-
ΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ; ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ.
-
ΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ; ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ.
-
ΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ; ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ.
-
Τίποτα απο όλα αυτά σε 1600cc, κατα την γνώμη μου είναι επικίνδυνα αργά. Πήγαινε σε 1800cc και δεν θα μετανιώσεις για τα έξτρα χρήματα που έδωσες. Και δες και το Mondeo.
-
Ανέβα στα 1.8 γιατί έτσι δεν σώζεσαι με τίποτα...........
-
Γνώμη μου, βάλε ένα ανώτατο ρεαλιστικό ποσό που μπορείς να διαθέσεις και κοίτα μετά από τις επιλογές που θα έχεις αυτά που σου αρέσουν.
Θα δεις ότι μέσα στις πιθανές επιλογές σου δεν θα είναι μόνο 1.6 αλλά και 1.8 ή και μεγαλύτερα , ανάλογα με το όριο που θα θέσεις. Eίναι φρονιμότερο να πληρώσεις έναν 'σωστό' κινητήρα για το αυτοκίνητο παρά εξτρά εξοπλισμό (πχ. δέρματα , αυτοματισμούς κλπ.)
Οδήγησε τα και μετά η επιλογή θα είναι πιό εύκολη.Με υποθετικό όριο κοντά στις 20.000 € παίρνεις τις βασικές εκδόσεις των Mondeo 1.8, Mazda 6 1.8 , που είναι πιό ολοκληρωμένες προτάσεις από οποιοδήποτε 1.6 σε αυτή τη κατηγορία μεγέθους και χαρακτήρα (οικογενειακά).
Πάλι υποθετικά , με λιγότερα από 20.000 € παίρνεις Ford Focus C-max 1.8 , που αν δεν 'κολλάς' στο σύνδρομο του σεντάν , είναι ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους (πχ. 550 lt χώρο αποσκευών) και στυλ. -
Κανένα απο τα παραπάνω. Είναι λύσεις συμβιβασμού εκτός ίσως απο το Avensis. Άν οι εκδόσεις των παραπάνω στα 1.8 σου φαίνονται ακριβές κοίτα προς Mazda 6. Σίγουρα δε θα χάσεις.
Υ.Γ. Συγγνώμη αν σε μπέρδεψα περισσότερο
-
Τα 1.8lt ειναι μονοδρομος.
-
1.8 για μένα είναι το απόλυτο όριο. Προσωπικά θα έψαχνα απο 2.0 και πάνω.
-
ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ 1800 ΚΥΒΙΚΑ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥΟΤΑ ΑΒΕΝΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΕΣΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΡΕ ΑΒΕΝΣΙΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΑΖΔΑ 6 ΜΕ ΤΟΝ 18ΟΟΑΡΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΒΕΒΑΙΑ Ο 1800ΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΟΣ.ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ 1800 ΚΥΒΙΚΑ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥΟΤΑ ΑΒΕΝΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΕΣΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΡΕ ΑΒΕΝΣΙΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΑΖΔΑ 6 ΜΕ ΤΟΝ 18ΟΟΑΡΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΒΕΒΑΙΑ Ο 1800ΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΟΣ.ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣΜάλλον δέν έχεις οδηγήσει κάτι πιο γρήγορο, γιαυτό σου φαίνεται δυνατός ο 1.6 του Avensis
-
Το θέμα, όπως και κάθε 'τι να αγοράσω;' θέμα, μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης'
(Moderator) -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το θέμα, όπως και κάθε 'τι να αγοράσω;' θέμα, μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης'
(Moderator)Ευχαριστούμε πολύ!...Σε λίγο θα σας χρεώνουμε και φορτωτικά!!! [moderator]
-
Θα συμφωνήσω κι εγώ με τη λογική του 1.8 αλλά θα διαφωνήσω στο ότι τα 1.6 είναι επικίνδυνα.
Από αυτά που έχεις στη λίστα σου θα πρότεινα Avensis αλλά κοίτα και το Mazda 6 αλλά και το Ford Cmax που πρότεινε ένας φίλος είναι κατ' εμέ μία πάρα πολύ καλή πρόταση απ' όλες τις απόψεις... Εγώ εκεί θα προσανατολιζόμουν. -
Συμφωνώ με τους φίλους παραπάνω το 1800cc είναι μονόδρομος σ' αυτή την κατηγορία
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ 1800 ΚΥΒΙΚΑ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥΟΤΑ ΑΒΕΝΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΕΣΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΡΕ ΑΒΕΝΣΙΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΑΖΔΑ 6 ΜΕ ΤΟΝ 18ΟΟΑΡΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.**ΒΕΒΑΙΑ Ο 1800ΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΟΣ.**ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣEχω το 1800, και ειναι αρκετα οικονομικο διοτι εχει αρκετή δυναμη απο χαμηλα και δεν χρειαζεται να ζορισεις το αυτοκινητο σε κανενα σημειο, επομενος εχεις μεγαλη οικονομια καυσιμου.
Η διαφορα μεταξυ τους εχει κυριως να κανει με τις ρεπριζ, και με τις ροπες του κινητηρα.Σε απολυτα νουμερα δεν εχουν συμαντικές διαφορές αλλα στο δρομο εχουν , και ακομη περισσοτερο οταν το αμαξι εχει βαρος!!!Στο φιλο και εγω, οπως ολοι και σωστα, θα προτεινα ,παρε οποιο θες αλλα σε αυτή την κατηγορία οχι μικροτερο απο 1800!!!!
-
Οπωσδήποτε τα 1800 είναι περισσότερο ολοκληρωμένα.
Όχι γιατί πάνε καλύτερα στα φανάρια ή θα καταλάβει κάποιος καλύτερες επιδόσεις αν οδηγέι μόνος του και ήρεμα.Η διαφορά είναι μεγάλη όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο και θέλουμε να κινηθούμε με υψηλότερες ταχύτητες. Τότε τα παραπάνω κυβικά είναι φανερά.
Υπάρχει βέβαια μία επιβάρυνση στην κατανάλωση. Αν όμως η επιπλέον δύναμη δεν χρησιμοποιείται άσκοπα (σε απότομες επιβραδύνσεις-επιταχύνσεις) η διαφορά στην κατανάλωση είναι αμελητέα.
Τα παραπάνω κυβικά θα δώσουν πολύ καλυτερη ανοχή στις ανηφόρες με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, λιγότερα κατεβάσματα και λιγότερη υπομονή γενικά...
Αυτή είναι για εμένα η μετάφραση του μεγαλύτερου κινητήρα στο δρόμο.
Ένα αμάξι που καταφέρνει να κάνει από 13' και κάτω 0-100 και 80-110 με 5η κάτω από 15' φορτωμένο με 5 άτομα είναι ικανοποιητικό σε κάθε περίπτωση για έναν νορμάλ οδηγό πιστεύω. Από εκεί και πέρα περίσσευμα δεν είναι κακό...
Αυτό που πληρώνει κανείς είναι τα επιπλέον χρήματα για την αγορά, τα επιπλέον ασφάλιστρα και περίπου 1λτ διαφορά στην κατανάλωση /100κμ. -
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
....
Αυτή είναι για εμένα η μετάφραση του μεγαλύτερου κινητήρα στο δρόμο.
Ένα αμάξι που καταφέρνει να κάνει από 13' και κάτω 0-100 και 80-110 με 5η κάτω από 15' φορτωμένο με 5 άτομα είναι ικανοποιητικό σε κάθε περίπτωση για έναν νορμάλ οδηγό πιστεύω. Από εκεί και πέρα περίσσευμα δεν είναι κακό...
Αυτό που πληρώνει κανείς είναι τα επιπλέον χρήματα για την αγορά, τα επιπλέον ασφάλιστρα και περίπου 1λτ διαφορά στην κατανάλωση /100κμ.Η επιλογή των παραπάνω επιδόσεων για εξαγωγή συμπερασμάτων νομίζω δε βοηθούν και πολύ.
To 0-100 km/h είναι τυπική μέτρηση οδηγού φαναριών και όχι αντιπροσωπευτική μέτρηση για την ικανότητα επιτάχυνσης του αυτοκινήτου.
Το 80-110 km/h δίδει μια ένδειξη ροπής στις χαμηλές στροφές αλλά τίποτε περισσότερο. (εκτός από το γεγονός ότι αποτελεί μετάφραση τυπικού προσπεράσματος οδηγού Σαββατοκύριακου).Η καμπύλη ροπής νομίζω ότι είναι η πλέον χρήσιμη και συγκρίσιμη πληροφορία για τις επιδόσεις και για την επιλογή ενός καθαρά οικογενειακού αυτοκινήτου.
Γιάννης
-
Δες και το νέο S40 σε 1.8. Πολύ τίμια πρόταση για τα λεφτά του.
-
Δες το S40! Αλλά προς Θεού οχι 1,6!!!!!!!!!!!
ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ.