Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πιο αργά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τα πιο αργά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    79
    148
    773
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-1970 last edited by

      Ο χρήστης STEF έγραψε:
      Τα Wartburg, τα θυμάστε?

      Εμείς είχαμε ένα, κόκκινο (της φωτιάς τρομάρα του), 1000cc, δίχρονο, station φυσικά για να χωράει και το σκυλί, με πλαστική πίσω πόρτα (από εξωτικά πολυμερή υλικά, ούτε η Πόρσε δεν έχει τέτοια) με δύο ψυγεία για να ανεβαίνει τον Αχλαδόκαμπο(το εξτρά κάτω από τον προφυλακτήρα, τύφλα να έχει το ιντερκούλερ του Εβο!!!).

      Η τελική του ήταν 100χλμ/ώρα. Κατά τη διάρκεια της προσπέρασης, ο πατέρας μου κουνούσε μπρος - πίσω την πλάτη, λες και θα έδινε ώθηση (μάλλον από την αγωνία), το ίδιο έκανε και η υπόλοιπη οικογένεια... Για να πω την αλήθεια, την ίδια συνήθεια έχουμε αποκτήσει και η αδελφή μου κ εγώ ανεξάρτητα με το ποιο αυτοκίνητο οδηγούμε!

      Η δύναμη της συνήθειας βλέπετε!!!

      Α, ξέχασα να σας πω, έχω μπει και σε αγωνιστικό Wartburg, του Καρπαθιωτάκη φυσικά, με οδηγό τον Σκαλτσά, πριν από πολλά χρόνια.

      Είναι αλήθεια ότι σε κάποια πολύ παλιά τεστ του βάζανε σακιά με πατάτες στο πορτ μπαγκάζ για να μην φεύγει στις στροφές???...........

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης STEF έγραψε:
        από εξωτικά πολυμερή υλικά, ούτε η Πόρσε δεν έχει τέτοια

        Α, λίγα λόγια για τα οικολογικά υλικά του Βάρτμπουργκ! Το μόνο τους μειονέκτημα ήταν ότι για κάποια μέλη του ζωικού βασιλείου ήταν ...εδώδιμα, οπότε έπρεπε να προσέχεις πού το παρκάρεις για να μη στο ...φάει κανένας γάιδαρος!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          stef last edited by

          Αυτό δεν το έχω ακούσει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            yianniswalker last edited by

            Φορτηγάκι Chrysler δεν θυμάμαι τον τύπο. Καμιά 15 χρόνων.
            Κανονικά φόραγε 3.5 V8 αλλά επειδή έκαιγε πολύ ο ιδιοκτήτης του τον άλλαξε με 2.0 από Opel Omega μαζί με το κιβώτιο νομίζω.
            Οι ταχύτητες είχαν πάει στο Θεό από κλιμάκωση και όπως καταλαβαίνεται μετά δυσκολίας ξεκινούσε...

            Μπορείτε να το ονειρευτείτε με 4 άτομα (οδηγός συνοδηγός και 2 εργάτες στην καρότσα και περίπου 400 κιλά ελαίας...)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              skullone last edited by

              Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:

              Τα Wartburg, τα θυμάστε?

              Εμείς είχαμε ένα, κόκκινο (της φωτιάς τρομάρα του), 1000cc, δίχρονο, station φυσικά για να χωράει και το σκυλί, με πλαστική πίσω πόρτα (από εξωτικά πολυμερή υλικά, ούτε η Πόρσε δεν έχει τέτοια) με δύο ψυγεία για να ανεβαίνει τον Αχλαδόκαμπο(το εξτρά κάτω από τον προφυλακτήρα, τύφλα να έχει το ιντερκούλερ του Εβο!!!).

              Η τελική του ήταν 100χλμ/ώρα. Κατά τη διάρκεια της προσπέρασης, ο πατέρας μου κουνούσε μπρος - πίσω την πλάτη, λες και θα έδινε ώθηση (μάλλον από την αγωνία), το ίδιο έκανε και η υπόλοιπη οικογένεια... Για να πω την αλήθεια, την ίδια συνήθεια έχουμε αποκτήσει και η αδελφή μου κ εγώ ανεξάρτητα με το ποιο αυτοκίνητο οδηγούμε!

              Η δύναμη της συνήθειας βλέπετε!!!

              Α, ξέχασα να σας πω, έχω μπει και σε αγωνιστικό Wartburg, του Καρπαθιωτάκη φυσικά, με οδηγό τον Σκαλτσά, πριν από πολλά χρόνια.

              Είναι αλήθεια ότι σε κάποια πολύ παλιά τεστ του βάζανε σακιά με πατάτες στο πορτ μπαγκάζ για να μην φεύγει στις στροφές???...........

              Κι εγώ το'χω ακούσει αυτό!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Wartburg ..... αυτό το είχα ξεχάσει
                Θυμάμαι ότι προσπαθούσα να φτάσω τα 100 και τελικά τα κατάφερα ..... 105 σε ελαφριά κατηφόρα

                Ξέχασα και το πρώτο μου αυτοκίνητο .... Μini 1000
                όχι δεν ήταν απελπιστικά αργό σαν το Wartburg ή το DKW , άσε που έστριβε σαν καρτ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  migf1 last edited by

                  Ο χρήστης STEF έγραψε:
                  Τα Wartburg, τα θυμάστε?
                  [snip]

                  Και τα Βάρτμπουργκ τα θυμόμαστε, και τα Εν Ες Ου και τα 'κατσαριδάκια'... μέχρι και τις Μπέμπες 2002 θυμόμαστε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    predator last edited by

                    Ο χρήστης catalyst έγραψε:

                    Renault Clio Ι 1.9 Diesel. Έμμεσου ψεκασμού. Πρέπει να είχε περίπου 60 άλογα. Στον αυτοκινητόδρομο έπιανε καλές ταχύτητες (με τον ανάλογο θόρυβο), αλλά στις επιταχύνσεις ήταν τραγικό. Μια φορά είδα το φανάρι να γίνεται πορτοκαλί και πάτησα γκάζι να περάσω (ο αφελής) αλλά μέχρι να επιταχύνει το θηρίο το φανάρι είχε γίνει κόκκινο, και με τσίμπησε η κάμερα (250 ελβετικά φράγκα - περίπου 50 χιλιάδες δρχ τότε). Μετά νοίκιασα ένα Polo 1.4 8V (με τα 60 άλογα) και μου φάνηκε ότι οδηγώ dragster Πέρασα ωραία με το Cio όμως. Γύρισα όλη την Ελβετία με αυτό, κι επειδή ήταν τόσο αργό απολάμβανα το τοπίο! Είχε και ηλιοροφή!

                    Renault Clio Ι (phase 2) 1.9 Diesel. Έμμεσου ψεκασμού. Είχε ακριβώς 65 άλογα. Στον αυτοκινητόδρομο δεν έπιανε καλές ταχύτητες (160κατι στο οριζόντιο, 190κατι σε ελεύθερη πτώση) αλλά στις επιταχύνσεις ήταν απόλαυση. Μια φορά έβαλα 'στημένη' κόντρα σε ανηφορική διαδρομή μέσου μήκους ευθειών 50 μέτρων με ένα 323 1.5 και το κατάπια για την πλάκα
                    -το στοίχημα ήταν αν θα καταφέρω να τον προσπεράσω ξεκινόντας 100 μέτρα πίσω του στα πρώτα 2 χιλιόμετρα-

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lefos last edited by

                      Fiat UNO 45 πριν απο 7 χρονια. Η εμπειρια ηταν τραυματικη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dimitrios last edited by

                        cinquecento 900cc.oταν δε βάζω και το a/c κλαφτα Χαράλαμπε.Ευτυχώς το αποχωριζώμαστε σε λίγο καιρό...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                          Τα Wartburg, τα θυμάστε?
                          [snip]

                          Και τα Βάρτμπουργκ τα θυμόμαστε, και τα Εν Ες Ου και τα 'κατσαριδάκια'... μέχρι και τις Μπέμπες 2002 θυμόμαστε

                          Μην ξεχνάμε Trabant και Moskvitz (ή κάπως έτσι)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • bassstarlet
                            bassstarlet last edited by

                            Μπα σε καλό μου τι γέλιο έριξα με τις περιγραφές σας!

                            Datsun 1200...γέμιζα την 2α σε στενάκια χωρίς να τρέχω υπερβολικά.

                            Starlet 88 1000cc...από τα γρήγορα χιλιάρια της εποχής του,ύπερ-γρήγορο σε σχέση με το datsun,αλλά ανύπαρκτη ροπή χαμηλά.
                            Κάποια στιγμή είχε χαλάσει το alternator(όχι το δικό του)και βγάζοντας 17+ volt,με 1η και τέρμα γκάζι δεν επιτάχυνε ΚΑΘΟΛΟΥ.

                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • bassstarlet
                              bassstarlet last edited by

                              Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:

                              Τα Wartburg, τα θυμάστε?

                              Εμείς είχαμε ένα, κόκκινο (της φωτιάς τρομάρα του), 1000cc, δίχρονο, station φυσικά για να χωράει και το σκυλί, με πλαστική πίσω πόρτα (από εξωτικά πολυμερή υλικά, ούτε η Πόρσε δεν έχει τέτοια) με δύο ψυγεία για να ανεβαίνει τον Αχλαδόκαμπο(το εξτρά κάτω από τον προφυλακτήρα, τύφλα να έχει το ιντερκούλερ του Εβο!!!).

                              Η τελική του ήταν 100χλμ/ώρα. Κατά τη διάρκεια της προσπέρασης, ο πατέρας μου κουνούσε μπρος - πίσω την πλάτη, λες και θα έδινε ώθηση (μάλλον από την αγωνία), το ίδιο έκανε και η υπόλοιπη οικογένεια... Για να πω την αλήθεια, την ίδια συνήθεια έχουμε αποκτήσει και η αδελφή μου κ εγώ ανεξάρτητα με το ποιο αυτοκίνητο οδηγούμε!

                              Η δύναμη της συνήθειας βλέπετε!!!

                              Α, ξέχασα να σας πω, έχω μπει και σε αγωνιστικό Wartburg, του Καρπαθιωτάκη φυσικά, με οδηγό τον Σκαλτσά, πριν από πολλά χρόνια.

                              Είναι αλήθεια ότι σε κάποια πολύ παλιά τεστ του βάζανε σακιά με πατάτες στο πορτ μπαγκάζ για να μην φεύγει στις στροφές???...........

                              Εχει αναφερθεί στο περιοδικό.

                              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                migf1 last edited by

                                Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                Μπα σε καλό μου τι γέλιο έριξα με τις περιγραφές σας!

                                Datsun 1200...γέμιζα την 2α σε στενάκια χωρίς να τρέχω υπερβολικά.

                                Starlet 88 1000cc...από τα γρήγορα χιλιάρια της εποχής του,ύπερ-γρήγορο σε σχέση με το datsun,αλλά ανύπαρκτη ροπή χαμηλά.
                                Κάποια στιγμή είχε χαλάσει το alternator(όχι το δικό του)και βγάζοντας 17+ volt,με 1η και τέρμα γκάζι δεν επιτάχυνε ΚΑΘΟΛΟΥ.

                                Το πρώτο μπροστοκούνητο Starlet (το 12βάλβιδο) μόνο αργό δεν ήταν. Κάτι Ούνο, κάτι Τσέρυ και τα συναφή της εποχής του τα είχε για πλάκα 55 αξιοπρεπέστατα άλογα το κουνούσαν.

                                1987 είχα αγοράσει το δικό μου (5τάχυτο, XL). Είτε το πιστεύτε είτε οχι, η 2α του έβγαζε 90 κοντερίσια χλμ/ώρα! Στο 4τάχυτο (DX) η 2α έβγαζε 104 χλμ/ώρα (επισης κοντερίσια).

                                Σκυλί αυτοκίνητο... στα 8 χρόνια που το 'έσκιζα' οι μόνες φορές που έμεινε ήταν από μπαταρία (2 φορές, κάθε 4 περίπου χρόνια).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Eνας ιδιοκτήτης 1000ριού(μάλλον DX) μου είχε πει οτι είδε με 2α 130 στο κοντέρ!

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Ο χρήστης predator έγραψε:

                                    Renault Clio Ι 1.9 Diesel. Έμμεσου ψεκασμού. Πρέπει να είχε περίπου 60 άλογα. Στον αυτοκινητόδρομο έπιανε καλές ταχύτητες (με τον ανάλογο θόρυβο), αλλά στις επιταχύνσεις ήταν τραγικό. Μια φορά είδα το φανάρι να γίνεται πορτοκαλί και πάτησα γκάζι να περάσω (ο αφελής) αλλά μέχρι να επιταχύνει το θηρίο το φανάρι είχε γίνει κόκκινο, και με τσίμπησε η κάμερα (250 ελβετικά φράγκα - περίπου 50 χιλιάδες δρχ τότε). Μετά νοίκιασα ένα Polo 1.4 8V (με τα 60 άλογα) και μου φάνηκε ότι οδηγώ dragster Πέρασα ωραία με το Cio όμως. Γύρισα όλη την Ελβετία με αυτό, κι επειδή ήταν τόσο αργό απολάμβανα το τοπίο! Είχε και ηλιοροφή!

                                    Renault Clio Ι (phase 2) 1.9 Diesel. Έμμεσου ψεκασμού. Είχε ακριβώς 65 άλογα. Στον αυτοκινητόδρομο δεν έπιανε καλές ταχύτητες (160κατι στο οριζόντιο, 190κατι σε ελεύθερη πτώση) αλλά στις επιταχύνσεις ήταν απόλαυση. Μια φορά έβαλα 'στημένη' κόντρα σε ανηφορική διαδρομή μέσου μήκους ευθειών 50 μέτρων με ένα 323 1.5 και το κατάπια για την πλάκα
                                    -το στοίχημα ήταν αν θα καταφέρω να τον προσπεράσω ξεκινόντας 100 μέτρα πίσω του στα πρώτα 2 χιλιόμετρα-

                                    Καλά, ούτε για πλάκα δε μπορείς εσύ να περάσεις 323. Εκτός και αν είναι BMW, οπότε αλλάζει το πράγμα

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      servmx last edited by

                                      Το αργότερο αλλά ταυτόχρονα το πιο απολαυστικό αυτοκίνητο ήταν το Citroen 2CV. Απολαυστικό γιατί όταν το συνήθιζες μετά από λίγο καιρό δε σε απασχολούσαν οι επιδόσεις του.
                                      Το περίεργο ήταν παρόλο που χρειαζόταν βδομάδες για να επιταχύνει δύσκολα έριχνε τα χιλιόμετρα του μετά.

                                      Γιάννης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        catalyst last edited by

                                        Ο χρήστης predator έγραψε:

                                        Renault Clio Ι 1.9 Diesel. Έμμεσου ψεκασμού. Πρέπει να είχε περίπου 60 άλογα. Στον αυτοκινητόδρομο έπιανε καλές ταχύτητες (με τον ανάλογο θόρυβο), αλλά στις επιταχύνσεις ήταν τραγικό. Μια φορά είδα το φανάρι να γίνεται πορτοκαλί και πάτησα γκάζι να περάσω (ο αφελής) αλλά μέχρι να επιταχύνει το θηρίο το φανάρι είχε γίνει κόκκινο, και με τσίμπησε η κάμερα (250 ελβετικά φράγκα - περίπου 50 χιλιάδες δρχ τότε). Μετά νοίκιασα ένα Polo 1.4 8V (με τα 60 άλογα) και μου φάνηκε ότι οδηγώ dragster Πέρασα ωραία με το Cio όμως. Γύρισα όλη την Ελβετία με αυτό, κι επειδή ήταν τόσο αργό απολάμβανα το τοπίο! Είχε και ηλιοροφή!

                                        Renault Clio Ι (phase 2) 1.9 Diesel. Έμμεσου ψεκασμού. Είχε ακριβώς 65 άλογα. Στον αυτοκινητόδρομο δεν έπιανε καλές ταχύτητες (160κατι στο οριζόντιο, 190κατι σε ελεύθερη πτώση) αλλά στις επιταχύνσεις ήταν απόλαυση. Μια φορά έβαλα 'στημένη' κόντρα σε ανηφορική διαδρομή μέσου μήκους ευθειών 50 μέτρων με ένα 323 1.5 και το κατάπια για την πλάκα
                                        -το στοίχημα ήταν αν θα καταφέρω να τον προσπεράσω ξεκινόντας 100 μέτρα πίσω του στα πρώτα 2 χιλιόμετρα-

                                        Το ίδιο αμάξι! Μήπως είχε άλλο κιβώτιο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antwnis last edited by

                                          To ποιο αργο που εχω παει ηταν μια Diablo ....εφριξα σας λεω!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antwnis last edited by

                                            Στο Grand Tourismo φυσικα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr