Δεν καταλαβαίνω πως προκύπτουν οι καταναλώσεις 14lt/100 km που διαβάζω. Εγώ είμαι κάτοχος Golf Tsi 160 και οδηγώντας λογικά σβέλτα μου καίει σε ταξίδι 8-8.5 lt/100km με ταχύτητες από 130-160km/h. Σε ταξίδι Ιωάννινα-Αθήνα μέσω Εγνατίας και ΠΑΘΕ μου έκαψε 10.5lt/100 km αλλα με το cruise control στα 175km/h στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής.
Το αυτοκίνητο μπορει να πάει γρήγορα με λίγες στροφές, λίγο γκάζι και αλλαγές χαμηλααα. Δεν χρειάζεται να το φτάνεις στον κόφτη για να αποδόσει και γι αυτό δεν καίει και πολύ.
Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν 2λιτρο Peugeot 306 Gti που βέβαια ήθελε στροφές για να πάει όπως το Golf και φυσικά έκαιγε περισσότερο. Γενικά ενώ ήμουν επιφυλακτικός με τα τουρμπο, όχι τόσο λόγω αξιοπιστίας-κατανάλωσης αλλά λόγω χαρακτηριστικών λειτουργίας, τώρα πιστεύω οτι για κανονική χρήση είναι καλύτερα γιατί συνδυάζουν εύκολες επιδόσεις και οικονομία σε κατανάλωση και κόστος χρήσης.
Latest posts made by choriano
-
RE: 1400cc turbo i (kalitera 1600cc i 1800cc antistoixa aploi)
-
RE: ti na parw? eimai se megalo deilima
Golf 1.4 tsi 160.
Στο τελευταιο γεμισμα μου εβγαλε 720km με 54lt απλη αμολυβδη και χρηση 50%σε αυτοκινητοδρομο με ταχυτητα 140-150 και το υπολοιπο κυριως Κηφισσο. Μιλαμε για καταναλωση 7,5lt/100km χωρις να νοιωθω οτι προσπαθω ιδιαιτερα ή οτι παω αργα στην εθνικη. -
RE: Μετά από 306 Gti τί;
Έχεις δίκιο πως αν το δούμε λογικά ένα Golf 160 η ένα Octavia Scout είναι αρκετά για να καλύψεις τις ανάγκες σου. Απλά όταν έχεις συνηθίσει σε πιο ζωντανά σε αίσθηση αυτοκίνητα έστω και για το 10% του χρόνου που θα τα οδηγησεις σε τελειες συνθηκες, το ψάχνεις λίγο παραπάνω.
-
RE: Μετά από 306 Gti τί;
Δεν πήρα τίποτα ακόμα. Πήγα βόλτα κανά δυο ακόμα, (Ibiza Cupra και Mito QV) αλλά δεν ξετρελλαθηκα. Ήρθαν και τα νέα μέτρα και η άνοδος στις τιμές της βενζίνης και των διλιτρων, και λέω μάλλον να κρατησω το 306 και να πάρω κάτι καθημερινό και άνετο για τα ταξίδια.
-
RE: VW Scirocco
Κανένα πρόβλημα με την εποχή μας, απλώς τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά από οτι πριν 10-15 χρόνια, και σίγουρα καλύτερα. Το θέμα είναι πως γίνανε και πιο αποστειρωμένα και πιο ίδια μεταξύ τους. Και βέβαια το Scirocco μπορεί να πάει πιο γρήγορα από ραλάκι (και λέω το 106), αλλά με το ραλάκι θα χαμογελάσεις πολύ περισσότερο.
-
RE: VW Scirocco
Ενα καλά ή πιο σωστά διασκεδαστκά στημένο αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να πηγαίνει στο όριο και να στρίβει με τα τέσσερα για να είναι διασκεδαστικό. Με ένα ραλάκι πχ ή 306 Race πας στο σούπερμαρκετ και το ευχαριστιέσαι, με το Scirocco προφανώς για να νοιώσεις κάτι πρέπει να πας με την ταυτότητα στο στόμα.
Καλό-χρυσό το Scirocco και για τα λεφτά του και για την εποχή του αλλά συμετοχικό δύσκολα το λες. -
RE: Μετά από 306 Gti τί;
Ναι, μαλλον ειχα ηρεμησει αρκετα οταν πηρα το 306, να σκεφτεις πριν εκανα αναποδα με 106 1400cc.
Προφανως λοιπον αυτο που δεν ειχε το Scirocco ηταν το τοσο αμεσο γκαζι, και το φοβερα κοφτερο τιμονι(οχι βαρυ, ουτε γρηγορο μονο, αλλα με αισθηση οτι ακομα κι απο τσιγαροχαρτο πανω να περασεις θα το καταλαβεις στο τιμονι). -
RE: Μετά από 306 Gti τί;
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
choriano ακούει;Ακουω, ακουω! Nik_marin το 306 ειναι το μοναδικο σου αυτοκινητο;
-
RE: Μετά από 306 Gti τί;
Οι προλαλησαντες εχετε δικιο, οταν αρχισα να σκεφτομαι για νεο αυτοκινητο, κι αφου ειχα διαβασει τα σχετικα τεστ (car αγγλικο καθε μηνα απο το 1989!) ειχα καταληξει στο Golf Gti. Πραγματικα ηθελα κατι πιο ξεκουραστο και ανετο απο το 306. Γενικα δεν κανω ταρζανιες, οδηγω γρηγορα αλλα με γραμμες, αναποδο τιμονι ισως εχω κανει 5-6 φορες στην ζωη μου, διαβασα και ποσο γρηγορα και αποτελεσματικα (και σπορ) ειναι τα νεα VW και πηγαινα για Golf η Scirocco. Οταν το οδηγησα ομως μου φανηκε ξενερα, μαλλον λογω τιμονιου.
Το Type-R μου αρεσει και σαν σχημα (μη βαρατε!) και η Honda σαν εταιρεια, αλλα δεν το εχω οδηγησει. Θα περιμένω και το Megane RS να το δω κι αυτο και η θα παρω ενα απο τα δυο η θα το δω πιο χαλαρα και θα παω σε VW.
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις-συμβουλες.