν συμμετοχή όλης της λίστας των ιστορικων αυτοκινήτων της FIA . Μακάρι να βρεί τό κουράγιο !!
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Μια ωραία ιδέα του Αρη -castor- Iγγλέση κυοφορείται γιά έναν εθνικό αγώνα φέτος μέ τήν συμμετοχή όλης της λίστας των ιστορικων αυτοκινήτων της FIA . Μακάρι να βρεί τό κουράγιο !!ΚΥΗΣΗ ΜΕ sms ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΩ........!
-
δλδ..???
-
Καλη κινηση και επιτελους ας κινηθει καποιος και εκτος ελπα και εθεα.
Υπαρχει χρονος και αν δεν προλαβαινετε δωστε 2-3 βδομαδες παραταση.
Γραψτε τους ξενους (αν χρειαστει) και δωστε βαση στους ελληνες που το στηριζουν τοσα χρονια.
Μπορει να γινει αγωνας με μικρους ή και καθολου χορηγους, με εθελοντες, με προσωπικο τρεξιμο και πολυ κεφι. Ας συννεοηθουν επιτελους να βοηθησουν οι λεσχες.Ειμαι 'ασχετος' με σπορτινγκ αλλα κατι ψιλογνωριζω απο οργανωση. Δεν χρειαζονται 15 ατομα γραμματεια, 100 πληρωμενοι κριτες και ελικοπτερα. Απλα πραγματα στο πνευμα της εποχης! Αν δεν σας αρεσει η αποψη μου πειτε στον Mod να σβησει το ποστ μου.
Πολυ φιλικα,
Μιχαλης Μουζουκης.ΥΓ: Mod διορθωσε τον τον τιτλο γιατι το 'ισταρικο' μου προκαλει τικ...
-
Στο ιστορικό του 2006 στη Μαυροσουβάλα καταστράβηκε το Βόλβο ενός Σουηδού επειδή ακριβώς οι κριτές ήταν λίγοι και μπήκε στην ειδική μπουλντόζα από κορδελιασμένη μεν, αφύλακτη δε κοπάνα. Η ίδια κοπάνα φυλασσόταν σε αντίστοιχο αγώνα πρωταθλήματος (ή κυπέλλου, δε θυμάμαι αυτή τη στιγμη).
Έτσι όπως είναι τα πράγματα τώρα πια, όπου οικιστική ανάπτυξη υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ και ο παρτακισμός του στυλ 'όχι-εγώ-θα-περάσω' είναι πανταχού παρών, οι 100 είναι λίγοι για έναν τέτοιου μεγέθους αγώνα, αν το καλοσκεφτείς.... -
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
Μια ωραία ιδέα του Αρη -castor- Iγγλέση κυοφορείται γιά έναν εθνικό αγώνα φέτος μέ τήν συμμετοχή όλης της λίστας των ιστορικων αυτοκινήτων της FIA . Μακάρι να βρεί τό κουράγιο !!
ΚΥΗΣΗ ΜΕ sms ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΩ........!
μήπως έμαθες και το ποσό συμμετοχής το έλεγε μέσα στο sms
μολις το μάθεις τοτε θα
-
Λοιπόν Alpine διάβασε πως έχει το πράγμα ώστε να ξέρεις γιατί τοποθετείσαι.
Το φετινό ιστορικό Ακρ. πέθανε. Σωστά ή λάθος ας κρίνει ο καθένας. Πεθαίνοντας όμως άφησε πολλούς που είχαν κάνει τον προγραμματισμό τους μήνες τώρα, με το... λεβιέ στο χέρι, σε μια εποχή μάλιστα που ελάχιστες είναι οι βαλβίδες ανακούφισης από την καθημερινότητα.
Μερικοί λοιπόν από αυτούς τους κάποιους ,σκέφτηκαν αν μπορούν να κάνουν ένα αγώνα ράλι για τους εαυτούς τους και μόνο, με κλειστές συμμετοχές, αναθέτοντας σε ένα οργανωτή να τον διοργανώσει με γνώμονα το αγωνιστικό ενδιαφέρον και την ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Διαχειριστικά και νομικά αυτό φαίνεται να είναι δυνατόν, οπότε αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα συγκεκριμένο πλάνο, για ένα ράλι με κλειστές -επαναλαμβάνω- συμμετοχές, που αναθέτουν να το υλοποιήσει ένας έμπειρος και δοκιμασμένος οργανωτής.
Ο αγώνας αυτός δεν στοχεύει να αντικαταστήσει/υποκαταστήσει κανένα αγώνα, ούτε φυσικά είναι δυνατό να προσμετρήσει σε όποια βαθμολογία, καθώς η συμμετοχή δεν είναι δυνατή για όποιο αγωνιζόμκενο. Φυσικά δεν υποστηρίζει ούτε αντιμάχεται τις όποιες τάσεις διοίκησης του σπορ (ΕΘΕΑ, ΕΛΟΑΜ, ΣΟΑΑ, ΣΟΑΒΕ, ομοσπονδίες, συνδέσμους, λέσχες ή ότι άλλο).
Σε γενικές γραμμές πρόκειται να γίνει στις 26-27/6 στην περιοχή της Ιτέας με 2ήμερη διάρκεια (1 άσφαλτος, 1 χώμα). Οι ε.δ. είναι Οινοχώρι, Καλοσκοπή, Χάνι Ζαγκανά Χ 3 και Βωξίτες (Χ 3) Καρρούτες (Χ 2).
Ονομασία '1ο Ιστορικό Ράλι Φίλων' και αφορά μόνο ιστορικά sporting.
Σαν φιλική εκδήλωση που είναι πρόκειται να έχει και διάφορες καινιοτομίες/ιδιαιτερότητες, όπως:- Ο τεχνικός έλεγχος θα άφορά μόνο τα χαρτιά και τις προδιαγραφές ασφαλείας.
- Οι αγωνιζόμενοιι δε θα έχουν δικαίωμα ένστασης
- Εκκιίνηση στο ΣΕΧ 0 (αφετηρία Οινοχώρι) τερματισμός 1ης ημέρας στην Ιτέα και μετά οι αγωνιζόμενοι θα πάρουν τα αυτοκίνητα μαζί τους για να εμφανιστούν την άλλη ημέρα στην αφετηρία Βωξιτών. Τερματισμός και πάλι στην Ιτέα.
- Αν κάποιος εγκατελείψει σε κάποια ε.δ. μπορεί να συνεχίσει σε όποια ειδική προλάβει στη συνέχεια παίρνοντας για όποια ε.δ. δεν ολοκλήρωσε το χρόνο του τελευταίου.
- Δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο καθυστέρησης για θέση εκτός αγώνα, αρκεί το αυτοκίνητο που καθυστερεί να φτάσει στο κοντρόλκ αμέσως μετά την τελευταία διέλευση.
- Λόγω των λίγων συμμετοχών (μέγιστος αριθμός 35) οι κατηγορίες θα είναι δυο ανάλογα τις χρονολογίες κατασκευής. Επίσης δυο κλάσεις (έως 1600 κ.εκ. και από 1601 και άνω).
Λογικό είναι το κόστος να είναι τσιμπημένο αφού η λέσχη λειτουργεί κατά παραγγελία, χωρίς χορηγό και χωρίς τη δυνατότητα να δεχτεί όσες συμμετοχές προκύψουν.
Υπολογίζουμε πως η συμμετοχή θα είναι περί τα 1500 ευρώ.
Φυσικιά επειδή δε θέλουμε να περάσει το καλοκαίρι, κινούμαστε γρήγορα και όσοι πέχουν ένημερωθεί και αποφασίσουν να συμμετάσχουν μέσα στην εβδομάδα πρέπει να επιβεβαιώσουν με 1000 ευρώ κατάθεση στο λογαριασμό του οργανωτή.
Τώρα αν σε αυτό έχεις απορίες, ευχαρίστως να προσπαθήσω να στις λύσω.
Αντιρρήσεις δεν μπορείς να έχεις όμως εκτός και αν προσκληθείς να συμμετάσχεις.
Φιλικά
ΝΤ -
Ο χρήστης ivan έγραψε:
Λοιπόν Alpine διάβασε πως έχει το πράγμα ώστε να ξέρεις γιατί τοποθετείσαι.Τώρα αν σε αυτό έχεις απορίες, ευχαρίστως να προσπαθήσω να στις λύσω.
Αντιρρήσεις δεν μπορείς να έχεις όμως εκτός και αν προσκληθείς να συμμετάσχεις.
Φιλικά
ΝΤΛΟΙΠΟΝ IVAN,ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ,ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ.(μεχρι τωρα..πουθενα!)
ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ , ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ, ΚΑΘ'ΟΤΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ...'ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ,.....ΜΑΜΑΕΙ !!!'ΚΙ ΕΓΩ ΦΙΛΙΚΑ
ΠΓΥ.Γ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ,.....ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ 'ΔΡΟΜΟ ΒΩΞΙΤΗ' ΚΑΙ 'ΚΑΡΟΥΤΕΣ' ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΩ....
-
Προς ΜΠΕΚΑΣ 1 & 2
Αληθεύει αγαπητοί ότι έγινε σύσκεψη - παρωδία (ακόμα μία) στη Μεσογείων με αντικείμενο το ανιστόρητο – ιστορικό?
Παρόντες ο Ivan η Τσαδαρέκος, ο άφιλος πρόεδρος Bill, ο ακατανόμαστος μακριά από παντού γνωστός και ως χαζοχαρούμενος η μεγαλόκαρδος η κάπως έτσι τέλος πάντων, ο έχων άγνοια κινδύνου τσιγκουίνος αγωνιζόμενος (?) – προεδρεύων (ψάξε-ψάξε κανένα αρσενικό δεν θα βρεις μαζί να διοικείς, τους αγώνες μην ταλαιπωρείς) και γνωστός επαγγελματίας οργανωτής?
Πες μας Μπέκα ότι δεν είναι αλήθεια και ότι η λίστα δεν έχει έναν ακόμα προδότη…
-
Καλημέρα
Πως να το κρύψωμεν άλλωστε...
Μόλις ακούστηκε τα περί κλειστού αγώνα, πολλοί (ο εξής ένας...) από αυτούς που αναφέρεις 'φίλε' Ευτύχιε, σκέφτηκαν/θέλησαν να 'σκεπάσουν' (λέγεται και καπελώσουν) την όποια κίνηση, προσφέροντες 'λύσεις' , εντάξεις, βαθμολογήσεις και λοιπά οφίτσια στην ενδεχόμενη 'ιδιωτική' εκδήλωση.
Ο 'εξής ένας' μάλιστα ζήτησε ραντεβού αφού δεν πίστευε πως, οι από τηλεφώνου αρνήσεις μας στην... ένταξη κάπου ήταν αδιαπραγμάτευτες.
Στο ραντεβού αυτό λοιπόν προέκυψαν -απρόσμενα σε εμένα- και οι άλλοι, πιθανόν για να υποστηρίξουν τα περί 'υιοθεσίας'.
Η αλήθεια είναι πως το έκαναν διακριτικά, ενώ πολύ γρήγορα φάνηκε... να πείστηκαν ότι, δεν υπάρχει θέμα υπαναχώρησης, οπότε η κουβέντα σταμάτησε εκεί.
Αυτά για ενημέρωσή σου Ευτύχιεεεεεεεε και διευθέτηση των όποιων φημών.
Από εκεί και πέρα μακάρι να γίνει αυτός ο 'φιλικός αγώνας' που, για πρώτη φορά θα είναι μόνο για όποιους οδηγούς έχουν τη θέληση να ξεφύγουν από αγωνοπατέρες και ξοφλημένους θεσμούς.Φιλικά
ΝΤ ή Τσαδαρέκος, Ιβάν, βλάχος κ.λπ.Υ.Γ. 1: Τα περί προδοσίας ελπίζω να μη με αφορούν τόσο όσον αφορά τα πραγματικά γεγονότα, όσο και γιατί πάντα είμαι ανένταχτος.
2. Ο Μπέκας αν θέλει ας τοποθετηθεί για πάρτι του.
3. Η συνάντηση έγινε στη Μεσογείων. Το σύστημα πληροφόρησης μπάζει... -
Καλημέρα
Συγνώμη για την... ενόχληση αλλά πρέπει να κάνω ορθή επανάληψη στο Υ.Γ. 3.
Το σωστό είναι: ' Η συνάντηση έγινε στην Κηφισίας '.Υ.Γ. mod μήπως αυτό το θέμα αν κάποιος το συνεχίσει πρέπει να πάει σε άλλη ενότητα (ίσως ελλ. αγώνες).
Ευχαριστώ
ΝΤ
Μήπως να του αλλάξει ο αρχικός συγγραφέας τον τίτλο διότι δεν μπορεί να ονομάζεται 'Ιστορικό ράλι Ακρόπολις 2010' ? [Mod]
-
Αλλο πράγμα είχα στό μυαλό μου , καί συζητούσα με τόν Αρη τα δύο τελευταία χρόνια , καί άλλο φαίνεται νά προκύπτει.
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Αλλο πράγμα είχα στό μυαλό μου , καί συζητούσα με τόν Αρη τα δύο τελευταία χρόνια , καί άλλο φαίνεται νά προκύπτει. -
Εγώ δεν κατάλαβα που βρίσκεται το αστείο.
-
Ο χρήστης ivan έγραψε:
Μήπως να του αλλάξει ο αρχικός συγγραφέας τον τίτλο διότι δεν μπορεί να ονομάζεται 'Ιστορικό ράλι Ακρόπολις 2010' ? [Mod]
Χαου αμπάουτ http://www.youtube.com/watch?v=8jyuRW0RlB0
-
......ΡΕ ΣΕΙΣ ΕΠΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΕΡΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΤΕ ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΘΑΛΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΤΕ...............................................
-
.....EΓΩ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ!
-
Απο την 'Κοκκινη Σημαια'
Η START LINE διοργανώνει το ΚΥΚΛΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ, έναν φιλικό αγώνα με πολλές καινοτομίες που θα γίνει το Σάββατο 26 και την Κυριακή 27 Ιουνίου.
Στο αγώνα μετέχουν ιστορικά αυτοκίνητα κατηγορίας Sporting και θα αποτελείται από 3 ασφάλτινες ειδικές διαδρομές που θα γίνουν από τρεις φορές το Σάββατο 26/6 με εκκίνηση από την Γραβιά στις 13:00 και τερματισμό επίσης στη Γραβιά στις 18:30.
Την Κυριακή τα αυτοκίνητα θα ξεκινήσουν από την Ιτέα στις 11:00 για να κάνουν 2 χωμάτινες ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων την μία δύο φορές και την άλλη τρεις. Ο τερματισμός του χωμάτινου σκέλους θα είναι στις 15:15.Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή μέχρι την Παρασκευή 28 Μαΐου στις 20:00, ενώ την ίδια ώρα θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση αγωνιζομένων στο συγκρότημα «Petropoulos Auto Technic», Γρηγορίου Λαμπράκη 26 στη Λυκόβρυση.
Για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 6973 030125 - 210 9812341 και 210 2833980._(Δελτίο Τύπου)
Ιστορικό ..του 2010 οι εκδρομείς.