-
Τι θα λέγατε να συνέθετε σε αυτό το τόπικ ο καθένας το αυτοκίνητο που θα ήθελε να οδηγεί χρησιμοποιώντας στοιχεία από γνωστά αυτοκίνητα παραγωγής:
- Αμάξωμα - design
- Κινητήρας
- Κιβώτιο - Μετάδοση
- Εσωτερικό - θέση οδήγησης
- Αναρτήσεις - Στήσιμο
- Φρένα
και τέλος
- Ποιανού κατασκευαστή θα ήθελε να φέρει το έμβλημα.
Μπορείτε αν θέλετε να προσθέσετε και πιο εξειδικευμένα στοιχεία, όπως π.χ 'ποτηροθήκες της 911' (ακούς Δημήτρη; )
-
Τι θα λέγατε να συνέθετε σε αυτό το τόπικ ο καθένας το αυτοκίνητο που θα ήθελε να οδηγεί χρησιμοποιώντας στοιχεία από γνωστά αυτοκίνητα παραγωγής:
- Αμάξωμα - design
- Κινητήρας
- Κιβώτιο - Μετάδοση
- Εσωτερικό - θέση οδήγησης
- Αναρτήσεις - Στήσιμο
- Φρένα
και τέλος
- Ποιανού κατασκευαστή θα ήθελε να φέρει το έμβλημα.
Μπορείτε αν θέλετε να προσθέσετε και πιο εξειδικευμένα στοιχεία, όπως π.χ 'ποτηροθήκες της 911' (ακούς Δημήτρη; )
-
Τι θα λέγατε να συνέθετε σε αυτό το τόπικ ο καθένας το αυτοκίνητο που θα ήθελε να οδηγεί χρησιμοποιώντας στοιχεία από γνωστά αυτοκίνητα παραγωγής:
- Αμάξωμα - design
- Κινητήρας
- Κιβώτιο - Μετάδοση
- Εσωτερικό - θέση οδήγησης
- Αναρτήσεις - Στήσιμο
- Φρένα
και τέλος
- Ποιανού κατασκευαστή θα ήθελε να φέρει το έμβλημα.
Μπορείτε αν θέλετε να προσθέσετε και πιο εξειδικευμένα στοιχεία, όπως π.χ 'ποτηροθήκες της 911' (ακούς Δημήτρη; )
-
ΠΙστευω σε supercar υπαρχει κατι ετοιμο νομιζω...McLaren F1...
Aλλα
-
Αμάξωμα - design κατι ιταλικο σιγουρα (δεν ξερω τι ακομα..)
-
Κινητήρας ο νεος V10 της BMW
-
Κιβώτιο - Μετάδοση της νεας Μ5 (7ταχυτο σειριακο με το νεο διαφορικο)
-
Εσωτερικό - θέση οδήγησης της Carrera GT (με τρελαινει ο επιλογεας..) με πινακα οργανων απο την νεα 612 Scalgietti
-
Αναρτήσεις - Στήσιμο δυσκολο.. δεν ξερω..
-
Φρένα ....Porsche
και τέλος -
Ποιανού κατασκευαστή θα ήθελε να φέρει το έμβλημα.
|
|
|
V -
-
Θα ήθελα ένα μεσαίο κουπέ, πισωκίνητο, με κυβισμό περίπου 3000-3500 κ.εκ.
Αμάξωμα: Κάτι σε Lancia ή Alfa Romeo. Αν θυμίζει τις Flavia και Flaminia Zagato ή τις Flaminia Pinin Farina δεν θα με πειράξει καθόλου. Τουναντίον!
Αναρτήσεις: Maserati Skyhook
Κινητήρας: Ο V8 της Ferrari, αλλά με κυλινδροκεφαλές εφοδιασμένες με περιστροφικές σφαιρικές βαλβίδες Coates
Κιβώτιο - Μετάδοση: Cambiocorsa
Εσωτερικό: Θέλω κάτι με την συγκρατημένη πολυτέλεια και την κομψότητα των Lancia Flaminia και Flavia. Παρακαλώ επίσης, κάθε λεπτομέρεια του αυτοκινήτου να μαρτυρά ότι σχεδιάστηκε από μηχανικούς και όχι από μαρκετίστες.
Θέση οδήγησης: Να είναι απολύτως σωστή εργονομικά.
Φρένα: Τι θα λέγατε για εξαπίστονες δαγκάνες μπρος-πίσω και δισκόφρενα με διπλούς ρότορες;Έμβλημα: LANCIA (που της χρειάζεται ένα τέτοιο έξοχο ταχύτατο κουπέ για τον gentiluomo).
-
Ferrari 360 Spider όπως είναι, με μοναδική αλλαγή το κιβώτιο της enzo (αλλαγές σε 150 milliseconds )
-
Ok! Επειδή ο τίτλος με αφήνει ελεύθερο θα συρρικνώσω λίγο το ζητούμενο για μένα προσωπικά και θα το βάλω στην κατηγορία Β (Τα λεγόμενα super mini). Επίσης θα μοιράσω τα κριτίρια χρησιμοποιόντας και δικά μου και της γυναίκας μου ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ!!!
Λοιπόν θα ήθελα το αμάξωμα του Punto (5πορτο).
Στο εσωτερικό να δανειστούμε στοιχεία από το Sporting (κόλλημα mε την ασημί κονσόλα) αλλά και τις ποτηροθήκες του Getz, χωρίς όμως το τασάκι. Α! Το κάθισμα του συνοδηγού να έχει θήκη από του Micra. Και το πίσω να πηγαίνει μπρος πίσω σαν του Yaris και να ρυθμίζεται και η πλάτη του σαν του Getz!!!
Κινητήρας... Χμ, ας βάλουμε τον 1.4 του Clio καλός δείχνει.
Αναρτήσεις... κάτι όχι μαλακό αλλά ούτε κούτσουρο που να έχει και δύο περγαμηνές ρε παιδί μου χωρίς να κλαίει το μωρό... ... ... Fiesta
Φρένα; Έλα μου ντε; Τη βοήθειά σας!!! Το δικό μου ζητούμενο είναι να σταματάει καλά και το ABS να είναι διακριτικό. Η γυναίκα μου θα ήθελε και μηδαμινή νεκρή διαδρομή. Clio ίσως;
Ποιότητα... ως ευχαριστημένος Corollakias θα επιβάλλω Toyota. Τα υλικά όμως θα τα δανειστώ από το Fabia (ωραία μαλακά πλαστικά ρε παιδιά)
Α! θα ήθελε και τεμπέλη, έχει το C3 αλλά δεν περιλαμβάνει και θήκη. Αν μπορούσε κανείς να μας βοηθήσει και στη δυσκολία αυτή...
Κιβώτιο ξεχάσαμε; Μας κάνει του Punto Sporting με τις έξι...
Όλα τα παραπάνω θα τα γράψω σε επίσημο επιστολόχαρτο και θα τα στείλω Fax στην Toyota να μας το φτιάξει και να αναλάβει συντήρηση και Service. Θα θέλαμε όμως η τελική τιμή να καθοριστεί από κάποιον Κορεάτη κατασκευαστή, ας πούμε Kia για να πάρουμε και κάτι από αυτούς.
Χρηματοδότηση ας μας κάνει η Peugeot... Ή η Skoda.
Ευχαριστούμε!!! -
Έχουμε και λέμε:
- Αμάξωμα -> Μια μοντέρνα παραλλαγή της GT-Veloce/Junior του Μπερτόνε. Κατά προτίμηση από τον ίδιο σχεδιαστή. Πολύ ανθρακόνημα.
- Κινητήρας -> το νέο V6 JTS της Άλφα Ρομέο ή τον V8 των Φεράρι/Μαζεράτι μπροστά, πίσω από τον άξονα των τροχών.
- Κιβώτιο - Μετάδοση -> Cambiocorsa και κίνηση φυσικά πίσω με ένα καλό μπλοκέ διαφορικό.
- Εσωτερικό - θέση οδήγησης -> Ομοίως κάτι που να θυμίζει GT-Veloce με τον επιλογέα στην ίδια θέση (να βγαίνει με έντονη κλίση από κάπου κάτω από το ταμπλό και να είναι πρακτικά δίπλα στο τιμόνι.
- Αναρτήσεις - Στήσιμο -> Εεεε... ίσως κάτι από Challenge Stradale.
- Φρένα -> Τα κεραμικά της Πόρσε.
- Όνομα -> Τι άλλο; Alfa Romeo (Giulia) GTA ή GTAm ανάλογα με τον κινητήρα.
Να προσθέσω επίσης:
- Ηλεκτρονικά που να απενεργοποιούνται πλήρως.
- Χαμηλό βάρος (~1400 κιλά θα ήταν καλά, το πολύ 1500) για να δικαιολογεί το αρχικό 'A'.
- Ελάχιστα στοιχεία εξοπλισμού πολυτέλειας - καμμία ποτηροθήκη.
- Ίσως πτυσσόμενη μεταλλική οροφή (Coupe-Cabriolet) αλλά αν είναι να χαλάσει το design ή το βάρος συμβιβάζομαι και χωρίς αυτή.
- Μεταφορά της πίστας των Σερρών... ή μάλλον του Νούρμπουργκρινγκ κοντά στην Αθήνα.
-
αμαξωμα-κατι σε αλφα 147(φρεσκαρισμενο)
κινητηρας-του EVO VIII
κιβώτιο - μετάδοση- honda - subaru (με ρυθμιζομενο κεντρικο διαφορικο)
Εσωτερικό - θέση οδήγησης - recaro μπακετ και σωστη εργονομια
Αναρτήσεις - Στήσιμο - Απο Γαλλο μηχανικο
Φρένα - brembo
Όνομα- αν ειχε τα παραπανω και LADA να εγραφε δεν θα με χαλουσεεπισης χαμηλο βαρος (αλουμινιο κτλ) και μονο κλιματισμο και ραδιοHiMD
-
αμαξωμα - design : κατι σε mazda rx-8 h se subaru b11s
κινητηρας : o νεος 10κυλινδρος της bmw τοποθετημενος πισω
κιβωτιο : to dsg της aui
μεταδοση : subaru (οπως αυτη του impreza 2,5lt )
εσωτερικο : σαν του rx-8
θεση οδηγησης : κατι απο suv
αναρτησεις - στησιμο : apo EVO
φρενα : κεραμικα της πορσεσημα (κ εγγυηση) : toyota
-
Αμάξωμα - design:peugeot 406 coupe(κουκλαρα!!!)
-
Κινητήρας:bmw m3 340 ps
-
Κιβώτιο - Μετάδοση bmw m3 340 ps manual
-
Εσωτερικό - θέση οδήγησηςferrari 360 modena
-
Αναρτήσεις - Στήσιμο citroen xantia activa
-
Φρένα porsche 911 turbo
-
-
Αμάξωμα: Ford GT40
Kινητήρας: BMW M (Macca F1)
Kιβώτιο: Caterham R500
Eσωτερικό: Ferrari F40
Αναρτήσεις: Lotus
Φρένα: Brembo
Όνομα: Charisteasαλλά επειδή αυτά δεν υπάρχουν, θέλω μια Ferrari 360CS που μπορεί να είναι και καλύτερη από τα παραπάνω έτσι όπως είναι.
-
Αμαξωμα: Alfaromeo tipo 33 stradale
Κινητηρας: Maserati gransport V8 400cv
Κιβωτιο: SMGII μαζι με το Active πισω διαφορικο της M3 CSL
Εσωτερικο: Maserati Gransport
Αναρτησεις στησιμο: Ferrari fiorano pack
Φρενα: porsche classic, ΟΧΙ κεραμικα
Τριαινα μπροστα στη μασκα (maserati)
oχι πανω απο 1300κιλααχχχ βαχχχ
-
Μια Μ5 σε station wagon για να πηγαινουμε την πεθερά (λόγω μεγέθους) για γρήγορες βόλτες
-
Αμάξωμα: 911 S (996)
Kινητήρας: 911 (320ps)
Kιβώτιο: 911
Eσωτερικό: 911
Αναρτήσεις: 911
Φρένα: 911 (non ceramic)
Όνομα: 911Είμαι πορσάκιας, τι να κάνουμε...
-
Νομίζω πρέπει να εξαιρέσουμε αυτοκίνητα τύπου porsche,ferrari κτλ διαφορετικά θα μιλάμε όλοι για supercars,ασε που οι πιο πολλοί δεν τα έχουμε οδηγήσει καν.
Αμάξωμα - design: BMW σειρά Z κουπέ
- Κινητήρας: 1.8Τ για απόλυτο έλεγχο στον αριθμό των ίππων
- Κιβώτιο : s2000
- Εσωτερικό - θέση οδήγησης : Εδώ ειναι πολλοι οι ανταγωνιστές,θα βαλω την Ζ4
- Αναρτήσεις - Στήσιμο :mazda rx-8,δεν εχει τις απόλυτες επιδόσεις αλλά ο συνδιασμός άνεσης-κρατημάτων με έχει κερδίσει
- Φρένα : Κατι απο audi μαλλον,δεν ειμαι ψαγμένος πολύ σε αυτό τον τομέα
Α, και το έμβλημα:τα αρχικά μου
-
Λοιπόν,αυτά τα τόπικ των ονειροπόλων είναι τα αγαπημένα μου
Έχουμε και λέμε:Αμάξωμα-Design και αναρωτιέμαι πώς και δεν αναφέρθηκε,της πρωτότυπης (και τίποτε άλλο δυστυχώς) Brera...Για παραγωγής μάλλον κάτι σε καθημερινό exotic αλά Fiat Coupe ή Alfa GT...
Κινητήρας προφανώς κάποιος V8 της BMW (τόσα βραβεία δεν νομίζω να έχουν άδικο)
Κιβώτιο - Μετάδοση προς ιαπωνία μεριά,και συγκεκριμένα κιβώτιο Honda S2000 και μετάδοση Mitsubishi Evo 7 με yaw control και 3 ρυθμιζόμενα
διαφορικά παρακαλώ!Εσωτερικό μάλλον το αντίστοιχο του εξωτερικού.για να ταιριάζει...Σαν εικόνα και ποιότητα κατασκευής κάτι σε Audi πάντως...Θέση οδήγησης μιας Lotus Exige
Αναρτήσεις στήσιμο με κλειστά μάτια αυτούσιες από την Lotus Exige,με ρυθμίσεις και εξέλιξη από την Peugeot...
Φρένα κι εγώ μάλλον τα κεραμικά της Porsche...
Το έμβλημα...αν απαντήσω εδώ,μάλλον χάνω το νόημα των προηγούμενων προτάσεων...σωστά; Ότι μάρκα και να είναι,πρέπει να είναι αποδεκτό όταν είναι καλό...
-
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ( ) λοιπόν έχουμε και λέμε:
Αlfa Romeo 156 Sportwagon Q4 κόκκινη (όχι μπορντώ μεταλλικό, θα σφαχτούμε!! ).
Βέβαια βγαίνει με τον 1.9 Μούλτιτζετ, οπότε ιδανικά θα είχε τον 2.4 ΜΤζετ. Ακόμα πιο ιδανικά κρατώντας το βάρος του 1.9ΜΤζετ.
Απλό!
-
Αμάξωμα: ότι πιο άσχημο υπάρχει -για τους πολλούς- Ένα ακόμα χειρότερο -γίνεται;- Type R πχ
Κινητήρας: S2000
Κιβώτιο: βλ. κινητήρα
Τιμόνι: 156 GTA
Στήσιμο: Type R
Φρένα: κάτι σε x-πίστονα Brembo
Εξοπλισμός: ABS + A/C άντε και ράδιο CD
Βάρος: 1.000 Kg
Σήμα; Hyundai, KIA, Daewoo για ξεκάρφωμα
-
Κάτι σε συνδοιασμό Q - Fun car .....
Aμάξωμα ........... Alfa GTA ( η παλιά βέβαια )
Mηχανικά μέρη .... Μ3 Ε46Τώρα σε κάτι πιο καθημερινό ...
Εμφάνιση ............ Alfa 147 ...... ΤΟ design σε hathback
Αμάξωμα ............. Lotus .......... το βάρος είναι εχθρός
Κινητήρας ........... M3 .............. απόδοση με ήχο
Κιβώτιο .............. S2000 .......... για αλλαγές με τη σκέψη
Μετάδοση ........... Evo VIII ........ να περνάει η δύναμη στο δρόμο
Φρένα ................ Porsche ........ κεραμικάΗ Φεράρι εξαιρείται αφού όποια και να είναι μου κάνει
Συνθέστε το τέλειο αυτοκίνητο με στοιχεία από υπάρχοντα.