Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 198
    • 199
    • 200
    • 201
    • 202
    • 490
    • 491
    • 200 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    106057
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      konstantinos last edited by

      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

      Εμένα πάντως η συγκεκριμένη ζάντα μου αρέσει (απο τις φωτό τουλάχιστον) και μάλιστα στη μαύρη με τη διχρωμία και όχι στην ασημί εκδοχή της...
      Νίκο γούστα είναι αυτα... ίσως επειδή οι μαύρες δεν πάνε με το μπλέ να τις έχει διαγράψει υποσυνείδητα...

      Αχ και να είχε η πιτσιρίκα το ύψος της γιαγιάς...

      Kατα την γνωμη μου ειναι ιεροσυλια να χρησιμοποιει η ''μιλανο'' το ονομα giulietta.
      To αυτοκινητο δεν εχει να κανει σε ΚΑΜΙΑ των περιπτωσεων,ουτε με την καινοτομια,ουτε με την κατηγορια,ουτε με το sex appeal ,ουτε με το κοινωνικο status,ουτε με την ομορφια της πρωτης. Χρησιμοποιηθηκε το ονομα της σε ενα ΛΑΘΟΣ αυτοκινητο (κλεινοντας τον δρομο σε καποια μελλοντικη αναβιωση της κατηγοριας και του αυτοκινητου) το οποιο ειναι ενα μικρομεσαιο οικογενειακο, με καποια στοιχεια εντυπωσιασμου και χωρις μεγαλες τεχνικες καινοτομιες.
      Ειναι καθαρα ενας τροπος ψαρεματος των ιταλοφιλων να ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ οτι αυτο το αυτοκινητο εχει καποια συνδεση με το παρελθον της θρυλικης ΑΛΦΑ.
      Απορω που κανενας ακομα δεν εχει συνειδητοποίησει αυτην την αισχρη επιλογη του Marketing η γιατι κανουν πως δεν το βλεπουν.

      Εντάξει...το σκεφτήκαμε...εσύ τώρα γιατί μας χαλάς το όνειρο??? ...έξω ρε!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zeppelin last edited by

        Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
        Kατα την γνωμη μου ειναι ιεροσυλια να χρησιμοποιει η ''μιλανο'' το ονομα giulietta.
        To αυτοκινητο δεν εχει να κανει σε ΚΑΜΙΑ των περιπτωσεων,ουτε με την καινοτομια,ουτε με την κατηγορια,ουτε με το sex appeal ,ουτε με το κοινωνικο status,ουτε με την ομορφια της πρωτης. Χρησιμοποιηθηκε το ονομα της σε ενα ΛΑΘΟΣ αυτοκινητο (κλεινοντας τον δρομο σε καποια μελλοντικη αναβιωση της κατηγοριας και του αυτοκινητου) το οποιο ειναι ενα μικρομεσαιο οικογενειακο, με καποια στοιχεια εντυπωσιασμου και χωρις μεγαλες τεχνικες καινοτομιες.
        Ειναι καθαρα ενας τροπος ψαρεματος των ιταλοφιλων να ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ οτι αυτο το αυτοκινητο εχει καποια συνδεση με το παρελθον της θρυλικης ΑΛΦΑ.
        Απορω που κανενας ακομα δεν εχει συνειδητοποίησει αυτην την αισχρη επιλογη του Marketing η γιατι κανουν πως δεν το βλεπουν.

        Το αυτοκινητο μια χαρα ομορφο ειναι και οντως το ονομα του δινει αλλο αερα σε σχεση με το 'μιλανο'. Οταν εχουμε τα πρωτα στοιχεια σε οτι αφορα τις πωλησεις που θα κανει τοτε θα δουμε αν ειναι 'αισχρη' η επιλογη του μαρκεντινγκ. Προς το παρον μονο υπερβολες διαβαζουμε εδω μεσα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          106_4_ever last edited by

          Ο χρήστης zeppelin έγραψε:

          Kατα την γνωμη μου ειναι ιεροσυλια να χρησιμοποιει η ''μιλανο'' το ονομα giulietta.
          To αυτοκινητο δεν εχει να κανει σε ΚΑΜΙΑ των περιπτωσεων,ουτε με την καινοτομια,ουτε με την κατηγορια,ουτε με το sex appeal ,ουτε με το κοινωνικο status,ουτε με την ομορφια της πρωτης. Χρησιμοποιηθηκε το ονομα της σε ενα ΛΑΘΟΣ αυτοκινητο (κλεινοντας τον δρομο σε καποια μελλοντικη αναβιωση της κατηγοριας και του αυτοκινητου) το οποιο ειναι ενα μικρομεσαιο οικογενειακο, με καποια στοιχεια εντυπωσιασμου και χωρις μεγαλες τεχνικες καινοτομιες.
          Ειναι καθαρα ενας τροπος ψαρεματος των ιταλοφιλων να ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ οτι αυτο το αυτοκινητο εχει καποια συνδεση με το παρελθον της θρυλικης ΑΛΦΑ.
          Απορω που κανενας ακομα δεν εχει συνειδητοποίησει αυτην την αισχρη επιλογη του Marketing η γιατι κανουν πως δεν το βλεπουν.

          Το αυτοκινητο μια χαρα ομορφο ειναι και οντως το ονομα του δινει αλλο αερα σε σχεση με το 'μιλανο'. Οταν εχουμε τα πρωτα στοιχεια σε οτι αφορα τις πωλησεις που θα κανει τοτε θα δουμε αν ειναι 'αισχρη' η επιλογη του μαρκεντινγκ. Προς το παρον μονο υπερβολες διαβαζουμε εδω μεσα

          you are kidding...right?
          δες τι ηταν η guilietta και τι ειναι η milano ....
          ειναι αισχρη και φτηνη η πολιτικη του marketing .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lapin last edited by

            Το τρέχον ελληνικό Autobild (βλ.4τροχούς δλδ) μετρά το 0-100χλμ σε 8,5 δευτ. για τη Mito με τον 1.4multiair 170cv.

            Γιατί το λέω αυτό; Για να υπολογίζετε 9+sec για την αντίστοιχη Giulietta!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης Lapin έγραψε:
              Το τρέχον ελληνικό Autobild (βλ.4τροχούς δλδ) μετρά το 0-100χλμ σε 8,5 δευτ. για τη Mito με τον 1.4multiair 170cv.

              Γιατί το λέω αυτό; Για να υπολογίζετε 9+sec για την αντίστοιχη Giulietta!

              μετράνε την δυνατότερη μίτο παραγωγής 0,2s πιο αργή από την 155αρα...

              ποιος θα τους λάβει σοβαρά υπόψη???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                Kατα την γνωμη μου ειναι ιεροσυλια να χρησιμοποιει η ''μιλανο'' το ονομα giulietta.
                To αυτοκινητο δεν εχει να κανει σε ΚΑΜΙΑ των περιπτωσεων,ουτε με την καινοτομια,ουτε με την κατηγορια,ουτε με το sex appeal ,ουτε με το κοινωνικο status,ουτε με την ομορφια της πρωτης. Χρησιμοποιηθηκε το ονομα της σε ενα ΛΑΘΟΣ αυτοκινητο (κλεινοντας τον δρομο σε καποια μελλοντικη αναβιωση της κατηγοριας και του αυτοκινητου) το οποιο ειναι ενα μικρομεσαιο οικογενειακο, με καποια στοιχεια εντυπωσιασμου και χωρις μεγαλες τεχνικες καινοτομιες.
                Ειναι καθαρα ενας τροπος ψαρεματος των ιταλοφιλων να ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ οτι αυτο το αυτοκινητο εχει καποια συνδεση με το παρελθον της θρυλικης ΑΛΦΑ.
                Απορω που κανενας ακομα δεν εχει συνειδητοποίησει αυτην την αισχρη επιλογη του Marketing η γιατι κανουν πως δεν το βλεπουν.

                εδώ δεν ξέρουμε αν αύριο θα υπάρχει αρ και μας λες για το όνομα...

                τώρα είναι η ευκαιρία να τα παίξουν όλα για όλα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  scuderia-monofaro last edited by

                  Το 'ατόπημα' του marketing είναι που έβαλε δίπλα της την Sprint και όχι την Berlina.Με το ιδιο σκεπτικό δίπλα από την QV θα βάλουν την Sprint Speciale.
                  Αν αναλύσουμε τώρα τις πρωτοπορείες που εισήγαγε η Ιουλιέττα της δεκαετίας του '50,η σημερινή μάλλον τρέχει να προλάβει τις εξελίξεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1
                    106_4_ever last edited by

                    Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
                    Αν αναλύσουμε τώρα τις πρωτοπορείες που εισήγαγε η Ιουλιέττα της δεκαετίας του '50,η σημερινή μάλλον τρέχει να προλάβει τις εξελίξεις.

                    ακριβως αυτο και ακομα παραπανω.
                    το milano της ταιριαζε τελεια πιστευω.
                    και σαν φιλοσοφια κατασκευης ..και σαν αυτο που θελει να περασει....
                    ο δυναμισμος του milano της ταιριαζει πιο πολυ.
                    η giulietta ειναι σταρ του σινεμα με μεγαλο εκτοπισμα, ειναι αλλη παστα .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alba-parietti last edited by

                      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                      Μακαρι να εβγαζαν μια σημερινη εκδοση της Gulietta Sprint, 3πορτη ή κουπε, λιγο πιο ελαφρια απο την 5πορτη με τον 170αρη, θα ηταν ονειρο...

                      Κάτι ψήνεται όπως μου είπε η Alba...

                      Μην δένεις κόμπο αυτό που σου είπα.Η Giulietta με κώλο ....δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια σκέψη.Και με βάση τους ελάχιστους απαιτούμενους χρόνους του Torino,χρειάζονται τουλάχιστον 20 μήνες για να γίνει πραγματικότητα.Συνεπώς είναι πιο εύκολο και πιο γρήγορο να πλασάρουν ένα sebring με λουστρίνια στο segm.D.Eν πάσει περιπώσει ακόμα και αν η Giuoietta τριών όγκων γίνει πραγματικότητα δεν θα είναι τίποτα περισσότερο από αυτό που είναι σήμερα το Jetta για το Golf.Σκέψου σε ποιές αγορές διατίθεται το Jetta,σε ποιούς απευθύνεται και τι επιτυχία έχει.

                      Προς το παρόν πάρε ως δεδομένο το νέο Α segm. που θα πωλείται ως Β segm. ....σε τιμές C segm.To είχα ξαναγράψει....αλλά πέρασε στο ντούκου.Μιλάω για το Pandalfa....ή καλύτερα το νέο 5θυρο Ypsilon 846.....με τρίλοβο,ώστε να κάνει παρέα στις πωλήσεις του Winnie the Pooh(nto).
                      Kαι φυσικά για το crossover σε βάση c-evo (παίρνουμε την Giulietta,της αυξάνουμε το ύψος από το έδαφος,της αλλάζουμε τα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες,το τελείωμα της ουράς....και την πλασάρουμε ως αντιQashQai.Αρχικά ως προσθιοκίνητο και μετά ως τετρακίνητο).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        scuderia-monofaro last edited by

                        Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                        η giulietta ειναι σταρ του σινεμα με μεγαλο εκτοπισμα, ειναι αλλη παστα .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                          Kαι φυσικά για το crossover σε βάση c-evo (παίρνουμε την Giulietta,της αυξάνουμε το ύψος από το έδαφος,της αλλάζουμε τα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες,το τελείωμα της ουράς....και την πλασάρουμε ως αντιQashQai.Αρχικά ως προσθιοκίνητο και μετά ως τετρακίνητο).

                          Αυτό είναι απαραίτητα κακό ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gusgus last edited by

                            'The best Alfa in decades'

                            http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ta/248791/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lapin last edited by

                              Όχι τόσο θριαμβευτικά, αλλά καλά σχόλια και εδώ:

                              http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                konstantinos last edited by

                                http://www.facebook.com/video/video.php?v=1400639865996

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgie69 last edited by

                                  Youtube Video

                                  φαίνεται πολύ εντυπωσιακή στον δρόμο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    choriano last edited by

                                    Καλή άποψη για την Giulietta και εδώ:http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Alfa-Romeo-Giulietta-14-TB-170-2010-CAR-review/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Ο χρήστης GusGus έγραψε:
                                      'The best Alfa in decades'

                                      http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ta/248791/

                                      Όχι τόσο θριαμβευτικά, αλλά καλά σχόλια και εδώ:

                                      http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html

                                      http://www.automobile-magazine.fr/essai ... _grand_jeu

                                      Eγώ προσωπικά γελάω με τέτοιου είδους δημοσιογραφικές επαφές....ιδιαίτερα όταν συνοδεύονται από πιασάρικα κλισέ σαν αυτά του autocar (η καλύτερη Alfa των τελευταίων δεκαετιών) ή το ακόμα πιο αστείο συμπέρασμα του Car (...The Giulietta is the first Alfa Romeo in a long time that actually drives better than it looks).

                                      Tα πάντα εξαρτώνται από το 'πώς' θέλει να δει και να παρουσιάσει το αυτοκίνητο ο εκάστοτε γραφιάς.Στο autocar μιλάνε σχεδόν διθυραμβικά για την ηλεκτρική υποβοήθηση,την ίδια στιγμή που στο γαλλικό automobile χαρακτηρίζουν την αίσθησή της τεχνητή (συμπεριλαμβάνοντας το συγκεκριμένο σημείο στα αρνητικά του αυτοκινήτου...ενώ από την άλλη συμπεριλαμβάνουν στα πλεονεκτήματα το premium φινίρισμα) .

                                      Στη rivista του quattroruote που θα κυκλοφορήσει στις 14 τρέχοντος,το χουνέρι που τους έκανε μια 1750tbi (συντονισμοί του αμαξώματος στα 130 χιλιόμετρα),θα το περάσουν από ψιλό κόσκινο....αφήνοντας υπονοούμενα για ελλιπή προσοχή κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του project (επιχειρώντας να καταρρίψουν το σχετικό slide της Fiat περί ακουστικής άνεσης),την ίδια στιγμή που στο autocar επιχειρούν να καταρρίψουν το slide της Fiat σχετικά με τα βάρη (100 κιλά βαρύτερη η Giulietta από το αντίστοιχο Golf....τη στιγμή που οι επίσημες τιμές DIN των κατασκευαστών είναι: VW 1.4 122 cv 3porte 1215 kg, giulietta 120 CV 1280 kg, VW 1.4 160 cv 3porte 1270 kg, giulietta 1.4 170 cv 1290 kg).

                                      Μην τα παίρνει λοιπόν κανείς τοις μετρητοίς αυτά τα χαζοσχόλια.
                                      Αν κάτι μπορώ να εξάγω σαν χρήσιμο συμπέρασμα μέσω της αντιπαράθεσης όλων αυτών των δημοσιευμάτων,είναι δύο πράγματα:
                                      -πολλά πράγματα που εμένα με ενδιαφέρουν (quadrilatero alto της 147)...για την μάζα των αγοραστών (αλλά και των ειδικών γραφιάδων;)όχι απλά είναι ανοησίες,αλλά ούτε καν υπάρχουν.Πώς όχι..... όταν το 70% της μάζας των οδηγών αγνοεί πολύ σοβαρότερα πράγματα από τα διπλά ψαλίδια (πχ. κινείται με λάθος πιέσεις στα ελαστικά).Συνεπώς σύμφωνα με τους εγγλέζους του autocar.....God Save The McPherson.

                                      -δεν είναι τυχαίο που στη Μ.Βρετανία το κορυφαίο c segment θεωρείται το Focus,τη στιγμή που το 'Das Auto' θεωρείται το κορυφαίο c στην ηπειρωτική Ευρώπη.

                                      -εφόσον σύμφωνα με το business case της εταιρείας αντικειμενικός σκοπός τους ήταν να φτιάξουν το αντιGolf.....οι πρώτες κριτικές προοιωνίζουν μια επιτυχία.
                                      Για όλους τους υπόλοιπους την απάντηση την έδωσε ο θείος Wester:Giulietta è una macchina per tutti i clienti, quindi...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        johncharles last edited by

                                        Giulietta @ balocco

                                        http://www.alfisti.gr/forum/showthread. ... ost1196100

                                        **Δελτίο Τύπου **

                                        http://www.alfaromeopress.com/index.php ... om&id=4717

                                        Photo Gallery

                                        http://www.alfaromeopress.com/index.php ... om&id=1326

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          EVO αγγλιας :

                                          http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ta/248791/

                                          It's more VW than Alfa in the process

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            j-marr last edited by

                                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                            EVO αγγλιας :

                                            http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ta/248791/

                                            It's more VW than Alfa in the process

                                            evo αγγλίας λινκ απο autocar

                                            τεσπά

                                            τα ίδια δε λέγανε και για την 147 ή θυμάμαι λάθος (περι γερμανοποίησης)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 200 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr