-
θελω τα φωτα σας οσο αναφορα τα παραπανω μοντελα.Το μπατζετ ειναι 3500 , 5000 ευχαριστω πολλη
-
θελω τα φωτα σας οσο αναφορα τα παραπανω μοντελα.Το μπατζετ ειναι 3500 , 5000 ευχαριστω πολλη
-
θελω τα φωτα σας οσο αναφορα τα παραπανω μοντελα.Το μπατζετ ειναι 3500 , 5000 ευχαριστω πολλη
-
156
-
Lancia Lybra
-
Δεν θα ταν ποιο χρησιμο να του εξηγησετε καποια πραγματα για το τι να επιλεξει απο το να προτεινετε ξερα ενα μοντελο???
-
εγω καλυτερα να μην κανω κατι τετοιο.. ολο και καποιος θα μου την πει (παρολο που προτεινω για ακομα μια φορα ιταλικο )
βεβαια ας μας πει και αυτος περισσοτερες σκεψεις του, τι τον ενδιαφερει περισσοτερο σε ενα τετοιο αυτοκινητο κτλ
-
δεν εχω αγοραση ποτε μου μεταχειρισμενο , αλλα λογο τις κρισης που περναω οπως και πολυς κοσμος θελω ενα αυτοκινητο φτηνο να με βγαλη 2 3 το πολλη 4 χρονια χωρις να με φανε τα συνεργεια. τωρα ο λογος που εχω καταληξει στα εν λογο μοντελα ειναι οτι ακομα και σημερα ειδικα τα 2 ιταλικα δειχνουν ακομα φρεσκα στο ματι οχι οτι το ρενο ειναι ασχημο αυτα και ευχαριστω για τις απαντησης που δινετε
-
156 1,6 και εχεις οτι καλυτερο σε ατμοσφαιρα στην κατηγορία ακομα και σημερα.
Εμφάνηση,θεση οδηγησης,φρενα,οδικη συμπεριφορά,επιδόσεις,τι αλλο θες.
Οσο για αξιοπιστία πες οτι ενα μαζερατι gt (εχει φιλος μου) ειναι χειροτερο και ξεχνα τη.
Θυμησου κατι ιμπιζα που αλλαζαν κινητηρες επειδη ΄τραβουσαν παραπάνω λαδι και μην σε νοιαζει. Οσο για κατι γερμανικα της κατηγοριας απλα ακολουθούν.
Εχεις αυτοκινητο.
Επειδη προσφατα το οδηγησα μπορω να σου πω πως κατι τσι με 125 ιππους στα 220 απλα εκαναν δεξια (που να πανε τα κακόμοιρα ) ενω σε κλειστα δεν τολμουσαν να πλησιασουν τον ιταλό.
Σορρυ αλλα ο κινητηρας αυτος πραγματικα δειχνει γιατι ο ιταλος ειδικα στα μικρα κυβικα ειναι μπροστα αιωνες απο ολους. -
Τη λαντσια την ειχε γειτονας, του ειχε βγει σκυλι απ'οτι ελεγε! Στα + του ειναι πως δεν κυκλοφορουν κ πολλα...
Παντως για μενα μακραν το διαχρονικοτερο σχημα ειναι αυτο του προηγουμενου audi A6. Αν ειναι στον προυπολογισμο σου, αυτο θα σου προτεινα
-
Αν ειναι να μην σε νοιαζει το ξενερωμα φιλε Καρρας πάρε την Λανσια καλυτερα.
-
Για το Ρενώ δεν έχω άποψη. Την 156 μπορείς να την πάρεις 1,6 ή 1,8 ...δεν θα σε χαλάσει η 1,6. Αλλά για την Λάντσια, μην την πάρεις 1,6...από 1,8 και πάνω.
Μάλιστα στο car, είχα βρει αρκετές, τότε που έψαχνα, σε πολύ καλή τιμή. Μάλιστα υπήρχε μία πράσινη λαδί, με 50κ χλμ και την έδινε αν θυμάμαι καλά 5000. Μάλιστα, αν δεν έπαιρνα την 155, θα ανέβαινα Θεσ/νικη να πάρω αυτήν.
Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα, αλλά βάλε στοιχεία Μαρκα, μοντέλο και 1,8 και θα σου βγάλει...ελπίζω να υπάρχει ακόμα...που δεν πιστεύω. -
Η 156 ειναι σαφως η επιλογη που θα εκανα εγω.Το θεωρω ενα αυτοκινητο πολυ πετυχημενο οπου ακομα και σημερα κυκλοφορει χωρις να δινει την αισθηση του παρωχημενου!!
-
156 και απορώ πως σκέφτηκες τα άλλα δύο , sexy ακόμα και σήμερα 13 χρόνια μετά , δεν παίζει να υπάρχει ακόμα και σήμερα καλύτερο τιμόνι σε προσθιοκίνητο κράτημα στο δρόμο ανώτερο από πολλά πιο σύγχρονα μοντέλα , οι twin spark κοφτερή απόκριση στο γκάζι και η 1.6 αλλά με λίγο ανεβασμένες απαιτήσεις σε καύσιμο . To lybra δν το ξέρω ( ας μας πεί κάποιος σε ποιό πάτωμα του gruppo βασίζονταν ) αποτυχιμένο μοντέλο πάντως έβγαζε και μια γεροντίλα . Το laguna πρώτης γενιάς το έχει ο πατέρας ενός φίλου μου για 1.8 δν πάει βήμα , πολλά προβλήματα θερμοκρασίες , λάδια γμτα .
-
156
-
Κι εγω την 156 θα επελεγα..Κι επειδη τη σκεφτομαι για επομενο αυτοκινητο +το γενικοτερο ενδιαφερον μου για το μοντελο ,το εχω ψαξει λιγο το θεμα..
Αν μπορεις προτιμησε την 1.8, οχι οτι η 1.6 δεν ειναι καλη απλα για το βαρος της 156 η ροπη του 1.8 ειναι πολυ πιο χρησιμη..Εκτος απο σαφως καλυτερες επιδοσεις η 1.8 εχει πιο αξιοπιστο μεταβλητο κατ αρχην σημειο το οποιο χρηζει προσοχης στις 156 1.6..Ο 1.8 σε αντιθεση με τον 1.6 δε φθειρει το μεταβλητο του λογω σχεδιασμου..Οταν πας να ελεγξεις καποια αν την ακουσεις να κανει σαν ντιζελ θελει αλλαγη στο μεταβλητο. Εχει ακριβο μεγαλο service (ανα 55-60 kkm) επισης η 156 αλλα και η lybra (εχει ο πατερας καλου φιλου)..Και γενικα επειδη βλεπω οτι διαθετεις το πολυ 5 χιλιαρικα, μη παρεις 156 με κατω απο 4-4,5 χιλιαρικα..Λογικα θα θελουν μαζεματα-μεγαλο service ή δεν ειναι και τιποτα προσεγμενες..Αυτο το συμπερασμα εχω βγαλει καθως εχω λιωσει κοιταζωντας αγγελιες και ανταλλαζοντας πμ με κατοχους..
Ανακεφαλαιωνοντας προσοχη σε μεταβλητο-θερμοστατη (κολλαει ορισμενες φορες -αμελητεο κοστος) -maf sensor (προσεξε μην εχει αλλαγμενη aftermarket εισαγωγη το αυτοκινητο γιατι του κανει ζημια) -καταναλωση λαδιου (οπως θα το κοιταζες σε καθε αμαξι που μπορει και στροφαρει ψηλα )..Αν σε αυτα ειναι ολα οκ τη τσιμπας και πραγματικα νομιζω οτι ειναι πολυ σκοτωμενες οι τιμες τους για αυτο που παιρνεις..Δεν εχεις λογο να κοιτας για lybra κατα τη γνωμη μου οταν υπαρχει η 156..Εχει πιο οικογενεικο χαρακτηρα η lancia και αισθητικα ειναι πισω..Παντως εχει κορυφαια ποιοτητα κυλισης οπως εχω διαπιστωσει ο ιδιος σα συνεπιβατης και κορυφαια ηχομονωση..Επισης ο 1.8 της lybra δεν ειναι οσο δυνατος αυτος 156 λογω ελλειψης twinspark..
Αν θελεις να εχεις το κεφαλι σου ησυχο τελειως απο θεμα αξιοπιστιας και κανεις και χιλιομετρα πανω απο το μεσο ορο παρε ενα αχρωμο γιαπωνεζικο της εποχης αλλα απο φρενα-κρατημα-χαρακτηρα-σχεδιαση μεσα εξω -αισθηση θα εισαι πισω..Υποψιν οτι με 3 χιλιαρικα στο χερι παιρνεις xantia II 1.8 '00..Τιμια λυση ανεση-κρατημα-φρεεεεναααα.Βεβαια το μεταχειρισμενο ειναι και λιγο λαχειο τι θα σου βγαλει μετα απο επιπλεον 40-50 χιλιαδες χιλιομετρα αλλα 2-3 χρονια μια καλοσυντηρημενη 156 δε θα σου δημιουργησει προβληματα και απλα θα πληρωσεις καποια στιγμη ενα μεγαλο service.
-
Αυτες θα τις κοιταζα και με αυτη τη σειρα..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/699441/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/627591/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/760261/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/715374/ -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κι εγω την 156 θα επελεγα..Κι επειδη τη σκεφτομαι για επομενο αυτοκινητο +το γενικοτερο ενδιαφερον μου για το μοντελο ,το εχω ψαξει λιγο το θεμα..Αν μπορεις προτιμησε την 1.8, οχι οτι η 1.6 δεν ειναι καλη απλα για το βαρος της 156 η ροπη του 1.8 ειναι πολυ πιο χρησιμη..Εκτος απο σαφως καλυτερες επιδοσεις η 1.8 εχει πιο αξιοπιστο μεταβλητο κατ αρχην σημειο το οποιο χρηζει προσοχης στις 156 1.6..Ο 1.8 σε αντιθεση με τον 1.6 δε φθειρει το μεταβλητο του λογω σχεδιασμου..Οταν πας να ελεγξεις καποια αν την ακουσεις να κανει σαν ντιζελ θελει αλλαγη στο μεταβλητο. Εχει ακριβο μεγαλο service (ανα 55-60 kkm) επισης η 156 αλλα και η lybra (εχει ο πατερας καλου φιλου)..Και γενικα επειδη βλεπω οτι διαθετεις το πολυ 5 χιλιαρικα, μη παρεις 156 με κατω απο 4-4,5 χιλιαρικα..Λογικα θα θελουν μαζεματα-μεγαλο service ή δεν ειναι και τιποτα προσεγμενες..Αυτο το συμπερασμα εχω βγαλει καθως εχω λιωσει κοιταζωντας αγγελιες και ανταλλαζοντας πμ με κατοχους..
Ανακεφαλαιωνοντας προσοχη σε μεταβλητο-θερμοστατη (κολλαει ορισμενες φορες -αμελητεο κοστος) -maf sensor (προσεξε μην εχει αλλαγμενη aftermarket εισαγωγη το αυτοκινητο γιατι του κανει ζημια) -καταναλωση λαδιου (οπως θα το κοιταζες σε καθε αμαξι που μπορει και στροφαρει ψηλα )..Αν σε αυτα ειναι ολα οκ τη τσιμπας και πραγματικα νομιζω οτι ειναι πολυ σκοτωμενες οι τιμες τους για αυτο που παιρνεις..Δεν εχεις λογο να κοιτας για lybra κατα τη γνωμη μου οταν υπαρχει η 156..Εχει πιο οικογενεικο χαρακτηρα η lancia και αισθητικα ειναι πισω..Παντως εχει κορυφαια ποιοτητα κυλισης οπως εχω διαπιστωσει ο ιδιος σα συνεπιβατης και κορυφαια ηχομονωση..Επισης ο 1.8 της lybra δεν ειναι οσο δυνατος αυτος 156 λογω ελλειψης twinspark..
Αν θελεις να εχεις το κεφαλι σου ησυχο τελειως απο θεμα αξιοπιστιας και κανεις και χιλιομετρα πανω απο το μεσο ορο παρε ενα αχρωμο γιαπωνεζικο της εποχης αλλα απο φρενα-κρατημα-χαρακτηρα-σχεδιαση μεσα εξω -αισθηση θα εισαι πισω..Υποψιν οτι με 3 χιλιαρικα στο χερι παιρνεις xantia II 1.8 '00..Τιμια λυση ανεση-κρατημα-φρεεεεναααα.Βεβαια το μεταχειρισμενο ειναι και λιγο λαχειο τι θα σου βγαλει μετα απο επιπλεον 40-50 χιλιαδες χιλιομετρα αλλα 2-3 χρονια μια καλοσυντηρημενη 156 δε θα σου δημιουργησει προβληματα και απλα θα πληρωσεις καποια στιγμη ενα μεγαλο service.
Άχρωμο Γιαπωνέζικο; Υπάρχει ένα Ιαπωνικό μεσαίο 1600άρι της τότε εποχής με επιδόσεις και στρίψιμο καλύτερα από την κούκλα 156 1600. Επίσης πολύ ξεχωριστό εμφανισιακά και εντελώς άθραυστο. Βέβαια πιο ακριβό από 316...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άχρωμο Γιαπωνέζικο; Υπάρχει ένα Ιαπωνικό μεσαίο 1600άρι της τότε εποχής με επιδόσεις και στρίψιμο καλύτερα από την κούκλα 156 1600. Επίσης πολύ ξεχωριστό εμφανισιακά και εντελώς άθραυστο. Βέβαια πιο ακριβό από 316...
- ότι σήμερα το 'άχρωμο γιαπωνέζικο' το βρίσκεις σε εξευτελιστικές τιμές καθώς παρ'ότι κόστιζε περισσότερο από 316 τότε σήμερα το γνωρίζουν-θυμούνται ελάχιστοι, ενώ παραμένει άψογο αμάξι παρά τα χρόνια του, αξιόπιστο σε βαθμό κακουργήματος για την επιβίωση των συνεργείων όμορφο με άριστες για 1.6 επιδόσεις και άκρως ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά.
(X3d0c )
-
Μπα... μοντέλο 1993 (115 άλογα και κόφτη στις 7400) κάτω από 4 χιλιάρικα δεν βρίσκεις φίλτατε Καπαμί... Τα καλυτερα 4 χιλιάρικα της ζωής σου όμως!
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΑΛΦΑ 156 ΛΑΝΤΣΙΑ ΛΥΜΠΡΑ Η ΡΕΝΟ ΛΑΓΟΥΝΑ