-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
κατά τρίτον γιατί η δημοτική αστυνομία κόβει κώλους για πλάκα.
Οι γνώστες παίρνουν τις κλήσεις της δημοτικής αστυνομίας και τις κάνουν χαρτί υγείας (στην καλύτερη περίπτωση).
Και έτσι να είναι (έχω να κατέβω Αθηνα 5-6 χρόνια), καβαλάνε εδώ στη Θεσσαλονίκη. Αλλάζει κάτι λόγω πόλης/περιοχής?
Πρέπει νομίζω να εθελοτυφλεί κανείς για να μη βλέπει ότι πάμπολλοι χρήστες SUV χρησιμοποιούν τα οχήματα τους εντελώς 'αντισυμβατικά' και εχθρικά προς το διπλανό πολίτη/ΙΧ. Όχι βέβαια οτι δεν το κάνουν και πολλοί που δεν έχουν SUV. Απλά σ'αυτα και λόγω ιδιαιτεροτήτων τους είναι πιο ενοχλητικό. Κι επίσης το αν είναι κάφροι αυτοί που τα αγοράζουν, ή γινονται οδηγώντας τα, είναι άλλο θέμα, που λίγη σημασία έχει...
Αλλά ένα τέτοιο θέμα (για SUV), πρέπει κάπου να υπήρχε...
-
Η μέση Αθηναία τότε είχε όνειρο και λέρωνε το βρακί της με το Σουζούκι Βιτάρα το δίπορτο. Τώρα το λερώνει με το Τιγκουαν που άκουσε ότι είναι και 1400 και πληρώνει και λιγότερο φόρο.
'Δεν υπαρχει' λεμε
Τελικα τα καλυτερα τα ακους στους 4Τ -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
αυτο σε πειραξε? (το πεζοδρομιο)
το θεμα ειναι οτι θα δεις suv στο κολωνακι και οχι μικρα αυτοκινητα μονο οπως θα πρεπεΤι θα πεί ''θα έπρεπε''.... υπάρχουν οδηγίες για το τι θα αγοράζει ο κάτοικος Κολονακίου?
προφανώς και έπρεπε...
όχι μόνο ο κάτοικός , αλλά και ο απλός επισκέπτης... -
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
κατά τρίτον γιατί η δημοτική αστυνομία κόβει κώλους για πλάκα.
Οι γνώστες παίρνουν τις κλήσεις της δημοτικής αστυνομίας και τις κάνουν χαρτί υγείας (στην καλύτερη περίπτωση).
δεν ξερω αν θυμασαι μια κληση που ειχα φαει στη κηφισια οταν τα χα πρωτοφτιαξει με τη Φιονα
την οποια ως γνωστης ειχα κανει χαρτι υγειας
(τοτε που ειχαμε ακομα vectra)μου ηρθε πριν απο λιγους μηνες μεσω εφοριας
(ευτυχως σε τιμες 2004, δεν ειχε προλαβει να πεσει και αυξηση)και δεν ενοχλουσα εκει που παρκαρα
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Οι γνώστες παίρνουν τις κλήσεις της δημοτικής αστυνομίας και τις κάνουν χαρτί υγείας (στην καλύτερη περίπτωση).
Μηπως αισθανεσαι αδικημενος?
Ειμαστε μ@@#κες οσοι δεν παρκαρουμε εκει που απαγορευεται?
Η ακομα και οταν κανουμε την οποιαδηποτε παρανομια, που πληρωνουμε αδιαμαρτυρητα το Χ προστιμο, αφου ειναι δεδομενο οτι φταιγαμε? ( ουδεις )
Αλλα ξεχασα, σε κατι τυπους σαν σενα, φταει το κρατος, ο Δημος, η κοινωνια η ατιμη κλπ.
Ειμαι σιγουρος οτι ανηκεις σε αυτους που βριζουν για την καταντια της χωρας, αλλα δεν αναρωτιεσαι καθολου αν φταις και εσυ.
Και δεν αντιλεγω οτι υπαρχουν επιορκοι βουλευτες, και λαμογια υπαλληλοι ή επιχειρηματιες.
Αλλα εσυ εκανες αυτο που πρεπει (να μην παρκαρεις παρανομα ή να πληρωσεις το προστιμο) και μετα να ζητησεις, ακομα και με επανασταση, το δικηο σου και την επιβολη κοινωνικης δικαιοσυνης?
Ομως οπως βλεπεις, το κρατος ποτε ποτε δουλευει :δεν ξερω αν θυμασαι μια κληση που ειχα φαει στη κηφισια .... την οποια ως γνωστης ειχα κανει χαρτι υγειας
(τοτε που ειχαμε ακομα vectra)
μου ηρθε πριν απο λιγους μηνες μεσω εφοριας
(ευτυχως σε τιμες 2004, δεν ειχε προλαβει να πεσει και αυξηση)
και δεν ενοχλουσα εκει που παρκαραΘα ερθει και η σειρα σου....
Και για να μην ειμαστε : Με τετοια συμπεριφορα, ουτε λεφτας, ουτε μπρουκλης εισαι. -
για να μην ειμαστε οφφτοπικ δεν σημαινει οτι οπουδηποτε ενας στοκος αποφασισει να βαλει απαγορευτικο , αυτο θα επρεπε να υπαρχει κιολας
προσωπικα παρκαρω σχεδον παντα νομιμα και θα ψαξω λιγο παραπανω να βρω μια σωστη θεση, αλλα αυτο δε σημαινει οτι πολλα απαγορευτικα δεν ειναι παραλογα και καθαρα εισπρακτικα (βλεπε ευελπιδων )
τελος δε σε ορισε κανεις 'οργανο' υπαρχουν 'οργανα' για να μας βαζουν προστιμα
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
αυτο σε πειραξε? (το πεζοδρομιο)
το θεμα ειναι οτι θα δεις suv στο κολωνακι και οχι μικρα αυτοκινητα μονο οπως θα πρεπεΤι θα πεί ''θα έπρεπε''.... υπάρχουν οδηγίες για το τι θα αγοράζει ο κάτοικος Κολονακίου?
προφανώς και έπρεπε...
όχι μόνο ο κάτοικός , αλλά και ο απλός επισκέπτης...Δηλαδή ενοχλεί η Χ5 και δεν ενοχλεί η 520 επειδή είναι 9 χιλιοστά πιό κοντή .
Ναι, στο Κολωνακι πχ ενοχλει η μ@λ@κια γιατι: ρυπαινει με περισσοτερα gr C02 , καιει περισσοτερο ως βαρυτερο και μεγαλυτερου κυβισμου οχημα χωρις ουσιαστικο λογο, αρα
και σπαταλα περισσοτερο καυσιμο-ενεργεια με οτι συνεπαγεται, και κυριως με τον ογκο του
κοβει την ορατοτητα σε οσους οδηγους το εχουν μπροστα τους ή κοντα τους και δεν εχουν αντιστοιχα ενα SUV...
Θα επρεπε (πρεπει καποια στιγμη) να μπει για τα κεντρα μεγαλουπολεων, οριο στα gr Co2 το οποιο βεβαιως και ολως τυχαιως(?) παιρνει 'μπαλα' κυριως και σε μεγαλυτερη αναλογια τα μεγαλα -σε κυβισμο- και βαρια SUV.Το θέμα ξεθάφτηκε λόγω της συζήτησης που έγινε εδώ και η οποία συγχωνεύθηκε στο παρόν θέμα [Mod]
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ναι, στο Κολωνακι πχ ενοχλει η μ@λ@κια γιατι: ρυπαινει με περισσοτερα gr C02 , καιει περισσοτερο ως βαρυτερο και μεγαλυτερου κυβισμου οχημα χωρις ουσιαστικο λογο, αρα
και σπαταλα περισσοτερο καυσιμο-ενεργεια με οτι συνεπαγεται, και κυριως με τον ογκο του
κοβει την ορατοτητα σε οσους οδηγους το εχουν μπροστα τους ή κοντα τους και δεν εχουν αντιστοιχα ενα SUV...
Θα επρεπε (πρεπει καποια στιγμη) να μπει για τα κεντρα μεγαλουπολεων, οριο στα gr Co2 το οποιο βεβαιως και ολως τυχαιως(?) παιρνει 'μπαλα' κυριως και σε μεγαλυτερη αναλογια τα μεγαλα -σε κυβισμο- και βαρια SUV.9 στους 10 ελληνες χεστηκαν για το καυσαεριο οποτε δε νομιζω να ειναι καλη δικαιολογια για να μην κυκλοφορουν.Μπορει ο ενας που νοιαζεται να εισαι εσυ,και μακαρι να εισαι αλλα δε νομιζω να μπορεις να αλλαξεις την γνωμη των αλλων.
Οσο για την ορατοτητα δεν ευθυνονται μονο τα SUV.Εμενα συνηθως μου την κοβουν φορτηγακια,αγροτικα και βανακια και οχι SUV. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
@ Κίκιζας
Δεν μπορώ να καταλάβω την εμπάθιά σου με τα SUV.Ποτέ δεν μ ενόχλησε ο όγκος ενός SUV και ας ακολουθώ με το iQ από πίσω.Οσο για την ρύπανση που αναφέρεις αυτό σ΄ενόχλησε , η παραπάνω βενζίνη που καίει ένα SUV ενώ χρειάζονται 50 SUV για να ρυπάνουν όσο ένα δίχρονο πενηνταράκι.Ενα RX8 δεν σ΄ενοχλεί που θέλει μέσα στην πόλη 20% παραπάνω από το Cayenne μου? Δεν πρόκειται βέβαια να γίνει τίποτα από αυτά που αναφέρεις.....η επιτυχία των SUV είναι δεδομένη.Φαίνεται από τα πόσα νέα μοντέλλα λανσάρονται συνεχώς και από την τεράστια αποδοχή που έχουν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.
Οποιος δοκιμάσει ν΄ανέβει ψηλά ΔΕΝ ξανακατεβαίνει χαμηλά .
Κακά τα ψέματα δεν υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο από ένα μεγάλο SUV για μιά οικογένεια.Μακράν η καλύτερη μορφή αυτοκίνησης........Αμα ακολουθείς με το iq καλά είναι, ευχήσου μόνο ποτέ να μην είσαι εσύ μπροστά και δεν προλάβει να σταματήσει.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
@ Κίκιζας
Δεν μπορώ να καταλάβω την εμπάθιά σου με τα SUV.Ποτέ δεν μ ενόχλησε ο όγκος ενός SUV και ας ακολουθώ με το iQ από πίσω.Οσο για την ρύπανση που αναφέρεις αυτό σ΄ενόχλησε , η παραπάνω βενζίνη που καίει ένα SUV ενώ χρειάζονται 50 SUV για να ρυπάνουν όσο ένα δίχρονο πενηνταράκι.Ενα RX8 δεν σ΄ενοχλεί που θέλει μέσα στην πόλη 20% παραπάνω από το Cayenne μου? Δεν πρόκειται βέβαια να γίνει τίποτα από αυτά που αναφέρεις.....η επιτυχία των SUV είναι δεδομένη.Φαίνεται από τα πόσα νέα μοντέλλα λανσάρονται συνεχώς και από την τεράστια αποδοχή που έχουν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.
Οποιος δοκιμάσει ν΄ανέβει ψηλά ΔΕΝ ξανακατεβαίνει χαμηλά .
Κακά τα ψέματα δεν υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο από ένα μεγάλο SUV για μιά οικογένεια.Μακράν η καλύτερη μορφή αυτοκίνησης........Ψηλά είναι και τα MPV. Και φαντάζομαι ακόμη πιο πρακτικά για οικογένεια....
Στην Ελλάδα έχουμε πει... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
@ Κίκιζας
Δεν μπορώ να καταλάβω την εμπάθιά σου με τα SUV.Ποτέ δεν μ ενόχλησε ο όγκος ενός SUV και ας ακολουθώ με το iQ από πίσω.Οσο για την ρύπανση που αναφέρεις αυτό σ΄ενόχλησε , η παραπάνω βενζίνη που καίει ένα SUV ενώ χρειάζονται 50 SUV για να ρυπάνουν όσο ένα δίχρονο πενηνταράκι.Ενα RX8 δεν σ΄ενοχλεί που θέλει μέσα στην πόλη 20% παραπάνω από το Cayenne μου? Δεν πρόκειται βέβαια να γίνει τίποτα από αυτά που αναφέρεις.....η επιτυχία των SUV είναι δεδομένη.Φαίνεται από τα πόσα νέα μοντέλλα λανσάρονται συνεχώς και από την τεράστια αποδοχή που έχουν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.
Οποιος δοκιμάσει ν΄ανέβει ψηλά ΔΕΝ ξανακατεβαίνει χαμηλά .
Κακά τα ψέματα δεν υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο από ένα μεγάλο SUV για μιά οικογένεια.Μακράν η καλύτερη μορφή αυτοκίνησης........Για μένα όποιος κατεβαίνε κέντρο κάθε μέρα στη δουλειά του με θηριώδη SUV μεγάλου κυβισμού (Cayenne και τα σχετικά) είναι ΖΩΟ και πραγματικά θα έπρεπε να απαγορεύουν την είσοδό τους σε περιοχές όπως το κέντρο.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
@ Κίκιζας
Δεν μπορώ να καταλάβω την εμπάθιά σου με τα SUV.Ποτέ δεν μ ενόχλησε ο όγκος ενός SUV και ας ακολουθώ με το iQ από πίσω.Οσο για την ρύπανση που αναφέρεις αυτό σ΄ενόχλησε , η παραπάνω βενζίνη που καίει ένα SUV ενώ χρειάζονται 50 SUV για να ρυπάνουν όσο ένα δίχρονο πενηνταράκι.Ενα RX8 δεν σ΄ενοχλεί που θέλει μέσα στην πόλη 20% παραπάνω από το Cayenne μου? Δεν πρόκειται βέβαια να γίνει τίποτα από αυτά που αναφέρεις.....η επιτυχία των SUV είναι δεδομένη.Φαίνεται από τα πόσα νέα μοντέλλα λανσάρονται συνεχώς και από την τεράστια αποδοχή που έχουν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.
Οποιος δοκιμάσει ν΄ανέβει ψηλά ΔΕΝ ξανακατεβαίνει χαμηλά .
Κακά τα ψέματα δεν υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο από ένα μεγάλο SUV για μιά οικογένεια.Μακράν η καλύτερη μορφή αυτοκίνησης........Καμμια εμπαθεια δεν εχω, τα γουσταρω τα SUV αλλα οχι στο κεντρο της Αθηνας, να στριμωχνουν/στριμωχνονται να ανεβαινουν σε πεζοδρομια, να παρκαρουν σε γωνιες κτλ...
Δεν ειπα οτι δεν με ενοχλει το RX-8. Ανεφερα οτι πρεπει να μπουν ορια στα gr C02 σε ΟΛΑ
τα ΙΧ , εφοσον συμπαρασυρουν και το Rx8, φυσικα και αυτο να μεινει εκτος.
Το ξερω δυστυχως οτι δεν προκειται να γινει κατι τετοιο , γιατι εχω καταλαβει πλεον σε τι
χωρα (χωρις κρατος) ζω.
Η επιτυχια των SUV ειναι γνωστη και δεδομενη αλλα δεν αφορα -επι της ουσιας- την χωρα μας.
Αφορα χωρες και πολεις με σωστη ΔΟΜΗΣΗ, με μεγαλυτερους δρομους, τουάχιστον για τα μεγαλα SUV. Το οτι 'ειναι σουξε' στην Ελλαδα δεν σημαινει οτι ειναι για τους ιδιους, και φυσικα σωστους λογους που δικαιολογουν την χρηση τους σε αλλες Ευρωπαικες πολεις. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ναι, στο Κολωνακι πχ ενοχλει η μ@λ@κια γιατι: ρυπαινει με περισσοτερα gr C02 , καιει περισσοτερο ως βαρυτερο και μεγαλυτερου κυβισμου οχημα χωρις ουσιαστικο λογο, αρα
και σπαταλα περισσοτερο καυσιμο-ενεργεια με οτι συνεπαγεται, και κυριως με τον ογκο του
κοβει την ορατοτητα σε οσους οδηγους το εχουν μπροστα τους ή κοντα τους και δεν εχουν αντιστοιχα ενα SUV...
Θα επρεπε (πρεπει καποια στιγμη) να μπει για τα κεντρα μεγαλουπολεων, οριο στα gr Co2 το οποιο βεβαιως και ολως τυχαιως(?) παιρνει 'μπαλα' κυριως και σε μεγαλυτερη αναλογια τα μεγαλα -σε κυβισμο- και βαρια SUV.**9 στους 10 ελληνες χεστηκαν για το καυσαεριο **οποτε δε νομιζω να ειναι καλη δικαιολογια για να μην κυκλοφορουν.Μπορει ο ενας που νοιαζεται να εισαι εσυ,και μακαρι να εισαι αλλα δε νομιζω να μπορεις να αλλαξεις την γνωμη των αλλων.
Οσο για την ορατοτητα δεν ευθυνονται μονο τα SUV.Εμενα συνηθως μου την κοβουν φορτηγακια,αγροτικα και βανακια και οχι SUV.Για αυτο η χωρα μας εχει καταντησει ενα απεραντο σταχτοδοχειο, για να μην πω τιποτα βαρυτερο...
Κανε μια ερευνα σε συγχρονες Ευρωπαικες και ευαισθητοποιημενες πολεις, για το πως αντιμετωπιζουν το θεμα της προστασιας του περιβαλλοντος μετα τα νεα προσφατα επιστημονικα δεδομενα, σε σχεση με τις δικες μας (Αθηνα, Θεσσ/νικη κ.α) και θα δεις οτι ειμαστε στις πρωτες θεσεις...απο το τελος.
Αμα λειπουν ΟΛΑ τα ΜΕΓΑΛΑ SUV απο το οπτικο σου πεδιο στο κεντρο της πολης, σε χαλαει δηλαδη? -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Για μένα όποιος κατεβαίνε κέντρο κάθε μέρα στη δουλειά του με θηριώδη SUV μεγάλου κυβισμού (Cayenne και τα σχετικά) είναι ΖΩΟ και πραγματικά θα έπρεπε να απαγορεύουν την είσοδό τους σε περιοχές όπως το κέντρο.
Σττερείται λογικής η άποψή σου.....
1)Αν πάρουμε τις διαστάσεις θα πρέπει να απογορευτούν και η σειρά Ε,S η 5άρα,η 7άρα,τα Α5,Α6,Α8 και πάει λέγοντας αφού είναι μεγαλύτερα......
2)Αν πάρουμε το ύψος θα πρέπει να αφήσουμε έξω και τα Quasqai 1,6,Zafira,C4 Picasso,Espace,S-Max και πάει λέγοντας....
3)Αν πάρουμε την κατανάλωση πρώτα και καλύτερα RX-8,EVO,STi και όλες οι μεγάλες Mercedes,Audi,BMW και πάει λέγοντας....-
Θα πρεπει να απαγορευτει η μεγαλη σε κυβισμο (πανω απο 2.5λιτρα) 5αρα και πανω...
Θες ΜΕΓΑΛΟ? Εισαι μεγαλομεγαλος? Παρε Lexus GS450h, RX450h, η οποιο αλλο υβριδικο
βγαινει στην αγορα. Ολα τα αλλα με πανω απο 200gr πχ
C02, E-Ξ-Ω ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ. -
Για τα μεγαλα λεμε. Θα μου κοψουν και αυτα λιγο το οπτικο πεδιο αλλα δεν θα ειναι σαν να εχω περιπτερο μπροστα μου...
3)Ναι και τα RX8 και Evo , OΛΑ τα βενζινοβορα και με υψηλο ποσοστο εκλυσης C02 ΕΞΩ!
-
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Για μένα όποιος κατεβαίνε κέντρο κάθε μέρα στη δουλειά του με θηριώδη SUV μεγάλου κυβισμού (Cayenne και τα σχετικά) είναι ΖΩΟ και πραγματικά θα έπρεπε να απαγορεύουν την είσοδό τους σε περιοχές όπως το κέντρο.
Σττερείται λογικής η άποψή σου.....
1)Αν πάρουμε τις διαστάσεις θα πρέπει να απογορευτούν και η σειρά Ε,S η 5άρα,η 7άρα,τα Α5,Α6,Α8 και πάει λέγοντας αφού είναι μεγαλύτερα......
2)Αν πάρουμε το ύψος θα πρέπει να αφήσουμε έξω και τα Quasqai 1,6,Zafira,C4 Picasso,Espace,S-Max και πάει λέγοντας....
3)Αν πάρουμε την κατανάλωση πρώτα και καλύτερα RX-8,EVO,STi και όλες οι μεγάλες Mercedes,Audi,BMW και πάει λέγοντας....Κερνάω καφεδάκι λοιπόν ένα πρωί στο Κολωνάκι να δούμε που και πως παρκάρουν τα εν λόγω οχήματα, πόσα πεζοδρόμια έχουν καβαλήσει, πόσο όγκο καταλαμβάνουν στα μικρά στενά, πόσο και αν δυσκολεύονται και δυσκολεύουν την κυκλοφορία, καθώς και το αν έχει νόημα να βρίσκονται σε τέτοιες περιοχές.
-
Έχω μία απορία προς τον Γρηγόρη Κίκιζα. Μπορείς να μου πεις ένα (1) πράγμα/τομέα τον οποίο επηρρεάζει αρνητικά το CO2 μέσα στην πόλη ώστε να σε κάνει να έχεις τόσο μένος?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Καμμια εμπαθεια δεν εχω, τα γουσταρω τα SUV αλλα οχι στο κεντρο της Αθηνας, να στριμωχνουν/στριμωχνονται να ανεβαινουν σε πεζοδρομια, να παρκαρουν σε γωνιες κτλ...
Δεν ειπα οτι δεν με ενοχλει το RX-8. Ανεφερα οτι πρεπει να μπουν ορια στα gr C02 σε ΟΛΑ
τα ΙΧ , εφοσον συμπαρασυρουν και το Rx8, φυσικα και αυτο να μεινει εκτος.
Το ξερω δυστυχως οτι δεν προκειται να γινει κατι τετοιο , γιατι εχω καταλαβει πλεον σε τι
χωρα (χωρις κρατος) ζω.
Η επιτυχια των SUV ειναι γνωστη και δεδομενη αλλα δεν αφορα -επι της ουσιας- την χωρα μας.
Αφορα χωρες και πολεις με σωστη ΔΟΜΗΣΗ, με μεγαλυτερους δρομους, τουάχιστον για τα μεγαλα SUV. Το οτι 'ειναι σουξε' στην Ελλαδα δεν σημαινει οτι ειναι για τους ιδιους, και φυσικα σωστους λογους που δικαιολογουν την χρηση τους σε αλλες Ευρωπαικες πολεις.Ενας λόγος παραπάνω για την επιτυχία των SUV στην Ελλάδα είναι και οι κολόδρομοί μας .
Εχω πείρα στο θέμα.Οδηγώ μεγάλο 4Χ4 από την δεκαετία του 80 (Pajero). Μικρότερα οδηγούσα και από πιό πριν και έχουν περάσει πολλά από τα χέρια μου.Δεν τα αλλάζω με καμμιάς άλλης μορφής αυτοκίνητο.Συμφωνω, και εγω οδηγω αυτοκινητο με σκληρη στανταρ αναρτηση και βριζω καθε φορα
που χτυπαει δυνατα η αναρτηση!
Αλλο ομως να οδηγεις πχ ενα τζιπ/suv σε στυλ Pajero 4μετρων και αλλο Cayenne turbo 5μετρων με καταναλωση και ρυπους στο +απειρο μεσα στο κεντρο της πολης. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Για μένα όποιος κατεβαίνε κέντρο κάθε μέρα στη δουλειά του με θηριώδη SUV μεγάλου κυβισμού (Cayenne και τα σχετικά) είναι ΖΩΟ και πραγματικά θα έπρεπε να απαγορεύουν την είσοδό τους σε περιοχές όπως το κέντρο.
Σττερείται λογικής η άποψή σου.....
1)Αν πάρουμε τις διαστάσεις θα πρέπει να απογορευτούν και η σειρά Ε,S η 5άρα,η 7άρα,τα Α5,Α6,Α8 και πάει λέγοντας αφού είναι μεγαλύτερα......
2)Αν πάρουμε το ύψος θα πρέπει να αφήσουμε έξω και τα Quasqai 1,6,Zafira,C4 Picasso,Espace,S-Max και πάει λέγοντας....
3)Αν πάρουμε την κατανάλωση πρώτα και καλύτερα RX-8,EVO,STi και όλες οι μεγάλες Mercedes,Audi,BMW και πάει λέγοντας....Eχει καποια λογικη αυτο που λες, αλλα τα SUV συνδιαζουν ΟΛΑ τα παραπανω.
Προσωπικα ενοχλουμαι απο τη συμπεριφορα των περισσοτερων οδηγων SUV.
Συγκεκριμενα:
συνηθως οδηγουν επιθετικα εκμεταλλευομενοι το μεγεθος του αυτοκινητου τους.ανεβαινουν σε πεζοδρομια ακομα και αν διπλα υπαρχει κανονικη θεση σταθμευσης. (Πολλες φορες κοντεψε να με χτυπησει SUV πανω σε πεζοδρομιο ενω περπατουσα)
μεσα στην πολη, ελαχιστοποιουν το οπτικο μου πεδιο. Λογω συνολικου ογκου, οχι μονο λογω υψους ή μηκους ή πλατους.
Για την καταναλωση και το περιβαλλον ψιλοχεστηκα, αλλα τρελαινομαι οταν ακουω απο κατοχους ενεργοβορων SUV να παραπονιουνται για την αυξηση της τιμης της βενζινης.
Και φυσικα, τα βρισκω πιο επικινδυνα εντος πολης οπου υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα συγκρουσης με μηχανακι, μικροτερο αυτοκινητο η ακομα και πεζο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Έχω μία απορία προς τον Γρηγόρη Κίκιζα. Μπορείς να μου πεις ένα (1) πράγμα/τομέα τον οποίο επηρρεάζει αρνητικά το CO2 μέσα στην πόλη ώστε να σε κάνει να έχεις τόσο μένος?ΕΥΚΟΛΑ! Αν μενεις στο λεκανοπεδιο, κοιτα τα πρωινα τον Υμμητο, τα Τουρκοβουνια απο ψηλα-μακρια.
Ειναι τοπιο στην ομιχλη(?)...
Μονο οταν φυσαει εντονα (ρυπες) και δεν υπαρχει υψηλο ποσοστο υγρασιας, καθαριζει η ατμοσφαιρα. Παρατηρησε τοτε, αν βελτιωνεται η οραση σου, η αναπνοη σου, η διαθεση σου γενικοτερα... -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Κερνάω καφεδάκι λοιπόν ένα πρωί στο Κολωνάκι να δούμε που και πως παρκάρουν τα εν λόγω οχήματα, πόσα πεζοδρόμια έχουν καβαλήσει, πόσο όγκο καταλαμβάνουν στα μικρά στενά, πόσο και αν δυσκολεύονται και δυσκολεύουν την κυκλοφορία, καθώς και το αν έχει νόημα να βρίσκονται σε τέτοιες περιοχές.
OPEL INSIGNIA : Μηκος 4,83 πλατος 185,6
ΒΜW X3 : Mήκος 4,56 πλάτος 185,3Απορία προς πολέμιους των SUV ...Mήπως ειναι ώρα για λίγη ψυχανάλυση?
Έξω τα suv (από το Παρίσι?)