Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΑΛΦΑ 156 ΛΑΝΤΣΙΑ ΛΥΜΠΡΑ Η ΡΕΝΟ ΛΑΓΟΥΝΑ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΑΛΦΑ 156 ΛΑΝΤΣΙΑ ΛΥΜΠΡΑ Η ΡΕΝΟ ΛΑΓΟΥΝΑ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    61
    247
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karas77 last edited by

      θελω τα φωτα σας οσο αναφορα τα παραπανω μοντελα.Το μπατζετ ειναι 3500 , 5000 ευχαριστω πολλη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        karas77 last edited by

        θελω τα φωτα σας οσο αναφορα τα παραπανω μοντελα.Το μπατζετ ειναι 3500 , 5000 ευχαριστω πολλη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karas77 last edited by

          θελω τα φωτα σας οσο αναφορα τα παραπανω μοντελα.Το μπατζετ ειναι 3500 , 5000 ευχαριστω πολλη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            156

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Lancia Lybra

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Δεν θα ταν ποιο χρησιμο να του εξηγησετε καποια πραγματα για το τι να επιλεξει απο το να προτεινετε ξερα ενα μοντελο???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  εγω καλυτερα να μην κανω κατι τετοιο.. ολο και καποιος θα μου την πει (παρολο που προτεινω για ακομα μια φορα ιταλικο )

                  βεβαια ας μας πει και αυτος περισσοτερες σκεψεις του, τι τον ενδιαφερει περισσοτερο σε ενα τετοιο αυτοκινητο κτλ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    karas77 last edited by

                    δεν εχω αγοραση ποτε μου μεταχειρισμενο , αλλα λογο τις κρισης που περναω οπως και πολυς κοσμος θελω ενα αυτοκινητο φτηνο να με βγαλη 2 3 το πολλη 4 χρονια χωρις να με φανε τα συνεργεια. τωρα ο λογος που εχω καταληξει στα εν λογο μοντελα ειναι οτι ακομα και σημερα ειδικα τα 2 ιταλικα δειχνουν ακομα φρεσκα στο ματι οχι οτι το ρενο ειναι ασχημο αυτα και ευχαριστω για τις απαντησης που δινετε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coupeas last edited by

                      156 1,6 και εχεις οτι καλυτερο σε ατμοσφαιρα στην κατηγορία ακομα και σημερα.
                      Εμφάνηση,θεση οδηγησης,φρενα,οδικη συμπεριφορά,επιδόσεις,τι αλλο θες.
                      Οσο για αξιοπιστία πες οτι ενα μαζερατι gt (εχει φιλος μου) ειναι χειροτερο και ξεχνα τη.
                      Θυμησου κατι ιμπιζα που αλλαζαν κινητηρες επειδη ΄τραβουσαν παραπάνω λαδι και μην σε νοιαζει. Οσο για κατι γερμανικα της κατηγοριας απλα ακολουθούν.
                      Εχεις αυτοκινητο.
                      Επειδη προσφατα το οδηγησα μπορω να σου πω πως κατι τσι με 125 ιππους στα 220 απλα εκαναν δεξια (που να πανε τα κακόμοιρα ) ενω σε κλειστα δεν τολμουσαν να πλησιασουν τον ιταλό.
                      Σορρυ αλλα ο κινητηρας αυτος πραγματικα δειχνει γιατι ο ιταλος ειδικα στα μικρα κυβικα ειναι μπροστα αιωνες απο ολους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        efthymis last edited by

                        Τη λαντσια την ειχε γειτονας, του ειχε βγει σκυλι απ'οτι ελεγε! Στα + του ειναι πως δεν κυκλοφορουν κ πολλα...

                        Παντως για μενα μακραν το διαχρονικοτερο σχημα ειναι αυτο του προηγουμενου audi A6. Αν ειναι στον προυπολογισμο σου, αυτο θα σου προτεινα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coupeas last edited by

                          Αν ειναι να μην σε νοιαζει το ξενερωμα φιλε Καρρας πάρε την Λανσια καλυτερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsargy last edited by

                            Για το Ρενώ δεν έχω άποψη. Την 156 μπορείς να την πάρεις 1,6 ή 1,8 ...δεν θα σε χαλάσει η 1,6. Αλλά για την Λάντσια, μην την πάρεις 1,6...από 1,8 και πάνω.
                            Μάλιστα στο car, είχα βρει αρκετές, τότε που έψαχνα, σε πολύ καλή τιμή. Μάλιστα υπήρχε μία πράσινη λαδί, με 50κ χλμ και την έδινε αν θυμάμαι καλά 5000. Μάλιστα, αν δεν έπαιρνα την 155, θα ανέβαινα Θεσ/νικη να πάρω αυτήν.
                            Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα, αλλά βάλε στοιχεία Μαρκα, μοντέλο και 1,8 και θα σου βγάλει...ελπίζω να υπάρχει ακόμα...που δεν πιστεύω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cruzakias last edited by

                              Η 156 ειναι σαφως η επιλογη που θα εκανα εγω.Το θεωρω ενα αυτοκινητο πολυ πετυχημενο οπου ακομα και σημερα κυκλοφορει χωρις να δινει την αισθηση του παρωχημενου!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                audipassion last edited by

                                156 και απορώ πως σκέφτηκες τα άλλα δύο , sexy ακόμα και σήμερα 13 χρόνια μετά , δεν παίζει να υπάρχει ακόμα και σήμερα καλύτερο τιμόνι σε προσθιοκίνητο κράτημα στο δρόμο ανώτερο από πολλά πιο σύγχρονα μοντέλα , οι twin spark κοφτερή απόκριση στο γκάζι και η 1.6 αλλά με λίγο ανεβασμένες απαιτήσεις σε καύσιμο . To lybra δν το ξέρω ( ας μας πεί κάποιος σε ποιό πάτωμα του gruppo βασίζονταν ) αποτυχιμένο μοντέλο πάντως έβγαζε και μια γεροντίλα . Το laguna πρώτης γενιάς το έχει ο πατέρας ενός φίλου μου για 1.8 δν πάει βήμα , πολλά προβλήματα θερμοκρασίες , λάδια γμτα .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  156

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Κι εγω την 156 θα επελεγα..Κι επειδη τη σκεφτομαι για επομενο αυτοκινητο +το γενικοτερο ενδιαφερον μου για το μοντελο ,το εχω ψαξει λιγο το θεμα..

                                    Αν μπορεις προτιμησε την 1.8, οχι οτι η 1.6 δεν ειναι καλη απλα για το βαρος της 156 η ροπη του 1.8 ειναι πολυ πιο χρησιμη..Εκτος απο σαφως καλυτερες επιδοσεις η 1.8 εχει πιο αξιοπιστο μεταβλητο κατ αρχην σημειο το οποιο χρηζει προσοχης στις 156 1.6..Ο 1.8 σε αντιθεση με τον 1.6 δε φθειρει το μεταβλητο του λογω σχεδιασμου..Οταν πας να ελεγξεις καποια αν την ακουσεις να κανει σαν ντιζελ θελει αλλαγη στο μεταβλητο. Εχει ακριβο μεγαλο service (ανα 55-60 kkm) επισης η 156 αλλα και η lybra (εχει ο πατερας καλου φιλου)..Και γενικα επειδη βλεπω οτι διαθετεις το πολυ 5 χιλιαρικα, μη παρεις 156 με κατω απο 4-4,5 χιλιαρικα..Λογικα θα θελουν μαζεματα-μεγαλο service ή δεν ειναι και τιποτα προσεγμενες..Αυτο το συμπερασμα εχω βγαλει καθως εχω λιωσει κοιταζωντας αγγελιες και ανταλλαζοντας πμ με κατοχους..
                                    Ανακεφαλαιωνοντας προσοχη σε μεταβλητο-θερμοστατη (κολλαει ορισμενες φορες -αμελητεο κοστος) -maf sensor (προσεξε μην εχει αλλαγμενη aftermarket εισαγωγη το αυτοκινητο γιατι του κανει ζημια) -καταναλωση λαδιου (οπως θα το κοιταζες σε καθε αμαξι που μπορει και στροφαρει ψηλα )..Αν σε αυτα ειναι ολα οκ τη τσιμπας και πραγματικα νομιζω οτι ειναι πολυ σκοτωμενες οι τιμες τους για αυτο που παιρνεις..

                                    Δεν εχεις λογο να κοιτας για lybra κατα τη γνωμη μου οταν υπαρχει η 156..Εχει πιο οικογενεικο χαρακτηρα η lancia και αισθητικα ειναι πισω..Παντως εχει κορυφαια ποιοτητα κυλισης οπως εχω διαπιστωσει ο ιδιος σα συνεπιβατης και κορυφαια ηχομονωση..Επισης ο 1.8 της lybra δεν ειναι οσο δυνατος αυτος 156 λογω ελλειψης twinspark..

                                    Αν θελεις να εχεις το κεφαλι σου ησυχο τελειως απο θεμα αξιοπιστιας και κανεις και χιλιομετρα πανω απο το μεσο ορο παρε ενα αχρωμο γιαπωνεζικο της εποχης αλλα απο φρενα-κρατημα-χαρακτηρα-σχεδιαση μεσα εξω -αισθηση θα εισαι πισω..Υποψιν οτι με 3 χιλιαρικα στο χερι παιρνεις xantia II 1.8 '00..Τιμια λυση ανεση-κρατημα-φρεεεεναααα.Βεβαια το μεταχειρισμενο ειναι και λιγο λαχειο τι θα σου βγαλει μετα απο επιπλεον 40-50 χιλιαδες χιλιομετρα αλλα 2-3 χρονια μια καλοσυντηρημενη 156 δε θα σου δημιουργησει προβληματα και απλα θα πληρωσεις καποια στιγμη ενα μεγαλο service.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Αυτες θα τις κοιταζα και με αυτη τη σειρα..

                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/699441/
                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/627591/
                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/760261/
                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/715374/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                        Κι εγω την 156 θα επελεγα..Κι επειδη τη σκεφτομαι για επομενο αυτοκινητο +το γενικοτερο ενδιαφερον μου για το μοντελο ,το εχω ψαξει λιγο το θεμα..

                                        Αν μπορεις προτιμησε την 1.8, οχι οτι η 1.6 δεν ειναι καλη απλα για το βαρος της 156 η ροπη του 1.8 ειναι πολυ πιο χρησιμη..Εκτος απο σαφως καλυτερες επιδοσεις η 1.8 εχει πιο αξιοπιστο μεταβλητο κατ αρχην σημειο το οποιο χρηζει προσοχης στις 156 1.6..Ο 1.8 σε αντιθεση με τον 1.6 δε φθειρει το μεταβλητο του λογω σχεδιασμου..Οταν πας να ελεγξεις καποια αν την ακουσεις να κανει σαν ντιζελ θελει αλλαγη στο μεταβλητο. Εχει ακριβο μεγαλο service (ανα 55-60 kkm) επισης η 156 αλλα και η lybra (εχει ο πατερας καλου φιλου)..Και γενικα επειδη βλεπω οτι διαθετεις το πολυ 5 χιλιαρικα, μη παρεις 156 με κατω απο 4-4,5 χιλιαρικα..Λογικα θα θελουν μαζεματα-μεγαλο service ή δεν ειναι και τιποτα προσεγμενες..Αυτο το συμπερασμα εχω βγαλει καθως εχω λιωσει κοιταζωντας αγγελιες και ανταλλαζοντας πμ με κατοχους..
                                        Ανακεφαλαιωνοντας προσοχη σε μεταβλητο-θερμοστατη (κολλαει ορισμενες φορες -αμελητεο κοστος) -maf sensor (προσεξε μην εχει αλλαγμενη aftermarket εισαγωγη το αυτοκινητο γιατι του κανει ζημια) -καταναλωση λαδιου (οπως θα το κοιταζες σε καθε αμαξι που μπορει και στροφαρει ψηλα )..Αν σε αυτα ειναι ολα οκ τη τσιμπας και πραγματικα νομιζω οτι ειναι πολυ σκοτωμενες οι τιμες τους για αυτο που παιρνεις..

                                        Δεν εχεις λογο να κοιτας για lybra κατα τη γνωμη μου οταν υπαρχει η 156..Εχει πιο οικογενεικο χαρακτηρα η lancia και αισθητικα ειναι πισω..Παντως εχει κορυφαια ποιοτητα κυλισης οπως εχω διαπιστωσει ο ιδιος σα συνεπιβατης και κορυφαια ηχομονωση..Επισης ο 1.8 της lybra δεν ειναι οσο δυνατος αυτος 156 λογω ελλειψης twinspark..

                                        Αν θελεις να εχεις το κεφαλι σου ησυχο τελειως απο θεμα αξιοπιστιας και κανεις και χιλιομετρα πανω απο το μεσο ορο παρε ενα αχρωμο γιαπωνεζικο της εποχης αλλα απο φρενα-κρατημα-χαρακτηρα-σχεδιαση μεσα εξω -αισθηση θα εισαι πισω..Υποψιν οτι με 3 χιλιαρικα στο χερι παιρνεις xantia II 1.8 '00..Τιμια λυση ανεση-κρατημα-φρεεεεναααα.Βεβαια το μεταχειρισμενο ειναι και λιγο λαχειο τι θα σου βγαλει μετα απο επιπλεον 40-50 χιλιαδες χιλιομετρα αλλα 2-3 χρονια μια καλοσυντηρημενη 156 δε θα σου δημιουργησει προβληματα και απλα θα πληρωσεις καποια στιγμη ενα μεγαλο service.

                                        Άχρωμο Γιαπωνέζικο; Υπάρχει ένα Ιαπωνικό μεσαίο 1600άρι της τότε εποχής με επιδόσεις και στρίψιμο καλύτερα από την κούκλα 156 1600. Επίσης πολύ ξεχωριστό εμφανισιακά και εντελώς άθραυστο. Βέβαια πιο ακριβό από 316...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Άχρωμο Γιαπωνέζικο; Υπάρχει ένα Ιαπωνικό μεσαίο 1600άρι της τότε εποχής με επιδόσεις και στρίψιμο καλύτερα από την κούκλα 156 1600. Επίσης πολύ ξεχωριστό εμφανισιακά και εντελώς άθραυστο. Βέβαια πιο ακριβό από 316...

                                          • ότι σήμερα το 'άχρωμο γιαπωνέζικο' το βρίσκεις σε εξευτελιστικές τιμές καθώς παρ'ότι κόστιζε περισσότερο από 316 τότε σήμερα το γνωρίζουν-θυμούνται ελάχιστοι, ενώ παραμένει άψογο αμάξι παρά τα χρόνια του, αξιόπιστο σε βαθμό κακουργήματος για την επιβίωση των συνεργείων όμορφο με άριστες για 1.6 επιδόσεις και άκρως ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά.

                                          (X3d0c )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Μπα... μοντέλο 1993 (115 άλογα και κόφτη στις 7400) κάτω από 4 χιλιάρικα δεν βρίσκεις φίλτατε Καπαμί... Τα καλυτερα 4 χιλιάρικα της ζωής σου όμως!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr