-
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Καθυστερώ την παραγγελία μια με το δίλημμα tj120 vs tj150 vs ma140, και μια με τα οικονομικά μας θέματα.
Έχω όμως 2 ερωτησουλες. Αν και κανείς δεν έχει χρησιμοποιήσει ακόμα την επέκταση τηε εγγύησης, τι λέτε, αξίζει ;; Πιστεύω ότι και μόνο για την τουρμπίνα τα +3 χρόνια και τα 100.000 χλμ τα 500€ δεν είναι πολλά.
Και σε συνέχεια των παραπάνω, τι γνώμη έχετε για τις αντιπροσωπείες; (Αθήνας) Απο ποια έχετε το καλύτερο aftermarket service; Γιατί τι αξίζουν τα +3 χρόνια όταν η αντιπροσωπεία δεν υποστηρίζει τον πελάτη της ...Πιθανό να συμφέρει ο 140ΜΑ από άποψη οικονομίας.....(να κρατήσουμε εμείς τα 15οαρια , μπορεί να γίνουν συλλεκτικά! ).
Η ίδια πιθανότητα ισχύει και για την επέκταση της εγγύησης...θέμα τύχης και εδώ.
Για τις αντιπροσωπείες των Αθηνών δεν έχω άποψη.Από την εδώ είμαι ικανοποιημένος. -
Την επεκταση της εγγυησης τη θεωρώ μεγάλη απάτη.. Και το σιγουρο ειναι οτι δεν καλύπτει βλάβη του τούρμπο.. Πιστευω τα 2 χρόνια ειναι αρκετά. Αν έχει καποιο κατασκευαστικό ελαττωμα ή κάποια αστοχία υλικού θα σου παρουσιαστεί στα 2 πρωτα χρονια σιγουρα. Με την επέκταση δε ξέρω και κατα ποσο θα μαλωνεις μαζι τους για το αν φταις εσυ ή το αυτοκινητο.. Εγω πιστεύω με τα 500Ε βαλε ενα αξεσουαρ που θα το γουσταρεις και μην αγχωνεσε πολυ για το αυτοκινητο..Στα 5 χρονια η αξία του αυτοκινήτου θα έχει πέσει στο 1/3 απο οσο το αγορασες... Τρυπιος κουμπαρας ειναι ετσι κι αλλιως οποτε κοιτα να το ευχαριστηθεις.
-
για τους αλλόθρησκους όταν τους τρέχουν τα σάλια ή όταν αφρίζουν από το κακό τους! -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
για τους αλλόθρησκους όταν τους τρέχουν τα σάλια ή όταν αφρίζουν από το κακό τους!Υπαρχει σαν αξεσουαρ η ειναι photoshοpια;
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Την επεκταση της εγγυησης τη θεωρώ μεγάλη απάτη.. Και το σιγουρο ειναι οτι δεν καλύπτει βλάβη του τούρμπο.. Πιστευω τα 2 χρόνια ειναι αρκετά. Αν έχει καποιο κατασκευαστικό ελαττωμα ή κάποια αστοχία υλικού θα σου παρουσιαστεί στα 2 πρωτα χρονια σιγουρα. Με την επέκταση δε ξέρω και κατα ποσο θα μαλωνεις μαζι τους για το αν φταις εσυ ή το αυτοκινητο.. Εγω πιστεύω με τα 500Ε βαλε ενα αξεσουαρ που θα το γουσταρεις και μην αγχωνεσε πολυ για το αυτοκινητο..Στα 5 χρονια η αξία του αυτοκινήτου θα έχει πέσει στο 1/3 απο οσο το αγορασες... Τρυπιος κουμπαρας ειναι ετσι κι αλλιως οποτε κοιτα να το ευχαριστηθεις.Έχω το συμβόλαιο των +3 μπροστά μου. Εξαιρεί, ιμάντες, μπουζί, φρένα, υαλοκαθαριστήρες, αμορτισέρ, μπαταρία, φανάρια(;), υφάσματα, τζάμια, λάστιχα ζάντες, συμπλέκτη, λάμπες, αξεσουάρ, και εξάτμιση. Και είναι μεταβιβάσιμη. Τουλάχιστον έτσι γράφει....
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
για τους αλλόθρησκους όταν τους τρέχουν τα σάλια ή όταν αφρίζουν από το κακό τους!Υπαρχει σαν αξεσουαρ η ειναι photoshοpια;
Υπάρχει...αν έχετε και καμιά γλυκούλα στο μάτι μπορείτε να της κανετε δώρο το παρακάτω..
-
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!
Γερμανόφιλοι οδηγοί σε Ιταλικά αυτοκίητα...(εξαιρείται ο Σούμι). -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!
Γερμανόφιλοι οδηγοί σε Ιταλικά αυτοκίητα...(εξαιρείται ο Σούμι).ποτε ειναι η μαυρη επετειος..???
-
Αυτό είναι ? Που τα φρένα απο ΤΟΥΟΤΑ που είχε δεν το κράτησαν στην πίστα? Και που οι υπεύθυνοι της πίστας δεν ήξεραν ότι είναι εκεί?
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Αυτό είναι ? Που τα φρένα απο ΤΟΥΟΤΑ που είχε δεν το κράτησαν στην πίστα? Και που οι υπεύθυνοι της πίστας δεν ήξεραν ότι είναι εκεί?Έτσι γίνεται σωστά η δουλεά!
Με εικονική πραγματικότητα! -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
τς τς τς... τι υπερβολες θεε μου... Το αμαξι φτιαχτηκε για να το οδηγειτε και να το πινετε... Ολα τα αλλα ειναι στην σφαιρα του φανταστικου. Δεν εχει αναγκη το αμαξι... σταματηστε τα υποχονδριακα λεμε!Παιδιά ο καθένας έχει τη γνώμη του και μεταχειρίζεται το αμάξι του όπως νομίζει. Εγώ σε όσα αυτοκίνητα είχα, μετά από ένα μεγάλο ταξίδι άφηνα πάντα τον κινητήρα να δουλέψει λίγο στο ρελαντί, για το bravo που είναι και turbo νομίζω ότι υπάρχει ένας λόγος παραπάνω.
Καλό επίσης είναι να διαβάζουμε το βιβλίο του κατασκευαστή που και που ... συγεκριμένα στη σελίδα 132 αναφέρει: **'IMPORTANT After a taxing drive, you should allow the engine to 'catch its breath' before turning it off by letting it idle to allow the temperature in the engine compartment to fall.' **
Δηλαδή μετά από έντονη οδήγηση ο κατασκευαστής προτείνει να αφήνουμε τον κινητήρα να 'αναπνεύσει' αφήνοντάς τον να δουλέψει στο ρελαντί, ώστε να πέσει η θερμοκρασία στο χώρο του κινητήρα.
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Έχω όμως 2 ερωτησουλες. Αν και κανείς δεν έχει χρησιμοποιήσει ακόμα την επέκταση τηε εγγύησης, τι λέτε, αξίζει ;; Πιστεύω ότι και μόνο για την τουρμπίνα τα +3 χρόνια και τα 100.000 χλμ τα 500€ δεν είναι πολλά.
Και σε συνέχεια των παραπάνω, τι γνώμη έχετε για τις αντιπροσωπείες; (Αθήνας) Απο ποια έχετε το καλύτερο aftermarket service; Γιατί τι αξίζουν τα +3 χρόνια όταν η αντιπροσωπεία δεν υποστηρίζει τον πελάτη της ...Στο πρώτο service θα κάνω την επέκταση, νομίζω ότι αξίζει αν έχεις να διαθέσεις τα 500Ε. Ένα ηλεκτρονικό να σου χαλάσει (abs, esp π.χ.) τα έχεις βγάλει τα λεφτά σου. Εγω πήρα το αμάξι από την ΛΑΜΔΑ και το πήγα μια φορά στο συνεργείο στην Μεταμόρφωση για να μου ρυθμίσουν blue & me (εντός εγγύησης), η εξυπηρέτηση ήταν οκ.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Αυτό είναι ? Που τα φρένα απο ΤΟΥΟΤΑ που είχε δεν το κράτησαν στην πίστα? Και που οι υπεύθυνοι της πίστας δεν ήξεραν ότι είναι εκεί?η το μεγα σκανδαλο με το tipo που ειχε 10 αλογα παραπανω απο αυτα που ελεγε η φιατ!
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Αυτό είναι ? Που τα φρένα απο ΤΟΥΟΤΑ που είχε δεν το κράτησαν στην πίστα? Και που οι υπεύθυνοι της πίστας δεν ήξεραν ότι είναι εκεί?
η το μεγα σκανδαλο με το tipo που ειχε 10 αλογα παραπανω απο αυτα που ελεγε η φιατ!
Αυτο το θεωρησανε σκανδαλο επειδη θεωρησανε οτι η FIAT εδινε πουσαρισμενα μοτερ στους δημοσιογραφους;
-
Το Tipo ήταν πολύ σύγχρονο αυτοκίνητο για την περίοδο που παρουσιάσθηκε!
και το 'αντίπαλον δέος'....
Θυμάμαι εκείνη την περίοδο (1992) οδηγούσα ένα Tipo και είχαμε αναλάβει να μετασκευάσουμε 2 Golfάκια σε Semi Cabrio με άδεια της μαμα VW.Κατά την αφαίρεση των πίσω κολωνών (και αντικατάσταση αυτών με νέες διαφορετικής σχεδίασης) διαπιστώσαμε ότι το αυτοκίνητο έχανε στη διαγώνειο 20mm.....Aπορούσαμε γιατί δεν κουμπώνει η κουκούλα ενώ είχε μονταριστεί εξωτερικά με χρήση τζιγκ κλπ... -
Μόλις γύρισα από testdrive του dynamic 120.
Διαδρομή Κηφισσος - Γλυφαδα - Βουλιαγμένη και πίσω. Αυτοκίνητο με 18000χλμ και μέση κατανάλωση 8,1λτ/100χλμ, με μέση 36χλμ/ώρα.
Εντυπώσεις. Μέχρι τα 120 ή τις 5000 στροφές ελάχιστη εώς καμία διάφορα από το απλό 150αρι (ακούς Τσίλη, 150 ήταν τελικά). Τραβάει καλά για το 95% των περιπτώσεων, καλύτερα από την 1.6TS Alfa.
Δεν θα το έπαιρνα.
Ίσως συνηθισμένος και από την ανάρτηση της Αλφα με έπιασε ζαλάδα κατεβαίνοντας το ποτάμι. Πόλυ βάρκα - γιαλό για τα μέτρα μου. Ανάρτηση; Λάστιχα; Και τα δυο; Δεν σε εμπνέει να το τρέξεις και ας ανεβάζει εύκολα. Δεν ακουγόταν τίποτα ακόμα και περνόντας τις γραμμές του τραμ γρήγορα, αλλά μέχρι εκεί.
Ίσως να είναι και θέμα συνήθειας ....
Δεν το εστριψα γρήγορα (ας είναι καλά ο 'κόφτης'), αλλά μπορώ να πω ότι ένιωσα αμέσως άνετα με το συνολικό 'πακέτο' αν εξαιρέσεις την ανάρτηση. Το 150αρι συνεχίζω να το θεωρώ καλύτερο συνολικά. -
Τι να μας πεις και εσυ τωρα το golf ειναι Γερμανικο .&-(τελεια και παυλα)
Ρε παιδια αυτο το 2,6 bar που λεει το manual για πιεση ελαστικων σα πολυ δεν ειναι (33 psi);Εσεις τι λετε;Εντυπωσεις; -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Μόλις γύρισα από testdrive του dynamic 120.
..... Πόλυ βάρκα - γιαλό για τα μέτρα μου. Ανάρτηση; Λάστιχα; Και τα δυο; Δεν σε εμπνέει να το τρέξεις και ας ανεβάζει εύκολα. **Δεν ακουγόταν τίποτα **ακόμα και περνόντας τις γραμμές του τραμ γρήγορα, αλλά μέχρι εκεί.
Το 150αρι συνεχίζω να το θεωρώ καλύτερο συνολικά.Δεν ακουγόταν τίποτα??? Στα 150αρια ακούγεται σίγουρα το μοτέρ , τα λάστιχα (σε εμένα τουλάχιστον) , διάφοροι 'ήχοι' σε κάποιους άλλους ..κλπ.
Πιθανό 150 με 120 να έχουν και λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις ανάρτησης.
Πάρε 150αρι!
Μην ακούς τις σειρήνες της...οικονομίας! -
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Τι να μας πεις και εσυ τωρα το golf ειναι Γερμανικο .&-(τελεια και παυλα)
Ρε παιδια αυτο το 2,6 bar που λεει το manual για πιεση ελαστικων σα πολυ δεν ειναι (33 psi);Εσεις τι λετε;Εντυπωσεις;Δεν νομίζω ότι κάνει λάθος ο κατασκευαστής .
Η πίεση πρέπει να αλλάζει ανάλογα με την χρήση .
Αν θέλεις να το τρέξεις θα ζητηθεί για παράδειγμα μεγαλύτερη πίεση.
Αν και δεν έχω το Manual του bravo πιστεύω ότι θα έχει για παράδειγμα 2 πιέσεις .
π.χ. έως 140km 140 +Τι περισσότερες φορές σε αυτές τις διαστάσεις 32-33 είναι καλά για κίνηση στην πόλη χωρίς να είναι κούτσουρα.
Αν πας ταξίδι θέλεις επιπλέον .Ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα .
Fiat Bravο 2007