Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    36
    93
    197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      strangewonderer last edited by

      ΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ; ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        strangewonderer last edited by

        ΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ; ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          strangewonderer last edited by

          ΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ; ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panark last edited by

            Τίποτα απο όλα αυτά σε 1600cc, κατα την γνώμη μου είναι επικίνδυνα αργά. Πήγαινε σε 1800cc και δεν θα μετανιώσεις για τα έξτρα χρήματα που έδωσες. Και δες και το Mondeo.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              kostas-1970 last edited by

              Ανέβα στα 1.8 γιατί έτσι δεν σώζεσαι με τίποτα...........

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Γνώμη μου, βάλε ένα ανώτατο ρεαλιστικό ποσό που μπορείς να διαθέσεις και κοίτα μετά από τις επιλογές που θα έχεις αυτά που σου αρέσουν.
                Θα δεις ότι μέσα στις πιθανές επιλογές σου δεν θα είναι μόνο 1.6 αλλά και 1.8 ή και μεγαλύτερα , ανάλογα με το όριο που θα θέσεις. Eίναι φρονιμότερο να πληρώσεις έναν 'σωστό' κινητήρα για το αυτοκίνητο παρά εξτρά εξοπλισμό (πχ. δέρματα , αυτοματισμούς κλπ.)
                Οδήγησε τα και μετά η επιλογή θα είναι πιό εύκολη.

                Με υποθετικό όριο κοντά στις 20.000 € παίρνεις τις βασικές εκδόσεις των Mondeo 1.8, Mazda 6 1.8 , που είναι πιό ολοκληρωμένες προτάσεις από οποιοδήποτε 1.6 σε αυτή τη κατηγορία μεγέθους και χαρακτήρα (οικογενειακά).
                Πάλι υποθετικά , με λιγότερα από 20.000 € παίρνεις Ford Focus C-max 1.8 , που αν δεν 'κολλάς' στο σύνδρομο του σεντάν , είναι ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους (πχ. 550 lt χώρο αποσκευών) και στυλ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pavlos23 last edited by

                  Κανένα απο τα παραπάνω. Είναι λύσεις συμβιβασμού εκτός ίσως απο το Avensis. Άν οι εκδόσεις των παραπάνω στα 1.8 σου φαίνονται ακριβές κοίτα προς Mazda 6. Σίγουρα δε θα χάσεις.

                  Υ.Γ. Συγγνώμη αν σε μπέρδεψα περισσότερο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    spiros19 last edited by

                    Τα 1.8lt ειναι μονοδρομος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dog80 last edited by

                      1.8 για μένα είναι το απόλυτο όριο. Προσωπικά θα έψαχνα απο 2.0 και πάνω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        red_army7 last edited by

                        ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ 1800 ΚΥΒΙΚΑ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥΟΤΑ ΑΒΕΝΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΕΣΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΡΕ ΑΒΕΝΣΙΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΑΖΔΑ 6 ΜΕ ΤΟΝ 18ΟΟΑΡΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΒΕΒΑΙΑ Ο 1800ΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΟΣ.ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                          ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ 1800 ΚΥΒΙΚΑ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥΟΤΑ ΑΒΕΝΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΕΣΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΡΕ ΑΒΕΝΣΙΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΑΖΔΑ 6 ΜΕ ΤΟΝ 18ΟΟΑΡΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΒΕΒΑΙΑ Ο 1800ΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΟΣ.ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ

                          Μάλλον δέν έχεις οδηγήσει κάτι πιο γρήγορο, γιαυτό σου φαίνεται δυνατός ο 1.6 του Avensis

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • N
                            nass last edited by

                            Το θέμα, όπως και κάθε 'τι να αγοράσω;' θέμα, μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης'
                            (Moderator)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:
                              Το θέμα, όπως και κάθε 'τι να αγοράσω;' θέμα, μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης'
                              (Moderator)

                              Ευχαριστούμε πολύ!...Σε λίγο θα σας χρεώνουμε και φορτωτικά!!! [moderator]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                giorgos last edited by

                                Θα συμφωνήσω κι εγώ με τη λογική του 1.8 αλλά θα διαφωνήσω στο ότι τα 1.6 είναι επικίνδυνα.
                                Από αυτά που έχεις στη λίστα σου θα πρότεινα Avensis αλλά κοίτα και το Mazda 6 αλλά και το Ford Cmax που πρότεινε ένας φίλος είναι κατ' εμέ μία πάρα πολύ καλή πρόταση απ' όλες τις απόψεις... Εγώ εκεί θα προσανατολιζόμουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  betoven last edited by

                                  Συμφωνώ με τους φίλους παραπάνω το 1800cc είναι μονόδρομος σ' αυτή την κατηγορία

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gfon last edited by

                                    Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                    ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ 1800 ΚΥΒΙΚΑ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥΟΤΑ ΑΒΕΝΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΕΣΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΡΕ ΑΒΕΝΣΙΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΑΖΔΑ 6 ΜΕ ΤΟΝ 18ΟΟΑΡΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.**ΒΕΒΑΙΑ Ο 1800ΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΟΣ.**ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ

                                    Eχω το 1800, και ειναι αρκετα οικονομικο διοτι εχει αρκετή δυναμη απο χαμηλα και δεν χρειαζεται να ζορισεις το αυτοκινητο σε κανενα σημειο, επομενος εχεις μεγαλη οικονομια καυσιμου.
                                    Η διαφορα μεταξυ τους εχει κυριως να κανει με τις ρεπριζ, και με τις ροπες του κινητηρα.Σε απολυτα νουμερα δεν εχουν συμαντικές διαφορές αλλα στο δρομο εχουν , και ακομη περισσοτερο οταν το αμαξι εχει βαρος!!!

                                    Στο φιλο και εγω, οπως ολοι και σωστα, θα προτεινα ,παρε οποιο θες αλλα σε αυτή την κατηγορία οχι μικροτερο απο 1800!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • Y
                                      yianniswalker last edited by

                                      Οπωσδήποτε τα 1800 είναι περισσότερο ολοκληρωμένα.
                                      Όχι γιατί πάνε καλύτερα στα φανάρια ή θα καταλάβει κάποιος καλύτερες επιδόσεις αν οδηγέι μόνος του και ήρεμα.

                                      Η διαφορά είναι μεγάλη όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο και θέλουμε να κινηθούμε με υψηλότερες ταχύτητες. Τότε τα παραπάνω κυβικά είναι φανερά.
                                      Υπάρχει βέβαια μία επιβάρυνση στην κατανάλωση. Αν όμως η επιπλέον δύναμη δεν χρησιμοποιείται άσκοπα (σε απότομες επιβραδύνσεις-επιταχύνσεις) η διαφορά στην κατανάλωση είναι αμελητέα.
                                      Τα παραπάνω κυβικά θα δώσουν πολύ καλυτερη ανοχή στις ανηφόρες με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, λιγότερα κατεβάσματα και λιγότερη υπομονή γενικά...
                                      Αυτή είναι για εμένα η μετάφραση του μεγαλύτερου κινητήρα στο δρόμο.
                                      Ένα αμάξι που καταφέρνει να κάνει από 13' και κάτω 0-100 και 80-110 με 5η κάτω από 15' φορτωμένο με 5 άτομα είναι ικανοποιητικό σε κάθε περίπτωση για έναν νορμάλ οδηγό πιστεύω. Από εκεί και πέρα περίσσευμα δεν είναι κακό...
                                      Αυτό που πληρώνει κανείς είναι τα επιπλέον χρήματα για την αγορά, τα επιπλέον ασφάλιστρα και περίπου 1λτ διαφορά στην κατανάλωση /100κμ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        servmx last edited by

                                        Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
                                        ....
                                        Αυτή είναι για εμένα η μετάφραση του μεγαλύτερου κινητήρα στο δρόμο.
                                        Ένα αμάξι που καταφέρνει να κάνει από 13' και κάτω 0-100 και 80-110 με 5η κάτω από 15' φορτωμένο με 5 άτομα είναι ικανοποιητικό σε κάθε περίπτωση για έναν νορμάλ οδηγό πιστεύω. Από εκεί και πέρα περίσσευμα δεν είναι κακό...
                                        Αυτό που πληρώνει κανείς είναι τα επιπλέον χρήματα για την αγορά, τα επιπλέον ασφάλιστρα και περίπου 1λτ διαφορά στην κατανάλωση /100κμ.

                                        Η επιλογή των παραπάνω επιδόσεων για εξαγωγή συμπερασμάτων νομίζω δε βοηθούν και πολύ.
                                        To 0-100 km/h είναι τυπική μέτρηση οδηγού φαναριών και όχι αντιπροσωπευτική μέτρηση για την ικανότητα επιτάχυνσης του αυτοκινήτου.
                                        Το 80-110 km/h δίδει μια ένδειξη ροπής στις χαμηλές στροφές αλλά τίποτε περισσότερο. (εκτός από το γεγονός ότι αποτελεί μετάφραση τυπικού προσπεράσματος οδηγού Σαββατοκύριακου).

                                        Η καμπύλη ροπής νομίζω ότι είναι η πλέον χρήσιμη και συγκρίσιμη πληροφορία για τις επιδόσεις και για την επιλογή ενός καθαρά οικογενειακού αυτοκινήτου.

                                        Γιάννης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vmantas last edited by

                                          Δες και το νέο S40 σε 1.8. Πολύ τίμια πρόταση για τα λεφτά του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            sado last edited by

                                            Δες το S40! Αλλά προς Θεού οχι 1,6!!!!!!!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr